Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Październik 3rd, 2013

Muzułmanin twierdzi, że w szpitalu w Mostarze ukazała mu się Matka Boża z Medziugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 października 2013


Muzułmanin

 Salko Balavac liczący 80 lat który mieszka w Mostarze w piątek widział coś, czego nigdy nie mógł sobie wyobrazić. Wszystko zaczęło się od jego nagłej choroby i przybycia do szpitala w Mostarze. Co mu się stało w szpitalu, który zmienił jego życie?

Objawienie w szpitalu

– Gdy przyjął mnie lekarz, tego nigdy nie zapomnę. Zarówno on, jak i całemu personelowi szpitala serdecznie dziękuję, powiedział Balavac, który został przyjęty do szpitala w piątek, bo poczuł silny ból, a wieczorem stało się coś nieoczekiwanego.
– Leżałem w pokoju, nie mogłem się ruszyć. Przy oknie leżał pacjent, którego przywieziono w godzinach wieczornych cierpiący wielki ból i ciągle wołał Jezusa. Już oczy zamknąłem, ale widziałem jak lekarz i pielęgniarka podchodzą do niego. I tak Jak leżałem, nagle przed moimi oczyma pojawił się kościół z Medziugorje, którego wcześniej widziałem tylko w telewizji. Wieże kościoła były oświecone jak złoto, a między nimi była Matka Boża. Była w różowej sukience i miała biały welon i nie mogłem się nacieszyć tak piękna była, mówi Balavac mówiąc o Madonnie. Według jego opowiadania, uniosła się w powietrze i skierowała się do Mostaru, mówiąc: „. Idę ratować ludzi”
– Unosząc się poszła pod krzyż. Kiedy Matka Boża przyszła to spojrzała na mnie i potem wróciła z dużą prędkością pomiędzy wieże kościoła i zniknęła. Opowiedziałem pierwsze o tym swojemu lekarzowi.

– W tym momencie, on był moim najbardziej ulubionym człowiekiem na świecie. Już w ten piątek wstałem z łóżka bo okazało się że jestem zdrowy, wrócił mój apetyt i choć miałem problemy z pamięcią, to teraz z łatwością  pamiętam nazwiska i osoby. A najbardziej niesamowite w tym wszystkim, że miałem taką wizję, powiedział nam ze zdumieniem. W jego pokoju, leżał mężczyzna, który miał jechać do Zagrzebia i Balavac  w owy piątek widział jak umiera. Wczoraj dowiedziałem się, że rzeczywiście zmarł.
Nie wiem, czy ja jestem 80 letni psychicznie chory, ale to, co mówię jest prawdą, powiedział Balavac który został wypisany wkrótce ze szpitala. Jego historia jest ciekawa.

Źródło: glasbrotnja.net

Posted in Cuda, Medziugorje | Otagowane: , , , | 33 Komentarze »