Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Dlaczego wierzę w Ostrzeżenie

Posted by Dzieckonmp w dniu 13 października 2013

List czytelnika

Czytam orędzia przeszło 2 lata (od początku 2011r.). Natrafiłem na nie właśnie na blogu Dziecko NMP.
Poniżej moja mała historia, dlaczego ostatecznie wierzę w orędzia, wręcz to nie wiara lecz pewność poparta realnymi sytuacjami.

Na orędzia natrafiłem w marcu/kwietniu 2011 roku.
Czytałem je, widząc co sie dzieje na świecie i w Polsce oraz ogarniające ludzkość zaprzeczenie Prawom Bożym. Wiem iż celem jest zniesienie Wiecznej Ofiary przez która Syn Boży otworzył nam Bramy Królestwa Bożego. I najpierw będzie uderzenie w większego (kościół rzymskokatolicki) aby następnie uderzyć w kościoły wschodnie. Gdyz celem jest zniesienie ofiary, z jednoczesnym zapewnieniem możliwości „modlenia się” dla tych co czują obecność i istnienie Wyższej Inteligencji-Boga. Tylko już w tych mszach Boga nie będzie.
Czytałem orędzia, odmawiałem modlitwy gdyz uważam iż na te czasy są ona konieczne. Nienawiść do orędzi nawet na stronach poświęconych wierze katolickiej jest tak zawzięta dla mnie wręcz „szatańska”, mimo zachowania pozorów rzetelności. Przeciwnicy swoimi argumentami mnie osobiście nie przekonują, ale niestety wiele osób pobożnych zajmujących sie orędziami zniechęcili.
Trafiłem do grupy modlitewnej w wyniku nakazu który otrzymałem w myślach byl wyraźny na kilka godzin
przed pierwszym spotkaniem grupy „białostockiej” jak sie później okazało (gdyz napisałem e-maila i otrzymałem zwrotną odpowiedź iż jest pierwsze spotkanie za kilka godzin). Ale szatan działał, sprzeciwiła sie jak mógł: na pierwszym spotkaniu wszyscy otrzymaliśmy modlitewniki, ale tylko ja miałem kłopot z modlitwą gdyz modlitewnik który otrzymałem był zszyty z losowo wymieszanymi kartkami Wiec nie mogłem odmawiać modlitw gdyz nie mogłem ich odnaleźć tak były wymieszane.
Jak były w orędziach ważne wezwania do modlitwy ( w Wielkim Tygodniu) gdy tylko przystępowałem do modlitwy to automatycznie rozdzwaniały sie telefony aby mi przeszkadzać. Od jakis 2 lat mam nękania demoniczne (zwłaszcza nocne). Trafiłem do egzorcysty rzymskokatolickiego przypadek kwalifikował się do modlitw o uwolnienie. Nękania pozostały, szczegołów nie bede pisał ponieważ za dużo miejsca by to pochłonęło
Koronka i Różaniec – działają.
Po działaniach szatana widząc jak się sprzeciwia Orędziom wiem że pochodza od Boga. Nie możemy dać się zastraszyć działaniom przeciwnika Boga, Nawet jeżeli cierpimy z tego powodu napaści złych duchów to Pan nam to wynagrodzi…
Parokrotnie jak modliłem się modlitwami Krucjat to sąsiad z dołu na głos właczał więżę i słuchał muzyki tak że było słychać w calym bloku (wczesniej nie przypominam sobie aby tak słuchał muzyki…!!!). Bóg w taki sposób nas nie uświadamia-Tylko szatan uprawia taką zośliwość!
Nasza Grupa modli się w kościele. Raz do naszej grupy podeszła głuchawa staruszka (raczej nie mogła słyszeć modlitw gdyz nosiła w uszach aparat). Podeszła wprost spod obrazu Bl Jana Pawła II, później mówiła iż miała taki impuls po modlitwie.Wiemy z pierwszych orędzi, iż bl Jan Pawel II jest opiekunem przydzielonym przez Boga dla Marii Bożego Miłosierdzia.

Coś mnie tknęło i od ok 2 lat zacząłem jeździć w czwartki o 17 na Akatyst do św Proroka Eliasza w Cerkwi (spora odległość ode mnie) w którym jest wspomnienie o czasach Antychrysta i działaniach Sw Eliasza. Jak moje wyjazdy przeszkadzały złemu może innym razem napiszę…jak sie manifestował… nawet bez kamuflowania …
Kiedyś (jakiś rok temu) nie wiedziałem jeszcze co mnie atakuje, nawet sądziłem że wariuję zwrócilem sie do Eliasza dal mi rade (czytał w moich myslach, wiedział co planuje uczynic wieczorem-odradził mi to stanowczo) ..nie posłuchałem myślałem że to majaki nie planowałem nic złego, wieczorem i w nocy zrozumiałm iż ta rada jest właściwa z uwagi no to co mnie w nocy „nawiedza”. Powoli otwierały mi sie oczy..

Jakieś 3mc temu będąc na Akatyście modliłem się do Proroka o wzmocnienie w modlitwie oraz bym mógł ofiarować swoje działanie Bogu.
Chwilę potem w Cerkwi (oprócz części Ołtarzowej za Carskimi Wrotami) nagle zgasło światło – zapanował mrok na parę sekund następnie zapaliło się światło (nie było burzy czy innej zjawisk atmosferycznych). W tym samym momencie pojawiła się w moim umyśle myśl abym odmówił przy cerkwi krucjaty modlitw. Tak się złożyło iż nawet przy sobie miałem ksiazeczke z modlitwami krucjaty (godzine wczesniej mialem spotkanie w kosciele grupy modlitewnej i z kosciola przyjechalem bezposrednio do cerkwi)
W cerkwi się nie da odmawiac gdyż cerkiew po akatyście zamykają. Zacząłem jako ostatni kierować się do wyjścia z cerkwi . Na akatyście bywa niestety tylko kilka osób. Za mna szedl zwyczajowo Diakon aby zamknac cerkiew od srodka. Gdy był przy przedsionku podszedł do Diakona -proboszcz i powiedział mu kilka słów-wydał polecenie aby nie zamykał cerkwi a jedynie krate! Wszyscy wyszli a ja stanąlem sam na przeciwko cerkwi i rozwartych wrót widzac czesc ołtarzową i tak odmówiłem prawie wszystkie krucjaty… Czułem w tym momencie jak ważne są te modlitwy… iż dano mi z „góry” możliwość niepokojonemu przez nikogo ok. godziny (tyle trwa odmówienie wiekszosci modlitw krucjaty) odmawiac modlitwy na przeciwko rozpostartych wrót do cerkwi widzac przed soba czesc ołtarzową. To było niesamowite, szokujace gdyż Cerkiew jest zamykana po akatyście….

W nocy (ze srody na czwartek) przed tym zdarzeniem miałem tuż przed 3 w nocy pobudkę i ataki demoniczne.
Jeszcze wiekszy popis wściekłości dali w nocy po tym zdarzeniu. Pobudka tuz przed 3 w nocy. napady leku strachu wczesnie dziwne sny. Były noce iż potrzasali moim ciałem, dusili jak leżałem krzyżem w wielki piątek/sobote. (jak spie grzebia mi w umyśle szukaja słabych punktów przez obrazy senne badaja reakcje mojego umysłu, ciała  w ten sposób znajduja moje słabe strony  aby potem w ciagu dnia uderzyć przez prowokowane sytuacje, było już ich tak wiele… ze nie mam watpliwosci).
Napady leku (dusza czuje obecność zła w bliskiej odległości, czesto dziecko zaczyna płakać , mam 2,5 letniego syna), karmia sie wtedy strachem nie wolno temu ulegac, to tez metoda zastraszenia.  Zaczynam od koronki do Bozego Miłosierdzia-mieszaja myśłi kieruja na inny tor, modlitwa jest w takich chwilach trudna, uniemozliwiaja ją, gdyz wiedza iz przychodzi pomoc. Potem Różaniec … i spokój ….ogarniający (niekiedy słyszałem Matkę Bożą i słowa już ich nie ma…).

Niekiedy budzi sie około 3 w nocy moja żona i tez ma napadu dziwnego lęku strachu itp… poradziłem jej odmów Koronke a potem Różaniec. Rankiem powiedziała mi iż nie dała rady… Miała plątane myśli…, nagle stwierdzała iż w czasie modlitwy myśłi o innych rzeczach… tak oni działają…
Ukazują sie niekiedy..istota o szerokich klatkach co najmniej 2 głowy wyższa ode mnie…
Raz widziałem świetlista postać (oczywiście obudzony w nocy) i rozkaz oddaj mi cześć…
Odmówiłem spontanicznie Królu Niebieski, pocieszycielu Duchu Prawdy, Który wszędzie Jestes i wszystko Wypełniasz, Skarbnico wszelkiego Dobra, Dawco życia, przyjdź i zamieszkaj w nas i oczys nas od wszelkiej zmazy i Zbaw o Dobry dusze nasze… odpowiedziałem-nie wiem sam dlaczego, gdyz na początku sądziłem iż to Pan taki „Jasny”- Ci którzy oddawali cześć demonom -pogineli.
W domu rozniósł się łomot
Żona przybiegła. Zły Poszedł wręcz zwiał ….spałem do rana w spokoju…
Po tym jak szatan sprzeciwia się orędziom wiem iż pochodza one od Boga…
Dodam iż nikt wiecej z grupy modlitewnej nie mówił iż ma nekania demoniczne… najwyraźniej taka jest wola Boża. Kiedys jak modliłem sie do Anioła stróża to mi tak odpowiedział: iż dzieje sie to z woli Bożej.

Niekiedy budze sie w nocy w wyniku bezwładu, paraliżu lewej ręki… prawą na którą mam władzę dotykam sie krzyża benedyktyńskiego na piersi i bezwład momentalnie mija.

pozdrawiam
Wierny czytelnik

komentarze 223 to “Dlaczego wierzę w Ostrzeżenie”

  1. Barbara said

    polecam modlitwę,naprawdę skuteczna,działa też na sąsiadów,Przyjdź Duchu Święty przez potężne wstawiennictwo Niepokalanego Serca Maryi,Twojej Umiłowanej 0blubienicy. Potężny egzorcyzm Świętego Michała Archanioła„Boże w Trójcy Świętej Jedyny,błagam Cię i proszę za w-stawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi,Świętego Michała Archanioła,wszystkich Aniołów i Świę-tych o tę wielką Łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i całym świecie.0dwołujemy się do zasług Męki Pana Naszego Jezusa Chrystusa,Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Św-iętych Ran,Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki i przez całe Życie Pana Naszego i Zbawcy.Prosimy Cię Jezu Chryste,wyślij Swoich Aniołów,aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych,aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało Boże Królestwo.Aby Łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce,aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświad-czyć Bożego pokoju.Nasza Pani i Królowo,błagamy Cię gorąco poślij swoich Aniołów,aby strąciły do czeluści piekielnych,wszystkie te złe duchy,które mają być strącone.A Ty Wodzu Niebieskich Zastęp-ów dokonaj tego dzieła,aby Łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć.Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie,aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych.Użyj całej Swej Mocy,by pokonać lucyfera i jego aniołów,którzy się sprzeciwili Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie. Pokonaj ich,albowiem masz taką władzę,a nam wyproś Łaskę Pokoju i Bożej Miłości,abyśmy podążali za Chrystusem do Królestwa Niebieskiego.Amen KAŻD0RAZ0WE 0DMÓWIENIE TEJ M0DLiTWY SP0W0DUJE STRĄCE-NIE D0 CZELUŚCI PIEKIELNYCH 50,000 ZŁYCH DUCHÓW.To wielka Łaska.Pamiętajcie o tym aby odmawiać tę modlitwę jak najczęściej.Za każdym razem,taka liczba złych duchów będzie strącona do czeluści piekielnych.0to wielki dar od Bo-ga przekazany przeze Mnie,Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu.0to moce piekielne będą drżały na tę modlitwę,albowiem wielka rzesza złych duchów będzie musiała być strącona do czeluści piekielnych.To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie-Św.Michał Archanioł w dniu29.09.2011.Niezwykle skuteczna modlitwa-egzorcyzm do Św.Michała Archanioła ułożona przez Papieża Leona XIII.0koliczności powstania poniższej modlit-wy-zalecił ją Papież Leon XIII po osobistym przeżyciu mistycznym,jakie miał 13.10.1884.W czasie dziękczynienia po Mszy Świętej po-padł na krótko w ekstazę,w czasie której usłyszał w pobliżu Tabernakulum następujący dialog //Gardłowym głosem,pełnym złości sza-tan krzyczał;Mogę zniszczyć Twój Kościół! Łagodnym głosem Jezus odpowiedział:Potrafisz?Więc próbuj.Szatan:Ale do tego potrzeba mi więcej czasu i władzy.Jezus:Ile czasu i władzy potrzebujesz?Szatan:0d 75 do 100 lat i większą władzę nad tymi,którzy mi służą.Je-zus:Będziesz miał ten czas i władzę.Które stulecie wybierasz?Szatan:To nadchodzące [XX w.]Jezus:Więc próbuj,jak potrafisz.//Po tym przeżyciu Leon XIII udał się pospiesznie do swego biura i ułożył tę modlitwę,którą polecił kapłanom odmawiać po Mszy Świętej.0dma-wiajmy zatem także osobiście tę modlitwę,by przyczynić się do zwycięstwa Kościoła nad jego wrogami.Modlitwy do Św.Michała Arch-anioła „Święty Michale Archaniele! Broń nas w walce,a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź na-szą obroną.0by go Bóg pogromić raczył,pokornie o to prosimy,a Ty,Książę niebieskich zastępów,szatana i inne du-chy złe,które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą,mocą Bożą strąć do piekła.Amen.Modlitwa-egzorcyzm „Potężna Niebios Królowo i Pani Aniołów,Ty,która otrzymałaś od Boga posłannictwo i władzę,by zetrzeć głowę sza-tana,prosimy Cię pokornie,rozkaż hufcom anielskim,aby ścigały szatanów,stłumiły ich zuchwałość,a zwalczając ich wszędzie,strąciły do piekła.Amen.Święci Aniołowie i Archaniołowie,brońcie nas i strzeżcie nas.Amen.Modlitwa-eg-zorcyzm„W imię Boga w Trójcy Świętej Jedynego,0jca Syna i Ducha Świętego,uchodźcie duchy złe z tego miejsca abyście nie widziały,nie słyszały,nie niszczyły,nie ujawniały,nie prześladowały,nie wprowadzały zamieszania do na-szej pracy i planów.Nasz Bóg jest waszym Panem i rozkazuje wam idźcie precz i nie wracajcie tu więcej.Amen. Mocą Bożą,mocą Twoją,Najwyższy Panie,uczyń nas niewidzialnymi dla naszych wrogów.Amen(za odmówienie 3po-wyższych modlitw jest odpust cząstkowy,a odmawiane przez cały miesiąc-odpust zupełny) Krąg Miłosierdzia i nie tylko.0 godz 15-tej zwracamy się bezpośrednio do Jezusa słowami „Dla zasług Twej Bolesnej Męki,prosimy Cię PanieJezu..”i łączymy się szczególnie z momentem osamotnienia Pana Jezusa na Krzyżu,w momencie Konania.Choć przez krótki moment-prosił Pan Jezus-zagłębiaj się w Mojej męce,szczególnie w Moim opuszczeniu w chwili konania (Dz.1320) Dodatkowa intencja„o uratowanie od potępienia duszy,którą Jezus chce uratować”-bez odmawiania dodatkowej K-oronki-w jedności z Kręgiem Miłosierdzia,z Siostrami w Rybnie;za grzeszników,za dusze w czyśćcu cierpiące,za k-onających w stanie grzechu śmiertelnego dzisiaj i w dniu 0strzeżenia,za Episkopat Polski(Biskupów i Kardynałów) i we wszystkich intencjach,które mamy w sercu zapisane.Modlitwa za kościół i kapłanów„0 Jezu mój,proszę Cię za Kościół cały,udziel mu miłości i światła Ducha swego,daj moc słowom kapłańskim,aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie,Panie.Panie,daj nam świętych kapłanów,Ty sam ich utrzymuj w świętości.0 Boski i Najwyż-szy Kapłanie,niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich,kt-óre ustawicznie zastawia na dusze kapłana.Niechaj moc miłosierdzia Twego,o Panie,kruszy i w niwecz obraca w-szystko to,co by mogło przyćmić świętość kapłana -bo Ty wszystko możesz.Amen.Akt oddania Jezusowi Królowi Miłosierdzia„Jezu,Królu Miłosierdzia,Panie nasz,przez ręce Maryi Matki Miłosierdzia oddajemy dziś Tobie,na zaw-sze,wszystkie nasze wspólnoty,siostry i braci,których raczyłeś i raczysz wezwać do głoszenia chwały Twego Miło-sierdzia i przygotowywania świata na Twoje przyjście.0ddajemy wszystkich,którzy wraz z nami wielbią Twoje Miło-sierdzie w każdym czasie i miejscu.Świadomi naszej słabości,ale ufni w Twoje Nieskończone Miłosierdzie oddaje-my się Twojej Świętej Woli.Ty Sam uświęcaj nas i posługuj się nami,jak chcesz w Twoim dziele zbawienia świata. Króluj w naszych sercach i w całej Wspólnocie,spraw,by Twoja Wola pełniona była zawsze,wszędzie i we wszyst-kim,aby Królestwo Twoje ogarnęło wszystkich ludzi po wszystkie czasy.Amen”Modlitwa po Koronce-obowiązkowa „Wypełnij mnie teraz o Panie,Darem Ducha Świętego,abym niósł Twoje Najświętsze Słowo do grzeszników,który-ch muszę pomóc uratować w Twoim Imieniu.Pomóż mi okryć ich dzięki mojej modlitwie Twą Drogocenną Krwią, aby zostali przyciągnięci do Twojego Najświętszego Serca.Daj mi Dar Ducha Świętego,aby te biedne dusze mogły up-ajać się w Twoim Nowym Raju.Amen Codzienna Koronka do Bożego Miłosierdzia;modlitwa za Kościół i kapłanów (Dz 1052) przynajmniej jeden uczynek miłosierdzia dziennie;świadectwo życia dawane Jezusowi w miejscu,na którym pos-tawił swoim powołaniem;wierność swojej drodze życia błogosławieństwo kapłańskie udzielane i rozszerzane na ca-ły świat-wymóg dla kapłanów)W Święto Podwyższenia Krzyża14.09.2007dokonany został uroczysty Akt Intronizacji i od dania Wspólnoty,we wszystkich„odcieniach”i stopniach przynależności,Jezusowi Królowi Miłosierdzia.0dtąd,każdy wstępujący do Wspólnoty,oddaje swoje życie Chrystusowi,wyznając Go jako jedynego swojego Pana i Króla.Św. Faustyna(Dz.1158)zachęcała,aby każdy członek tego trzeciego„odcienia”czyli Kręgu Miłosierdzia starał się spełnić przynajmniej jeden uczynek miłosierdzia dziennie,a może ich być więcej.Te uczynki miłosierdzia mogą być prakty-kowane w trojaki sposób czynem;słowem,przez przebaczenie i pocieszanie;modlitwą,która dostępna jest nawet w-tedy,gdy nie można spełnić uczynku miłosierdzia ani też wypowiedzieć słowa przebaczenia lub pocieszenia.Wszy-stkich,którzy pragną włączyć się do Kręgu Miłosierdzia,prosimy zgłaszać się(telef.listem,e-mailem,osobiście)w Rybnie-podając:imię i nazwisko,adres zamieszkania (do korespondencji)Diecezję,Zgromadzenie Zakonne(dla Kapłanów i 0sób Zakonnych),kontakt (telefon,e-mail),datę urodzenia.Przypominamy także uczynki miłosierdzia względem ciała i wzglę-dem duszy.Uczynki względem ciała:głodnych nakarmić,spragnionych napoić,nagich przyodziać,podróżnych,tych, co nie mają się gdzie schronić-przyjąć do domu więźniów pocieszać,chorych nawiedzać,umarłych grzebać.Uczynki względem duszy:grzeszących upominać,nieumiejętnych pouczać,wątpiącym dobrze radzić,strapionych pocieszać,krzywdy cierpli-wie znosić,urazy chętnie darować,modlić się za żywych i umarłych. http://www.misericordiadei.eu/ pag.08.html (((Ważna inna ciekawa strona–http://ostrzezenie.wordpress.com/ ))) (((Ważna inna ciekawa strona– http://ostrzezenie.wordpress.com/ )))
    W tej godzinie dokonało się dzieło odkupienia człowieka.Jezus zadośćuczynił Bogu za nasze grzechy przez swą Mękę i posł-uszeństwo aż do śmierci,i w ten sposób pojednał nas z 0jcem,otworzył zamknięte przez Adama bramy nieba.Na krzyżu-w tej godzinie stała się łaska dla świata całego miłosierdzie zwyciężyło sprawiedliwość-nie przekreśliło jej,ale wypełniając przekro-czyło jej miarę.Trzeba tutaj od razu wyjaśnić,że nie chodzi o godzinę zegarową(60 min.),ale o sam moment konania Jezusa na krzyżu,czyli o modlitwę o godzinie 15-tej.Pan Jezus nie podał gotowej formuły modlitwy o15-tej,ale powiedział,że można odpra-wiać Drogę krzyżową,nawiedzić Najświętszy Sakrament a jeśli na to czas nie pozwala,to w tym miejscu,gdzie nas zastaje go-dzina 15-ta,choć przez krótki moment połączyć się z Nim,konającym na krzyżu.Przedmiotem tej modlitwy jest tajemnica Męki Pańskiej.Modlitwa w Godzinie Miłosierdzia powinna spełniać określone warunki:należy ją odprawiać o godzinie trzeciej po poł-udniu(gdy zegar wybija tę godzinę),winna być skierowana wprost do Jezusa,a w błaganiach należy się odwołać do wartości i zasług Jego Bolesnej Męki.Często w praktyce i publikacjach powtarza się opinię,że o 15-tej trzeba odmawiać Koronkę do Miło-sierdzia Bożego i że Koronka odmawiana o tej porze ma szczególną moc.Takie myślenie wynika z nieznajomości nabożeństwa do Miłosierdzia Bożego w formach przekazanych przez Siostrę Faustynę i być może z potrzeby korzystania z gotowej formuły modlitewnej.Modlitwa w Godzinie Miłosierdzia jest osobną formą kultu Miłosierdzia Bożego,z którą Jezus związał określoną ob-ietnicę i sposoby jej praktykowania.Nigdzie nie powiedział,że w tej Godzinie trzeba odmawiać Koronkę do Miłosierdzia Bożego. 0czywiście,że o trzeciej możemy odmawiać Koronkę,tak jak o każdej innej godzinie dnia i nocy,ale wtedy nie praktykujemy mo-dlitwy w Godzinie Miłosierdzia (tylko odmawiamy Koronkę).Koronka do Miłosierdzia Bożego nie może być bowiem modlitwą w Godzinie Miłosierdzia,gdyż jest skierowana do Boga 0jca (0jcze Przedwieczny,ofiaruję Ci..),a modlitwa w Godzinie Miłosie-rdzia ma być skierowana wprost do Jezusa.Systematyczna praktyka modlitwy w Godzinie Miłosierdzia wprowadza w osobis-ty,bezpośredni kontakt z Jezusem,bo każe rozważać Jego miłosierdzie objawione w męce,zwracać się do Niego w sposób bezpośredni,jak do kogoś bardzo bliskiego,i dla zasług Jego męki błagać o potrzebne Łaski dla siebie i świata.Pan Jezus ponadto udzielił Siostrze Faustynie konkretnych wskazówek co do sposobu odprawiania Godziny Miłosierdzia.Mówił:Staraj się w tej godzinie odprawiać Drogę Krzyżową,o ile ci na to obowiązki pozwolą;a jeżeli nie możesz odprawić Drogi Krzyżo-wej,to przynajmniej wstąp na chwilę do kaplicy i uczcij Moje Serce,które jest pełne miłosierdzia w Najświętszym Sakramen-cie;a jeżeli nie możesz wstąpić do kaplicy,pogrąż się w modlitwie tam,gdzie jesteś,chociaż przez króciutką chwilę(Dz.1572) Aby praktykować modlitwę w Godzinie Miłosierdzia nie trzeba koniecznie iść do kościoła czy mieć dużo czasu.Jeśli go nie mamy,wystarczy króciutka chwila,by w duchu stanąć na Golgocie u stóp krzyża i połączyć się z konającym Jezusem.Pan Je-zus -poza znaną w pobożności chrześcijańskiej Drogą Krzyżową-nie podał żadnej formuły modlitewnej,ale z analizy Jego wypowiedzi obietnic) wynika,że modlitwa w Godzinie Miłosierdzia musi spełniać określone warunki.Po pierwsze winna być odprawiana o godzinie 15-tej po południu nie w nocy,bo chodzi w niej o uczczenie momentu konania Jezusa na krzyżu.Po drugie -winna być skierowana bezpośrednio do Pana Jezusa,a więc nie do Boga 0jca,Matki Najświętszej czy św.s.Faustyny. Możemy jednak błagać o miłosierdzie wraz z Maryją stojącą pod krzyżem i wraz ze św.s.Faustyną.W błaganiach mamy się odwoływać do wartości i zasług Bolesnej Męki Pana Jezusa,dlatego w tej modlitwie używamy zwrotu ;dla zasług Twej boles-nej męki,prosimy Cię,Panie…Nie mówimy natomiast:Przez przyczynę Matki Najświętszej czy:Za wstawiennictwem śws.Faus-tyny,bo wtedy w modlitwie odwoływalibyśmy się do wartości i zasług Matki Bożej czy świętych,a mamy się odwoływać-jak ch-ce Pan Jezus -do zasług Jego Męki.Intencje,jakie polecamy w Godzinie Miłosierdzia (modlitwa wstawiennicza)winny być zg-odne z wolą Bożą,co należy do natury każdej modlitwy,a sama modlitwa winna być ufna i połączona z aktami miłosierdzia wobec bliźnich,co jest warunkiem prawdziwego nabożeństwa do Miłosierdzia Bożego.Do tak praktykowanej modlitwy w Go-dzinie Miłosierdzia przywiązał Pan Jezus obietnicę wszelkich Łask i doczesnych dobrodziejstw.W tej godzinie – mówił do Sio-stry Faustyny-nie odmówię duszy niczego,która Mnie prosi przez mękę Moją (Dz.1320) A innym razem dodał:W godzinie tej uprosisz wszystko dla siebie i dla innych.s.M.Elżbieta Siepak ((((http://ostrzezenie.wordpress.com/ ))))proszę Was wszystkich czytających o wstąpienie do Kręgu Miłosierdzia Rybno koło Sochaczewa,jak my się modlimy to jest napewno dobrze,ale jak się za nas pomodlą Siostry Służebniczki + 550 kapłanów z całego świata,to nic nam nie grozi,to jest naprawdę OCHRONA pozdrawiam pozostańcie z Bogiem i Maryja,pa Barbara

  2. SinnerUK said

  3. SinnerUK said

    Nie ten link, przepraszam.
    Miała być ta wypowiedź o. Daniela:

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
