Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Kolejne miejsca które odwiedziłem

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 sierpnia 2013

Z Kalwarii Zebrzydowskiej pojechałem do Sanktuarium Miłosierdzia w Łagiewnikach.

20130823_131012

20130823_132138

Następnie Centrum Jana Pawła II

20130823_123725

Potem udałem się do miejscowości Radziechowy, aby być na Golgocie Beskidzkiej. Przyznam że pozytywnie odebrałem to miejsce, emocje internetowe opadły.

20130826_115600

20130826_094507

Następnie Skoczów i wzgórze Kaplicówka gdzie Jan Paweł II odprawiał mszę św. oraz chyba jedyne miejsce w Polsce gdzie jest obraz Matki Bożej Pompejańskiej.

20130826_115621

20130826_115952

20130826_115723

Nie zdążyłem odwiedzić Krzyża z Dozule który też był w planie.

Dalszy ciąg nastąpi za rok.

 

komentarzy 76 to “Kolejne miejsca które odwiedziłem”

  1. Tomasz said

    Golgota Beskidów pozytywnie. Hmm… Nie byłem ale w obszernych materiałach filmowych dostępnych w internecie robi przerażające wrażenie.

    • giovanna said

      pełna znaków masońskich obraza Boga.

      • Apostoł Różańca said

        Odnośnie Matki Bożej Pompejańskiej. Polecam świadectwo o nowennie pompejańskiej: Nowenna Pompejańska jest czymś cudownym co dostałam od życia. Dzięki ukochanej Mateńce moja mama, która jest bardzo ciężko chora – żyje! Oto nasza historia: w kwietniu 2009 roku okropna diagnoza – rak szyjki macicy. Lekarze nie dają praktycznie żadnych szans. Choroba jest tak zaawansowana, że operacja nie ma żadnego sensu. Jedak ze względu na młody wiek mamy (40 lat) lekarze postanawiają zaryzykować, a my czekamy na cud. Po operacji seria naświetlań i chemii. W sierpniu 2009 roku wybrałam się na pielgrzymkę do Częstochowy, w intencji uzdrowienia mamy. I oto staje się cud! Mama ma się świetnie dochodzi do zdrowia, a do mnie dochodzi, że to właśnie dzięki opiece Matki Boskiej sprawy się tak świetnie mają. Za jakiś czas mama niestety powoli „opada z sił”, i tak w sierpniu 2010 roku kolejna tragiczna diagnoza. Rak płuc. Typowy dla palacza. Nieoperacyjny. Najgorszy z możliwych. Bardzo agresywny. Lekarze dają jej od 3 do 6 miesięcy życia. Ale ja nie tracę nadziei. Intensywnie się modlę, i WIERZĘ OGROMNIE WIERZĘ że będzie dobrze… Mama dopiero w listopadzie dostaje chemię, znosi ją różnie, ale jest z nami. Choroba przestaje się rozwijać. Daje nam odetchnąć „na chwilę”. W sierpniu 2011 znowu zaczynamy chemioterapię. W jej trakcie w moim życiu pojawia się Ukochana Mateńka z Pompejów. Z „pomocą” mamy odmawiam pierwszy raz nowennę. Cudowną modlitwę. Cudowną zarówno pod względem jej „nie odparcia”, jak i wewnętrznych przeżyć. Z chorobą walczymy już 2 lata. Z powodzeniem. Mama ogólnie ma się dobrze. Żyje normalnie. Jest szczęśliwa. Leczenie chemią przechodzi bardzo dobrze. Dzisiaj przechodzi czwarty raz chemię. Jestem pewna, że będzie żyć jeszcze wiele lat dzięki Naszej Ukochanej Mateńce, i dzięki ogromnej wierze w powodzenie now enny. NIGDY NIE TRAĆ BRACIE/SIOSTRO NADZIEI. DLA MATKI BOSKIEJ NIE MA RZECZY NIE MOŻLIWYCH! ZAUFAJ A ONA CIĘ WYSŁUCHA… więcej świadectw na stronie: http://www.pompejanska.rosemaria.pl

        • KRYSTYNA said

          APOSTOLE RÓŻAŃCA

          MAM PYTANIE

          CZY 1 NOWENNĘ MOGĄ ODMAWIAĆ 3 OSOBY (KAŻDA INNĄ CZĘŚĆ ,A TĄ SAMĄ INTENCJĘ )

    • szafirek said

      Tez tak myslę . Oglądałam reportaż i byłam przerażona .

    • jamek said

    • cox said

      Ja też tak jak admin widziałem na własne oczygolgotę Beskidów, ale nie odbieram jej tak pozytywnie. Miejsce co prawda jest ładne, ale o całej reszcie szkoda pisać.

    • szach said

      Ja z pewnym uprzedzeniem zaczęłam drogę krzyżową Golgota Beskidów. Ale jestem pod wrażeniem tego dzieła. Miejsce wspaniałe i tak człowiek czuje się w górach bliżej Boga. Ogrom pracy musiał być włożony,by to dzieło-tak właśnie-,dzieło ! powstało. Mnóstwo symboli ,odniesień do życia naszego. Np gwoździe z napisami grzechów. Każda stacja zawiera pewne symbole ,przemawiające do człowieka. No może tylko malutkie zmiany bym wprowadziła,. Tzn usunęła bym te piramidki i odłupała siedzącą sowę, ale pewnie i to ma jakąś wymowę,która dla mnie była małym zgrzytem. Za to kiedy osiągnie się szczyt, pod ogromnym krzyżem stoi wspaniała figura Chrystusa Króla z Sercem na piersi i w koronie zamkniętej jakby kto się doszukiwał uchybień. Napis głosi-Chryste ,Królu wszechświata,błogosław Ojczyźnie naszej. (Jeśli mnie pamięć nie myli). I dla podejrzliwych zanadto przypominam,że przy każdej stacji drogi krzyżowej mówimy-„Kłaniamy Ci się Panie Jezu Chryste i Błogosławimy Tobie. Żeś przez krzyż i mękę Swoją świat odkupić raczył.”
      Więc nie przed jakimkolwiek innym symbolem klękamy ,tylko przed Jezusem Chrystusem.
      Idea zbudowania w takim miejscu drogi krzyżowej, według mnie doskonała.

      • Denar Chrobrego said

        Drogi Adminie i pozostali,
        Obejrzyjcie film „Golgota Beskidów”, który rozprowadza ośrodek z Krakowa „Stowarzyszenie Róża”. Film z pewnością powstał z inicjatywy nieodżałowanego śp. ks. Tadeusza Kiersztyna.
        Zdębiejecie z przerażenia, jak każdą stacją tej pseudo-Drogi Krzyżowej zbezczeszczona została wszelka święta postać. Brak słów na ohydną lucyferiańsko-masońską prowokację. Autor rzeźb, niejaki Dźwigaj, prawdopodobnie jest lucyferianinem najwyższego rytu. Popłaczecie się z bezsilności, jak zrozumiecie, w jaki sposób przedstawił Pana Jezusa Chrystusa, co zrobił Matce Bożej Przenajświętszej, naszemu JPII…
        Popłaczecie się nad sobą, że zakpił z Was, bo „odbieraliście dzieło profesora Dźwigaja pozytywnie”.
        Nigdy tam nie pojadę, nie chcę tego widzieć, modlę się, żeby te rzeźby zniknęły i nie demoralizowały i nie DEMONIZOWAŁY Polaków i Beskidów.
        Wiedza z tego filmu otworzy Wam oczy na masonów. My mamy nasze święte, rzymsko-katolickie symbole Drogi Krzyżowej, uświęcone tradycją, z których ANI JEDEN nie pojawia się u Dźwigaja.

        Jezus Chrystus jest moim Panem.
        Denar Chrobrego

  2. G. said

    Ho, ho, niezły „tour de sanctuarium” 🙂
    A jak odebrałeś kaplicę w Centrum Jana Pawła? Mnóstwo osób zwracalo uwagę na dziewność tego miejsca m.in. Tabernakulum pod ołtarzem. Czy to prawda?

    • Tomasz said

      Gdy pierwszy raz widziałem zdjęcia z tego centrum na pewnej stronie byłem pewny że to kolejna „ohyda zgniłego zachodu” gdzie różne profanacje są bardzo częste. Jakieś zdjęcia z kościoła w Holandii albo Niemczech gdzie ktoś pozwolił „artyście” na umieszczenie bohomazów w kościele np. potwora pożerającego Pana Jezusa. Z niedowierzaniem doczytałem że to Kraków i Centrum…. Jana Pawła II.

  3. młody said

    Sanktuaruim w Łagiewnikach wyglada jak meczet a droga krzyżowa ohydna jak Golgota Beskidów i ten napis ” obnażenie z szat’.Jeżeli ktoś nie jest wtajemniczony to może zapytać kto zost obnażony?

  4. G. said

    Aha i jeszcze jedno – jak odbieracie nowe i stare sanktuarium Bożego Miłosierdzia? Starą kaplicę, gdzie sa relikwie św. Faustyny uwielbiam, mogę tam siedzieć godzinami. W nowym kosciele mróz mi chodzi po plecach i zwiewam natychmiast po modlitwie. Myslałam, że tylko ja tak mam, ale np. moje dzieci powiedziały mi, że boją się tego koscioła, nieswojo sie w nim czują. Chyba to stare budownictwo sakralne ma w sobie to coś… Polecam „tour de katedry gotyckie we Francji”, póki jeszcze są świątyniami, a nie pubami czy ośrodkami sportu. Są prze-piękne.

    • Tomasz said

      Nowe kościoły też bywają piękne choć oczywiście nie tak bogato wyposażone jak wiekowe katedry. Brzydkie i szkaradne są tylko projekty masońskie. Na długo zanim nastała obecna „Godzina szatana” swąd złego wkradł się w środowisko projektujących i wybierajacych projekty nowych świątyń.

    • szafirek said

      Tak to prawda stare kościoły są wyjątkowo piękne. Jest w nich taki specyficzny klimat , czuć ze jest się w domu Bożym . Można by rzec, że czuć dosłownie ,ostatnio gdy bylam wlasnie w takim starym kościółku wszedł dziadek z wnuczkiem a, wnuczek powiedział do niego „dziadku , jak tu pachnie kościołem” . Tylko boję się ze niedługo i w starych kościołach będzie „wiało chłodem ” jak to trafnie ujęłaś G. Będzie żal, naprawdę wielki ,a chodzę często na mszę św. do takiego jednego wiekowego kościoła i widzę ostatnio ze coś idzie nie w ta stronę co trzeba i jestem tym zmartwiona. Myslalam ze akurat tam nie będzie zmian o których czytamy w orędziach. A jednak coś mi nie pasuje. Na razie obserwuję z niepokojem co będzie dalej ,mam nadzieję ze się mylę ,dlatego na razie nie chce pisać dokładnie co się wydarzyło. Jednak razem z mężęm byliśmy zdezorientowani w pewnym momencie w trakcie mszy św. Coś chyba jest nie tak bo póżniej przeglądałam orędzia i w jednym z ostatnich „Skoro czcicie Moją Matkę, to musicie nawiedzać Jej Świątynie i tam oddawać Jej hołd 14 sierpnia 2013, godz. 15.15 ” są słowa Pana Jezusa „Jeżeli zostanie wam zaprezentowane coś nieoczekiwanego, to wiedzcie, że jest to znak ze strony bestii, która chce zwieść świat i go przekonać, że szatan i jego kohorta należą do grona świętych.” Nie wiem ,odebralam to jako odpowiedz na to co się wydarzyło na mszy św. Liczę ze był to epizod w sumie dwa tym bardziej ze pojawił się nowy ksiądz w tym kościele. Modlę się by tak było, by były to tylko te dwa zdarzenia. Jezu Ufam Tobie

  5. Chcę powiedzieć, że w kotlinie Kłodzkiej, również jest obraz, Matki Bożej Pompejańskiej. W tym roku widziałam. Albo w Wambierzycach, albo w Kłodzku w kościele Jezuitów.

  6. jamek said

    Kiedyś ktoś z pielgrzymów RM polecił mi międzyinnymi stronę >maruchawordpres< jako patriotyczną i dla katolika interesującą. Jednak po kilku dniach okazało się, że prowadzący ją Admin to szpion ruski plujący na patriotów, KK i ogólnie antychrześcijanin . Po tym wpisie pytam więc Admina tej strony: Panie Bronku czy to ty, lub co się stało? Czy ta strona nie została przez wrogów przejęta?

    • szafirek said

      Co się dzieje tu od kilku dni ??? 😦 gdzie są wszyscy? 😦 gdzie Wiesia gdzie Margaretka ,MamOczy, Kooool, Serce333, Mariusz Info i wiele osób których nie dam rady teraz napisać a czuje ich brak 😦 ???? Panie Bronku czy pan tu jest z nami??? Jakies mam dziwne wrażenie ze cos jest na blogu nie tak jak zawsze 😦 😦 JEZU UFAM TOBIE

      • Dzieckonmp said

        Jestem z wami. Już wróciłem ale nie an długo bo w czwartek rano wyjeżdżam do Medjugorje. Inni czytelnicy też pewnie korzystają z ostatnich dni wakacji.

        • jamek said

          W takim razie czy ktoś panem steruje i każe pisać posty pod ich zamówienie?
          Wiem że pan Bronek nigdy nie popierał masonerii we wszystkich jej przejawach. Jak to się ma do tego artykułu? Nie wierzę że mamy do czynienia z prawdziwym Adminem tej strony. Na żadnym zdjęciu nie ma pana osoby, czy tylko przez anonimowość?

        • Dzieckonmp said

          ja steruję sam sobą tylko.

        • jamek said

          Po tym jak wysłałem do Kurii i wielu parafi link ze zdjęciem potwierdzającym przynależność kard. Dziwisza do masonerii otrzymałem maila że najprawdopodobniej będę skarżony w Sądzie i zaraz po tym na moim osiedlu kręci się pełno P0licji a wcześniej ich nie było. Wiem że nie grozi mi zagrożenie życia [Pieczęć ochrony przez Boga Ojca], ale czy nie mogą mnie ciągać po Sądach, czy nie zasądzą milionowej kwoty by wsadzić mnie do więzienia? Zlikwidowali moje konto na YT na którym było kilkadziesiąt wartościowych filmów religijnych, jak i również ten film o „Golgocie Beskidów?” który również został wykasowany. Dlaczego Prymas Kowalczyk P0kłonił się tuskowi który wcześniej zapowiedział że on księżom się nie będzie kłaniał. Dlaczego pochwala lipną preambułę napisaną przez lewaka [masona?]. Dlaczego wdzięczy się do Waltzowej pani która usuwa Krzyże, buduje mahometańskie świątynie, zabrania na stadionie wywiesić Polskiej flagi a oklaskuje ruską z napisem „Tu jest rosja” i wizerunkiem Putina z mieczem??? Pytania można by mnożyć.

        • Dzieckonmp said

          Przecież wiesz że była to podróbka niedbale zrobiona, taka fałszywka nieudolnie zmanipulowana. Po co fałszywki wysyłasz?

        • jamek said

          To dobrze bo nie będziesz miał wpływu nad Nami.

        • jamek said

          No, no dalej! Może zawołasz „Ja” do P0mocy!

      • szafirek said

        Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, Szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen.

      • Margaretka said

        Ja jestem codziennie 🙂 jednak nie zawsze się udzielam. Dzisiaj byłam na rodzinnej wycieczce w innym mieście i zwiedziłam tą katedrę. Powiem tak, bardzo mi się podobała, zwłaszcza zapach, ten typowy dla starych Kościołów, wystrój i styl. Co myslicie o tej katedrze? https://www.google.co.uk/maps?layer=c&z=17&sll=52.924878,-1.477391&cid=5432789786597725948&panoid=qfcitOJZknyEfUG9Prq9dw&cbp=13,261.11036355149656,,0,0&q=katedra+w+derby+uk dostrzegacie coś niepokojacego? pozdrawiam

      • HELENKA_18@WP.PL said

        JA JESTEM ,SLEDZE NOWE WPISY I PODROZE PANA BRONKA,BYLAM W MEDUGORIE,MODLILAM SIE ZA WAS WSZYSTKICH ,POWROCILAM A JUZ PRAGNE JECHAC DZ MATENKI,Z PANEM BOGIEM KOCHANI

    • jamek said

      Czy to mogą być słowa naszego Admina pana Bronka?

      „ja to się dziwię że stare to a takie głupie.”

      To nie jest możliwe ten portal już trafił w ruskie ręce, tak samo jak >maruchawordpres< gdzie obecnie podburza się nas na Żydów, kłamie o Kościele i zachwala ruskie Cerkwie, pluje na świętości [w odpowiedzi na mojego posta została wulgarnymi słowami beszczeszczona Maryja], gdzie piszący tam oficjalnie przyznają się do swojej antychrześcijańskiej i lewackiej przynależności z wielu krajów!

      Proszę aby ludzie którzy bezpośrednio znali pana Bronka napisali nam co się stało? Martwi mnie to bardzo.

      • Dzieckonmp said

        Słowa “ja to się dziwię że stare to a takie głupie.” napisałem do „Mieczysławy” której nie znasz komentarzy bo usunąłem. Dodam tylko że pluła na Jana Pawła II oraz na Benedykta XVI i prosiła aby się modlić nie do Boga tylko do Franciszka. Widzę że nie orientujesz się kto komu odpisuje.

  7. jamek said

    MUSZĄ ZABEZPIECZYĆ MSZAŁY, SZATY LITURGICZNE, ŚWIĘTĄ BIBLIĘ I ŚWIĘTE KRZYŻE. TO WSZYSTKO ZOSTANIE PODMIENIONE

    sobota, 17 sierpnia 2013, godz. 11.50

    Moja wielce umiłowana córko, wielu z tych, którzy pobłogosławieni są mocną wiarą i miłością do Mnie, Jezusa Chrystusa, wreszcie zaczyna rozpoznawać Mój Głos – mówiącego do świata poprzez te Orędzia.

    Ci, którzy spędzają swoje życie, służąc niewolniczo wężowi, także wiedzą, że to Ja Jestem Tym, który mówię. Tak więc rozpoczyna się bitwa o spełnienie się Mojej Świętej Woli, gdzie wrogami Boga są ci, którzy pragną Mnie pokonać.

    Ci, którzy planują narzucenie ludzkości cierpienia – jako części przymierza z bestią – będą na tyle ostrożni, aby nie zostać przyuważonym na publicznym potępianiu tych Orędzi, gdyż robiąc to, przysporzyliby im wiarygodności. W zamian za to nienawiść do Mnie będą propagować innymi drogami, poczynając od niszczenia wiary tych będących wewnątrz Mojego Kościoła. Zwrócą oni serca tych, którzy Mnie kochają, przeciwko swoim chrześcijańskim współziomkom. Przygarną oni raczej pogan, czarownice New Age i wielbicieli bestii, niż tych chrześcijan, którzy przeciwstawią się ohydnym pogańskim rytuałom, które będą odprawiane w kościołach katolickich, a wkrótce także w innych kościołach chrześcijańskich.

    Wydarzenia te dopiero nadejdą. Proszę, nie myślcie, że aktualnie Msze Święte już uległy zmianie, ale to nie potrwa długo, a one się zmienią. Kiedy to nastąpi, musicie się od tego odwrócić i Mnie bronić.

    Przez złowrogą Masonerię w Moim Kościele na Ziemi zostało na przestrzeni ostatnich kilku lat zaplanowanych wiele zmian. Obecnie ich plany – znane już najwyższym hierarchom Kościoła – są gotowe, aby podać je do wiadomości. Zostaną one ujawnione wraz z zapowiedzią, że Kościół Katoliki zostaje poddany modernizacji, tak aby nabrał on rangi w dzisiejszym, nowym, otwarcie myślącym i liberalnym społeczeństwie. Stwierdzi się, że pozostawi on za sobą przeszłość, a następnie się powie, że jego dewizą stanie się objęcie wszystkich wyznań, aby pokazać, że nie ma on klapek na oczach. Zapowiedź ta spotka się na całym świecie z gorącym przyjęciem, a media zamieszczą tę wspaniałą wiadomość na pierwszych stronach, podczas gdy w przeszłości patrzyły one na Kościół Katolicki z niesmakiem.

    Nasienie szatana zostanie rzucone i nowe ceremonie, w których struktura Mszy Świętej zostanie tak zmieniona, że będzie ona odprawiania w odwróconej kolejności, i gdzie wszystkie właściwe sformułowania, opisujące Moje Męczeństwo, zostaną zastąpione nonsensem – pustymi słowami – pustymi naczyniami – pustymi Tabernakulami. Wszystkie Moje Krzyże zostaną zastąpione tajemniczymi symbolami okultystycznymi.

    Oto spustoszenie, o którym mówił prorok Daniel.* Jest to koniec Mojej Świętej Eucharystii i w wielu miejscach koniec takiej Mszy, jaką znacie. Ale Moi umiłowani, lojalni słudzy przygotują wyrób Świętych Hostii. Muszą zabezpieczyć Mszały, szaty liturgiczne, Świętą Biblię i Święte Krzyże. To wszystko zostanie podmienione.

    Musicie się szybko zgromadzić i to zaplanować, gdyż niebawem nie zezwoli się wam odprawiać Mszy zgodnie z Moją Wolą.

    Kiedy nadejdzie ten czas, Ja wami pokieruję, Moi wyświęceni słudzy. A wy – chrześcijanie, którzy wierzycie, że ta obrzydliwość spotka jedynie Kościół Katolicki – wiedzcie, że będzie ona przenikać do wszystkich kościołów chrześcijańskich aż dotąd, dopóki nie pozbędą się one wszystkiego, co do Mnie i Moich symboli nawiązuje. Z czasem będziecie surowo karani za wzmiankowanie Mojego Imienia.

    Będziecie zaszokowani, jak szybko ten pozornie niewinny, odnowiony, ale skażony Kościół stoczy się do poziomu złowrogiego kultu. Dołożą oni wszelkich starań, aby karać tych, którzy przeciwstawiać się będą tej pogańskiej, utworzonej przez człowieka, nowej światowej religii.

    Chrześcijanie i żydzi staną głównym celem nienawiści i będą prześladowani z powodu swojej religii.

    Nie ulegajcie trwodze. Wzywam was, przygotujcie się do walki o Moje Imię. Nigdy nie zapomnijcie, jak bardzo Jestem nadal nienawidzony. Wiedzcie, że jeżeli będziecie Mnie naśladować w nadchodzących czasach – wasz krzyż będzie o wiele cięższy niż krzyż tych, którzy przyszli przed wami.

    Wasz Jezus

    * Dn 9,26-27; 11,31; 12,11; oraz Mt 24,15-21 i Mk 13,14

    http://ostrzezenie.wordpress.com/2013/08/24/musza-zabezpieczyc-mszaly-szaty-liturgiczne-swieta-biblie-i-swiete-krzyze-to-wszystko-zostanie-podmienione/

    • jamek said

      Od dziś traktuję ten P0rtal tak samo jak Gazety Wybiorczej!
      Czyli walka dopóki nie zostanę zbanowany jak np. na >maruchaworpress< i gdzie indziej

      • Anka said

        +
        Może zanim to nastąpi (Twoje zbanowanie) skrzyknijmy się do wspólnej modlitwy za Admina. Proponuję w czasie Apelu Jasnogórskiego zmówić dziesiątkę różańca i modlitwę do św. Michała Archanioła, prosząc Boga o potrzebną interwencję.

      • Ela said

        Ludzie, co am się stało ? Nie wyolbrzymiajcie wszystkiego, pomódlcie się lepiej za siebie…..

  8. Andrzej said

    Ale o co chodzi? Czy admin, lub ktokolwiek, nie może przeżyć Drogi Krzyżowej w ciszy i skupieniu, rozważając mękę i śmierć Pana naszego Jezusa Chrystusa? Czy trzeba zaraz szukać wszędzie znaków szatana? Dziwne są niektóre Wasze wpisy, nie rozumiem ich, zawsze myślałem że trzeba skupić się na Bogu i go pragnąc i szukać, a nie tracić czas i energię na coś co do Boga nie prowadzi.

    Będąc dzieckiem na religii Pani Katechetka tłumaczyła nam, co znajduje się w ołtarzu w naszym kościele, na samym szczycie ołtarza nad figurą Świętej Tereski, w trójkąt jest wpisane oko, jako symbol Boga Ojca Wszechmogącego. Zawsze, kiedy mój wzrok patrzył w górną część ołtarza, rozważałem i myślałem o Bogu. Jaki On jest, nie raz zwracałem się do Niego i przez ten symbol On był blisko mnie.
    Pamiętam, jak ileś tam lat temu, po raz pierwszy trafiłem na film o symbolach masońskich, potem inne filmy i jeszcze więcej, internet jest pełny wszystkiego, byłem jak zahipnotyzowany i zszokowany jak to możliwe że w Kościołach są takie rzeczy.
    Zrozumiałem i dla mnie, te wszystkie filmy maja tylko jeden cel, odciągnąć mnie od Boga, to wyśmienity plan szatana, namieszać ludziom w głowach by odciągnąć ich od myślenia o Bogu. Po tych filmach zamiast w Kościele szukać i myśleć o Bogu, szukałem symboli masońskich. Nie było mowy o skupieniu, wyciszeniu tylko szukanie, czy czasem nie ma tu coś ukrytego. Dla mnie to nie jest normalne. Zacząłem przyglądać się jakie strony i kto promuje takie filmiki o symbolach w KK, w większości są to niestety nasi bracia innego wyznania. A niektórzy katolicy rąbią im jeszcze reklamę…

    Dzięki Bogu i Maryi jestem wolny, jestem prawdziwie wolny, czuje się wolny, dzięki Ci Boże za to.
    Chce w każdej chwili szukać Ciebie, myśleć o Tobie i być przy Tobie.
    Niech nigdy nic i nikt nie przysłoni mi Ciebie.
    Dziękuje, dziękuje, dziękuje …… Ci, Boże mój

    • Dzieckonmp said

      Andrzeju niby przyjaciele zrobili mnie masonem i lizusem Gazety Wybiórczej, za to że przychylnie odebrałem Golgotę Beskidzką.

      • jamek said

        Zniszczę cię ty bezczelny ruski pętaku, podający się za Admina !!!

        ps. I nie myśl że jutro będę z tobą gadał.

      • jamek said

        Czekam dziś do 22:15 na Czaterii !!!

      • Anka said

        +
        Panie Bronku, modliliśmy się w Pana intencji i całej tej sytuacji, która nie wiedzieć skąd wynikła. Wszyscy wierzymy w siłę modlitwy, więc już teraz możemy mieć nadzieję, że wkrótce powiemy: wszystko dobre, co się dobrze kończy.

      • jamek said

        Na czacie nie ma już nikogo!
        Ten portal to tylko pusta skorupa przez obcych przejęta, a jego wartość tworzą jeszcze tylko ludzie którzy na nim piszą do czasu gdy i tego robić nie będzie się dało.

        http://www.youtube.com/watch?v=4-X6uNjmN-k

        • mario said

          Wyolbrzymiasz kolego, albo prowokujesz ……ale fakt, że odzywka „głupie babsko” była trochę nie na miejscu. Wyluzuj ….

      • imburak said

        Proponuje adminie byś podał jakiś szczegół z pilgrzymki do Medjugorie a osoby które były z tobą potwierdzą i po sprawie
        Jamek proponuje trochę wyluzuj … Bez emocji lepiej się analizuje fakty

        • Dzieckonmp said

          szczegółem może być to iż musiałem zachować się jak lekarz w pewnej sytuacji

        • jamek said

          Nie ma o czym gadać. Na czacie pana Bronka nie było. A weryfikacje, że ktoś lub coś są niemożliwe panie Rumburak.

        • imburak said

          Panie Jamek teraz niech Pan czeka spokojnie na potwierdzenie innego blogowicza bo z Pana zacietrzewieniem to wnioskuję że Pan jest tu nie na swoim miejscu… Adminie czy możesz wyjaśnić dlaczego nie byłeś na czaterii … to by ułatwiło wszystkim życie 😉

        • Dzieckonmp said

          On mnie z obrażał a ja się mam wstawić jak na komendę.On dobrze wie że ja jestem przez spikerie zablokowany na stałe.

        • MamOczy said

          Spokojnie to Pan Bronek widziałem go na zdjęciach . Nie wiem w zasadzie o co chodzi bo tak mniej czasu mam i nie wczytuję komentarzy ale ktoś podejrzewa , że admin to nie admin? Nie wiem skąd to wyszło ale to na pewno admin .

          Pozdrawiam z Bogiem !

        • Ela said

          To z Jamkiem coś nie tak….

      • Maciej said

        Spełnia się to co było przekazane w Orędziach – Szatan próbuje nas skłócić ze sobą. Jak widać idzie mu, niestety, dobrze.
        Jamek – nie tak powinien się zachowywać chrześcijanin. Rzucanie oskarżenia i wyzwiska pod adresem Admina (wg Ciebie podmienionego) to nie są lekkie rzeczy. Tak nie powinno być. Jak chcesz obronić swoje oskarżenie skoro nie masz mocnych dowodów?
        Nie zawsze zgadzam się ze sposobem pisania p. Bronka, ale osobiście nie odczułem żeby został on zamieniony czy podstawiony. Chcesz stawiać sprawę na ostrzu noża – proszę bardzo, ale licz się z tym że się mylisz i miej na tyle odwagi by później to przyznać. A przede wszystkim zachowuj się kulturalnie.

        Z Bogiem i Maryją.

    • jamek said

      Symbol oka został zawłaszczony przez masonów dla wielkiego architekta czyli człowieka. Oni nie uznają Boga tylko Lucyfera, a inne symbole o ich przywiązaniu do szatana świadczą.

    • Anka said

      +
      @Andrzej
      Miło poczytać, że czujesz taką sielsko – anielską wolność w chwaleniu Boga. Ja miałam mniej szczęścia, kiedy w czerwcu tego roku znalazłam się w Banneux (Belgia), miejscu objawień maryjnych, zwanym też przedłużeniem Lourdes (piękna historia – można poczytać w necie), i poszłam adorować Najświętszy Sakrament w kaplicy upstrzonej niezliczonymi pentagramami. Nawet monstrancja była takowym uwieńczona. Nomen omen kaplica była pod wezwaniem św.Michała, którego postać w niczym nie przypominała tego z Monte San Angelo. Siłą rzeczy, była to smutna adoracja. Uzmysławiała, że zły rozpanoszył się niemiłosiernie co, niestety, życie potwierdza.

  9. szafirek said

    Sancte Michael Archangele, defende nos in proelio, contra nequitiam et insidias diaboli esto praesidium. Imperat illi Deus, supplices deprecamur: tuque, Princeps militiae caelestis, Satanam aliosque spiritus malignos, qui ad perditionem animarum pervagantur in mundo, divina virtute, in infernum detrude. Amen.

  10. szafirek said

    Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,
    błogosławionaś Ty między niewiastami,
    i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.
    Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi
    teraz i w godzinę śmierci naszej.
    Amen.

  11. Gosia-3 said

    W roku Wiary włączam się o 21 do wspólnej modlitwy o obronę prawdziwego Słowa Bożego i wspieram Was moją modlitwą. Jamek nie lękaj się , w domu masz prawdziwe dziedzictwo Boga Żywego i on da Ci ochronę na zawsze. Nie sądziłam że aż tak ludzie nienawidzą Boga i przyjdzie nam o niego walczyć.
    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną, oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich , po tym świecie krążą , mocą Bożą strąć do piekła .Amen
    Bądzmy odważni i stawajmy w obronie prawdziwych Chrześcijan.

  12. Grazyna. said

    Ale komedia, tego jeszcze nie bylo !:-)
    KROLUJ NAM CHRYSTE ZAWSZE I WSZEDZIE ! ! !

  13. Grazyna. said

    Jamku – pozdrawiam Cie Bracie ! Ale z Ciebie bojownik ! 🙂

  14. pio0 said

    Co się tu dzieje? Co robicie z blogiem Królowej Pokoju? Pytam Was, co robicie?!

    Admin można powiedzieć, że został spluty, podejrzewany, za co? Za to że umieścił nam czytelnikom parę zdjęć, że jeszcze zamiast sobie spokojnie jeździć po Sanktuariach to pomyślał o blogowiczach i wstawia tu swoje zdjęcia, relacje, że dzieli się nami tym gdzie jest, że przynosi tu błogosławieństwo z miejsc w których był?
    Skąd ten strach, panika, lęk, to zło? Od kogo to pochodzi? Od Ducha Świętego? Jak nie, to od kogo?
    Opanujcie się, Admin nie jest jakimś trutniem żeby go deptano, jeszcze ma być na zawołanie dla każdego, no normalnie szok!

    Proszę, zostawcie to zło, wszędzie widzisz złego, w każdym widzisz zło? Zacznij wszędzie widzieć dobro i w każdym widzieć dobro!
    pozdrawiam serdecznie.

  15. szach said

    Admin to admin-na bank.A jak już o niedoskonałe piękno chodzi, to muszę przyznać, że sama się dziwiłam nieraz, że taki nieładny wizerunek Maryi, a cudowny. Jak więc to dowodzi, nie w pięknie wizerunku czy świątyni moc, ale w żarliwej modlitwie i otwartym sercu. To właśnie faryzeusze doskonale przestrzegali nakazów prawa, a mimo to, zostali nazwani grobami pobielanymi. Bo serca mieli zimne jak lód, choć dawali jałmużnę i pościli … Więc nie tędy droga.

    • szafirek said

      Tu nie chodzi o piękno. To proszę przeczytaj to orędzie Matka Zbawienia: Będą musieli znaleźć miejsca schronienia, aby mogli zapewnić codzienne Msze i Komunię Świętą
      sobota, 17 sierpnia 2013, godz. 16.45 „Szatan gardzi mną. On także się mnie boi. Aby zranić mojego Syna, zrobi wszystko poprzez dusze na które ma wpływ, aby zbezcześcić mój wizerunek przez wiele tajemnych rytuałów i czarne msze. Moja figura zostanie ozdobiona symbolami satanistycznymi i będę zbezczeszczona w wielu miejscach przez grupy masońskie, które przejęły kontrolę.” To pozwólmy by Kościół postawili na głowie .Nie rozumiem dlaczego pewne osoby zrobily się tu „letnie” a były „gorące” . Nagle tolerancja się pojawia . Nie rozumiem ,naprawdę.

  16. AntyNWO said

    Kazdy ma swoj punkt widzenia niech sobie kazdy obejrzy ten film o golgodzie beskidow moim zdaniem to masonska golgota beskidow Admin to Admin nie podszyty jak Jamek mowi dobrze znam wpisy P. Bronka….nie dajmy sie sklocic szatanowi bo to chodzi o oredzie MBM przeciez…..

  17. Grazyna. said

    Ja takze, odebrala bym te droge pozytywnie, gdybym nie widziala tego filmu, ktory tak dokladnie i wolno wszystko tlumaczy. Po obejrzeniu filmu trzeba sie bylo naszemu, prawdziwemu Adminowi przyznac, ze nie rozpoznal tych wszystkich masonskich znakow i symboli i nie byloby tego szalenstwa.Nikt nas nigdy nie uczyl rozpoznawania ich „mowy „, ja dopiero teraz zaczynam orientowac sie w tym swinstwie , a wiedzac, ze to masonska droga, nie moglabym czuc sie na niej pozytywnie.
    Ps.Dobrze wiecie, ze Jamek nie obrazal Admina Bronka, tylko wsciekal sie na tego, ktory go rzekomo podmienil, a taki scenariusz moze zaistniec w przyszlosci. Oby nie ! Pozdrawiam Wszystkich ! KROLUJ NAM CHRYSTE !

    • szach said

      A czy nie jest tak, że z powodu zbytniej wagi przykładanej do jakichś ukrytych znaków, zamiast otworzyć serce i się po prostu modlić, my doszukujemy się ukrytych symboli ,które sobie zawłaszczyli słudzy zła. Bo czy jest gdzieś motylek ,a czy ptaszek to wróbelek czy sowa ,czy gwiazdka ma 5 czy 6 ramion itd. I nie ma już miejsca na skupienie i szczerą rozmowę z Bogiem.A jakby was ktoś zamknął w celi pełnej pentagramów, to nie można się do Boga modlić ? Oczywiście, tu nie stawiam znaku równości między modlitwą a adoracją NS, bo to tak, jak rozmowa przez tel i rozmowa w cztery oczy przy jednym stole. Wiem,że zło się pcha wszędzie , ale też przesada w wyszukiwaniu symboli (a symbol ma taki wydźwięk, jaki mu odbiorca nadaje) , wprowadza zamieszanie. Może dlatego prostaczkowie prędzej dochodzą do Nieba, niźli uczeni.

      • szafirek said

        Ale ci co wszędzie nam wciskają te symbole zła muszą wiedzieć ze my sobie zdajemy z tego sprawę ze to robią . A gdybyśmy o tym nie rozmawiali to moim zdaniem uważali by nas za glupkow co nic nie wiedzą i można nam wszystko wcisnąć. Z resztą my wiedząć już o czyms nie możemy udawac ze tego nie ma bo byłoby to obłudą . Z Bogiem i Maryją

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
