Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Październik 26th, 2013

Uwaga na oszustkę

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 października 2013


Bardzo proszę o nie wpłacanie osobom które są naciągaczami internetowymi. Dopiero jak sytuację zbadamy i wstawiamy jako wpis wtedy kto chce może pomóc. Nie chcę się przyczynić do tego że ktoś was oszuka.  Mam kilka osób które mnie nękają mailami jak i na szczęście nie przechodzącymi bo skutecznie zablokowałem komentarzami w których jest prośba o pomoc. Jedna Pani już od roku mnie gnębi wysyłając chyba ponad 100 maili z taką prośbą. Ta właśnie pani nie może pogodzić się z faktem że potrzebujący są wspomożeni a jej się wyłudzić nie udaje. Ta pani ma duży dom, samochód stoi na podwórku, chyba jedno dorosłe dziecko. Ta pani jak zauważyła że umieściłem mail Marty od razu do niej napisała aby jej podała maile wszystkich tych co jej pomogli. W ten sposób chciała sprytnie nękać mailami was. Dobrze że Marta zrozumiała że ta prośba jest podejrzana.  Proszę nie reagować na prośby zawarte w komentarzach, pod tymi prośbami ja nigdy się nie podpisałem. Oto treść od roku nigdy nie zmienionego tekstu jaki ta nieuczciwa osoba rozsyła internetowo. Tak aby poruszyło serce i opróżniło portfel osoby która się tą sytuacją przejmie.

Nick – myszkap1957

Zwracam się z uprzejmą i gorąca prośbą o pomoc do ludzi dobrego serca którzy mogli by mi pomóc Jestem wdowa pobieram tylko rentę rodzinna w wysokości 1060 zł Pieniędzy nie wystarcza na życie.sytuacja rodzinna jest trudna odkąd zmarł mi mąż ,wychowuje sama syna, który jeszcze się uczy ,,ja mam 56 lata choruje na
serce choroba wieńcowa i silna depresje sporo co miesiąc wydaje na leki brakuje mi na żywność i środki czystości najbardziej na opłaty mam zadłużenia za energie i wodę dostaje. upomnienia
o wyłączeniu energi i wody nie mam za co kupic opału na zime ,otrzymałam ostatnio powiadomienie od komornika o zajeciu i zablokowaniu konta osobistego na które wpływa renta za nie spłacony do konca kredyt , nie mamy pomocy z ops. ponieważ przekraczamy dochód a z caritasu otrzymałam jednorazowo 100 zł. dlatego zwracam się do was ludzi którym nie jest obojętny los mojej rodziny . Bardzo proszę o pomoc. wiele już w życiu przeszłam a zwłaszcza w ostatnich latach w w ciągu 1,5 roku straciłam najbliższych męża ,ojca i matkę a syn parę lat temu przeżył bardzo
rozległy uraz głowy pękniecie podst. czaszki i obrzęg mózgu 9 dni w śpiączce wyszedł z tego Bóg dał ze żyje i jest sprawny jeszcze raz proszę o pomoc i odpowiedz.

Ostatni mail do mnie z z wczoraj bardzo pretensjonalny.

dlaczego mój apel nie morze byc umieszczony co wkleje to zaraz znika prosze o odpowiedz

Posted in KOMUNIKATY | Otagowane: , | 50 Komentarzy »

Mesjasz islamu to Antychryst z Biblii

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 października 2013


 

Posted in Apokalipsa, Film, Wielki Ucisk | Otagowane: , , | 13 Komentarzy »

Przepowiednia Świętego Franciszka z Asyżu

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 października 2013


( Ex S. Francisci et Assisiatis p Antonii Paduani Opera omnia s. 430 ; tłumaczone z łaciny 😉
” Kiedy zwołał braci na krótko przed śmiercią , ostrzegł ich przed przyszłymi nieszczęściami , mówiąc” :
” Działajcie  odważnie, bracia, bądźcie silni i pokładajcie nadzieję w Panu.
 Czasy  wielkich prób i wielkiego ucisku nastaną wkrótce, w  których obfitować będą dezorientacja  i zagrożenia natury świeckiej i duchowej,  gdzie miłość wielu oziębnie  i niegodziwość  złych przekroczy wszelki wymiar.
 
Moc demonów zostanie uwolniona   w większym stopniu  niż zwykle, nieskazitelna czystość   naszego i reszty zakonòw zostanie tak bardzo oszpecona , że  tylko bardzo niewielu  wśród  chrześcijan  prawdziwemu  papieżowi i kościołowi rzymskiemu ze szczerego serca i miłości doskonałej będzie posłusznych.
 
Ktoś, kto nie zostanie wybrany według prawa kanonicznego ,  w szczytowym momencie ucisku zostanie  wyniesiony do godności papieża ,  starał się on będzie w wyrafinowany sposób zaszczepić w wielu śmiertelną  truciznę swojego błędu.
 
Wtedy kłopoty zwielokrotnią  się , nasz zakon zostanie podzielony, wiele z pozostałych zakonòw rozpadnie się całkowicie , ponieważ nie sprzeciwią się one  błędowi, lecz go poprą.
 
Będzie tak wiele opinii i podziałòw wśród ludzi , między zakonnikami 
 i duchownymi, że jeśli te dni   według słòw  ewangelii nie zostałyby skròcone, to nawet wybrani   ( jeśli to by było możliwe ), zostaliby wprowadzeni w błąd,
jeśliby  nie  zostaliby  prowadzeni przez tak potężną burzę przez  niezmierzoną  łaskę  Boga.
 
Nasza reguła i  sposób życia  będą przez niektórych w najostrzejszy sposób zwalczane.
Niezliczone  pokusy przyjdą niespodziewanie. 
Ci zaś,  kòrzy przejdą  próbę, otrzymają koronę  życia.
Ale ci, którzy z żarliwym duchem z  miłości i gorliwości dla prawdy pobożności   trzymać się będą, będą  cierpieć prześladowania jako  nieposłuszni i schizmatycy i niesprawiedliwości doświadczą.
 
Ponieważ ich prześladowcy  prowadzeni   przez  złe duchy , będą twierdzić, że był to akt wielkiego  posłuszeństwa   wobec  Boga,  aby zabić  tego rodzaju  zepsutych ludzi i usunąć ich z powierzchni ziemi.
 
Pan  stanie  się jednak ucieczką uciśnionych, i uratuje tych, którzy nadzieję w  Nim pokładali.
 
I by stać się  podobnymi do swojego  przywódcy, będą działać pewnie i  poprzez  śmierć  uzyskają  życie  wieczne , zdecydują się bardziej słuchać Boga niż ludzi , i nie będą  bać  się  w żaden sposób śmierci , bo nie zgodzą się na kłamstwa i zdradę.
 
Prawda zostanie przez niektórych  kaznodziei  przemilczana , przez innych zostanie zdeptana i  odrzucona.
Święty sposób  życia zostanie wyśmiany  przez tych, którzy ( na zewnątrz )  się do niego przyznają, dlatego Pan , Jezus Chrystus ,nie wyśle ​​im  żadnego godnego pasterza , ale niszczyciela.”
Tłumaczenie: Nn
Źródło: http://www.herzmariens.de/Aktuelles/franziskus/Franziskus%20von%20Assise_wichtig.htm

Posted in Inne Orędzia, Kościół, Objawienia, Proroctwa, Warto wiedzieć | Otagowane: , , | 95 Komentarzy »