Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Festiwal Młodzieży w Medjugorje 2013 dzień 1 msza św cz 2

Posted by Dzieckonmp w dniu 13 sierpnia 2013

komentarze 42 to “Festiwal Młodzieży w Medjugorje 2013 dzień 1 msza św cz 2”

  1. kooool said

    13 sierpnia Żywot świętego Hipolita, Męczennika
    Nie ma na tym padole płaczu większego szczęścia niż miłość Pana Jezusa; On przyszedł na świat dla nas, a my dla Niego stworzeni jesteśmy; On jest naszą miłością, a wszystkie inne rzeczy uszczęśliwić nas nie mogą, bo On tylko może zaspokoić pragnienia naszego serca i On udziela tego szczęścia, które już w całej pełni posiadają Święci w Niebie. Tego szczęścia, tej miłości Pana Jezusa żadna siła stworzona pozbawić nas nie może, pamiętajmy przeto, że od nas samych zależy, czy w niej wytrzymamy, czy też się jej wyrzekniemy.
    http://dialogsercamilosci.eu/2013/08/13/13-sierpnia-zywot-swietego-hipolita-meczennika/

    • Justyna said

      Z psalmu33(32) ;15-16

      Ja zas pokladam ufnosc w Tobie ,Panie,
      mowie:{Ty jestes moim Bogiem}.
      W Twoim reku sa moje losy;…..

      dla wszystkich „niespokojnych”

  2. Zorrro said

    Mam złe skojarzenia z wszelkimi festiwalami! (PRL -ska i ateistyczna zaszłość)
    Także z tymi w obrębie wiary katolickiej – rozumiem potrzebę ekspresji młodości ale patrząc z perspektywy szóstej dziesiątki swych lat wiem, że to co najwyżej jeden z pierwszych stopni na krętej i trudnej drodze do bram ciasnych ku życiu wiecznemu.
    Dlatego na wszelkie festiwale spoglądam z przymrużeniem oka – niestety dla wielu młodych ich wiara kończy się na poziomie festiwalowym. Idzie przecież nie tyle o radosne pląsy – a o osobowe spotkanie z Kochającym Bogiem. takie spotkanie możliwe jest tylko w ciszy i najczęściej po serii indywidualnych cierpień, które najlepiej jest oddać ekspiacyjne Bogu

    Nie potępiam zatem tej festiwalowej ekspresji … jednak wiem że idzie o dużo dużo więcej, o ofiarę złożoną z siebie!
    …przy okazji słowo do admina;
    Przypomniało mi się ostrzeżenie NMP z Amsterdamu z lat bodajże pięćdziesiątych:
    „…uważajcie na meteoryty (spadające gwiazdy – Ap.) i fałszywe objawienia.”
    ponieważ orędzia Dobrego Pasterza stoją w rażącej sprzeczności z orędziami MBM szczególnie co do roli fałszywego proroka – dobrze byłoby ich tak nie eksponować.
    Wiem, że maja one 99% prawdy (powtarzanej zresztą z innych orędzi już sprawdzonych) ale zawierają tę 1% dziegciu Dlatego wprowadzają wil zamętu – a po tym poznaje się ich fałszywość…
    Prawda przekazów od MBM jest już w wielu punktach potwierdzona – tych od Dobrego Pasterza w ani jednym – w tym co się sprawdzają to co najwyżej powtórzenia za innymi źródłami…

    • Margaretka said

      Orędzia tego ‚dobrego pasterza’ są za to bradzo zgodne ze słowami, jakie sam Franciszek mówił o sobie. Nie wiem czy ktos z was zwrócił na to uwagę, ja kilka razy, chociażby w jakiejś wypowiedzi biskup rzymu powołał się na Św. Pawła, że go naśladuje a i te przekazy coś tam sugerowały, że Bóg obdarzył Franciszka przymiotami tego akurat świetego. Tu też zapala się lampka, ponieważ watpliwe są orędzia w których podkreślane są walory jakiegoś żyjącego człowieka. .. Też zaskakuje mnie to, że na tej stronie pojawiają się te przekazy, które wydać nie wydają żadnych specjalnych czy chociażby pozytywnych owoców.

    • Dzieckonmp said

      Ja nie uważam że są sprzeczne. Wydaje mi się ze wielkiej nagonki dokonano na Enocha po orędziu z lutego. Proszę przeczytać sobie to orędzie z lutego

      Orędzie Dobrego Pasterza 20 luty 2013 – 07:55

      Ostrzeżenie

      Pilny apel Jezusa Przenajświętszego Sakramentu do świata katolickiego

      Tak mówi Pan:

      Wraz z rezygnacją Mojego wikariusza rozpoczną się dni oczyszczania Mojego Kościoła. Katedra Piotra pozostanie pusta aby mogło rozpocząć się to, co jest napisane o Moim Kościele czasów ostatecznych. Czas mojego przeciwnika i jego wysłanników zła już się zaczyna, gdzie jest padlina, tam zgromadzą się sępy.

      Mój Kościół rozpocznie swoją bolesną kalwarię, kalwarię potrzebną by odrodził się nowy Kościół, wzmocniony w wierze, pełen darów Ducha Świętego i całkowicie poświęcony służbie Mojego Ludu. Pokora, miłość, ubóstwo, a przede wszystkim miłość będą mottem Mojego nowego Kościoła.

      Przygotuj się więc stado Moje, ludu Mój, gdyż zbliża się duchowy holokaust, który wstrząśnie fundamentem Mojego Kościoła, ale Go nie zburzy, gdyż tam będę Ja by ją wspierać. Wielu z Moich ministrów, lojalnych wobec Mojej Ewangelii i doktryny przeleje krew w obronie Mojego Kościoła; inni uciekną a reszta da się uwieść rebeliantom. Ludu Mój, módl się i obserwuj, gdyż Getsemani Mojego Kościoła właśnie się zaczyna. Fałszywy papież jest gotów sprzymierzyć się z fałszywym mesjaszem i rozpocząć profanację Mojej świętej świątyni; wszyscy zdrajcy już czekają na fałszywego boga, show ma się ku rozpoczęciu, godzina ciemności jest blisko. Syn Człowieczy zostanie ponownie skazany na śmierć przez swoją własną rodzinę.

      Krzyż, który poniesie Mój Lud już jest gotowy: nie bój się Ludu Mój: Pójdź za mną, gdyż idę przed wami niosąc Mój [krzyż]. Już nie ma odwrotu, wszystko się wypełni; niebo i ziemia przeminą, ale Moje słowa nie przeminą. W środku ucisku pośle Moje Ostrzeżenie i Mój lud będzie oczyszczony i wzmocniony na duchu, tak aby mógł sprostać dniom wielkiej próby.

      Kiedy Mój codzienny kult zostanie zawieszony rozpocznie się czas wielkiej obrzydliwości i prześladowań; tak wiec będziecie wiedzieli, że już nie będzie Mnie w ciszy Moich świątyń i że wy wszyscy będziecie musieli uciekać do schronisk, które Moja Matka wam wskaże; tam będziecie chronieni a Moja Matka pozostanie tabernakulum w którym będę przebywał w te dni. Szukajcie Jej, a Moja Matka pokaże wam pozostałości Kościołów gdzie znajdziecie Moich kapłanów wiernych Mojej Ewangelii i doktrynie, którzy dadzą wam spożywać Moje Ciało i pić Moją Krew.

      Pozostańcie więc złączeni ze Mną, z Moją Matką i z Armią Niebiańską, tak aby nic i nikt nie mógł wam zrobić szkody. Módlcie się o odnowienie Mojego Kościoła i nie porzucajcie Mojego Benedykta. Mój Benedykt pozostanie Wikariuszem Mojego Kościoła az do czasu mianowania Piotra Rzymianina.

      Pokój Mój zostawiam wam, Pokój Mój daję wam. Nie lękajcie się, Ja jestem z wami aż do końca czasów. Wasz Umiłowany Jezus Przenajświętszego Sakramentu.

      • młody said

        „Mój Benedykt pozostanie Wikariuszem Mojego Kościoła aż do czasu mianowania Piotra Rzymianina”.A kim jest Piotr Rzymianin Franciszkiem? Czy dopiero on będzie następnym papieżem?Nic już z tego nie kumam.Pomiesznaie z poplątaniem.Załużmy że Franciszek jest fałszywym papiezem a po nim przychodzi prawdziwy to nijak to sie ma do przepowiedni.Skoro ostatni papież ma być fałszywy to juz nastepnego nie bedzie a przecież w jednym z orędzi było napisane ze Ojciec św.pojedzie do Ziemi Świętej i tam zostanie zabity.O co tu biega?

        • Margaretka said

          no właśnie pomieszane jest…
          „Fałszywy papież jest gotów sprzymierzyć się z fałszywym mesjaszem i rozpocząć profanację Mojej świętej świątyni; wszyscy zdrajcy już czekają na fałszywego boga, show ma się ku rozpoczęciu, godzina ciemności jest blisko. Syn Człowieczy zostanie ponownie skazany na śmierć przez swoją własną rodzinę”…
          skoro to orędzie jest z lutego, to gdzie jest ten fałszywy prorok? z tych przekazów wynika wielokrotnie że Franciszek jest papieżem wybranym [?] jak narazie to on wprawia ludzi w zdumienie i w jego przypadku całkowicie, bezbłędnie spełniają się słowa MBM kim będzie i jak będzie odbierany! dobry, uprzejmy, wszyscy go lubią…

        • JA said

          u zywego plomienia – dobry papiez pochodzacy od Boga
          u M.Kordas – dobry papiez pochodzacy od Boga
          u MBM – falszywy prorok
          a teraz u Enocha – falszywy prorok

          a wiec mamy remis. czekamy na jakies inne oredzia, ktore przechylą szalę zwycięstwa ha,ha

          a tak w ogole te oredzia od mbm nie spełniają się, oprocz tych trzesien ziemi, powodzi i susz, ktore ja takze wszem wobec i kazdemu z osobna przepwiadam na nastepny rok…a niech tam na nastepne lata niech bedzie. i co lepszym prorokiem jestem?
          w wielki piatek franciszek wedlug oredzi mbm mial popelnic gest obrzydzenia. obserwowalem go uwaznie i czekalem na ten gest i co? nic takiego nie mialo miejsca, dlatego przestrzegam przed wiara w te oredzia. teraz czekam na to az franciszek zachoruje i bedzie na granicy smierci. na razie nic sie nie dzieje. jak to sie nie stanie to te oredzia mozna wlozyc miedzy bajki.

        • Bogdan85 said

          Był taki gest. Papież umył nogi muzułmanom, wkładając krzyż pod ich stopi (nie wierzysz to sprawdź zdjęcia). O ten gest chodziło.
          Pan Jezus umył nogi swoim Apostołom, czyli tym którzy tego byli godni, nie zawołał żadnego poganina ani też innego Żyda z ulicy. Zresztą sprawdź w Ewangelii
          .A tak po za tym to kolega/koleżanka się powtarza

        • JA said

          umycie nóg miało miejsce w wielki czwartek, a mbm wyraźnie pisała o wielkim piątku. proszę o wnikliwsze zbadanie sprawy, zanim coś się do mnie napisze.

        • kooool said

          To ma być szczególna zniewaga, która zostanie zadana Mojemu Świętemu Imieniu, w dążeniu do zbezczeszczenia Mnie, podczas Wielkiego Tygodnia. Ten nikczemny gest podczas Wielkiego Tygodnia zostanie zauważony przez tych, którzy mają otwarte oczy i będzie to jeden ze znaków po którym rozpoznacie, że oszust, który siedzi na tronie w Moim Kościele na ziemi, nie pochodzi ode Mnie.
          http://paruzja.info/marzec-2013/990-14-03-2013-18-00-ten-nikczemny-gest-podczas-wielkiego-tygodnia-zostanie-zauwazony-przez-tych-ktorzy-maja-otwarte-oczy

          Moja szczerze umiłowana córko,
          zanim
          nadejdzie Wielki Piątek
          wiele dusz zrozumie, że Moje Ostrzeżenie dla ludzkości już wisi nad światem.
          http://paruzja.info/marzec-2013/979-09-03-2013-21-45-zanim-nadejdzie-wielki-piatek-wiele-dusz-zrozumie-ze-moje-ostrzezenie-dla-ludzkosci-juz-wisi-nad-swiatem

        • szafirek said

          Orędzie MBM z 14.marca 2013. „Ten odrażający gest zostanie podczas Wielkiego Tygodnia dostrzeżony przez tych, którzy mają swoje oczy otwarte”

        • szafirek said

          Przepraszam 🙂 nie zauwazylam ze Kooool już wkleil to orędzie.

        • Zorrro said

          @ja
          powyższe odpowiedzi powinny ostudzić Twój zapał w podważaniu orędzi MBM – nie o W. Piątek a o Czartek chodzi a dokładnie o Wielki Tydzień.
          do tego podkładanie krzyża pod „brudne nogi muzułmanki” jest hańbiącym procederem wskazującym, że wiara w Mahometa jest większa od wiary w znak krzyża i posłanie Chrystusa – ZGROZA!!!
          Jezus U M. Kordas nie mówi, że to „dobry papież” tylko wstrzemięźliwie dystansuje się od niego samego – jakby nie chciał wszczynać sporów do czasu pełnego ujawnienia się ohydy spustoszenia…
          Podobny wstrzemięźliwy duch wypowiedzi wobec Bergoglio występuje u Żywego Płomienia. Użyte jest nawet określenie, że dużo mu brakuje i trzeba się za niego modlić. Co mu brakuje jest niedookreślone
          Zatem proszę ostrożniej z jednoznacznością sformułowania, że obecnie sprawujący funkcję papieża obok żyjącego, legalnego BXVI – nie jest fałszywym prorokiem…

        • JA said

          zwracam honor. pomylilem sie, ale juz pisalem, od krotkiego czasu interesuje sie oredziami mbm. znam wszystkie oredzia m. kordas i zywego plomienia i nimi sie zajmowalem, ale to zwykle oszustwo. jednak mnie tylko przekona do tych oredzi wydarzenie, w ktorym papiez bedzie na granicy smierci. dalem sie juz nabrac na oredzia, ale teraz tak latwo teraz sie nie dam.

        • JA said

          @zorro
          u zywego plomienia mowi, ze to papiez pochodzacy od niego, a u kordas mowi to samo. u mbm jest jednoznacznie – falszywy prorok.

        • jamek said

          Cytat z Orędzia Ostrzeżenie z: Czwartek, 12.04.2012, godz.11.27

          Piotr Rzymianin jest Moim Piotrem, pierwotnym Apostołem, który będzie rządził Moim Kościołem z Niebios pod przywództwem Mojego Przedwiecznego Ojca. Następnie, kiedy Ja przyjdę panować, w Powtórnym Przyjściu, będzie on rządził wszystkimi Bożymi dziećmi, kiedy wszystkie religie staną się Jednym, Świętym, Katolickim i Apostolskim Kościołem.

          Moja córko, Ja mówię tylko Prawdę.

          Muszę cię ostrzec, że pojawi się teraz wielu nowych, samozwańczych proroków, którzy zaprzeczać będą Mojemu Świętemu Słowu dawanemu tobie, prawdziwemu prorokowi czasów ostatecznych.

          Najpierw będą przekonywać wierzących, że ich słowa pochodzą ode Mnie.

          Ich słowa będą ostrożnie dobierane, a ich znaczenie będzie niejasne i trochę zagmatwane. Słabość ta będzie przez wielu oddalona i zaakceptują ich przekazy, gdyż będą się wydawać zgodne z Pismem Świętym.

          Kiedy wiele dusz zostanie uwiedzionych, rozpocznie się atak.

          Oni, Moja córko, wysyłani są dla przygotowania Bożych dzieci na przyjęcie następnego Papieża, który przyjdzie po Moim umiłowanym Wikariuszu, Papieżu Benedykcie. Ten Papież może zostać wybrany przez członków Kościoła Katolickiego, ale będzie on fałszywym prorokiem.

          Jego wyborcy są wilkami w owczej skórze i są członkami tajnej masońskiej i złej grupy kierowanej przez szatana.

          W ten sposób szatan będzie próbował zniszczyć Mój Kościół.

          Niestety, ten fałszywy prorok przyciągnie licznych zwolenników. Ci, którzy mu się sprzeciwią, będą prześladowani.

          Działajcie dzieci, dopóki możecie. Demaskujcie kłamstwa, które zostaną zaprezentowane przez tych, próbujących przekonać was o autentyczności fałszywego proroka.

          Bądźcie silni. Bądźcie wierni Mnie, waszemu Jezusowi. Nigdy nie wątpcie w Moje Święte Słowo.

          Księga Objawienia jest prawdziwym Słowem Boga. Ona nie kłamie.

          Źródło: http://ostrzezenie.wordpress.com/2012/04/16/nastepny-papiez-moze-zostac-wybrany-przez-czlonkow-kosciola-katolickiego-ale-bedzie-on-falszywym-prorokiem/

        • Zorrro said

          @Ja
          Rozumiem twoje niepokoje…
          Co do M Kordas i Żywego p. To powiem, że jest tam pewne pułapka semantyczna „pochodzi ode mnie” nie oznacza, że wypełnia moją wolę. Np Lucyfer został stworzony z miłości przez Boga i tez można powiedzieć , że: „pochodzi ode mnie”
          Wiemy jednak że powiedział on Bogu: „nie będę Ci służył…”
          To jest wyrażenie wyraźnie dystansujące Boga od ujawnienia przez niektórych jego proroków całej prawdy o Bergoglio – aż się nie wypełni ohyda spustoszenia i OSTRZEŻENIE bo w nim zobaczymy całą prawdę o sobie – także brak wiary w prawdziwe orędzia. Jeśli wierzymy w te fałszywe to Duch święty -jeśli Go o to poprosimy – wyprowadzi nas z nich…
          pozdrawiam i życzę wiele wiary i cierpliwości

        • JA said

          tu jest jeden plus w tych oredziach mbm. pisze jak w ewangelii: tak, tak, nie, nie. a nie jak u zywego plomienia albo u m.kordas: pochodzi od boga,ale mu jeszcze duzo brakuje, a ile? dwa gile. mowa p.jezusa jest prosta: tak, tak, nie, nie.

      • Margaretka said

        Z apokalipsy Św. Jana wynika jasno, że jak nastapi ‚ohyda spustoszenia’ to ludzie prawdziwie wierzący nie stworzą żadnego nowego kościoła, są wyraźnie nazwani ‚ resztą kościoła’ będą pod ochroną Matki Bożej i wynika jasno, że będą się ukrywać. Kilkakrotnie w apokalipsie jest zapowiedź fałszywego proroka, czy Enoch… wspomina o nim? przestrzega? proszę o takie orędzia Enocha

      • Margaretka said

        inne orędzie z lutego !!!

        „Módlcie się za naszego Benedykta proszę was raz jeszcze, gdyż wielu w Watykanie chce skrócić jego dni pontyfikatu aby posądzić w fotelu Piotra nowego papieża, argumentując, że zdrowie Benedykta XVI jest słabe i ze już nie jest w stanie prowadzić Kościół.

        Posadzą w fotelu Piotra nowego papieża, który nie będzie podążał za natchnieniami Ducha, i nie będzie wybrany pod wpływam Światła i Mądrości Bożej!!!

        Będzie papieżem wybranym przez kardynałów rebeliantów, pod kierunkiem Mojego przeciwnika. Wszystko to wyzwoli schizmę; Kościół podzieli się na dwa obozy, jeden lojalny wobec obecnego papieża i drugi lojalny wobec papieża rebelianta. Módlcie się wiec dzieci, aby nie stało się to przed upływem czasu wyznaczonego przez Wolę Bożą. Zróbcie globalny łańcuch modlitwy odmawiając Mój Różaniec, aby spowolnić przebieg tych wydarzeń, które wkrótce się będą rozwijać. Mówię do was ponownie: sukcesja konfliktów zbrojnych w różnych krajach rozwinie się wojnę i podział wewnątrz Kościoła przyniesie rozłam i wyłoni się wcześniej opisany byt niegodziwości. Dziatki, nie opuszczajcie Mnie, módlcie się ze Mną Moim Różańcem, aby zatrzymać plany Mojego przeciwnika i jego wysłanników zła. Wzywam Moje wybrane dzieci wierne kapłaństwu, legiony które noszą Moje imię, Moją Armie, zakonników i zakonnice, dusze konsekrowanych i ogólnie cały świat katolicki. Nadszedł czas, abyście towarzyszyli Tej Matce w drodze na Kalwarie. Niech Boży Pokój wypełni wasze serca i światło Ducha Świętego niech prowadzi was do prawdy. Wasza Matka: Mary Pani Wszystkich Narodów.

        Dajcie poznać moje przesłania całej ludzkości”

        No i akurat w to orędzie Enocha jestem w stanie uwierzyć, a co się stało że potem zmienił się jego front? te przekazy są z tego samego źródła co dziecka z Chicago…..

        • Dzieckonmp said

          Spokojnie każdy jest poddawany presji.Nie każdy ma tyle siły aby unieść te ciężary.Nie jesteśmy w stanie wszystkiego zrozumieć.

        • kooool said

          Nie rozpraszajmy się i skupmy się na Orędziach Jezusa dla Świata przekazywanych przez Marię Bożego Miłosierdzia.

          Nie wolno ci patrzeć na przekazy innych wizjonerów lub słuchać innej osoby twierdzącej, że przychodzi w Moim Imieniu, jeśli dając i wiadomość, która jest sprzeczna ze Słowem otrzymanym ode Mnie.
          ….
          Tych Moich wyznawców, którzy potępiają te Orędzia, błagam was pomódlcie się do Ducha Świętego i poproście o dar roztropności przedtem, zanim odrzucicie Moje Święte Słowo. Tych, którzy znieważają Moją wizjonerkę i odbiorców tych Orędzi proszę, by zadali sobie to pytanie. Jeżeli wierzycie, że to pod wpływem szatana ukazują się te Orędzia, to dlaczego prosiłby on was o modlitwę? Byście szukali przebaczenia, aby przyjmować Świętą Eucharystię? Wówczas będziecie wiedzieli, że nie jest to możliwe.

          Musisz zrozumieć, że nie będziesz w stanie bronić Moich orędzi z żadnym realnym autorytetem, dlatego milcz gdy będziesz proszona, by zdefiniować Moje orędzia.

        • Margaretka said

          Kooool masz rację, powinniśmy się skupić na tym co najważniejsze, jednak czy nie należy też ostrzegać? czasem dobrze jest poczytać, mnie opinie wielu osób pomogły zrozumieć wiele spraw, których nie potrafiłam pojąć sama. Wszyscy wzajemnie otwieramy sobie oczy. Tylko dlatego wypowiadam się na temat tych przekazów, bo we mnie budzą negatywny odbiór i myslę, że wielu mogą zwieść.

        • kooool said

          Margaretko, ja też ostrzegam, bo już samo czytanie i zastanawianie się nad wątpliwymi treściami rodzi zwątpienie. Rozumiem słowa Jezusa „nie wolno” to nie wolno. Jeśli wiesz, że coś niesie za sobą sprzeczności, nie wchodź tam, bo zamiast pomóc innym, sama się pogubisz. Lepiej szukać porównań z Pismem Świętym, to jest gwarancją bezpieczeństwa.
          Jak ktoś wklei, trudno, niech jest. Ale jak widzę, że wciąga co poniektórych w dialog o różnicach czegoś z MBM, no to ja wklejam ostrzeżenie z Ostrzeżenia.
          Nie rozglądajmy się na boki z ciekawości. Idźmy jedną, wąską, prostą drogą do CELU, patrząc na Jezusa.

      • Margaretka said

        Kolejna sprzeczność tych dwóch źródeł; orędzie Enocha…

        „Po Moim Ostrzeżeniu i Cudzie się ujawnią się publicznie Moi dwaj świadkowie.

        Ludu Mój, przywitajcie Moich dwóch świadków dajcie im całą waszą pomoc, oni są Moimi świadkami i Ja będę szedł przed nimi. Kto ich przywita, Mnie przywita, kto ich odrzuci, Mnie odrzuci. Moje dwa drzewa oliwne mają moc wiązania i rozwiązywania, błogosławienia i przeklinania; Mój przeciwnik nie będzie w stanie zrobić tego, co chce, ponieważ będzie tam Moich dwóch świadków aby zniszczyć jego plany i jego fałszywą naukę”

        Z przekazów z irlandii wynika jasno, że dwoma świadkami obleczonymi w wory, są chrześcijanie i żydzi;

        …”Dwoma Świadkami są: Chrześcijanie i Dom Izraela. Chrześcijaństwo jest pierwszym celem, ponieważ pochodzi ode Mnie. Izrael jest drugim celem, ponieważ Ja narodziłem się Żydem oraz ponieważ jest to kraj wybranego narodu Boga — kolebka Jerozolimy.

        Nie jest żadnym przypadkiem, że szatan chce zniszczyć tych dwoje, ponieważ on ich nienawidzi, a poprzez zatarcie po nich wszelkich śladów obwieszcza swoją najważniejszą deklarację — że stoi on ponad Bogiem. O, jak ci dwaj świadkowie będą cierpieć w Imię Boże. Oni nie zginą, ale będzie się wydawać, że pozbawieni są wszelkiego życia”…

        • Zorrro said

          Orędzia D.Pasterza do lutego byly ok. Potem nastąpiła jakaś tajemnicza presja…
          Niedobrze jak prorok ulega presjom zewnętrznym – nawet choćby pochodziły z biskupich kręgów. Jeśli prorok nie jest odporny na nie to traci swoją moc jako ‚przekaźnik”-staje się niewiarygodny i wprowadza dezinformację.
          Z takim stanem mamy chyba do czynienia w wypadku D Pasterza. To przykre ale ja mu juz nie ufam w pełni…

        • Szejk said

          przecież jasno w któryś z przekazów jest wyjasnione ,że tych dwóch świadków to będą dawniejsi dwaj Prorocy , którzy na ten czas ostateczny zostaną oŻywieni a potem zabici , tylko nie pamiętam obecnie , którzy to będą.

      • Bozena said

        Tez tak mysle Dzieckonmp, po tym jek ukazala sie nota Enocha 25 marca, wydaje sie jakby cos bylo nie tak w Jego przekazach. Wyglada na to ze za kazdym razem kiedy pisze nie tak o pap Franciszku, jest na niego nagonka. Wklejam tu ta notke:
        „NOTA WYJAŚNIAJĄCA: DLA WSZYSTKICH PORTALI KATOLICKICH
        Z przykrością widzę jak niektóre portale katolickie, kwestionują , orędzia Dobrego Pasterza i zniesławiają moje imię, mówiąc, że jestem przeciw Ojcu Świętemu Franciszkowi, żadnym miejscu orędzia Dobrego Pasterza nie mówią, że Ojciec Święty Franciszek jest oszustem, po co siać niezgodę tam gdzie jej nie ma? Dla czego wydają oszczerczy osąd i zniesławiają w nich moje imię i orędzia Dobrego Pasterza?To orędzie Jezusa Uświęciciela jest bardzo jasne, i w nim Jezus Uświęcicie, potwierdza, że Ojciec Franciszek jest Jego Wikariuszem i prosi o modlitwę za Niego. Orędzia należy rozeznawać w Świetle Ducha Świętego, a nie w świetle ludzkiego rozumowania. Kiedy Jezus Uświęcicie w orędziu z dnia 20 lutego, Mówi, że fałszywy papież już jest gotowy, aby zjednoczyć się z fałszywym mesjaszem, to nie Mówi, że to będzie Papież Franciszek, którego nawet nie wymienił z imienia;odnosi to raczej do fałszywego papieża, który wejdzie do kościoła,ale kto nim jest? To wie jedynie Bóg! (Drugi list do Tesaloniczan, wers 2)

        Kiedy Pan Jezus Dobry Pasterz, Mówi, że to stanie się wkrótce, lub jest już blisko, to nie jest to czas ludzki, ale Wola Boża, która może oznaczać czas krótki albo długi, zależnie od modlitwy Jego dzieci?

        Pragnę, zatem wyjaśnić to wszystko, aby zawiść nie została skierowana przeciw orędziom Dobrego Pasterza i mojemu imieniu, Niech Jezus Chrystus Dobry Pasterz błogosławi was i zachowa od złego. Wasz brat w Jezusie Chrystusie.Enoch

        Czy to czegos nie wyjasnia? Byc moze wazniejsze jest dla niego „Jego dobre imie” ???

        • Margaretka said

          …”żadnym miejscu orędzia Dobrego Pasterza nie mówią, że Ojciec Święty Franciszek jest oszustem, po co siać niezgodę tam gdzie jej nie ma? Dla czego wydają oszczerczy osąd i zniesławiają w nich moje imię i orędzia Dobrego Pasterza?”

          no i jak to się ma do słów z jednego orędzia lutowego?

          …“Módlcie się za naszego Benedykta proszę was raz jeszcze, gdyż wielu w Watykanie chce skrócić jego dni pontyfikatu aby posądzić w fotelu Piotra nowego papieża, argumentując, że zdrowie Benedykta XVI jest słabe i ze już nie jest w stanie prowadzić Kościół.

          Posadzą w fotelu Piotra nowego papieża, który nie będzie podążał za natchnieniami Ducha, i nie będzie wybrany pod wpływam Światła i Mądrości Bożej!!!
          dalej jest podane wprost, że następca Benedykta będzie rebeliantem i jedni pójdą za nim a drudzy za Benedyktem….

      • JA said

        tu jest jeden plus w tych oredziach mbm. pisze jak w ewangelii: tak, tak, nie, nie. a nie jak u zywego plomienia albo u m.kordas: pochodzi od boga,ale mu jeszcze duzo brakuje, a ile? dwa gile. mowa p.jezusa jest prosta: tak, tak, nie, nie.

    • Ewa DM said

      Człowiek ma taką ciekawość życia, że chce wiedzieć wszystko i teraz – natychmiast. A my mamy, jak Maryja i Józef – może nie rozumieć – ale zachowywać wszystko w swoim sercu. Dlatego obserwujmy, co się dzieje, jakie zmiany zachodzą, komu przypisana Kalwaria. Czy spełniają się, czy nie, Słowa Apokalipsy. Jeśli rzeczywiście zabraknie Przeistoczenia-Konsekracji, jeśli zanikną Sakramenty, to będziemy mieć pewność. Na razie zachodzą zdarzenia dla nas nie zawsze zrozumiałe. Niepewni są nawet zawodowi obserwatorzy (Radio Watykańskie, KAI), teologowie wyjaśniają, media coś podają, a potem się wycofują. Nie jesteśmy w stanie przesądzać w chwili obecnej, skąd to zamieszanie. Ja stoję na niewzruszonej pozycji obrony Kościoła, dopóki zachowywane są Liturgia i Sakramenty. Staram się zachować spokój i wsłuchuję się w głos orędzi, które nakazują wzmożoną modlitwę za kapłanów, o pokój, o nasze nawrócenie. Powinniśmy się także modlić o nasze rozeznanie, bo sami, bez pomocy Ducha Świętego, możemy się błąkać po bezdrożach.

      Chciałabym jeszcze podać informację w sprawie włączenia imienia Świętego Józefa do Modlitw Eucharystycznych (07.08.2013).

      „Wydział Duszpasterstwa Kurii Metropolitalnej Białostockiej informuje, że zgodnie z Dekretem Kongregacji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów z dnia 1 maja 2013 r., w Modlitwach Eucharystycznych II, III i IV, ma być wymieniane imię Świętego Józefa, Oblubieńca Najświętszej Maryi Panny, zaraz po imieniu Najświętszej Maryi Panny.
      W dniu 26 lipca 2013 r. nadeszła ostateczna odpowiedź Kongregacji na zapytanie Komisji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów Konferencji Episkopatu Polski, rozstrzygająca kwestię użycia imienia św. Józefa w używanym obecnie w Polsce Mszale Rzymskim.

      Kongregacja zatwierdziła polskie brzmienie wspomnienia imienia Świętego Józefa w następującej formie:
      – II Modlitwa eucharystyczna: „z Najświętszą Bogurodzicą Dziewicą Maryją, ze świętym Józefem, Jej Oblubieńcem, ze świętymi Apostołami”;
      – III Modlitwa eucharystyczna: „z Najświętszą Dziewicą, Bogurodzicą Maryją, ze świętym Józefem, Jej Oblubieńcem, ze świętymi Apostołami”;
      – IV Modlitwa eucharystyczna: „z Najświętszą Dziewicą, Bogurodzicą Maryją, ze świętym Józefem, Jej Oblubieńcem, z Apostołami”.”
      http://archibial.pl/news.php?id=906

      Najświętsza Maryja i święty Józef są najpewniejszymi Przewodnikami.

      • lucek said

        ( …) ” powinnismy sie takze modlic ” (…)
        cytac wyrwany z kontestu
        – ….Powinnismy sie PRZEDE WSZYSTKIM MODLIC
        Prosi o to Krolowa Pokoju.
        Swiety Jozef jest Patronem na obecne czasy.

        Kroluj nam Chryste !!!

  3. MariuszInfo said

    Panie Jezu Chryste, Ty który tyle wycierpiałeś na drzewie Krzyża, aby nas wybawić od śmierci wiecznej,
    a swoją ziemską Matkę dałeś nam za Matkę przedstawiam w pokorze następujące intencje
    za: Admina Bronisława, Małgosię, Tuptusię, Kasię 1, Szafirka, Izabelę i inne osoby Tobie wiadome.

    Matko Pomocy Nieustającej, módl się za nami.
    Jezu, ufam Tobie!

    • szafirek said

      Bóg zapłać Mariuszu. Pozdrawiam serdecznie. Życzę wielu łask bożych. Jezu Ufam Tobie !

      • Małgosia said

        Mariuszu Bog Zaplac za pamiec-otoczmy Kochani Tuptusie szczegolna modlitwa…przepraszam,ze nie bywam czesto na blogu lecz udalo mi sie zdobyc prace dorywcza przy tabace-mam Was Kochani w sercu i pamietam o Was w codziennie modlitwie..dziekuje Kochani!!!

  4. AntyNWO said

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Sawicki-o-zwrocie-funduszy-do-UE-po-kontroli-zwrot-nie-bedzie-tak-duzy-2911797.html

  5. AntyNWO said

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/60027-byly-prezes-pkp-intercity-kazdego-roku-budzet-panstwa-bedzie-musial-doplacac-do-pendolino-ok-180-mln-zl-czy-w-takim-razie-jest-sens-zakupu-nasz-wywiad

  6. AntyNWO said

    http://www.thetruthdenied.com/news/2013/08/10/pole-shift-nasa-whistleblower-pattie-brassard-expert-warns-of-coming-catastophic-event-in-august-2013/

    Coś się szykuje, między 17-26 sierpnia. Co tym myślicie?

    • Bozena said

      Mimo, ze są naukowcami, slyszą, ze dzwoni, ale nie wiedzą w ktorym kosciele.
      Matka Boza od dawna przekazuje, ze co sie bedzie dzialo nawet naukowcy nie bedą w stanie wytlumaczyc. Tyle wiedzą, ale tak naprawde nic nie wiedzą o sloncu. Chodzi o to, ze są tam jakies gazy, ktore slonce „ostatnimi czasy” emituje i ktore negatywnie dzialają na czlowieka, a jedynym ratunkiem jest przyjmowanie Jezusa w Komunii Sw.
      Wielu wizjonerow mowi tez o plazmie, ktora ma oderwac sie od slonca i po pierwsze sprawi, ze czlowiek „cofnie sie” technologicznie i drugie, ze bedzie to mialo negatywny wplyw na elektrownie nuklearne.
      Widac ze djabel cos przeczuwa, cos tam gada, by udawac, ze cos wie, zna Pismo Sw i Apokalipseale, ale my przeciez wiemy, ze on nie zna przyszlosci.

  7. AntyNWO said

    „…Klimatolog pracujący w przeszłości dla NASA, DeWayne Cecil jest kolejna osobą, która powiedziała ostatnio publicznie w jednym z programów radiowych w USA, że zasoby Ziemi wystarczą na zaspokojenie potrzeb najwyżej 500 milionów ludzi na Ziemi. Jego zdaniem nie ma szans, aby więcej osób mogło żyć w tak zwanym zachodnim standardzie. Czy oznacza to, że juz niedługo zacznie się redukcja populacji?…”

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/naukowiec-nasa-przyznal-ze-populacja-ludzkosci-powinna-wynosic-okolo-pol-miliarda

  8. AntyNWO said

    http://niezaleznatelewizja.pl/2013/07/alternews-31-07-2013/

    – spodziewane spadki w Chinach
    – Snowden i HAARP
    – Geoinżynieria w Polsce – raport PrisionPlanet

    Zobaczcie szczegolnie o tym haarpie i Snowdenie…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
