Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Styczeń 28th, 2014

PIESŃ DZIECKA WE WIETRZE

Posted by Dzieckonmp w dniu 28 stycznia 2014


Umarłem z tysiącami,
Umarłem dzieckiem
Wyleciałem przez komin
I teraz jestem we wietrze,
I teraz jestem we wietrze.

W Oświęcimiu padał śnieg
Dym wszedł powoli
W zimny zimowy dzień,
I teraz jestem we wietrze,
I teraz jestem we wietrze.

W Oświęcimiu, ile było ludzi
W głębokim milczeniu,
Ale jeszcze nie mogę
Uśmiechać się we wietrze,
Uśmiechać się we wietrze.

Pytam was jak może człowiek
Zabić swojego brata,
A jednak, miliony ludzi
Zostali dymem we wietrze,
Zostali dymem we wietrze.

Jeszcze grzmi działo,
Jeszcze bestia ludzka
Nie jest krwa syta
I teraz jesteśmy wiatrem,
I teraz jesteśmy wiatrem.

Pytam was, kiedy będzie?
Kiedy człowiek nauczy się
Żyć w pokoju i nie zabić,
I wiatr będzie ucichnąć,
I wiatr będzie ucichnąć.

Pytam was, kiedy będzie?
Kiedy człowiek nauczy się
Żyć w pokoju i nie zabić,
I wiatr będzie ucichnąć,
I wiatr będzie ucichnąć.

Pamiętajmy że w Oświęcimiu zginęło miliony Polaków w tym mój wujek. Zginął bo nie chciał wydać innych ze swojej grupy. Wybrał śmierć.Nie wierzcie w kłamstwa innych. Niech zadumą  nad ofiarami będzie wysłuchanie tej pieśni wykonanej przez Włocha. Warto posłuchać i oglądać w tle fotki z tamtych czasów z Oświęcimia, zobaczyć jak ci nasi sąsiedzi Niemcy przez niektórych ogłoszeni przyjaciółmi za nic mają człowieka. Ta piosenka jest takim antywojennym wołaniem, ale czy usłyszą to możni tego świata którzy na siłę dążą do III wojny światowej?? Posłuchajmy:

Posted in Dziwny jest ten świat, Film, Prześladowanie Chrześcijan, Warto wiedzieć, Śpiew | Otagowane: , , | 143 Komentarze »