Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Królowo Pokoju dziękujemy za 3 lata z nami

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 czerwca 2013

Królowa Pokoju23

Matko Boża z Medjugorje, dziękujemy Ci za to że przez 32 lata codziennie przychodzisz do nas, za Twoją cierpliwość jaką masz do swoich dzieci, za wszystko co było udziałem Twoim przez te historyczne lata. Prosimy Cię Królowo Pokoju daj pokój naszym sercom wlej w nie Bożą Miłość, aby łatwiej nam było odpowiedzieć na Twoje wezwanie. Kasie prosimy o przetłumaczenie treści pieśni aby wprowadzić ją na terenie naszego kraju.

Wczoraj o godz 22 Ivan otrzymał orędzie na Podbrdo:
„Drogie dzieci, przychodzę do was radosna i z radością pragnę wezwać was, abyście przyjęli moje orędzia i według nich żyli. Drogie dzieci, pragnę zrealizować z wami projekty, które mam wobec świata i Kościoła. W szczególny sposób wzywam was dzisiaj, abyście odnowili moje orędzia i według nich żyli. Na początku przedstawiłam się jako Królowa Pokoju, dzisiaj w szczególny sposób wzywam was do modlitwy o pokój: o pokój w sercach ludzi, o pokój w waszych sercach, gdyż pokój z waszych serc pochodzi. Drogie dzieci, Wasza Matka modli za was wszystkich. Wasza Matka kocha was wszystkich matczyną miłością i wstawia się za wami u swojego Syna. Drogie dzieci dzisiaj również pragnę wam powiedzieć, dziękuję: dziękuję, że mnie przyjęliście, że nadal przyjmujecie moje orędzia i według nich żyjecie.”

Komentarzy 37 to “Królowo Pokoju dziękujemy za 3 lata z nami”

  1. wiesia said

    Dziękuję Ci Mateńko za to,że Jesteś,za to,że przychodzisz do nas..,do mnie.Dziękuję za Twoją pomoc i prowadzenie mnie.Dziękuję Ci za Twoją opiekę i wstawiennictwo u Twego Syna.Dziękuję Ci za to,że mnie podnosisz i umacniasz.Dziękuję Ci Królowo Pokoju,że stawiasz na mojej drodze życia ludzi,którzy proszą Ciebie za mną i moją rodziną.KOCHAM CIĘ.

    BĄDZ POZDROWIONA MARYJO PRAWDZIWIE BEZ GRZECHU POCZĘTA.AMEN.AMEN.AMEN.

    • Justyna said

      podaję tłumaczenie tej cudownej pieśni:
      Pokój podaruj naszym sercom, dzieciom Bożej miłości (tytuł)

      Pokój podaruj naszym sercom
      Pokój, jaki tylko Ty umiesz dać
      Pokój podaruj naszym sercom
      Pokój, jaki tylko Ty umiesz dać

      Jezu, Ty jesteś pokojem
      Jezu, Ty jesteś miłością
      Jezu…
      Jezu..

      Poprzez Twoje rany zostaliśmy uzdrowieni
      Powierzam się Tobie
      Ufam Tobie

  2. jamek said

    P0to Tuskowi są P0trzebne zamachy bombowe: https://www.youtube.com/watch?v=1SA8oqCebW0

    • As said

      Jak widać Donald Duck bez mrugnięcia okiem potrafi narazić życie ludzi, żeby tylko odciągnąć uwagę od poważnych spraw, Możemy się tylko domyślać co będzie się działo, kiedy przewaga między PiSem a PO zacznie rosnąć jeszcze i jeszcze, bezrobocie zacznie rosnąć jeszcze i jeszcze, ceny zaczną rosnąć jeszcze i jeszcze…Ciekawe czasy nas czekają, już widać, że Donalda Ducka się tak łatwo nie pozbędziemy, same wyroby tutaj nie wystarczą.

      • bozena2 said

        Zamachy w Polsce.
        Co nas czeka w najbliższej przyszłości?
        – Zamachy w Polsce.
        Wiesz kiedy?
        – Tak.
        To powiedz kiedy? Podaj daty, może to pozwoli udaremnić plany złych ludzi.
        – W październiku, choć obawiam się, że możemy tym samym je przyspieszyć. Albo przełożyć. Tylko przełożyć.
        Możesz dokładnie określić miejsce i daty?
        – Te zamachy już są zaplanowane, u nas też odbywają się ćwiczenia, a nawet serie fałszywych alarmów, by ludzi przyzwyczaić, że nic się nie stanie.

        O czym Ty znowu mówisz?
        – O fali alarmów bombowych w Polsce od 17 lipca do 22 lipca tego roku. Wrocław Sądy, Kraków Zakopiańska, Poznań Stary Browar, Gdańsk Galeria Bałtycka, Lublin Cuprum Arena, Opole Savia, Łódź CH Ptak, Zielona Góra Focus Mall, Warszawa siedziba SLD.
        No nieźle. Kto zostanie oskarżony?
        – Prawicowi katolicy najprawdopodobniej. Wcale mnie to nie zdziwi. Chodzi o to, by zniszczyć wszystko to, co ma w sobie pierwiastek narodowy, katolicki, polski, patriotyczny. I to nie jest tylko program dla Polski, ale dla całej Europy. Europy, gdzie partie prawicowe mają szanse wrócić do władzy.
        No dobra, kiedy i gdzie planowane są te ataki terrorystyczne w Polsce?
        – Pseudo terrorystyczne.
        Niech Ci będzie. Kiedy?
        – Wiesz, to co jest zapisane w książkach dzieje się raz jeszcze. Kiedyś, ktoś trafnie zauważył i powiedział mi, że cała historia „Poli Laski” dzieje się raz jeszcze, a moja rola w książce też dzieje się w życiu.
        To samo zaczyna się dziać z „Ostatnim Lotem” wiem, że to trochę wariactwo. Sam tego do końca nie rozumiem, ale wiem, że to ten moment. Będą zamachy w Metrze i apeluje za pośrednictwem tego wywiadu do służb, by pilnowały Metra oraz Dworca Centralnego w Warszawie oraz linii średnicowej.
        Wracając do Norwegii i zamachu w Oslo powiedz, o co chodzi i jak Ty to wszystko przewidziałeś?
        – Śnią mi się rzeczy, albo jak piszę to się wyłączam całkiem i piszę to co widzę. Nie da się tego opisać, jak to opisuje. Po prostu tak mam i już.
        Myślisz, że w Polsce też dojdzie do takich wydarzeń jak w Norwegii?
        – Tak, przed wyborami.
        Winę zwalą na “PISowców”?
        – Tak, to bardzo prawdopodobne. Nie pamiętasz, że taka próba juz była przed wyborami 2005? Wtedy też były ładunki na przystankach i w metrze.
        Ale nie wybuchły?
        – Zostały usunięte.
        Taki był wtedy plan? Czy coś nie wyszło?
        – Cholera to wie.
        To Ty tego nie wiesz?
        – Ja wszystkiego nie wiem.
        A teraz? Chyba nie będą się bawić w Putina?
        – Przecież wszystkie służby tak działają – to chore – w Średniowieczu wystarczyło zatruwać studnie i rozprowadzać szczury z dżumą.
        Jesteś pewny, że się do tego posuną?
        – Tzw. Smoleńsk juz został zapomniany, więc czas umocnić swoją władzę, przygotowania do stanu wojennego zakończono, więc można uderzać.
        http://czasprzebudzenia.wordpress.com/w-polsce-planowany-jest-zamach-%E2%80%9Eterrorystyczny%E2%80%9D-i-stan-wojenny-alef-stern/

    • jamek said

      Bóg Ojciec: Moja Ręka Sprawiedliwości czeka, aby ukarać te rządy, które planują skrzywdzenie Moich dzieci.
      Czwartek, 04.10.2012, 14.55

      Moja najdroższa córko, chcę, żebyście wiedzieli, że choć może świat musi znosić wielkie oczyszczenie, które może nie być przyjemne, Moje Miłosierdzie jest ogromne.

      Ja Jestem Oceanem Miłosierdzia i wprowadzę wielkie zmiany, aby zapewnić, że wszystkie Moje dzieci zostaną ocalone od katastrofy. Katastrofa, o której wam mówię, wiąże się z działaniem skrytych, złych sił na świecie, które starają się kontrolować każdy naród, dla własnego nikczemnego zysku.

      Tak wiele dusz odrzuca Miłosierdzie Mojego umiłowanego Syna. Tak wielu Go nie uznaje. Nadal lekkomyślnie zadają cierpienia tym, którymi rządzą i zaniedbują zaakceptowania, że ich grzechy nie pozostaną niezauważone. Mogą walczyć przeciwko Mocy Mojej Ręki, ale Moja Ręka spadnie na nich i zniszczy ich.

      Z czasem uznają Władzę Boga, ale dla wielu z nich będzie już za późno.

      Wkrótce cała ludzkość doświadczy wszystkich Moich Działań, w tym wielkich cudów. Zrobię wszystko co mogę w Moim Wielkim Miłosierdziu, które pochłonie ludzkość jak wielki ocean, aby ocalić ludzkość. Żaden człowiek nie pozostanie nietknięty przez Moje Dary.

      Kiedy to się stanie, podążę za tymi ludźmi, którzy Mnie odepchną, chociaż będę wiedzieli, kim Ja Jestem.

      Następnie, ci przywódcy na świecie, którzy zaniedbują wprowadzenie Moich Bożych Praw, i którzy biczują ziemię swoim okrucieństwem wobec Moich dzieci, zostaną powaleni. Wtedy nie pozwolę im uciec Mojej Boskiej Sprawiedliwości.

      Zostali ostrzeżeni tym Orędziem, aby zatrzymać się teraz. Muszą modlić się o przewodnictwo, jeśli czują się skrępowani lub pod naciskiem, aby wprowadzać wobec narodów prawa, które spowodują trudności.

      Daję im teraz ten czas, aby powstrzymali to, co robią i błagali Mnie, abym pomógł im sprzeciwić się nikczemnym reżimom, które zostały zaplanowane przeciw ich rodakom.

      Oni wiedzą, o czym Ja mówię.

      Ja Jestem Stwórcą ludzkiego rodzaju. Znam każde z Moich dzieci. To, co widzą. To, co czują. Jak myślą. Znam także tych spośród nich, którzy przysięgli posłuszeństwo w działaniach, które powodują olbrzymie cierpienia ludzi na całym świecie.

      Moja Ręka Miłosierdzia czeka, aby przyprowadzić was z powrotem do schronienia Mojego Królestwa.

      Moja Ręka Sprawiedliwości czeka, aby ukarać te rządy, które planują skrzywdzenie Moich dzieci. Nie zostanie wam dozwolone powodowanie cierpienia.

      Ponieważ, gdy tylko wprowadzicie przepisy, które są dla Mnie odrażające, mające na celu kontrolę tych, którym służycie, ześlę taką karę, że nikt nie będzie miał jakichkolwiek wątpliwości co do tego, co spowodowało taką karę.

      Jesteście Moimi dziećmi i to do Mnie musicie zwrócić się o ochronę. Bez Mojej ochrony pozostaniecie na łasce szatana.

      Gdybyście zapomnieli – on, szatan, nienawidzi was wszystkich. Jednak, z powodu jego potężnych i subtelnych, uwodzicielskich sposobów, podążacie w jego pogoni za władzą, jak niewolnicy.

      Jeśli wybierzecie moc na tej ziemi, która może was wywyższyć i przynieść wam uznanie poza drogami Pana, zostaniecie odrzuceni.

      To ostrzeżenie dawane jest dla zapewnienia waszego zrozumienia, że jest tylko Jeden Stwórca. Tylko Jeden, który stworzył ludzkość. Jedyny, który ma prawo położyć kres wszystkiemu, co istnieje na ziemi.

      Najwyższy Bóg

      Stwórca wszystkich rzeczy widzialnych i niewidzialnych

      http://ostrzezenie.wordpress.com/2012/10/08/bog-ojciec-moja-reka-sprawiedliwosci-czeka-aby-ukarac-te-rzady-ktore-planuja-skrzywdzenie-moich-dzieci/

      • Antysyjonista said

        Własnie dlatego nie wierzę jakiemuś Żydowi Alefowi Sternowi czy jak mu tam bo wiem że Bóg nie pozwoli na zamach w Polsce skoro przyjął ofiarę z naszych władz ze smoleńska. Na pewno Tusk nie stoi za tymi alarmami bombowymi bo on nigdy nie kontrolował polskich służb specjalnych tak samo Kaczyński i inni. Także trzeba się za niego modlić a nie mu złorzeczyć. Bo Tusk jest zapatrzony w Niemcy i tam szuka uznania co wcale nie oznacza że robi tak tylko on…

        • bozena2 said

          Nikt nie mówi, że Tusk ,tylko masoneria, jeszcze jedno źródło:
          http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm
          Oto szczególny moment w dziejach Polskiego Narodu, siły zła zaatakowały Polskę, to się wszystko musiało dokonać, to zło przygotowywało się do uderzenia i uderzyło, ale Ja jestem mocniejszy, jestem ponad tym wszystkim, musicie o tym pamiętać, dlatego zwróćcie się do Mnie waszymi sercami i błagajcie Mnie o Miłosierdzie, a Ja go udzielę i pokonam wszystko to, co sprzeciwia się Mojej Świętej Woli.
          Oto siły ciemności pragną dokonać zniszczenia całego Polskiego Narodu. Mają następny plan, aby was podzielić i przeciwstawić sobie, abyście walczyli między sobą. To jest kolejny plan wrogów Polskiego Narodu, pamiętajcie o tym. Dlatego, Ja wzywam was do modlitwy o jedność, o to abyście byli jedno w Duchu Świętym, abyście przyjęli Mnie Jako Dziecię.

        • Rysiek said

          Bożeno, dzieki za ten wpis, to szczególny moment również w moim życiu, już nie mam sił aby walczyć o miłość Bożą i Królestwo Boże w internecie i wśród szerokiego grona znajomych. W ostatnim czasie, widzę, że wielu na tym blogu jest przeciwnych lub specjalnie minusuje mnie,, dlatego udaję się na pustynię życia i w skrytości będę działał. Być może taki ma Pan Bóg wobec mnie plan. Niech Trójca wszystkim błogosławi, a jeżeli kogoś obrażiłem z mojej ludzkiej ułomności niech mi wybaczy . Do zobaczenia w NOWYM RAJU, nowej ziemi>

        • Marti said

          @Rysiek

          Głowa do góry 🙂 ja nie minusuję 🙂

          a oto prezent dla Ciebie 🙂

          25 czerwca: Gdy nadejdzie chwila próby, staw się zaraz w obecności Boga, Matki Najświętszej i wszystkich świętych, a szczególniej tych, których kochasz najwięcej. Oni są blisko ciebie, razem ze wszystkimi chórami aniołów, patrzą na ciebie i czekają wyniku walki; zachęcają cię do wierności i modlą się za ciebie. (święty Rafał od św. Józefa)
          Człowiek, cierpliwie znosząc utrapienie, staje się wypróbowanym w ufności – probatus. Bycie wypróbowanym powinno stać się powodem radości, ponieważ jest warunkiem przynależności do Boga. Sytuacje trudne to jakby drzwi, które co jakiś czas stają na drodze życia; drzwi, przez które trzeba przejść, aby stać się dojrzalszym. Przed Bogiem nie można stanąć w sposób przypadkowy, nieświadomy, nieoczyszczony, z miłością, która nie została sprawdzona. Taki jest sens życiowych zmagań. Apostoł Jakub nawołuje wprost do radości z ich zaistnienia: ”Za pełną radość poczytujcie to sobie, bracia moi, ilekroć spadają na was różne doświadczenia. Wiedzcie, że to, co wystawia waszą wiarę na próbę, rodzi wytrwałość” (Jk 1, 2). Boża mądrość wyraźnie wskazuje na taki sens trudnych doświadczeń ustami biblijnego mędrca: ”Choć nawet w ludzkim rozumieniu doznali kaźni, nadzieja ich pełna jest nieśmiertelności. Po nieznacznym skarceniu dostąpią dóbr wielkich, Bóg ich bowiem doświadczył i znalazł ich godnymi siebie. Doświadczył ich jak złoto w tyglu i przyjął jak całopalną ofiarę” (Mdr 3, 4-6. 9).

        • lucek said

          @ Rysiek
          Na pustyni zycia jestesmy wszyscy. Obojetnie czy otaczaja nas tlumy czy nie ma nikogo – zycie musimy przezyc sami i tylko my sami bedziemy musieli zdac relacje przed Bogiem czegosmy dokonali. Bez wzgledu na plusy czy minusy.
          Nie jest wazne co mysla o nas inni wazne jest abysmy prosili o Swiatlo Ducha Swietego i wypelniali wole Ojca naszego , ktory jest w niebie. Pamietajmy o Rozancu ,o modlitwie wstawienniczej za naszych bliznich , o duszach w Czyscu cierpiacych. Naszym obowiazkiem jest modlitwa za Ojca swietego , Kaplanow i Kosciol . Zycze Ci obfitosci Lask Bozych.
          Kroluj nam Chryste !!!

  3. Barbara said

    piękne orędzie MATKI BOSKIEJ KRÓLOWEJ POKOJU miej nas w swojej opiece dziekujemy Ci MATKO

  4. Adrian said

    proszę skasowanie admina tych bulwersujacych slow lub je usunac, przepraszam zle skopiowalem ze http://marucha.wordpress.com/2013/06/25/tajne-wytyczne-w-polsce-steruje-sie-poziomem-trudnosci-matur/

  5. AntyNWO said

    15.06.2013, 23:44 – Bóg istnieje w każdej osobie urodzonej na tym świecie, niezależnie od ich wiary czy przekonań rodziców

    Ja Jestem twoim Ukochanym Jezusem, który działa przez twoją duszę. Nawet wtedy, gdy Mnie ignorujesz, Ja Jestem tu. Działam przez duszę, ponieważ Mi ją ofiarowałaś i to sprawia, że zawsze będziesz cierpieć dla Mnie i ze Mną.

    Dziś, Moja córko, zwracam się do wszystkich, którzy mówią, że nie wierzą w Boga. Jeśli nie wierzycie w Boga, muszę wam teraz wyjaśnić, jak można poznać, że Bóg naprawdę Istnieje. Bóg daje każdej formie życia odczuwanie podziwu i zachwytu, które zawsze będą tworzyć w duszy odczuwanie silnej miłości do innych Stworzeń Bożych.

    Każdy z was jest Stworzeniem Boga. To jest fakt. Niektórzy z was rodzą się z wielką urodą. Niektórzy rodzą się z wadami. Inni rodzą się ze strasznymi niedoskonałościami. Mimo to wszyscy się rodzą, bo Bóg na to pozwala.

    Wielu z was usprawiedliwia przerywanie życia dzieci Bożych, które są niedoskonałe. Niektórzy z was będą mordować dzieci Boga w łonie matki i jeszcze będą to usprawiedliwiać, co w większości przypadków będzie z powodów egoistycznych. Za to zostaniecie potępieni, chyba, że poprosicie Mnie o wybaczenie. Dopiero wtedy zostanie wam wybaczone, jeśli szczerze przeprosicie za to, co zrobiliście, aby przekląć Mojego Ojca.

    Niektórzy z was rodzą się z niedoskonałościami, które wywołują uraz w waszym życiu. Choć może to być trudne, ale otrzymujecie to cierpienie, aby ratować innych, którzy w przeciwnym wypadku przestaliby istnieć. Widzicie, te dusze, które zniesławiają Mojego Ojca i nigdy nie poproszą o wybaczenie swoich grzechów, skończą one w ogniu piekielnym na wieczność. Wasze cierpienie pomoże ich uratować, gdyż oni sami nie potrafią się uratować i się nie uratują. Wybraliście to cierpienie zanim się narodziliście. Możecie zaakceptować to teraz lub później, ale jesteście bezpieczni w Moim Królestwie, ponieważ Chwała będzie należała do was na wieczność.

    Wasz Jezus

    • halina said

      Chciałam zacytować wierszyk mojej znajomej o ludziach,którzy urodzili się z niedoskonałościami,ale są dobrego serca i wiele cierpią.
      Właśnie to ich cierpienie ,które otrzymali pozwoli uratować innych „którzy zniesławiają Mojego Ojca i nigdy nie poproszą o wybaczenie swoich grzechów,skończą one w ogniu piekielnym na wieczność.Wasze cierpienie pomoże ich uratować,gdyż oni sami nie potrafią się uratować i się nie uratują.
      Wybraliście to cierpienie zanim się narodziliście.Możecie to zaakceptować teraz lub póżniej,ale jesteście bezpieczni w Moim Królestwie,ponieważ Chwała będzie należała do Was na wieczność”

      O to ten wiersz:

      D L A C Z E G O ?

      Dlaczego wciąż drwisz i szydzisz?
      Nie znasz mnie ,a już nienawidzisz?
      I chociaż tak różnimy się
      Ten Sam Bóg stworzył ciebie i mnie

      Tobie jednak więcej dał
      I jakiś powód ku temu miał
      Lecz na pewno nie zrobił tego
      Abyś mógł śmiać się
      z dzieła Jego

      Ja także jestem człowiekiem
      Choć trochę ubogim -kalekim
      Lecz z uległością piętno me znoszę

      i ty zaakceptuj je – p r o s z ę.

      Chciałam jednocześnie nadmienić,że autorką tego wiersza jest osoba niepełnosprawna,która w życiu przeszła bardzo dużo cierpień.

      Bardzo proszę o modlitwę w intencji jej zdrowia.Nazywa się Beata.

    • Bozena said

      Piekne jest to Oredzie!
      JA zas dzisiaj kontynuuje czytac Poemat Boga- Czlowieka i tez natknelam sie na przypowiesc o ludziach ulomnych.
      „A cóż to byłaby za miłość, gdyby ktoś – sam szczęśliwy – widząc kalekę, okazywał mu pogardę i nienawiść? Tymczasem podwójna i potrójna miłość powinna być okazywana temu, kto – sam niewinny – urodził się jednak jako kaleka. Ułomność to udręka. Przynosi ona zasługi człowiekowi, który ją znosi, oraz temu, który jest połączony z dotkniętym nią i widzi, jak on to znosi, i cierpi z tego powodu miłując go jako krewny. Być może uderza się sam w pierś, myśląc: ‘To ja, przez moje wady, wywołałem to cierpienie’.
      Kalectwo nigdy nie powinno stawać się przyczyną duchowej winy w człowieku, który na nie patrzy. Doprowadziłoby zaś do winy, gdyby spowodowało zaprzeczenie miłości. Oto dlaczego powiedziałem wam: „Nie bądźcie nigdy pozbawieni miłości wobec waszego bliźniego. Urodził się kaleką? Kochajcie go, bo znosi wielką udrękę. Jest ułomny z własnej winy? Kochajcie go, bo jego grzech już zamienił się w karę. [Widzicie] ojca kogoś, kto się urodził ułomny lub stał się taki? Kochajcie go, bo nie ma boleści większej nad ból ojca dotkniętego w swoim dziecku. [Widzicie] matkę, która zrodziła potworka? Kochajcie ją. Ona jest dosłownie zmiażdżona przez ból, który uznaje za najbardziej nieludzki. Jest nieludzki. Ale jeszcze większy jest ból tej, która jest matką dziecka o duszy potwora; tej, która sobie uświadamia, że zrodziła demona i zagrożenie dla ziemi, dla ojczyzny, dla krewnych, dla przyjaciół.”
      Dla rozmyslania warto przeczytac caly rozdzial http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-04-110.html

  6. As said

    Dwa filmy z głośnej w mediach sprawy zakłócenia wykładu zbrodniarza Baumana na UWr

    • As said

    • Dzieckonmp said

      Paradoks polega na tym że 80% wrocławian już chyba 3 raz z rzędu głosuje na Dudkiewicza i to w większości katolicy, a Dutkiewicz wygłasza pochwały dla zbrodniarza, który niszczył patriotów Polaków. Bauman był sowieckim aparatczykiem i unika odpowiedzialności karnej za popełnione zbrodnie przeciwko państwu polskiemu. To jest Wrocław ale tak jest w całej Polsce za rządów PO. Komuna wróciła tylko ludzie o tym nie wiedzą.Komuna dużo bardziej mocniejsza niż ta dawna. Kazdy powinien oglądnąć to i te poboczne filmy. Chwała patriotycznej młodzieży za tak wspaniale udokumentowaną akcję.

      • Dzieckonmp said

        Wielkie brawa dla autora naprawdę dobry materiał!

      • As said

        Gdyby akcja odbyła się kulturalnie, z samymi niewygodnymi pytaniami, to jej efekt zostałby w tej sali. Telewizyjne szmatławce dobrze by wiedziały w jaki sposób mają ją zatuszować, mają przecież w tym doświadczenie. Dzięki wielu dobrym chłopakom, który się poświęcili i teraz będą mieć nieprzyjemności, wiele osób w Polsce przeczyta kim jest ten bandyta i kogo we Wrocławiu przyjmuje się z honorami. Dutkiewicz jeszcze niedawno otwierał Rondo Żołnierzy Wyklętych, we Wrocławiu jest również Rondo im. Rotmistrza Pileckiego, a teraz podaje rękę ich mordercom. Boli również ilość ludzi, którzy klaskali i darli się zza kordonu policji.

        • Dzieckonmp said

          Oj boli że tylu ma wyprane mózgi

        • Weronika said

          Kiedys lecialam z Dutkiewiczem, Zdrojewskim i cala swita samolotem…podjechali na plyte lotniska samochodami jak juz wszyscy byli w srodku. Zauwazylam, ze Dutkiewicz i Zdrojewski nie bardzo sie lubia, wogole ze soba nie rozmawiali. Dutkiewicz bardzo przystojny…Zaciekawila mnie jego postac, wiec zaczelam szukac info na jego temat. Zdziwilo mnie, ze w tak mlodym wieku( 18-19) mial kontakty z kuria wroclawska z biskupem Gulbinowiczem , tam sie poznali z zona Anna. Czy dlatego jego kariera potoczyla sie tak wartko? Zdziwila mnie rowniez prywatna wizyta p. Dutkiewiczow na farmie Bushow w Teksasie…”tylko” prezydent Wroclawia i takie znajomosci….?

      • MamOczy said

        Ten komentarz jednej z osób ” Narodowców spuścić na salony to tak to wygląda ” … ludzie są sprani i jak na złomie już w kostki złożone 😦

  7. gwiazdka said

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TZrhS6kl6vg#at=1098 warto przesłuchać…..niesamowite co diabeł wypisuje….)

    • A ja Ci mówię, nie interesuj się tym co szatan ma do powiedzenia. Patrzmy na Jezusa. On mówi MILCZ! Tak i my mówmy. szatan chce zaspokoić w nas pożądanie wiedzy, ale wiedzy, która nie zbawia. Przecież powinniśmy mieć w nienawiści nawet zbrukany chiton. szatanowi właśnie chodzi o to żeby zacząć z nim grać, obojętnie czy z nienawiścią czy ciekawością do niego. on chce byśmy tylko zaczęli. Nieważne bowiem jak się o nim mówi: dobrze czy źle, byle mówić. A tu gratka, prawie cała godzina o jego mądrości i przebiegłości.

      • MamOczy said

        Wiesz trzeba dobrze poznać swojego przeciwnika gdzie Ci może kłody podrzucać pod nogi .
        Poznając wroga poznajesz niejako swoje złe decyzje , swoje złe przyzwyczajenia i poznajesz to co jest dobre i powinieneś szlifować bardziej .
        To nie strata czasu to kiedyś może Nas uratować ..
        By iść za Jezusem trzeba wiedzieć gdzie i jak zło może Nas zaskoczyć by później nie powiedzieć ” nie wiedziałem o tym , że to złe ” .. człowiek uczy się całe życie i z dnia na dzień powinien coraz bardziej za to kochać Boga !

        • Marti said

          tak, trzeba wiedzieć jak działa szatan, a działa subtelnie, wciska się w urazy, wspomnienia, słabości …………..

        • Od szatana poznasz tylko tą informację, którą on chce, abyś poznał. Z drugiej strony jest on ojcem kłamstwa. Resztę sam oceń, ale pamiętaj, on przekazuje tylko ten typ wiedzy, który nie pociąga twojej woli do zbawczego działania. jego wiedzę można porównać do tego: on mówi „jestem zły bo jestem szatanem, a dlaczego jestem szatanem? Bo jestem zły” To jest martwa wiedza, sztuka dla sztuki, odwracanie świadomości duszy od jej celu – Boga.

    • Tomasz said

      Czy ten ksiądz jest mianowanym egzorcystą??
      Nie oglądam nawet z ciekawości bo to promuje pewien blog diabelski. Innym radzę to samo. Od sekt trzymajmy się jak najdalej.

      • Pelasia said

        Dobry dowódca ,gdy ma przeprowadzić bitwę to stara się poprzez wywiadowców przeprowadzić zwiad – poznać pozycję wroga, możliwości ,stan liczebny i uzbrojenie.To tak samo jak Jezus (dowódca) daje Nam wiedzę z jakim przeciwnikiem przyjdzie się ludzkości zmierzyć.Pokazuje czym się bronić (rożaniec jak broń atomowa) i jak się przygotować – zbroja duchowa tarcza wiary, miecz prawdy itp.To nie jest promowanie zła to moim zdaniem ostrzeżenie przed możliwościami i pułapkami jakie może na Nas zastawić zło.My natomiast poprzez daną wiedzę możemy byc przygotowani aby nie dać się złapać w jego sieć(zniewolenia i opętania).Bóg tak jak diabeł działa przez ludzi mu powierzonych i jeżeli ten ksiadz jest jego wojownikiem to to co powiedział miało coś na celu.Kiedyś ktoś napisał ,ze ludzie często nawracają się ze strachu przed diabłem i widocznie to tak miało zadziałać.Widocznie zaczyna ludzkości brakować czasu skoro księża mówią o nienawiści diabła a nie o MIŁOŚCI BOGA.Czas jest pewno krótki.

  8. wierny said

    wyrwany z piekła,piękne świadectwo Andrzeja bylego narkomana.Warto posłuchaćhttp://www.radiomaryja.pl/multimedia/wyrwany-z-piekla-swiadectwo-zycia/

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
