Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Matko pięknej Miłości

Posted by Dzieckonmp w dniu 6 czerwca 2013

Królowa Pokoju 3

Maryjo, Matko Pięknej Miłości

Podaruj kropelkę nadziei

Tym, którzy na nią czekają

Spraw, by przez łzy się uśmiechnęli

Ci, którzy nic już nie maja.

 

Komentarzy 25 to “Matko pięknej Miłości”

  1. apostolat said

    CUDOWNE! Dawno tego szukałam,ale nie znalazłam,bo nie znałam tytułu – dziękuję! A tu trochę inna wersja – równie piękna!

    • apostolat said

      MATKO PIĘKNEJ MIŁOŚCI – módl się za nami i za całym światem !

      • Weronika said

        Ten minus to chyba od slugi szatana, bo komu innemu moglaby sie nie podobac ta modlitwa.?

    • katerosa said

      Ref: Jesteśmy wszyscy Twoi i chcemy Cię kochać, jak jeszcze nigdy nikt Cię nie kochał.

      1. Z Tobą na Twojej drodze- nasza droga (nasze kroczenie) jest pewna , z Tobą każdy krok prowadzi do mety.
      i także w nocy ty jesteś nam bliska, przemieniasz każdą obawę w pewność (Ave Maria) Zdrowaś Maryjo. (x2)

      2. Twoją koroną z róż chcemy być, koroną dzieci całych Twych. Twoja obecność w świecie wróci przez nas, jako pieśń chwały bez końca. Ave Maria.

      Ref: Jesteśmy wszyscy Twoi i chcemy Cię kochać tak jak nikt Cie jeszcze nie kochał… (x2) Maryjo, Maryjo,

  2. Helena said

    BARDZO DZIEKUJE ,NIECH MATENKA BLOGOSLAWI TOBIE I TWOJEJ RODZINIE ,ABY NIE ZABRAKLO WAS CHLEBA POWSZEDNIEGO Z PANEM BOGIEM

  3. Małgosia said

    Kochani-bardzo prosze o modlitwe,gdyz w tej chwili mam troche problemow z ktorymi nie potrafie sobie poradzic.BOG ZAPLAC

    • Krzysztof61 said

      Mówisz i masz!

    • KRYSTYNA said

      KOCHANA MAŁGOSIU

      Niech cię Pan błogosławi i strzeże.

      Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską.

      Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem.

    • Ryszard said

      Małgosiu,jaka jest natura twoich problemów,jeśli mogę spytać.Oczywiście ofiaruję modlitwę w twojej intencji.Niech Cię BÓG błogosławi.
      Króluj nam Chryste!

      • Malgosia said

        chwilami zastanawiam sie-dlaczego musze nosic tak ciezki krzyz,moje dzieci powtarzaja-mamus bedzie dobrze-PAN BOG nas widzi i slucha….nie trace wiary,nadzieji-tylko czasem lez mi brak i pomyslow na lepsze dni.Maz teraz pracowal ciezko nawet po 12 godzin-ok miesiac czasu-lecz ten pan dopiero pojechal za granice,aby zarobic i nam zaplacic wynagrodzenie…rachunki rosna,dzieci chca jesc,brak na bilety-i te nieprzespane noce…lecz wierze,ze z Wami kochani wspolna modlitwa-moge wiele-i lzy zamienia sie w usmiech.BOG ZAPLAC

        • „chwilami zastanawiam sie-dlaczego musze nosic tak ciezki krzyz”
          Odpowiedź jest banalnie prosta: bo Ty uważasz, że to Ty go niesiesz, dlatego odczuwasz jego ciężar. Gdybyś wszystko zrzuciła na Pana On by Cię podtrzymał. Teraz musisz w sobie znaleźć to coś co ci mówi, że to ty cierpisz. Trzeba to bezwzględnie wyrzucić z duszy bo to jest właśnie pycha. Powtarzam, odrzuć, pozbądź się, przekonaj swoje serce, że to co ci mówi że cierpisz jest cząstką twojej pychy i to trzyma cię w szachu. Ten rodzaj pychy najlepiej zwalcza pełne i całkowite zaufanie Opatrzności Bożej cokolwiek by się działo. Pokój z Tobą.

  4. apostolat said

    Uśmiech Boga

    Wokół mnie tylu ludzi,
    śpieszą się, gnają, pędzą.
    Mają szare twarze,
    młode, stare, ładne, brzydkie.
    Gonią wiatr, ułudę,
    mają puste oczy, bez życia.

    Stoję, uśmiecham się do nich,
    chcę im przekazać Twój uśmiech Boże.
    Dziwią się, że można tak stać.
    Na chwilę gdzieś budzi się w nich nadzieja, ale…
    Wracają do gonitwy za wiatrem – bo bezpiecznie,
    bo to już znają.

    A ja stoję i uśmiecham się do Ciebie Boże.
    Ja nie gonię już życia,
    ja życie dostałam w prezencie
    od Ciebie Jezu na zawsze.
    Nie muszę się śpieszyć,
    wieczność jest długa.

    Człowieku!
    Zatrzymaj się!

    Zobacz uśmiech Boga!
    Przyjmij prezent od Niego!
    Jezus to życie,
    nie musisz już nic robić,
    Zatrzymaj się
    …proszę.

    – L.Puza

    • apostolat said

      Przebacz mi moje milczenie

      Przebacz mi moje milczenie,
      gdy trzeba było mówić.

      Przebacz puste słowa,
      gdy potrzebne były czyny.

      Przebacz mi, że kierowałem się
      własną mądrością,
      zamiast Ewangelią
      i służyłem tylko tym,
      których sam sobie wybrałem.

      Przebacz moją marność,
      moje skąpstwo, mój brak miłości.

      Przebacz mi moje winy,
      jak i ja przebaczam tym,
      którzy przeciw mnie zawinili.

      I naucz mnie tak przebaczać,
      bym nie ranił tych,
      którym odpuszczam winy.

      Przez Chrystusa, naszego Zbawiciela.

      Amen.

      http://www.chwilkawytchnienia.com/modlitwa/Modlitwa25.htm

    • jowram said

      Mam trzy latka, trzy i pół,
      Sięgam głową ponad stół,
      Mam fartuszek z muchomorkiem,
      Do przedszkola chodzę z workiem.

      Umiem pantofelki zmieniać,
      Rączki myję do jedzenia,
      Ładnie żegnam się i witam,
      Tańczę kiedy gra muzyka.

      Umiem wierszyk o koteczku,
      O tchórzliwym koziołeczku,
      I o piesku, co był w polu,
      Nauczyłam się w przedszkolu

  5. katerosa said

    Każda łza ofiarowana Bogu jest niczym drogocenna perła…. 🙂

    • Piotr said

      „Jedna myśl o Bogu ma większą wartość niz cały Wszechświat” – bł. Anna Katarzyna Emmerich.
      Ja się tak zastanawiam jak ogromny Wszechświat stworzył Bóg: ocenia się, że samych galaktyk jest sto miliardów (!), każda liczy miliardy, czasem setki miliardów gwiazd, teraz pomyślmy: tych ognistych słońc jest tryliony, a wokół wielu z nich planety. Poza tym mnóstwo innych ciał niebieskich, jakże wspaniałych, pięknych:komety, asteroidy, kolorowe mgławice, kwazary etc. Czyż nie jest ogromne to całe multiwersum? Tak, ale to tylko materia, piękna bo stworzona przez Boga. Jakże wielki musi byc teraz Stwórca który stworzył tak ogromny kosmos! A miriady miariad chórów anielskich?
      I właśnie tego Boga PRZYJMUJEMY W MALEŃKIM OPŁATKU DO SWOJEGO SERCA!!! Czyz to nie jest coś cudownego, co przyprawiac powinno o zarót głowy maleńkiego człowieka? Jak bardzo musi nas kochać Jezus! Nie zrozumiemy tego w pełni, dopóki nnie zjednoczymy się z Nim na zawsze w Niebie.
      Nasz Ojciec powiedział do Vassuli, że TRZYMA WSZECHŚWIAT W SWOJEJ DŁONI… Zaprawdę, wielki jestes Abba, nasz ukochany Ojcze, tak nieskończenie wielki, a jednoczęsnie tak bardzo, bardzo bliski. Jesteś tu i teraz obok każdego z nas. Wszyscy chcemy żyć w Twojej świętej Obecności!

      • Weronika said

        Pieknie to napisales Piotrze.
        Dzisiaj sluchalam Glorii Polo, goszczacej w Polsce. Ona wspominala wlasnie o kawalku Bozego Serca jakie przyjmujemy w Komunii Swietej i, ze ziemia staje sie takim bijacym Sercem Jezusa.

  6. Daniel said

    Krystaliczna wiara
    Krystalicznie czysta wiara z pozoru poza zasięgiem i Ty,
    spotkanie w ciszy przepełnione modlitwą,
    w lekkim powiewie przychodzisz i napełniasz serce pochłaniając umysł.
    Pierwiastek ducha zastępujący najskrytsze pragnienia,
    wypełniający przestrzeń wnętrza głębokości tęsknoty
    za materią przynoszącą zaspokojenie zmysłów
    z najwyższej półki potrzeb.
    Dotlenienie drugiej powłoki człowieczeństwa jest
    o wiele ważniejsze od zaspokojenia cielesności
    owianej prymitywnymi dążeniami sfer przyziemnych.
    Świadomość świata, który wizualizowany jest z nierealnością,
    staje się codzienną rzeczywistością.
    To co było niewidzialne i niedoświadczane teraz jest esencją drogi
    prowadzącej do podążania za wcześniej niedoścignionym wymiarem.
    Wszystkie inno bladnie, staje się czarno białe, przy kolorach światłości promieniującej w świat…
    To początek wiecznego żywota, mającego kres na ziemi, a rozpoczynającego się w niepojętej miłości w niebie…
    Odpowiedzią na wszystkie pytania i prawdą jest Jezus Chrystus…

  7. KRYSTYNA said

    Ostatnie Wiadomości 2013

    http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/poland.html

    !UPADLI ANIOŁOWIE, KTÓRYCH NAZYWACIE KOSMITAMI SĄ JUŻ POŚRÓD WAS!
    CZERWIEC 3 2013 r.-24:15

    PILNE WEZWANIE MARYJ RÓŻY MIATYCZNEJ DO LUDZKOŚCI.

    Dziateczki nich Pokój Boży będzie z wami.

    Upadli aniołowie, których nazywacie kosmitami, już są pośród was. Te złośliwe byty duchowe, przejmują władzę nad ciałami wszystkich tych, którzy są oddzieleni od Boga, ich zadaniem tu na ziemi jest uformować armię mojego przeciwnika. Królowie tego świata będący na usługach ciemności, wiedzą o istnieniu tych bytów i oferują im swoje wsparcie, aby zaatakowały ziemię, i aby w ten sposób rozpoczął się Wielki Armagedon.

    Dziateczki nie wychodzicie na ulicę bez waszej zbroi duchowej, bo narażacie się na niebezpieczeństwo ataków ze strony tych złośliwych bytów, które już znajdują się między wami. Pamiętajcie, co mówi słowo Boże: Nie toczymy bowiem walki przeciw krwi i ciału, lecz przeciw zwierzchnościom, przeciw władzom, przeciw rządcom świata tych ciemności.(List do Efezjan 6.12), dla tego powinnyście być dobrze zabezpieczonymi, abyście mogły odeprzeć ataki tych piekielnych bytów.

    Nie rozleniwiajcie się w waszych modlitwach, bo dobrze wiecie,że znajdujecie się w bitwie duchowej. Zanurzcie we Krwi Mojego Syna, wasze ciała, dusze, umysły, wasze rodziny, wasze domy, waszych krewnych,przyjaciół, sąsiadów, wasze miejsca pracy, wasze dobra materialne, duchowe, aby wszystko było opieczętowane Krwią Mojego Syna, aby żadne złe siły nie uczyniły wam krzywdy.

    Dziateczki, te złe byty już są na ziemi i szukają sposobu, aby zgubić jak największą liczbę dusz, aby nie mogły stać się częścią Mojego Wojska Maryjnego. Godziny nocne są czasoprzestrzenią, w której jesteście bardziej uwrażliwieni na ataki tych złośliwych bytów, dla tego właśnie módlcie się abyście przyodziali się w zbroję duchową, nim położycie się spać i obejmijcie modlitwą także waszych bliskich Proście waszego Anioła Stróża i waszych Aniołów Opiekunów, aby wam towarzyszyły i broniły w każdym momencie, a specjalnie w czasie waszego nocnego spoczynku, aby żadna zła siła, zakłócić i odebrać wam spokój.

    Odmawiajcie Egzorcyzm do Naszego Ukochanego Świętego Michała Archanioła, za każdym razem, gdy będziecie Go potrzebować, proście także o wstawiennictwo i ochronę dusze, które osiągnęły już Chwałę Bożą, aby wstawiały się za wami i ochraniały was w tej walce duchowej. Pamiętajcie jedynie ci, którzy zachowają wiarę, osiągną Koronę Żywota Wiecznego.

    Mój Różaniec jest bronią o wielkiej mocy, którą wam daję, odmawiacie go każdego dnia, razem z Różańcem do Przenajświętszej Krwi i Ran Mojego Syna, a demony umkną w przerażeniu i rozsypce. Twórzcie łańcuchy modlitewne wraz z waszymi braćmi i umacniajcie się codziennie, Ciałem i Krwią Mojego Syna, abyście się stali prawdziwymi wojownikami duchowymi, aby żadna zła siła nie mogła zwyciężyć was.

    Dziateczki, kule ogniste, które przylecą z przestrzeni kosmicznej, spadną na ziemię i spowodują wiele, nieszczęść, śmierci i spustoszenia. Narody bezbożne, zostaną ukarane i wiele z nich zniknie, wszystkie te narody, gdzie krew moich mordowanych, nienarodzonych dzieci jest przelewana, gdzie nieczystość seksualna,próżność, sodomia oraz obmierzłe akty grzechu i przekleństwa, są dozwolone, znikną z powierzchni ziemi, tak jak to się stało z Sodomią i Gomorą. Jedynie sprawiedliwi, którzy w nich zamieszkują, zostaną zachowani, jak to miało miejsce z Lotem i Jego Rodziną

    Biada onym nierozumnym i obłąkanym grzesznikom, którzy grzeszą i grzeszą, mówiąc: nic się nie stało i nic się nie stanie, grzeszmy dalej dopóki życie trwa! Och jakże się mylicie, maleńcy buntownicy, powtarzam wam, jeśli się nie nawrócicie i nie wejdziecie na ścieżkę zbawienia, wszyscy zginiecie.

    Dziateczki zbliżają się, zatem, mocne dni waszego oczyszczenia, nie oddalajcie się od naszych Dwóch Serc, bo gdy to uczynicie, pójdziecie na wieczne potępienie. Pamiętajcie, że miłosierdzie Boże, ustępuje, aby dać miejsce sprawiedliwości, przemyślcie to, i nie zostawiajcie na ostatnią chwilę waszego zbawienia! Obudź się Ludu Boży ze swojego letargu duchowego, abyście byli przygotowani, bo zbliża się Powrót Mojego Syna w Chwale, Wasza Matka, Maryja Róża Mistyczna. Niech cała ludzkość pilnie pozna moje orędzia.

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  8. Bozena said

    Dzisiaj rozpoczelo sie spotkanie Grupy Bilderberga, ktorego celem jest miedzy innymi „zorkiestrowanie planow co do przyszlosci kapitalizmu w nadchodzacych dwoch latach”
    http://pl.gloria.tv/?media=455548
    i po ang z dailymail, wraz z interview Alexa Johnsa
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2336847/Bilderberg-2013-Who-billionaires-politicians-arriving-secretive-conference-Watford-hotel.html

  9. Ryszard said

    Serce rośnie,gdy czytam Wasze wpisy.Czasem nie chce się odchodzić od tego bloga i wyjść do”świata” żeby się nie ubabrać.
    Wy przywracacie wiarę w człowieka.Niech Was BÓG błogosławi.
    Króluj nam Chryste!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
