Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Festiwal Młodziezy w Medjugorje 2013 – dzień 1 msza święta

Posted by Dzieckonmp w dniu 10 sierpnia 2013

Wszyscy oczerniający młodzież mają szansę sprawdzić słuchając tek mszy świętej i przekonać się jak rozpowszechniają kłamstwo, jak służą kłamstwu. Pytanie jest tylko czy będzie się im chciało oglądać całość. Msza święta z pięknym kazaniem z pierwszego dnia Festiwalu Młodzieży w Medjugorje.

Dalszy ciąg mszy świętej

 

komentarzy 39 to “Festiwal Młodziezy w Medjugorje 2013 – dzień 1 msza święta”

  1. Dyzma said

    Kopiujcie i rozdawajcie swoim kapłanom, zwłaszcza tym „nowoczesnym”

    Tajemnica sakramentu kapłaństwa

    Pan Jezus do pewnej duszy, która pragnie pozostać anonimową:

    Zabiegajcie o dusze waszych kapłanów, bo oni mają moc rozlewania łaski na świat. Kiedy oni przestaną przyzywać Mojego Imienia dla was, wasz los będzie przesądzony. Bez Mojej Łaski, zginiecie. Nie macie większej troski niż troska o dusze kapłańskie. Wy uświęćcie dla Mnie kapłanów poprzez swoją ofiarę, a Ja uświęcę waszych synów poprzez ich ofiarę. Nie odwrotnie. Nigdy odwrotnie. Kapłan jest Moim największym skarbem dla was na ziemi. Jest moją wielką tajemnicą. W ciele kapłana Ja sam przebywam, Ja sam kocham i pragnę waszych dusz. W ciele kapłana jestem realnie obecny i poprzez niego działam, w nim błogosławię i w nim przeklinam. Nie znacie tej tajemnicy. Tajemnica kapłaństwa jest najpiękniejszą tajemnicą, w której objawiam wam swoją miłość. Kocham kapłanów. Każdą duszę kapłańską wybrałem sam. Sam stworzyłem i sam przygotowałem. Są dla Mnie najbliżsi, najmilsi, te dusze wybrałem, aby w nich przebywać, te dusze kocham najpiękniej, jednoczę się z nimi już za życia. Są święci, są wywyższeni Moją obecnością. Pozwalam im codziennie, aby Mnie dotykali, aby spożywali Moje Ciało i pożywiali się Moją świętą Krwią. Pozwalam, aby brali mnie w dłonie i ukazywali całemu światu. Ja, Bóg, niepokonany, niezwyciężony, potężny i straszliwy, który swoją świętością oślepiam najczystszą duszę, pozwalam im dzielić Moje Ciało na części, pozwalam im robić ze Mną wszystko dla was. Wybrałem te ręce, one Mnie dotykają, ich dotyku pragnę, ponieważ są to Moi święci synowie, którym ufam, którym się ofiarowałem, których wybrałem spośród wszystkich synów ludzkich na Moich jedynych oblubieńców. Ja oddałem im swoją Duszę i Ciało, aby Mnie posiadali, oni oddali Mi swoje dusze i ciała, abym mógł w nich istnieć na ziemi.
    Kiedy jestem obecny na Ołtarzu, z całą Moją mocą oddaję się w ręce kapłana. Pozwalam, aby on rozporządzał Mną jako Ofiarą, aby on złożył Mnie Ojcu w ofierze. Jestem bezbronny, jestem mały. Uczyniłem się mniejszy od człowieka, aby wywyższyć go i dać mu Siebie.
    Kiedy Mnie wówczas bierze w swoje dłonie, pragnę, aby to czynił z miłością, ponieważ to jestem Ja, Ja Bóg, Ofiara za człowieka. Jestem pełen miłości, jak w chwili, kiedy wypowiedziałem słowo: „pragnę”, tak i teraz pragnę, pragnę wszystkich dusz do szaleństwa krzyża, pragnę waszej miłości i waszego zbawienia. Dajcie Mi wówczas odczuć waszą miłość Moi wybrani synowie, Moi umiłowani oblubieńcy. Wywyższam was i obdarzam wówczas największym zaufaniem. Jestem obnażony z szat i odarty z mocy, jestem w waszych dłoniach niczym niewinny baranek, którego składacie w ofierze. Ja umieram na waszych rękach, kochajcie Mnie, kiedy konam, myślcie o Mnie, pragnijcie Mnie. Jak ranią mnie dusze, które wówczas nie dbają o Mnie. Ja cierpię. Patrzcie na Mnie, mówcie do Mnie, potrzebuję miłości i pociechy, kiedy dla was umieram.
    Ulgę, pociechę znajduję dopiero w duszy, która Mnie przyjmie z miłością, która ułoży Mnie w swojej czystej i uświęconej duszy i tam otuli Mnie swoją czystą miłością. Nie myślcie wówczas o sobie, tylko o Mnie, wynagradzajcie Mi Moje cierpienie, Moją śmierć, waszą miłością i oddaniem. Połączmy nasze dusze i ciała. Moja krew najświętsza rozchodzi się po całym ciele i całej duszy, udoskonalając ją , oczyszczając z wszelkich win grzechów powszednich. Tak, każda komunia święta udoskonala dusze, daje jej cząstkę Mnie i czyni ją świętą, ponieważ posiada Boga.
    Kapłanie, w twojej duszy chcę odpocząć, chcę znaleźć odpoczniecie. Składamy razem tę Ofiarę Ojcu. Wezwałem cię, abyś mi towarzyszył na całej drodze Mojej Męki, od Ogrójca do Góry Kalwarii. Trwaj złączony ze Mną przez cały czas trwania Mszy świętej. Nie mam chwili, w której pragnąłbym pozostać sam. Cały czas chcę być połączony z tobą. Nie opuszczaj Mnie jedną swoją myślą, bądź przy Mnie. Razem jesteśmy ofiarami dla Mojego Ojca. Ja jestem Ofiarą Najwyższą, ty jesteś Moim ofiarnikiem. Niesiesz Mnie na swoich ramionach jako Ofiarę przebłagalną za cały świat i wszystkie ludzkie grzechy. Kochaj Mnie. Przez cały pozostały czas to Ja niosę ciebie, jako Moją ofiarę dla ludzkości, którą chcę sprawić radość Ojcu. Ja unoszę cię do Mojej czci, do Mojej chwały. Jesteś Moją własnością, jesteś Mną pośród Mojego ludu. Jednocz się ze Mną w czasie Mojej Ofiary, a Ja zjednoczę się z Tobą, podczas twojej ofiary, twojego ziemskiego życia. Ja Bóg, pragnę znajdować w tobie odpoczniecie po złożonej Ofierze. Zatrzymaj się więc w czasie adoracji i kochaj Mnie, dziękuj Mi za całą Moją miłość. Kiedy się razem ofiarujemy, wówczas jesteśmy połączeni, pozwól Mi wniknąć do twojej duszy i twojego ciała. Ukryj Mnie i kochaj, wynagradzaj Mi za tę Mękę, którą wciąż na nowo przeżywam dla waszego zbawienia. Ofiaruję się zawsze z miłością i z miłością obdarowuję Mną dusze. To, czego od was pragnę, to miłość. Obchodźcie się ze Mną z miłością i przyjmujcie Mnie z miłością. Oddajcie Mi się wówczas, zapominając o całym świecie, nie śpieszcie się, zapomnijcie o ludziach. Moment waszej Komunii świętej to dla Mnie najpiękniejsza chwila, którą pocieszam się w czasie Mojej Męki. Nie zabierajcie Mi więc tego świętego czasu Mojej radości i Mojej rozkoszy. Niech lud wówczas modli się za was, abyście jeszcze ściślej zjednoczyli się ze Mną, a wy myślcie wówczas tylko o Mnie.
    Rozdawajcie Moje Ciało z miłością, pamiętajcie, że to wciąż Ja, Ten sam, który pragnie wynagrodzenia i czci od każdej duszy. Teraz jest Mój święty moment, jaki dzielę z innymi duszami. Wśród nich są dusze ofiar i pokutników, które wraz ze Mną przeszły całą Kalwarię, ofiarując Mi swoje cierpienia. Bądźcie dla nich święci, Ja pragnę tych dusz, bądźcie wobec nich pełni miłości. Pozwólcie Mojemu ludowi przyjmować Mnie w uniżeniu, z czcią, na kolanach. Ja się uniżam, stając się bezbronnym kawałkiem Chleba, a wy musielibyście umniejszyć się do ziarnka piasku, aby zadośćuczynić Mi za Moje uniżenie, a i to nie byłoby proporcjonalną ofiarą. Pozwólcie więc im chociaż symbolicznie klękać, aby mogli przez to wyrazić, Kogo przyjmują, aby mogli okazać Mi, że i oni pragną się dla Mnie poniżyć i wiedzą, że choć skryłem się w małej cząstce chleba, jestem ich Panem i Królem i żądam uniżenia i czci.
    Błogosławcie Moimi rękoma, bo wasze ręce nie należą do was, są Moje. Niech lud czci wasze dłonie, bo nie są waszą własnością. Teraz Ja błogosławię was Moi najmilsi synowie. Wysłuchajcie Moich słów z uwagą, nie zatraćcie w świecie wielkiej tajemnicy, w jakiej was umiłowałem. Bądźcie świadomi waszego wybrania i waszej odpowiedzialności. Niech Mój Duch przeniknie wasze dusze, abyście pojęli Moje słowa i oddali Mi chwałę, jakiej pragnę na ziemi.
    Amen.

  2. KRYSTYNA said

    DOBRA WIADOMOŚĆ

    ”Po spotkaniu u Kardynała”

    http://gloria.tv/?media=485356

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

    • Szejk said

      co za radosna wiadomość , jakoś mi siw dobrze zrobiło na Duchu, . Może KK w Polsce się zaczyna budzić.
      Módlmy się za naszych Kapłanów . Coś czuję że wszystko w naszym kraju zmierza ku lepszemu.
      CHWAŁA PANU CHWAŁA.

      • Sabrina said

        Znalazłam coś bardzo interesującego… Kto ma Stary Testament, może zajrzeć do Księgi Kapłańskiej. W rozdziale 11 jest obszerny opis dotyczący „zwierząt czystych i nieczystych”.
        I właśnie tam, w wersecie 27 znajduje się takie zdanie: „Każde zwierzę czworonożne, które chodzi, opierając się na stopach, będzie nieczyste dla was”. Czy kojarzycie!? Które zwierzę chodzi „na stopach”? Przecież to jest (m.in.) małpa!!!
        Rozumiecie? Skoro małpa została określona jako zwierzę „nieczyste”, to tym bardziej człowiek nie może od niej pochodzić!!! Teoria ewolucji jest nie tylko kłamstwem, czy herezją, ale wprost wielkim bluźnierstwem przeciwko Panu Bogu!!!
        Czy ktoś się zastanawiał nad tą tematyką? To nie było tylko dla rozróżniania tych zwierząt dla jakiegoś „widzimisię”, ale to miało bardzo mocną rację. Zaraz wytłumaczę, o co chodzi z tymi zwierzętami „nieczystymi”.
        W tym samym rozdziale, od wersetu (Kpł 18, 22-23) czytamy: „Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą. To jest obrzydliwość! Nie będziesz obcował cieleśnie z żadnym zwierzęciem; przez to stałbyś się nieczystym. (…) Tymi wszystkimi rzeczami nie plugawcie się, bo tymi wszystkimi rzeczami plugawiły się narody, które były przed wami. Także ziemia stała się nieczysta. Ukarałem ją więc za jej winę, a ziemia wypluła swoich mieszkańców”. Dalej, (Kpł 20,15)czytamy: „ktokolwiek obcuje cieleśnie ze zwierzęciem, wylewając nasienie, będzie ukarany śmiercią” itd… To dotyczyło również kobiet… Oprócz tego, (Kpł 19,19) czytamy jeszcze: „nie będziesz łączył dwóch gatunków bydląt. Nie będziesz obsiewał pola dwoma rodzajami ziarna”… itd.
        Czy teraz rozumiecie? Zwierzęta nieczyste były hybrydami: albo ludzko-zwierzęcymi, albo zwierzęco-zwierzęcymi, albo ludzko-anielskimi (tu chodzi o „upadłe anioły”). W Księdze Rodzaju w rozdziale 6 pisze: „A kiedy ludzie zaczęli się mnożyć na ziemi, rodziły im się córki. Synowie Boga widząc, że córki człowiecze są piękne, brali je sobie za żony, wszystkie, jakie im się tylko podobały. (…) A w owych czasach byli na ziemi giganci, a także później, gdy synowie Boga zbliżali się do córek człowieczych, te im rodziły. Byli to więc owi mocarze, mający sławę w owych dawnych czasach”…
        Wiemy, że Pan Bóg najpierw stworzył Niebo, a w nim wszystkich aniołów, a potem ziemię… My nazywamy się „dziećmi Bożymi”, a w tym wypadku aniołów nazwano: „synami Boga”… Jak to się stało, że część z nich stała się „upadłymi aniołami”? – o których nawet jest wspominane choćby w Liście Św. Judy Apostoła w Nowym Testamencie, w wersecie 6: „i aniołów tych, którzy nie zachowali swojej godności, ale opuścili własne mieszkanie”…, czy w Drugim Liście Św. Piotra (2,4): „jeżeli bowiem Bóg aniołom, którzy zgrzeszyli, nie odpuścił”…
        Na ten temat już tak naprawdę dokładnie proszę sobie poczytać u Bł. Anny Katarzyny Emmerich oraz w Księdze Henocha. (Linki zamieściłam na końcu).
        Z Księgi Henocha wynika, że wielkoludy zaczęły pojawiać się za czasów pokolenia jego ojca Jareda i w całej pełni działały już za życia Henocha – i o nich, i o „upadłych aniołach” właśnie on pisał. Teraz już wiemy, że wielkoludy wyginęły w czasie potopu, jak również i dinozaury, które były hybrydami. Potem wielkoludy pojawiły się jeszcze raz w czasach po budowaniu wieży Babel i założeniu miasta Babilon. Potworami wtedy były behemot i lewiatan. I wcale nie były stworzone przez Pana Boga… Bo Pan Bóg stworzył tylko to, co „było dobre”… A o czasach babilońskich, a także egipskich – co się wtedy działo – wyczytamy właśnie u Bł. Anny Katarzyny Emmerich.
        To są fakty, które są zamazywane, wyrywane z historii ludzkości, aby na to miejsce wciskać nam heretyckie kłamstwa o ewolucji, a także wiele innych…
        I jeszcze jedno – według mnie – bardzo ważne!… Można zauważyć, że to wszystko „wraca” też i w naszych czasach. Nie widzicie tego?… Domyślacie się, o co mi chodzi?… Szatan jest bardzo inteligentny i zwodzi ludzi na miarę „poziomu cywilizacji”. Coraz bardziej modne stają się teraz (zwłaszcza w krajach, które są mocarstwami), historie o „kontaktach z Obcymi”… Tym razem zostawię to bez komentarza, a odniosę się jedynie do waszej inteligencji i otwarcia na Ducha Świętego…
        http://www.objawienia.pl/sub/text/emmerich.html#
        http://chomikuj.pl/koyani/ebook/Ksiega+Henocha+,43818558.pdf



    • lucek said

      BOGU NIECH BEDA DZIEKI ! ! !
      CHWALA PANU ! ! !
      Przynajmniej raz dziennie – Modlitwa za Kaplanow.

    • halina said

      ja bym sie tak bardzo nie cieszyla , ks Natanek powiedział , że pojednanie już dawno by nastąpiło , ale on by musiał zdradzić Boga , a ponieważ bardzo i szczerze Go kocha , to nie przyjmie tego do czego chcą go zmusić , do pozostawienia spraw Bożych na boku , do niewgłębiania się w B ożą prawde …..Być może że w sercu Dziwisza zaczyna coś pękać , ale tam jest cała ekipa która musi zmienić podejście do spraw Chrystusa Króla i dobra kościoła ….Daj Boże żeby ten lód w ich sercu roztopił sie i cieszyli się gorącymi sercami płonącymi miłością do Boga jak żywe pochodnie , i by nauczyli sie jak trzeba wzniecć pożar człowieka i świata miłością do Boga…….To w rękach hierarchów kościoła jest decyzja czy umożliwią dotarcie do nas szaraczków łaski od Boga czy odetną nas przez swoją wyniosłość , pyche egoizm , skazując nas na pożarcie demonom ……Ale wśród szaraczków rozpala sie miłość do Boga i tak być może że to od naszych serc będą oni zmuszeni rozpalać swoje serca miłością do Boga …..Kto wytrwa w miłości Boga ten będzie jak żywa pochodnia świecąca w ciemności ….Oby jaknajwięcej takich pochodni było by mógł wzniecać sie pożar świata , by Boża jasność wypalała wszystko co od ciemności pochodzi ………Ks Natanek wytrwa na swoim posterunku wierzę mu i wspieram modlitwą , przynajmniej on czyni wszystko co może by trwała drożność w przepływie łask……..wierzę również w to że wiele kapłanów obudzi sie i pójdzie za głosem serca , a rozum podporządkuje sie temu co rodzi się w sercu z miłosci do Boga ……..Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie …….

  3. syriusz said

    Dzięki za wstawienie tego filmu.
    Słuchałem w Medziugorju wszystkich świadectw.
    Najgorsze,blade,płaskie to niestety świadectwo”rapera” Bęksia..
    Nawet w bit dobrze nie trafiał jak rapował.
    DNO

  4. Ela said

    Królowo Pokoju módl się za nami…
    Dzięki Adinie za filmy z Festiwalu Młodych, byłam z Wami duchowo każdego dnia, szczególnie miałam w sercu MamOczy.
    Ja wyruszam do Medjugorje jutro rano, zabieram Was wszystkich ze sobą…..

    • Ela said

      Oczywiście miało być: Adminie…:)

    • MamOczy said

      Dziękuję Elu i ja też pamiętałem za wszystko i łączyłem się w modlitwie i odczuwałem jak modlitwa innych działała na mnie . Wspaniałe uczucie coś wspaniałego 😀

      • Chrobry.pl said

        @MamOczy – pozdrawiam 🙂 i śpij dłużej niż 2 minuty pls 😀

        • MamOczy said

          Krystian Jezus mi dawał siłę tam by prawie nie spać , sam z siebie nie dałbym rady 🙂

      • Sara 28 said

        MamOczy serdeczne Bóg zapłać CI. Coś w tej sprawie się ruszyło.Wiem,że miałeś na pewno dużo próśb ale między innymi była moja. Królowo Pokoju miej nas w swojej opiece.!!!!!!!!!!

        • MamOczy said

          Saro moje intencje oddałem Matce Bożej więc na pewno są w dobrych rękach ja tylko byłem narzędziem do przekazania ich 🙂

    • Andrzej said

      a miałem taką nadzieję że się spotkamy, może kiedyś 🙂
      niech Matka Boża, mocno przytuli Ciebie tam, bezpiecznej drogi 🙂

  5. KRYSTYNA said

    P I L N Y A P E L !!!

    -szukam-

    -szukam-

    Apel o nadzieje przyjaźni z Panem Bogiem!

    W dniu 15 czerwca 2013 odbyło się w Krakowie I Sympozjum: „SPOŁECZNE PANOWANIE CHRYSTUSA KRÓLA” zorganizowane przez Stowarzyszenie Fides et Ratio w Krakowie wraz z innymi organizacjami.

    Przeżywany w Kościele ROK WIARY jest szczególną okolicznością, sprzyjającą pogłębionej refleksji nad odnową WIARY we wszystkich porządkach życia: intelektualnym, duchowym i mądrościowym.

    Caritas Christi urget nos. Owa miłość, wzywająca do ewangelizacji, na którą w swym motu proprio „Porta Fidei” wskazał Benedykt XVI, ma pobudzać inspirację do wyznawania wiary z odnowionym przekonaniem.

    Dzisiaj, w czasie zaprogramowanej globalnej ateizacji całych narodów i technologicznej przemiany dokonywanej przez światowe centra laicyzacyjne, istnieje pilna potrzeba oparcia wiary o zdrowy, teologiczny i apostolski fundament Bożego Objawienia zawartego w Piśmie Świętym i Tradycji katolickiej.

    Jako katolicy świeccy w kraju i poza jego granicami pragniemy wnieść skromny wkład w dynamikę pobudzenia wiary w naszej Ojczyźnie poprzez rozmaite formy formacji i akcji w duchu omnia instaurare in Christo. Jesteśmy przekonani, że zwrócenie się ku Jezusowi Chrystusowi Królowi oraz przypomnienie istotowych teologicznych treści zawartych w Magisterium Kościoła, ukazujących Jego powszechne i społeczne Królestwo, przyczynią się do umocnienia wiary i tożsamości katolickiej naszego Narodu.

    Ufamy, że zasiane ziarno będzie przynosiło dobry owoc dla wszystkich. Jesteśmy przekonani, że pod sztandarem Chrystusa Króla – Polska Zmartwychwstanie ! Mamy głęboką nadzieję, że będziemy kontynuować sympozja dla Chrystusa Króla co roku w Krakowie. Zapraszamy też do organizowania podobnych sympozjów, konferencji i spotkań w innych częściach Polski. ( wszystkich zainteresowanych organizacją zapraszamy do kontaktu: Stpapiez@gmail.com, tel: 12/ 266 56 36, kom 502 321 241 )

    Króluj nam Chryste! Vivat Christo Rey!

    Niech będzie Pochwalony i Wywyższony Jezus Chrystus Król!

    Nawiązując do powyższego tekstu dot. sympozjum poświęconemu Królowaniu Pana Jezusa, chciałbym zachęcić wszystkich czcicieli Chrystusa Krola do organizowania podobnych prelekcji, spotkań, rekolekcji, sympozjów, kongresów w swoich środowiskach, w większych miastach.
    Ludzie muszą zrozumieć aki jest cel Królowania Pana Jezusa.

    Tamat „Chrystus Krol” powinien byc na ustach wszystkich!

    Znajdujemy się w sytuacji kiedy świat laicki i demoliberalny znajduje sie w zaawansowanym stadium budowania świata bez Boga, odmawiającego światu prawdy o Królowaniu Chrystusa. My wierni słudzy Chrystusa Króla mamy budować Królestwo Boże na ziemi, które jest cywilizacją chrześcijańskiej odnowy w kierunku Mądrości Chrystusowej. Uznanie Chrystusa Królem Polski i Wszechświata zaowocuje w tym, że nastąpi Królestwo Prawdy, Sprawiedliwości, Miłości i Pokoju.
    Prawdy, że Chrystus Króluje świat laicki nie chce przyjąć, co skutkuje w braku sprawiedliwości, ponieważ nie przyjmuje owoców Królestwa Boga. Prawdziwa Miłość, czyli więź doskonała, pochodzi od Boga, gdy się ją pomija, nie ma na ziemi prawdziwej Miłości, a Pokój jest tylko możliwy w Królestwie Boga, poza nim nie ma Pokoju.
    A więc warto starać się o Królestwo Boże na ziemi, co zasiejemy teraz, zaowocuje w przyszłości, czas nam jeszcze dany jest Łaską, więc wykorzystajmy go na Chwałe Bożą!

    Jesteśmy zdani tylko na siebie, ale Pan Jest z nami i tylko w Nim pokładajmy nadzieję, nie traćmy jej, On będzie Królował! Aby czynić dobro nie możemy ustawać w modlitwie, a modlitwa bez czynów nie jest pełną.

    Przed nami Święto Chrystusa Króla, jest to napewno dobry czas, aby Go uczcić i wywyższyć.

    Poniewaz wróg stara sie nas podzielic, nie ulatwiajmy mu tego, dzieląc sie sami wyreczamy go.
    Kochani, jesli bedziemy podzieleni tak jak dzisiaj, to my, ktorzy pragniemy Wywyzszenia Pana Jezusa na ziemi, JESTESMY NAJWIEKSZA PRZESZKODA!!
    Bierzmy przykład z wrogów, bo oni cierpliwie i konsekwentnie realizują swoje plany, bez dyskusji i zjednoczeni w dążeniu do opanowania świata.
    Postarajmy sie na pierwszym planie postawic CEL, o ktory walczymy, zapominajac o sobie samych, odsuwajac na bok swoje ambicje.

    W celu wszelkiej porady można się zwrócic do red. Pana Stanislawa Papieża, przewodniczącego Stowarzyszenia Fides et Ratio – sluzacego pomocą. Można się do Niego zwrócić w celu organizacyjnym, instruktażowym, z pytaniami dot. bazy technicznej, konkretnych materiałow, prelegentow.

    Jest możliwość, aby osoby, które wyrażą swoja inicjatywę, wysłały informację na podany poniżej mail, w celu wzajemnego kontaktu, porozumienia grup w różnych częściach Polski. Koordynatorem byłaby osoba duchowna, która rownież zadbałaby o stronę duchowej formacji wszystkich grup organizując rownież modlitwy w tej intencji.

    Ks. Marek rex.polonia2012@gmail.com

    Bardzo prosimy o opinie, ewentualne wskazówki i sugestie.
    Można również utworzyć komitet organizacyjny.
    Możemy pełnić funkcję Apostolstwa Chrystusa Krola, czyniąc siebie Jego slugami, czy rycerzami.

    Tak nam dopómoż BOG! – Michał Malawski

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  6. MamOczy said

    • Chrobry.pl said

      Bardzo dobrze , że wstawiłeś Marcinie tutaj ten filmik przedstawiający wyjątkowo mistyczne miejscu w Medjugorie.

      ———————————————–

      “Jednym z wielu pięknych darów Medjugorje, jest rzeźba Chrystusa Ukrzyżowanego, znajdująca się w odległości kilku jardów za kościołem św. Jakuba, która od wielu lat aż do dzisiaj wydziela niezwykły olej z prawego kolana Chrystusa. Temu właśnie olejowi przypisuje się uzdrowienia, … ”

      źródło: tenże blog

      https://dzieckonmp.wordpress.com/2011/08/07/olej-wyplywajacy-z-rzezby-a-uzdrowienie-kobiety/

  7. kooool said

    11 sierpnia Żywot świętej Filomeny, panny i Męczenniczki
    Ślub, czyli wotum, jest to obietnica złożona uroczyście Bogu. Tą obietnicą zobowiązujemy się wobec Boga do jakiegoś dobrego uczynku, który nie ciąży na nas jako powinność. I tak np. więcej się podoba Bogu żywot w stanie dziewiczym, aniżeli w małżeńskim; życie w stanie zakonnym, aniżeli w świeckim; jałmużna, dla której odmawiamy sobie czegoś, aniżeli wspieranie ubogich, gdy mamy wszystkiego pod dostatkiem. Obietnica nie jest przedsięwzięciem. Jeśli coś przedsięwziąłem, a przedsięwzięcia nie dotrzymam, nie grzeszę jeszcze przez to, ale jeśli komuś coś przyrzekłem, a przyrzeczenia nie dotrzymuję, krzywdzę go, a tym samym grzeszę. Śluby i przyrzeczenia złożone Bogu są aktami odnoszącymi się do czci Boga, natomiast śluby złożone Matce Bożej i Świętym, odnoszą się tylko do siły i powagi ich orędownictwa, tj. wstawiennictwa za nami do Boga.
    http://dialogsercamilosci.eu/2013/08/11/11-sierpnia-zywot-swietej-filomeny-panny-i-meczenniczki/

    • kasia 1 said

      nie rozumiem ,dlaczego lepiej w stanie dziewiczym niż małżeńskim.W małżeństwie wytrwać jest bardzo trudno,odpowiada sie za przysięgę dwóch osób,każdej innej,inne charaktery ,inne pokusy.Mówi się -ciężki ciężki kamień młyński lecz ciężejszy stan małżeński.Wytrwać w spokoju,miłości aż do śmierci w dzisiejszych czasach to naprawdę trzeba wiele godzin spędzić na modlitwie.

      • Wiktoria said

        Jezeli para malzenska zyje swiatobliwie, powsciagliwie, w milosci, cierpliwosci we wszystkich sytuacjach zycia, jezeli oddaje sie calkowicie Bogu w zaufaniu, przyjmujac Jego Wole jaka by ona nie byla, jezeli sa oni pewni, ze do niczego wyzszego ich Bog nie powoluje, to moga byc bardzo swietymi ludzmi. Zawsze liczy sie ofiara i milosc do Pana na pierwszym miejscu. Stan dziewiczy i wogole zycie konsekrowane liczy sie wyzszym poziomem nad laikatem z powodu ofiary zycia, oddania swej woli pod posluszenstwo przelozonym, ofiary slubow czystosci, ubostwa, posluszenstwa. O ile osoba wytrwa w tym, osiagnac moze bardzo wysoki poziom swietosci. Bog zas nas kocha wszystkich jednakowo, kazdy musi odczytac wole Jego w swoim zyciu i byc na swoim miejscu.

        • kasia 1 said

          ale w tym wszystkim jest powołanie.Do małżeństwa-powołanie i do innego stanu również .Ważne ,aby dobrze odczytać co nam dane,a potem to już iść tą drogą.

      • kooool said

        Gdyż małżeństwo zbyt często jest zalegalizowanym łożem rozpusty, aby rozładować swoje seksualne emocje, a nie życiem dla drugiej osoby. Po prostu źle rozumianym, poddającym się zmysłowemu ciało. Tak było i jest. Opieranie się tylko na seksie prowadzi do rozłamu w małżeństwie, gdyż seks się nudzi jak każde zmysłowe pożądanie i potrzebuje czegoś więcej, inności, ubarwienia, unowocześnienia. Im więcej cielesności w małżeństwach tym więcej rozwodów. W takim małżeństwie nie ma miejsca dla Boga, który przeszkadza budząc sumienie szukając czystości ducha. Tego tak nie napisano, napisano troszkę inaczej, łagodniej, ale taka jest Prawda. Seks dla seksu wzbudza nieczystą intencję, a dla Boga ogromną wartość ma czystość intencji.
        Prawdziwą Miłość Małżeńską widać w trosce gdy pojawia się choroba i mocniejszy opiekuje się słabszym. Więź nie do rozerwania.
        Bądźmy czyści w małżeństwie.

    • Marti said

      proszę o modlitwę za moją bliską znajomą, Filomenę, która została zamordowana w wieku 19 lat. Była bardzo dobra, uczciwa, czysta, ale znienawidzona. Nie doczekała matury.

  8. Dzieckonmp said

    Japońska firma Fujitsu Ltd. opracowała technologię identyfikacji człowieka na podstawie rysunku naczyń krwionośnych na jego dłoni.

    Specjaliści mogą zamienić wzór naczyń krwionośnych, zeskanowany przy pomocy urządzenia działającego na podczerwień, w jedyny w swoim rodzaju 2048-bitowy kod. Prawdopodobieństwo błędu w tej metodzie identyfikacji personalnej wynosi 1 do 100000.

    Fujitsu Ltd. planuje wprowadzenia nowej technologii na rynek do 2015 roku. Firma liczy, że ta metoda będzie wykorzystywana przy zakupach bezgotówkowych, autoryzacji użytkowników internetu itp..

    • Chrobry.pl said

      Ludzkość będzie wtedy kupować bezgotówkowo – ale i zarazem sprzedawać swoje dusze 😦

    • MariuszInfo said

      To już kolejna firma przygotowana do ID człowieka.
      Na blogu można znaleźć filmik przedstawiający umieszczenie
      chipa 666 w organizmie ludzkim wg. Ap. św. Jana.
      Z Bogiem.

    • młody said

      Wczoraj juz pisałem ze japońska technologia wyprzedza cały świat o kilkanaście lat ji zawsze trzeba ich doganiać w rozwoju ednak w tym przypadku tta echnologia rozprzestrzeni się po świecie bardzo szybko ponieważ czasu na zachipowanie ludzi jest coraz mniej.W większosci kajów świata rządy napomukają coś ludziom o chipach i u nas też.1 stycznia 2015 mają wejsc w Polsce do obrotu nowe dowody osobiste z chipem.Nie jest to co prawda znamie bestii ale juz przyzwyczja ludzi do oswojenia sie z chipem i pokazanie że nie jest to coś złego i grożnego.Nastepnie przyjdzie czas wszczepiania chipów pod skóre bo wmawiac nam będą ze to jest wygodniejsze i bezpieczniejsze dla naszych pieniedzy i dokumentów ponieważ nie zgubimy ich.Wielu za tą nowinką technologiczną pójdzie nie tyle z przekonania co z lansu.Materializm i moda zlasowała ludziom mózgi.Chipowanie ludzi trwa juz od kilku lat ale narazie na małą skale i bez przymusu.Lata 2014-2017 mają byc latami intensywnej przymusowej „chipizacji” ludnosci.

  9. MariuszInfo said

    CZYTANIA NA NIEDZIELĘ

    (Mdr 18,6-9)
    Noc wyzwolenia oznajmiono wcześniej naszym ojcom, by nabrali otuchy, wiedząc niechybnie, jakim przysięgom zawierzyli. I lud Twój wyczekiwał ocalenia sprawiedliwych, a zatraty wrogów. Czym bowiem pokarałeś przeciwników, tym uwielbiłeś nas, powołanych. Pobożni synowie dobrych składali w ukryciu ofiary i ustanowili zgodnie Boskie prawo, że te same dobra i niebezpieczeństwa święci podejmą jednakowo, i już zaczęli śpiewać hymny przodków.

    (Ps 33,1.12.18-20.22)
    REFREN: Szczęśliwy naród wybrany przez Pana

    Sprawiedliwi, radośnie wołajcie na cześć Pana,
    prawym przystoi pieśń chwały.
    Błogosławiony lud, którego Pan jest Bogiem,
    naród, który On wybrał na dziedzictwo dla siebie.

    Oczy Pana zwrócone na bogobojnych,
    na tych, którzy czekają na Jego łaskę,
    aby ocalił ich życie od śmierci
    i żywił ich w czasie głodu.

    Dusza nasza oczekuje Pana.
    On jest naszą pomocą i tarczą.
    Panie, niech nas ogarnie Twoja łaska,
    według nadziei, którą pokładamy w Tobie.

    (Hbr 11,1-2.8-19)
    Wiara jest poręką tych dóbr, których się spodziewamy, dowodem tych rzeczywistości, których nie widzimy. Dzięki niej to przodkowie otrzymali świadectwo. Przez wiarę ten, którego nazwano Abrahamem, usłuchał wezwania Bożego, by wyruszyć do ziemi, którą miał objąć w posiadanie. Wyszedł nie wiedząc, dokąd idzie. Przez wiarę przywędrował do Ziemi Obiecanej, jako ziemi obcej, pod namiotami mieszkając z Izaakiem i Jakubem, współdziedzicami tej samej obietnicy. Oczekiwał bowiem miasta zbudowanego na silnych fundamentach, którego architektem i budowniczym jest sam Bóg. Przez wiarę także i sama Sara, mimo podeszłego wieku, otrzymała moc poczęcia. Uznała bowiem za godnego wiary Tego, który udzielił obietnicy. Przeto z człowieka jednego, i to już niemal obumarłego, powstało potomstwo tak liczne, jak gwiazdy niebieskie, jak niezliczony piasek, który jest nad brzegiem morskim. W wierze pomarli oni wszyscy, nie osiągnąwszy tego, co im przyrzeczono, lecz patrzyli na to z daleka i pozdrawiali, uznawszy siebie za gości i pielgrzymów na tej ziemi. Ci bowiem, co tak mówią, okazują, że szukają ojczyzny. Gdyby zaś tę wspominali, z której wyszli, znaleźliby sposobność powrotu do niej. Teraz zaś do lepszej dążą, to jest do niebieskiej. Dlatego Bóg nie wstydzi się nosić imienia ich Boga, gdyż przysposobił im miasto. Przez wiarę Abraham, wystawiony na próbę, ofiarował Izaaka, i to jedynego syna składał na ofiarę, on, który otrzymał obietnicę, któremu powiedziane było: Z Izaaka będzie dla ciebie potomstwo. Pomyślał bowiem, iż Bóg mocen wskrzesić także umarłych, i dlatego odzyskał go, jako podobieństwo [śmierci i zmartwychwstania Chrystusa].

    (Mt 24,42a.14)
    Czuwajcie i bądźcie gotowi, bo w chwili, której się nie domyślacie, Syn Człowieczy przyjdzie.

    (Łk 12,32-48)
    Jezus powiedział do swoich uczniów: Nie bój się, mała trzódko, gdyż spodobało się Ojcu waszemu dać wam królestwo. Sprzedajcie wasze mienie i dajcie jałmużnę! Sprawcie sobie trzosy, które nie niszczeją, skarb niewyczerpany w niebie, gdzie złodziej się nie dostaje ani mól nie niszczy. Bo gdzie jest skarb wasz, tam będzie i serce wasze. Niech będą przepasane biodra wasze i zapalone pochodnie! A wy [bądźcie] podobni do ludzi, oczekujących swego pana, kiedy z uczty weselnej powróci, aby mu zaraz otworzyć, gdy nadejdzie i zakołacze. Szczęśliwi owi słudzy, których pan zastanie czuwających, gdy nadejdzie. Zaprawdę, powiadam wam: Przepasze się i każe im zasiąść do stołu, a obchodząc będzie im usługiwał. Czy o drugiej, czy o trzeciej straży przyjd ie, szczęśliwi oni, gdy ich tak zastanie. A to rozumiejcie, że gdyby gospodarz wiedział, o której godzinie złodziej ma przyjść, nie pozwoliłby włamać się do swego domu. Wy też bądźcie gotowi, gdyż o godzinie, której się nie domyślacie, Syn Człowieczy przyjdzie. Wtedy Piotr zapytał: Panie, czy do nas mówisz tę przypowieść, czy też do wszystkich? Pan odpowiedział: Któż jest owym rządcą wiernym i roztropnym, którego pan ustanowi nad swoją służbą, żeby na czas wydzielił jej żywność? Szczęśliwy ten sługa, którego pan powróciwszy zastanie przy tej czynności. Prawdziwie powiadam wam: Postawi go nad całym swoim mieniem. Lecz jeśli sługa ów powie sobie w duszy: Mój pan ociąga się z powrotem, i zacznie bić sługi i służące, a przy tym jeść, pić i upijać się, to nadejdzie pan tego sługi w dniu, kiedy się nie spodziewa, i o godzinie, której nie zna; każe go ćwiartować i z niewiernymi wyznaczy mu miejsce. Sługa, który zna wolę swego pana, a nic nie przygotował i nie uczynił zgodnie z jego wolą, otrzyma wielką chłostę. Ten zaś, który nie zna jego woli i uczynił coś godnego kary, otrzyma małą chłostę. Komu wiele dano, od tego wiele wymagać się będzie; a komu wiele zlecono, tym więcej od niego żądać będą.

    źródło: http://www.mateusz.pl

  10. Radosław said

    Z orędzia do D. Chagas 30.06.2013

    Ten materialny świat upadnie, nie chcieliście oderwać się od rzeczy materialnych za pomocą własnych wysiłków, teraz Bóg pokaże, że nie warto walczyć o rzeczy, które przestaną istnieć, a konieczne jest walczyć o rzeczy wieczne. Nie ma zła w wieczności, nie ma zniszczenia, bo wszystko jest święte. Kiedy zrozumiecie te wszystkie rzeczy, będziecie dziękować Bogu, że opustoszył was z rzeczy, do których byliście przywiązani.

    • Radosław said

      Macie obowiązek pomagać papieżom, chociaż wydaje wam się dziwne mając dwóch papieży, ale Wola Boża jest ponad waszą. Bóg wie co robi. Jeden z papieży, Benedykt XVI pozostaje w ciągłej modlitwie wspierając Ojca Świętego Franciszka w tej godzinie wielu katastrof, które nadchodzą na świat. Nieposłuszeństwo Bogu przyciąga kary, które nadchodzą.

    • Radosław said

      Ludzkie prawa akceptują prowokowanie przyrody, a przyroda niczego nie wybacza i reaguje powodując straszne katastrofy. Ostrzegałam, ostrzegałam…

    • Radosław said

      Mój płaszcz nie jest kawałkiem ubrania, ale jest płaszczem Miłości. Brazylia jest pierwszym krajem, w którym rozpocznie się ucisk tego czasu.

      Wszystkim krajom pozostawiam rady, wieźcie do ręki różaniec, aby wasze cierpienia były mniejsze niż Brazylijczyków.

      Komunizm jest mocno aktywny na całym świecie.

      • młody said

        Co prawda to prawda.Katolicka Brazylia bardzo sie oddaliłaod Pana Boga.Liczba katolików z rzoku na rok drastycznie spada.W kraju tym panuje wielka korupcja zdziczenie obyczajów prostytucja gangi jak nigdzie na świecie.Upadli moralnie.Być moze cos sie wydarzy na MŚ w 2014 lub IO 2016.Dwie wielkie imprezy sportowe w jednym kraju w ciagu zaledwie 2 lat?Nie ma siły musi coś sie wydarzyć.

  11. serce333 said

    Wycinacz PIS-iorów ! Szok!!!! co za ekstremalne zachowanie głowy państwa które niby ma być obywatelskie, równe i demokratyczne!
    Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać… Poczytajcie szczególnie komentarze wszystkie
    http://niezalezna.pl/44697-tusk-chce-wycinac-pisiorow-wycieklo-nagranie-kompromitujace-premiera

    Jeden z linków w komentarzach pod w.w. artykułem wyłapałem – warto skopiować bo wiadomo ile to będzie dostępne…
    http://padre.info.pl/rozne/item/218-lista-1706-agent%C3%B3w-sb-na-stanowiskach-publicznych/218-lista-1706-agent%C3%B3w-sb-na-stanowiskach-publicznych.html

    Z Bogiem i Maryją jedyna szansa na wolną niepodległą Polskę i zryw narodu z , z kolan i upodlenia.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
