Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

NADCHODZI GODZINA MOJEGO PONOWNEGO PRZYJŚCIA NA TEN ŚWIAT A MÓJ LUD NADAL ŚPI POGRĄŻONY W GRZECHU!

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 lipca 2013


Orędzie Dobrego Pasterza do Enocha 22 czerwiec godz 10:15  2013 r.

PILNE WEZWANIE BOGA OJCA DO JEGO LUDU.

Ludu Mój pokój wam.

Nadchodzi godzina Mojego ponownego przyjścia, a Mój Lud nadal śpi pogrążony w grzechu. Grzech obecnego pokolenia przekroczył wszelkie granice ludzkiego zachowania, przestał być obrazą Boga,aby przemienić się w coś tak powszedniego jak sama jego egzystencja. Łamanie przykazań Stworzyciele, stało się częścią życia większej części ludzkości: wszystko jest oceniane i sądzone według rozumowego i ludzkiego spojrzenia:Boże przykazanie są nieszanowanie osądzane jako przykazanie przestarzałe;współczesny człowiek już nie patrzy na Boga,bo sam się na niego kreuje i sam dla siebie stał się bogiem.

Ten materialistyczny zmodernizowany i grzeszny świat, rozpropagował całą swoją dekadencja,czyniąc z niej przyzwyczajenie. Rak grzechu;zło i korupcja skaziły wszystkie społeczeństwa i zniszczyły łaskę cnoty i ludzkich zalet. Łańcuchy zła i grzechu przychodzą na człowieka już w macierzyńskim łonie; dzieci rodzą się naznaczone grzechem duchowym,buntem i nieposłuszeństwem swoich rodziców.

Bez Mojej Sprawiedliwości Bożej nie nastanie porządek i prawo; a wszystko co wcześniej zostało stworzone, człowiek niszczy.

Pożądanie władzy tego pokolenia, łamie wszelką równowagę duchową, bezwzględność i egoizm współczesnego człowieka burzy harmonię stworzenie i skaża duchowo prawo miłości, z którego został stworzony człowiek i cała natura. Skażenie i zniszczenie zasobów natury, jest grzechem ciężkim przeciw istocie miłości Bożej.!Wszystkie narody, które eksploatują bez miłosierdzia,zasoby natury, i nie czynią nic aby je naprawić, zostaną starte z powierzchni ziemi, a ich ziemie i zasoby naturalne, przejdą w ręce innych narodów!Już się zbliżają jeźdźcy Apokalipsy,huk kopyt ich rumaków przyniesie spustoszenie i śmierć!To będzie zapłata, które otrzyma ta grzeszna i bezbożna gracja, za bunt przeciw Swojemu Stworzycielowi,i za deptanie Jego przykazań, które są życiem, pokojem, miłością i harmonią zdrowego ludzkiego współistnienia i równowagą z naturą.

Moje ponowne przyjście na ten świat, już jest blisko,ludu Mój obudź się, aby nie zaskoczyło was moje nadejście,inie było z późno dla tych, którzy mnie nie oczekują. Wasz Ojciec Jahwe, Pan wszystkich narodów. Niech Moje orędzia będą znane całej ludzkości.

Źródło: mensajesdelbuenpastorenoc.org

Komentarzy 7 to “NADCHODZI GODZINA MOJEGO PONOWNEGO PRZYJŚCIA NA TEN ŚWIAT A MÓJ LUD NADAL ŚPI POGRĄŻONY W GRZECHU!”

  1. Duchu Święty wiesz, jak często zdarza mi się kaleczyć wulgarnością piękno polskiego języka. Przychodzę prosić Cię, abyś pomógł mi oczyścić język z tych przykrych naleciałości. Nie chcę już więcej obrażać ciała ludzkiego, które jest Bożą Świątynią. Nie chcę więcej znieważać słowami ciała człowieka naznaczonego płcią. Wiem, że jest ono odkupione męką i śmiercią Jezusa oraz przeznaczone jest do zmartwychwstania. Powstrzymuj mnie, Duchu Święty, przed słowami wulgarnymi przypominając, że te same usta przyjmują Jezusa w komunii św. Nie mogą więc dwóm panom służyć. Uzdrów też moje myśli, które dają początek niewłaściwym słowom. Wiem, że uczynisz mnie nowym człowiekiem, kiedy będę się karmić słowami Pisma św. i Eucharystią. Niech odtąd moje słowa wychwalają Boga i okazują Mu za wszystko wdzięczność. Niech mój czysty język stanie się zachętą i przykładem pięknej mowy dla innych. Amen.

  2. Halina said

    Cały czas Bóg Ojciec realizuje swoje plany i zamiary , nikt i nic nie jest w stanie w tym przeszkodzić , ani w świecie duchowym ani w ziemskim . Wydarzenia w świecie duchowym następuja wypracowywane jest to co usuwa szatana spycha go do piekła , i wydaje sie szatanowi ze da rade zamelinować sie w sercach i trzymać człowieka i świat w błędzie zagubieniu dezorientacji .. Przegrywa szatan na arenie świata duchowego i wydaje mu sie że może zamelinować sie w sercach by mieć szanse przebywać w wymiarze świata ziemskiego bo człowiek pozwala mu na to , i będzie mógł być panem człowieka i świata …Coraz więcej ludzi mówi szatanowi NIE i nie może on do woli manipulować człowiekiem …..A jeżeli będzie ostrzeżenie i każdy zobaczy oczyma serca całą prawde jaka faktycznie jest , to trudno będzie szatanowi wmówić człowiekowi to że jest inaczej ….Z mojej obserwacji wynika że po uporządkowaniu spraw w świecie duchowym następuje czas by odbudować i uporządkować sprawy świata ziemskiego ….Będzie następowało to co powiedziane było , był czas by dobrze sie do tego przygotowac , od człowieka zależy czy będzie boleśnie czy też nie przechodził przez to co nadciąga ..Każdy miał czas i każdy miał szanse ustawić się w najbardziej dogodnej pozycji ..Co zamierzał Bóg Ojciec dokonać to dokona , a czy to przejedzie przez tych nieprzygotowanych jak taran to na to nikt nic nie poradzi bo już będzie za póżno , i konsekwencji nie da sie zatrzymac bo czas minął………….Ostatnio ogarnęłlo mnie takie działanie , że niczym sie nie przejmuje nic mnie nie przeraża , w sercu mam zakodowane -niech sie dzieje wola Boga ,cokolwiek by ona ze sobą niosła — wyciszyły sie moje pragnienia dązenia , jest spokojne oddanie sie woli Boga bez ograniczeń ..W każdy dzień staram sie wywiązać z zadań i obowiązków jakie na mnie spoczywają , i mój wzrok jest utkwiony na horyzoncie by wyglądać Boga i tego co z Jego woli przychodzi ….Kocham Boga i czekam na spotkanie szczęśliwe z tymi których kocham , cały czas chcę służyć Bogu w wymiarze świata ziemskiego i czynić to co potrzeebne jest aby całkowicie odszedł szatan z wymiaru człowieka , by wszystko wróciło do stanu który ustanowił Bóg Ojciec, by Boża sprawiedliwość zagościła w wymiarze człowieka i spowodowała to że już zawsze będzie zgodnie z pragnieniem zyczeniem oczekiwaniem Boga Ojca ., ze zaistnieją dogodne warunki do pełnienia woli Boga a rzeczą niemożliwą będzie zrobienie coś nie tak jak życzy sobie Bóg ….Co ma przyjść Boże z Twojej reki przyjmuje , wszystko co pochodzi od szatana odrzucam …Niechaj pełnie sie wolaTwoja Chryste Królu , niechaj Twoje działanie pomaga spełnić wszystkie życzenia Boga Ojca , niechaj Duch sw wypełni i oświeci wszystkich , by każdy zdołał prawidłowo sercem odczytać życzenia Boga i zamienić je w czyn , Mateńko i Królowo prosze dopomagaj prawidłowo współpracować z Bogiem w Trójcy św , by wszystko wsród świata odnajdywało Jego drogę i podążało do Jego celu …Niechaj buduje sie nowa prawidłowa rzeczywistość ,kształtowana i formowana działaniem płynącym od Boga w Trójcy świętej…Niechaj znika wszystko to co przeszkadza w pełnieniu woli Boga …………

  3. jowram said

    Sprawa ks. Lemańskiego

    Jak powiedział w 1912 r. Żyd dr Daniel Pasmanik: “Każdy naród ma swoje prawdy. Naród żydowski ma swoje kłamstwa”.

    Uwaga Polacy Warszawiacy!

    Sprawa ks. Lemańskiego jest elementem akcji:

    1. Czyszczenia polskiego Episkopatu z biskupów tradycjonalistów i patriotów

    oraz

    2. Warszawskiej Pragi z jej polskich mieszkańców!

    abp Henryk Hoser

    1. Abp Hoser ze spolszczonej rodziny niemieckiej, z wykształcenia lekarz, misjonarz, jest zawadą, “solą w oku” więc trzeba go zniesławić i usunąć ze stanowiska w Diecezji warszawsko-praskiej, przy pomocy afery “samego swojego”, rozrabiaki Lemańskiego (n.b. bardzo “polskie” nazwisko!).

    Księdza arcybiskupa Henryka Hosera zniesławia się (patrz art. W.Tochmana:

    http://natemat.pl/65107,jakich-pytan-boi-sie-abp-henryk-hoser-sciana-milczenia-w-sprawie-duchownych-podczas-ludobojstwa-w-rwandzie

    bo Ks. Arcybiskup głosi odważnie prawdę:

    http://gazetawarszawska.com/2013/07/09/sprawa-ks-lemanskiego/

  4. ogarniety said

    Ostrzezenie nawroci miliardy, zostana tylko wyznawcy zlego i Ci najzatwardzialsi grzesznicy, dzieki nawroconym i wybranym duszom i oczywiscie dzieki ogromnemu milosierdziu Bozemu, Bog bedzie walczyl jeszcze o te dusze, ktore nie widza w nim swojego zbawiciela do ostatniej chwili. My dzieki modlitwom i osobistemu cierpieniu bedziemy blagac o te milosierdzie dla naszych braci i siostr, ktorzy jeszcze nie znaja prawdy, To wszystko spowoduje wlasnie taka liczbe. Ciekawe jest natomiast od jakiego mometu czasu naliczane jest te 7 miliardow dusz…

    http://ostrzezenie.wordpress.com/2011/11/15/bog-ojciec-prosi-swoje-dzieci-aby-zjednoczyly-sie-w-modlitwie/

    „“Najwyższy Boże, w Imię Twojego ukochanego Syna Jezusa Chrystusa, którego złożyłeś w ofierze, aby uratować nas, Twoje słabe dzieci z ogni piekła, wysłuchaj naszej modlitwy. Możemy zaofiarować nasze pokorne poświęcenie i zaakceptować nasze udręki i cierpienia, jako sposób uzyskania ocalenia dla wszystkich dusz podczas Ostrzeżenia.

    Błagamy Cię, abyś przebaczył grzesznikom, którym trudno jest zawrócić i przyjmujemy Twą Miłosierną Dobroć, aby sprawić, że niezbędne wyrzeczenia, które Ty uznasz za stosowne, uczynią ich gotowymi dla ocalenia w Twoich Świętych Oczach. “”

  5. marcogiani said

    Zastanowiło mnie jedno z ostatnich oredzi MBM a właściwie zwrot, że te oredzia będą odpowiedzialne za zbawienie ponad 7 miliardów dusz. Czyli wszyscy mieszkańcy Ziemii, nawiasem mówiąc, zostaną zbawieni. Jak się to ma m.in. do oredzia Dobrego Pasterza i generalnie innych oredzii a szczególnie Apokalipsy? Zawsze wydawało mi się że niestety nadejdzie kara Boża, że wiele narodów zniknie z powierzchni Ziemii itp. itd. Nie to abym nie wierzył w Boże Miłosierdzie ale kłóci mi się to z moim wyobrażeniem czasów ostatecznych. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

    • bozena said

      Ja mysle ze ta „kara Boza” sprawi, ze ludzie beda sie nawracac i pokutowac. Wszak za wszystkie grzechy trzeba zaplacic. Teraz malo wierzy w Sakrament pokuty i dobrowolna pokute, pozniej ta pokuta bedzie przymusowa…

    • Margaretka said

      Ja też zdziwiłam się tym przekazem, jednak po ponownym przeczytaniu zrozumiałam, że ‚odpowiedzialne’ nie oznacza to samo co ,że wszyscy będą zbawieni. To znaczy że orędzia są dla całego świata i mogą uratować każdego, ale nie oznacza że stanie się tak napewno. W poprzednich tematach, kilka osób też tak zrozumiało i jest to logiczne. Odpowiedzialność, możliwość nie jest gwarancją, jest szansą, którą powinniśmy wykorzystać.

Sorry, the comment form is closed at this time.