Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Grupy duszpasterskie w kościele Franciszka Ksawerego w USA

Posted by Dzieckonmp w dniu 11 października 2013

Niektóre grupy (duszpasterstwa) w kościele p.w. św. Franciszka Ksawerego w USA.

-Catholic Lesbians
-Gay Catholics
-Zen Meditation

lesbi

Tłumaczone translatorem

lesb1

Link do strony parafialnej pod wezwaniem Franciszka Ksawerego w której to parafii działają grupy charyzmatyczne zakreślone na fotkach powyżej.

http://www.sfxavier.org/wordpress/parish-groups/

komentarze 22 to “Grupy duszpasterskie w kościele Franciszka Ksawerego w USA”

  1. Przemysław said

    Pożyjom, uwidim.

    ————————————————————————————————
    Witam:

    A oto teksty M Nostradamusa z almanachu z roku 1614 dotyczące ostatniego papieża rezydującego w Rzymie w Watykanie,a nazywanego przez Świętego Malachiasza Pitrem Rzymianinem /Drugim!

    Omen;313;(sześciowiersz);

    Przed trzecią tak jak w szesnastym,
    Władza,pycha i mamona rozbiją jedność Kościoła,
    Pomimo starań Arki nie wielu przejrzy na oczy,
    że czyny i słowa się nawzajem rozmijają.
    Nie wiara i modlitwy prowadzą do Boga,a prawo Mojżesza-
    o czym najlepiej wie Szatan wróg Boskich przykazań.

    Presage(Przepowiednia);88,201(czterowiersz);

    Z początku podziwiany,a na końcu znienawidzony,
    stanie się zakałą hierarchów i tradycyjnego Kościoła,
    Po próbie obalenia i ustanowienia kadencji,
    Stanie się samolubnym tyranem i rózgą dla wiernych.

    Presage(Przepowiednia):77,183(czterowiersz);

    Powołana Wielka Rada Kapłanów nie osiągnie sukcesu,
    Na nadzwyczajnym zgromadzeniu biskupów-
    odkryta zostanie prawdziwa twarz oszusta.
    Jednak rzymska Arka przy wsparciu Atlantów zachowa tron!

    Presage(Przepowiednia)66,99(czterowiersz):

    Jego rządy chwały zamienią się w rządy potępienia,
    Przy końcu jego panowania opuszczony przez wiernych plac Piotra,
    stanie się oazą grzechu i rozpusty,oraz przekleństwem dla miasta,
    Po wielkiej wojnie lud Rzymu nie zgodzi się więcej na powrót Arki!

    Na razie to wszystko,ale chyba wystarczy!
    Czy możliwe jest to,że te wybrane przeze mnie teksty opisują pontyfikat papieża Franciszka?!
    Tego nie wiem!
    Ale wiem,że ostatni tekst wyrażnie mówi o tym,że Rzymianie nie zgodzą się po III wojnie światowej na odtworzenie państwa watykańskiego ,co zmusi Henryka Szczęśliwego do przeniesienia Stolicy Apostolskiej do Avinionu-nowej stolicy Francji(mówią też o tym inne teksty)!
    Ale nie na długo,bo funkcja papieża ma być w obecnym XXI wieku w ogóle zlikwidowana!

    Pozdrawiam:

    Atraktor

    Źródło: http://koniecswiata.info/forum/topic/232/wiek-xxi-wizje-i-przepowiednie-wolna-dyskusja-i-dociekania/page/109/

    • Przemysław said

      CD… jw.

      —————————————————————————————–

      Witam ;

      A oto centurie M Nostradamusa dotyczące ostatnich dni papiestwa:

      Centuria VI czterowiersz;96;

      Opuszczony Rzym padnie łupem najeżdżców:
      Ten bój może być pierwszym do krwi ostatniej.
      Bez jednego głosu o pomstę do nieba,
      Straszliwe spustoszenie dotknie całe miasto.

      i dalej Omen 83 nietypowy pięciowiersz!

      Podczas gdy chrześcijaństwem wstrząsają niepokoje,
      przywódcy prowadzą rozmowy:
      Hordy najeżdżców atakują Stolicę Apostolską,
      Ich przyjście zrazu jak choroba,póżniej zgubę przyniesie.
      Ze wschodu ciągnie śmierć,głód i pakty zdradzieckie!

      Centuria II czterowiersz;41;

      Przez siedem dni potężna gwiazda blask swój roztoczy-
      Chmurna gwiazda jak dwa słońca na niebie.
      Całą noc potężny pies-stróż wyć będzie,
      Kiedy wielki Kapłan ukradkiem opuści swą ziemię.

      Centuria VIII czterowiersz;99;

      Mocą trzech władców doczesnych
      Stolica Apostolska zostanie przeniesiona w inne miejsce,
      Gdzie władzę i substancję cielesną ducha
      Będzie można odnowić i uwierzytelnić.

      Centuria IX czterowiersz;99;

      Północny wiatr zmusi go,by opuścił swój tron biskupi,
      Kiedy rozżarzony do czerwoności popiół i pył opadnie na mury.
      Potem wśród deszczu,który wiele szkód przyniesie
      Ich ostatnia nadzieja podąży w stronę granicy,

      Centuria VI czterowiersz:57;

      Ten którego zamknięto w papiestwie by rządził,
      Kardynał bliski hierarchii,
      Stanie się z czasem twardy,okrutny i będzie nim powodował strach,
      Kiedy przejmie najświętszą władzę.

      Centuria VIII czterowiersz;41;

      Lis będzie wybrany-skromny,uśmiechnięty,
      Udający świętego,żyjący o jęczmiennym chlebie.
      A potem nagle stanie się tyranem,
      Depczącym bezwstydnie po szacownych głowach.

      Przepisałem tu tylko kilka znanych(z licznych) łatwych do sprawdzenia centurii M Nostradamusa dotyczących NIEWĄTPLIWIE OSTATNIEGO PAPIEŻA RZYMSKIEGO zwanego przez Świętego Malachiasza Piotrem Rzymianinem,lub Piotrem Rzymianinem Drugim.
      Czy tym ostatnim papieżem tu opisanym może być obecny papież Franciszek?
      Czy osobowość Franciszka i jego postępowanie opisane w w/w czterowierszach centurii odpowiadają charekterowi obecnego papieża?
      W/g mnie widać tu wiele zbieżnych cech,ale musicie ocenić to sami!

      W następnym artykule przytoczę kilka tekstów(czterowierszy i sześciowiersza) z innej twórczości M Nostradamusa z almanachu wydanego w roku 1614-są one jeszcze bardziej interesujące!
      Ale to już nie dzisiaj,może jutro.

      Pozdrawiam:
      Atraktor

      Źródło: http://koniecswiata.info/forum/topic/232/wiek-xxi-wizje-i-przepowiednie-wolna-dyskusja-i-dociekania/page/108/

    • Przemysław said

  2. młody said

    USA i wszystko jasne.

  3. Tomasz said

    Mocne. Widziałem to już kilka lat temu. To nie owoc ostatnich miesięcy. To jezuici. Najbardziej liberalny zakon na Zachodzie.

  4. młody said

    http://www.fronda.pl/a/w-paryzu-odbedzie-sie-gejowska-olimpiada-gay-games,31209.html

    • apostolat said

      Postęp po szwedzku | Lektor PL

      Program Frondy o upadku znaczenia rodziny w Szwecji.
      Pokazane jest podejście Szwedów do mniejszości seksualnych, dzieci, rodziny, pogrzebów.
      Pokazane jest, jak Szwecja staje się przodownikiem socjalizmu w Europie.

  5. Piotr2 said

    Sodomnia i Gomornia.
    Gejowici to już nawet w świątyni są na piedestale.

    No cóż, nikt nie mówił, że będzie lekko. Czekają nas jeszcze gorsze czasy.
    Módlmy się aby dotrwać do końca. I trzeba się wspierać wzajemnie modlitwą.

    Króluj nam Chryste!!!

    • Nn said

      Papież Franciszek – powiedział:*
      ,,- Wyjaśnił, że Jezus uwalnia nas od grzechu przez uczynienie Siebie GRZECHEM i wzięcie na Siebie grzechu całego świata.”

      1-y krok ( patrz cytat*)
      To Ponizenie Chrystusa!

      Nastepne to …
      .pedaly i lesbijki w kościele, nowa msza, zbeszczecznie Św. Eucharystii

      31.07.2013, 18:56 – Będą przekonywać Moich wyznawców, aby dostosowali Prawa Mojego Kościoła poprzez przeprowadzenie referendum

      … fałszywy prorok i antychryst ukradną wiele dusz…

      23.09.2013, 13:30 – Matka Zbawienia do kapłanów: By zachować wierność wobec Kościoła mojego Syna na Ziemi, musicie być przygotowani na to, by paść Jego owce

      … Wkrótce nie przestaną honorować Prawdę, a nowa msza stanie się pogańską ceremonią….

      10.08.2013 12:49 – Wiedzcie, że ból odrzucenia będzie dokładnie taki sam, jaki Ja i Moi apostołowie musieliśmy cierpieć podczas Mojego Czasu na Ziemi

      … , fałszywy prorok da wytyczne dotyczące tego w co świat ma uwierzyć, by posłużyło przeprowadzeniu ewangelizacji i utworzeniu nowoczesnego kościoła.

      28.07.2013, 21:40 – Pozostali niewinni ludzie, którzy ślepo podążają za bestią i fałszywym prorokiem, zostaną unieruchomieni w okrutnych więzach

      08.07.2013, 17:00 – Dziesięć Przykazań od Mojego Ojca przekazanych światu przez proroka Mojżesza człowiek teraz pisze na nowo

      08.03.2013, 14:05 – Został on wysłany do rozebrania Mojego Kościoła i rozdarcia go na małe kawałki

      … sobie sprawę, że mówię Prawdę. Fałszywy prorok – który będzie udawał przywódcę Mojego Kościoła – jest gotowy do noszenia szaty, która nie została dla niego przygotowana. On zbezcześci Moją Świętą Eucharystię …

      17.02.2013, 19:00 – Fałszywy prorok przejmie teraz Siedzibę w Rzymie

      … Prawda została utrzymana, a Moje Święte Słowo pozostało nienaruszone. Fałszywy prorok przejmie teraz Siedzibę w Rzymie….

      04.11.2012, 17:45 – Droga do Mojego wiecznego królestwa jest pełna ostrych kamieni i głazów

      … . Codzienne Ofiary, Msze, tak jak to zostało przepowiedziane, ostatecznie zostaną wstrzymane, ponieważ fałszywy prorok ogłosi, …

  6. kooool said

    Te Deum laudamus – Ciebie Boga wysławiamy

  7. Radosław said

    Parafia prowdzona jest przez o. Joe Costantino, SJ oraz o. Petera Fink, SJ. Zakon Jezuitów znany jest ostatnio z nadreprezentacyjnej liczby księży odrzucających Naukę Kościoła. Parafia prowadzi i propaguje np. “katolickie koła medytacji Zen”, tzw. rekolekcje, będące pogańskimi kursami, czy też właśnie grupę lesbijek oraz gejów.

    Jezuici, kiedyś najbardziej dzielny i wierny zakon głoszący po krańce ziemii czystą Ewangelię, stał się korupcjogenną instytucją zagrażającą zdrowemu funcjonowaniu Kościoła katolickiego.

    Arcybiskup Nowego Jorku Timothy Dolan wystosował list do proboszcza parafii, o.Costantino wyrażając swoją dezaprobatę i życzenie aby uczestnicy nie szli w Paradzie pod banerem parafialnym. Jak dotąd nie nadeszła żadna odpowiedź, na stronach internetowych parafii dalej umieszczone jest wezwanie do uczestniczenia w Marszu, a w parafii rozdawane są ulotki z programem.

    http://www.bibula.com/?p=23299

  8. serce333 said

    Bardzo pouczająca i ciekawa homilia ks infułata Jana Pęzioła z września 2013r. Chrzest chrzest krwi i chrzest pragnienia

    [audio src="http://www.sanktuarium-wawolnica.pl/audio/homilia_wrzesien2013.mp3" /]
    Z Bogiem i Maryją

  9. Piotr2 said

    Tak wielu o Mnie zapomniało i jestem dla nich często jak pusty slogan

    wtorek, 24 września 2013, godz. 18.00

    Moja wielce umiłowana córko, jakże samotny się czuję, kiedy tak wielu, włącznie z tymi, którzy są wierni Mojemu Świętemu Słowu, spędza tak niewiele ze stojącego im do dyspozycji czasu w Moim Towarzystwie. O, jakże chciałbym pozyskać ich uwagę, chociażby przez jeden moment w ciągu dnia. Tak wielu o Mnie zapomniało i jestem dla nich często jak pusty slogan. Czyż nie wiecie, że dzięki temu, że ze Mną rozmawiacie, choćby tylko przez krótką chwilkę, Ja wylewam na was Moje Łaski? Ci, którzy Mnie pocieszają przez to, że ze Mną rozmawiają – tak, jak jest im najłatwiej – osiągają pokój wewnętrzny, którego nie można znaleźć nigdzie indziej na świecie.

    Uganiając się za przyjemnościami, wygodami i podnietami, przeżywacie jedynie krótkotrwałe eksplozje satysfakcji. Nic – łącznie z największymi skarbami świata – was nie nasyci. To dzięki Mnie, dzięki Mojemu Wspaniałemu Miłosierdziu, został wam przyznany największy skarb – Dar życia wypełnionego wielką świetnością, cudownym otoczeniem, danym wam doskonałym, przepięknym ciałem oraz umiejętnością odczuwania miłości na stałe, miłości, która was obezwładni, ale i obdarzy was bezgranicznym błogostanem. Tak wygląda Życie Wieczne – i czas, kiedy was przeniosę do Mojego Nowego Królestwa na Ziemi, jest blisko.

    Jeżeli ze Mną rozmawiacie i prosicie Mnie, abym was na ten Wielki Dzień przygotował, to będziecie przygotowani, ale potrzeba czasu, aby spowodować zmiany, które przed tym Wielkim Dniem Pańskim muszą w was zajść.

    Jak panna młoda i pan młody – musicie wszystko mieć ułożone na swoim miejscu, zanim nadejdzie Dzień Wielkiego Błogosławieństwa. Musicie z dużym wyprzedzeniem przygotować wasze rodziny, waszych przyjaciół, waszych krewnych. Albowiem tego Dnia, kiedy przybędę, aby być przy tym wspaniałym Przejściu, wy musicie być gotowi ciałem i duszą, tak abyście okazali się godni wejścia do Nowego Raju.

    Każdego dnia, który spędzacie, zabiegając o potrzebyinnych, musicie wygospodarować przynajmniej dziesięć minut, aby pokutować za swoje grzechy. Jest to bardzo ważne, gdyż Ja was kocham i przyjmuję was z otwartymi ramionami. Aby móc się ze Mną we właściwy sposób porozumieć, zawsze musicie najpierw przyjść do Mnie jako pokorni słudzy. Kiedy klękacie przede Mną lub po prostu rozmawiacie ze Mną w swoim sercu, zawsze rozpoczynajcie, mówiąc:

    “Jezu przebacz mi, bo zgrzeszyłem”.

    Wtedy odczujecie Moją Obecność i Ja zamieszkam w waszej duszy. Im częściej będziecie się do Mnie zwracać, tym bardziej się do Mnie zbliżycie. Niedługo potem stanę się dla was jak przyjaciel, bez którego nie będziecie mogli żyć. Następnie będziecie się zwracać do Mnie z każdą najmniejszą rzeczą, a Ja będę obecny. Zawsze będę dbał o to, aby ci, którzy spędzają czas w Moim Towarzystwie, otrzymywali wielkie łaski, a Moje błogosławieństwo spowoduje ukojenie duszy i pokój umysłu. Pamiętajcie, Ja natychmiast odpowiadam tym, którzy Mnie szukają.

    Wasz Jezus

    źródło: ostrzezenie.wordpress.com

    trzecia próba bo jak mówią do trzech razy sztuka

    Króluj nam Chryste.

  10. Michał said

    O przyszłości Ameryki czytajcie na http://www.urbietorbi-apocalypse.net/Ameryka.pl.html

  11. Piotr G. said

    No, medytacja zen. Nawet Benedyktyni coś takiego uprawiają …. Więcej ukłonów stronę odnów charyzmatycznych, itd. Tak to się kończy. Ja nie twierdzę, że nie ma miejsca dla homoseksualistów w Kościele. Jest, ale pod pewnymi jednak warunkami.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
