Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Modlitwa o uzdrowienie duszy i ciała

Posted by Dzieckonmp w dniu 14 maja 2013

Medjugorje 14.05.2013

komentarzy 9 to “Modlitwa o uzdrowienie duszy i ciała”

  1. pio0 said

    Jakby ktoś chciał to tu jest parę modlitw o uzdrowienie z różnych spraw:
    http://www.milujciesie.org.pl/pg/pl/gorace_tematy/pomoc_duchowa/modlitwy_o_uzdrowienie.html

  2. pio0 said

    Troszkę starsze, ale może ktoś będzie chciał posłuchać:

    • A. said

      Jakie piekne to czuwanie modlitewne!!! Panie, pomoz mi wrocic do Ciebie!!!

  3. MamOczy said

    Ja już się obawiałem, że blog został skasowany bo dzisiaj nie istniał ..
    Nie wiem co się stało ale walcz Adminie walcz, a My pomagamy tak jak możemy czyli modlitwą .

  4. MamOczy said

    http://www.duchprawdy.com/jerzy_z_podlasia_objawienia.htm

    • apostolat said

      „Chcę, abyście mieli świadomość, że ten świat w takiej postaci musi przeminąć. Taka rzeczywistość, gdzie króluje szatan musi upaść. Świat musi się odnowić. Jeżeli nie przyjmie Mojego wezwania do życia według Bożych Przykazań, Mojej Świętej Ewangelii, nie będzie mógł
      istnieć w takiej postaci. Wszelkie zło musi być oczyszczone i wszyscy ludzie, którzy nie przyjmą Mojej Miłości, nie będą mogli w dalszym ciągu żyć w taki sposób jakby Boga nie było, wydając takie owoce jakie widzimy obecnie w postaci cywilizacji śmierci, gdzie morduje się miliony istnień ludzkich w łonach matek, gdzie miliony ludzi trwają w grzechach, gdzie nieczystość rozprzestrzeniła się na cały świat, gdzie ludzkie serca oddały się szatanowi, trwając w nienawiści gotują się do wojny, gdzie nie chcą przyjąć Mnie jako Króla, a przyjmują szatana. Nie może istnieć taki świat, ten świat będzie oczyszczony, zostaną tylko ci, którzy Mi służą, którzy żyją w miłości, którzy weszli na te drogę, o której wam powiedziałem. Ten czas oczyszczenia nieuchronnie się zbliża, musicie o tym wiedzieć i być gotowi. Tak wielu ludzi jest nie przygotowanych, grozi im wieczne potępienie. Jednak Ja
      będę czynił wszystko, aby uratować te dusze ludzkie. „

  5. Weronika said

    Bogu niech beda dzieki !!!!!

    KOCHANI , MAM NADZIEJE ZE NIE BEDZIE JUZ WIECEJ PROBLEMOW Z FUNKCONOWANIEM TEGO BLOGA.
    ALE W RAZIE CZEGO WCHODZIMY NA:

    WIELKICUD.WORDPRESS.COM

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
