Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Dramatyczny list katoliczki do papieża Franciszka

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 Październik 2013

Kochani większość ma dość , chce odejść. Wstawiam tłumaczenie listu kobiety która mając 9 dzieci ma mnóstwo pracy a mimo to wie że jej obowiązkiem jest troszczyć się o swój Kościół. W ramach swoich możliwości robi co należy aby ochronić wiarę milionów ludzi. Nie poddaje się tak jak wielu u nas na blogu i robi to jakże pięknie. Myślę że jest wzorem pokazującym nam jak mamy postępować.

” On kocha być kochanym przez wszystkich „

Meksykańska katoliczka Lucrecia Rego de Planas, matka wielodzietnej rodziny i długoletnia przyjaciółka papieża Franciszka napisała 23 września
do papieża bardzo osobisty i długi  list. W nim skarży mu się ona z  jej  całego  cierpienia spowodowanego jego pontyfikatem , oraz sposób, w jaki wypełnia on urząd św. Piotra. Dramatyczny  dokument naszych czasów,  który można poròwnać do  listòw św. Hildegardy z Bingen , czy św. Katarzyny ze Sieny.
 
Rego de Planas wymienia następnie  wielokrotne  spotkania  z kardynałem 
Jorge Mario  Bergoglio w ” ostatnich dwunastu latach” na posiedzeniach , spotkaniach kościelnych i rekolekcjach w różnych miastach w Ameryce Środkowej i Południowej „, które dały  mi okazję  przez kilka dni spać z Tobą pod jednym dachem , dzielić ten sam stół , a nawet to samo biurko.”
 
Po tym  jak list ten został przekazany do Watykanu , Rego de Planas opublikowała  go na swoim blogu . Żadnej odpowiedzi z Rzymu jeszcze nie  otrzymała.  Tytuł i podtytuły zostały wybrane przez redakcję .
Huixquilucan , Meksyk, 23 wrzesień 2013
Najdroższy  papieżu Franciszku!
(…) Wtedy  byłeś arcybiskupem  Buenos Aires , a ja byłam dyrektorem jednego z wiodących  katolickich  mediów.  Dziś jesteś niczym więcej i niczym mniej niż papieżem… a ja jestem tylko matką, katoliczką, żoną dobrego człowieka i matką dziewięciorga dzieci , która uczy matematyki na uniwersytecie i stara się najlepiej jak potrafi wspòłpracować z Kościołem , gdzie Bóg mnie  umieścił. W spotkaniach z ostatnich lat zaleciłeś mi kilkakrotnie : ” Dziewczyno, nazywaj  mnie Jorge Mario. Jesteśmy przyjaciółmi „. Ja odpowiadałam przestraszona! ,,Absolutnie nie, Kardynale! Niech Bóg zachowa mnie jednemu z jego książąt na ziemi, na ty mòwić! „
Teraz pozwolę sobie jednak powiedzieć Ci na ty, bo nie jesteś już kardynałem
Bergoglio, ale papieżem,  moim papieżem, słodkim Chrystusem na ziemi, do którego  śmiem zwrócić się z ufnością jak do mojego ojca.
Zdecydowałam  się napisać do Ciebie,  bo cierpię  i potrzebuję żebyś mnie pocieszył . (…) Wiem, że lubisz pocieszać  cierpiących,  a teraz jestem jedną
z nich.
1.
Kiedy zobaczyłam te rzeczy,  pomyślałam, ” Uff, co za chęć zwrócenia na siebie uwagi! „
Gdy poznałam Cię w czasie rekolekcji,  gdy byłeś jeszcze kardynałem Bergoglio, byłam zdumiona tym, że  nigdy nie zachowywałeś się tak jak inni kardynałowie i biskupi.  Aby przytoczyć kilka przykładów: Byłeś jedynym, który nie przyklękał przed  tabernakulum lub podczas przeistoczenia;  jeśli wszyscy biskupi pojawiali się w sutannach, bo tego wymagały przepisy,
Ty  przychodziłeś w zwykłym ubraniu i koloratce; kiedy wszyscy siadali na  zarezerwowanych dla biskupów i kardynałów miejscach, Ty zostawiałeś to miejsce zarezerwowane dla kardynała Bergolio puste i siadałeś gdzieś z tyłu mòwiąc ” tu siedzę  dobrze, tutaj czuję się dobrze „; podczas gdy inni przyjeżdżali   samochodami odpowiednio do godności biskupa, Ty przybywałeś  po wszystkich innych , bardzo zajęty i w  pośpiechu i opowiadałeś  im donośnym głosem o swoich spotkaniach w transporcie publicznym , których użyłeś by  przybyć na spotkanie. Kiedy zobaczyłam  te rzeczy – i wstyd mi powiedzieć – pomyślałam : Uff, co za chęć zwrócenia na siebie uwagi! „
Bo jeśli  chce się być bardzo skromnym i prostym, czy lepiej się nie zachowywać jak inni  biskupi,  aby nie być zauważonym? „
2.
On kocha być kochanym przez wszystkich
Nawet niektórzy z moich argentyńskich przyjaciół, którzy uczestniczyli w tych spotkaniach,  zauważyli  moje zdziwienie i powiedzieli do mnie: ” Ty nie jesteś jedyna. On  zaskakuje nas przez cały czas, ale wiemy , że ma jasne kryteria, w swoich wystąpieniach reprezentuje poglądy , które są zawsze wierne nauczaniu  i tradycji Kościoła , jest odważnym i  wiernym obrońcą prawej doktryny. Wydaje się jednak , kocha on być kochanym przez wszystkich i chce podobać się  wszystkim. I w tym sensie może on jednego dnia  mówić  w telewizji  przeciw aborcji , a następnego dnia na tym samym kanale  telewizyjnym błogosławić  pro aborcyjne feministki   Plaza de Mayo;
i mógłby  wspaniale przemawiać  przeciwko masonerii i godzinę później jeść i pić z nimi w klubie.”
Mój kochany papież Franciszek, to prawda, to  był kardynał Bergoglio, którego poznałam z bliska : Jednego dnia  zajęty , podekscytowany,  z  biskupem Duarte Aguer  obroną życia i liturgii i  w tym samym dniu  na kolacji, zawsze podekscytowany, zajęty  z eminencją Ysern i eminencją Rosa Chavez sprawami  społeczności lokalnych i strasznymi  przeszkodami „dogmatycznego nauczaniu”  Kościoła. Jednego  dnia  przyjaciel kardynała Cipriani i kardynała Rodriguez Maradiaga , który mòwi o etyce korporacyjnej i opowiada się przeciwko ideologii New Age, a nieco później przyjaciel Casaldàliga i Boff,  który mòwi o walce klas i ” bogactwie”, które  mogłyby dać  wschodnie praktyki Kościoła.
3.
Od tego momentu , modlę się za Ciebie i za mòj  umiłowany Kościòł
W oparciu o to przesłanie zrozumiesz , jak bardzo otworzyłam oczy, gdy usłyszałam  Twoje  nazwisko po Habemus Papam i od tego momentu ( zanim jeszcze poprosiłeś o to) modlę się za Ciebie i za mòj  umiłowany Kościòł. I od tamtej pory nie opuściłam ani jednego dnia.
Kiedy zobaczyłam Cię na balkonie bez czerwonej peleryny i jak łamiesz
protokół pierwszego powitania i  pomijasz łaciński tekst,  aby przez to śmiejąc się  odròżnić  się  od innych papieży w historii, powiedziałam do siebie zmartwiona : ” Tak, bez wątpienia, to kardynał Bergoglio „.
Po Twoim  wyborze (na papieża) dałeś mi wiele możliwości , potwierdzających to,  że nadal jesteś tą samą osobą, którą poznałam z bliska, zawsze szukającą bycia inną:  Chciałeś inne buty,inny pierścień, inny krzyż , inny fotel, a nawet inny pokój niż wszyscy  inni  papieże, którzy zawsze pokornie i  bez „szczególnych życzeń” byli zadowoleni z rzeczy, które zostały dla nich przewidziane.
4.
Z powodu rezygnacji mojego ukochanego Papieża Benedykta XVI  poczułam
się opuszczona, w środku wojny , trzęsienia ziemi ,  najdzikszego huraganu  i nagle przyszedłeś Ty.
W tych dniach starałam się wypocząć od  ogromnego bólu, którego doznałam w związku z rezygnacją  mojego ukochanego i bardzo szanowanego  papieża Benedykta XVI,  z którym się od początku identyfikowałam z  powodu jasności jego nauczania (najlepszy nauczyciel na świecie),  z powodu jego wierności  do  liturgii, z powodu  jego odwagi,  do  obrony  prawego nauczania pośród wrogów  Kościoła i z powodu tysiąca innych rzeczy, których nie chcę tutaj  wyliczać . (…) Ale zrozumiałam,  że wiatry były bardzo burzliwe i papiestwo było czymś zbyt wstrząsającym na jego  siły, które wraz z wiekiem  osłabiły się w trudnej i brutalnej walce kulturowej prowadzonej przez niego.
W tym momencie poczułam się opuszczona, w środku wojny , trzęsienia ziemi ,  najdzikszego huraganu  i nagle przyszedłeś Ty, żeby zastąpić go za sterem.
 Mamy nowego kapitana,  dziękujmy Bogu za to! Zaufałam całkowicie ( bez cienia wątpliwości ),  że papież Franciszek  ze wsparciem  Ducha Świętego, z modlitwą wiernych, z ciężarem odpowiedzialności,  z pomocą jego pracowników w Watykanie i świadomością bycia obserwowanym przez cały świat, zostawi za sobą jego własne sprawy i niejasności kardynała Bergoglio  i natychmiast przejmie dowództwo armii , aby kontynuować z nową wolą walkę, którą  rozpoczął jego poprzednik.
5.
Zamiast  chwycić za broń,  zaczął mòj generał swój pontyfikat od
telefonowania ze swoim fryzjerem i dentystą…
Ku mojemu zdziwieniu i zmieszaniu  zamiast chwycić za broń, zaczął
 mój generał  swój pontyfikat, niestety od telefonowania ze swoim fryzjerem i dentystą,  mleczarzem i  roznosicielem  gazet  i tak  zwrócił on uwagę na siebie, a nie na doniosłość  papiestwa.
Minęło sześć  miesięcy  i uznaję  z miłością i emocjami, że zrobiłeś  tysiące dobrych rzeczy. Podobają  mi się bardzo Twoje oficjalne przemówienia ( do polityków, ginekologòw,  dziennikarzy, Światowy Dzień Pokoju , itp.) oraz Twoje kazania w czasie świąt, bo  w nich rozpoznaje się skrupulatne przygotowanie i głęboką medytację w każdym tam  użytym słowie.
 Twoje słowa i te przemówienia i kazania były prawdziwym pokarmem dla mojego ducha i mojej duszy. Podoba mi się bardzo, że ludzie kochają Cię
 i Ci wiwatują. Jesteś moim papieżem, głową mojego Kościoła na ziemi, Kościoła Chrystusowego.
Niemniej jednak – i to jest powòd  mojego listu – Muszę powiedzieć, że ròwnież cierpiałam  ( i cierpię), z powodu  wielu z Twoich  słów , bo mówisz rzeczy , które odczuwam jak  uderzenie kijem w moje  podbrzuszu, podczas moich stałych wysiłków bycia wierną papieżowi i nauczaniu. Smutno mi , tak, ale słowo, aby najlepiej wyrazić moje uczucia to : bezsilność .
6.
Potrzebuję od Ciebie  wskazówek , drogi  papieżu Franciszku
Nie wiem  co powinnam powiedzieć i co nie, nie wiem, gdzie się powinnam upierać i gdzie  zostawić rzeczy takimi jakie są.  Potrzebuję od Ciebie  wskazówek , drogi  papieżu Franciszku. Cierpię naprawdę i bardzo z powodu tej  bezsilności, która mnie paraliżuje.  Moim dużym problem jest to, że  poświęciłam większość mojego życia na badaniu Pisma Świętego, tradycji i nauczania tak, że mam jasną podstawę do obrony mojej wiary . A teraz wielu stoi przed tymi  bezpiecznymi  fundamentami  w sprzeczności do tego, co mój ukochany papież robi i mówi . Jestem w szoku i potrzebuję żebyś mi powiedział co mam robić .
Wyjaśnię lepiej na przykładach .
Nie mogę przyklasnąć papieżowi, który ani przed tabernakulum ani podczas przeistoczenia nie  klęka jak uczy obrzęd  Mszy Świętej ;  ale nie mogę go ròwnież krytykować , bo jest papieżem!
7.
Czy powinnam  zignorować instrukcje naszego emerytowanego papieża ?
Benedykt XVI  poprosił nas w Redemptionis Sacramentum , żeby informować biskupa o liturgicznych nadużyciach i niewiernościach,  w  których bierzemy udział. Ale … kogo powinnam informować, gdy sam papież nie szanuje liturgii? Nie wiem,  co robić. Czy powinnam  zignorować instrukcje naszego emerytowanego papieża ?
Nie mogę być zadowolona  z usunięcia paten i klęczników dla komunikantòw  i nie podoba mi się, że Ty sam  się nigdy nie upokorzysz, aby wiernym udzielić Komunii;  że sam nigdy nie nazywasz  się ,, Papieżem”, ale tylko  ” biskupem Rzymu ” ;  lub , że nie nosisz  pierścienia Rybaka.  Ale nawet nie mogę z tego powodu skarżyć się, bo jesteś papieżem!
Nie jestem dumna z tego, że umyłeś w Wielki Czwartek  muzułmance  stopy, ponieważ jest to naruszeniem prawa liturgicznego . Ale nie mogę nic powiedzieć , bo jesteś papieżem, któremu muszę być wierna!
8.
Ale komu mogę poskarżyć się na bòl? Ty jesteś papieżem!
Strasznie mnie zraniłeś, kiedy  ukarałeś  Franciszkanów Niepokalanej , bo celebrowali  Mszę świętą za wyraźną zgodą Twojego  poprzednika w Summorum Pontificum w tradycyjnym obrzędzie.  Ukaranie ich oznacza działanie  przeciwko nauczaniu poprzednich papieży. Ale komu mogę poskarżyć się na bòl? Ty jesteś papieżem!
Nie wiedziałam,  co mam myśleć i mówić, kiedy oficjalnie  wyśmiałeś grupę, która odmawiała za Ciebie różańce,  nazwałeś ich ,,ci, którzy liczą modlitwy”.
Różaniec jest wspaniałą tradycją Kościoła, więc co o tym myśleć, kiedy mojemu  papieżowi oni się nie podobają i   żartuje on z tych,  którzy go za niego ofiarowują?
Mam wielu przyjaciół , którzy są obrońcami życia, których kilka dni  temu zasmuciłeś, bo nazwałeś ich „obsesyjnymi i opętanymi”. Co mam  robić? Pocieszyć ich,  próbując osłabić Twoje  słowa fałszując je, albo  jeszcze bardziej ich urazić powtarzając to, co im powiedziałeś, aby byli wierni papieżowi i jego nauczaniu?
W trakcie ŚDM wezwałeś  młodych ludzi do ” hałasowania na ulicach”.
Słowo  użyte przez Ciebie, o ile mi wiadomo, to synonim  ” bałaganu „, „chaosu”,” zamieszania” . Czy to jest naprawdę to, co chcesz , aby młodzi chrześcijanie robili na ulicach ? Nie istnieje już dość  zamieszania i nieporządku w świecie?
9.
Wiele starych i niezamężne kobiet, które są bardzo przyjazne, sympatyczne i hojne, poczuły się naprawdę jak śmieci …
Wiele starych i niezamężnych kobiet, które są bardzo przyjazne, sympatyczne i hojne, poczuły się naprawdę jak śmieci jak  powiedziałeś do siòstr zakonnych,
że nie powinny spoglądać jak  „stare panny”. Tym spowodowałeś, że moje  przyjaciółki i ja czujemy się źle. Zabolało mnie za nie  w duszy, gdyż nie ma nic w tym złego, aby pozostać niezamężną i  poświęcić  życie dobrym uczynkom (dlatego Katechizm określa  samotność jako powołanie).
Co mam  moim niezamężnym przyjaciółkom  „starym pannom” powiedzieć?
Że papież tego poważnie nie myślał (czegoś takiego papież nie powinien robić), lub powinnam wspierać papieża w tym, że dla niego wszystkie niezamężne kobiety mają wyraz twarzy zgorzkniałej zakonnicy?
10.
Jeśli kapitan nie widzi  góry lodowej, na którą zmierza , jest bardzo prawdopodobne , że dojdzie do kolizji
Kilka tygodni temu powiedziałeś, że „Kościołowi nigdy nie wiodło się
 tak dobrze jak dzisiaj. ” Jak może powiedzieć to papież,  kiedy wszyscy wiemy, że miliony młodych katolików żyje w konkubinacie i pigułka jest używana w milionach katolickich małżeństw ;  gdzie rozwód  ” to nasz chleb powszedni „, a miliony katolickich matek z pomocą katolickich lekarzy  zabija swoje nienarodzone dzieci; kiedy miliony katolickich przedsiębiorców nie kieruje się nauką społeczną Kościoła , ale chciwością i skąpstwem; kiedy tysiące kapłanów dokonują nadużyć liturgicznych; kiedy setki milionów chrześcijan  nigdy nie spotkało Chrystusa i nawet nie znają podstaw nauki wiary; jeśli edukacja Chrystusa i rządy są w rękach masonów i gospodarka światowa w rękach syjonizmu ? Czy jest to czas, w którym Kościołowi nigdy nie wiodło się  tak dobrze jak dzisiaj?
 Kiedy to  powiedziałeś, drogi papieżu, to ogarnęła mnie panika. Jeśli kapitan nie widzi  góry lodowej, na którą zmierza , jest bardzo prawdopodobne , że  dojdzie do kolizji. Czy uważasz tak naprawdę, czy to tylko przenośnia,  drogi papieżu?
11.
Czy mamy grzesznikom hołubić i mòwić  im słodko, że  umieją oni rzeczywiście  czytać katechizm?
Wielu wielkich kaznodziejów poczuło się zniszczonymi, gdy usłyszeli, kiedy powiedziałeś, że nie powinno się już  rozmawiać o sprawach, o których Kościół już mówił i które są napisane w Katechizmie.  Powiedz mi, drogi  papieżu Franciszku, co my chrześcijanie powinniśmy robić,  ci, którzy
chcemy być wierni papieżowi i ròwnież nauczaniu i tradycji?
Przestaniemy głosić kazania, choć św. Paweł mówi nam, że powinniśmy zawsze to robić? Kładziemy kres odważnym  kaznodziejom, zmuszamy ich do milczenia, podczas tego  hołubimy grzesznikom  i mòwimy im słodko, że jeśli tego chcą, są w stanie  czytać katechizm, aby wiedzieć co Kościół mówi?
12.
Nie chcę  pasterzy, którzy pachną jak owce, ale owce, które nie pachną  odchodami, ponieważ ich  pasterz je pielęgnuje
Za każdym razem, gdy mówisz o ” pasterzach z zapachem owiec „, myślę o tych wszystkich księżach, którzy dali się zainfekować przez rzeczy tego świata, którzy stracili kapłański zapach, żeby przyjąć pewną woń rozkładu.
Nie chcę  pasterzy, którzy pachną jak owce, ale owce, które nie pachną  odchodami, ponieważ ich  pasterz je pielęgnuje i zawsze utrzymuje je w czystości.
 Kilka dni temu mówiłeś o powołaniu św. Mateusza tymi słowami: ” Jestem pod wrażeniem gestu Mateusza . On trzyma się pieniędzy, jakby mówił: ” Nie , nie mnie! Pieniądze należą do mnie!” Nie można nic innego,  drogi  papieżu, jak twoje słowa o Ewangelii (Mt 9;9),  porównać z tym, co św. Mateusz  sam mówi o swoim nawróceniu : „Odchodząc stamtąd, Jezus ujrzał człowieka imieniem Mateusz, siedzącego w komorze celnej, i rzekł do niego: «Pójdź za Mną!» On wstał i poszedł za Nim.” Nie mogę rozpoznać, gdzie był on skąpy
 ( i nie widzę tego na obrazie Caravaggia ). Widzę dwie zupełnie różne historie i jedną fałszywą interpretację. Komu powinnam wierzyć , Ewangelii czy Papieżowi , jeśli chcę być wierna Ewangelii  i papieżowi ?
13.
Papieże od Piotra do Benedykta XVI  mòwili, że to niemożliwe, aby znaleźć pokòj  z dala od Boga, ale Papież Franciszek jest tego zdania
Kiedy opowiedziałeś o kobiecie, która  po rozwodzie i aborcji żyje w
konkubinacie, powiedziałeś: „Teraz żyje w pokoju.” Zastanawiam się: Jak kobieta, która dobrowolnie odsunęła  się od  Łaski Bożej może żyć w pokoju?
Poprzedni papieże  od Piotra do Benedykta XVI mòwili, że to niemożliwe, aby znaleźć pokòj  z dala od Boga, ale papież  Franciszek jest tego zdania.
 Na czym mam się wesprzeć, na wszechczasowym  nauczaniu ,  czy na  tej  nowości? Mam od dzisiaj, aby być wiernym,  twierdzić, że ròwnież żyjąc w grzechu można znaleźć spokój w życiu ?
14
Tak jakbyś chciał otworzyć puszkę Pandory
Następnie rzuciłeś  pytanie,  nie dając na nie odpowiedzi, jak ma się zachować spowiednik, tak jakbyś chciał otworzyć puszkę Pandory,  bo  wiesz doskonale, że istnieją setki  księży , którzy dają złe rady , w sprawie  kontynuowania konkubinatu. Dlaczego mòj papież , mój drogi  papież nie powiedział nam w kilku słowach tego, co w takich przypadkach doradzać, zamiast siać wątpliwości w uczciwych sercach?
Poznałam kardynała Bergoglio niemal w  rodzinnej atmosferze  i jestem wiernym świadkiem tego, że jest on inteligentnym , sympatycznym,  spontanicznym, dowcipnym i bystrym człowiekiem. Ale nie podoba mi się , że prasa  publikuje każde Twoje słowo i każdy Twój żart, bo nie jesteś wiejskim księdzem; nie jesteś już arcybiskupem  Buenos Aires; Ty jesteś teraz papieżem! I  każde słowo, które powiesz jako papież, zawiera dla wielu, którzy czytają Cię i słuchają,  wartość miarodajnego nauczania.
Napisałam już zbyt wiele i zbyt wiele  wykorzystałam Twojego  cennego czasu, mòj dobry papieżu. Myślę, że przykładami, które Ci przedstawiłam ( a byłoby ich o wiele więcej ), wytłumaczyłam Ci  mój ból, jaki cierpię
z powodu niepewności i bezradności.
Tylko ty możesz mi pomóc. Potrzebuję przywódcy, który oświeci moje kroki na podstawie tego, co Kościòł zawsze mówił; który  mówi z odwagą i jasnością; który nie obraża tego, kto stara się być wierny zaleceniom Jezusa;
który powie ,, chleb na chleb, wino na wino” i grzech na ,, grzech” i cnota na ,,cnotę”, nawet gdyby miał on tym  ryzykować swoją  popularność.
 Potrzebuję Twojej mądrości, Twojej  determinacji i klarowności.  Proszę Cię o pomoc , proszę , bo naprawdę bardzo cierpię…
15.
Dezorientujesz  nie tylko wroga , ale także  nas
Wiem, że Bóg podarował Ci  bystry umysł, i tak sobie wyobraziłam, gdy próbowałam się sama  pocieszyć, że wszystko  co robisz i co mówisz, jest częścią strategii,  by zmylić przeciwnika, gdy pokazujesz się  przed nim z białą flagą,  osiągając tym to, że opuści on swoją kryjòwkę. Ale wolałabym, żebyś  podzielił się swoją strategią z tymi, którzy  walczą po Twojej stronie, bo w przeciwnym razie nie tylko zmylisz przeciwnika,  ale także nas, którzy już nie wiedzą,  gdzie jest nasza głòwna kwatera, a gdzie dokładnie przebiega linia wroga.
I jeszcze raz dziękuję  Ci za wszelkie dobro, którego dokonałeś i co  powiedziałeś w uroczysty sposób, ponieważ to naprawdę nam pomogło.
Twoje słowa poruszyły nas i dały nam impuls do tego,  żeby bardziej kochać i zawsze kochać, lepiej kochać  i pokazywać światu kochającą twarz Jezusa .
Przesyłam  Ci  bardzo kochający i  dziecięcy uścisk z  zapewnieniem  mojej modlitwy. Proszę również o Twoją modlitwę za  mnie i za moją rodzinę, której zdjęcie załączam, abyś znał nasze twarze, gdy będziesz  się  za nas modlić.
Twoja kochająca córka, która modli  się za Ciebie codziennie.
Lucrecia Rego de Planas
 Tłumaczył: Nn

Odpowiedzi: 171 to “Dramatyczny list katoliczki do papieża Franciszka”

  1. Grazyna. said

    Lucus ! Jutro okolo 17 tej napisze do Ciebie. Dobrej nocy z BOGIEM !😀

    • lucus said

      @ Grazynka
      Witaj . Tak myslalam ze wylewasz lzy w ” naszym ” kaciku.
      Fajnie miec taki ” Ogrodeczek ” 😀 …
      Weszlam na Blog ale mnie ” zmdlilo …😦 😦 😦
      Poczekam az sie uspokoi. Nie wiem o co komu chodzi … moze cos zle ze mna … ale mam wrazenie ze mowia … po chinsku 😀 😀 😀
      Czym wiecej atakuja ” MOJEGO ” Franciszka to ja Go bardziej lubie 😀

      W sobote korzystalam z Sakramentu Pojednania i za pokute dostalam 1 dziesiatek Rozanca w intencji Ojca Swietego i za bladzacych .
      Ksiadz przyznal mi racje ze ci ,ktorzy nie uznaja Glowy Kosciola , sami wykluczaja sie z KOsciola.
      Modlitwe ta , wlaczylam do swoich codziennych modlitw. Dam rade. wstane wczesniej i odmowie 😀 . Z Panem Bogiem .😀
      Kroluj nam Chryste !!!

  2. Grazyna. said

    Szczesc Ci Boze Lucus !
    Nie ! Nie wylewam tu lez !
    Lubie nasz blog i tych , ktorzy pisza. Bardzo lubie ! Oni wszyscy to takie perelki.
    Wycofalam sie , bo chyba za bardzo narzucam im moj punkt widzenia, albo co niektorzy tak czuja. Oni maja racje Lucus, nie zmyslaja, a ksieza tez sa slepi.
    Ale zostawmy to Panu Bogu. Na sile nikogo nie oswiecimy Prawda. Lucusiu ! Mam dla Ciebie MEDALION ZBAWIENIA ! Istne cudo i lask z niego plynie „od groma”
    Ale o tym napisze Ci pod wieczor. Musze leciec. Blogoslawionego dnia, zanurzonego we Krwi Chrystusa.!:-D:-D

  3. Grazyna. said

    Witaj Lucusiu !
    Skonczylam modlitwe, wiec moge juz pisac do Ciebie.
    Ten Medalion, o ktorym wspomnialam ma imprimatur tak, ze spokojnie.
    Do Medalionu sa przypisane laski, wiele lask.Jedna z nich jest:
    p.2. Nie dopuszcze do tego, by ten kto nosi ten Medalion, zostal wprowadzony w blad przez falszywych prorokow i ich oredzia.
    p.8.Otrzyma szczegolna Laske odwagi do bronienia Prawdy.
    p.12.W czasie fizycznego niebezpieczenstwa przysle Moich Aniolow, by cie bronili ikierowali.
    p.17.Dostarcze ci sposobnosci do uzyskania kazdej Laski, celem uzyskania przez ciebie najwyzszego stopnia swietosci.
    p.18. Za kazdym razem gdy jestem wzywana przez ten Medalion pod tytulem Posredniczki Wszystkich Lask i Wspolodkupicielki, zostanie poslany przy boku wzywajacego jeszcze jeden Aniol, zeby oswiecal i pocieszal.
    p.25.Przy tym Medalionie bedzie Wielki Aniol, by walczyc ze zlym duchem i bronic dusz.
    I co Ty na to Lucus?😀
    To tylko niektore Laski z 45 ciu ! Medalion jest piekny i duzy.
    Czy przyjmiesz go ode mnie Lucusiu ?
    Ja dzis bylam na Mszy Sw.i na Adoracji i znowu wydrukowalam 60 Pieczeci Boga Zywego, poswiecil je ksiadz, a Pan Jezus w NS Poblogoslawil z bliska. Ale to Ciebie nie dotyczy i tak. Czy juz odrobilas zaleglosci ?
    Czekam na Twoja odpowiedz. Z BOGIEM i z Maryja.

    • lucus said

      @ Grazynka.
      Skad masz Medalion mysle ze jest MEDAL NIEPOKALANEJ .

      Na jednej stronie Niepokalana na drugiej litera M , Czy tak ? Taki mam – nawet kilka. . Grazynko nie wiem NIC na temat Pieczeci Boga Zywego ale obrazek Dwoch Najdrozszych Serc mozesz sobie zamiescic nad drzwiami wejsciowymi .
      dzisiaj mialam bardzo pracowity dzien. – KUCHENNE REWOLUCJE : Nalesniki ze smazonymi jablkami, Jablka w ciescie i zupa pomidorowa na jutro . dzisiaj na kolacje Kluski slaskie i pozostalosci z lodowki 😀 Nawet bylo dobre. 😀
      Jutro dzien zajety . W Parafii 40 – godzinne Nabozenstwo konczy sie Nieszporami w Niedziele.
      Pozdrawiam serdecznie . Zycze Blogoslawienstwa Bozego. Z Panem Bogiem

  4. Grazyna. said

    To nie tak Lucusiu, to nie ten Medalion. Nic nie rozumiesz, smutno mi. Z Panem Bogiem !

    • lucus said

      Przepraszam . Grazynko wiec mi powiedz. Dlaczego Ci smutno ?
      Zwyciestwo przyjdzie przez Maryje.
      Niepokalane Poczecie , Niepokalane Serce, Niepokalane rece ONA ma.
      ONA zetrze glowe weza . Jesli chcesz moge wyslac dla Ciebie TEN MEDAL NIEPOKALANEJ.
      Smiac mi sie chce bo ktos o nicku Jurand napisal ze jego zdaniem antychrystem moze byc Putin . bo pochodzi ze Wschodu . Ja napisalam ze moze rowniez byc Jaruzel – pochodzenie tez wschodnie i inne parametry jak nietykalnosc wskazuja na niego. Czy to nie paranoja ? 😀 😀 😀.
      Jesli nie wiadomo czy sie smiac czy plakac lepiej sie smiac 😀 a reszte zostawic Panu Bogu. 😀 On kazde zlo potrafi przemienic w dobro .
      Bogu Niech Beda Dzieki za Jego milosc do nas.
      Zagladne na blog ciekawi mnie co tam zastane. Lubie minusujacych – maja charakter … ) Najgorsza jest obojetnosc – mamy byc albo zimni albo goracy !

      Zycze Blogoslawienstwa Bozego i opieki NIepokalanej. Szczesc Boze !!!

      • lucus said

        Grazynko jestes zajeta. Czy napisalas TO WAZNE co mialas napisac na biezacej stronie ?
        Zycze Blogoslawienstwa Bozego.
        Prosze o modlitwe i odwzajemniam swoja ,
        Z Panem Bogiem !

  5. Grazyna. said

    Lucusiu, nie pisze tego co planowalam, bo usunelam sie z blogu w cien. Daje ludziom pozyc beze mnie i mysle, ze ciesza sie z tego.A smutno mi, poniewaz wczoraj bylo mi smutno, a Ty moją, najpiekniejszą pod sloncem oferte – Medalion Zbawienia Maryi Posredniczki Wszystkich Lask i Wspolodkupicielki, bagatelizujesz i pokazujac mi dwa ostre , wielkie noze mowisz : Kuchenne Rewolucje !, po czym moje unoszace sie niebianskie zapachy kadzidla i mirry, zamieniasz w jednej chwili na zapachy ze swej kuchni. Dajesz mi powachac smazone nalesniki, kluski slaskie i zupe pomidorowa. Zeby to chociaz byla koperkowa, albo ogorkowa lub pieczarkowa oraz kluski ziemniaczane ze skwarkami… Ale na serio, Lucunko, ten Medalion, to istne Boze szalenstwo, a Ty go tak lekka raczka odrzucasz i mowisz, ze masz kilka, a nie masz ani jednego i nie wiesz z czego rezygnujesz ! Tak jak ten Obraz Jezusowego Serca dziala cudownie. Cos podobnie cudownego! On jest nam dany na Czasy Ostateczne. Czy Ty wogole wierzysz, ze zyjemy w takich wlasnie czasach ?
    Lucus, modl sie za p Franciszka, bo tak trzeba. Na przelomie wrzesnia i pazdziernika wymodlilam dla niego 9 Aniolow, aby go chronily i walczyly o niego.
    To jest moj brat w Chrystusie Jezusie i chcialabym, aby byl zbawiony. Nie zakochuj sie jednak tak bardzo w nim, bo bedzie Ci przykro pozniej. Obserwuj go…
    Od dzis w mojej parafii rozpoczyna sie 40 godz. ADORACJA N. S.Bede tam przez 2 noce z Panem Jezusem ! Tak sie ciesze.Miesiac temu bylam w Irlandii na takim maratonie adoracyjnym. Ale to byla frajda 3 dni w odleglosci 60 cm od Niego. Koncze, pozdrawiam Cie w Chrystusie Krolu i w Matce Zbawienia !
    Mam Twoj adres mailowy od dwoch dni,ale lubie z Toba gadac w tym kaciku🙂🙂

    • Jadwiga said

      Grażynko przepraszam że wchodzę w Waszą dyskusję ale czy ja mogę prosić o taki medalion,nie mogę dotrzeć do żródla a tyle o nim słyszałam,

  6. Grazyna. said

    Moj dlugi kom. W SPAMIE !!!

  7. Grazyna. said

    Kochana jestes Jadziu !
    Mam tylko jeden dla Lucusi, choc ona nie wie, ze warto go chciec😀
    Teraz juz nie zdaze poszukac, bo ide na Adoracje, ale jutro podam Ci namiary.
    Ciesze sie, ze zapytalas. Z BOGIEM I Z MATKA ZBAWIENIA😀
    Tu na tej stronie podam Ci adres mailowy i telefon.

    • lucus said

      @ Grazynko
      Prosze powiedz mi cos wiecej ?
      Dziekuje Ci z calego serca
      . Napisz o Medalionie … prosze.
      W przyszlym tygodniu bede rozmawiac z Tuptusia ciekawa jestem czy Ona wie o Medalionie . prosze napisz jak sie dokladnie nazywa i spytam wujka Google .
      bardzo lubie ten ” nasz ” kacik . Od dzisiaj do niedzieli bede wiekszosc czasu spedzac na Adoracji – mamy 40 godzinne Nabozenstwo. Co za szczescie , co za LASKA byc blizej Jezusa .
      3 listopada Ks. Piotr w kazaniu mowi ze obojetnie co by sie dzialo MY MUSIMY TRWAC PRZY KAPLANACH. I IM POWIEDZIEC , ZE Z NIMI JESTESMY. .
      Mi tez smutno ze jest tyle nagonek na kaplanow – musimy sie za Nich goraco modlic .
      Grazynko czy Ty nalezysz do Parafii Sw. Stanislawa Kostki ? Tak jak Ja ?. Czy TO PRZYPADEK ze obie bedziemy adorowac Pana Jezusa w tym samym czasie ? TEGO SAMEGO PANA JEZUSA w innym miejscu.? To jest ogromna Laska.
      Zycze Blogoslawienstwa Bozego dla Ciebie i calej Twojej rodzinki.
      Kroluj nam Chryste !!!

      • lucus said

        Grazynko
        Koperkowa musialaby by byc z lanymi kluseczkami a takich moj maz nie uznaje.😀 Trzeba w cos wbic zeba , a nie cedzic przez zeby 😀
        Grazynko prosze zanim do mnie napiszesz na e-mail napisz abym nie skasowala nie otworzonej poczty. Przewaznie jesli nie znam adresata poczte kasuje bez otwierania. 😀
        Jestem ci ogromnie wdzieczna i przytulam Cie do mojego siostrzanego serca , ze z tego ” TLUMU ” ktory sie przez blog przewinal chcesz mnie takim skarbem jak ” MEDALION na czasy ostateczne ” obdarzyc .
        Za coz tyle szczescia !!!. Odwzajemniam sie modlitwa. Niech Niepokalana obdarzy Cie swoja przemozna opieka. Z Panem Bogiem .

  8. Grazyna. said

    Witaj Lucusiu !

    Te Adoracje, sa teraz wszedzie, tak ze badz spokojna, nie siedze Ci za plecami.
    To bylby numer😀😀
    Mysle, ze jestesmy daleko od siebie. Widocznie Dobry BOG pragnie obdarowac Ciebie tym Medalionem .😀 Teraz mam troche pracy, pozniej napisze do Was o Medalionie. Owocnego Spotkania z Najswietszym Sercem Pana Jezusa !
    Ja takze modle sie za Ciebie i za caly nasz Blog😀
    Pozdrow Tuptusie .Pamietam o niej w modlitwie.
    MARANATHA !

    • lucus said

      Juz zaczelam robic przeglad GRAZYNEK wokol siebie i potencjalnych TEZ >
      😀 😀 😀 A moze ta to jest TA GRAZYNKA ? 😀 😀 😀
      Tak naprawde to chcialabym abys tracnela mnie w ramie i powiedziala : TO JESTEM JA 😀 WLASNIE JA 😀 TA OD MEDALONU 😀
      Pytanie do Jadzi 😀
      Witaj Jadziu w naszym kaciku 😀 Powiedz prosze JAK NAS TU ZNALAZLAS 😀 😀 😀 ?
      Kto Ci powiedzial ze dwie duszyczzki sobie tu plotkuja ?
      Mozesz dolaczyc do nas 😀 JEsli oczywiscie chcesz 😀
      Pan Jezus powiedzial : GDZIE DWOCH LUB TRZECH SPOTYKA SIE W IMIE MOJE … JA JESTEM WSROD NICH 😀
      Prosze napisz cos JADZIU 😀
      Napisz jak znalazlas nasz kacik ? 😀

      Bedzie nam weselej. 😀 😀 😀
      Grazynka chce URATOWAC MOJA BIEDNA DUSZE> MOdli sie za mnie i nawet chce mi ofiarowac swoj SKARB> A ja zyje w ciemnocie i martwi sie MOJ ANIOL STROZ ( GRAZYNKA ) abym nie zeszla za wczesnie z tego swiata , 😀
      Sw. Augustyn powiedzial : JESLI URATOWALES CHOC JEDNA DUSZE ZBAWILES SWOJA WLASNA ”
      Za to kocham Cie Grazynko. Modl sie za mnie ja za Ciebie i spotkamy sie w Niebie.
      Biegne do kosciola. SPOTKAMY SIE POZNIEJ 😀 . Zycze Blogoslawionego dnia.
      Z Panem Bogiem .😀

  9. Grazyna. said

    Dzieki Ci Lucusiu, BOG zaplac !

    Kto posiada Modlitewnik na Czasy Ostateczne , Rudolfa Szafera – Armia Najdrozszej Krwi Jezusa Chrystusa, moze na stronie 274 znalezc dokladne informacje na temat MEDALIONU pod nazwa MARYJA WSPOLODKUPICIELKA I POSREDNICZKA WSZYSTKICH LASK.
    Jeden z wizjonerow z USA mial wizje i polecenie Matki Bozej wykonania i rozprowadzenia duzego medalionu ( 21 cm² ). W imieniu Urzedu Nauczycielskiego Kosciola Swietego bp Maria Miguet z Francji dnia 15.06.1992 r. udzielil na ten wielki dar Bozy imprimatur. Medalion zawiera w sobie rozne znaki i obrazy. Kazdy szczegol ma swoje znaczenie. Matka Boza wyjasnia bogatą tresc w nim zawartą…
    W komentarzu nr. 53 wymienilam kilka lasl, ktore mozna uzyskac przy pomocy Medalionu. W Modlitweniku wymienionych jest 35 lask, w ksiazeczce oryginalnej, ktora mozna zakupic wraz Medalionem( 15 zl ) jest ich wymienionych 45.
    Ten Medalion mozna nosic na sobie albo w kieszeni.

    • lucus said

      Dzieki serdeczne.
      Armia Najdrozszej Krwii – to moj ulubiony modlitewnik. Nosze go wszedzie. Kartki sie rozlatuja wiec zwiazany jest gumka 😀. Kilka dalam przyjaciolom z jakis tam okazji 😀
      Modlitewnik ten nie ma imprimatur ale ten ktory ja mam ma IMPRIMATUR moje 😀 Jeszcze dzisiaj przeczytam dokladnie. Wezme sobie na Adoracje NS. 😀
      Grazynko a ja Tobie polecam 7 Ojcze Nasz … , 7 Zdrowas Maryjo … )
      przez 12 lat … ILE TAM LASK !!!! DLA CALEJ RODZINY I NIE TYLKO 😀 😀 😀 Jesli ktos odejdzie do Pana wczesniej bedzie mial zaliczone w calosci 😀
      Zycze Blogoslawionego dnia. 😀 Z Panem Bogiem 😀

  10. Grazyna. said

    Jak zdobyc Medalion:
    Mali Rycerze, Warszawa,
    tel 22/7816781 p. Maria
    Zamowienie mozna zlozyc : e – mail. maria.mrozek 11@wp.pl.

    Zycze wielu Bogoslawienstw i Opatrznosci Bozej !:-D

  11. Grazyna. said

    Lucus, ja nie martwie sie o to, abys za wczesnie nie zeszla ( mozesz sobie zejsc, kiedy BOG zechce :-)), ja sie martwie o to, GDZIE Ty zejdziesz😀
    A koperkowa najlepsza jest z ziemniaczkami😀
    Nie bedzie mnie do 24 tej. Odpisze jak wroce. Z BOGIEM i MATKA ZBAWIENIA !
    Ten Medalion tez nazywa sie Medalionem Zbawienia.😀
    Jadziu -Pozdrawiam Cie i wlaczam wmodlitwe😀

    • lucus said

      @ Grazynka Dziekuje 😀
      Grazynko robie co moge i jak moge aby nie poniewierac sie po ” przedsionkach ” A jak bedzie ? Czas pokaze 😀
      Z Panem Bogiem ! 😀

  12. Grazyna. said

    No, dzieki Lucusiu !
    Tos mi podsunela lakomy Kasek.
    Masz racje😀
    Modle sie dzieki Bogu 12 ty rok :-D:-D ta piekna modlitwa.😀

  13. Jadwiga said

    Lucusiu i Grażynko-Siostrzyczki moje kochane ja na Was natrafiłam przypadkiem choć ponoć nie ma przypadków.ale kłopot zaczął się dopiero po wyjściu z tej strony.
    Nie mogłam Was odnaleść, po tym jak poprosiłam o medalion opuściłam tę stronę i było już pozamiatane,ale dziś mi się udało choć do końca nie wiem jak ale bardzo serdecznie Was ściskam i od dziś imiennie otaczam swoją modlitwą.
    Muszę przyznać,że jestem typową blondynką jeśli chodzi o komputer,ale udało się.Bóg zapłać za adres,zaraz zamawiam Medaliony.
    Proszę pozdrowić ode mnie Tuptusię,brakuje mi jej wpisów .często wspominam Ją na modlitwach.
    Jak jeszcze uda mi się tu trafić to chętnie z Wami pogadam,Wesołe z Was babeczki a wokoło taka nuda.Ja miałam Adoracje z poniedziałku na wtorek,być może jedna z Was jest mojej djecezji albo z mojego województwa bo w moim przypadku to 2 różne miasta.
    Pozdrawiam! Z Panem Bogiem.

    • lucus said

      @ Jadzia .
      Zapamietaj adres : DRAMATYCZNY LIST …😀 😀 😀
      Przekaze pozdrowienia TUPTUSI. Ona jest taka kochana.i bardzo lubi plakac … z RADOSCI 😀 😀 😀 Ona tez teskni …kocha wszystkich i mowilam jej ze jej praca jest NIEWYKONYWANA ; NIKT NIE WKLEJA NOWENN.
      Tuptusia modli sie za nas wszystkich. Mam nadzieje ze sie odezwie i przekaze to co ma do przekazania. Ja nie chce byc PRZEKAZNIKIEM , chyba ze byloby to KONIECZNOSCIA> RATUJACA ZYCIE 😀 😀 😀
      Mowie co dzieje sie na blogu nawet ile otrzymam minusow . 😀 😀 😀
      Ale ja sie z nich ciesze … bo wiem ze jakies duszyczki przeczytaly 😀 to co napisalam 😀 i o to chodzi 😀 Jesli byloby 0 plusow i zero minusow — ciezka sprawa 😀 trzeba byloby strzepac pyl z nog i zmykac …😀 😀 😀
      Narazie musze bronic mojego Franciszka 😀 On jest kochany 😀 czasem mowie nawet Swiety Franciszek 😀 a chodzi mi o Ojca Swietego 😀 Kononizowany za zycia 😀 😀 😀

      CZAS –
      TRZEBA ZYC , a nie tylko istniec – Plutarch
      Wiec zyjmy jak mozna najpiekniej
      Czy piekne czy szare sa dni
      Bo zycie to skarb w naszych rekach
      I przez nas ma swiat lepszy byc

      PIEKNEGO ZYCIA ZYCZE
      Z PAnem Bogiem

      Nie wiem jak to sie stalo ze tytaj ZAPARKOWALYSMY . Nikt tu nie zaglada … chyba ze przypadkiem … widac po plusikach. Bylam chwile na GORZE ale oberwalam po lapkach i zeszlam do kacika.
      Grazynko Bog Zaplac ciesze sie pozdrawiam Was KOCHANE SIOSTRZYCZKI. Wzmocnilam organizm pomidorowka i ide jeszcze na Adoracje.
      Jadzia ja tez nie jestem orlem a moze i dobrze bo nie chce sie od czego kolwiek uzalezniac
      Szczesc Boze !!!

  14. Grazyna. said

    Jadziu, tak myslalam, jak napisalas😀 Mialas klopot, zeby tu wrocic😀
    Nawet myslalam, ze jestes moze moja zanajoma Jadzia , ale ona jest brunetka..
    Bedziesz miala radosc z tego Medalionu ! A nacalujesz sie Go !
    Podczas kazdej modlitwy zakladam na palec srodkowy obracze, a Medalion trzymam w dloni, W ksiazeczce rtzeba zaznaczyc sobie kolorami, lub roznymi znakami te punkty, ktore sa do wykonania, codziennie w formie gestow, te jednorazowe np nadanie Imienia Aniolowi, te do rozwazania -nabozenstwo itd.
    Inaczej trudno zapamietac i szybko znalezc. Radosc z tym Medalionem jest nieprzecietna ! :-D:-D Pozdrawiam Cie Jadziu z Bogiem i z Aniolami !😀
    Nie ma przypadkow !:-D

  15. Grazyna. said

    Lucusiu !
    Matko Boska ! Wlasnie o to chodzi , ze beda go kanonizowac szybko za zycia. Wielu zwiedzie, bo jego postawa nie bedzie jednoznczna i jest efekciarzem. Pan Jezus powiedzial nie tak dawno, ze naiwni pojda za nim, jak baranki na rzez !
    To dlatego Pan Jezus postawil mni przy Tobie jak Aniola, bo bardzo Ciebie kocha i nie chce Cie stracic. Ale nic juz nie mowie, mam nadzieje, ze Medalion pomoze Ci uskoczyc na czas, jak to ktos super na samej gorze powiedzial do Ciebie. Ten wpis, tej osoby podoba mi sie najbardziej.:-D . Tyle. Reszte napisze okolo 11 tej.
    ” O Maryjo, jak Cie kocham, o Maryjo wieelbiee Cie !! „!:-D😀

  16. Grazyna. said

    Lucus! Poszedl do SPAMU !

  17. Grazyna. said

    Lucynko, wczoraj podczas dlugiej , kilkugodzinnej Adoracji, Pan Jezus dal mi to, na czym tak bardzo mi zalezalo . Na str. 177 w Modlitewniku, ktory ma Twoje imprimatur, znalazlam modlitwe wynagradzajaca, za grzechy nasze, bliskich, bliznich !!! Ekspiacja jest bardzo wazna, a tak malo sie o tym mowi! Prawie wcale !
    Trzeba to przemodlic w skupieniu ze skrucha w sercu az do str.188. Jesli dzisiaj idziesz znowu na Adoracje moze, zechcesz uczynic to?. Ja tez dzisiaj ide na 2 godz 20.00 – 22.00. Wczoraj bylam w kosciele sama przed Panem Jezusem w N S.
    przez dluzsza chwile, dla mnie bylo to bardzo przyjemne. Potem zeszli sie ludzie.
    Dzisiaj odwiedze Cie w domu mailem, bo potrzebuje Twoj adres do wysylki Medalionu.
    Wczoraj ugotowalam bardzo dobra zupe -krem, z 4 marchewek duzych i jednego sredniego pora. Obralam marchewke, pokroilam na kawalki wraz z porem ,wrzucllam tez do garnka kawalek piersi z kurczaka i kostke Knorr, pieprz, sol, a pod koniec troche roztartego w palcach majeranku i cynamon. Po 40 tu minutach gotowania pokroilam mieso na mniejsze kawalki i calosc przemiksowalam na kremowa mase. Taka goraca zupa- krem dobrze smakuje z ciepla, z piekarnika bagietka nafaszerowana maslem i czosnkiem, zwlaszcza zimowa porą.
    Na razie tyle. Pozdrawiam cieplo i zycze Blogoslawionego dnia !😀

    • lucus said

      Zupa – miam , miam. nigdy takiej nie jadlam … jeszcze bagietka . z maslem i czosnkiem … niebo w gebie … ale to jest BOMBA kalorii 😀 😀 😀
      Ja 3 dni uwazam co jem i kontroluje wage a w nastepne 4 szykuje przysmaczki. Grazynko kochana ja sprobuje zdobyc ten medalion . Dziekuje ze mi o NIM powiedzialas . Moze Pan Bog ze spotkamy sie kiedys osobiscie ?
      Jesli nie zdolam zdobyc to Cie poprosze. Trzymaj narazie i pilnuj NASZEGO SKARBU. Ja wczoraj ugotowalam kapuste ( kiszona ) z biala fasola , cebulka na maselku. biala fasola ( z puszki ) i roztarte 4 grzybki suszone .Do tego 2 lyzki kaszy jaglanej . To jest przepis mojej mamy na kapuste wigilijna. Nieraz gotuje ja 2 -3 razy w roku ale w tym roku jest dopiero pierwszy raz 😀 Byla suoer. Zupke z twojego przepisu sprobuje ugotowac. LUBISZ DOBRE JEDZONKO TAK JAK JA> 😀 ;D 😀
      Ale mysle ze rownie dobra jest bez miksowania ? … Prawda ? 😀
      Od czasu do czasu trzeba wzmocnic organizm czyms wylwintnym 😀
      Pozdrawiam serdecznie. dzisiaj bede czytac WANDE BONISZEWSKA – obiecalam Tuptusi. wczoraj rozmawialam z Tuptusia. Dziekuje wszystkim za modlitwe i zapewnia o swojej.
      Z PAnem Bogiem !
      szczegolnie w okresie pierwszych chlodow organizm nie da sie oszukac 😀

      • lucus said

        Dzisiaj mamy zakonczenie 40-godzinnego Nabozenstwa. Ide na Adoracje godzine przed Nabozenstwem
        Pozdrawiam serdecznie . 😀

  18. Grazyna. said

    😀

Skomentuj

 
