Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Styczeń 30th, 2014

Matka Zbawienia: Te objawienia rozpoczną się tej wiosny, tak jak mój Syn polecił

Posted by Dzieckonmp w dniu 30 stycznia 2014


Myślę że to orędzie może być przełomowym wiec dlatego umieszczam go jako bardzo ważne.

Moje drogie dziecko, niech będzie wiadomo, że Moje objawienia nastąpią raz jeszcze we wszystkich Maryjnych grotach, tam gdzie zostały one zatwierdzone przez Kościół Mojego Syna na przestrzeni wieków.

Objawię się w tych Świętych miejscach: Lourdes, Fatima, La Sallette i Guadalupe. Pojawię się także w Garabandal. Te objawienia rozpoczną się tej wiosny, tak jak mój Syn polecił.

Wybrane dusze zobaczą mnie ze słońcem za głową. Dwanaście gwiazd będzie otaczało i wplatało się w koronę cierniową, którą nosił mój Syn podczas swojego Ukrzyżowania, a która będzie umieszczona na mojej głowie, jako znak dla wszystkich, aby podążali za moim przykładem. Moją rolą jest prowadzić wszystkie dzieci Boże drogą Prawdy i zabrać je do mojego Syna.

Kiedy te objawienia będą miały miejsce, nie będzie żadnych wątpliwości, zwłaszcza wśród tych, którzy oddają Mi cześć, że mówię Prawdę, gdy powiem, że wkrótce ostateczna Droga, która zaprowadzi was do mojego Syna, w tych czasach ostatecznych, nastąpi przez Księgę Prawdy.

Kiedy pójdziecie za mną, swoją Matką, zabiorę was i poprowadzę do mojego Syna. Mój Syn obiecał wiele cudów, więc może otworzyć wam oczy na proroctwa, które dał światu, dzięki mojej Misji. Wielu nie zaakceptuje, że pojawiłam się w tych szczególnych miejscach objawień i zlekceważy ich znaczenie dla zbawienia dusz.

Kiedy po raz ostatni pojawię się w tych miejscach i przedstawię się jako Matka Zbawienia, będziecie wtedy wiedzieli, że to jest moja ostatnia Misja i że wszystkie objawienia prowadzą do tego ostatecznego objawienia, aby przynieść światu Zbawienie, które przysługuje każdej osobie od urodzenia.

Radujcie się, gdyż te dni są bliskie i gdy o tych objawieniach już usłyszycie, wiedzcie, że skoro to proroctwo się spełniło, mogło ono pochodzić tylko od mnie, waszej ukochanej Matki, Matki Zbawienia, Matki Bożej.

Wasza ukochana Matka

Matka Zbawienia

Źródło: paruzja.info

Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: | 200 Komentarzy »