Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Najpiękniejsza jest szczera miłość

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 lipca 2013

Jak każdej soboty, byłem na zakupach w ogromnym centrum handlowym, kiedy zobaczyłem małego chłopca, który mógł mieć może 5 czy 6 lat rozmawiającego z kasjerem.
Kasjer powiedział: „Przykro mi, ale nie masz wystarczająco dużo pieniędzy, aby kupić tę lalkę. Wtedy chłopiec zwrócił się do kasjera i zapytał: czy jesteś pewien, że nie mam wystarczająco dużo pieniędzy?” Kasjer przeliczył pieniądze ponownie i odpowiedział:” Wiesz, naprawdę nie masz wystarczająco dużo pieniędzy, aby kupić tę lalkę, mały” chłopczyk wciąż trzymał w ręku lalkę..
W końcu podszedłem do niego i zapytałem, komu chce kupić tę lalkę. „To jest lalka, o której marzyła moja siostra. Chciałem kupić jej ją na prezent urodzinowy.
Muszę dać lalkę mojej mamusi, by mogła przekazać ją mojej siostrze kiedy odejdzie. „Jego oczy były tak smutne gdy to mówił.. „Moja siostra odeszła do Bozi.. Tata mówi, że mama też tam niedługo pójdzie, więc pomyślałem, że może wziąć lalkę ze sobą by dać ją mojej ukochanej siostrze…”
Moje serce zamarło. Chłopiec spojrzał na mnie swymi błękitnymi wielkimi oczyma i powiedział: „Powiedziałem tacie żeby poprosił mamę by jeszcze nie odchodziła, nie zanim nie wrócę z centrum handlowego.” Potem pokazał mi śliczne zdjęcie, na którym się śmiał. Powiedział mi: „Chcę aby mama wzięła moje zdjęcie ze sobą, tak by moja siostra mnie nie zapomniała”. „Kocham moją mamę i żałuję, że musi mnie zostawić, ale tata mówi, że musi iść, aby być z moją młodszą siostrą. Spojrzał jeszcze raz na lalkę smutnym wzrokiem i zaszlochał, lecz bardzo, bardzo cicho..
Szybko sięgnąłem po portfel i powiedziałem chłopcu.” Na wszelki wypadek sprawdźmy jeszcze raz czy nie masz wystarczająco pieniędzy na tę lalkę..”
„Dobrze”, powiedział: „Mam nadzieję, że mam dość.” Dodałem z portfela parę złotych do jego oszczędności i zaczęliśmy liczyć. Okazało się że jest ich wystarczająco dużo na lalkę, a nawet parę groszy więcej.
Mały chłopiec powiedział pod nosem: „Dziękuję Boże za to że mam wystarczająco dużo pieniędzy!” Potem spojrzał na mnie i dodał: „Wczoraj, zanim zasnąłem poprosiłem Boga, abym miał dość pieniędzy, żeby kupić tę lalkę, tak, by mama mogła dać ją mojej siostrze. Wysłuchał mnie!” ”Chciałem również mieć wystarczająco dużo pieniędzy, aby kupić białą różę dla mojej mamusi, ale nie odważyłem się prosić Boga o zbyt wiele. Tymczasem dał mi wystarczająco, by kupić lalkę i białą różę. Moja mamusia kocha białe róże.”
Skończyłem zakupy w stanie zupełnie odmiennym niż kiedy je zacząłem. Przez cały czas nie mogłem zapomnieć o małym chłopcu. Wtedy przypomniałem sobie artykuł w lokalnej prasie, który czytałem dwa dni wcześniej, w którym odczytałem wzmiankę o pijanym mężczyźnie z ciężarówki, który uderzył w samochód którym jechała młoda kobieta z dziewczynką. Dziewczynka zmarła na miejscu, a matka pozostaje w stanie krytycznym. Rodzina musiała zadecydować, czy odłączyć maszynę podtrzymującą życie, bo młoda kobieta nie ma szans na wyjście ze śpiączki. Czy to rodzina małego chłopca?
Dwa dni po spotkaniu z małym chłopcem, czytałem w gazecie wiadomość, że młoda kobieta zmarła.. Nie mogłem się powstrzymać, przed kupnem bukietu białych róż z którymi poszedłem na pogrzeb. Ciało młodej kobiety było wystawione w kaplicy, by rodzina i przyjaciele mogli ją pożegnać.
Była tam, w trumnie, trzymając piękną białą różę w ręku wraz ze znajomym zdjęciem małego chłopca i lalką umieszczoną na piersi. Pozostawiłem to miejsce ze łzami w oczach, czując, że moje życie zmieniło się na zawsze …
Miłość którą chłopiec darzył swoją matkę i siostrę jest trudna do opisania, wyobrażenia.

wypadek

komentarze 43 to “Najpiękniejsza jest szczera miłość”

  1. lucek said

    Bez komentarza … )))
    Jest najlepszym komentarzem. W kazdym dniu naszego zycia Pan Bog stawia na naszej drodze zycia malych chlopcow czy tez innych ludzi nie zauwazalnych w tlumie spiszacych w swoja strone ludzi. Rozgladnijmy sie uwaznie … spytajmy oczami serca gdzie jest ten blizni , ktoremu powinnem dzisiaj pomoc ?
    Odpowiedz przyjdzie szybciej niz sie spodziewamy. Sprobuj , podziel sie ze spotkania ” malego chlopca ” . .
    Dzisiaj spotkalam ” dziewczynke ” – kobiete.
    … od dluzszego czasu chce dac komus naklejke na samochod mowiacy ze wybor aborcji jest zawsze zlym wyborem i zdiecie pieknego maluszka. – dzisiaj poprosila mnie o taka naklejke kobieta , o ktorej nigdy nie pomyslalam ze moze to zrobic ? PRZYPADEK ?
    Nie ma przypakow u Pana Boga …)))
    Kroluj nam Chryste !!!

  2. Małgosia said

    Spotkałeś Go nieoczekiwanie na pustyni, gdy doskwierało ci pragnienie, gdy w sercu był jakiś niepokój, a zmęczenie pojawiało się każdego dnia. Mogłeś umrzeć z braku wody, wiecznych burz pustynnych, kiedy tumany piasku zamazują obraz jakiejkolwiek drogi przed oczami. Twoja wiara potrzebowała skrzydeł, by się wznieść do nieba. Zawędrowałeś aż na pustynię. Pan cię tu przywiódł. Coś, co czasami wydaje się nielogiczne i absurdalne, ratuje życie. Bóg pochylił się nad tobą, nad twoją nędzą i upadkami. Pokazał ci, że można żyć Nim każdego dnia i wciąż na nowo odkrywać Go, jak skarb. Nie potrzebujesz już niczego, kiedy On jest obok. Dzisiaj mija rok, kiedy narodziłeś się na nowo. Od roku masz przyjaciół, którzy otaczają cię modlitwą. Od roku Bóg jest tak blisko ciebie. Nie zasłużyłem na to – pewnie tak powiesz. A kto zasłużył? – spyta cię Pan. Wiesz przecież – to wszystko za darmo. Nigdy tego nie pojmiesz, bo nie można ogarnąć rozumem miłości większej niż ocean. Wobec niej ocean jest jednym pojedynczym atomem wody.

    Wierzę. Wierzę w Ciebie, Boże. Nie istnieje nic trwalszego poza Tobą. Jesteś sensem całego istnienia. Człowiekowi trzeba tylko jednego – uwierzyć. Uwierzyć w Miłość, która pokonuje wszystkie przeszkody, ograniczenia, zło tego świata, ożywia to, co umarło i jest światłem na ciemnych drogach ludzkiego losu. Ta Miłość jednoczy. -dziekuje PRZYJACIELE-od roku,gdy zajrzalam na ten blog,dajecie mi codziennie sile ..dziekuje,ze moge dzielic sie z Wami smutkiem i radoscia..BOG ZAPLAC

  3. Dzieckonmp said

    Na Sądzie ostatecznym Jezus nie zapyta nas czy ukradłeś,ile razy komuś zrobiłeś coś złego, czy kogoś zabiłem, ale będzie pytał czy czyniłeś dobro.

    • Paul said

      Tak masz rację ale to bzdura że dobre uczynki idą za tobą bo gdyby tak było to Pana Jezusa nie spotkało to co go spotkało.Zapłata za każdy grzech nieodpuszczony jest śmierć wieczna.

      • Szejk said

        ale jeśli będziesz miał żal w sobie za grzechy to bedziesz mógł byc uratowany

      • lucek said

        A OFIARA ??????
        Pan Jezus ofiarowal sie za nas na Krzyzu i ofiaruje sie w KAZDEJ MSZY SWIETEJ . To nie jest pamiatka Meki Pana Jezusa TO JEST OFIARA.
        Podobnie i my powinnismy skladac ofiare z wszelkich cierpien i niedogodnosci naszego zycie. Wtedy dopiero nasze cierpienie ma sens jesli potrafimy ofiarowac je razem z ofiara Jezusa za grzechy swiata i innych ludzi.
        Pamietajmy ze mozemy i powinnismy za apelem ks. Piotra ofiarowac siebie jako ZERTWE OFIARNA wtedy nasze cierpienie i nasz codzienny Krzyz bedzie radosny i lekki.
        Poki jest JESZCZE CZAS – poki jest CZAS .
        Kroluj nam Chryste !!!

      • Bozena said

        Paul, przeczytaj Oredzie, ktore wstawil Serce333 jako komentarz nr1 tutaj: https://dzieckonmp.wordpress.com/2013/07/17/przeslanie-pana-jezusa-do-swojej-ukochanej-corki-luz-de-maria-2/
        Na koncu kazdego akapitu sa slowa:
        „-Wybaczam wszystkim, którzy błagają Mnie o Dar Odkupienia,
        -kiedy Prawda zostanie ukazana poganom, to oni się nawrócą, a ja będę czekał, by ich objąć.
        -Jednak, gdy okażecie prawdziwą skruchę, Ja także będę czekać, aby wziąć was w Moje Ramiona.
        -nadal będę czekał na wasz powrót i prośbę, żebym dał się wam poznać.
        -gdy nie będziecie mieli dachu nad głową. A Ja będę czekał, by was z powrotem powitać.
        -Jednak wybaczę wam, kiedy okażecie skruchę.
        -Lecz, mimo to okażę wam miłosierdzie, jeśli do Mnie powrócicie
        -Jeszcze raz błagam was wszystkich o rachunek sumienia, abyście pojednali się ze Mną.
        Ja Jestem cierpliwy. Ja Jestem miłością. Ja Jestem waszym Zbawieniem. Czekam. Proszę, przyjdźcie do Mnie szybko, bo was kocham z niezgłębioną żarliwością”

    • Szejk said

      ale wszystko się liczy po śmierci , każde nasze myśli jeśli były dobre będą na nasza obronę , dobre uczynki , miłość do bliźniego też a co najważniejsze to żal za grzechy . Zauważmy że jak się ksztaltuje człowiek tak też kształtuje sie jego dusza i jeśli dusza była przesiąknięta złością, nienawiścią to takiej będzie cięzko sie obronic bo te wady pojdą wraz ze smiercią na sąd ostateczny i spytana czy jest wstanie pokochać JEZUSA odpowie że Nie bo nigdy za życia nie wypowiadała słowa Miłość, Pokój, Kocham.

  4. Małgosia said

    Wczoraj w autobusie zauważyłam śliczną dziewczynkę o pięknych blond włoskach taki mały aniołeczek. Uśmiechnęła się ślicznie do mnie a gdy wysiadała dostrzegłam dopiero, że opiera się na kulach i ma poważne problemy z chodzeniem. Pomyślałam Boże wybacz mi gdy narzekam, ja mam dwie zdrowe nogi, jakie to błogosławieństwo. Pobłogosław Boże tej dziewczynce i wszystkim tym, którzy chodzić o własnych siłach nie mogą…
    Gdy wysiadłam ujrzałam sklepik ze słodkościami… Weszłam by kupić coś na osłodę. Zadzwonił dzwoneczek, gdy otwierałam drzwi. Przywitał mnie zaraz serdecznie sprzedwaca i obdarował pięknym uśmiechem. Porozmawialiśmy chwilę, opowiadal o tym, że życie jest piękne i słodkie jak wystawa sklepu ze słodyczami… Potem poprosiłam o kolorowe landrynki i dopiero zauważyłam, że ten pan jest niewidomy… Boże wybacz mi gdy narzekam, ja mam oczy i widze – jakie to błogosławieństwo. Pobłogosław Boże temu mężczyźnie i wszystkim tym, którzy nie widzą jaki świat jest piękny…
    Później przechodziłam przez park tam zobaczyłam grupkę bawiących się dzieci i stojącego z boku chłopczyka o cudownych niebieskich oczkach. Zdawało mi się, że waha sie i nie wie co zrobić. Podeszłam maluch spojrzał w górę. Zapytałam czemu się nie zapytasz dzieci i nie dołączysz do zabawy. Przyglądał się mi uważnie i zauważyłam, że patrzy na moje usta… I wtedy zrozumiałam, że ten chłopczyk nie słyszy… Wybacz mi Panie gdy narzekam a ja słyszę. Pobłogosław Boże temu chłopcu i wszystkim tym, którzy żyją w wiecznej ciszy…
    Mając dwie nogi które mogą mnie zanieść wszędzie…
    Mając oczy, którymi mogę wszystko zobaczyć…
    Mając uszy, którymi mogę wszystko słyszeć…
    Mam tak wiele…
    Wybacz mi Boże kiedy jestem niezadowolona, skarżę się, narzekam…
    Pobłogosław im Panie i pomóż wszystkim, którzy Twojej pomocy potrzebują.

  5. Dzieckonmp said

    Zobaczcie jakie natchnienie otrzymali dyskutujący pod tym filmikiem dyskutanci. Mówią ze człowiek to świnia, a może jest dużo w tym prawdy?

  6. MariuszInfo said

    • MariuszInfo said

      Moim zdaniem prawdziwa miłość to nie uczucie, czy motylki w brzuchu. To niedojrzałe…
      Miłość przez duże ‚M’ to postawa człowieka za którą idą konkretne czyny, uczynki miłości
      i miłosierdzia człowieka względem drugich i Pana Boga – rzecz jasna. Ta dojrzałość
      to Łaska, o którą należy prosić i o którą zabiegać.
      Z Bogiem i Maryją.

  7. AntyNWO said

    Strajk generalny w Grecji. Na ulice Aten wyszło 16 tys. osób. Demonstranci nieśli m. in. transparenty z hasłem „Zwolnić rząd”

    W ramach strajku generalnego ogłoszonego przez dwie największe centrale związkowe w Grecji we wtorek na ulice Aten wyszło 16 tys. ludzi, a w Salonikach – 7 tys. Protestowano przeciwko rządowym planom zwolnienia tysięcy pracowników sektora publicznego. W stolicy kraju demonstranci nieśli transparenty z napisami: „NIE dla zwolnień pracowników sektora publicznego”, „Zwolnić rząd”.

    Grecja musi zreformować i zredukować służbę cywilną, by otrzymać dalszą pomoc finansową od zagranicznych wierzycieli. Jednak plany dotyczące kolejnych zwolnień wywołały oburzenie w kraju, w którym bezrobocie osiągnęło prawie 27 proc.

    We wtorek w Grecji nie jeździło wiele środków transportu publicznego, w tym pociągi oraz metro z centrum Aten na lotnisko. W stolicy autobusy i trolejbusy jeździły wyłącznie w godzinach 9-21 (8-20 czasu polskiego). Opóźnione były loty do oraz z Aten, ponieważ do akcji na cztery godziny przyłączył się związek pracowników lotnictwa cywilnego.

    W akcji protestacyjnej, której kulminacją będzie demonstracja przed parlamentem w Atenach, biorą udział również służby oczyszczania miasta, pracownicy banków oraz dziennikarze. Do minimum ograniczono personel w szpitalach.

    Kontynuujemy walkę, by położyć kres polityce, która unicestwia pracowników i wciąga gospodarkę w jeszcze większą recesję

    – zaznaczył w oświadczeniu największy związek pracowników sektora prywatnego GSEE, który ogłosił strajk razem ze związkiem zawodowym pracowników sektora publicznego ADEDY. Reprezentują one łącznie 2,5 mln osób.

    Stawimy czoło tym, którzy poprzez złe wybory wpędzili Greków w nędzę

    – dodano.

    W środę parlament będzie głosował nad reformami, które rząd przyrzekł międzynarodowym wierzycielom z UE, Międzynarodowego Funduszu Walutowego i Europejskiego Banku Centralnego w zamian za pomoc w wysokości 6,8 mld euro. Jednym z warunków są zwolnienia nauczycieli, pracowników policji municypalnej i samorządów.

    Grecki rząd stara się w ramach reform ograniczyć przerost zatrudnienia w liczącym 700 tys. pracowników sektorze publicznym, postrzeganym jako skorumpowany i niewydajny. Gabinet premiera Antonisa Samarasa chce do końca września wysłać 12,5 tys. osób na przymusowy urlop, który może zakończyć się zwolnieniem. W tym czasie osoby te będą otrzymywać 75 proc. wynagrodzenia. Jeśli w ciągu ośmiu miesięcy nie znajdą zatrudnienia w jednej z pozostałych instytucji państwowych, zostaną zwolnione. Do końca roku planem tym objętych zostanie 25 tys. osób.

    Pierwszymi pracownikami, których dotkną te zmiany, będą nauczyciele i pracownicy policji municypalnej.

  8. Gosia-3 said

    Podczas ostatniej niedzieli gościł w naszym kościele ksiądz z Ukrainy. Mówił o grzechu zaniechania (zaniedbania).Sam przedstawił dwie sytuacje ze swojego kapłańskiego życia, gdy popełnił ten grzech. Pewnego dnia jadąc samochodem miasta ukraińskiego mijał młode biedne małżeństwo, Matka tuliła na rękach chore dziecko o zniekształconej twarzyczce. Pomyślał, że musi im natychmiast pomóc oddając pieniądze które miał przy sobie. Skręcił w najbliższą uliczkę ale gdy przystanął zniknęli bez śladu. Żałował ,że gdyby natychmiast przystanął, powodując na chwilę korek to przecież pomógł by im. Ale nie mógł cofnąć czasu. Czasami właśnie brakuje nam tej natychmiastowej decyzji, bo po przyjściu do domu gryziemy się dlaczego nie było mnie na to stać. Teraz to bym zrobił inaczej ale jest już za póżno. Bóg daje nam wiele takich okazji ale sama wiem po sobie że nie potrafimy zobaczyć w nich Chrystusa ,że to on sam prosi byśmy podali mu wyciągniętą rękę. Podczas spowiedzi powszechnej mówimy:” Spowiadam się Bogu Wszechmogącemu i……………..,że bardzo zgrzeszyłem myślą, mową , uczynkiem i ZANIEDBANIEM” Mijamy w tłumie ludzi z wypisanym cierpieniem na twarzy i nic, nie zatrzymujemy się przy nich choćby po to by pocieszyć ich słowem otuchy. Czasami uśmiech i miłe słowo potrafi zdziałać bardzo dużo, jest tak dużo ludzi samotnych, którzy nie mają do kogo się wyżalić ani przytulić ze swoim bólem. Świat pędzi i przyśpiesza nie widząc drugiego człowieka. Z Panem Bogiem Poprawiajmy się. Szlachetny czyn tego człowieka pochylającego się nad tym chłopcem .

  9. cox said

    Piękne. O mało się nie popłakałem!

  10. KRYSTYNA said

    ZAPROSZENIE NA PIELGRZYMKĘ

    RYCERZE CHRYSTUSA KRÓLA Z TRÓJMIASTA I LĘBORKA RAZEM ORGANIZUJĄ 2 – DNIOWĄ PIELGRZYMKĘ DO GRZECHYNI NA ŚWIĘTO BOGA OJCA.WYJAZD 2.08.2013 OK. GODZ.18.00 Z LĘBORKA. PO DRODZE DO GDAŃSKA BĘDĄ ZABIERANI ZAPISANI PIELGRZYMI.WYJAZD Z GDAŃSKA OK. GODZ. 20.00. PRZEWIDYWANY POWRÓT 5.08.2013 W GODZ. RANNYCH.KOSZT PIELGRZYMKI 235 ZŁ.

    ZAPISY I BLIŻSZE INFORMACJE

    U ANI Z LĘBORKA – TEL. 784-969-789

    U EDWARDA Z GDAŃSKA – TEL. 501-219-012

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  11. Dzieckonmp said

    Czy zbliża się Wielkie Ostrzeżenie?

    http://wolnemedia.net/wierzenia/czy-zbliza-sie-wielkie-ostrzezenie/

    • Dobrze napisane… ale jak czlowiek poczyta komentarze ponizej artykulu, to ogarnia wielki smutek, gdyz tak wielu jest niewierzacych.
      Niech Pan Bog udzieli im Swojego Swiatla.

  12. apostolat said

    Wygrał reality-show i stwierdził, że rzuca karierę i idzie do seminarium! To jest odważne świadectwo!

    To jest wybór drogi życiowej. Maciej Czaczyk wygrał polską edycję reality-show „Must be the music” dzięki nieprzeciętnej umiejętności gry na gitarze. Nastolatek zamiast iść droga celebrytów, postanowił jednak zostać księdzem. „Duch wieje kędy chce”.

    Po wygraniu 2 edycji „Must be the music” w 2012 roku, Maciej Czaczyk wydał swój solowy album pt. „Maciej Czaczyk”. Album został bardzo dobrze przyjęty przez polski rynek muzyczny i zapowiadano młodemu gitarzyście niesamowitą i bogatą przyszłość. On jednak porzucił wszystkie bogactwa tego świata i postanowił wstąpić do Seminarium Duchownego i zostać księdzem.

    O swojej decyzji poinformował na swoim Facebooku pisząc:

    „Moi kochani. Dziś oficjalnie zostałem przyjęty do Arcybiskupiego Wyższego Seminarium Duchownego w Szczecinie. Tym samym chciałbym oświadczyć oficjalnie, że zamykam się dla świata i będę kształcił się na przyszłego kapłana katolickiego.

    Proszę Was teraz o wsparcie modlitewne. Ja też polecam wszystkich moich fanów w mojej osobistej modlitwie.

    Niech żyje Chrystus Król !!!

    Pozdrawiam”

    Tak piękne świadectwo 19 latka może być dla nas wszystkich wzorem bycia w tym świecie. Nie bogactwo, nie sława nie pieniądze ale Jezus Chrystus jest Panem. Piękne, odważne i takie przecież naturalne świadectwo!

    Sebastian Moryń

    http://www.fronda.pl/a/wygral-reality-show-i-stwierdzil-ze-rzuca-kariere-i-idzie-do-seminarium-to-jest-odwazne-swiadectwo,29509.html

  13. AntyNWO said

    To nie dziura budżetowa, to Rów Mariański. Nasz wybitny „Sztukmistrz z Londynu” przeszedł samego siebie i osiągnął prawdziwe Himalaje tupetu i zakłamania

    To nie nowelizacja budżetu, a jego kapitulacja. Od dziś jedyną osobą uprawnioną do oceny działań wokół budżetu państwa naszego finansowego Gangu Olsena powinien być wyłącznie wybitny satyryk Jan Pietrzak. O ile jego „plagi Tuska” sprawdzają się w 100 procentach, o tyle prognozy MF J.V.Rostowskiego w żadnym calu się nie sprawdzają.

    To co zaprezentowano na konferencji prasowej dotyczącej nowelizacji budżetu na ten rok, w którym po sześciu miesiącach zauważono na razie – podkreślam, na razie! – „tylko” 24 mld zł – to czysty kabaret, Orwell w połączeniu z Mrożkiem. Nasz wybitny „Sztukmistrz z Londynu” przeszedł samego siebie i osiągnął prawdziwe Himalaje tupetu i zakłamania. On to bowiem sprawił, niczym Onufry Zagłoba, że budżet państwa znów jest bezpieczny, prorozwojowy, antycykliczny i dobrze skonstruowany. Po raz kolejny ofiarował Polakom Niderlandy, to samo mówił przecież jesienią ubiegłego roku. Premier Tusk niczym Kaszpirowski w końcu ubiegłego roku uspokajał nas i hipnotyzował zaklęciami, że „rok 2013 będzie lepszy niż sądzą pesymiści”. Żaden Pinokio i Gargamel nie są w stanie tak ubawić publiki serwując nam bajki „Z tysiąca i jednej nocy”.

    Jedno jest pewne, budżet państwa jak i całe finanse publiczne są naprawdę w dramatycznej sytuacji, a to dopiero przedsmak tego, co nas czeka za kolejne 6 miesięcy. Koniec roku pokaże niestety, że od dłuższego czasu nie leci już z nami pilot, a na horyzoncie coraz wyraźniej widać bankructwo. Oczywiście w końcu roku okaże się, że zabraknie więcej pieniędzy niż 24 mld zł. To, co przedstawiono opinii publicznej w sprawie nowelizacji budżetu, jest drwiną z intelektu Polaków, nie mówiąc już o zdrowym rozsądku, czy profesjonalizmie. Ten poker oszustów będzie miał bardzo smutny koniec, bo jak widać wśród rządzących nadal obowiązuje hasło „Polacy nic się nie stało”.

    Magiczne sztuczki z deficytem budżetowym, żadnego ożywienia w polskiej gospodarce absolutnie nie gwarantują. Nasi fachowcy tyle, że inaczej rządu PO-PSL od finansów dawno już odlecieli i utracili kontakt z rzeczywistością. To co obserwujemy z nowelizacją budżetu, progami ostrożnościowymi, długiem publicznym to czysta mega-mistyfikacja, wirtualny świat finansów, oczekiwanie na kolejny cud lub zmiłowanie Boskie. Wszystko to niestety potwierdza wcześniejsze obawy o ignorancję ekonomiczną i prognostyczną naszego super magika od finansów publicznych i świadczy, że są bardzo marne szanse na w miarę poprawny i do zrealizowania budżet na 2014 r.

    Co prawda niezawodni, hurraoptymistyczni i mało krytyczni redaktorzy TVN CNBC nadal zapewniają, że oto zaraz wyjdziemy na prostą, będzie ożywienie gospodarcze i wszystko znów się zbilansuje. Jeśli nie będzie budżetu na przyszły rok do 30 września przekazanego do Sejmu, mogą się wtedy odbyć przedterminowe wybory. To mógłby być pomysł na ucieczkę przed detonacją kryzysu i prawdziwym gniewem ludu.

    Janusz Szewczak

    Główny Ekonomista SKOK

  14. KRYSTYNA said

    Franciszek udzieli odpustu przez … internet

    http://www.fronda.pl/a/franciszek-udzieli-odpustu-przez-internet,29512.html

    Papież Franciszek nie boi się technologicznych wyzwań. Jak donosi „The Guardian” nie trzeba jechać na Światowe Dni Młodzieży do Brazylii, by otrzymać od papieża Franciszka odpust. Papież chce dotrzeć do wiernych przez nowe metody komunikacji, m.in. Twitter czy YouTube.

    Oczywiście Stolica Apostolska zastrzega, że odpust to nie kawa z automatu i nie otrzyma się go bez spełnienia niezbędnych warunków.

    Kwestia odpstu on-line pojawiła się w Watykanie przed Światowymi Dniami Młodzieży w Rio de Janeiro (Brazylia). Wielu młodych pielgrzymów z powodów materialnych nie może uczestniczyć osobiście w spotkaniu. Dlatego pierwszy raz w historii Światowych Dni Młodzieży będzie można uzyskać odpust zupełny poprzez uczestnictwo w liturgii za pomocą transmisji w telewizji, radiu czy internecie. To efekt dekretu Penitencjarii Apostolskiej (Trybunału Pokuty).

    Odpust cząstkowy może otrzymać człowiek w dowolnym miejscu na świecie, jeśli – oprócz zachowania tradycyjnych warunków, jak spowiedź czy udział we mszy św. – odmówi modlitwę Światowych Dni Młodzieży, w tym do patronki obchodów tegorocznych ŚDM Matki Bożej z Aparecidy.

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

    • Józef Piotr said

      Wieści dochodzące z Vatykanu do katolików rzymskich budzą dla jednych zaniepokojenie a dla innych same pozytywy i widzą szczęście w wyborze FRANCISZKA.
      Ja nie mam zdania i dlatego staram się czytać i nasłuchiwać.
      Zauważam że najbardziej cieszą się w polsce : Srodowisko GW , Neeswików , TVP etc.
      Cieszą się też pogrobowcy nieboszczki PZPR że o innych im podobnych nie wspomnę. Z entuzjazmu szaleją Żydzi i to na miarę przjścia oczekiwanego przez nich Zbawiciela.
      Wobec tego mnie zapala się CZERWONA LAMPKA ! Ktora mówi UWAGA !!
      Ostatnio spotkałem i usłyszałem na własne uszy entuzjazm z powodu „polityki UBÓSTWA realizowanej przez Franciszka.
      Te dyskusje sprowadzają się do tego że: ZABRAĆ KOŚCIOŁOWI WSZYSTKO , ODDAC BIEDNYM , DUCHOWNI POWINNI CHODZIĆ BOSO I WE WLOSIENNICY ……,itd….

      CIEKAWE dlaczego nie zaczął Franciszek od ZŁODZIEJI tego świata – BANKSTERÓW ?
      Bo przecieżtam jest to zło co wpędza do grobu z powodu głodu i epidemi miliony ludzi (np Afryka )

      A teraz coś do poczytania w temacie.
      http://www.bibula.com/?p=67485, http://www.bibula.com/?p=68078 + http://www.bibula.com/?p=68036.

      • cox said

        Wobec tego powinniśmy jeszcze bardziej uważać.

      • Tomasz said

        Papież Benedykt XVI dla mnie największy papież czasów nowożytnych nie wiele mówił o tzw. ubóstwie. Sporo natomiast o cywilizacji śmierci aborcja, małżeństwa homoseksualne itd. itp. Tymczasem arc. Bergoglio przez ostatnie miesiące nie powiedział na ten temat ANI SŁOWA.

  15. KRYSTYNA said

    Grupa osób z parafii pod wezwaniem Św. Michała Archanioła w Bytomiu Suchej Górze, podjęła inicjatywę codziennej modlitwy Koronką do Bożego Miłosierdzia w intencji Intronizacji Chrystusa Króla w naszej Ojczyźnie.

    http://www.koronkaparafialna.pl/

    Godziną wybraną przez Pana Jezusa na czas modlitw jest godzina 15.00.

    Zachęcamy do włączenia się do modlitwy.

    Niech Chrystus Król będzie naszym Panem.

    • Józef Piotr said

      W sąsiednim mieście Bytomia ,nieopodal na wschod , Tamtejsze Koło AK przy Parafi pod Wezwaniem Św. Michała Archanioła , w roku ubiegłym podjęło Akcję comiesięcznych Mszy Świetych odprawianych za Miasto w którym żyją. Stało to się za sprawą nędznego położenia tego Miasta. Bezrobocie , zaniedbania , walące się kamienice ,opłakny stan służby zdrowia ,dróg, malwersacje i przekręty włodarzy. Nędza typowa dla zaniedbanego Śląska.

      Są już efekty. W tym sezonie wszystkie nawałnice minęły miasto szerokim łukiem. Na dalsze trzeba poczekać.

  16. pio0 said

    „Posłuchajcie, dzieci Moje. Przy pomocy pewnego porównania pragnę zapewnić was o Mojej Miłości. Dla Mnie wasze grzechy są jak żelazo, a wasze akty miłości – jak złoto. Nawet gdybyście dali Mi tysiąc kilogramów żelaza, nie będzie ono znaczyć dla Mnie tyle, ile dziesięć kilogramów złota, które Mi ofiarujecie! To znaczy, że odrobiną miłości można odpokutować za ogromne niegodziwości”
    „Bóg Ojciec mówi do swoich dzieci” W 1932r. włoska zakonnica i mistyczka, Eugenia Elisabetta Ravasio, otrzymała od BOGA OJCA Orędzie dotyczące wezwania do wzrostu kultu Pierwszej Osoby Trójcy Świętej.

    • pio0 said

      Pewien młodzieniec chwalił się że ma najpiękniejsze serce w dolinie. Chwalił się nim na rynku i zebrał się ogromny tłum by je podziwiać bowiem było w swym kształcie perfekcyjne. Nie miało żadnej skazy, było przepiękne, gładkie i błyszczące. Biło bardzo żywo. Chłopak krzyczał na cały głos że nikt nie ma piękniejszego serca od niego i wszyscy mu potakiwali bowiem jego serce było idealne.
      Jednak w pewnym momencie jakiś strzec z tłumu krzyknął: Dlaczego twierdzisz że twoje serce jest najpiękniejsze skoro moje jest o wiele piękniejsze od twojego.
      Młodzieniec bardzo się zdziwił słysząc te słowa a potem spojrzał na serce starca i się zaśmiał. Serce starca biło bardzo żywo, być może nawet żywiej od serca młodzieńca ale było to serce poorane rozlicznymi bruzdami, serce w którym było wiele brakujących kawałków. Wiele tez w nim było kawałków które do tegoż serca nie pasowały. Było to serce brzydkie które w żaden sposób nie mogło się równać z nieskazitelnym sercem młodzieńca. Chłopak zapytał się dlaczego starzec uważa że jego serce jest piękniejsze skoro wszyscy widzą, że nie jest ono nawet w części tak piękne jak jego własne serce.
      Wtedy starzec rzekł, że w życiu nie zamieniłby tego serca na serce młodzieńca. Powiedział też aby młodzieniec spojrzał na jego serce i wskazując na blizny rzekł.
      Widzisz te blizny i brakujące kawałki. Nie ma ich tu dlatego, że ofiarowałem je z miłości dla wielu osób a niesie to ryzyko bo często się zdarza, że sami ofiarowujemy uczucie dla innych , ale oni nie dają nam nic w zamian.
      Stąd te blizny bo choć dałem im cześć swojego serca, oni nie dali mi nic. Jeśli natomiast spojrzysz uważnie dostrzeżesz, że wiele kawałków do mojego serca niezupełnie pasuje. Są to kawałki serca innych, które oni mi ofiarowali i które znalazły stałe miejsce w moim sercu.
      Dlatego moje serce jest piękniejsze od twojego. Natomiast te bruzdy, które widzisz zrobili ludzie nieczuli, ludzie, którzy mnie zranili.
      Wtedy młodzieniec spojrzał na starca, zrozumiał i zapłakał. Potem wziął kawałek swojego przepięknego serca i ofiarował go starcowi, a starzec zrobił to samo.
      Padli sobie w ramiona i rozpłakali się po czym odeszli razem w wielkiej przyjaźni. Młodzieniec włożył część serca starca do swojego serca w miejsce brakującego kawałka który dał starcowi. Ten nowy kawałek pasował tam, choć nie idealnie, co zmąciło doskonałą harmonię serca młodzieńca.
      Nigdy jednak wcześniej serce młodzieńca nie było tak piękne jak w tym momencie i młodzieniec dopiero teraz to zrozumiał.
      Pracuj tak, jakbyś nigdy nie potrzebował pieniędzy,
      tańcz tak jakby nikt na ciebie nie patrzył

  17. pio0 said

  18. AntyNWO said

    Dziesięć Przykazań danych światu przez Mojego Ojca poprzez proroka Mojżesza jest na nowo pisanych przez człowieka

    poniedziałek, 8 lipca 2013, godz. 17.00

    Moja wielce umiłowana córko, zawsze kiedy masz wrażenie, że dla grzeszników istnieje tak mało nadziei, to proszę pamiętaj, że Moje Wielkie Miłosierdzie jest nieskończone. Nie ma ani jednej takiej duszy na świecie, której bym nie chciał objąć i obdarzyć Darem Zbawienia. Kocham was wszystkich. I przebaczę wszystkim, którzy będą Mnie błagać o Dar Odkupienia, co wcale nie oznacza, że nie ukarzę tych, którzy popełniają ciężki grzech.

    Dziesięć Przykazań danych światu przez Mojego Ojca poprzez proroka Mojżesza jest na nowo pisanych przez człowieka. Zostały one zdemontowane, poprzekręcane oraz nadano im nowe znaczenie, tak aby człowiekowi dać przyzwolenie na grzech.

    Wielbicie fałszywych bożków i to usprawiedliwiacie. Żyjecie w okropnym zakłamaniu, gdyż tym sposobem obrażacie Mojego Ojca, mimo to jednak, kiedy Prawda zostanie poganom ukazana, będą oni pokutować, a Ja będę się niecierpliwił, aby ich objąć.

    Wzajemnie się zabijacie i twierdzicie, że gdy tak czynicie, chodzi tu o uczynki wypływające z miłosierdzia. Legalizujecie morderstwo, egzekucje, eutanazję i aborcję oraz twierdzicie, że to są dobre rzeczy. A jest to zło w najgorszej swej postaci, gdyż prowokujecie Animatora Życia – Stworzyciela Nieba i Ziemi – manipulując Boskimi przykazaniami. Jednak, o ile okażecie prawdziwą skruchę, także będę się niecierpliwił, aby wziąć was w Moje Ramiona.

    Przywłaszczacie sobie to, co wam się nie należy, i okradacie ubogich, chcąc nasycić waszą żądzę, by posiadać jeszcze więcej. Popełniacie straszliwe grzechy cielesne, które stoją poniżej godności ludzkiej, i zachowujecie się jak dzikie zwierzęta wpuszczone do zwierzęcej jamy. Wasza ohyda jest odrażająca w Oczach Boga, lecz mimo tego, kiedy Mnie zawołacie i będziecie błagać o Miłosierdzie, Ja tam będę – oczekując cierpliwie. Kiedy znieważacie Boga, nie akceptując Jego istnienia, a następnie usiłujecie wziąć Jego dzieci ze sobą do czeluści bestii, nawet wtedy będę wyczekiwał, aż zawrócicie i poprosicie Mnie, abym dał Się wam poznać.

    Ci z was, którzy przyjmują Prawdę, nie znajdują już więcej czasu, aby Mnie czcić w Dzień Szabatu, ponieważ wasze własne potrzeby stawiacie przede Mną. Ranicie Mnie bardzo, ponieważ wy jesteście tymi, którzy już wiedzą, że są dziećmi Boga. Odeszliście z Domu Ojca i powrócicie do niego tylko wtedy, kiedy sami nie będziecie mieć dachu nad głową. A Ja będę czekał, aby was ponownie powitać.

    Wasza miłość do Boga się skurczyła, tak samo jak wasza miłość i szacunek do waszych rodziców. Wasze serca stały się tak bardzo twarde, że nie okazujecie im miłości i takiej troski, jak powinniście.

    Bluźnicie przeciwko Bogu i przeklinacie, nadużywając codziennie Mojego Imienia w sposób całkowicie pozbawiony respektu, ale nie rozmawiacie ze Mną tak, jak tego pragnę. Kiedy obmawiacie innych, obmawiacie Mnie. Kiedy szkodzicie dobremu imieniu innej osoby, niszczycie Moją Miłość. Lecz mimo tego Ja wam przebaczę, jeżeli okażecie skruchę.

    Nie macie żadnego poszanowania dla instytucji małżeństwa i niewiele dla was znaczy nadużywanie tego Najświętszego Sakramentu. Obrażacie Boga tym dotkliwiej, kiedy nadal poszukujecie Jego błogosławieństw dla małżeństw, których On nie uzna ani uznać nie może. Ale w mimo to Go obrażacie.

    Tak obsesyjnie poszukujecie ziemskich dóbr i tak jesteście opanowani przez niezdrowe ambicje, że niszczycie tych, którzy stoją wam w drodze. Pomimo tego okażę wam Miłosierdzie, jeżeli do Mnie powrócicie.

    Żaden grzech – za wyjątkiem bluźnierstwa przeciwko Duchowi Świętemu – nie jest tak straszny, żeby nie mógł być wybaczony. Upraszam was wszystkich, abyście dokonali rachunku sumienia i ponownie się ze Mną pojednali.

    Ja Jestem Cierpliwy. Jestem Miłością. Jestem waszym Zbawieniem. Czekam na was. Proszę, przyjdźcie do Mnie już wkrótce, gdyż kocham was z bezgraniczną pasją. Nie spocznę, dopóki nie ocalę was wszystkich.

    Wasz Jezus

    • Atanazy said

      Jedno z najpiękniejszych orędzi.

    • Leszek said

      „Wszystkie przykazania Pana są trwałe, ustalone na wieki, na zawsze, nadane/uczynione ze słusznością i mocą” (Ps 111,7b-8).
      …Dziesięć Przykazań danych światu przez Mojego Ojca poprzez proroka Mojżesza jest na nowo pisanych przez człowieka. Zostały one zdemontowane, poprzekręcane oraz nadano im nowe znaczenie, tak aby człowiekowi dać przyzwolenie na grzech…
      Z Apokalipsy św. Jana Apostoła:”I ujrzałem Bestię podobna do pantery, wychodzącą z morza, mającą dziesięć rogów, a na rogach jej dziesięć diademów” (Ap 13,1n).
      Z Orędzia nr 405 „Bestia podobna do pantery” Matki Bożej do Jej umiłowanych synów, Kapłanów:
      „Moje Niepokalane Serce staje się dziś przede wszystkim znakiem Mego pewnego zwycięstwa w wielkiej walce, toczącej się pomiędzy zwolennikami ogromnego czerwonego Smoka, a uczniami Niewiasty obleczonej w słońce.
      W czasie tej straszliwej walki wyłania się z morza Bestia podobna do pantery, aby pomóc czerwonemu Smokowi. Czerwony Smok to ateizm marksistowski, natomiast czarna Bestia to masoneria. … Ta czarna Bestia ma dziesięć rogów, a na nich – dziesięć diademów oznaczających panowanie i władzę królewską. Masoneria panuje i rządzi na całym świecie za pomocą dziesięciu rogów. W świecie biblijnym róg był używany jako narzędzie wzmacniające, pozwalające lepiej słyszeć czyjś głos, jako potężny środek komunikacji. Bóg ogłosił Swą wolę Swojemu ludowi przy pomocy dziesięciu rogów, które pozwoliły poznać Jego Prawo: przy pomocy dziesięciu przykazań. Kto je przyjmuje i zachowuje, ten idzie w życiu drogą Bożej woli, radości i pokoju. Kto czyni wolę Ojca, ten przyjmuje Słowo Jego Syna i ma udział w dokonanym przez Niego Odkupieniu. Jezus udziela duszom życia samego Boga – poprzez łaskę, którą wysłużył nam Ofiarą dokonaną na Kalwarii. … Za pośrednictwem dziesięciu przykazań Pan przekazał Swe Prawo, masoneria zaś – mocą swych dziesięciu rogów – szerzy wszędzie prawo pozostające w zupełnej sprzeczności z Prawem Bożym.
      Przeciwstawiając się przykazaniu Pańskiemu: «Nie będziesz miał cudzych bogów obok Mnie», masoneria ustanawia fałszywe bożki, przed którymi wielu upada na twarz w adoracji (wychwalanym i adorowanym przez bardzo wielu ludzi. Tymi bogami są: rozum, ciało, pieniądz, niezgoda, władza, przemoc, przyjemność. Dusze wpadają przez to w mroczną niewolę zła, wad i grzechów, a w chwili śmierci i sądu Bożego – w jezioro wiecznego ognia, którym jest Piekło).
      Przeciwstawiając się przykazaniu: «Nie będziesz wzywał Imienia Pana nadaremno» – i bluźni Bogu i Jego Chrystusowi. Czyni to bardzo wieloma podstępnymi i diabelskimi sposobami. Wprowadza się nawet Jego Imię w niestosowne nazwy produktów handlowych i realizuje świętokradzkie filmy o Jego życiu i Boskiej Osobie.
      Wbrew przykazaniu: «Pamiętaj, abyś dzień święty święcił», masoneria przekształciła niedzielę w weekend, w dzień sportu, zabaw i rozrywek.
      Przykazaniu: «Czcij ojca swego i matkę swoją», przeciwstawia ona nowy model rodziny, polegający na współżyciu nawet homoseksualistów.
      Na przekór przykazaniu: «Nie zabijaj», masonerii udało się zalegalizować wszędzie aborcję, doprowadzić do przyjęcia eutanazji i sprawić, że prawie zanikł szacunek dla wartości ludzkiego życia.
      Przeciwstawiając się przykazaniu: «Nie popełniaj grzechów nieczystych», usprawiedliwia ona, wychwala i szerzy wszelkie formy nieczystości – usprawiedliwiając nawet akty przeciwne naturze.
      Wbrew przykazaniu: «Nie kradnij», masoneria pracuje nad tym, by coraz bardziej rozszerzały się kradzieże, przemoc, uprowadzenia i rabunek.
      Przeciwstawiając się przykazaniu: «Nie mów fałszywego świadectwa», stara się ona o coraz większe rozprzestrzenianie się i uprawomocnienie oszustwa, kłamstwa i obłudy.
      Na przekór przykazaniu: «Nie pożądaj żony bliźniego swego ani żadnej jego rzeczy», masoneria usiłuje zepsuć do głębi sumienie, oszukując umysł i ludzkie serce. I tak popycha się dusze na zepsutą i złą drogę nieposłuszeństwa wobec Prawa Pańskiego. Pogrążają się one w grzechu i uniemożliwia się im przyjęcie daru Łaski i Bożego Życia.
      Z Księgi proroka Izajasza: ‚Bida tym, którzy zło nazywają dobrem, a dobro złe, którzy zamieniają ciemności na światło, a światło na ciemności. … Biada prawodawcom ustaw bezbożnych” (Iz 5,20 i 10,1).
      cd(2)n
      …Wielbicie fałszywych bożków…

      • Leszek said

        …Wielbicie fałszywych bożków…
        z księgi Mądrości: „Wymyślenie bożków to źródło wiarołomstwa/nierządu, wynalezienie ich to zatrata życia. Nie było ich na początku i nie będą istniały na wieki: zjawiły się na świecie przez ludzką głupotę, dlatego sądzony im rychły koniec. … żyjąc w wielkim zamęcie niewiedzy, to tak wielkie zło nazywają dobrem/pokojem … Nie potęga wzywanych bóstw, lecz kara grzeszników należna, przychodzi zawsze po przestępstwie bezbożnych” (Mdr 14,12.27.31)
        cz.2 Orędzia nr 405 dot. kultu bożków wymyślonych przez ludzi (będących pod wpływem i na usługach Złego: bo Smok – wąż starodawny zwący się diabeł i szatan dał jej swą moc, swój tron i wielka władzę: Ap 13,2) z pod znaku Czarnej Bestii/masonerii, mającej siedem głów, a na jej głowach imiona bluźniercze:
        „Czarna Bestia działa w ukryciu. Chowa się i maskuje w taki sposób, by móc wszędzie wejść. Ma łapy jak u niedźwiedzia i paszczę lwa, to znaczy działa wszędzie przebiegle i poprzez środki społecznego przekazu – przez propagandę. Siedem głów oznacza różne loże masońskie, które działają wszędzie w sposób podstępny i niebezpieczny. … Łaska Odkupienia udzielana jest za pomocą siedmiu sakramentów. Przez łaskę wszczepiane są w dusze ziarna nadprzyrodzonego życia, którymi są cnoty. Najważniejszymi z nich są trzy cnoty teologalne i cztery kardynalne: wiara, nadzieja i miłość oraz roztropność, męstwo, sprawiedliwość i umiarkowanie. W Boskim słońcu siedmiu Darów Ducha Świętego cnoty te kiełkują, wzrastają, rozwijają się coraz bardziej i prowadzą dusze świetlaną drogą miłości i świętości. … Celem masonerii bluźnienie Bogu. Bestia otwiera usta dla bluźnierstw przeciwko Bogu, by bluźnić Jego Imieniu i Jego przybytkowi, i przeciw wszystkim mieszkańcom Nieba. Największym bluźnierstwem jest odrzucanie kultu należnego tylko Bogu, a oddawanie go stworzeniom i samemu szatanowi. Masoneria działa wszelkimi sposobami, aby przeszkodzić duszom w osiągnięciu zbawienia. Chce ona uczynić nieskutecznym dzieło Odkupienia dokonane przez Chrystusa. …
        Siedmiu cnotom teologicznym i kardynalnym – będącym owocem życia w łasce Bożej – masoneria przeciwstawia siedem grzechów głównych, które są owocem ciągłego życia w stanie grzechu. I tak wierze przeciwstawia pychę; nadziei – rozwiązłość; miłości – chciwość; roztropności – gniew; męstwu – lenistwo; sprawiedliwości – zazdrość; umiarkowaniu – łakomstwo.
        Człowiek stający się ofiarą siedmiu grzechów głównych stopniowo jest prowadzony do odrzucenia kultu należnego Bogu, by oddawać cześć fałszywym bożkom, będącym uosobieniem wszystkich tych wad. Na tym polega największe i najstraszniejsze bluźnierstwo. Dlatego właśnie na każdej głowie Bestii wypisane jest imię bluźniercze. Każda loża masońska ma za zadanie doprowadzenie do adorowania innego bożka.
        Pierwsza głowa nosi bluźniercze imię pychy. Wada ta przeciwstawia się cnocie wiary i prowadzi do oddawania czci bożkowi, którym staje się ludzki rozum, wyniosłość, technika i postęp.
        Druga głowa nosi bluźniercze imię rozwiązłości. Przeciwstawia się cnocie nadziei i prowadzi do adorowania bożka seksualności i nieczystości.
        Trzecia głowa nosi bluźniercze imię chciwości. Przeciwstawia się cnocie miłości i szerzy wszędzie kult boga pieniądza.
        Czwarta głowa nosi bluźniercze imię gniewu. Przeciwstawia się cnocie roztropności i prowadzi do oddawania czci bogu niezgody i podziału.
        Piąta głowa nosi bluźniercze imię lenistwa. Przeciwstawia się cnocie męstwa i szerzy kult bożka strachu, opinii publicznej i wyzysku.
        Szósta głowa nosi bluźniercze imię zazdrości. Przeciwstawia się cnocie sprawiedliwości i prowadzi do oddawania czci bożkowi przemocy i wojny.
        Siódma głowa nosi bluźniercze imię braku umiaru w jedzeniu i piciu. Przeciwstawia się cnocie umiarkowania i prowadzi do oddawania czci bożkowi tak wychwalanego hedonizmu, materializmu i przyjemności….”.
        3.06.1989)

  19. Strasznie ogląda się takie zdjęcia… Nic przyjemnego… Na szczęście bezpieczeństwo na drogach ciągle wzrasta. Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej. Na zdjęciu widać, że z samochodu niewiele zostało… Zawsze trzeba pamiętać o pasach, fotelikach dla dzieci i oczywiście rozwadze kierowcy!

  20. AntyNwo said

    Przepraszam adminie wiem ze temat oredzi MBM i ich prawdziwosci jest atakowany i ty tez masz przez to same nagonki takze juz bede w lekki sposob komentowal prawde plynaca z oredzi MBM

  21. sługa marny said

    Wiam , niestety( lub na szczęście ) ta historyjka z tym wypadkiem jest prawdopodobnie wytworem czyjes fantazji. Można ją znależć na licznych portalach. Ktoś po prostu zabawia się ludzkimi uczuciami. Takie historie ( tragedia matki , dziecka) wywołuja w ludziach płytkie uczucie tkliwości ,a przecierz nie oto w życiu chrześcijanina chodzi .To cos na wzór tandetnych romansów z serrii „Harlekin tylko ,że oparte na dramacie- typowy wyciskacz łez…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
