Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Komunikat w sprawie pomocy dla Marty

Posted by Dzieckonmp w dniu 8 października 2013

Kochani jest niesamowity odzew dotyczący pomocy dla pani Marty. Mnóstwo próśb przyszło na maila o podanie danych do wysyłki. Chcę powiedzieć że rozmawialiśmy z Wojtkiem przez telefon chyba z godzinę na temat co zrobić dalej z tą sytuacją. Wojtek jest wiarygodnym człowiekiem, bardzo rozmodlonym odmawiającym Krucjaty modlitw itd. Wspominam o tym gdyż były zapytania na ile jest wiarygodny Wojtek. Więc jestem pewien że jest wiarygodny. Marcie też trzeba pomóc gdyż jest ofiarą sytemu panującego w Polsce, zastraszoną, umęczoną sprowadzoną do sytuacji bez wyjścia. Wszystkie te drobne sumy które pożyczała w wysokości np. 900 zł dziś według tych oszustów rosną w tysiące złotych.  Mamy przykład ucisku ludzi , przykład na czym polega dążenie do panowania nad ludźmi.

Problem jest w tym że z tą sytuacją pani Marta sobie sama nie poradzi, gdyż już przez ludzi działających w imieniu szatana została zniszczona. Chcemy aby nasza pomoc okazała się skuteczna, aby nie polegała na tym że prowident otrzyma np. 900 zł  i za chwile będzie wysyłał kolejne wezwania za dodatkowe należności jak za upomnienie telefoniczne – 100 zł. A takich upomnień jest mnóstwo i za jeden taki telefon naliczają sobie 100 zł. Szatan niesamowicie niszczy ludzi. Dlatego prosimy aby ludzie znający się na prawie zgłosili się celem pomocy w negocjacjach z dłużnikami, aby podpisać ugodę z wierzycielami i na zawsze sprawa została załatwiona jako zakończona. Bardzo proszę o zgłoszenie się takich osób. W tej chwili uznaliśmy że należy doraźnie (bo bardzo tego potrzebuje) pomóc pieniężnie pani Marcie na naprawdę najpotrzebniejsze rzeczy gdyż osoba jest już bardzo z chorowana mimo młodego wieku, a wiemy że jest w ciąży. Obecny etap to pomoc finansowa w okolicach 3 tys zł plus pomoc rzeczowa.  Następnie próbowalibyśmy likwidować poszczególne  zadłużenia które nie są znów jakieś kosmiczne ale z bardzo wielkimi odsetkami.   Konto bankowe jest opanowane przez komorika więc zostaje nam tylko przekaz pocztowy. Dodam że Radosław podesłał dobry sposób dotyczący możliwości wpłaty przez internet a pocztę. Oto link do lepszego się z orientowania.

Pieniądze można dostarczyć przekazem pocztowym przez internet http://www.poczta-polska.pl/przekaz-pocztowy-przez-internet-i-z-opcja-sledzenia/

Wpłaca się pieniądze na konto Poczty Polskiej, a listonosz dostarcza pieniądze do miejsca zamieszkania. Korzystałem z tej opcji i nie było problemów. Pieniądze doszły na drugi dzień.

A poprzez ten link można od razu rozpocząć wpłatę przekazem pocztowym

https://www.pzw.poczta-polska.pl/MKPWWW/NadawaniePrzekazow.aspx

 

Wstawiam ostatni list pani Marty do nas, gdzie jakby nadzieja powróciła:

Szczęść Boże,
piszę tego maila żeby podziękować za to, że jesteście, że się odezwaliście. Napisałam do Was w momencie całkowitej rozpaczy. Dlatego mój list wyglądał tak a nie inaczej. Potrzebowałam, potrzebuję każdego wsparcia, także modlitwy. Szczególnie modlitwy. Przywróciliście mi nadzieję, daliście mi siły żeby iść na przód.

Naprawdę nie jest łatwo prosić kogoś o pomoc. Nie jest mi z tym łatwo. Bóg wystawił mnie na próbę. Dostałam orędzie od p.Wojtka, które przemówiło do mnie jakby Bóg do mnie przemówił. „Ci z was którzy bardzo cierpią i którzy mogli stracić wszelką nadzieję w życiu, wiedzcie, że jesteście w Moim sercu”. Ufam Bogu, że nie chce mnie skrzywdzić bo mnie kocha. Dzięki tej historii jestem jeszcze bliżej Boga. Doświadczyłam bliskości jak nigdy chyba wcześniej. W akcie rozpaczy błagałam Boże pomóż mi, nie mam siły, nie mam siły żeby dalej dźwigać ten ciężar. Ogarnął mnie spokój. Nastała jedna myśl szukaj mnie tam, gdzie jestem. Nie wiem dlaczego ale weszłam na internet. I praktycznie od razu trafiłam na Waszą stronę. Napisałam.

Naprawdę ciężko jest to opisać. Pan Wojtek bardzo szybko się ze mną skontaktował i w ten sam dzień się spotkaliśmy. Przepłakałam wtedy prawie tą godzinę rozmowy. Pewnie cieżko było nawiązać ze mną kontakt. Poczułam później wielki spokój. Znaleźliśmy niedrogie mieszkanie, mąż załapał się do pracy, dzięki której powoli płacimy za wynajem. Musimy jeszcze wymienić szyby pęknięte (stare okna) i brakuje trochę rzeczy. Ale nie narzekam.

Jeśli ktoś ma do oddania ubrania dla syna (rozm. od 122cm) buty dla mnie szczególnie zimowymi (rozm. 37) czy inne rzeczy byłabym bardzo wdzięczna. Nawet rzeczy dla mojego nienarodzonego dziecka.

Bóg zapłać osobom które chcą mi pomóc. Będę się za Was modliła. Tak jak ja proszę Was o modlitwę za moją rodzinę i za Marka. Za jego zdrowie.

komentarze 43 to “Komunikat w sprawie pomocy dla Marty”

  1. jola said

    Matka Zbawienia do kapłanów: Aby pozostać wiernym Kościołowi Mojego Syna na ziemi, musicie być przygotowani do karmienia Jego owczarni

    poniedziałek, 23 września 2013, godz. 13.30

    Moje dziecko, wiele znaków z Niebios ujawni się na dachach Kościołów Mojego Syna, kiedy będą dokonywać się końcowe przemiany w Liturgii Mszy Świętej. Ci wszyscy, którzy mają oczy otwarte i uważnie nasłuchują, staną się świadkami Gniewu Mojego Syna, który zostanie okazany w taki sposób, że nie będą mogli tego nie zauważyć.

    Mój Syn obiecał, że ujawni On Swój Gniew, kiedy oni – w łonie Jego Kościoła na ziemi – ukrzyżują Go na nowo poprzez zbezczeszczenie Jego Ciała i Krwi podczas sprawowania Najświętszej Ofiary Mszy. Grzmoty i błyskawice, za którymi nadciągną wielkie nawałnice, powalą ludzi z nóg. Staną się oni świadkami większych ilości powodzi i zaczną dostrzegać w tym kary Boże, spadające na ludzkość, podczas gdy grzechy człowieka będą rugowane.

    Niewolnicy grzechu – nawet ci, którzy kochają Mojego Syna i pozostają wierni Mszy Świętej – także oni nie zauważą różnicy, gdy ohyda spustoszenia zostanie im zaprezentowana. Nie zapominajcie, że to na pamiątkę śmierci Mojego Syna odprawiana jest Msza Święta, gdzie to, że Mój Syn jest Prawdziwie Obecny, daje się rozpoznać. Prawdę wkrótce przestaną oni uznawać, a nowa msza stanie się pogańską ceremonią. Ten dzień oczekuje na swoje nadejście, a wydarzy się to nagle i niespodziewanie, tak szybko, jak fałszywy prorok dokona tego ruchu. Obecny czas jest przeznaczony na przygotowanie. Ci wszyscy wyświęceni słudzy, którzy dochowują wierności Najświętszej Eucharystii i którzy będą się trzymać Świętego Słowa Bożego, muszą rozpocząć swoje przygotowania właśnie teraz .

    Aby pozostać wiernym ziemskiemu Kościołowi Mojego Syna, musicie być przygotowani do karmienia Jego owczarni Pokarmem Życia, czyli Jego Świętą Eucharystią. Taki jest ślub, jaki złożyliście Jezusowi Chrystusowi, kiedy powiedzieliście, że będziecie Mu służyć i udostępniać Jego Ciało i Krew poprzez ofiarę Mszy Świętej tym wszystkim, którzy szukają zbawienia. Ślub ten musi zostać uszanowany aż do dnia ostatniego.

    Nie lękajcie się przyszłych czasów, kiedy nieprzyjaciele Boga będą próbowali wykorzystać Jego Święte Imię, aby uniewinnić grzech i uczynić go przyjmowalnym dla wszystkich, jednocześnie wszystkich pozbawiając Jego Ciała i Krwi. To nie będzie mieć znaczenia, o ile wy będzie nadal służyć Mojemu Synowi tak, jak tylko będziecie mogli.

    Idźcie w pokoju, nie tracąc nadziei, że wy wszyscy, którzy kochacie Mojego Syna, zostaniecie pobłogosławieni Darem Ducha Świętego, tak abyście byli w stanie rozeznać Prawdę.

    Wasza Matka Najświętsza

    Matka Zbawienia

  2. jamek said

    Posłałem już maila do wszystkich posłów i senatorów takiego maila:
    ————————————————————————————————————-
    ” Kobieta błaga o pomoc

    https://dzieckonmp.wordpress.com/2013/10/08/szukaj-mnie-tam-gdzie-jestem/#comments

    A może chcemy mieć kolejnego Pustelnika? http://youtu.be/AkwfbrVu3Vs

    MJ ”
    ————————————————————————————————————–
    Bądźmy dobrej myśli

    • szach said

      a może by pai Marta napisała pismo do Rzecznika Praw Obywatelskich ? To właściwy organ i często właśnie pośredniczy w takich sporach ,broniąc ludzi przed nieuczciwymi firmami,które sobie naliczają odsetki od odsetek od odsetek… Takie firmy często jak widzą,że nie trafiły na jelenia, po pierwszym piśmie od RPO wycofują się z przesadzonych żądań . Ja w każdym bądź razie ,na miejscu p.Marty, spróbowała bym tej drogi.Porobić ksera od umów jakie zawierała z pożyczkodawcami,opisać wszystko w miarę jasno i wysłać poleconym.
      Oczywiście ,nikogo nie zniechęcam do natychmiastowej pomocy. Kto szybko daje,ten daje jakby podwójnie.

  3. As said

    Czy nie będzie to dość dziwnie wyglądało, jeśli listonosz zacznie przynosić codziennie pieniądze dla Pani Marty? Może lepiej wpłacać pieniądze np. do Wojtka, który w jakiś sposób bezpośrednio jej je przekaże? Jeśli taka opcja nie jest możliwa, to oczywiście proszę o dane adresowe na maila i zaraz coś przeleje przekazem pocztowym.

    • Dzieckonmp said

      przepisy skarbowe zrobią potem z Pana Wojtka przestępcę. Oni wszystko przewidzieli żeby mieć każdego w uścisku.

      • serce333 said

        Ma rację Amin. Nie cudujmy lepiej. Proste rozwiązania są najlepsze i nie będzie też żadnych podejrzeń.
        Kto chce może do p.Marty podjechać i osobiście przekazać pomoc finansową, może teź przy okazji jakąś żywność czy ubrania podwieźć jeśli mieszka w tym rejonie Polski.

        Z Bogiem i Maryją.

    • jamek said

      Dawno temu moja ciocia zaangażowała się w BIOFERM który okazał się wyłudzeniowym „łańcuszkiem” i gdy zaczęła otrzymywać wiele przekazów pieniężnych to Poczta P0lska zorientowała się, że jest ona tylko zwykłym szaraczkiem, który nigdzie wsparcia nie otrzyma i zaczęła kraść [tzn. od pewnego momentu nie przekazywała żadnych przekazów pieniężnych tylko sobie je zawłaszczała – dostawała info od nadawców o przekazaniu pieniędzy, ale ich nie otrzymywała] dlatego ja wyślę banknot pani Marcie w zwykłym liście, ale zawiniętym w złotko do piekarnika bo wiadomo, że oni teraz prześwietlają całą korespondencję i z prośbą do pani Marty aby SMSem potwierdziła dotarcie listu.

      • serce333 said

        Jamku takie posty jak piszesz zniechecają.

      • jamek said

        do: Serce333

        Ja tak czy owak wyślę.

        ps. Wydaje mi się że niewielki datek można wysłać listem.
        Dla większych przekazów należało by wysłać przekazem, ale trzeba być przygotowanym na ewentualne reklamacje związane z niedotarciem przekazu.

        ps1: Wiem że ludzie tuSSka to sami złodzieje, którzy są za niegodziwości awansowani na jeszcze wyższe stanowiska, byleby tylko jeszcze więcej ukraść.

  4. miriam said

    Admin-podaj Marcie mojego maila,wyślę Jej rzeczy dla dzieci i dla niej

  5. Nn said

    Jeśliby ktoś mówił:”Miłuję Boga”, a brata swego nienawidził, jest kłamcą, albowiem kto nie miłuje brata swego, którego widzi, nie może miłować Boga, którego nie widzi”(1 J 4,20),

    „Wtedy odezwie się do tych po lewej stronie: „Idźcie precz ode Mnie, przeklęci, w ogień wieczny, przygotowany diabłu i jego aniołom!
    Bo byłem głodny, a nie daliście Mi jeść;
    byłem spragniony, a nie daliście Mi pić;
    byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie;
    byłem nagi, a nie przyodzialiście Mnie;
    byłem chory i w więzieniu, a nie odwiedziliście Mnie”.
    Wówczas zapytają i ci: „Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym, albo spragnionym, albo przybyszem, albo nagim, kiedy chorym, albo w więzieniu, a nie usłużyliśmy Tobie?” Wtedy odpowie im: „Zaprawdę powiadam wam: Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili”. I pójdą ci na mękę wieczną …” (Mt 25,41-46).

    Troszczmy się o siebie wzajemnie, by się zachęcać do miłości i do dobrych uczynków” (Hbr 10,24).

    „Cel waszej wiary — zbawienie dusz” (1 P 1,9) –
    – dusz własnych i dusz bliźnich.

    • Nn said

      Pan Jezus dał jeszcze bardziej wymagające przykazanie: „To jest moje przykazanie, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem” (J 15,12)

      Wezwania do dobroczynności:

      Już w Starym Testamencie, a więc przed objawieniem miłosiernej miłości Boga w Jezusie Chrystusie, Prorocy wzywali:

      „Nie odmawiaj biedakowi rzeczy niezbędnych do życia i oczu potrzebującego nie męcz zwlekaniem! Nie dręcz duszy głodnego. Nie odpychaj żebrzącego w strapieniu, a od ubogiego nie odwracaj swej twarzy! Nie odwracaj oka od proszącego” (Syr 4,1.2.4.5);

      „Bądź dla biednego łaskawy i nie daj mu długo czekać na jałmużnę! Zgodnie z przykazaniami przyjdź z pomocą biednemu i stosownie do jego potrzeby nie odsyłaj go z pustymi rękami! Umieść skarb twój według przykazań Najwyższego” (Syr 29,8.9.11);
      „Nie zaniedbuj czynić jałmużny” (Syr 7,10).

      W Nowym Testamencie:

      „Nie miłujmy słowem i językiem, ale czynem i prawdą” (1 J 3,18).
      „Miłością ożywieni służcie sobie wzajemnie!” (Gal 4,13).
      „Wprowadzajcie zaś słowo w czyn, a nie bądźcie tylko słuchaczami
      oszukującymi samych siebie” (Jk 1,22).
      „Nie zapominajcie o dobroczynności, gdyż cieszy się Bóg takimi ofiarami” (Hbr 13,16).
      „Ci, którzy wierzą w Boga, mają się starać usilnie o pełnienie dobrych czynów” (Tt 3,8).
      „W czynieniu dobrze nie ustawajmy, bo gdy pora nadejdzie, będziemy zbierać plony, o ile w pracy nie ustaniemy. A zatem, dopóki mamy czas, czyńmy dobrze wszystkim” (Gal 6,9).
      „Jesteśmy bowiem Jego dziełem, stworzeni w Jezusie Chrystusie dla dobrych
      czynów, które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili” (Ef 2,10).
      ”Abyście już postępowali w sposób godny Pana, w pełni Mu się podobając, wydając owoce wszelkich dobrych czynów” (Kol 1,9-10).
      A nawet: „Jeżeli nieprzyjaciel twój cierpi głód – nakarm go. Jeżeli pragnie – napój go!” (Rz 12,19.20).
      „Bądźcie miłosierni, jak Ojciec wasz jest miłosierny” (Łk 6,36).
      _____________________________________________________

      Pochwały i błogosławieństwa dla ludzi miłosiernych:

      „Pójdźcie błogosławieni Ojca Mojego, weźcie w posiadanie królestwo, przygotowane wam od założenia świata! Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić… ” (Mt 25,34.35).
      „Ten, kto czyni dobrze, jest z Boga” (3 J 11).
      „Pożycza samemu Panu – kto dla biednych życzliwy, za dobrodziejstwa On mu nagrodzi” (Prz 19,17).
      „Kto daje jałmużnę, składa ofiarę uwielbienia” (Syr 35,2).
      „Dobroczynność jest jak raj we wszystko obfitujący, a jałmużna trwa na wieki” (Syr 40,17).
      „Kto daje ubogim – nie zazna biedy” (Prz 28,27).
      „Szczęśliwy ten, kto myśli o biednym i o nędzarzu, w dniu nieszczęścia Pan go ocali. Pan go ustrzeże i zachowa przy życiu, uczyni szczęśliwym na ziemi” (Ps 41,2.3).
      „Jałmużna gładzi grzechy” (Syr 3,30).
      „Miłość zakrywa wiele grzechów” (1 P 4,8)
      „Miłosierny dobrze czyni sobie” (Prz 11,17).
      „Błogosławiony, czyj wzrok miłosierny, bo chlebem dzieli się z biednym” (Prz 22,9).
      „Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią” (Mt 5,7).

      • Nn said

        Wyślij pieniądze kilkoma kliknięciami przez paypal
        Od (Twój adres e-mail)
        Do (Adres e-mail odbiorcy) n.p. Admina
        Kwota
        PLN – Polski złoty lub inne waluty

        .Odbiorca otrzyma pieniądze na konto PayPal, a jeśli go nie ma, może je szybko założyć.
        Dziel się pieniędzmi, a nie
        szczegółami danych finansowych.

  6. Gosia-3 said

    Proszę o podanie mi adresu pani Marty. Z Panem Bogiem

  7. Szejk said

    widzę temat poruszony ale bez efektu , kobieta czeka na naszą pomoc , ktora jak sadzę będzie znikoma.
    Następnyhm razem prosze nie poruszać takich tematów bo w człowieku robi sie zludzenia a tu figa z makiem.

    • Andrzej said

      Przepraszam, 59 osób kliknęło że pomoże Pani Marcie i jej rodzinie,a Ty piszesz że temat bez efektów?
      Przecież nikt tu nie będzie się chwalił, ile albo co wysłał ……

    • Dzieckonmp said

      nie będzie znikoma. Odpowiedź czytelników jest niesłychanie wielka. To jak trzęsienie ziemi taki odzew ludzki jest.

    • Szejk said

      mam prawo tak pisac , , jak ja mam to rozumiec jesli ja rano pisałem w pracy o przesłanie konta admina , bo jemu wysle kase bo inaczej nie moge i zero odzewu, teraz wchodze na ten temat i widze okrojone wpisy przez admina to co ja mam mysleć?

      • Dzieckonmp said

        szejk nie wiem czemu nie idą maile do Ciebie. Tylko do Ciebie wracają. Coć masz zły mail podany. napisz Ty do mnie a ja dam odpwiedź

        • Dzieckonmp said

          jeszcze jedno . Jest to kłamstwo. Nie było ani jednego wpisu usuniętego ani okrojonego dzisiaj.

        • Dzieckonmp said

          a może mi się nie kopiowała ta jedna litera przed kropką??? Dodam że cały dzień nie siedziałem przed kompem bo miłem pilne zajęcie. Teraz jak wszedłem to już 4 godziny siedzę i nie mogę wyrobić z odpisywaniem na maile żeby się nie pogubić

        • Szejk said

          o wiele wiecej widzialem wpisów ludzi którzy chcieli pomóc anizeli teraz,
          no ale juz nie wazne , jesli pomozemy to bedzie nasz sukces i chciałbym zeby ta Kobieta dostawała pomoc dopoki nie wykaraska się ze swoich problemów finansowych.
          zaraz bede pisał do Ciebie Adminie.

        • Dzieckonmp said

          szejku ja też mam takie pragnienie żeby było duzo więcej. Ale to było twoje pragnienie i tak Ci się wydaje że widziałeś więcej. Ja nic nie usunąłem.

        • Andrzej said

          Szejku popatrz na poprzedni temat 😉

      • Szejk said

        sorki za mój gniew, uniesienie bo nie mogę znieść tej znieczulicy , i smutno mi by było gdyby z tej akcji nic nie wyszło .
        Powiem Wam tylko to, że gdy pracowałem wcześniej to tak naprawdę nikomu nie pomagałem , wydawałem kase na moje zachcianki , gdy straciłem prace i dojrzałem czy też wiara we mnie urosła dojrzałem pustke w sobie że tak naprawde nic nie zrobiłem w życiu a nie majac pracy nie miałem pieniedzy by pomagać i z czym by stanął przed BOGIEM w czasie smierci czy też Ostrzeżenia tylko z chęciami że komus chciałem tylko pomóc no więc gdy mam te prace chce się dzielic na razie małymi kwotami bo mam tez długi.
        No to do dzieła ,
        piszcie do Admina kto jaka kwote wysłał bysmy mieli spojrzenia na te akcje .

    • serce333 said

      Nie będzie znikoma w żadnym razie.
      Z Bogiem i Maryją.

  8. iwona said

    Chciałabym wesprzeć Panią Martę drobną kwotą ewentualnie ubrankami dla dziecka – mogę wysłać kurtkę zimową rozm. 122, buty zimowe rozm. 31, proszę o podanie maila.
    Może warto zgłosić P. Martę i jej Rodzinę do Szlachetnej Paczki.

  9. Leming said

    A może by na Facebooku jakoś to rozreklamować?

  10. bozena2 said

    Parę dni temu pomogłam p. Irenie z tego bloga. Napisała do mnie bezpośrednio.

  11. Daga said

    Proszę o przesłanie adresu i danych Pani Marty, chętnie pomogę mam dzieci w podobnym wieku ,dziękuję z Panem Bogiem.

  12. Szejk said

    Marta wysłałem Tobie meila
    Ryszardzie Tobie również napisałem
    czekam na Wasz odzew

  13. Ewa DM said

    Z pewnością pani Marta znajduje się w ciężkiej sytuacji. Rozkręcona spirala pożyczek zniszczy każdego człowieka. Szkoda, że nie widzę odzewu, czy została wykorzystana możliwość uzyskania pomocy w Stowarzyszeniu, które prowadzi w Białymstoku ks. Konkol. Pisałam o tym już poprzednio. Sama wspieram, w miarę możliwości, tą działalność i jestem przekonana o udzielaniu tu sensownej pomocy ludziom będącym w potrzebie. A potrzeby mogą być materialne i duchowe, więc dodatkowo byłaby to forma weryfikacji tych potrzeb i konkretnego człowieka. Ponieważ ja widzę w całej sytuacji pani Marty głębszy problem. Zastanawia mnie, dlaczego rodzice nie akceptują jej pobytu w domu rodzinnym, ale chcą wychowywać wnuka. Natomiast, jeśli obecnie pani Marta i jej mąż chcą zbudować wspólną rodzinę, to niech im Pan Bóg błogosławi. W uporządkowaniu spraw zaciągniętych pożyczek pomoc prawna wydaje się niezbędna. Znalazłam stronę o bezpłatnej pomocy prawnej
    http://www.bialystok.sr.gov.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=295:bezpatne-porady-prawne-udzielane-na-terenie-biaegostoku&catid=86:pomoc-prawna&Itemid=136
    Pana Marka i jego syna oddaję opiece Matki Najświętszej, bo jego sytuacja wymaga naszej modlitwy.

  14. Grzegorz said

    Witam,
    ja również poproszę o adres p.Marty

  15. Aneta said

    Poproszę o adres Pani Marty – chcę wysłać przekaz .

  16. Aneta said

    jak mam uzyskac adres pani Marty?

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
