Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Styczeń 23rd, 2014

MODLITWA – Obudź się, Polsko

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 stycznia 2014


Tytuł odpowiada założeniom jakie obrałem sobie zakładając bloga. Po czterech latach przyglądając się temu co piszą czytelnicy, przekonałem się że niewiele się udało i mało kto się obudził. Wielu jest udających patriotów, katolików a tak naprawdę swoimi czynami, wypowiedziami udowadniają że nasączają się kłamstwem medialnym, lub też stosują taktykę Wowitów – modląc się pod figurą a diabła mają pod skórą. Wielu jest udających najprawdziwszych patriotów a wszystko robią aby rozbijać jednoczących się Polaków (choćby wokół Radia Maryja), rozbić na kilka grupek aby łatwiej było rudemu z Pokotem  wygrać kolejne wybory. Jest kwestia wymagająca podjęcia decyzji czy zamknąć komentarze. Nigdy nie pozwolę abym to ja się przyczyniał do niszczenia Polski przez głupie, a w zasadzie celowe wpisy ludzi pracujących dla różnej maści rudych czy palikotnych. Powiem wam że wzburza mnie bardzo taka faryzejska postawa udających pobożnych katolików, udających wielkich patriotów a faktycznie ukrywających swoje najczarniejsze cele cichego pomagania obecnym wodzom. Przekonałem się że ludzie zawsze coś łykną to co głośne media rządowe piszą  a taki blog nie daje nic w uświadamianiu, więc i nie ma sensu się angażować bo nie będzie z tego efektu żadnego.  Moje zniechęcenie powoli osiąga apogeum.

Posted in Patriotyzm, Wolna dyskusja | Otagowane: , , | 238 Komentarzy »