Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Moja Laska Będzie Obfitować

Posted by Dzieckonmp w dniu 14 Maj 2013

Orędzie z Ontario Sobota, 11 maja 2013

Dzieci Mojego Boskiego Serca,
Radujcie się w Mnie. Ja Jestem Wielki Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem. Otwórzcie wasze serca na łaskę. Otwórzcie wasze serca na Mnie teraz. Nie zwlekajcie. Oddajcie swoje życie pod Moją opiekę. Ja Jestem, Żywiciel, pragnie załagodzić wszelkie wasze obawy. Porzućcie swoje troski u Moich stóp. Pozostawcie swoje problemy i we wszystkim liczcie na Mnie. Zaopatrzę was. Otworzę Moje magazyny i zrealizuję wszystkie wasze potrzeby. Ja, wasz Bóg, wasz Ojciec Niebieski, pragnę się o was troszczyć . Zaufajcie Mi. Nie lękajcie się przepowiedzianych wydarzeń. Nie stanie się wam żadna krzywda. Trzymam w Mojej dłoni cały wszechświat. Nie pozwólcie, by trwożyły się wasze serce. Moja łaska spocznie i pozostanie na tych, którzy staną się posłuszni. Służcie Mi z całą pokorą. Słuchajcie Mnie. Zachowujcie Moje przykazania. Nie idźcie na kompromis [jeżeli chodzi] o wasze wartości. Bądźcie stanowczy. Ześlę wylanie Mojego Świętego Ducha, i  odrodzicie się. Moja łaska będzie obfitować dla tych, którzy otwarcie przyznają, że się na Mnie opierają. Usiądźcie na Moich kolanach, Maluczcy. Jesteście Moi. Jako Moje dzieci, jesteście spadkobiercami Mojego Królestwa Miłości. Już domagajcie się swojego dziedzictwa. Pragnę, aby Moja radość była waszą każdego dnia waszego życia. Kocham was odwieczną miłością. Zaufajcie Mi. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 5 to “Moja Laska Będzie Obfitować”

  1. jamek said

    Ks. Piotr Natanek codziennie odprawia Mszę Św. na żywo
    http://www.christusvincit-tv.pl/ <<<< ZOBACZ – co dzisiaj usłyszymy w kazaniu?

    RAMOWY PROGRAM TRANSMISJI BEZPOŚREDNICH /na żywo/:
    14.30 Różaniec
    15.00 Koronka do Miłosierdzia Bożego
    15.15 Droga krzyżowa
    18.00 Msza św. w dni powszednie (w miarę możliwości z udziałem ks. Piotra)
    19.30 Różaniec z modlitwami
    20.30 Nowenna do Chrystusa Króla z modlitwami
    10.00 Niedzielna Msza św. w miarę możliwości ks. Piotra

  2. As said

    Ks. Pawlukiewicz mówi niesamowite kazania, w tym opowiada historię mojego nawrócenia, myślę, że nie tylko mojego 🙂

    http://bogtube.pl/watch_video.php?v=H5RBH5W3U59D#

  3. jamek said

    Stale blokują mi ten film na P0rtalach: http://www.youtube.com/watch?v=1SA8oqCebW0 czemu?

  4. serce333 said

    Wspomóż nas Maryjo w walce o wolną ojczyznę, wyeliminuj zło, perwersje i demoniczne decyzje. To wszystko jest tak smutne co się dzieje http://www.radiomaryja.pl/informacje/projekt-po-o-tzw-umowie-partnerskiej
    Prosimy o pomoc i ochronę duchową z Nieba.
    Z Bogiem.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
