Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Cud Eucharystyczny w Guadalajara – Meksyk

Posted by Dzieckonmp w dniu 27 lipca 2013

Kochani pozostało niepełne 4 dni do wyjazdu na pielgrzymkę. Wszystko jest już przygotowane.

cud euch

W środę 24 lipca 2013 r. w Guadalajara, Jalisco wydarzył się cud Eucharystyczny.
„To jest czas wielkiego błogosławieństwa dla tej społeczności i dla całego świata.” Tak wypowiedział się ksiądz Jose Dolores Castellanos Gudino, o zjawisku które wczoraj miało miejsce w jego parafii po tym jak na konsekrowanej Hostii pojawiła się krew.

Pośród pieśni, oklasków, łez, długich kolejek i telefonów komórkowych chcących uchwycić ten moment, tysiące wiernych katolików i niewierzących przybyło do parafii Matki Boskiej Kościoła znajdującej się w kolonii Jardines de la Paz (Guadalajara, Meksyk) aby być świadkami boskiego wydarzenia, cudu.

Flash i głos
Była godzina 12:00 kiedy proboszcz parafii odmawiał swoje codzienne modlitwy klęcząc przed Tabernakulum, gdy nagle zobaczył błysk i usłyszał głos, który polecił mu:

„Zadzwoń w dzwony aby wszyscy się zebrali, wyleję błogosławieństwa na tych, którzy będą obecni, oraz w ciągu całego dnia. Weź małe tabernakulum do prywatnej adoracji i wystaw na ołtarzu w parafii, umieść obok monstrancję, nie otwieraj tabernakulum aż do godziny trzeciej po południu, nie wcześniej,  uczynię cud Eucharystyczny, cud który nastąpi, będzie nazwany „Cudem Eucharystii Wcielenia Miłości wespół z naszą Matką i Panią”, uchwycisz obraz o którym ci teraz mówię i ukażesz go „.

Po czym „głos” powiedział mu by przekazał to „apostołom” (kapłanom), aby to służyło im w ich nawróceniu i by napełniło wszystkie dusze błogosławieństwem.

Wzruszony kapłan
Ojciec Lolo-jak nazywają go parafianie powiedział, że nie mógł wydobyć z siebie żadnego słowa w odpowiedzi, jedynie: „Panie mój jestem twoim sługą, niech się stanie Wola Twoja”

Jąkającym się głosem, z powodu wzruszenia, którego nie potrafił ukrywać kontynuował opowiadając, co się stało:

„Zrobiłem, jak mi nakazał głos, poprosiłem aby otworzyć drzwi świątyni, było około godziny14:30, także nakazałem, by zabrzmiały dzwony jak było powiedziane. Przyniosłem małe prywatne tabernakulum, ten skromny drewniany przybytek, postawiłem na ołtarzu, jak rownież monstrancje jak było nakazane i około trzeciej po południu, ludzie zgromadzili się i modlili do Najświętszego Sakramentu, wtedy zapytałem, czy była już trzecia po południu i wszyscy odpowiedzieli mi, że juz. Podszedłem by otworzyć tabernakulum i Przenajswietsza Hostia konsekrowana przez Pana Naszego Jezusa Chrystusa, była skąpana we krwi. „

Tłumaczyła: Bożena

Źródło: http://www.vertigopolitico.com

Krótki film z tego miejsca Cudu Eucharystycznego

Komentarzy 28 to “Cud Eucharystyczny w Guadalajara – Meksyk”

  1. Pokręć said

    Normalka. przecież to jest prawdziwe Ciało i prawdziwa Krew Pana Jezusa. Chwała Bogu na wysokościach! Niech będzie uwielbiony Przenajświętszy Sakrament!
    To największy honor dla człowieka – uklęknąć i oddać cześć tej małej kruszynie konsekrowanego Chleba. Bo to jest sam Bóg Wszechmogący.

    • Imelda said

      AMEN,AMEN BÓG MIŁOŚCIĄ JEST…

      JEZU…przebacz nam grzechy niedowiarswa i inne…pzebacz…

  2. TadeuszTT said

    Gigantyczny protest amerykańskich Żydów przeciw Izraelowi.
    W Nowym Jorku dziewiątego czerwca odbyła się gigantyczna demonstracja przeciwko syjonistycznemu tworowi znanemu jako Izrael. Oczy Was nie mylą, w jednym miejscu protestowało ponad 10 tysięcy Żydów i było to na początku czerwca.Teraz mamy już połowę lipca jednak do tej pory ani jeden bloger (jestem pierwszy w Polsce) a co dopiero dziennikarz (zaraz by z roboty wyleciał) o tym nie napisał. Co ciekawe, filmy pokazujące to wydarzenie zostały w przeważającej mierze na portalach filmowych zablokowane. Nastąpiła totalna blokada medialna.

    http://ewidentnyoszust.blogspot.com/2013/07/gigantyczny-protest-amerykanskich-zydow.html

  3. Chwala Panu Bogu Najwyzszemu !!!
    Jakzesz kocha nas Bog, ze wszedzie pokazuje nam Siebie, I probuje nasze stargane grzechem dusze zwrocic ku Sobie.
    Panie Jezu prochem jestem, ale Ty Boze widzisz we mnie cos wiecej I starasz sie ze wszystkich sil okazac mi Twoja Milosc I Milosierdzie. Chwala Ci Panie – Boze moj I krolu !!!

  4. Marti said

    Moja szczerze umiłowana córko, mam ważne Orędzie dla świata, zarówno dla tych, którzy wierzą we Mnie, jak i dla tych co nie wierzą, a także tych, którzy mogą nie wierzyć w Mojego Ojca, jak również dla tych, którzy nie akceptują tego, że to wszystko pochodzi od Me.

    Podczas, gdy bestia knując przeciwko Mnie, przygotował diabelski plan na czasy ostateczne mający na celu oszukanie świata przy pomocy wielkiego kłamstwa, aby mógł on zabrać ludzkość ze sobą do ognia piekielnego.

    Wiedzcie, że Ja już objawiłem światu ten plan, ale jest jedna tajemnica, która musi zostać ujawniona, abyście zrozumieli Prawdę. Jak w przypadku każdej bitwy, wróg zajmuje pozycję i zazwyczaj jest to planowane bardzo ostrożnie, więc odbywa się to w tajemnicy, aby cel nie wiedział, gdzie stoją jego wrogowie.

    Tak też w tej ostatecznej walce o dusze, szatan i jego kohorty zajęły pozycję przeciwko dwóm świadkom Bożym. Zorganizowanie tego zajęło wiele lat, ale Boże dzieci najpierw muszą wiedzieć kim są ci dwaj świadkowie, zanim zrozumieją one, jak ten program został opracowany.

    Wróg zajął teraz pozycję w Moim Kościele. Robi to, jako wróg ukryty wewnątrz konia trojańskiego. Wróg – i pamiętajcie jest ich wielu, a wszyscy oni oddają hołd bestii – zakorzenił się również na Bliskim Wschodzie. Prawdziwym celem jest Izrael, dom drugiego świadka.

    Dwaj świadkowie to chrześcijanie i Dom Izraela. Chrześcijaństwo jest pierwszym celem, ponieważ pochodzi ode Mnie. Izrael jest drugim celem, dlatego, że urodziłem się Żydem i to jest ziemia ludu wybranego przez Boga – miejsce dla Jerozolimy.

    To nie przypadek, że szatan chce zniszczyć ich obu, gdyż ich nienawidzi, a unicestwiając wszystkie ślady po nich, ogłasza on swój największy komunikat – że jest ponad Bogiem. Jak bardzo ci dwaj świadkowie będą cierpieć w Imię Boga. Oni nie umrą, ale będzie się wydawało, że są pozbawieni wszelkich oznak życia.

    Jako pierwsze mają być zniszczone Sakramenty – potem Msza – następnie Biblia i wszystkie ślady Słowa Bożego. W tych czasach wielu będzie walczyło o to, by głosić Słowo Boże. Jednak właśnie w tych czasach Moje Łaski zostaną wylane na cały świat, dzięki mocy Ducha Świętego, aby Bóg nigdy nie został zapomniany.

    Antychryst

    Już niebawem antychryst da się poznać, jako człowiek pokoju, który stworzy najbardziej ambitny plan pokojowy na Bliskim Wschodzie.

    Przygotowują oni teraz antychrysta na jego wielkie wejście. Tymczasem kontynuowany jest diabelski plan oszukania niewinnych poprzez nauczanie kłamstw w Moje Imię. Ci z Was, którzy nie zaakceptują Prawdy, niech wiedzą, że te czasy was czekają. Jeśli nie potraficie teraz zaakceptować Prawdy, ale jeśli naprawdę Mnie kochacie, to dam wam Łaski rozeznania.

    Tak wielu nie widzi tego niegodziwego planu, tak starannie ukrywanego, lecz jednak rozwijającego się na waszych oczach, jak zostało to przepowiedziane. Pismo Święte nigdy nie kłamie. Moje Słowo jest Prawdą. Prawda jest waszą ostatnią deską ratunku prowadzącą do zbawienia. Jeśli przyjmiecie kłamstwa dane wam w Moim Kościele przez tych, którzy nie przychodzą w Moje Imię, to wpadniecie do wielkiej ciemności i zostaniecie pożarci przez taką nikczemność, że jeśli weźmiecie udział w praktykach okultystycznych – przedstawianych wam w Moje Imię – to będziecie dla Mnie straceni.

    Niedługo, gdy zostanie wprowadzony fałszywy pokój, rozpoczną się plany unicestwienia Żydów. Podczas, gdy bestia będzie atakował Izrael, fałszywy prorok odrzuci Moją Obecność i oszuka nie tylko katolików, ale wszystkich chrześcijan, wszystkie religie, aby oddać hołd bestii pod przykrywką Jednej Światowej Religii.

    Jeśli to Orędzie wywołuje strach w waszych duszach, to wiedzcie, że Moją intencją nie jest ukrywanie przed wami niczego, co może was zniszczyć. Ważne jest jedynie to, aby pozostać wiernym Mojemu Nauczaniu i modlić się o Moją Ochronę. Kiedy poddacie się Mnie, waszemu Jezusowi i poprosicie Mnie, abym was prowadził, wszystko będzie dobrze.

    Wezmę was pod Moją Ochronę – wszystkich was, którzy nie odstępujecie od Prawdy.

    Wasz Jezus

    za paruzja.pl

  5. Marti said

    Moje dziecko, gdy wzrośnie zamieszanie w wierze chrześcijańskiej, ci, którzy nadal będą wierni Mojemu Synowi przez swoją silną wiarę, będą strzec i chronić Świętego Słowa Bożego.

    Rozłam w Rzymie sprowadzi na manowce wielu, którzy nieświadomie odwrócą się od Mojego Syna, Jezusa Chrystusa. Popełnią oni błąd, ponieważ przyjmą nowe doktryny, które nie pochodzą od Boga. Módlcie się, módlcie się, módlcie się za tych w Kościołach chrześcijańskich, którzy wpadną w pułapkę akceptacji kłamstw przedstawionych im pod przykrywką przez tych, którzy twierdzą, że zostali wybrani przez mojego Syna, aby głosić Jego Słowo.

    Wszystkie te rzeczy były przepowiedziane przez wizjonerów od wieków, a jednak wielu z was odmawia przyjęcia tych proroctw. Ostrzegam ludzkość przed tymi ciemnymi dniami, które nadejdą, ponieważ mój Syn pragnie, aby mieli się na baczności wobec upadłych aniołów, którzy będą opanowywać Jego Kościół na ziemi. Moje łzy płyną wielkimi potokami, ponieważ tak wielu świętych sług w Kościele zaprzecza mojemu objawianiu się. Te objawienia zostały zaaprobowane przez Boga, aby ludzkość miała świadomość zagrożeń stojących przed duszami, gdyby zawczasu nie podano im Prawdy.

    Proroctwa dane wam w La Salette i Fatimie mają ogromne znaczenie. Dlaczego tak wielu ludzi, którzy twierdzą, że kochają mnie, swoją matkę, ignorują to, co powiedziałam światu. Nie posłuchaliście i daliście się oszukać.

    Nadszedł czas, aby zapamiętać, że ciemność, która otacza Kościół mojego Syna na ziemi, jest spowodowana przez złego, który wielu wprowadził w błąd. Ta ciemność nie może pochodzić od mojego Syna, a Jego Mistyczne Ciało – Jego Kościół – jako taki pozostanie nienaruszony. Ci, którzy pozostają wierni Jego Mistycznemu Ciału nie odejdą od Prawdy. Ci, którzy zdradzają Kościół mojego Syna i odrzucają Jego Nauczanie poprzez przyjmowanie nowych praktyk, które są obraźliwe dla Jezusa Chrystusa, odetną się od Jego miłosierdzia.

    Musicie wiedzieć, że gdy Krzyż mojego Syna zostanie zmieniony w swoim wyglądzie i gdy w imię nowoczesności skorygowana zostanie Ofiara Mszy, wtedy zobaczycie brak szacunku dla mojego Syna w taki sposób, w jaki te rzeczy są przedstawione.

    Nigdy nie wolno wam zdradzić mojego Syna. On cierpiał tak bardzo, a jeszcze niektórzy wewnątrz Jego własnego Kościoła popełnią błąd i ukrzyżują Go na nowo. Kiedy staniecie się świadkami tych wydarzeń, będziecie wiedzieli, że czasy się zmieniają i że rozgrywa się ostateczna bitwa pomiędzy Bogiem a bestią.

    Wasza ukochana Matka

    Matka Zbawienia

  6. Marti said

    Moja szczerze umiłowana córko, pragnę udzielić wyjaśnień dotyczących Armii Reszty. Armia Reszty wzrasta w tym czasie na całym świecie. Wielu, którzy nie znają tych Orędzi już się zbierają, ponieważ jądro Mojego Kościoła na ziemi, znajduje się w niebezpieczeństwie pożarcia.

    Wielu zna Prawdę i widzi podejmowane próby rozmycia Mojego Najświętszego Słowa. Wszyscy, którzy zostali wyróżnieni przez Światło Ducha Świętego rozpoznają złego ducha, gdy ogarnie on Mój Kościół. Zły duch przychodzi pod przykrywką pokory. Jego plan to zwabienie dusz w sieć fałszu poprzez pociągnięcie ich serc.

    Pamiętajcie, planem szatana jest kradzież dusz. Dlatego dowiedzcie się od których dusz rozpoczyna. On zawsze będzie próbował zniszczyć te, które Mnie kochają. Nie będzie zajmował się tymi, których już zainfekował, bo już ich zniszczył.

    Nigdy nie wierzcie, że zło objawia się w sposób najbardziej oczywisty. Ten zły duch zwabia dusze ukazując się pod przykrywką skromności, delikatności i opiekuńczości, bo jak inaczej mógłby przekonać dobre dusze do kłamstw.

    Ja Jestem Zbawicielem ludzkości i interweniuję teraz, aby przynieść wam Prawdę. Nic Mnie nie powstrzyma, natomiast każdy zły czyn zostanie zadany tej misji mającej uratować świat od spustoszenia.

    Tak jak wy, Moi umiłowani wyznawcy, którzy idziecie do przodu, będziecie odciągani przez tych, którzy uważają, że bluźnicie przeciwko Słowu Bożemu. Potem, gdy wycofacie się w milczeniu i nie wpadniecie w pułapki demonów, które będą one zastawiać, by sprowokować was do obrony Mojego Słowa, będą się z was wyśmiewać.

    Łaski dane Mojej Armii Reszty będą subtelne, ale pełne mocy i z pomocą Matki Zbawienia dokona ona rzezi bestii i jego kohort.

    Walka o dusze nie będzie przyjemna, ale nie dacie się zwieść, gdyż prawdziwe barwy wrogów Boga, którzy mówią, że przychodzą w Jego Imię, zostaną w odpowiednim czasie ujawnione i okaże się czym są naprawdę. Niestety, wielu będzie zaślepionych na Prawdę poprzez udział w rytuałach satanistycznych, których nie będą świadomi, gdyż będą one starannie zamaskowane.

    Mój Głos wciąż będzie grzmiał wśród was, gdyż nigdy nie zatrzymam się w realizacji Mojego Planu przyniesienia wam życia wiecznego. Żadna ilość ludzkich argumentów prowadzących do potępienia Mojego Świętego Słowa poprzez te Orędzia, nie może osłabić Mocy Boga.

    Wasza nienawiść do Mnie wzrośnie, a złość pochłaniająca wasze dusze będzie pochodzić od szatana, choć będziecie uważali, że pochodzi od Boga. Jak możecie być tak ślepi? Co za zgnilizna jątrzy się w was i sprawia, że próbujecie szkodzić innym? Módlcie się, abyście nie odrywali bliźnich ode Mnie. Módlcie się, abyście odnaleźli Prawdę, zanim diabeł posiądzie wasze dusze. On jest bardzo silny i dusze tych, którzy zostali osłabieni przez grzech pychy, staną się gotowymi naczyniami, w których zamieszka szatan i jego upadłe anioły.

    Obudźcie się, wszyscy z was. Nadszedł czas na otwarcie Księgi Prawdy. Nie tylko musicie otworzyć strony, musicie także otworzyć swoje serca.

    Wasz Jezus

    za: paruzja.info

  7. Małgosia said

    „Jeśli kogoś wzrusza piękno świata – jest wzruszony pięknem Boga …
    Jeśli ktoś współczuje obcemu człowiekowi widząc jego nieszczęście, współczuje samemu Bogu …
    Jeśli ktoś zauważa u innych ciepło, zrozumienie, radość – widzi w nich Boga ” …

  8. Marti said

    i jak tu nie klękać do Komunii Świętej ? 🙂 W mojej parafii w dni powszednie się klęczy, bo w niedzielę jest bardzo dużo ludzi, chwała Bogu, chwała kapłanom tej parafii!!!!! :))))))

    • wiesia said

      Chodzę do Kościoła w tygodniu i w Niedzielę,jest bardzo dużo ludzi w Niedzielę i zdarza się,że jeden tylko kapłan udziela Komunii Świętej, wszystkim na kolanach,bo tylko tak jest przyjmowana.UWIERZ MI,WCALE MSZA NIE JEST DŁUŻSZA PRZEZ TO.Problem tkwi,gdzie indziej,ale o tym nie będę tutaj pisać,o tym mówił bł. Jan Paweł II,a to było przed nami ukrywane,bo zależało komuś bardzo,aby naszą wiarę osłabić i poniżyć samego Boga.Straszne to,ale prawdziwe.

  9. wiesia said

    Najświętsza Maryja Panna do Conchiglii
    17 sierpień 2002 – 05.45
    Odniesienie do „Witaj Mój Panie “ (Bentornato Mio Signore) Tom VI – str.166

    „ A świat milczy!
    A świat milczy nad tym, co zamierza uczynić mój umiłowany syn Jan Paweł II
    Święty Papież, którego sobie wybrałam.
    Nie jest to zwykła podróż do Ojczyzny ta, której się teraz podjął…
    ale jest to przesłanie, które chce dać światu poprzez gesty i fakty
    albowiem uniemożliwiają mu mowę.
    On idzie przypieczętować ważne objawienie
    które nie jest innym, jak tym o ŚWIETLISTYM KRZYŻU
    zarysowującym się na niebie, który widziała Święta Kowalska (1), jak go ujrzała Magdalena (2).
    To on jest ważnym znakiem z nieba, który cały świat ujrzy!
    I Ojciec Święty mówi to wam przez swoje czyny wykalkulowane… dokładne… i ciche.
    Lecz jego milczenie jest wymownym językiem dla tych, którzy znają fakty
    i zwracają uwagę…na każdy jego gest, który nigdy nie jest dokonany przypadkowo.
    Śledzi on bardzo dokładny plan, który sam przygotował
    ze skrupulatną siłą woli… gdyż jest wyczerpany i zmęczony.
    Niech ten święty Papież będzie przykładem dla tych nieudolnych i zmęczonych Kapłanów
    którzy odpoczywają zamiast gromadzić rozproszone stado!
    Oh… moi umiłowani synowie
    gdybyście wiedzieli ilu z was nie osiągnie szczęścia wiecznego!
    Łzy świata nigdy nie dorównają moim, gdy widzę was umierających w Duszy.”

    (1) Święta Faustyna Kowalska: „… Nim przyjdę jako Sędzia sprawiedliwy, przychodzę jako Król Miłosierdzia.
    Nim nadejdzie dzień sprawiedliwy, będzie dany ludziom znak na niebie taki: zgaśnie wszelkie światło na niebie i będzie wielka ciemność po całej ziemi.
    Wtenczas ukaże się Znak Krzyża na niebie… a z otworów, gdzie były ręce i nogi przebite Zbawiciela, będą wychodziły wielkie światła,
    które przez jakiś czas będą oświecać ziemię. Będzie to na krótki czas przed dniem ostatecznym…”
    (zeszyt 1, par. 45 – str. 44 „ Dzienniczek”, Ed, Vaticana 1992)

    • Marti said

      Święty Jan Paweł II mój opiekun, pomocnik, uzdrowiciel, uprasza mi tyle łask, olbrzym świętości !

  10. Jadwiga said

    To wielki Cud i wielka tajemnica ale ja w to wierzę,że w konsekrowanej Hostii jest żywy Bóg Jezus Chrystus.I nie muszę tego widzieć,bo to wiem.A jak to się dzieje dowiem się w wieczności.

  11. Sławomir said

    Dziękuję Pani Bożenie za tłumaczenie. Kapłan ksiądz Jose Dolores Castellanos Gudino jest jednym z nielicznych, który wie jak słowo Pana Boga przenika. Do mnie w 1972r w kościele, kiedy byłem w stanie Łaski Uświęcającej odezwał się Pan Bóg w mojej osobistej sprawie. Proście a będzie wam dane. Szczęść Panie Boże wszystkim, szczególnie wątpiącym i tym, którzy poszukują prawdy.

  12. wiesia said

    Niech będzie Bóg uwielbiony!
    Niech będzie uwielbione święte Imię Jego!
    Niech będzie uwielbiony Jezus Chrystus, prawdziwy Bóg i prawdziwy człowiek!
    Niech będzie uwielbione Imię Jezusowe.
    Niech będzie uwielbione Najświętsze Serce Jezusowe!
    Niech będzie uwielbiona Najświętsza Krew Jezusowa!
    Niech będzie uwielbiony Pan Jezus w Najświętszym Sakramencie Ołtarza!
    Niech będzie uwielbiony Duch Święty Pocieszyciel!
    Niech będzie pochwalona Bogarodzica, Najświętsza Panna Maryja!
    Niech będzie pochwalone jej święte i Niepokalane Poczęcie!
    Niech będzie pochwalone imię Maryi, Dziewicy i Matki!
    Niech będzie pochwalony św. Józef, Jej przeczysty Oblubieniec!
    Niech będzie uwielbiony Bóg w swoich Aniołach i w swoich świętych!

  13. Gosia-3 said

    Był Cud Eucharystyczny w Sokółce , jest teraz w Meksyku. Co Bóg do nas mówi według Was ? Do mnie mówi, że jest cały w białym opłatku żywy w postaci jego ciała i krwi. Pokazuje nam że w komunikacie jest jego krew i nie trzeba nam przyjmować komunii świętej pod dwoma postaciami , pokazuje nam swoją krew. Ta krew łączy się z naszą , a krew wylana do kielicha na ołtarzu jest przeznaczona dla kapłana sprawującego ofiarę na ołtarzu i ma być zaniesiona do samego Boga.
    Wczoraj póżną nocą oglądaląm drogę krzyżową sprawowaną w Brazylii, nie podobały mi się mocne rytmy elektrycznych gitar. Nie pasowało to do męki pańskiej i myślę że Chrystus też był zasmucony- ja nie chciałabym umierać w takim mocnym rytmie . Może młodzi tego potrzebują na te nowoczesne czasy ale tu nasz Pan Zbawiciel umierał i to on był najważniejszy a nie miało się podobać młodym.Te gitary zagłuszyły jego umieranie.
    A swoją drogą dlaczego tak media nagłaśniają tę pielgrzymkę – TV-1 wszystko transmituje.
    Dlaczego Dni Młodzieży z Benedyktem XVI można było obejrzeć tylko przez Tv-Trwam. Te pytania mnie nurtują.
    W Najświętszym Sakramencie – Pan Mój i Bóg Mój.

    • wiesia said

      Do mnie mówi,że JEST,ŻYJE I POWRACA.Prosi,abym była przygotowana na Jego Powrót.Abym była uważną i pilną uczennicą.Abym zanim POWRÓCI ćwiczyła się w pokorze,abym uczyła się od najlepszych,czyli od Świętych, jaka jest Droga do Nieba.
      Jezu,wierzę w Ciebie,ufam Tobie,kocham Ciebie!

    • Marti said

      media kochają świat, a kto jest księciem świata, za przeproszeniem, bo przecież nie BÓG ! Rachunek jest prosty

    • Marti said

      Dlaczego te cuda, aby nam dać siłę, gdy za Najświętszy Sakrament będzie trzeba oddać „dobre” imię w sferach, pracę, być może życie….. W Chrystusie nasza siła, a media to tania mamona

  14. Tomasz said

    Meksykanie to katolicki naród mocno doświadczony przez masonerię. Dzisiaj obejrzałem film Cristiada o meksykańskich bohaterach. Każdemu polecam. Viva Cristo Rey!

  15. Małgosia said

    Kładę moje życie u Twoich stóp,
    Jesteś tym jedynym, który w tych niespokojnych czasach
    może ocalić mnie i przemienić moje życie.
    Jesteś jedynym, dzięki któremu mogę żyć.

    Jesteś jedyną drogą i jesteś zawsze tam,
    gdzie człowiek potrzebuje pomocy, służysz każdemu i wszędzie.
    Twoja Łaska obfituje głęboko we mnie i to się nigdy nie zmieni.
    Tak było wczoraj, tak jest dzisiaj i tak będzie do samego końca.

    Jezus jedyna droga,
    dzięki której mogę żyć!
    Jesteś drogą, prawdą i życiem.
    Jezu, przez wiarę, że jesteś dla mnie jedyną drogą – mogę żyć!

  16. mariaP said

    Guadalajara kojarzy mi sie z Międzynarodowym Kongresem Eucharystycznym (10-17 października 2004r.),
    ktory zainaugurowal Rok Eucharystii.
    Temat Kongresu brzmiał: „Eucharystia światłem i życiem na nowe millenium”.

    Z Homilii kard. Jozefa Tomko podczas Statio Orbis
    48. Międzynarodowego Kongresu Eucharystycznego w Guadalajara

    -Bracia i siostry,
    zanim powrócimy do naszych domów po zakończeniu tego kongresu,
    przyrzeknijmy Chrystusowi Panu,
    że będziemy z gorliwością czcić Jego Ofiarę Eucharystyczną
    poprzez
    aktywny udział w niedzielnej i świątecznej Mszy św.,
    odnowę nabożeństw liturgicznych i form pobożności ludowej,
    które oddają cześć Jezusowi w Najświętszym Sakramencie,
    takich jak adoracja, procesja, zwłaszcza w Boże Ciało,
    częste nawiedzanie Najświętszego Sakramentu,
    komunia św. w pierwszy piątek miesiąca,
    czuwanie,
    adoracje wieczyste w sanktuariach,
    błogosławieństwo Najświętszym Sakramentem,
    adoracje nocne,
    kongresy eucharystyczne itp.
    W nich w sposób prosty wyraża się nasza wiara
    w rzeczywistą obecność Jezusa Chrystusa w Eucharystii.
    Niech ta wiara przenika nasze życie
    i nasze czyny.

    «Wiara umacnia się, gdy jest przekazywana» (Redemptoris missio, 2).

    Na zakończenie tej liturgii eucharystycznej usłyszymy wezwanie diakona:
    Ite, missa est — «idźcie, ofiara spełniona».
    Lecz dla nas jest to dopiero początek naszej misji w świecie:
    Ite, missio est.
    Kończy się Kongres Eucharystyczny jako uroczystość,
    ale będzie on trwał nadal w obchodach Roku Eucharystii,
    który rozpoczyna właśnie nasz kongres.
    Mamy być swoistymi pionierami tego Roku,
    strażnikami nowego poranka,
    nowej fali misyjnej
    i eucharystycznej.

    Chrystus eucharystyczny pozostaje z nami:
    «A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata» (Mt 28, 20).
    On, który w Eucharystii jest światłem i życiem nowego tysiąclecia.
    Wyruszmy zatem razem z Nim na drogi świata.
    Amen.

    17 X 2004 — Guadalajara
    L’Osservatore Romano (1/2005)

    • mariaP said

      Boże, nasz Ojcze, wierzymy, że jesteś Stwórcą wszystkich rzeczy,
      że uczyniłeś nas podobnymi sobie w Obliczu Twojego Syna,
      który przez działanie Ducha Świętego począł się z Maryi Dziewicy,
      aby być dla nas podstawą i gwarancją życia wiecznego.

      Wierzymy, troskliwy Ojcze,
      że dzięki mocy Ducha Świętego chleb i wino zostają przemienione
      w Ciało i Krew Twojego Syna,
      w pokarm, który zaspokaja głód na naszej drodze życia.

      Wierzymy, Panie Jezu, że Twoje Wcielenie
      kontynuowane jest w Twoim eucharystycznym Ciele,
      aby karmić tych, którzy łakną światła i prawdy,
      miłości i przebaczenia, łaski i zbawienia.

      Wierzymy, że nadal dajesz się w Eucharystii,
      aby umacniać pielgrzymów i zaspokajać ich pragnienie
      kosztowania owoców swej pracy.
      Wiemy, że w Betlejem, w „domu chleba”,
      Odwieczny Ojciec w łonie Panny Maryi
      daje chleb głodnym, którzy łakną chleba wiecznego.

      Wierzymy, że Ty, Chryste eucharystyczny,
      jesteś prawdziwie obecny w konsekrowanym chlebie i winie,
      w których kontynuujesz swoją zbawczą obecność
      i swoim owcom dajesz bujne pastwiska oraz czystą wodę.

      Wierzymy, że myli się nasz wzrok, kiedy widzi chleb,
      że błądzi nasz smak, kiedy kosztuje wino,
      ponieważ Ty jesteś całkowicie obecny,
      złożony jako ofiara wydająca się za zbawienie świata,
      który pragnie raju.

      Wtedy, tej nocy w Wieczerniku,
      kiedy wziąłeś chleb i wino w swoje ręce,
      ofiarowałeś nam te dary
      na całą wieczność.

      Baranku Nowego Przymierza,
      razem z Tobą, na każdym Ołtarzu,
      na którym składasz się Ojcu w Ofierze,
      ofiarowane są owoce ziemi
      i ludzkiej pracy,
      ludzkie życie,
      wątpliwości szukających,
      śmiech dzieci,
      plany ludzi młodych,
      ból cierpiących
      i dar tego, kto się ofiaruje
      i kto wydaje się za braci i siostry.

      Wierzymy, Jezu Chryste, że Twoja dobroć
      przygotowała stół dla małych i wielkich,
      że przy tym stole stajemy się braćmi i siostrami,
      aby swoje życie oddać dla innych,
      jak Ty sam wydałeś się za nas.

      Jezu, wierzymy, że z Ołtarza Twojej Ofiary
      odzyskujemy siły dla naszego słabego ciała,
      które nie zawsze podąża za pragnieniem ducha,
      a które chcesz jednak przemienić na podobieństwo Twojego Ciała.

      Wierzymy, że przy stole przygotowanym dla wszystkich
      będzie zawsze miejsce dla tego, kto szuka,
      i przestrzeń dla tego, kto został zepchnięty na margines życia,
      gdzie przezwyciężone zostaną znaki śmierci
      i rozpocznie się nowe niebo i nowa ziemia.

      Wierzymy, Jezu, że nie opuściłeś swoich braci i sióstr,
      lecz jesteś ukryty w naszym wnętrzu
      i na Twoim stole Chleba i Wina
      jako światło i umocnienie dla zmęczonych pielgrzymów.

      Wierzymy wreszcie, że na początku trzeciego tysiąclecia
      towarzyszysz nam na naszej drodze życia.
      „Wypłyń na głębię” – to dewiza Twojego Kościoła,
      który z mocną nadzieją pragnie rozpocząć nowy etap historii.

      Dziękujemy Ci, Chryste Eucharystyczny,
      że zachęcasz nas do nowej i umacnianej przez Ciebie ewangelizacji.
      Prosimy Cię: Pozwól, aby Twoja Matka towarzyszyła tym,
      którzy Twoje słowo przyjmują, nim żyją i je głoszą,
      aby za Jej przyczyną przyniosło ono obfity owoc. Amen
      .
      Modlitwa 48. Międzynarodowego Kongresu Eucharystycznego w Guadalajara

      • mariaP said

        Dzisiaj rano zrodzilo sie we mnie pytanie,
        dlaczego Pan Jezus,
        ktory jest przeciez Dobrym Pasterzem,
        skierowuje nasze oczy
        podczas
        Swiatowych
        Dni
        Mlodziezy w Rio de Janeiro w Brazylii –

        – na Gladalajare w Meksyku,
        na Swoja Obecnosc w Eucharystii
        i na Ofiare , ktora sie dokonala o Trzeciej?

        Dobry Pasterz !!!

  17. MariuszInfo said

    W Polsce też miały i mają miejsce Cuda Eucharystyczne. Oto film:

  18. Katarzyna said

    paruzja.info jest to strona Jehowych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
