Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Objawienie Królowej Pokoju Ivanowi 20 maja 2013

Posted by Dzieckonmp w dniu 22 maja 2013

Ivan otrzymał objawienie Matki Bożej, Królowej Pokoju,  modląc się z jego grupą modlitewną na Wzgórzu Objawień (Podbrdo) w Medziugorju w dniu 20 maja 2013 roku. Jest to jeden z pierwszych filmów pokazujących takie wydarzenie czyli objawienie dla Ivana na Podbrdo o godz 22. gdy na dworze jest ciemno i ciężko jest z filmować. Dlatego jest okazja zapoznać się jaka atmosfera jest w czasie  takiego objawienia.

komentarzy 75 to “Objawienie Królowej Pokoju Ivanowi 20 maja 2013”

  1. Drogie dzieci, również dzisiaj, w szczególny sposób wzywam was w tym czasie łaski, aby otworzyć swoje dusze do Ducha Świętego. Drogie dzieci, nie pozwala, aby świat prowadzić. Dlatego może Duch Święty doprowadzi was. Módlcie się, wytrwać w modlitwie, że Duch Święty zstąpi na waszych rodzin, którzy są w ciemności. Matka modli się razem z wami, wstawia się przed synem dla Ciebie. Dziękuję, drogie dzieci, że odpowiedzieliście na moje wezwanie dziś. 20 maja 2013

    Drogie Dzieci, również dzisiaj, w szczególny sposób wzywam był w Tym czasie Łaski, ABY otworzyć Swoje dusze zrobić Ducha Świętego. Drogie Dzieci, Nie pozwala, ABY Świat prowadzić. Dlatego moze Duch Święty doprowadzi było. Módlcie Się, wytrwać w modlitwie, ZE Duch Święty zstąpi na waszych Rodzin, którzy SA w ciemności.Matka modli Się Razem z Wami, wstawia Się PRZED synem Dla Ciebie. Dziękuję, drogie Dzieci, ZE odpowiedzieliście na moje wezwanie dzis. 20 maja 2013 r.

    • Dear children, also today, in a special way, I invite you in this time of grace to open your souls to the Holy Spirit. Dear children, do not permit the world to lead you. Therefore, may the Holy Spirit lead you. Pray, persevere in prayer, that the Holy Spirit may descend upon your families who are in darkness. The mother prays together with you, intercedes before her son for you. Thank you, dear children, for responding to my call today. 20 may 2013

      • Basia said

        tłumaczenie :
        Drogie dzieci, także dzisiaj, w specjalny sposób , zapraszam was w tym czasie łaski do otwarcia waszych dusz na Ducha Świętego . Drogie dzieci nie pozwólcie aby swiat was prowadził . Niech Duch Święty was prowadzi. Módlcie się, wytrwajcie w modlitwie , tak aby Duch Święty zstąpił na wasze rodziny , które są w ciemności. Matka modli się razem z wami , wstawia się za wami u Swojego Syna. Dziekuję drogie dzieci, ze odpowiadacie na moje wezwanie dzisiaj. 20 maja 2013

    • Marti said

      wciąż się zastanawiam, kto minusuje te wiadomości, czyżby mason najwyższego stopnia czy jakiś dziwny „katolik”?

  2. AntyNWO said

    http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Ameryka-na-skraju-bankructwa,wid,15665761,wiadomosc.html?ticaid=110a18

    Jeszcze raz apeluje róbcie zapasy to nie sa żarty…..

    • Vi-rus said

      A co jeśli kogoś nie stać żeby robić zapasy?

      • Zorrro said

        To narazi Cię na pokusę przyjęcia chipu z kodem zaczynającym się od 666 – za pomocą którego będzie dystrybuowana żywność.
        Każdy musi sam skalkulować, co jest priorytetem dla niego… dziś żywność jest ciągle tania. Za rok,dwa trzy, może jej już nie być na rynku a jedynie w gestii państw prawdziwie totalitarnych.
        Mądremu dość…

        • Vi-rus said

          No tak, ale jak ktoś wiąże ledwo koniec z końcem to nie wyczaruje znikąd jak na opłaty ledwo starcza nie mówiąc już o jedzeniu.
          Wiem chip’a nie można przyjąć, wtedy to już chyba pozostanie śmierć głodowa.

        • Postępowy Leming said

          To będzie kwitł lewy handel, byle by tylko ludzie mieli gdzie hodować a drugi czym za to zapłacić. Polak potrafi 🙂

      • MamOczy said

        Popieram nie wszystkich stać na zapasy ..
        Czasami uda się kupić coś więcej zostawić na poźniej ale gdy przychodzi jakiś słabszy okres to te zapasy są spożytkowane .
        Zapasy trzeba mieć też gdzie schować i nie każdy też ma taką możliwość bo w domu dużo miejsca nie ma …

        • wiesia said

          Pan Bóg nas wyżywi i ja w to wierzę.Martwmy się raczej o nasze dusze,pracujmy nad naszymi ułomnościami,a reszta będzie nam dana.Modlitwa,Pokuta,Ofiara-to nas prowadzi do Boga,oczywiście wraz z Sakramentami,bo bez tego będziemy błądzić.

        • Weronika said

          Na ile mozemy narobic tych zapasow??? Dajcie sobie spokoj. Co ma byc to bedzie….Strach pochodzi od zlego!!! Zyjmy normalnie, wiecej sie modlmy i dbajmy o zbawienie duszy !!! Jesli taka bedzie wola Boga abysmy umarli jako meczennicy to niech tak sie stanie!!!!!

        • As said

          Dokładnie tak jak mówi Weronika, nie ma się czego trzymać w tym życiu, skoro takie perspektywy przed nami. Ja to bym nawet chciał zrobić co mam do zrobienia na tym świecie i jak najszybciej przeprowadzić się do tego lepszego.

        • MamOczy said

          Dlatego ja się tak tymi zapasami nie przejmuję bo nie samym chlebem człowiek żyje : )

        • Weronika said

          Kazdy z nas ma tu swoja misje Asie. Majac swiadomosc istnienia Boga i Jego Milosci mozemy zdzialac duzo na polu nawracania ludzi do Boga, pomagajac im w zbawieniu duszy. Dlatego niektorzy swieci ludzie zyli dlugo, mimo iz mieli wielkie pragnienie polaczenia z Bogiem w niebie Moze twoja misja jest wlasnie byc takim swietym……

        • Weronika said

          Wlasnie…nie samym chlebem czlowiek zyje. Ciagle mamy tendencje przejmowac sie bardziej naszym cialem niz dusza..Jesli taka bedzie wola Boga to nam manne z nieba zesle….Ja sie tylko zastanawiam co bedzie jesli nam na sile, przemoca te chipy beda wszczepiac…co wowczas z naszym zbawieniem?.gdyby byly gdzies pod skora to mazna samemu taki wyciac..

        • Viki said

          Wydaje mi sie ze zapasy to dobrze miec, ale troche, nawet np. jak prad wylacza to w sklepie nic nie kupisz albo jak banki upadna to tez. Wiem ze sa tacy ludzie co nic nie maja, kupuja z dnia na dzien, i to nie dlatego ze ich nie stac ale lubia miec wszytsko swieze. Ja sie lepiej czuje jak w domu jest tych kilka puszek i paczek makaronu 🙂 Ale najwazniejsze to zaufac Bogu bo mozna miec zapasy, polegac na sobie, a moga np. ci to ukrasc. Co do czipowania to slyszalam ze to bedzie bardzo krotki okres, inaczej nikt by tego nie przetrwal.

        • bozena2 said

          Dobrze mieć kontakty ze wsią, z rolnikami, z ziemią, poza miastem.

        • Postępowy Leming said

          A ciekawe czy była by jakaś kontrola rolników, ile kilo kartofli zebrał i jak to spożytkował.

        • Zorrro said

          Zróbmy wszystko co powinniśmy zrobić po ludzku, najlepiej w tym temacie (choćby sucha żywność zafoliowaną potrójnie można przechowywać latami – ryz, makaron, kasze i fasolę) ile kto może, szczególnie w miastach – ALE NAJWALNIEJSZE, – WYSIŁKI TE OFIAROWAĆ BOGU, BY JAK NAJLEPIEJ MOGŁY ONE NAM I NASZYM BRACIOM POSŁUŻYĆ W CZASACH EXTREMUM.
          Do tego codzienna modlitwa „Pieczęci Boga Żywego” – oczywiście codzienna Msza Św i Różaniec. Obie sfery: materialna i duchowa maja tworzyć jedność i – służyć naszym rodzinom w imię Boga. kto nie ma zbyt wiele środków niech robi na tyle ile może – resztę w odpowiednim czasie rozmnoży Bóg – wszak jest miłosierny i wie ile możemy. On widzi naszą biedę i z cała pewnością, jeśli się do niego o to zwrócimy – rozmnoży naszą żywność, tak by wszystkim starczyło. Jednak musimy pokazać że zrobiliśmy co w naszej mocy w rzeczonym tu temacie…
          Musimy być jak Noe: zawierzyć Bogu duchowo i materialnie – o to woła Bóg przez orędzia MBM…

  3. Dawid said

    17.05.2013, 23:50 – Zostanie im natychmiast wybaczone, jeśli zbiorą się na odwagę i będą Mnie wzywać, abym im pomógł w ich niedoli

    Moja szczerze umiłowana córko, musisz wiedzieć, że wszyscy grzesznicy, zwłaszcza ci, którzy czynili okropne rzeczy, muszą przyjść do Mnie. Pragnę ich uwagi i chcę doprowadzić ich do Mojego Serca, bo ich kocham. Zostanie im natychmiast wybaczone, jeśli zbiorą się na odwagę i będą Mnie wzywać, abym im pomógł w ich niedoli. Nigdy nie należy się Mnie bać, gdyż Ja Jestem Zawsze Miłosierny. Oni są mi bliżsi niż ci, którzy twierdzą że reprezentują Mnie na Ziemi, a są obłudnikami, jak faryzeusze.

    Podaj Mi swoją dłoń. Nie ważne, co zrobiłeś, będę świecił nad tobą. Moja Modlitwa, dana ci teraz, przyprowadzi cię do Mojego Serca w którym będę mieszkał i będziesz zbawiony.

    Modlitwa Krucjaty (107) Uratuj mnie od ognia piekielnego

    Jezu, jestem okropnym grzesznikiem.

    Przez moje czyny, zadałem rozpaczliwe cierpienie innym.

    W wyniku czego jestem odrzucony.

    Nie jestem już nigdzie tolerowany na Ziemi.

    Uratuj mnie od tej pustyni i uchroń mnie od uścisku zła.

    Pozwól mi żałować.

    Przyjmij moją skruchę.

    Napełnij mnie siłą i pomóż mi podnieść się z dna rozpaczy.

    Oddaję Ci, drogi Jezu, moją wolną wolę, abyś zrobił ze mną, co zechcesz, bym mógł być ocalony od ognia piekielnego. Amen.

    Idź, moje dziecko, w pokoju, ponieważ nigdy nie opuszczę tych, którzy błagają Mnie o Miłosierdzie.

    Twój Jezus

    • Halina said

      To jest dowód na to że w świecie duchowym sprawy idą w dobrym kierunku i zwycięża Jezus Chrystus król , że są przygotowania do tego aby każdy człowiek wiedział że ma tylko jednego Króla i wszyscy ci którzy pracowali dlaszatana mogą przyjść przeprosic żałować że sie dali wykorzystac i pracować przeciw Jezusowi Królowi , każdy ma szanse wyjść z błędu i zepsucia tylko musi spełnić warunek musi chciec pracowac dla Chrystusa Króla …….Bardzo sie ciesze że uporządkowują sie sprawy w świecie duchowym , że bedzie mozliwe wyprowadzenie spraw swiata ziemskiego z tego w czym podstepem i kłamstwem pogrązył je szatan ..że są zwiastuny zbliżającej się nowej ery , kontynuowania współpracy z Bogiem tej która była w raju przed ingerencja szatana……………Przychodzi Chrystus król z swoją władzą i chce być Królem każdemu człowiekowi , chce wybaczyć kazdemu chce mieć wszystkich w swoim Królestwie , a kar,e za wszystko co jest nie tak jak być powinno ponosi szatan ..Przychodzi Boża sprawiedliwośc do czlowieka i swiata i jeżeli schroniliśmy się w promieniach wychodzacych z serca Jezusa to będziemy usprawiedliwieni i nie odczujemy tego tak jak ci którzy staną bez tej osłony ,,,,,,,,JEZU UFAM TOBIE ,,,kocham Ciebie prosze Ciebie o miłosierdzie dla każdego człowieka , prosze osłoń każdego człowieka przed cierpieniem które zadawać będzie Boża sprawiedliwo.ść,,,,,,,Prosze niechaj kara spocznie na szatanie bo to wszystko skutki i nastepstwa jego świadomego dobrowolnego działania,,,a człowiek niechaj otrzyma pomoc do stania sie takim jakim być powinien ,by prawidłowo funkcjonowal i stawał sie użytecznym narzedziem do budowania w wymiarze świata ziemskiego Królestwa Bozego……

  4. Dawid said

    http://fakty.interia.pl/polska/news-super-express-koniec-darmowego-leczenia,nId,971508

  5. Tuptusia said

    NOWENNA PRZED ŚWIĘTEM BOŻEGO CIAŁA

    DZIEŃ DRUGI

    MODLITWA papieża Leona XIII

    Serce Jezusa ukryte w Najświętszym Sakramencie, z miłością dzielisz z nami los wygnania. Uwielbiam Cię, Serce Jezusa w Najświętszym Sakramencie, które jesteś tak samotne, tak bardzo upokorzone, tak opuszczone, zapomniane, wzgardzone i lekceważone przez ludzi. Ty jednak kochasz nas i zabiegasz o naszą miłość. Cierpliwie czekasz na nas i pragniesz nas wysłuchać. Ty pragniesz, abyśmy modlili się do Ciebie. Ty jesteś źródłem wszelkich łask. Jesteś tak milczące, a mimo to pragniesz mówić do dusz. Jesteś najlepszą opieką dla życia wewnętrznego, uczysz nas bowiem tajemnic zjednoczenia z Bogiem. Ty jesteś Sercem Tego, który śpi, a mimo to zawsze czuwa. Serce Jezusa w Najświętszym Sakramencie, ulituj się nad nami!
    Jezu, Baranku Ofiarny, pragnę pocieszać Ciebie. Jednoczę się z Tobą, ofiaruję się razem z Tobą, upokarzam się przed Tobą. Pragnę zapomnieć o samym sobie, aby myśleć tylko o Tobie. Z miłości do Ciebie chcę być zapomniany i lekceważony. Pragnę być rozumianym i kochanym tylko przez Ciebie. Chcę milczeć i słuchać tylko Ciebie. Chcę zrezygnować z samego siebie, aby zatracić się całkowicie w Tobie. Ty jeden żyj we mnie. Spraw, abym w ten sposób zaspokajał Twoje pragnienie mojego zbawienia, Twoje palące pragnienie mojego uświęcenia, abym stał się czystym i mógł podarować Tobie szczerą, prawdziwą miłość. Nie chcę pozwolić, abyś dłużej czekał na mnie, weź mnie, ja oddaję się Tobie. Tobie poświęcam wszystkie moje uczynki. Tobie oddaję mojego ducha, abyś go oświecał; moje serce, abyś nim kierował; moją wolę, abyś ją umacniał; moją nędzę, abyś ją uśmierzył; moją duszę i moje ciało, abyś je karmił.
    Serce mojego Jezusa w Najświętszym Sakramencie, Twoja Krew jest napojem dla mojej duszy. Nie chcę dłużej żyć sam, Ty jeden żyj we mnie. Amen.

    PAN JEZUS W NAJŚWIĘTSZYM SAKRAMENCIE JEST TOWARZYSZEM I POKARMEM NASZYM

    Pobożny o. Nieremberg powiada: Ponieważ chleb jest pokarmem, który zużywa się przez spożywanie, a utrzymuje się przez przechowywanie, dlatego Pan Jezus chciał zostać na ziemi pod postaciami chleba, aby nie tylko przez spożycie łączył się w Komunii św. z duszami, które Go miłują, lecz także mógł być przechowywany w przybytku św., aby był między nami obecny i przypominał nam miłość, którą goreje ku nam. Św. Paweł powiada: wyniszczy} samego siebie, przyjąwszy postać sługi (Flp 2, 7), lecz cóż mamy powiedzieć, patrząc, jak przyjmuje postać chleba? “Żaden język – powiada św. Piotr z Alkantary – nie jest zdolny wypowiedzieć miłości, którą ma Pan Jezus dla każdej duszy, która się znajduje w stanie łaski. Dlatego ten najsłodszy Oblubieniec, mając odchodzić z tego życia, zostawił nam ten Najświętszy Sakrament, aby mógł w Nim z nami zawsze pozostawać i aby odejście nie zmuszało Go rozłączać się z nami; nie chciał wybrać innego sposobu, aby pozostawić żywą po sobie pamiątkę, jak zostawiając siebie samego”.
    Ponieważ tedy, mój Jezu, dajesz się zamykać w tym św. przybytku, abyś słuchał próśb ludzi nieszczęśliwych, którzy przychodzą szukać u Ciebie posłuchania, dzisiaj usłysz prośbę, którą zanosi do Ciebie grzesznik najniewdzięczniejszy spośród wszystkich ludzi.
    Przychodzę z żalem do stóp Twoich, poznawszy zło, które popełniłem przez to, że się Tobie przypodobać nie starałem. Najpierw więc pragnę, abyś mi to wszystko przebaczył, czym Cię obraziłem. Ach, mój Boże, obym Cię był nigdy nie obraził! A potem, czy wiesz, Panie mój, czego pragnę? Ponieważ poznałem, jak jesteś kochania godny, rozmiłowałem się w Tobie, czuję gorące pragnienie, aby Cię miłować i Tobie się przypodobać; nie mam jednak sił, abym to wykonał, jeżeli mnie nie wspomożesz.
    Daj, o wielki Panie, poznać niebu całemu swą wielką potęgę i swą dobroć niezmierzoną; spraw, abym ja z wielkiego buntownika, jakim byłem względem Ciebie, stał się wielkim miłośnikiem Twoim; Ty to możesz uczynić. Ty to chcesz uczynić. Uzupełnij to, czego mi nie dostaje, abym Cię miłował doskonale albo przynajmniej tak, jak Cię obrażałem. Ciebie miłuję, mój Jezu, Ciebie miłuję nade wszystko. Ciebie miłuję więcej niż życie własne, mój Boże i moje wszystko.
    (Nawiedzenia Przenajświętszego Sakramentu św. Alfonsa Liguoriego)

    PAN JEZUS do s.Józefy Menendez:

    „Z miłości dla dusz jestem więźniem w Eucha­rystii. Pozostaję tam, aby ludzie mogli przyjść do Mnie z każdą przykrością i szukać pociechy w najczulszym z serc, u najlepszego z ojców i Przyjaciela, który ich nigdy nie opuszcza. Eucharystia jest wynalazkiem miłości…! A ta Miłość, która wyczerpuje się i wyniszcza dla dobra dusz, nie znajduje wzajemności…!
    Mieszkam z grzesznikami, aby się stać ich zbawie­niem i życiem, ich lekarzem a równocześnie lekarstwem na wszelkie choroby, jakie pociąga za sobą zepsuta na­tura. I oni w zamian za to oddalają się, znieważają Mnie, i gardzą Mną.
    Ach, biedni grzesznicy! Nie odsuwajcie się ode Mnie… Dzień i noc oczekuję was w tabernakulum. Nie będę wam wypominał waszych zbrodni… Nie rzucę wam ich w twarz… Ale obmyję je w Krwi moich ran. Nie lękajcie się… Przyjdźcie do Mnie… Gdybyście wiedzieli jak Ja was miłuję…!
    A wy znów, dusze drogie, dlaczego jesteście tak zimne i obojętne na moją miłość…? Wiem, że wciąż zaprzą­tają was potrzeby waszej rodziny…, waszego domu…, wymagania światowe… A jednak czyż nie znajdziecie chwilki czasu, aby dać Mi dowód miłości i wdzięczno­ści? Ach, nie dajcie się pochłonąć tysiącznym błahost­kom i znajdźcie wolny moment na odwiedziny i przyję­cie Więźnia Miłości…!
    Kiedy wasze ciało jest osłabione lub schorzałe, czy nie znajdujecie czasu na to, aby pójść do lekarza, który ma was wyleczyć? Przyjdźcie więc do tego, który wa­szej duszy może wrócić siły i zdrowie. Złóżcie jałmużnę miłości Boskiemu Więźniowi, który was oczekuje, któ­ry was wzywa i pożąda…”

    Na zakończenie:

    Twoja cześć, chwała, nasz wieczny Panie,
    Na wieczne czasy niech nie ustanie.

    Dziękując wielce Twej wielmożności
    Za ten dar zacny Twej wszechmocności.

    Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

    • Tuptusia said

      Obietnice Zbawiciela dla czcicieli Najświętszego Sakramentu Ołtarza.

      Ci, którzy w nocy z czwartku na piątek, trwają na godzinnej modlitwie dla uczczenia Najświętszego Sakramentu Ołtarza (może to mieć miejsce również w domu), zakończą swoje życie po przyjęciu Komunii Świętej i tak przejdą do wieczności.
      Ci, którzy w czwartek, w czasie dnia nawiedzą na pół godziny kościół i będą przebywać zupełnie z przodu, blisko Tabernakulum, otrzymają wysoki stopień poznania wiary, miłości do Sakramentu Ołtarza i poznają tajemnicę Mojej Wszechmocy, a przez to osiągną także pozbawioną egoizmu, prawdziwą miłość do bliźnich, jak również jej dobre zrozumienie.
      Ci, którzy wysłuchują codziennie z głębokim nabożeństwem Mszy Świętej, mogą uzyskać dla swoich bliskich we wszystkich potrzebach wiele pomocy i łask, a w wieczności będą przebywać zupełnie blisko Mnie.
      Tym, którzy Mi przyniosą w darze jakąś ofiarę lub przezwyciężenie siebie przed przyjęciem Komunii Świętej dla uczczenia Sakramentu Ołtarza, otrzymują takie pragnienie Komunii Świętej i żarliwie pożądanie Mnie, że już nie będą mogli beze Mnie żyć i w ten sposób każde jej przyjęcie istotnie godne będzie dla nich, o podwójnej wartości.
      Tych, którzy Mi poświęcą pół godziny po przyjęciu komunii Świętej na dziękczynienie i uwielbienie, będą wprowadzał coraz głębiej w tajemnicę Mojej Miłości, przez co oczyści się ich sumienie i osiągną jasne i pewne rozeznanie swoich słabości i błędów.
      Tym, którzy w czasie Świętego Przemienia, gdy kapłan podnosi Moje Ciało skrwawione i kielich KRWI Mojej, proszą zawsze z pokorą o łaskę pomocy i o radę, otrzymują je natychmiast w stopniu koniecznym do zbawienia.
      Tych, którzy w czasie Przeistoczenia ofiarują samych siebie Ojcu Przedwiecznemu w jedności ze Mną, Moimi Ranami i KRWIĄ w duchu pokuty za grzechy świata, będę umacniał Moją łaską aż do ich końca, będę ich prowadził, umacniał i pocieszał, tak że nie będą już potrzebowali ludzkiego pocieszenia.
      Tym, którzy będą się modlić godzinę przed wystawionym Sakramentem ołtarza i z uczuciem szczerej pokory – żałując za grzechy świata – ofiarują Moją Najdroższą KREW Bogu Ojcu, daję zapewnienie, że ich godzina modlitewna będzie Mi się podobała, że przebaczę im wszystkie grzechy, przyozdobię ich też za to wieloma łaskami, a przede wszystkim darem mądrości.
      Ci, którzy ze szczególnym upodobaniem uczestniczą w nabożeństwie z błogosławieństwem, w czasie którego odmawiana będzie Koronka do Ran, albo Litania do Sakramentu Ołtarza, osiągną szczególny stopień świętości, a Moja szczególna opieka będzie im towarzyszyła zawsze, jak też Moja łaska i błogosławieństwo.
      Tym, którzy postarają się i przyprowadzą innych do Tabernakulum, albo przyjdą z jedną duszą bratnią na godzinę adoracji modlitewnej, udzielę wielkiej łaski, że staną się światłem i przewodnikiem dla tych bliźnich, którzy są jeszcze oddaleni ode Mnie, doprowadzę ich do Nieba i staną się oni Moim narzędziem dla ratowania ludzkości.

      PRZYRZECZENIE BOSKIE

      „Każdy, kto przez trzydzieści po sobie następujących dni, przystąpi GODNIE do Komunii Świętej i odmówi każdorazowo: Ojcze nasz… i Zdrowaś Maryjo… na intencję Kościoła katolickiego – dostąpi dla siebie i jednej przez siebie wybranej duszy, łaski zapewniającej Zbawienie Wieczne”.

  6. AntyNWO said

    http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Spor-Moldawii-z-Naddniestrzem-czy-dojdzie-do-rozlewu-krwi,wid,15665082,wiadomosc.html?ticaid=110a19

  7. mariusz dabrovski said

    Napiszę bardzo krótko, niespotykane wrażenia.

  8. TadeuszTT said

    Największym skarbem jest Najświętszy Sakrament!

    Jest problem posoborowej nonszalancji, trywializacji i prostackiego odniesienia do Najświętszego Sakramentu. Przejawy?

    Między innymi: wyrugowanie najdoskonalszego aktu kultu czyli Mszy Trydenckiej, utrudnianie i bezprawne problematyzowanie kwestii rozpowszechniania na powrót Mszy Trydenckiej (wbrew przychylnym rozporządzeniom zawartym w motu proprio Summorum Pontificum Benedykta XVI), zatrata istotnego dla liturgii katolickiego ukierunkowania ad Orientem (ku Wschodowi), eliminacja języka łacińskiego (wbrew wyraźnym zaleceniom Kościoła zawartym m.in. w dokumentach Soboru Watykańskiego II), bałagan na miejscu odprawiania Mszy Świętej (nieprzykładanie wagi do obecności relikwii, błędna liczba świec, błędny układ świec, wyrzucenie Krzyża sprzed oczu celebransa, zagracanie różnymi przedmiotami), bezceremonialne odwracanie się tyłem do tabernaculum, detronizacja Boga czyli wyrzucanie tabernaculum z centralnego miejsca do ukrytych miejsc, stawianie przed tabernaculum tronu dla celebransa, nieprzyklękanie przed Najświętszym Sakramentem, podeptanie królewskiego zwyczaju przyjmowania Komunii Świętej w postawie klęczącej, nieużywanie pateny przy rozdawaniu Komunii Świętej, profanacyjna praktyka Komunii na rękę (co z partykułami?), Komunia świętokradzka (w grzechu, bez spowiedzi), lekceważenie dokładnej puryfikacji palców i naczyń liturgicznych, akceptowanie i tolerowanie przyjmowania Komunii Świętej przez ludzi o pomylonych poglądach, wyrzucanie balasek, a tam gdzie pozostały – nieprzykrywanie ich czystym białym obrusem, nagminne i natrętne wprowadzanie nadzwyczajnych szafarzy Komunii Świętej (wbrew przepisom Kościoła mówiącym o wyjątkowych i naglących sytuacjach), bieganie po prezbiterium kobiet z „posługami” różnymi, pogaduszki w kościołach, nieodpowiedni i nieprzyzwoity strój (kobiety, mężczyźni, dzieci), nieodpowiednie postawy (np. zakładanie nogi na nogę, antyliturgiczne przykucania zamiast przyklęknięcia, siedzenie kiedy otwarte jest tabernaculum), brak troski o należyte wychowanie dzieci do pobożnego uczestnictwa we Mszy Świętej i do odpowiedniego zachowania się w kościele, nonszalancja gestów liturgicznych, udostępnianie kościołów na wydarzenia sprzeczne z katolickim kultem (obrzędy innowiercze, inne imprezy), dopuszczanie innowierców do czynnego udziału w katolickiej liturgii, pomijanie fundamentalnego teocentrycznego ukierunkowania całej akcji liturgicznej, grzech antropocentryzmu w liturgii, instrumentalizowanie liturgii poprzez traktowanie jej jako miłej okazji do okazania baterstwa i do wytwarzania miłych klimatów, mnożenie niepotrzebnych komentarzy i konferansjerki odwodzącej od modlitwy, wprowadzanie atmosfery pikniku i zabawy, szkaradna architektura kościołów, kaplic i ich wnętrz, deformacja obrzędów liturgicznych i różne na tym polu „kreatywności” i „subiektywizmy”, pogarda dla tradycyjnego repertuaru pieśniarskiego (chorał gregoriański, tradycyjny śpiew ludowy), nieuszanowanie kościoła jako miejsca modlitwy, pośpiech lub nadmierna rozwlekłość akcji liturgicznej (np. z powodu nadmiaru komentarzy), błędne, sprzeczne z istotą liturgii układy przestrzenne (zamknięty krąg, układ amfiteatralny). ……

    ks. Jacek Bałemba SDB
    więcej – http://sacerdoshyacinthus.wordpress.com/2013/05/12/adagium-kaplanskie/

  9. Eliza said

    Mam pytanie odnośnie Krucjaty Modlitwy 104- odmawiacie ją za kogoś konkretnego czy ogólnie? Kompletnie nie rozumiem czy mam podawać konkretne osoby?

    • wiesia said

      Jeżeli znasz takie osoby,to podawaj.W innym przypadku módl się ogólnie za takowe osoby,ja tak robię.

  10. apostolat said

    List Tomasza Sakiewicza do ojca Tadeusza Rydzyka

    http://www.dlapolski.pl/05/22/list-tomasza-sakiewicza-do-ojca-tadeusza-rydzyka/

    • jamek said

      List napisany w myśl zasady: Nie przyjdzie machomet do góry, to przyjdzie góra do machometa. A wystarczyło spytać, czy może przyjechać na rozmowę. PIS jakoś się nie wstydzi.

    • Józef Piotr said

      A ja tam Sakiewiczowi NIE UFAM !!
      Tak jak nie ufam Wildstejnowi i jego „kamaryli”
      Pamietacie rozszarpywanie Abp’a Wielgusa ? Pamietacie kto w tym brał udział ?
      Sakiewicz z GP był na czele. Kaczyńscy też.
      Doszlo do niebywałej ingerencji Państwa w sprawy Państwa Watykańskiego jak rownież Polskiego KRK.
      Pózniej wiecie co się stało ?
      Pion ideologiczny GP buduje Judeopolonię .
      A Gazeta Polska Pisząc o najnowszych wydarzeniach historycznych , jak ognia unika sformułowań o prawdzie w sprawach mordów na Polakach w ostatnim stuleciu.
      Nazywając mordercow polakow Stalinem , tak jak inna propaganda nazywa mordercow z zachodu Hitlerowcami.

  11. apostolat said

    „Porozmawiajmy o Polsce” – Jan Pospieszalski w Konstancinie 15.05.2013

  12. A. said

    Dzis wrocilam do Pana Jezusa:-)))))Dziekuje za modlitwe!!!

  13. Józef Piotr said

    Mt 18, 6
    Posted by Włodek Kuliński – Wirtualna Polonia w dniu 2013-05-22

    „Tradycyjni” rewolucjoniści marksistowscy budując społeczeństwo komunistyczne karmili masy ideologicznymi sloganami stanowiącymi mieszankę nienawiści do wrogów klasowych i nadziei na lepsze jutro. Współcześni genderrewolucjoniści chcą zmienić społeczeństwo w stado przypadkowo kopulujących ze sobą nawzajem bezrozumnych osobników, kierowanych poprzez zarządzanie już nie emocjami nawet, ale popędami.
    Genderrewolucjoniści to w istocie banda opętanych chorą ideologią zboczeńców i pożytecznych idiotów, którym udało się, dzięki zdobyczom współczesnych technik przekazu, wmówić całym społeczeństwom Zachodu, że sfera seksualności winna być punktem odniesienia dla wszystkich dziedzin ludzkiej aktywności, a doznawanie przyjemności seksualnej – najważniejszym celem ludzkiego życia. Pogrążony w konsumpcjonistycznej nirwanie człowiek, który dawno już stracił wiarę w Boga, musi czymś wypełnić pustkę wytworzoną przez brak religii w jego życiu. W takiej sytuacji przeżycia seksualne urastają ponad właściwą sobie miarę, stając się wręcz swoistą namiastką uczuć wyższych i zastępując życie duchowe.

    Dla osiągnięcia swych celów rewolucjoniści nie cofną się przed żadną podłością. Brzydkie, rozwrzeszczane „pornoterrorystki” z „Femenu” z wymalowanymi na gołej skórze bluźnierstwami, które parę dni temu zaatakowały arcybiskupa Brukseli w proteście przeciwko stanowisku Kościoła w kwestii homoseksualizmu, wyznaczają kierunek ataku. Po oblewaniu wodą i obrzucaniu wyzwiskami przyjdzie czas na bardziej radykalne formy przemocy, podobne do tych, których doświadczają już amerykańscy obrońcy życia i tradycyjnego małżeństwa.

    Przedstawiciele cywilizacji śmierci dawno już zdali sobie sprawę, iż jednym z frontów, na których przegrywają z katolikami na całej linii, jest dzietność. Gdy bowiem oni oddają się zaspokajaniu swych coraz bardziej perwersyjnych żądz i realizacji zboczonych pragnień, my zakładamy rodziny i korzystamy z Bożego daru przekazywania życia. A ponieważ jednocześnie staramy się jak najpełniej przekazać naszym dzieciom nasz system wartości, naturalne procesy biologiczne powinny wyeliminować problem lewicowych intelektualistów, walczących homoseksualistów i tym podobnych grup społecznych szkodników w ciągu jednego pokolenia.

    Tak jednak się nie dzieje, ponieważ współczesny system kontroli zachowań społecznych (zwany dla niepoznaki wolnymi mediami), umożliwia takie formatowanie umysłów, zwłaszcza młodych, by rewolucjoniści mogli wyławiać z ich grona swych następców, niejako się w ten sposób reprodukując. Jednakże aby sprawować kontrolę, potrzebują oni czegoś więcej – totalnej deprawacji, która sprawi, że kolejne pokolenia nauczą się patrzeć na świat z tej samej co oni, dewiacyjnej perspektywy. To właśnie załatwić ma system promowanej w naszym kraju przez Światową Organizację Zdrowia edukacji seksualnej, w ramach której przedszkolaki będą uczone „dobrodziejstw” masturbacji i pornografii oraz przygotowywane do jak najwcześniejszej inicjacji życia płciowego.

    Jeżeli ktoś deprawuje moje dziecko, nie będę siedział bezczynnie z założonymi rękami. Jeżeli rodzące się właśnie na naszych oczach neototalitarne państwo odbierze mi możliwość legalnego działania w obronie mojej rodziny, a zwłaszcza tego, co w niej najsłabsze i najdelikatniejsze, jestem gotów na wszystko. Odebrawszy mi prawo do posiadania broni, będą jeszcze musieli wprowadzić zakaz sprzedaży młotków oraz innych narzędzi domowego użytku, choć właściwie i to na nic, bo na zaślinione łachudry i pryszczatych nawiedzeńców, którzy przyjdą „edukować” nasze dzieci, wystarczą zaciśnięte mocno pięści.

    Pan Jezus wskazał sposób postępowania z tymi, którzy gorszą maluczkich (Mt 18, 6). I niech się oburzają pięknoduchy – kiedy sprawa stanie na ostrzu noża, nic nie powstrzyma zdesperowanych rodziców, których umysły nie zostały jeszcze przemielone przez maszynkę genderpropagandy.

    Piotr Doerre
    Polonia Christiana

  14. TadeuszTT said

    Trochę fotek z Oklahomy po przejściu tornada .

    http://news.nationalpost.com/2013/05/20/moore-oklahoma-tornado-flattens-buildings-en-route-to-oklahoma-city/

  15. bozena said

    A dzisiaj mamy wspomnienie Sw Rity!!!
    http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ryta_z_Cascii

    • Weronika said

      Ukochana Swieta Rito, patronko spraw trudnych i beznadziejnych, modl sie za nami…

  16. Ferox said

    Drogi MarkuO, odpisałem na Twój komentarz, przepraszam że mi to tylko zajęło, ale Siostra wczoraj powtarzała do egzaminu, a ja musiałem dziś skosić trawnik.. 😀
    taka moja przyziemna natura 😀
    Z Bogiem!

    PS. Polecam Świętą Ritę – poradzi sobie ze wszystkim, gdy Jej zaufamy!! Może u Boga wszystko wybłagać!

  17. Weronika said

    Jakis minusik nam tu zagoscil…juz lepiej sie poczules wstawiajac minusiki od gory do dolu?

    • Marti said

      wciąż tutaj zagląda ktoś kto minusuje, za zdrowie ci człowieku, ciesz się to jedyny twój sukces dzisiejszego dnia: MINUSOWANIE

      • Weronika said

        Musi to byc ktos bardzo biedny, skoro minusuje wszystko niezaleznie od tresci…pomodle sie za te osobe aby jego zlosc minela i zamienila sie na milosc do blizniego…przez Jezusa Chrystusa, ktory zyje i kroluje amen.

  18. adam said

    W ostatnim odcinku ENIGMA.TV cudowny obraz Matki Boskiej z Guadelupe: http://enigma.wp.tv/i,Tilma-z-Gaudalupe-Enigma,mid,1232052,index.html

  19. AntyNWO said

    http://www.prisonplanet.pl/polityka/syria_i_arabski_gazociag,p104675339

  20. MamOczy said

    Brawo Orban ! Demokracja europejska będzie miała charakter chrześcijański albo nie będzie w ogóle nie będzie !

  21. MamOczy said

    http://radiowarszawa.com.pl/2013/05/profanacja-najswietszego-sakramentu-sprawa-zajela-sie-policja/

    😦

    • wiesia said

      Tak,to prawda:kto nie ma szacunku dla Boga,ten nie uszanuje żadnej innej wartości.Ten kto milczy,przyzwala na zło.Nie możemy milczeć,nie możemy być obojętni.Świat leci w przepaść 😦

  22. apostolat said

    Zadanie Specjalne 8 maja 2013

    Program Anity Gargas. W premierowym odcinku dwa tematy: kim jest główny konkurent TV Trwam oraz o znikających
    dowodach w śledztwie smoleńskim.

    • apostolat said

      Zadanie Specjalne odc. 2

      Opublikowano 19 maj 2013

      Gośćmi Anity Gargas są: Adam Kępiński (SLD), Andrzej Halicki (PO) i Maciej Wąsik (PiS). Tematem są wysokie premie urzędników.

  23. jowram said

    JEZUS CHRYSTUS KRÓL POLSKI-DAR POLONII ZDEPONOWANY W CZĘSTOCHOWIE.
    Ciekawostka- w berle Chrystusa nowa flaga Polski, opisana w dzienniczku siostry Faustyny w wydaniach sprzed 1978 roku. W wydaniach po roku 1978 tego nie ma. Flaga jest biało amarantowa, pośrodku Najświętsze Serce Pana Jezusa z którego wychodzą promienie białe w kierunku amarantowego tła , czerwone promienie wychodzą na białe tło. Flaga ma też złote obramowanie. Taka flaga będzie obowiązywać po Oczyszczeniu, o ile przyjmiemy Chrystusa Króla. Jak nie przyjmiemy podzielimy los tych co nie przyjmą..

    Obraz widoczny na zdjęciu i złota korona wartości 30000 $ przybyła na Jasną Górę z Pielgrzymką z Chicago 14.08.2011
    Król był niesiony razem z pielgrzymką podążającą do Królowej Polski i był widziany przez swój lud, który bardzo różnie reagował, a niektórzy witali Go brawami śpiewając: JESTEŚ KRÓLEM. Niektórzy ludzie robili zdjęcia na pamiątkę.
    Właściwie to był szok dla wszystkich – WIZERUNEK CHRYSTUSA KRÓLA

    http://www.wsercupolska.org/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=5035:obraz-chrystusa-krola-oraz-zlota-korona-na-jasnej-gorze-14082011&catid=12:wiara&Itemid=10

    • Weronika said

      Ponoc obraz ten jest przechowywany gdzies w podziemiach przez Ojcow Paulinow, tak jak Jezus przebywal w wiezieniu przed ukrzyzowaniem….

    • wiesia said

      A ja mam pytanie,czy ma ktoś z Was „Dzienniczek”św.s.Faustyny,w którym ma ten fragment,gdzie jest mowa o fladze Polski opisanej przez św.Faustynę?Bo nie każde wydanie „Dzienniczka” go posiada i nie rozumiem dlaczego.

    • apostolat said

      Pielgrzymka w intencji Intronizacji Jezusa Króla Polski na Jasną Górę cz.I

      W dniu 3 maja 2011 r. przy tronie Matki Bożej, Królowej Polski, zgromadziło się kilka tysięcy pielgrzymów w intencji Intronizacji Jezusa Króla Polski.

      Autokary z pielgrzymami z całej Polski przybyły do Królowej Narodu Polskiego, aby wybłagać dla swojej Ojczyzny łaskę Intronizacji Pana Jezusa na Króla Polski.


      CZĘŚĆ II

      • apostolat said

        Maryjo..! My chcemy Chrystusa Króla

        • KRYSTYNA said

          Dnia 1 czerwca 2003r. na Jasnej Górze odbyła się Intronizacja Jezusa Chrystusa Króla Polski. W tym dniu o godzinie 12.00, w kaplicy Matki Bożej, uroczystej Mszy św. przewodniczył i kazanie wygłosił O. Józef Płatek, były Generał OO. Paulinów. Akt intronizacyjny po kazaniu wypowiedział prof. dr hab. Adam Biela – Senator RP. Natomiast po Komunii św. Akt poświęcenia Najświętszemu Sercu Pana Jezusa odmówiła Halina Szustak – Poseł RP. Ukoronowaniem uroczystości był referat Ks. prof. Jerzego Bajdy w Sali Papieskiej: „Aby Chrystus Królował”. Tak dokonała się
          Pierwsza Narodowa Intronizacja Jezusa Chrystusa Króla Polski.
          Tę intronizację zorganizowano na wyraźny Znak z nieba. Tym znakiem z nieba było wezwanie Matki Bożej skierowane do „Widzącej” Agnieszki z Władysławowa, aby przybyła na Jasną Górę razem z Ojcem duchownym Ks. Zenonem. Celem tej pielgrzymki miała być modlitwa za Polskę i sprawa Koronki za Ojczyznę na Jasnej Górze. Na umówiony dzień 13 stycznia 2003 roku przybyła również poseł Halina. Następnego dnia, Poseł Halina przedstawiła tę sprawę Ojcu Przeorowi Marianowi, który stwierdził, że Koronki do Miłosierdzia Bożego o nawrócenie Ojczyzny nie można wprowadzić na Jasnej Górze, ale może się odbyć intronizacja Jezusa Króla Polski dnia 1 czerwca 2003r. Tak więc Koronka do Miłosierdzia Bożego o nawrócenie Ojczyzny doprowadziła do intronizacji! Chociaż żadna gazeta, ani radio nie ogłosiły tej wielkiej wiadomości, to jednak 4 miesiące później, na dzień 1 czerwca, przybyło z kapłanami około 5000 pielgrzymów z całej Polski. Oprócz polskiego ludu i kapłanów, byli obecni posłowie i senatorowie. Również był obecny Jezus Chrystus Król Polski w nowo namalowanym obrazie.
          Obraz o rozmiarach 1,0 na 1,5m został namalowany według wzoru, w jakim Pan Jezus ukazał się w widzeniu Agnieszce. Dzieło, które zamówiłem, wykonał w maju 2003r. w Bydgoszczy, malarz artysta Andrzej Łapiński. Ofiary napływały z całej Polski od maluczkich. Zebrano dokładnie tyle ile wyniosły koszta malowania i oprawienia w pięknej złotej ramie. Ksiądz prof. Ryszard Makowski poświęcił na Jasnej Górze w dniu intronizacji przed uroczystą Mszą świętą. Obecność tego obrazu była warunkiem Pana Jezusa do ważności Intronizacji.
          W tym dniu nad Klasztorem Jasnogórskim zaobserwowano „cud słońca”. -cz.7/7

          KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

        • apostolat said

        • apostolat said

          Intronizacja Jezusa Chrystusa Króla Polski — cz.1/7

          Wszystkie filmy związane z INTRONIZACJĄ JEZUSA CHRYSTUSA KRÓLA POLSKI z roku 2003 można znaleźć pod tym linkiem:

          http://www.youtube.com/user/58ALFA?feature=watch

        • apostolat said

          Po Mszy Intronizacyjnej Jezusa Chrystusa Króla Polski na Jasnej Górze dnia 1 czerwca 2003 roku uczestnicy tej uroczystości (około 5000 osób) spotkali się w Sali Papieskiej, aby wysłuchać referatu ks. prof. Jerzego Bajdy pt. „Aby Chrystus Królował” i wspólnie radować się tą chwilą. O przeprowadzonym akcie intronizacyjnym natychmiast powiadomiono ówczesnego papieża Jana Pawła II.

  24. Małgorzata said

    Chcę małą wzmiankę wstawić na temat…. strachu przed robieniem zapasów i przyjęciem czipa.Kochani moi zacznijcie dokładnie słuchać kazań ks.Natanka ,tam dokładnie jest powiedziane ….oddaj się całkowicie w niewolę MIŁOŚCI BOGA a ON zapewni Ci wszystko razem z świętością i miejscem w niebie.Pełne zaufanie żertwa ofiarna ..przyjęcie JEZUSA na swojego PANA ,KRÓLA i ZBAWICIELA ,chyba że przerażacie się tym co czekać będzie, ból ,cierpienie ,ale pamiętajcie że ono będzie słodkie bo będziecie całkowicie zanurzeni w BOGU,przestańcie się bać i nakręcać w ten sposób.,,,,,,,,,,,,,Świadomość że jesteście całkowicie zanurzeni daje spokój i błogość.mówię wam bo tak zrobiłam i pomału doświadczam spokoju i pewności że nie zostanę sama i mam świadomość że mogę wyprosić pomoc rodzinie i wszystkim bliskim..Doznanie uczucia że jest się niesionym na rękach i przytulonym do serca przez malutką chwilę daje takie ukojenie ,że żaden czip nie jest w stanie wystraszyć….Błogosławieństw i odwagi .

    • Basia said

      no tak , ale przeciez w orędziach tez jest mowa o przygotowaniu zapasów na czas Ostrzeżenia , więc nie możemy tylko zdawać się na Opatrzność Bożą i nic nie robić ! Oczywiście musimy mieć ufność w Panu i modlić się ,ale też przygotowac sie w miarę naszych możliwości , ponieważ On nam o tym mówi. Tak jak w czytaniu o pannach roztropnych …

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
