Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Nigdy We Mnie Nie Wątpcie

Posted by Dzieckonmp w dniu 6 maja 2013

Orędzie z Ontario Poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Dzieci stworzone dla Mojej Chwały,
Tak bardzo was Kocham. Ja Jestem Który Jestem. Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Usłyszcie Mnie. Pragnę was pouczyć. Pragnę mieć was ze Mną w Niebie. Nie padajcie ofiarami sideł szatana i [jego] machinacji. Miejcie się zawsze na baczności. Bądźcie czujni we wszystkim. Módlcie się każdego dnia. Otwórzcie swoje serca na Mnie. Poddajcie swoje własne życie pod Moją opiekę. W niczym nie polegajcie na sobie. Przyznajcie, że nie możecie nic beze Mnie uczynić. Przyznajcie, że Mnie potrzebujecie. Nie stawajcie się dla Mnie dalecy. Nie dopuśćcie by wasze serca zamieniły się w kamień. Czas jest istotny. Proście o błogosławieństwo za błogosławieństwem, a Ja obdaruję wieloma łaskami was i tych których kochacie. Proście w oczekującej wierze. Nigdy we Mnie nie wątpcie. Mam dla was plany. Nie zapominajcie o tym. Porzućcie swoje drogi. Musicie wzrastać w świętości. Pragnę radować się w was. Nie zawiedźcie Mnie. Liczę na was, że będziecie się modlić. Módlcie się każdego dnia. To jest wasze zadanie. Wiedzcie, że w odpowiednim czasie, wynagrodzę wszystkie wasze wysiłki. Żadna modlitwa nie zostanie zmarnowana. Żadna modlitwa nie będzie niewysłuchana. Ufajcie Mi i chodźcie pełni zaufania. Jesteście Moimi ambasadorami po krańce Ziemi. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła Bożena

komentarzy 5 to “Nigdy We Mnie Nie Wątpcie”

  1. basiaka said

    Jedynym szczęściem na ziemi jest świadomość , że Bóg nas kocha, największym złem na które cierpi swiat to nie siła złych lecz słabość dobrych

    • Weronika said

      Najwiekszym zlem na swiecie jest BRAK MILOSCI !!!! Gdy tego doswiadczamy czujemy bol…

  2. apostolat said

    02.06.2012, 21:00 – Jezus: Nigdy się nie załamujcie. Nigdy nie wątpcie w Moją opiekuńczą Dłoń

    Moja szczerze umiłowana córko, kiedy Moi wyznawcy pozwolą Mi wlewać w ich dusze Moją bezwarunkową miłość, wzniecę w nich moc, która ich zaskoczy.

    Przyjdźcie do Mnie, jak ufające dzieci, z sercem prostym i otwartym, bez oczekiwań, a ja przywrócę wam pokój, którego nigdzie indziej nie znajdziecie.

    Podczas, gdy płaczę nad tym, w jaki sposób zło i chciwość opanowały świat, jestem także pełen radości z powodu czystej miłości, którą Moi uczniowie okazują Mi, swojemu Jezusowi.

    Jaką oni Mi przynoszą ulgę, pocieszenie i jak chciałabym objąć ich Moimi ramionami.

    Oby mogli Mnie usłyszeć, gdy mówię im, jak bardzo ich kocham.

    Jak bardzo tęsknię do tego dnia, w którym wyciągnę Moją dłoń, by uchwycić ich dłoń i pociągnąć ich do Mojego Nowego Królestwa, kiedy wreszcie powrócą do domu, do Mnie.

    Ten dzień jest blisko.

    Wszyscy Moi wyznawcy, musicie Mnie słuchać w tym czasie.

    Bądźcie mocni i wytrwali podczas zbliżających się prób i nigdy nie traćcie ducha.

    Podążanie ścieżką wykutą dla was do Mojego Królestwa, będzie bolesne. Wielu z was będzie potykać się i upadać.

    Niektórzy z was zawrócą z drogi i pobiegną z powrotem tam skąd przyszliście.

    Inni usiądą, zrezygnują i utkną między początkiem wędrówki a bramą do Życia Wiecznego. Tak słaba stanie się ich wiara z powodu przeszkód, które napotkają.

    Silniejsi będą nieustraszeni. Będą pragnęli kroczyć naprzód do nowej Ery Pokoju i wykorzystywać każdą odrobinę energii.

    Nic nie stanie na ich drodze. Będą wiedzieli jak znieść przyszłe cierpienia. Będą wiedzieli jak walczyć z wrogiem. Niemal bez lęku w sercach będą słuchać wszystkich pouczeń dawanych im przeze Mnie.

    Muszą zawsze starać się powracać i nieść słabszych. Tych, którzy się boją. Muszą nosić na swoich barkach tych, którym zabraknie woli i odwagi, aby powstać w Moje Imię.

    Ci, którzy odrzucą waszą pomoc, zostaną w tyle i staną się częścią Królestwa Bestii, z którego nie ma ucieczki.

    Nigdy się nie załamujcie. Nigdy nie wątpcie w Moją opiekuńczą Dłoń.

    Jeśli podporządkujecie wszystko Mojej Świętej Woli, wówczas Ja zadbam o wszystko.

    Ufajcie mi. Idźcie za Mną.

    Czas jest krótki, choć jest go pod dostatkiem, by się przygotować do bitwy, która jest przed nami.

    Kocham was wszystkich. Nigdy nie zapominajcie o mocy Mojej Miłości.

    Wasz ukochany Zbawiciel

    Król Zbawienia

    Jezus Chrystus

    http://paruzja.info/czerwiec-2012/154-02-06-2012-21-00-jezus-nigdy-sie-nie-zalamujcie-nigdy-nie-watpcie-w-moja-reke-ochrony

  3. Marti said

    Liczę na was, że będziecie się modlić. Módlcie się każdego dnia. To jest wasze zadanie. Wiedzcie, że w odpowiednim czasie, wynagrodzę wszystkie wasze wysiłki. Żadna modlitwa nie zostanie zmarnowana. Żadna modlitwa nie będzie niewysłuchana. Ufajcie Mi i chodźcie pełni zaufania. Jesteście Moimi ambasadorami po krańce Ziemi.

    piękne

    • Marti said

      Przez kilka ostatnich dni dopadł mnie ból, wyczerpało to mnie, kilka nieprzespanych nocy i ciągła męka w dzień,
      modlitwy pomogły przypadkowo odkryty w szafce lek sprzed kilku lat, ale jeszcze ważny, pomógł w ciągu kilku godzin.
      To naprawdę cud.

      z orędzi MBM:

      O Drogi Jezu, padam przed Tobą, znużony, chory, w bólu i z tęsknotą za usłyszeniem Twojego Głosu.

      Niech dotknie mnie Twoja Boska Obecność, aby mój umysł, ciało i dusza zostały zalane Twoim Boskim Światłem.

      Wierzę w Twoje Miłosierdzie.

      Oddaję Tobie całkowicie mój ból i cierpienie i proszę o łaskę zaufania Ci, abyś wyleczył mnie z tego bólu i ciemności, bym ponownie był zdrowy i mógł kroczyć Drogą Prawdy i pozwolił Ci prowadzić mnie do życia w Nowym Raju.

      Amen.

      Polecane przez Vassulę:

      1.

      O, Panie, Jezu Chryste, Twojemu Najświętszemu Sercu powierzam tę intencję (tutaj należy wyrazić prośbę)
      Spójrz tylko na mnie i uczyń to, do czego skłania Cię Twoje Serce… Niech Twoje Najświętsze Serce zadecyduje… Liczę na Nie… Pokładam w Nim ufność… Rzucam się w Jego Miłosierdzie…
      Panie Jezu, Ty mnie nie zawiedziesz. Najświętsze Serce Jezusa, ufam Tobie. Najświętsze Serce Jezusa, wierzę w Twoją Miłość do mnie. Najświętsze Serce Jezusa, przyjdź Królestwo Twoje.
      O, Najświętsze Serce Jezusa, proszę o wiele łask, lecz najbardziej żarliwie błagam o tę. Weź ją, umieść w Twoim Najświętszym Sercu. Kiedy Ojciec Przedwieczny zobaczy ją pokrytą Twą Drogocenną Krwią, nie odrzuci jej. Nie będzie to już moja prośba, ale Twoja, o Jezu.
      O, Najświętsze Serce Jezusa, pokładam ufność w Tobie. Niech nigdy nie doznam zawodu. Amen.

      2.
      Pomnij, o Najświętsza Panno Maryjo, że nigdy nie słyszano,
      abyś opuściła tego, kto się do Ciebie ucieka,
      Twej pomocy wzywa, Ciebie o przyczynę prosi.
      Tą ufnością ożywiony, do Ciebie, o Panno nad Pannami i Matko,
      biegnę, do Ciebie przychodzę, przed Tobą jako grzesznik płaczący staję.
      O Matko Słowa, racz nie gardzić słowami moimi,
      ale usłysz je łaskawie i wysłuchaj.

      3. Święty Michale Archaniele, broń nas w walce. Przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź nam obroną. Niech mu rozkaże Bóg, pokornie prosimy. A Ty, Książę wojska niebieskiego, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz krążą po świecie, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.

      Modlitwa Św. Gertrudy
      uwalnia 1000 dusz z czyśćca
      Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najdroższą Krew Boskiego Syna Twego, Pana naszego Jezusa Chrystusa w połączeniu ze wszystkimi Mszami Świętymi dzisiaj na całym świecie odprawianymi, za dusze w Czyśćcu cierpiące, za umierających, za grzeszników na świecie, za grzeszników w Kościele powszechnym, za grzeszników w mojej rodzinie, a także w moim domu. Amen.

      Modlitwa
      Aniele Boży, stróżu mój,
      Ty zawsze przy mnie stój.
      Rano, wieczór, we dnie, w nocy
      Bądź mi zawsze ku pomocy,
      Strzeż duszy, ciała mego,
      zaprowadź mnie do żywota wiecznego.

      Amen.

      Jezu najukochańszy dziękuję za cud ! 🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
