Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

DO TYCH WSZYSTKICH, KTÓRZY ZNAJDUJĄ SIĘ W GRZECHU ŚMIERTELNYM, KIEDY NADEJDZIE WIELKIE OSTRZEŻENIE, POCZUJECIE WTEDY W SWOJEJ DUSZY PŁOMIENIE OGNIA PIEKIELNEGO I BÓL DUSZ WIECZNIE POTĘPIONYCH!

Posted by Dzieckonmp w dniu 18 lipca 2013

Orędzie Dobrego Pasterza dla Enocha 16 lipiec 2013 godz 8:20

PILNE WEZWANIE NIEPOKALANEGO SERCA MARYI DO DZIECI BOŻYCH.

Dziateczki Mojego Serca,pokój wam.

Już blisko jest dzień, w, którym będziecie musieli zdać rachunek sumienia, przed Moim Ojcem, z waszych uczynków i dzieł dokonanych na tym świecie. Dziateczki, poświęćcie się Mojemu Niepokalanemu Sercu, aby wasze przejście do wieczności, było dla was znośniejsze. Wszyscy, którzy, jesteście Mi poświęceni oraz Moi czciciele, możecie liczyć na Moje wstawiennictwo i Moją obecność przy was, Tej Matki, kiedy staniecie przed Obliczem Najwyższego. W czasie wielkiego ucisku, osłonię Moim Macierzyńskim płaszczem,dzieci poświęcone Mojemu Niepokalanemu Sercu, Ja będę Waszą tarczą, żadnemu z poświęconych Mnie,dziateczek nie pozwolę zginąć, ani też, żadna zła siła nie będzie mogła uczynić wam krzywdy. To są Moje obietnice, ochrony i Mojej obecności przy was na tym świecie a także w wieczności, dla wszystkich dziateczek, poświęconych Mojemu Niepokalanemu Sercu.

Dziateczki,wy, które, nie jesteście jeszcze poświęcone Mojemu Niepokalanemu Sercu, uczyńcie to, jak najszybciej. Bo czas wielkiego ostrzeżenia jest już bardzo blisko. Nie odwlekajcie, waszego poświęcenia się Mojemu Niepokalanemu Sercu. Nie zapominajcie, aby poświęcić też waszych bliskich, aby ich także ogarnęła Moja ochrona. Wy wszyscy, którzy już jesteście poświęceni Mojemu Niepokalanemu Sercu, proszę was, abyście odnowiły akt poświęcenia, aby wzmocnić wasza ochronę przed złem.

Dziateczki, wiele dusz nie wytrzyma przejścia do wieczności, módlcie się za nie, aby jeszcze zdążyły nawrócić się na tym świecie, i mogły zanurzyć się w Miłosierdziu Bożym, kiedy zostaną wezwane przed Oblicze Boże. Dla innych dusz, przejście do wieczności, będzie bardzo bolesne, bo nie uczyniły dobrej spowiedzi z całego życia, dla większej części ludzkości oddzielonej od Boga, przejście do wieczności, będzie najgorszym koszmarem. Wszyscy ci, którzy znajdują się w grzechu śmiertelnym, kiedy nadejdzie wielkie ostrzeżenie, poczują w swoich duszach ogień piekielny i ból dusz potępionych. Poznają piekło i pójdą do miejsca wiecznej kaźni, na którą zasłużyły, jeśli umrą w danej chwili. Poznają ból dusz, pozbawionych obecności Boga i będą wiecznie dręczone przez demony, przyczynę ich nieszczęścia. Biedne! Dusze, nie wiedzą, co je czeka w wieczności; kontynuując na tym świecie, swoje szaleństwo rozpusty i grzechu, bez żadnych hamulców a gdy na Boże wezwanie stawią się, otrzymają wyrok wiecznego potępienia .

Przemyślcie to dzieci nieposłuszne, wrócicie do Boga jak najszybciej, teraz, kiedy jeszcze żyjecie! Zbliżcie się do jednego z Moich wybranych dzieci i wyspowiadajcie się ze wszystkich waszych grzechów; nawróćcie się z całego serca, aby ogarnęło was Miłosierdzie Boże, i nie rozpaczały, kiedy nadejdzie godzina waszego sądu! Spieszcie się, aby zdać rachunek z waszego sumienia, bo zbliża się sąd nad narodami! Nie odwlekajcie waszego zbawienia, pamiętajcie o tym, że wielu nie powróci na ten świat, i między nimi możecie znaleźć się i wy. Uczyńcie dobą spowiedź z całego waszego życia, jeszcze raz wam powtarzam, abyście mogły zostać rozgrzeszone, przez Sprawiedliwość Bożą i z chwilą gdy, powrócicie ponownie na ten świat, mogły stanowić części ludu wybranego przez Boga.

Dziateczki przyjdźcie do mnie, do Moich Sanktuariów, aby otrzymać łaski w obfitości, które będą wam służyć jutro, gdy będziecie przechodzić do wieczności. Za każdym razem, gdy odwiedzicie Mnie w jednym z Moich Sanktuariów, otrzymacie odpust zupełny, który ocali wasze dusze. Wasza Matka uraduje się i wynagrodzi wam za to i będzie o was pamiętać, kiedy staniecie na Sądzie Ostatecznym. Czekam na was w Moich Sanktuariach, Moje serce porusza się z radości, kiedy jesteście przy Mnie! Kocha was Niepokalane Serce Waszej Matki Maryi. Niech Moje orędzia będą znane całej ludzkości.

Źródło: mensajesdelbuenpastorenoc.org

komentarzy 65 to “DO TYCH WSZYSTKICH, KTÓRZY ZNAJDUJĄ SIĘ W GRZECHU ŚMIERTELNYM, KIEDY NADEJDZIE WIELKIE OSTRZEŻENIE, POCZUJECIE WTEDY W SWOJEJ DUSZY PŁOMIENIE OGNIA PIEKIELNEGO I BÓL DUSZ WIECZNIE POTĘPIONYCH!”

  1. ogarniety said

    http://ostrzezenie.wordpress.com/2010/11/21/nawrocenie/

  2. ogarniety said

    http://vumag.pl/newsy/papiez-franciszek-czlowiekiem-roku,59019.html

    .

    • imburak said

      Jeżeli Obama dostał pokojową nagrodę Nobla to co się dziwić … wszystko jest możliwe … ja czekam Cierpliwie na owoce bo tak szybko się nie pojawią.

    • Józef Piotr said

      Tylko czym to się skończy !?

      A gdzie życie nienarodzone ? Czcigodny Franciszku ?

  3. MamOczy said

    A B C OSOBISTEGO ODDANIA SIĘ MARYI

    http://www.wiara.daiguo.com/doc/ABC.pdf

  4. Dzieckonmp said

    Jak pięknie jadąc do Królowej Pokoju odpowiadamy na prośbę Jezusa. W dodatku jedziemy do miejsca które nazywane jest „konfesjonałem świata”

    cytat: „Dziateczki przyjdźcie do mnie, do Moich Sanktuariów, aby otrzymać łaski w obfitości, które będą wam służyć jutro, gdy będziecie przechodzić do wieczności. Za każdym razem, gdy odwiedzicie Mnie w jednym z Moich Sanktuariów, otrzymacie odpust zupełny, który ocali wasze dusze. Wasza Matka uraduje się i wynagrodzi wam za to i będzie o was pamiętać, kiedy staniecie na Sądzie Ostatecznym. Czekam na was w Moich Sanktuariach, Moje serce porusza się z radości, kiedy jesteście przy Mnie! Kocha was Niepokalane Serce Waszej Matki Maryi.”

    • Dzieckonmp said

      No i ten pilny apel cytuję: ” Dziateczki,wy, które, nie jesteście jeszcze poświęcone Mojemu Niepokalanemu Sercu, uczyńcie to, jak najszybciej. Bo czas wielkiego ostrzeżenia jest już bardzo blisko. Nie odwlekajcie, waszego poświęcenia się Mojemu Niepokalanemu Sercu.”

      Obiecuję że zorganizuję wam w Medjugorje spotkanie w kaplicy gdzie każdy będzie mógł się poświęcić Niepokalanemu Sercu Maryi.Zapamiętacie tą chwilę na zawsze.

      • imburak said

        Szkoda że nie mogę 😦 Pamiętajcie o mnie w modlitwach – pokornie proszę

      • Margaretka said

        Ja też, bardzo proszę o poświęcenie mojej rodziny Matce naszej, której i tak się polecam często a także moich przyjaciół, sąsiadów, nieprzyjaciół i wszystkich zagubionych biedaków. Proszę jednak także was, którzy jedziecie do Mediugorie. Ja też o was i waszych bliskich pamiętam w modlitwie.

        • messenger said

          Też bardzo proszę o poświęcenie mojej rodziny. Jest w rozsypce i oddalona od Pana Boga jak również moich sąsiadów znajomych i przyjaciół. Będę się modlić żebyście otrzymali wszystkie łaski które wam przygotowała Matka Najświętsza.

        • black.elizz said

          Ja również proszę o modlitwę za mnie, moich najbliższych i rodzinę, bo jesteśmy na rozdrożu…

      • kasia said

        jak będziecie w Sanktuarium to pozdrówcie Matkę Bożą ode mnie ,zmówcie krótka modlitwą w moim imieniu-prosze.

  5. ja said

    Tylko Jezus Chrystus jest naszym zbawieniem, jego wzywajcie podczas śmierci

    • Bozena said

      A Matka, ktora stała pod krzyzem i wspołcierpiała i była pocieszeniem dla Syna i Słodkim przykładem wypełniania Woli Bozej??? Matka, ktorą dał nam Jezus, by prowadziła nas do swojego Syna…. by uczyła nas Go kochac, bo Ona Jedyna wie jak powinnismy Go kochac…
      Matka, Posredniczka, Wspołodkupicielka – kiedy Miłosierdzie Boze zamieni sie w Bozą Sprawiedliwosc – do kogo bedziesz sie uciekac???

      • ja said

        Nie mój rozum, żeby to rozważać, zaufam Jezusowi Chrystusowi, On przelał krew za nasze grzechy.
        Dzieje 4: (10) Niech wam wszystkim wiadomo będzie i wszystkiemu ludowi Izraelskiemu, że w imieniu Jezusa Chrystusa Nazareńskiego, któregoście wy ukrzyżowali, którego Bóg wzbudził od umarłych, przez tego ten stoi przed wami zdrowym. (11) Tenci jest kamień on wzgardzony od was budujących, który się stał głową węgielną. (12) I nie masz w żadnym innym zbawienia; albowiem nie masz żadnego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które byśmy mogli być zbawieni.

        Ewangelia Marka:
        31 Przyszli tedy bracia i matka jego, a stojąc przed domem, posłali do niego, i kazali go zawołać. 32 A lud siedział około niego, i rzekli mu: Oto matka twoja i bracia twoi szukają cię przed domem. 33 Ale im on odpowiedział, mówiąc: Któż jest matka moja, i bracia moi? 34 A spojrzawszy wokoło po tych, którzy koło niego siedzieli, rzekł: Oto matka moja, i bracia moi! 35 Albowiem ktobykolwiek czynił wolę Bożą, ten jest brat mój, i siostra moja, i matka moja.

        • EWA DM said

          „Niewiasto, oto syn Twój”. „Oto Matka twoja”. J 19,26-27
          Zaufaj całkowicie Jezusowi. On cię oddał pod dobrą opiekę. Do kogóż innego miałaby cię Ta Matka zaprowadzić, jak nie do Jezusa?

      • Szejk said

        MB jest najkrótszą drogą do JEZUSA i to ONA przy śmierci jest w stanie nas obronić przed Sądem BOŻYM . MARYJA jest Matką a któż jak matka sie poświęci dla dzieci a tym bardziej MB . To MB może wiele uprosić i przed piekłem Nas uratować . JEZUS swojej ziemskiej Matce nic nie odmówił i tak jest w niebie a ponadto po śmierci staniemy przed JEZUSEM Sędzią , który będzie Nas rozliczał za ziemskie życie a mając przy swym boku MB możemy wiele zyskać i zostać uratowani bo MARYJA może wszystko wyprosić u JEZUSA .

        • G said

          Najkrótszą drogą do Jezusa jest Jezus.

        • messenger said

          Jeżeli ktoś najpierw pokocha Pana Jezusa to pózniej Pan Jezus tak poprowadzi żeby pokochać również jego Matkę ponieważ wszystkie nasze modlitwy,uczynki itd. ofiarowane przez Maryję mają wartość przed Panem Bogiem ponieważ Maryja je tak pięknie przyozdobi.

      • G said

        Bożenko, calkowite zaufanie Jezusowi jako jedynemu Pośrednikowi w niczym nie ujmuje Jego Matce.

        • G said

          Własciwie dlaczego Maryja nie miałaby sie cieszyć, że ktoś ufa bezpośrednio Jezusowi? Przecież taki jest cel naszego zycia – jedność z Jezusem. To chyba oczywiste, że jesli ktos kocha Jezusa w pierwszym rzędzie, to kocha też Jego Matkę. „Aby byli jedno…”

        • G said

          Moja droga była własnie taka – najpierw poznałam i pokochałam Jezusa, zaś Jego Matkę – później. Nie uważam, że taka droga jest zła czy uwłaczająca komukolwiek. Jest pewnie inna niż innych, ale Cel jest taki sam. Tak uważam i zdaję się na dobroć mojego Pana w ocenie, jesli bedzie potrzebna.

    • pio0 said

    • EWA DM said

      Taki był i jest cel życia Maryi – dać nam Jezusa. My za to Maryję czcimy, uznajemy za wzór i prosimy, by nam pomagała, bo Ona nikogo dla siebie nie zatrzymuje, a wszystkich oddaje Jezusowi.
      Dlatego, nieuprawnione jest ludzkie rozumowanie przeciwstawiania Matki Synowi. Przychodząc do Matki – Ona zawsze nam wskaże Jezusa.
      Bóg wybrał najlepszy sposób otworzenia bram Nieba, dając Swemu Synowi Matkę, która zgodziła się na uczestniczenie w Jezusowej misji zbawienia wszystkich ludzi.
      Reformatorskie usiłowanie eliminowania roli Matki Najświętszej, w mojej ocenie, jest jakby chęcią poprawiania zamysłów Boga.

  6. Leszek said

    To słowo dzisiaj otrzymałem dzisiaj w swojej poczcie:
    Warszawa Jelonki, 26 czerwca 2013r. godz. 10:34 Przekaz nr 629
    Proszę o znaki – znaki otrzymałem.
    Bóg Ojciec.
    Jam Jest Który Jest, Bóg Ojciec, Pierwsza Osoba Trójcy Świętej. Kocham cię Żywy Płomieniu, kocham was drogie dziateczki i dlatego was tak długo wołam i proszę, abyście się nawrócili, nim spadnie na ten świat Karząca Ręka Sprawiedliwego Gniewu Bożego. Brakuje równoważenia dla Bożej Sprawiedliwości za wasze grzechy i nie ma już dostatecznego czasu by móc uniknąć karania. Sprawiedliwość Boża nie jest równoważona w dostateczny sposób, (modlitwą, pokutą, ekspiacjami, wynagrodzeniami), a wynagradza wciąż zbyt mało osób.
    Grzeszą ciężko nawet Moi wybrani, ulegając ojcu kłamstwa, demonicznemu zwodzicielowi do tego stopnia, że przestają czuwać jak niegdyś i ulegają demonicznej hipnozie i znieczuleniu. Nie zwracają oni swojej uwagi na to, że ranią Boże Serce. Rozpala się już Boży, sprawiedliwy, święty gniew, gniew pełen smutku i boleści. Już wkrótce przyjdzie odpowiedni czas, gdy odwołam Anioła Pokoju, dając rozkaz, by was już nie ochraniał, nie ciągnął na siłę pilnując resztek Bożego Pokoju.
    Gdy zniknie resztka ochrony jaką jeszcze jesteście obdarzeni, a nastąpi to już wkrótce, to niekrępowany Wolą Bożą demon, przystąpi do ludzkości całą swoją potęgą. W tym czasie uwolnię z łańcuchów piekła na czas i godzinę największych z demonów, a są to demony niszczyciele. Cały świat wówczas zatrzęsie się w posadach. Grzeszną ludzkość ogarnie szał wściekłości demonicznej do stopnia, którego ludzkość do tej pory nie znała. Najwięksi grzesznicy będą opętani przez wielu, wielkich demonów. Im kto więcej grzeszył, tym więcej i ty większych demonów w nim będzie przebywać i szaleć. Ludzkość opętana przez te demony, stanie się niezwykle destrukcyjna. Ludzie ci rozpoczną wzajemną eksterminację i niszczenie wszystkiego wokół siebie. Cała ziemia trząść się będzie w konwulsjach konania, a moce niebios będą głęboko wstrząśnięte.
    Powstaną zjawiska jakich dotąd jeszcze nie było. Trwoga tych zjawisk przerazi ludzi, którzy mdleć i umierać będą ze strachu i przerażenia w oczekiwaniu na zbliżające się wydarzenia. To wszystko będzie się działo z powodu braku odpowiedniego wynagrodzenia i ekspiacji dla Bożej sprawiedliwości, przez ludzi ogarniętych amokiem grzechu. Grzech jest obecnie nawet w tych miejscach, gdzie go wiele dawniej nie było.
    Demon nieczysty zdołał skusić nawet wybrane dusze, te, które do tej pory wynagradzały Bożej Sprawiedliwości. Nieczystością grzeszą nawet ci, co ślubowali czystość. Demony nieczyste wchodzą wszędzie tam, gdzie człowiek otwiera wrota swojej duszy na bodźce zmysłowe, a szczególnie wzrok. Brak umartwień zmysłów, a zwłaszcza umartwienia wzroku powoduje, że człowiek ulega temu bodźcowi. Poznawszy lukier grzechowy, wpadają w szereg pułapek demonów tak silnie, że już nie potrafią same się uwolnić. Upadek grzechowy zawsze zaczyna się od popełniania drobnych wykroczeń. Grzech nieczysty zawsze zaczyna się od nie odrzucania bodźców wzrokowych, a dopiero potem do działania wkraczają demony wyższego stopnia. Wciągają one duszę w szereg doznań dewiacyjnych i zaczynają czynić to wszystko, co jest obrzydliwe w Moich Świętych Oczach. Grzechy ich są czasem gorsze niż te, co czynili ludzie Sodomy i Gomory. Grzechami tymi grzeszą nawet ci w sutannach i habitach obojga płci.
    Od pewnego czasu brakuje ludzi, którzy wynagradzali Bożej Sprawiedliwości za te czyny. Obecnie ci z ludzi co chcą Bogu wynagradzać i składać ekspiacje oraz godnie się modlić przed wystawionym Najświętszym Sakramentem, traktowani są przez kapłanów i biskupów, jak natręci i niechciani przez nich osobnicy. Coraz częściej zabraniają im się modlić i czuwać na modlitwie przed Najświętszym Sakramentem na czuwaniach nocnych. Likwidują oni możliwość najcenniejszej z punktu widzenia Bożego wynagradzania, modlitwą przed wystawionym Najświętszym Sakramentem. Z tych licznych powodów rozpala się gniew Bożej Sprawiedliwości. Tym razem ludzie będą niszczyć sami siebie.
    Dam rozkaz Moim Aniołom, aby uruchomili potężne żywioły i to one zatrzymają destrukcyjne działanie człowieka, gdyż one same będą mieć potężną siłę destrukcyjną. Niech nikt kto jest Mi wierny, nie lęka się nad miarę, lecz niech słucha natchnień jakie daję wam na co dzień. Słuchając wiernie głosu Bożego, ocalicie siebie i rodzinę.
    Żywy Płomieniu, podczas przetaczania się tych wielkich wydarzeń, zabiorę ci całą twoją rodzinę, jako wynagrodzenie Bożej Sprawiedliwości. Dom w którym obecnie mieszkasz będzie zburzony. Nie zamartwiaj się o wieczny los swoich bliskich. Przed zburzeniem domu, uratujesz niezbędne minimum potrzebne do dalszego twojego życia i działania.
    Nie wyjawię ci teraz twojego przyszłego zadania, bo jest to niepotrzebne. Domyślasz się niektórych rzeczy, lecz nie wszystkich. O nic się nie lękaj, ale bądź roztropny. Nie ulegaj swoim słabościom. Dam ci niezbędną łaskę i moc, abyś mógł nad nimi zapanować.
    Żywy Płomieniu, nie ciskaj się w bezsilności, ale wycisz swoje wnętrze. Już za kilka „chwil” zajdą wielkie zmiany w twoim życiu, w tym wiele na lepsze. Postawię na twojej drodze ludzi i kapłanów, a także biskupów. Poznawszy czas, że nadeszła właściwa chwila, rozpocznij swoje pełne działanie, tak, jak ci wskażę. Nigdy nie czyń nic od siebie, bo to zbędne. Chcesz pomóc wielu osobom, lecz nie pozwolę ci na to. Nie zmieniaj losu ludzi przeciw temu co im wyznaczyłem. Niektórym z nich od tego co przeżyją i co ich spotka, zależy ich wieczny los, ich i ich bliskich zbawienie wieczne. Pomóż im zrozumieć to i zaakceptować Wolę Bożą. Wskaż co powinni czynić. Nadal bądź cierpliwy i wyrozumiały dla innych wskazując im drogę. Skorzystaj z rad i pouczeń jakie daję ci przez innych ludzi.
    Już niedługo pozwolę ci na realizację niektórych twoich planów i marzeń. Nadal módl się za swoją żonę i dzieci. Dam im możliwość powrotu do Łaski Bożej. Wieczność ich oraz tych za którymi prosisz, będzie uratowana. Ufaj Mi bezgranicznie, oddalając od siebie wszelką wątpliwość.

    Kochane dziateczki, wiele było zapowiadane przez licznych proroków i tych dawnych, ale i tych współczesnych. Realizacja ich przepowiedni zależy teraz od waszej postawy którą przybierzecie. Większość z was wie co czynić, choć na pozór to zapomniało. Duch Święty wszystko wam przypomni, a wtedy pouczajcie innych, co mają czynić.
    Kochane dziateczki nie upadajcie na duchu. Czas ten jest wam dany na składanie wynagrodzeń dobrowolnych, choć wymuszonych na was dla ratowania waszej wieczności. Nie bądźcie zdziwieni, że czasem dopadają was różne wydarzenia nie zawsze dla was miłe. Zechciejcie wszystkie przyjąć bez zbędnego szemrania.
    Nauczcie się cierpliwości i wyrozumiałości. Przyjmujcie wszelkie ciosy życia z godnością i bez buntów. Odnajdźcie już teraz sposób na wzmocnienie swoich duchowych sił. Koniecznym to będzie, abyście nie ulegli sile pułapek złego ducha, który chce w was wywołać silną depresję. To zawsze prowadzi do destrukcji i osamotnienia w końcowym rozrachunku. Depresję wywołują i podtrzymują demony, a idąc za nią, utracicie własne zbawienie. One to wykorzystują ją do pchania ludzi w kierunku samobójstw. Czyn ten jest złem ostatecznym samym w sobie, zwłaszcza ten, który czyniony jest z pełną świadomością. Wyrok potępienia w tym przypadku niweluje jedynie nieświadomość zła, które się czyni.
    Proszę was i napominam, abyście się opamiętali podążając ku dobru, miłości i świętości. Egoizm i lenistwo jest równie silnie destrukcyjne dla każdej duszy, bo opiera się na matce wszystkich grzechów – pysze. Świadomie popełniony taki grzech, gasi Boże życie duszy człowieka, powodując jej destrukcję, choć nie bezpowrotnie, gdy jeszcze się jest na ziemi. Chcąc złamać pychę, musicie iść w kierunku pokory, nie bojąc się upokorzeń.
    Strzeżcie się wszelkich grzechów głównych, bo są one silnie destrukcyjnie dla duszy człowieka, niszcząc Boże życie duszy.
    Kocham was niezmiernie i przytulam was dzisiaj do Mojego Ojcowskiego Serca i kocham was Moje stworzenia umacniając was Moją Miłością. Wszystkim czytającym i słuchającym Błogosławię w Imię Ojca + i Syna + i Ducha Świętego. + Amen. +++
    Ufajcie Mi bezgranicznie! Nie lękajcie się! Kocham was niezmiernie mocno! A wy, jak Mnie kochacie? Czy na tyle mocno, aby posłuchać i wypełnić Wolę Bożą? Tak bardzo pragnę odzewu waszej czystej, szczerej miłości! Czekam na waszą pozytywną reakcję. Czy jeszcze mogę na was liczyć?
    Bóg Ojciec.

    • Halina said

      Człowiek umieszczony w świecie ma wyznaczone zadanie przez Boga Ojca Stwórce ..A ponieważ wdarł sie szatan do serca człowieka i wprowadzając kłamstwo w płaszczyku prawdy wyznaczył człowiekowi mylną droge zadanie i cel , skierował swiadomość uwage koncentracje ku zainteresowaniu sie tym co nie właściwe , i tym sposobem zciągany jest człowiek z drogi wyznaczonej przez Boga ..Teraz przez orędzia z Nieba skupiana jest uwaga zainteresowanie sie człowieka tym co Bożą prawdą jest i pomaga poznać pojąć zrozumieć sercem przyjąć tą rzeczywistość która faktycznie istnieje ..Bóg chce wyrzucić szatana z ziemi tak jak wyrzucony był z Nieba , ale do tego jest potrzebna człowieka współpraca , bo człowiek ma wolną wole , i ma prawo decydowania o wszystkim i każdą decyzje człowieka Bóg szanuje ..Przyszedł Jezus Chrystus Król w Betlejem , by wskazać droge prowadzącą do Nieba , ale przeklęty szatan tak manipulował człowiekiem by walczył z Jezusem , by Go odrzucił , by Go zabił , by Go usunąl z wymiaru świata ziemskiego ..I powstały dwa typy ludzi , tych którzy zaufali uwierzyli pokochali Jezusa i wraz z Nim zapragnęli pracować dla radości i chwały Boga Ojca osiągając Jego cel , , i druga grupa która nie wierzy odrzuca zwalcza Jezusa , jest w błąd wprowadzona przez szatana ……I jak tutaj wyciągnnąć człowieka i świat z tego w czym pogrążył go szatan –to jest pytanie i problem który stoi do rozwiązania …Jak przekazac człowiekowi rzeczywistość świata duchowego o której człowiek tak mało wie tak mało ją rozumie , a na jego postawie ma sie wszystko opierać …Do prawidłowej współpracy z Bogiem potrzebna jest świadomość człowieka , jak ją przenieść na wymiar świata duchowego skoro szatan przykuł ją problemami i radościami świata ziemskiego tak mocno że nie sposób sie oderwać ….Jak można rozwiązywać problemy świata duchowego jeżeli sie nie wie jak trzeba co trzeba by było dobrze , skoro człowiek jest pchany do tego by żle czynić ……Bóg oczekuje że człowiek wykona pierwszy krok na drodze powrotu do Boga , że zacznie czynić tak jak On tego pragnie ..Bóg oczekuje że człowiek powie szatanowi NIE i będzie szukał Jego drogi i czynił wszystko to co potrzebne jest aby mogła być kontynuowana współpraca , która była w raju przed ingerencją szatana ………..Oczyszczenie to wyjście z tego grzechu w który podstępem i kłamstwem pogrążył szatan , to zaczęcie prawidłowo współpracować z Bogiem , obierając Jego droge ….Bóg Ojciec chce by człowiek i świat miał Króla Jezusa ,..Chrystus ten zaszczyt ma już w swiecie duchowym , ale potrzebne jest to by był zaakceptowany i przyjęty w wymiarze świata ziemskiego ….A tutaj szatan dwoi sie itroi by do tego nie dopuścic …Dlatego tak trudno jest człowiekowi pojąć i sercem przyjąć Bożą prawde …Ale jeżeli choć jeden człowiek będzie mówił szatanowi NIE , to szatan nie ma prawa do człowieka i świata tak jak by miał gdyby gdyby człowiek był bierny albo posłuszny , nie miał swojego zdania i ukierunkowanych mysli ,…Dotąd dokąd człowiek chce wyrzucić szatana z świata , dotąd Bóg Ojciec pomaga , nie zapominajmy o tym .. …..Teraz słychać że oczyszczenie nastąpi wcześniej niż ostrzeżenie,.. Z tego nasuwa sie jeden wniosek , ,że mimo iż szatan przeszkadza , człowiek wykonuje to co wykonanym być powinno , wypracowuje to co potrzebne jest aby sprawy świata ziemskiego dostosowały sie do wskazań i życzeń Boga …Nachodzi na Bożą droge i zmierza do Bożego celu , jest na drodze wychodzenia z tego w czym pogrążył go szatan ……..Przy tak wypracowanych łaskach łatwiej b ędzie przechodzić ostrzeżenie , będzie mniej bolesne dla człowieka bo człowiek na spotkaniu z Bogiem , z Chrystusem Królem bedzie mógł przedstawić ile zdolał wykonać dla Boga tego co On chciał aby tu i teraz wykonanym było a przez to człowiek staje sie tym który pomaga przyczynia sie do tego aby Boże pragnienia stawały sie rzeczywistością w wymiarze świata ziemskiego , a to powoduje redość….Następują dogodne warunki do kontynuowania wspólpracy która trwała w raju przed ingerencją szatana , odmykają sie drogi do tego by wszystko mógł wypełnić Duch św i poprowadzić , dopomagać wywiązać sie z zadań i obowiązków zleconych przez Boga Ojca , by wyeliminowany był zły duch……..Ciesze sie że współpraca człowieka z Bogiem następuje i coraz więcej jest wypracowywane tego co spycha szatana z wymiaru człowieka , aż zaistnieje nowy człowiek i nowy swiat prawidłowo funkcjonujący spełniający wszystkie zadania i cele Boga Ojca ,nastaną dogodne warunki do pełnienia woli Boga Ojca na wzór jakie ma Anioł w Niebie ……Chryste Królu prosze prowadz człowieka i świat na chwałe i radość Boga Ojca ……Niech sie pełni wola Twoja teraz i zawsze …..Ostrażenie nastapi wtedy gdy będzie wszystko przygotowane tak aby Bóg w Trójcy sw , mógł bez problemów i trudności realizować swoje plany , a my cierpliwie czekajmy i wypracowujmy wszystko co sie da by ten koniec świata nie był tak przykry i bolesny jak byłby gdyby nie zaistniała nasza współpraca …….

  7. JA said

    No, mam nadzieję, że to ostrzeżenie nastąpi w tym roku. Żywego płomienia w listopadzie było, że za chwilę. Liczyłem na 21 grudnia, ale się przeliczyłem Na echo chrystusa króla było, że w tym roku. Już się nie mogę doczekać. Podobno będą towarzyszyć przed ostrzeżeniem jakieś znaki na niebie. Podobno też każdy, kto powróci, dostanie jakąś misję. Wtedy sie dowiem, czy jestem powolany, ale mimo to do zadnego seminarium sie nie wybieram.

    • pio0 said

      Ładnie to tak egoistycznie patrzeć? 🙂 Lepiej się cieszyć że jeszcze nie ma, bo przecież cały świat jeszcze potrzebuje się nawrócić, tyle istot…Ty, ja i każdy to czytający również…
      „Wtedy sie dowiem, czy jestem powolany, ale mimo to do zadnego seminarium sie nie wybieram.”
      przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i zapytaj kogo ma być wola..Twoja czy Boża 🙂

    • mario said

      Ostrzeżenie będzie w 2015, jeżeli w ogóle będzie ….

    • cox said

      Czekasz na Ostrzeżenie tyko z ciekawości? Nie tędy droga.

    • wiesia said

      Nie tędy droga,nie bawmy się w wróżki.Tylko Pan Bóg zna dzień i godzinę i go nie podał i nie poda.Każdy z nas ma nad czym u siebie popracować i lepiej,jak każdy z nas wezmie się za to, jak najprędzej,aby nie okazało się,że skupialiśmy się na ty co nieistotne.Jedno jest nam powiedziane,że będzie płacz i zgrzytanie zębów,bo wielu z nas nie skorzysta z tego co nam teraz jest proponowane.Chodzi oczywiście o solidną spowiedz z całego życia,zadośćuczynienia,modlitwę,post i pokutę.Aby nie było powiedziane Panu Bogu,że nie wiedzieliśmy,wezmy się mocno do pracy nad sobą,bo kpiną daleko nie zajedziesz człowieku i proś lepiej Pana Boga,aby dał więcej czasu,by opadła zasłona z oczu,byś mógł się przygotować,aby jak przyjdzie Pan Jezus nie zastał Ciebie śpiącego.

  8. AntyNWO said

    Obamie przedstawiono warianty ingerencji w syryjski konflikt

    Przewodniczący Kolegium Połączonych Szefów Sztabów Stanów Zjednoczonych Martin Dempsey poinformował prezydenta Baracka Obamę o wariantach ingerencji wojskowej w syryjski konflikt – podaje dzisiaj agencja AP.

    Podczas wystąpienia w senacie Dempsey wyjaśnił, że administracja Stanów Zjednoczonych decyduje, czy użycie siły w Syrii jest dopuszczalne. Nie sprecyzował on, jakie dokładnie warianty ingerencji wojskowej rozpatruje Waszyngton.

  9. bozena2 said

    Duchowy pokarm:
    http://www.duchprawdy.com/oredzia_z_czerwinska_maria_cz1_2002_2007.htm

  10. bozena2 said

    5 Znaków Końca Czasów
    http://www.duchprawdy.com/znaki_konca_czasow_gobbi.htm

    • serce333 said

      Jakże zgodne są te przekazy z orędziami Ostrzeżenie przekazywanymi przez Marię od Bożego Miłosierdzia z Irlandii.
      Jakże demaskujące….

      Fragm:
      ….. A od czasu, gdy zostanie zniesiona codzienna ofiara, zapanuje ohyda ziejąca pustką, upłynie tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt dni. Szczęśliwy ten, który wytrwa i doczeka tysiąca trzystu trzydziestu pięciu dni.»

      …….będzie się mówić, że Msza nie jest ofiarą, lecz jedynie świętą ucztą – to znaczy tylko pamiątką tego, czego dokonał Jezus w czasie Swojej Ostatniej Wieczerzy. Zniesie się w ten sposób odprawianie Mszy Świętej. Na tym właśnie zniesieniu codziennej ofiary polega straszliwe świętokradztwo dokonane przez Antychrysta……

      I z Fatimy:

      ….539 – Fatima (Portugalia), 11.03.1995 – MATKA BOŻA:

      b Moja tajemnica dotyczy Kościoła.

      W Kościele osiągnie szczyt wielkie odstępstwo, które szerzy się na całym świecie. Rozłam dokona się poprzez całkowite odejście od Ewangelii i prawdziwej wiary. Do Kościoła wejdzie człowiek nieprawy, który sprzeciwia się Chrystusowi i nosi w swoim łonie ohydę spustoszenia, popełniając w ten sposób straszliwe bluźnierstwo, o którym mówił prorok Daniel (Mt 24,15).

      c Moja tajemnica dotyczy ludzkości.

      Ludzkość osiągnie szczyt zepsucia i bezbożności, buntu przeciw Bogu i otwartego sprzeciwu wobec Jego Prawa miłości. Pozna ona godzinę swej największej kary, która została wam przepowiedziana przez proroka Zachariasza (Za 13,7-9)…..

      Szczęść Wam Boże

      • jowram said

        Ofiara prawdziwa już została zniesiona,

        MszaTrydencka – 62 powody, dla których katolik nie powinien uczęszczać na nową mszę

        http://forumdlazycia.wordpress.com/msza-swieta-wszechczasow/

        • serce333 said

          Nie zgodzę się z Tobą Jowram choć mogłoby być oczywiście lepiej no z Komunią na klęcząco i z egzorcyzmem do Św Michała Archanioła wszędzie na koniec Mszy. .
          Jest jednak na razie, w polskich kościołach katolickich pełna ofiara Mszy Świętej.
          Proszę tego nie dezauować i nie negować. Korzystajmy póki mamy wszystko bez zakazów prawnych i bezpiecznie, łatwo dostępną Eucharystię i Msze Święte.

          Z Bogiem.

        • jowram said

          Ludzie nie wiedzą, że są karmieni nie katolickim nauczaniem, które otrzymują z ust pasterzy Kościoła. Nawet nie dopuszczają do siebie takiej myśli. Oni są pewni w stu procentach, że otrzymują zdrową, katolicką naukę. Zarówno katolicy świeccy, jak i klerycy w seminariach, i osoby zakonne i kapłani w większości nie mają pojęcia, że po Vaticanum II jest nauczana teologia inna, niż to było przed tym soborem. Oni są pewni, że wszystko, czego się uczą, co poznają na studiach, co słyszą w kościołach, to właśnie jest nieskażona jakimikolwiek błędami Tradycja. A tymczasem jest inaczej — dobre ziarna katolickiej nauki zostały przemieszane z zatrutym kąkolem fałszu. Jeśli ktoś to zrozumie, wtedy dopiero przejrzy na oczy, wtedy rozpocznie się dla niego czas odkrywania Tradycji. Jeśli pojąłem to ja, to znaczy, że tę prawdę mogą pojąć wszyscy inni katolicy. Wszyscy, o ile tylko są zdeterminowani, aby uczciwie szukać prawdy. Co więcej, obiektywne fakty, pokazujące tragiczną sytuację Kościoła może poznać i zrozumieć każdy, nawet ktoś, kto nie jest katolikiem.

      • black.elizz said

        „A od czasu, gdy zostanie zniesiona codzienna ofiara, zapanuje ohyda ziejąca pustką, upłynie tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt dni. Szczęśliwy ten, który wytrwa i doczeka tysiąca trzystu trzydziestu pięciu dni.”

        A co będzie się działo w czasie tych czterdziestu pięciu dni?

  11. Dzieckonmp said

    http://beforeitsnews.com/watercooler-topics/2013/07/second-sun-anomaly-appears-in-las-vegas-nv-photo-2433556.html

  12. pio0 said

    Akt zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi,Królowej Polski

    Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Błogosławionego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko, co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia.
    Ty najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszelkie dobro, prawda i życie. Amen.

    Akt poświęcenia się rodziny Niepokalanemu Sercu Maryi
    ułożony przez św. Ludwika M. Grignon de Montfort

    P. O Maryjo, Dziewico i Matko Boga, rodzina nasza, którą widzisz u Twych stóp, poświęca się dziś uroczyście Twojemu Niepokalanemu Sercu.

    W. Twojemu Niepokalanemu Sercu poświęcamy się bez reszty, a więc: naszą ojczyznę, nasze serca, nasze ciała, nasze dusze, wszystko, czym jesteśmy i co posiadamy. Tobie poświęcamy nasze doczesne i duchowe troski, nasze prace i trudy, nasze radości i cierpienia.

    P. Maryjo, uświęć nas i błogosław nam!

    W. Prosimy Cię, o najukochańsza Matko, nie odmawiaj nam swojej opieki i napełnij nas swoim duchem. Obdarz nas swoim usposobieniem: duchem miłości Boga i posłuszeństwa, aby nasz dom stawał się coraz bardziej domem pokoju; duchem obyczajności i pobożności, abyśmy głęboką czcią otaczali ciało i duszę; duchem modlitwy i umartwienia, byśmy przez częste przyjmowanie sakramentów świętych, a przede wszystkim przez odmawianie świętego różańca zachowali i pomnażali w sobie łaskę Bożą; duchem bezinteresownej miłości bliźniego, abyśmy coraz bardziej stawali się jednym sercem i jedną duszą; duchem wierności obowiązkom i sumienności, aby każdy z nas przez przezwyciężenie wygodnictwa coraz więcej podobał się Tobie i sprawiał Ci radość.

    P. O Niepokalane Serce Maryi!

    W. Prosimy Cię, dozwól, aby z Twojego Serca popłynął do nas wszystkich strumień tych łask, które ukształtują naszą rodzinę na wzór Świętej Rodziny z Nazaretu. Pomóż nam tak żyć, jak przyrzekliśmy; tak kochać, by Ciebie rozradować; tak postępować, jak Ty tego pragniesz! Błogosław naszym postanowieniom i obietnicom. Dodaj nam odwagi, abyśmy przez modlitwę i umartwienie przyczynili się do nawrócenia grzeszników, do rozszerzania Twojego i Twojego Boskiego Syna królestwa, do zadośćuczynienia za wszystkie zniewagi, które niewdzięczni ludzie wyrządzają Twojemu matczynemu Sercu.

    P. Prosimy Cię, Maryjo, Matko nasza, Pani i Królowo naszej rodziny:

    W. Błogosław nam!

    P. Broń nas!

    W. Osłaniaj nas!

    P. Wpisz nasze imiona do Twego Niepokalanego Serca jako zagwarantowanie Twojej szczególnej opieki.

    W. Amen.

  13. Tomasz said

    Orędzie bardzo podobne do tych Ostrzeżenie. Są znaki których nikt zlekceważyć nie może. Abdykacja papieża. Dwóch papieży. Uwielbienie tzw. świata dla nowego. Postępująca demonizacja ludzi. Temu nikt nie zaprzeczy. Bo zjawiska pogodowe, ekonomia czy życie codzienne wielu to wielu będzie się upierać że nic się nie dzieje i raz lepiej raz gorzej.
    Wierzę w słowa wizjonera Ivana który mówiąc o czasie spełnienia się tajemnic wspomniał że już widać pierwsze oznaki tego czasu, to już kiełkuje na świecie i w Kościele. Może kwestia kilku lat a moze szybciej ale nikt już chyba nie powie że wszystko jest w porządku.

  14. AntyNWO said

    Ale to oredzie straszy ze Ostrzezenie bedzie smiercia wielu a MBM mowi ze to bedzie danie drugiej szansy owszem tez smiercia niektorych………..one sie roznia…..

  15. AntyNWO said

    10.07.2013, 15:26 – Matka Ocalenia: Ludzie tak łatwo przyjmują nowe prawa, o których twierdzą, że są dobre

    Moje dziecko, jest odpowiedź na twoje modlitwy i mój Syn będzie interweniował z powodu twojej szczególnej intencji. Musisz się modlić za wszystkich na świecie, którzy błędnie uważają, że zło jest dobre. Ta pajęczyna oszustwa okryła ludzkość do tego stopnia, że wielu nie potrafi już odróżnić Praw Bożych od nikczemności złego ducha, kiedy uwidacznia się on między wami.

    Ludzie tak łatwo przyjmują nowe prawa twierdząc, że są dobre – dla dobra wszystkich – podczas, gdy w rzeczywistości, ukrywają one grzech śmiertelny w Oczach Boga.

    Szaleje bitwa między tymi, którzy zachowują Boże Prawa a tymi, którzy je bezczeszczą. Ci, którzy publicznie przestrzegają Bożych Praw są demonizowani i uznawani za okrutnych i złych. Oszustwa i kłamstwa, które wypełniają tych, którzy twierdzą, że kochają ludzkość, są wyraźnie widoczne, gdy publicznie usprawiedliwiają grzech śmiertelny. Jak bardzo przebiegły jest zły duch. Tak niewielu rozumie jego wpływ na swoje życie lub to jak zniekształca on ich rozumowanie.

    Niech pocieszy was, drogie dzieci, świadomość tego, że ja, Matka Ocalenia, mogę pokonać złego ducha pośród was. Musicie wołać mnie za każdym razem, gdy czujecie się opanowani przez moc, którą okazuje on w waszych narodach. Zniszczę jego wpływ, gdy złożycie swoje prośby przede mną.

    Proszę odmawiajcie tę Modlitwę Krucjaty (113) O pokonanie zła w waszym kraju

    O Matko Ocalenia, przyjdź do nas i obejmij nasz kraj ochroną.

    Zmiażdż głowę bestii i powstrzymaj jego zły wpływ pośród nas.

    Pomóż swoim biednym zagubionym dzieciom powstać i mówić Prawdę, gdy jesteśmy otoczeni przez kłamstwa.

    Proszę, Matko Boża, chroń nasz kraj i uczyń nas silnymi, abyśmy mogli pozostać wierni Twojemu Synowi w naszych czasach prześladowań. Amen.

    Nigdy nie wolno wam przyjmować argumentów, które pozwalają na wprowadzanie niegodziwych praw, które narzucają wam jak macie żyć zgodnie ze Słowem Bożym. Jeżeli te prawa przenikną wasze ziemie, zniszczą dusze.

    Ufajcie mi, Matce Ocalenia, że pomogę uratować dusze tych, których kochacie i wśród których pracujecie. Wołajcie mnie, a obiecuję, że okryję wasz naród moim Najświętszym Płaszczem.

    Wasza ukochana Matka

    Matka Ocalenia

  16. AntyNWO said

    Cwiczenia (terror drill) FEMA i tegoroczny National Scout Jamboree 2013 (zjazd okolo 50.000 Harcerzy) czy bedzie mial miejsce kolejny psy-op , false flag ???

    czytaj : http://nevadagovernor2014.com/national-scout-jamboree-2013-false-flag-insider-warning-nevada-governor-2014-david-lory-vanderbeek/

  17. AntyNWO said

    10 sposobów oszukiwania społeczeństwa przez media

    1. ODWRÓĆ UWAGĘ

    Kluczowym elementem kontroli społeczeństwa jest strategia polegająca na odwróceniu uwagi publicznej od istotnych spraw i zmian dokonywanych przez polityczne i ekonomiczne elity, poprzez technikę ciągłego rozpraszania uwagi i nagromadzenia nieistotnych informacji. Strategia odwrócenia uwagi jest również niezbędna aby zapobiec zainteresowaniu społeczeństwa podstawową wiedzą z zakresu nauki, ekonomii, psychologii, neurobiologii i cybernetyki. „Opinia publiczna odwrócona od realnych problemów społecznych, zniewolona przez nieważne sprawy. Spraw, by społeczeństwo było zajęte, zajęte, zajęte, bez czasu na myślenie, wciąż na roli ze zwierzętami (cyt. tłum. za „Silent Weapons for Quiet Wars”).

    2. STWÓRZ PROBLEMY, PO CZYM ZAPROPONUJ ROZWIĄZANIE

    Ta metoda jest również nazywana „problem – reakcja – rozwiązanie”. Tworzy problem, „sytuację”, mającą na celu wywołanie reakcji u odbiorców, którzy będą się domagali podjęcia pewnych kroków zapobiegawczych. Na przykład: pozwól na rozprzestrzenienie się przemocy, lub zaaranżuj krwawe ataki tak, aby społeczeństwo przyjęło zaostrzenie norm prawnych i przepisów za cenę własnej wolności. Lub: wykreuj kryzys ekonomiczny aby usprawiedliwić radykalne cięcia praw społeczeństwa i demontaż świadczeń społecznych.

    3. STOPNIUJ ZMIANY

    Akceptacja aż do nieakceptowalnego poziomu. Przesuwaj granicę stopniowo, krok po kroku, przez kolejne lata. W ten sposób przeforsowano radykalnie nowe warunki społeczno-ekonomiczne (neoliberalizm) w latach 1980 i 1990: minimum świadczeń, prywatyzacja, niepewność jutra, elastyczność, masowe bezrobocie, poziom płac, brak gwarancji godnego zarobku – zmiany, które wprowadzone naraz wywołałyby rewolucję.
    CZYTAJ DALEJ
    http://wzzw.wordpress.com/2013/05/11/10-sposobow-oszukiwania-spoleczenstwa-przez-media-%E2%98%9A-przeczytaj/

  18. AntyNWO said

    Przyszłość już się wydarza….

    Edward Snowden, informator (whistleblower – dosł. dmuchający w gwizdek), który niedawno ujawnił wszechobecny program podsłuchu PRISM NSA (Narodowej Agencji Bezpieczeństwa), zaprezentował w piątek po południu podczas czatu z reporterami blogu “Internet Chronicle”, kolejny podstępny system nadzoru celujący w obywateli.

    SAURON, albo Semi-Autonomiczna o Ultra Wysokiej Rozdzielczości Sieć Orbitalna, składa się z setek nisko orbitujących kamer, które mogą filmować obiekty na Ziemi nawet o wielkości 1 centymetra.

    Istnieje tak wiele satelitów w tej sieci, że są one w stanie skutecznie bez przerwy monitorować całą zaludnioną powierzchnię planety. Według slajdów pochodzących z prezentacji NSA o SAURONIE, którymi Snowden się n nami podzielił, każda satelita szpiegowska przekazuje bezpośrednio do banku danych, tak dużego, że jest on w stanie zachować przechwycone obrazy w nieskończoność.

    SAURON jest również odniesieniem do czarnego charakteru w trylogii “Władca Pierścieni” J.R.R. Tolkiena, złego boga niezgody, który pojawia się w świecie materialnym jako wciąż śledzące oko.

    Snowden, wyglądający tak, jakby nie spał od tygodni, rozmawiał z reporterami “Internet Chronicle” w korytarzu tranzytowym lotniska Szeremietiewo w Moskwie. Prawie szeptem Snowden powiedział: “To szokujące, że rząd USA przeznaczył taki symbol zła dla tego tzw. systemu bezpieczeństwa. Nie ma wątpliwości, że ten program – nie będę wypowiadać tutaj nazwy – nie ma na uwadze bezpieczeństwa obywateli, ale raczej jest oczywistym zuchwałym uchwyceniem władzy.

    Źródło: http://www.chronicle.su/ Uwaga: ta strona internetowa z pewnych powodów zawiera informacje prawdziwe, nieprawdziwe, satyryczne i ironiczne.

    ————–

    Snowden w korespondencji na Twitter’ze z 7/15/2013 napisał: “Obama nie może zwolnic dyrektora NSA, Keitha Aleksandra, ponieważ Obama boi się o swoje życie”

  19. AntyNWO said

    http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-pawla-burdzego/58337-detroit-bankrutem-miasto-kolebka-amerykanskiej-motoryzacji-nie-jest-w-stanie-splacic-zobowiazan-ktore-siegaja-18-mld-dolarow

  20. TadeuszTT said

    Detroit ogłosiło bankructwo. Ma 20 miliardów dolarów długu

    http://wyborcza.pl/1,75477,14301718,Detroit_oglosilo_bankructwo__Ma_20_miliardow_dolarow.html

  21. Małgosia said

    Tam w niebieskiej krainie, Jest jeden śliczny kwiat,
    Takiego w łez dolinie, nie znajdzie cały świat.
    Ktokolwiek zasmucony, jest w swoim życiu tu,
    Ten będzie pocieszony, gdy szczerze ufa mu.

    Gdy nieprzyjaciel rani, Twe serce – udaj się,
    Do Tej prześlicznej Pani, co zawsze kocha Cię,
    Bo One jest ten kwiatek, który z nas każdy zna,
    I który język dziatek, Maryja nazywa.

    Maryja, ta lilija, co Pan Bóg wybrał Ją,
    Pozdrawiam Ją też i ja, z radosną w oku łzą.
    Ten kwiat niepokalany, ma promienisty blask,
    On wleje w serca rany, w potrzebie wiele łask.

    Kwiateczku śliczny w niebie, pocieszaj wszystkich nas,
    Zawitaj nam w potrzebie, gdy przyjdzie smutny czas.
    Pokoju i świętości, udziel nam w życiu tym,
    I chwały i radości, we wiecznym raju Twym.

  22. Małgosia said

    Pieśń „Obraz Pani z Nieba Dworu” z 1873 r.

    Obraz Pani z Nieba Dworu, Mieszkał przez ośm lat w boru,
    Grąblińskim tak jest nazywany, Przez kowala był oddany.

    Na sośnie był umieszczony, Od nikogo nie był czczony,
    Wierni go nie uważali, Niewierni szydzili, śmiali.

    Pasterz blisko gdy tam pasie, Osoba nagle zbliża się,
    I to mu zaraz wyrokuje, Ludziom mówić rozkazuje.

    By się do Boga wracali, Za grzechy pokutowali,
    Że Bóg karać będzie przecie, Nagłą śmiercią po wszym świecie.

    Wcale mu wierzyć nie chcieli, Tylko się z niego naśmiali,
    Chociaż mówił o cholerze, Nie jeden mówił nie wierzę.

    Jedni mówią, że zmyślenie, Drudzy, że krwi uderzenie,
    Do głowy cierpi ten stary, Że opowiada te kary.

    Pasterza na sąd stawiają, Tam go we wszystkiem badają,
    Krwi mu nie mało puszczają, Słabość rozumu przyznają.

    Gdy się kara Boska zbliża, Gdy się śmierć nagła rozszerza,
    W ten czas mędrzec minę traci, Jak widzi zmarłych współbraci.

    Gdy się wszystko prawdzi z sobą, Co pasterz mówił z osobą,
    Wten czas każden zadumany, Jak ubodzy, tak i Pany.

    Gdy się iści mowa jego, Że niemasz miejsca żadnego,
    Gdzie lud jako muchy padał, Pasterz mówią to powiadał.

    W ten czas to wszyscy strach mają, Jedni figurę stawiają,
    Drudzy obraz ze czcią wnoszą, Razem miłosierdzia proszą.

    Dwa miesiące tam zostaje, Tam mu wszystek lud cześć daje,
    We dnie, w wieczór, bez ustanku, I przez noc, aż do poranku.

    O tem się duchowna władza, Dowiada, tak się naradza,
    By obraz w kościół wniesiono, I tam go lepiej uczczono.

    Gdy dzień został przeznaczony, Jak miał być obraz wniesiony,
    O godzinie ósmej z rana, Światłość z obłoków sypana.

    Co się stała za rzecz wielka, Że się zlękła dusza wszelka,
    Widząc takie błyskawice, Choć pięknie świeciło słońce.

    Przeniesiona dnia drugiego, Z szacunkiem ludu licznego,
    Przez kapłanów do kościoła, Gdzie dopiero każdy woła.

    Tu strapieni skłopotani, Wszyscy się garną do Pani,
    Na twarze przed nią padają, Łzami swe lice skrapiają.

    Tu się grzesznicy zbierają, W sumieniu czystem zostają,
    Maryja nań w duchu woła, Spowiadaj się szczerze zgoła.

    Wiele matek oświadczyło, Że ich dzieci już konały,
    Skoro je ofiarowały, W moment pociechy doznały.

    Wszyscy wspólnie się zbiegają, Pieniem usty oświadczają,
    Że już wiele łask doznali, Skoro się tutaj udali.

    Niektórych już opuścili, Doktorzy, co ich leczyli,
    Apteka lekarstw nie miała, Na uleczenie ich ciała.

    Skoro się ofiarowali, W moment pociechy doznali,
    Bez ludzkiej nawet pomocy, Powstali prędko z niemocy.

    O Panienko nad pannami, Proś Syna Twego za nami,
    Pokaż Mu piersi wnętrzności, O Matko pełna litości.

    O Panienko Matko Boga, Niech nas minie ciężka trwoga,
    Broń głodu moru i wojny, Daj nam przeżyć wiek spokojny.

    O Matko niepokalana, Proś za nami Panów Pana,
    My Go też dzieci błagamy, Zmiłuj się Ojcze nad nami.

    Synu i Duchu Święty, Boże w Trójcy niepojęty,
    Prosim Cię wszyscy serdecznie, Daj z Sobą królować wiecznie. Amen.

  23. Wtedy nastąpiła słynna wizja Niepokalanego Serca Maryi. „W chwili, gdy [Maryja] wypowiadała te ostatnie słowa, otworzyła swoje dłonie i – jak wspomina Łucja – przekazała nam… odblask tego niezmiernego światła… Hiacynta i Franciszek wydawali się stać w tej części światła, które wznosiło się do nieba, a ja w tej, które się rozprzestrzeniało na ziemię”. W swym wspomnieniu Siostra Łucja skomentowała to wydarzenie następująco: „Wydawało się nam, że tego dnia światło miało przede wszystkim utwierdzić w nas poznanie i miłość szczególną do Niepokalanego Serca Maryi… Od tego dnia – dodaje odczuwaliśmy w sercu bardziej płomienną miłość do Niepokalanego Serca Maryi”.

  24. Marta said

    Ten przekaz orędzi jest tak mocny i dobitny że powoduje u mnie strach i trwogę . Nie czuje w nim przepływu miłości . Brrr…aż ciarki przechodzą

    • Bozena said

      Moze powinnas siąsc i pomodlic sie by rozpoznac dokladnie co Cie tak szczegolnie trworzy…. i co sprawia, ze przychodzą ciarki…
      Jezeli oddasz sie pod opieke Maryi to nic nie powinno Cie trwozyc…

  25. Józef Piotr said

    DLA {PRZYPOMNIENIA :::

    fragment orędzia z serii OSTRZEŻENIE, które otrzymuje Maria Bożego Miłosierdzia- Druga pieczęć: III WOJNA ŚWIATOWA środa, 16.05.2012, 03:10 Moja najukochańsza córko, muszę poinformować cię, że trzecia WOJNA ŚWIATOWA wkrótce ukaże się światu. Jak widzisz, dziś rano, płyną Moje łzy.* Druga Pieczęć wkrótce zostanie złamana, jak przepowiedział Jan Ewangelista w Księdze APOKALIPSY. Rozpocznie się ona w EUROPIE. Przyczyną będzie system BANKOWY i NIEMCY po raz kolejny wezmą udział w tej tragedii, jak to było w ostatnich dwóch przypadkach. Kiedy się rozpocznie, w dużym stopniu będzie to z powodu oszczędności w gospodarce, a katastrofa wpłynie na GRECJE z wielkim opadem RADIOAKTYWNYM we FRANCJI. Bliski Wschód będzie również zaangażowany z IZRAELEM i IRANEM w wojnę, a SYRIA odegra poważną rolę w upadku EGIPTU. Moja córko, budzę cię, by ci to powiedzieć, nie żeby straszyć, ale wzywam do wielkiej MODLITWY za Europę w tym czasie. Z powodu WOJNY i braku pieniędzy, dużo zbiorów zostanie utraconych, a to doprowadzi do otwarcia Trzeciej PIECZĘCI oznaczającej GŁÓD. Dlatego teraz wzywam wszystkie dzieci Boże, aby próbowały magazynować suszoną i nie łatwo psującą się ŻYWNOŚĆ do wyżywienia swoich rodzin. Ważne jest, aby uprawiać własne zbiory, jeśli to możliwe. Pamiętajcie jednak, że modlitwa może złagodzić wiele z tego cierpienia. Efektem tej WOJNY będzie to, że Mój KOŚCIÓŁ na ziemi, będzie wciągnięty do jednego ŚWIATOWEGO kościoła, w imię zjednoczenia. To zjednoczenie czyli fałszywy pokój, staną się rzeczywistością, w której ANTYCHRYST ujawni się, by stworzyć fałszywy pokój i tak zwany koniec wojny. Ten pokojowy pakt obejmie świat zachodni aż CHINY i ROSJA zaangażują się w sprawy świata. Będą one stanowić zagrożenie dla BESTII Z DZIESIĘCIOMA ROGAMI – EUROPY i przejmą nad nią kontrolę, aby wprowadzić KOMUNIZM. Czerwony smok- CHINY, już zdobywają silną pozycję w świecie ze względu na ich kontrolę światowych finansów. Czerwony smok i „Niedźwiedź”, którym jest ROSJA nie kochają Boga. Są one kierowane przez ANTYCHRYSTA, który pochodzi ze WSCHODU i kryje się za zamkniętymi drzwiami. Kiedy te proroctwa zaczną się spełniać cały świat uwierzy w te orędzia. Wtedy nie będzie żadnych wątpliwości.(…)Wasz Jezus

  26. Udaliśmy się do miejsca, które znajduje się ok. 5 minut od Jasnej Góry. Tym razem pokonanie tej drogi zajęło nam 40 minut. Wydawało mi się, że idę z alkoholikiem w stanie delirium albo narkomanem w okresie głodu narkotycznego. Ogromnym problemem dla Pawła było zrobienie każdego kroku – nie panował nad swoim ciałem, nie mógł zgiąć kolan; widać było, że bardzo cierpi. Musiałam go podtrzymywać, aby nie upadł. W sercu wzywałam Maryję na pomoc. Kiedy doszliśmy na miejsce, Paweł był zupełnie wyczerpany. Próbował mi wyjaśnić, że przyjechał na Jasną Górę prosić o pomoc Matkę Bożą. Zaczęłam mu opowiadać o Maryi i jasnogórskim sanktuarium. Widziałam, jak wyraz jego twarzy się zmieniał, kiedy wypowiadałam słowo „Maryja”. Wydawał wtedy dziwne pomruki. Pomimo wcześniejszego zapewnienia, że przyszedł po pomoc do Maryi, coś w jego wnętrzu sprzeciwiało się, wręcz reagowało agresją za każdym razem, kiedy wymieniałam imię Matki Bożej. W końcu zamilkłam i modliłam się w ciszy. Minęły 2 trudne godziny. Szliśmy z powrotem na Jasną Górę. Paweł co jakiś czas zatrzymywał się i nieruchomiał. Im bardziej zbliżaliśmy się do umówionego z ojcem egzorcystą miejsca spotkania, tym bardziej Paweł cierpiał i tym bardziej musiał walczyć, żeby zrobić kolejny krok. Na szczęście ojciec wyszedł nam naprzeciw i pobłogosławił nas, dzięki czemu Paweł miał dość siły, żeby wejść do sanktuarium. Na jego prośbę uczestniczyłam w rozmowie, która miała miejsce między nim a ojcem egzorcystą.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
