Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Kłopoty bloga w ostatnich dniach

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 Maj 2013

blogzamk

Po mojej interwencji w WordPressie że te donosy są fałszywe przywrócono mi blog. Oliwa sprawiedliwa na wierzch wypływa. To nie my mamy problem tylko ci co już w tamtym roku mieli umrzeć, ci co zapowiadali ostrzeżenie do końca czerwca tamtego roku. Teraz jak się broniło takiego scenariusza z całych sił to ciężko powiedzieć „myliłem się” i brnie się dalej, starając się niszczyć to co przeszkadza, co demaskuje. Gdyby kiedyś znów się coś takiego przydarzyło zawsze wchodzimy na jakiś blog zaprzyjaźniony np. wielkicud.wordpress.com  i tam możemy uzyskać informację co się stało.

 

Po

Działania tych co zazdroszczą , tych co nienawidzą tego bloga osiągnęły skutek i sprawiły im krótkotrwałą radość. WordPress zablokował bloga otrzymując fałszywe donosy. Taki oto komunikat przez dobę był na moim komputerze.

 

komentarze 43 to “Kłopoty bloga w ostatnich dniach”

  1. AntyNWO said

    Fajnie że Blog wrócił Szatan walczy z orędziami MBM za dużo dobrego one robią…..i my….

    • cox said

      Przyznam, że wczoraj gdy wczoraj chciałem wejść na blog i nie mogłem, to byłem w szoku.

      • Pro Publico Bono said

        Podejrzewam, że wszyscy byliśmy, nie mówiąc o obawach związanych z Adminem. Ostatnio życie serwuje nam sinusoidę wszelkich emocji. Panie Boże proszę choć o jeden dzień spokoju, jeden dzień wyciszenia.
        Serdecznie pozdrawiam
        Chrystus Królem – Alleluja i do przodu

      • Weronika said

        Pamietaj na przyszlosc zajrzec na zaprzyjazniony blog : wielkicud.wordpress.com.

        Zlo nie spi, wychodza jak nocne mary i atakuja, rechocza, ciesza sie z czyjegos nieszczescia…Milosc blizniego to dla nich pojecie nieznane. Jest tylko podlosc,zlosliwosc, zacietosc i agresja…Najgorsze ze pociagaja za soba w ta otchlan piekielna tyle slabych dusz…ciagle wychodzi z nich gadzia pycha, ze Bog jest na ich uslugach.. zalosni biedacy… Trzeba im wybaczyc i sie za nich bardzo modlic, bo mozemy sie okazac jedynym dla nich ratunkiem przed wiecznym potepieniem.

  2. AntyNWO said

    http://www.prisonplanet.pl/polityka/agenda_spotkania_grupy,p390495053

  3. Radosław said

    Dobrze, że blog powrócił. Mimo wszystko można rozważyć przeniesienie bloga na własną domenę, a ze strony wordpress zrobić przekierowanie.

    • serce333 said

      Popieram. Z Bogiem

    • cox said

      Myślę, że to jest godne rozważenia.

    • Weronika said

      Ja rowniez mysle, ze to wydarzenie powinno stanowic ostrzezenie, aby sie zabezpieczyc na przyszlosc. Dziekujmy Bogu za to doswiadczenie…dziekujmy ..za wrogow ktorzy nam pomagaja w ten sposob…

    • Mariuszinfo said

      Mam takie samo zdanie jak Radosław, Serce333, Cox i Weronika tym bardziej, że wpisałem się w bloga ok.20.35, miałem trochę czasu i za ok. 3 godz. ponownie chcę wejść na bloga, a tu https://dzieckonmp.wordpress.com zlikwidowany… Ale dzięki Bogu jesteśmy.

  4. Szejk said

    byłem wczoraj na konkurencyjnej stronie i zobaczyłem jad , artykuły kłamliwe bez możliwości obrony byleby dokopać leżącego , smutne jest to ze strona katolicka w ten sposób postępuje . Polecam im książkę Valtorty „Poemat BOGA-CZŁOWIEKA ” gdzie moga przeczytać jak kochac bliźniego i nieprzyjaciół.

    • Weronika said

      Amen. Bog zmienia ludzi poprzez M.Valtorte….nic juz nie jest takie samo po przeczytaniu Poematu Boga Czlowieka czy innych ksiazek. Valtorty. Swiety Ojciec Pio mowi ze on nie zaleca ale nakazuje czytac Valtorte..

      • Dzieckonmp said

        Bożenka przygotowuje wielką niespodziankę związaną z Valtortą. Jest za co Bożence dziękować. Niespodzianka już wkrótce.

        • Weronika said

          Juz sie ciesze na te niespodzianke. Bozenka jest bardzo kochana i zawsze skora do pomocy. Dziekujemy Bozenko i dziekujemy Bronku, ze dajesz nam radosc z takiej wspanialej wiadomosci.

  5. Atanazy said

    Proponuję ofiarować za nich modlitwę. Jest im ona bardzo potrzebna, bo walcząc ze Słowem Boga przekazywanym w Jego orędziach, zakładają sobie pętlę na szyję.

    • Anka said

      +
      @Atanazy
      Bardzo trafne. Też widzę w nich ‚bohaterów’ wiersza Cz.Miłosza zatytułowanego ‚Który skrzywdziłeś’.
      Prośmy Boga o uwolnienie ich z perfidnego ducha prześmiewcy od pomieszania dobrego i złego.

  6. aleks said

    ALE SIĘ WYSTRASZYŁEM, bo szkoda byłoby takiego dobrego bloga. Adminie trzymaj się i nie poddawaj.

  7. serce333 said

    Chwała Maryi za obronę tego kochanego blogu. Proszę a wręcz błagam wszyscy, którzy prowadzicie miejsca Boże w sieci , patriotyczne i tego pięknego miejsca także, koniecznie wykonujcie kopie bezpieczeństwa baz serwera. Posiadając takowe zawsze łatwo odtworzycie w najgorszym wypadku na innym serwerze szybko i łatwo. Inaczej praca i historia lat wpisów może zostać utracona bezpowrotnie. Potraktujmy to jako wskazówkę i naukę dla nas co może stać się gdy nie posiadamy kopii bezpieczeństwa.
    Szczęść Boże.

    • serce333 said

      Kopie wykonane trzeba oczywiście ściągnąć na swój dysk i zapisać na płytce DVD. W innym wypadku gdyby zamknięty został dostęp do serwera utracony zostaje także dostęp do kopii.AA więc ściągamy i zapisujemy lokalnie na płytce DVD i koniecznie z kopią u znajomych, gdyż dom nie jest miejscem najlepszym w obecnych czasach.
      Z Bogiem

  8. zenobiusz said

    Reblogged this on Zenobiusz's Blog.

  9. rafael said

    Dobrze, że jesteście, wczoraj bardzo się zmartwiłem, że bloga nie ma. Chwała Panu!

  10. Malgosia said

    Potężny samuraj przyszedł do sędziwego starca znanego ze swojej mądrości i powiedział głosem pełnym wyniosłości i dumy :
    – Wyjaśnij mi co to jest Piekło i co to jest Niebo.
    – Opuść mój dom głupcze, ty i twoja pycha nie jesteście godni przekraczać progu mojego domostwa.
    Samuraj wyciągnął miecz, spojrzał zimnymi jak stal oczami na starca i powiedział:
    – Zabije cię za tę zniewagę
    Nauczyciel odpowiedział
    – To jest właśnie Piekło.
    Samuraj zrozumiał swój błąd, schował miecz, ukłonił się i powiedział:
    – Przepraszam cię że rozkazywałem ci w twoim domu i dziękuje ci za lekcje którą mi dałeś.
    – A to jest Niebo-odpowiedział starzec.

  11. Vi-rus said

    Tak jak napisał admin, oliwa sprawiedliwa. Dobrze że wszystko się wyjaśniło.

  12. stellina said

    wczoraj jak zobaczylam ze juz nie ma bloga ogarnal mnie smutek ale wlasnie teraz sprubowalam jeszcze raz i jest az kamien z serca spadl dzieki Bogu

  13. Krzysztof61 said

    Chwała Panu! Panie Bronisławie caly czas modlę się za pana.

  14. a już przeszła mnie myśl- co ja będę robić? Co czytać?… Chwała Ci Boże za wyjaśnienie trudnych spraw.

    Pamiętam w swoich modlitwach o Tobie Bronku.

  15. wierny said

    Nie wiem czemu ale wchodząc na glówną stronę naszego bloga cały czas pojawia się informacja ze blog dziecko.n.m.p już nie istnieje.

  16. Ewa said

    Oh,co za ulga a tak sie martwilam , ale to co Pan zasial daje plony, czasem trzeba tylko usunac chwasty i dalej czekac na zbior.
    Z Bogiem.

  17. anzelmik said

    Dobrze że powróciliście i że dalej wykonujecie dobrą robotę. Pozdrawiam

  18. wiesia said

    Myślę,że kapitalny wykład ks.Oko(ja jestem Jego zagorzałą słuchaczką)

  19. vik said

    co do niespełnionych przepowiedni one sie kiedyś spełnią tylko to jest kwestia czasu nikt nie zna dnia ani godziny więc ustalanie konkretnych dat nie ma sensu one mogą się spełnić natychmiast lub za tysiąc lat 🙂 czuwajcie 🙂

  20. Tomasz said

    Tym razem byłem dziwnie spokojny że to tylko chwilowa przerwa. Pozdrawiam. Z Bogiem

  21. Ela said

    „Działania tych co zazdroszczą , tych co nienawidzą tego bloga osiągnęły skutek i sprawiły im krótkotrwałą radość.”
    Świetnie to Adminie ująłeś…krótkotrwała radość….demon krótko się cieszył….jego koniec jest coraz bliższy, a więc i nienawiść coraz większa.

    Królowo Pokoju módl się za nami.

  22. pio0 said

    Cieszę się, że blog powrócił, jest komu dziękować.

  23. imburak said

    Witam wszystkich cieszę sie że znów wszystko cyka. Trzymam kciuki za bloga – także wystraszyłem się przedwczoraj … ale co nie zabije to wzmocni. Po tym doświadczeniu i nasz Admin i my wszyscy jesteśmy troszkę mondrzejsi jakby co mamy blog zastępczy ale może worto by Pan Bronek miał listę naszych emaili i jakby co wysyłał infa właśnie bezpośrednio na nasze konta. Bo wówczas jest podwójne zabespieczenie bo przyznam się że nawet nie wiedziałem za bardzo gdzie się udać (byłem na „wielkimcudzie” ale tam nic nie było jeszcze napisane a tak zawsze będzie kontakt więcej… no nie wiem taka moja myśl tylko

  24. wierny said

    Czy wie ktoś może dlaczego z głównej strony nie można wejś na naszego bloga?

  25. bozena2 said

    OSTRZEŻENIE: http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm
    Przygotujcie się na Moje działanie z wielką mocą, ono niebawem nastąpi. Będzie to polegało na tym, że przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy, aby osądzić ziemię. Będą się działy rzeczy straszne: kataklizmy, wojny, przewroty, rewolucje. Z niektórych miast kamień na kamieniu nie pozostanie, a i całe państwa legną w gruzach. Was Polaków jednak pragnę oszczędzić. Wstawia się za wami Moja Mama. Nieustannie błaga przed Moim Tronem o miłosierdzie dla was i to miłosierdzie roztacza się nad całą Polską, ale musi przyjść prawdziwe nawrócenie Polskiego Narodu. W przeciwnym razie i wy nie będziecie oszczędzeni. Dlatego też działam w taki, a nie inny sposób. Oto przychodzę do was i mówię wam o tych wszystkich rzeczach i polecam wam, abyście uczynili wszystko to, co wam mówię.

    Czas jest niezwykły i Moje działanie jest niezwykłe. Macie stać się tym zapłonem dla całego Polskiego Narodu. Prawdziwa wiara musi zakrólować na polskiej ziemi. Wiara w to, że Ja jestem żywy i prawdziwy, że króluję nad całą ludzkością, że każdego znam po imieniu, że o każdym z was wszystko wiem, nic przede Mną nie jest zakryte. Jestem mocen w jednej chwili zniszczyć cały świat ale tego nie uczynię, gdyż jestem Bogiem miłosiernym i zanim przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy, ostrzegę całą ludzkość przed zbliżającą się karą. To właśnie będzie Sąd Ducha Świętego. Wszyscy zostaniecie osądzeni. Najmniejszy grzech nie ujdzie waszej uwadze. Wszystko to zobaczycie jak na filmie, całe wasze życie. Trzeba być naprawdę dobrze przygotowanym na ten moment, bo rzeczywiście będzie to straszne przeżycie, szczególnie dla tych, którzy tkwią w swoich grzechach od lat i nie zmieniają się i nie zamierzają się zmienić. To będzie wielkie Ostrzeżenie dla całego rodzaju ludzkiego. Wszystko się zatrzyma. Staną pociągi, samoloty, wszelki transport. Czas stanie w miejscu. Zawiśnie niejako w próżni i wtedy dokonam przeglądu ludzkich sumień. Będą ludzie, którzy nie wytrzymają tego. Umrą z przerażenia, ale to dopiero początek boleści. Po Sądzie świat dozna wstrząsu. Dla wielu ludzi będzie to czas na opamiętanie się i rzeczywiście wiele milionów ludzi nawróci się, ale niestety będą i tacy, którzy nadal będą tkwić w swoich grzechach i to właśnie oni podpiszą wyrok Mojej Sprawiedliwości. Ściągną karę na ziemię, bo liczba tych ludzi będzie przeważająca. Przerażenie ogarnie wiele milionów, a nawet miliardów ludzi na całym świecie, kiedy to ukażą się pierwsze znaki zapowiadające te kataklizmy.

    _____ Pierwszym z nich będzie Krzyż na niebie, świetlisty Krzyż, Mój Krzyż znak Mojego zwycięstwa, ale i zarazem znak Mojego Sądu dla bezbożnych. To będzie zapowiedź wielkiego oczyszczenia. Dalej wypadki potoczą się błyskawicznie. Seria kataklizmów doprowadzi do zniszczenia wielu państw. Morza wystąpią z brzegów i zaleją całe państwa. Trzęsienia ziemi spowodują zapadanie się całych miast. Erupcja wulkanów będzie tak wielka, że dymy wydobywające się z nich przyćmią słońce. Tego nie można sobie wyobrazić, ale tak się stanie. To sami ludzie zgotują sobie ten los. To grzechy ludzi ściągną na nich karę.

    _____ Wybuchnie wojna. Trzecia wojna światowa. Najstraszniejsza z wojen. Narody wystąpią przeciwko sobie, aby niszczyć, zabijać i grabić. Szatan będzie królował niepodzielnie. Nie będzie żadnych granic w jego działaniu. Wszędzie tam gdzie będzie nienawiść, on będzie królował, a w sposób szczególny przez Antychrysta, który już jest i sposobi się do przejęcia władzy na świecie. Antychryst będzie chciał zagrabić wszystko to, co jeszcze zostanie na ziemi. Będzie miał władzę, gdyż będzie mu ona dana na ten czas, aby doświadczył ludzkość, która tonie w grzechach i nie chce przyjąć Mnie, Prawdziwego Chrystusa. Przyjdzie taki czas, że będzie on miał kontrolę nad całym światem i tylko najwierniejsze dzieci nie poddadzą się mu, gdyż My sami będziemy was chronić przed działaniem Antychrysta i jego zwolenników. Całe Niebo zejdzie na ziemię, aby pomagać swoim wybranym. To będzie czas wielkiego ucisku i udręczenia, ale nie obawiajcie się, jeżeli trwać będziecie przy Mnie, to nic złego on wam nie uczyni.

    _____ Upadnie światowa gospodarka. Przemysł załamie się, handel przestanie funkcjonować, zostaniecie zdani sami na siebie, to znaczy ci co ocaleją będą pomagać sobie wzajemnie. Tam, gdzie najwięcej ludzi zostanie, tam też będzie największa pomoc, bo wraz z ludźmi zostaną dobra materialne, które będą im służyły. Będzie to czas służenia sobie w pokorze i miłości. To będzie początek prawdziwej przyjaźni międzyludzkiej. W tym wielkim zamieszaniu, chaosie ludzie stracą orientację co też się dzieje na świecie, nie będą wiedzieli co się dzieje wokół nich. Lęk, przerażenie, osamotnienie. To będzie udziałem ludzi przeżywających tę gehennę i tylko najgorliwsi z gorliwych będą spokojni, bo Ja będę z nimi. Ja będę ich zabezpieczeniem.

    ______ Całe narody przestaną istnieć, a państwa legną w gruzach, albo też zaleje je woda. Polska ostoi się jak brama ze spiżu, bo tam będę Ja i Moja Mama. Jednak, aby tak się stało musi nastąpić odnowa Polskiego Narodu.

    Więc do dzieła Moi legioniści. Oto zadania stoją przed wami, bądźcie Mi wierni każdego dnia, każdej chwili, a Ja dochowam wierności względem was i poprowadzę was pewną ręką do przystani prawdy, sprawiedliwości i pokoju. Bądźcie gotowi na wszystko. Umacniam was Moim Błogosławieństwem: w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
