Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Czerwiec 25th, 2013

Medjugorje: Orędzie, 25 czerwca 2013 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 czerwca 2013


„Drogie dzieci! Z radością w sercu wszystkich was kocham i wzywam was, przybliżcie się do mego Niepokalanego Serca, abym was mogła jeszcze bardziej przybliżyć do mego Syna Jezusa i by On dał każdemu z was swój pokój i miłość, która jest pokarmem. Dziatki, otwórzcie się na modlitwę, otwórzcie się na moją miłość. Jestem waszą Matką i nie mogę pozostawić was samych błądzących i w grzechu. Dziatki, jesteście wezwani, abyście byli moimi dziećmi, moimi umiłowanymi dziećmi, abym was mogła ofiarować memu Synowi. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Posted in Medziugorje, Orędzia | Otagowane: , | 9 Komentarzy »

Królowo Pokoju dziękujemy za 3 lata z nami

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 czerwca 2013


Królowa Pokoju23

Matko Boża z Medjugorje, dziękujemy Ci za to że przez 32 lata codziennie przychodzisz do nas, za Twoją cierpliwość jaką masz do swoich dzieci, za wszystko co było udziałem Twoim przez te historyczne lata. Prosimy Cię Królowo Pokoju daj pokój naszym sercom wlej w nie Bożą Miłość, aby łatwiej nam było odpowiedzieć na Twoje wezwanie. Kasie prosimy o przetłumaczenie treści pieśni aby wprowadzić ją na terenie naszego kraju.

Wczoraj o godz 22 Ivan otrzymał orędzie na Podbrdo:
„Drogie dzieci, przychodzę do was radosna i z radością pragnę wezwać was, abyście przyjęli moje orędzia i według nich żyli. Drogie dzieci, pragnę zrealizować z wami projekty, które mam wobec świata i Kościoła. W szczególny sposób wzywam was dzisiaj, abyście odnowili moje orędzia i według nich żyli. Na początku przedstawiłam się jako Królowa Pokoju, dzisiaj w szczególny sposób wzywam was do modlitwy o pokój: o pokój w sercach ludzi, o pokój w waszych sercach, gdyż pokój z waszych serc pochodzi. Drogie dzieci, Wasza Matka modli za was wszystkich. Wasza Matka kocha was wszystkich matczyną miłością i wstawia się za wami u swojego Syna. Drogie dzieci dzisiaj również pragnę wam powiedzieć, dziękuję: dziękuję, że mnie przyjęliście, że nadal przyjmujecie moje orędzia i według nich żyjecie.”

Posted in Medziugorje | Otagowane: , , | 37 Komentarzy »