Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Czy wiesz, że Maryja podyktowała historię swego życia wizjonerce Vicce z Medjugorje?

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 lutego 2014

Książka będzie opublikowana, gdy świat będzie na to gotowy.

Przez trzy lata Maryja dyktowała Vicce historię swojego życia. Vicka napisała trzy książki, które może odczytać tylko Vicka. Maryja ogłosi czas, kiedy świat jbędzie gotowy do odbioru jej histori. Vicka miała wybrać księdza, który zaprezentuje książkę publicznie w odpowiednim czasie.

Vicka11Wizjoner Vicka Ivanković-Mijatović mówi że historia o życiu Matki Boskiej jest napisana tekstem, który chroni  przed przeczytaniem go przed pozwoleniem Matki Bożej. Sprawa ta bardzo przypomina procedurę  która została użyta do ujawnienia   10 tajemnic wizjonerów.

Od 7 stycznia 1983 do 10 kwietnia 1985, Dziewica Maryja podyktowała historię swojego życia w szczegółach wizjonerce Vicka Ivanković Mijatovic. Vicka zachowuje tą historię jako tajne pismo.

Już w 1980 roku, widzący z Medziugorja oświadczyli, że Dziewica Maryja opowiedziała im historię swojego życia, podając szczegóły każdemu widzącemu o swoim życiu, a Vicka Ivanković otrzymywała historię życia Maryi w sposób bardziej szczegółowy i dużo w dłuższym czasie niż inni jasnowidze.

Pani powiedziała Vicce pamiętaj dobrze to napisz, bo przyjdzie czas, kiedy dam zgodę na dzielenie się tą historią ze światem. Vicka ma trzy notebooki podyktowanej treści.

Dlaczego nie było to dotychczas znane?? Informacja ta pojawiła się w nowej książce słynnego autora Wayne Weible, który napisał wiele książek o Medjugorje w książce „Medjugorje, ostatnie wystąpienia”:

„Według tej książki, został wybrany kapłan, który jest odpowiedzialny za publikację tej książki.

Zarówno uczestnictwo kapłana i istnienie kodu wygląda na taką samą procedurę wybraną do publikacji jak w przypadku Mirjany Soldo która otrzymała 10 proroczych tajemnic od Matki Bożej.

Mirjana utrzymuje, że te proroctwa są napisane na pergaminie, i że w chwili obecnej, jest jedyną, która może je rozszyfrować.

Mirjana powiedziała również, że ksiądz Petar Ljubicic Franciszkanin będzie również w stanie odczytać te tajemnice, ale tylko jeden raz, na trzy dni przed wypełnieniem się danej tajemnicy. Tak więc Mirjana utrzymuje, że Ojciec Petar ujawni te  szczególne tajemnice dla świata.

A więc zarówno Mirjana jak i Ivanka otrzymały od Matki Bożej, kawałek materiału, który wygląda jak papier, ale nie jest to papier, bardziej wygląda jak tkanina, ale nie jest to tkanina.   Na tym materiale, są napisane dziesięć tajemnic, daty, nawet minuty wydarzeń.   Każdy z tych proroków jest w stanie odczytać swoje własne tajemnice.

Matka Mirjany próbowała przeczytać sekrety podane przez Maryję  Mirjanie. Ale Mirjana powiedziała: „Mamo, nie będziesz w stanie to odczytać. To jest tylko dla mnie i księdza który będzie  ogłaszał te tajemnice. „

Papier ten czy tkanina, bez względu na  nazwę  nie może zostać zniszczony, nawet przez pożar.

Tłumaczenie bardzo niedokładne Dzieckonmp

 

Źródło: TodayMedjugorje

komentarze 74 to “Czy wiesz, że Maryja podyktowała historię swego życia wizjonerce Vicce z Medjugorje?”

  1. bozena2 said

    http://milujciesie.org.pl/nr/temat_numeru/kto_odrzuca_kosciol_odrzuca.html

  2. Antysyjonista said

    Czy dalej mam bana na pisanie tutaj?

    • Zorrro said

      Jak widać nie… Też jestem za tym żeby nikogo nie wykluczać. Choć z drugiej strony warto powściągnąć zbyt ostre sądy i sformułowania.

  3. MamOczy said

  4. gwiazdka said

    MODLITWA NA OŚLEPIENIE SZATANA -ta modlitwę mam z 20 lat ….miałam stara książkę i przepisałam ja ….tak jak jest poprawnie.

    Niech kroki nasze podążają wspólnie.
    Niech ręce nasze gromadzą wspólnie.
    Niech serca nasze bija wspólnie.
    Niech wnętrza nasze czuja wspólnie.
    Niech myśli Ducha naszego nas jednoczą.
    Niech uszy nasze wsłuchują się wspólnie w cisze.
    Niech oczy nasze przenikają się wzajemnie i stapiają się w jedno.
    Niech wargi nasze wzywają wspólnie – zmiłowania u Ojca Przedwiecznego.

    ….diabeł wiedział co przekręcić…………).

    • Dana said

      Jak ten chleb, co złączył złote ziarna,
      tak niech miłość złączy nas ofiarna.
      Jak ten kielich łączy kropel wiele,
      tak nas, Chryste, w swoim złącz Kościele.

    • Wiesia said

      No faktycznie…Teraz się nie dziwię,bo domyślam się dlaczego Niebo nam daje Modlitwy Nowe.Dziękuję Gwiazdko.

  5. gwiazdka said

    …nie wchodzi mi kom.

    • gwiazdka said

      chciałam wysłać poprawna modlitwę na oślepienie diabla i nie wchodzi..

      • Sara28 said

        #Objawienia obietnice #Modlitwy

        Armia Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa: Modlitwa na oślepienie szatana
        Nauka Pana

        JEZUS CHRYSTUS : Powiedz twoim braciom i siostrom, że tą jest nauka Pana:

        – Jedno jedyne Ojcze nasz lub Zdrowaś Maryjo wśród największej oschłości duszy odmówione jest owocniejsze, niż pełna egzaltacji modlitwa w stanie obfitości łaski…

        Pan nauczył mnie również jednej krótkiej modlitwy i prosił mnie, abym ją dalej przekazała, gdyż On uważa ją za bardzo skuteczny środek oślepiania szatana…

        Oby nasze kroki były wspólne

        Oby nasze ręce wspólnie gromadziły

        Oby nasze serca wspólnie uderzały

        Oby nasze wnętrze wspólnie odczuwało

        Oby myśli naszego ducha jedność budowały

        Oby nasze oczy wspólnie umiały wsłuchiwać się w Ciszę

        Oby nasze oczy wpatrując się w siebie wzajemnie – spajały nas

        Oby nasze wargi wspólnie błagały Ojca Niebieskiego o Miłosierdzie!

        • Wiesia said

          Saro dałaś to samo co ja.U Ciebie jest tylko maleńka pomyłka,bo masz zamiast uszu 2 x oczy.Ale Gwiazdka mówi,że to nie tak,bo jest przekręcone.

        • Sara28 said

          A ile ja się namęczyłam Wiesiu, żeby to skopiować, dlatego Ty byłaś szybsza. Nie zwróciłam uwagi na błąd.Ja mam książkę: Tomasz a Kempis „O Naśladowaniu Chrystusa” i moja znajoma też ją ma ale stare wydanie. Moja jest jakby streszczona a Jej napisana jest dialogiem. Jest ogromna różnica. Oni wszystko zmieniają nawet modlitwy, pieśni……Stare książki to skarb.

    • Wiesia said

      Oby nasze kroki były wspólne
      Oby nasze ręce wspólnie gromadziły
      Oby nasze serca wspólnie uderzały
      Oby nasze wnętrze wspólnie odczuwało
      Oby myśli naszego ducha jedność budowały
      Oby nasze uszy wspólnie umiały wsłuchiwać się w ciszę
      Oby nasze oczy wpatrując się w siebie wzajemnie-spajały nas
      Oby nasze wargi wspólnie błagały Ojca Niebieskiego o Miłosierdzie!.Amen.

      Matko Boża! Rozlej na całą ludzkość działanie łaski Twojego Płomienia Miłości teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen.

  6. apostolat said

    Kat Hoess nawrócił się w Wadowicach

    67 lat temu wykonano wyrok śmierci na założycielu i pierwszym komendancie KL Auschwitz Rudolfie Hoessie. Ostatnie chwile swojego życia przed egzekucją nazista spędził w więzieniu Wadowicach. Są dowody na to, że tutaj też się nawrócił.

    16 kwietnia 1947 roku, w Oświęcimiu na terenie byłego obozu KL Auschwitz wykonano wyrok śmierci na założycielu i pierwszym komendancie obozu Rudolfie Hoessie. Egzekucja została wykonana tuż po godzinie 10, na szubienicy, która stanęła przy krematorium I w byłym obozie Auschwitz I, nieopodal budynku niegdysiejszej komendantury obozu. Zwłoki Hoessa zostały najprawdopodobniej spalone.
    W Wadowicach w archiwum parafialnym Bazyliki Ofiarowania NMP zachowały się sensacyjne dokumenty świadczące o tym, że pod koniec swojego życia zbrodniarz z największego nazistowskiego obozu śmierci dokonał konwersji.

    Przebywając w więzieniu w Wadowicach, Rudolf Hoess w liście do żony pisze:

    ” Wyrosły we mnie duże wątpliwości, czy również moje odwrócenie się od Boga nie wychodziło z fałszywych przesłanek. Było to ciężkie zmaganie się. Odnalazłem jednak swoją wiarę w Boga.”

    Rudolf Hoess w swojej „Autobiografii” pisze, że uderzyło go „ludzkie traktowanie przez polskie służby więzienne”. Uwierzył w człowieka. Gdy więc szukano spowiednika dla Rudolfa Hoessa, on sam prawdopodobnie podał nazwisko księdza w prośbie złożonej na piśmie, a właściwy prokurator zwrócił się do miejscowego proboszcza, ks. prałata Leonarda Prochownika z parafii Ofiarowania NMP, by nawiązał kontakt z o. Władysławem Lohnem SJ.
    Prof. Stanisław Batawia, który miał z Hoessem kontakt jeszcze po jego skazaniu, zapytał go, czy nie chciałby porozmawiać z księdzem. Zaraz po przywiezieniu go do więzienia w Wadowicach, były komendant obozu prosił o spotkanie z księdzem Lohnem.

    Dwa razy – 10 i 11 kwietnia 1947 r. – samochód służbowy przysyłany z Wadowic przyjeżdżał do sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach po ojca Lohna, by ten spotkał się ze zbrodniarzem. Jezuita był wówczas kapelanem w Łagiewnikach. 10 kwietnia o. Lohn odbył z Hoessem wielogodzinną rozmowę – pisze ks. Deselaers – po której Hoess złożył katolickie wyznanie wiary i wyspowiadał się, powracając w ten sposób na łono Kościoła.

    Następnego dnia o. Lohn przyniósł z kościoła parafialnego w Wadowicach wiatyk i udzielił Hoessowi Komunii Świętej. Obecny przy tym kościelny Karol Leń opowiadał później, że Hoess, przyjmując Komunię, ukląkł na środku celi i płakał. Tego samego dnia napisał listy pożegnalne.

    W archiwum parafii wadowickiej zachowały się ważne dokumenty dotyczące konwersji Rudolfa Hoessa. W dzień po napisaniu listów pożegnalnych skazaniec wręczył prokuratorowi „oświadczenie”, sporządzone z własnej inicjatywy celem opublikowania. Hoess po raz pierwszy uznał swoją odpowiedzialność za to, co się działo w Auschwitz, nie tylko w wymiarze prawnym, ale także moralnym:

    „Sumienie zmusza mnie do złożenia jeszcze następującego oświadczenia: W osamotnieniu więziennym doszedłem do gorzkiego zrozumienia, jak ciężkie popełniłem na ludzkości zbrodnie.

    Jako komendant obozu zagłady w Oświęcimiu urzeczywistniałem część straszliwych planów Trzeciej Rzeszy – ludobójstwa. W ten sposób wyrządziłem ludzkości i człowieczeństwu najcięższe szkody. Szczególnie Narodowi polskiemu zgotowałem niewysłowione cierpienia.

    Za odpowiedzialność moją płacę życiem.

    Oby mi Bóg wybaczył kiedyś moje czyny. Naród polski proszę o przebaczenie. Dopiero w polskich więzieniach poznałem, co to jest człowieczeństwo. Mimo wszystko, co się stało, traktowano mnie po ludzku, czego nigdy bym się nie spodziewał i co mnie najgłębiej zawstydzało.

    Oby obecne ujawnienia i stwierdzenia tych potwornych zbrodni przeciwko człowieczeństwu i ludzkości doprowadziły do zapobieżenia na całą przyszłość powstawaniu założeń, mogących stać się podłożem tego rodzaju okropności.”

    Rudolf Franz Ferdinand Hoess,
    Wadowice,12 kwietnia 1947 r.

    Historia wadowickiego nawrócenia nazistowskiego zbrodniarza, który odpowiada za życie setek tysięcy osób, nie jest raczej powszechnie znana i przypominana. W pamięci historycznej Rudolf Hoess zapisał się bowiem jako bezwzględny oprawca pozbawiony ludzkich uczuć i odruchów.

  7. Darek said

    Judyta Kruk z Fundacji Rzecznik Praw Rodziców: co piąte dziecko jest odbierane z powodu biedy

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Judyta-Kruk-z-Fundacji-Rzecznik-Praw-Rodzicow-co-piate-dziecko-jest-odbierane-z-powodu-biedy,wid,16401616,wiadomosc.html?ticaid=112315

    JEZU Królu nasz ratuj nas , przyjdź jak najszybciej i ratuj nas , nasze dzieci przed tymi bestiami którzy nienawidzą Ciebie i nas Polaków

  8. bozena2 said

    Posłanka skrytykowana przez księdza

    Czytaj więcej na http://dzikikraj.interia.pl/mowatrawa/news-poslanka-skrytykowana-przez-ksiedza,nId,1104536?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    • Wiesia said

      I dlatego poszedł z tym do p. Moniki Olejnik??
      Media to super miejsce dla księdza,który chce zniszczyć drugiego księdza, za walkę z GENDER.Tak samo ten ks.idzie do p. Moniki Olejnik,aby tam powiedzieć,co sam myśli o p.Pawłowicz.Tak się właśnie zastanawiam..,czy Pan Jezus też latałby po mediach??
      Uuuuuuuuuuuuuu!!!!!

      • Kasia1 said

        jak już widzę ,że ktoś jest u p Moniki ,to wiem ile jest wart. Przecież ten program jest nastawiony na niszczenie Kościoła,Naszego Kościoła.

    • Wiesia said

      POLECAM WSZYSTKIM,PRZECZYTAJCIE TO.ZOBACZCIE CO SIĘ DZIEJE.

  9. Apostoł Różańca said

    Zapraszam do przeczytania świadectwa ze strony: http://www.egzorcyzmy.katolik.pl

    Wstąpiłam do sekty za namową obcej mi osoby. Miałam 17 lat, niepoukładane życie rodzinne, samotność. Poszłam najpierw z ciekawości na to spotkanie. Zobaczyłam starsze od siebie osoby, na tzw „stanowiskach”. Byłam w centrum zainteresowania, opiekowano się mną.
    Wtedy jeszcze w każdej chwili mogłam odejść,ale nie odeszłam, ciekawość co będzie dalej zwyciężyła. Dostałam opiekuna, okazało się,że był ich przywódzcą. I zaczęto mi robić tzw. „pranie mózgu”. Przez pół roku nie uczestniczyłam w żadnych mszach ani rytuałach. Obchodzono się ze mną „jak z jajkiem” – niesamowita miłość, której nie otzymałam w domu. Adres był ściśle zastrzeżony, musiałam przyrzec, ze nigdy go nie wyjawie. W domu nikt nie wiedział, ani znajomi, gdzie chodzę. Po pół roku miałam pierwszy „chrzest”, a le jeszcze nie mogłam uczestniczyć nigdzie, tylko na ogólnych spotkaniach. Drugi „chrzest” miałam w Szczecinie, tam zobaczyłam pierwszą czarnę mszę. Wyglądała inaczej niż czytałam o tym w jakiś brukowcach. Po 3 „chrzcie” mogłam już uczestniczyć w czarnych mszach, rytuałach i brać czynny udział w praktykach czarnej magii. Wpajano mi jaką jestem ważną dla nich osobą. Nie będę tu opisywać co się działo, gdyż odczuwam to do dziś…
    Po 3 latach chciałam odejść, miałam dość makabrycznych zjawisk. Ale nie było to takie proste. Już wtedy pracowałam, nasiliły się szantaże, codzienne telefony typu- „jesteś sprzedana diabłu, dla ciebie jest to koniec”.
    Spotkałam mężczyznę, zakochałam sie, chciałam być z nim. On o niczym nie wiedział. Długa i ciężka była droga wyjścia z tego koszmaru, ale wygrałam. Jednak przez 20 lat po odejściu z tej sekty byłam wciąż daleko od Boga, Mszy świętej, Spowiedzi, atakowałam kościół, księży. W 2002 roku nie wiem dlaczego poszłam na Mszę z modlitwą o uwolnienie. Poczułam coś dziwnego, byłam lekkim ptakiem. Nagle zaczęłam wszystkim mówić o Bogu, moi znajomi pukali się w czoło, że zwariowałam. Dostałam ciekawszą pracę, w czasie gdy obecnie jest ciężko znaleźć, córka dostała się na studia. Zwróciłam się do księdza o pomoc. Przeszłam Spowiedź generalną, przyjęto mnie z powrotem do Kościoła Katolickiego. Życie było piękne. Po pół roku wspaniałej euforii, zaczęły przychodzić koszmary, głosy, widziałam „jego”, myślałam, że zwariowałam. Ksiądz skierował mnie do egzorcysty katolickiego. Najpierw przeszłam parogodzinne badanie psychiatryczne i psychologiczne. Wykluczono choroby psychiczne, stress, schizofrenię, depresję. Pracuję na wysokim stanowisku, zaniedbywałam pracę, stawałam się bardzo agresywna, miewałam próby samobójcze. Po pierwszych modlitwach egzorcysty zaczęlo być jeszcze gorzej. Nie wyjaśnione choroby, bardzo silne bóle. Zwątpienie po co to wszystko, przeciez Bóg mnie nie chce. Ale ksiądz z cierpliwością tłumaczył, że o mnie upomniał się szatan. Dobro walczy ze złem. Do tej pory mało śpię, gdyż czuwam. Cotygodniowe spowiedzi. Trwa do tej pory ten stan. Minęły już choroby i bóle, zostały tylko koszmary, obrazy. Ale myślę, że wygram walkę ze złem, muszę odpokutować za wszystko.
    Magda
    Post scriptum
    Wysłałam swoje świadectwo w 2004r. Walka jest już skończona. Jezus zwyciężył, trwało to parę lat, ale przyszło całkowite uwolnienie w grudniu 2006, spotykam się sporadycznie z egzorcystą, życie mi się pięknie układa, jestem we wspólnocie, mam wspaniałych przyjaciół, wspaniałą pracę, teraz wiem co to jest żyć z miłością do Jezusa, serdecznie pozdrawiam.

  10. As said

    Wrocław: Dziecko przeżyło legalną aborcję

    Podczas legalnego przerwania ciąży, z powodu wykrytego u płodu zespołu Downa, w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu urodziło się żywe, ważące zaledwie około 700 gram, dziecko – donosi portal wpolityce.pl, powołując się na dwa odrębne źródła.

    Jak wynika z informacji wpolityce.pl, u kobiety, która była w 23-24 tygodniu ciąży, sztucznie wywołano poród. Okazało się jednak, że dziecko przeżyło.

    Pielęgniarki i neonatolodzy rozpoczęli akcję reanimacyjną. Noworodka udało się uratować. Dziecko żyje, choć waży zaledwie 700 gram i ma wadę serca. Jego stan jest ciężki – powiedział jeden z lekarzy.

    Dyrekcja szpitala odmówiła jakichkolwiek informacji w tej sprawie, zasłaniając się tajemnicą lekarską.
    Jak twierdzą rozmówcy wpolityce.pl, dziecku życie uratowało 200 gramów – o tyle bowiem jego waga przekroczyła granicę, po której neonatolodzy podejmują akcję reanimacyjną.

    „Nikt z podejmujących decyzję o wywołaniu akcji porodowej ginekologów nie przypuszczał, że dziecko będzie ważyć tak dużo, natomiast neonatolodzy nie mogli nie ratować 700-gramowego dziecka” – powiedział portalowi wpolityce.pl lekarz pragnący zachować anonimowość.
    Przypomnijmy: w Polsce, zgodnie z ustawą, kobieta może dokonać aborcji, gdy ciąża stanowi zagrożenie dla jej zdrowia lub życia, gdy badanie prenatalne lub inne przesłanki medyczne wskazują na duże prawdopodobieństwo ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby zagrażającej jego życiu, a także gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża powstała w wyniku czynu zabronionego.
    Zgodnie z tzw. klauzulą sumienia, lekarz może jednak powstrzymać się od wykonania świadczenia zdrowotnego, które jest niezgodne z jego sumieniem.

    http://fakty.interia.pl/polska/news-wroclaw-dziecko-przezylo-legalna-aborcje,nId,1105154#commentsZoneList?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

    Nie wiem, jak to skomentować, jedyne co się ciśnie, to: Boże, wybacz nam…idę do Różańca….

    • Margaretka said

      Oby serce tej matki, napełniło się miłością do własnego dziecka, oby pokochała je jednak…

    • Weronika said

      W tym szpitalu dwadziescia kilka lat temu zmarlo okolo 40 noworodkow zarazonych przez personel salmonella.
      Personel mial pelna swiadomosc tego co sie dzieje ale swiadomie , zbrodniczo nie informowal o tym rodzicow tych dzieci, ktore czesto moglyby byc uratowane gdyby rodzice o tym wiedzieli od razu.

      Wieczne odpoczywanie racz im dac Panie a swiatlosc wiekuista niechaj im swieci na wieki wiekow, przez Milosierdzie Boze niech odpoczywaja w pokoju wiecznym Amen.

  11. pio0 said

    • szafirek said

      Chwała i dziękczynienie
      Bądź w każdym momencie
      Jezusowi w Najświętszym
      Boskim Sakramencie.
      Ile minut w godzinie,
      A godzin w wieczności,
      Tyle kroć bądź pochwalon,
      JEZU, MA MIŁOŚCI.

  12. Margaretka said

    Z niecierpliwością czekam na odpowiedź na pytanie, jakie padło przy powyższym wątku, czy ktoś wiedział? czy ta Wicka miała widzenia osobiste bez innych osób? Skoro książkę pisała 3 lata, to chyba tak…czy to jest fakt wiadomy?

  13. Michał z Radomia said

    Taka informacja, że Maryja dyktuje swój życiorys była podana bardzo dawno temu przez prasę katolicką w Polsce, opisującą objawienia w Medjugorje. Ale nikt później nie podejmował tego tematu. Niecierpliwiło mnie to, muszę przyznać. No i gdzie ten życiorys? Komu zależy, żeby wzbraniać ludziom poznanie życia Maryi? – Pytałem sam siebie, i dziwiłem się, że nikt z pielgrzymów, czy dziennikarzy nigdy nie zapytał o to Vicki. Teraz się ujawnia, że „ludzkość jeszcze nie jest gotowa” na jego poznanie.

  14. Weronika said

    Film „Przed sklepem jubilera” wedlug ksiazki Karola Wojtyly. Warto obejrzec.

  15. jamek said

    W Europie pogłębia się nienawiść do katolicyzmu

    Obserwatorium Nietolerancji i Dyskryminacji Chrześcijan w Europie – organizacja monitorująca przypadki prześladowań wyznawców Chrystusa – zwraca uwagę na nasilenie aktów wandalizmu i napaści na duchownych katolickich.

    W Hiszpanii grupa zwolenników aborcji zakłóciła nabożeństwo w kościele pw. św. Michała w Palmie. Ponad 30 osób wtargnęło do świątyni wnosząc skandaliczne transparenty i wykrzykując hasła proaborcyjne. Aktywiści protestowali przeciwko planom zaostrzenia prawa zakazującego zabijania dzieci poczętych.

    Również w Hiszpanii wszczęto dochodzenie przeciwko kard. Fernando Sebastianowi z Malagi, który stwierdził w wywiadzie dla lokalnej gazety, że homoseksualizm można z powodzeniem leczyć. Miejscowy prokurator wszczął postępowanie pod pretekstem podważania przez hierarchę prawa zakazującego dyskryminacji w artykułach 14 i 18 konstytucji.

    Za rażący przykład dyskryminacji Obserwatorium uznało zalecenia Komitetu Praw Dziecka ONZ dla Kościoła katolickiego. Komitet radził Watykanowi, by zmieniono nauczanie na temat aborcji i homoseksualizmu. Doszło do jawnego pogwałcenie norm prawnych dotyczących wolności religijnej i ingerencji w doktrynę Kościoła.

    W lutym grupa feministek z organizacji „Femen” brutalnie zaatakowała kardynała Antonio Maria Rouco, arcybiskupa Madrytu oraz przewodniczącego Konferencji Episkopatu Hiszpanii. Hierarcha został zaatakowany gdy wychodził ze swojego samochodu i próbował wejść do kościoła Santos Justo y Pastor w Madrycie. Rozebrane aktywistki krzyczały „Aborcja jest święta”. W hiszpańskiej Maladze sprofanowano aż cztery katolickie kościoły.

    W Stuttgarcie rodzice protestujący przeciwko edukacji seksualnej zostali zaatakowani przez zwolenników ideologii gender. Policja nie zareagowała. W styczniu w Szwecji feministki z organizacji „Femen” zakłóciły nabożeństwo w katedrze w Sztokholmie. Trzy obnażone kobiety wtargnęły do świątyni z agresywnymi proaborcyjnymi transparentami. Feministki zapowiedziały, że będą kontynuować ataki.

    W styczniu kościół Wniebowzięcia Matki Bożej w Montceau -les- Mines we Francji został trzykrotnie zdewastowany. Do kolejnej poważnej profanacji doszło w Niemczech 27 stycznia. Nieznany sprawca włamał się do kościoła katolickiego w dzielnicy Freiburga. Zniszczył m. in. tabernakulum i skradł konsekrowane Hostie.
    W styczniu trzech złodziei włamało się do kościoła San Pietro della Lenca w Abruzji. Niszcząc żelazne pręty wdarli się do świątyni i wykradli krucyfiks oraz relikwię Jana Pawła II. W styczniu wandale zaatakowali kaplicę Matki Boskiej w Dolinie Łez w Schlierbach i uszkodzili dach małego sanktuarium. Ukradli płyty miedziane i inne kawałki metalu. Podobne akty wandalizmu miały miejsce we Włoszech, gdzie próbowano zniszczyć wiekową ambonę w kościele San Pier Fiorelli w Prato. W styczniu uszkodzony został kościół Notre-Dame- du- Haut w Haute-Saône.

    W Bawarii zbezczeszczono cmentarz w Neumarkt. Krzyże na grobach umieszczono do góry nogami. Policja podejrzewa, że aktu dopuścili się młodzi sataniści. W styczniu ateiści w Szkocji wezwali rząd do usunięcia z komisji edukacji przedstawicieli religii. Domagali się zmiany Local Government Act z 1973 r. Również w styczniu szwedzka położna nie dostała wcześniej obiecanej posady na okres wakacyjny w szpitalu Highland w Eksjoe. Przyczyną była jej niechęć wobec aborcji.

    Kościół parafialny Villa Saletta w Palaia został zdewastowany przez wandali, którzy ukradli jałmużnę, konsekrowane Hostie oraz kielich z tabernakulum. We Francji podpalono kaplicę Aibre, a na murach hiszpańskiej bazyliki Niepokalanego Poczęcia w Yecla Murcia pojawiło się proaborcyjne graffiti. W Szkocji za krytykę cudzołóstwa, homoseksualizmu aresztowano ulicznego kaznodzieję. Obsceniczne i satanistyczne graffiti pojawiło się także na drzwiach kościoła pw. świętych Piotra i Pawła w Haute Garonne.

    W każdą pierwszą sobotę miesiąca pięciu muzułmanów z Centralnego Biura Islamskiego Szwajcarii rozpowszechnia w centrum Bazylei materiały propagandowe. Ich autorzy wzywają do mordowania chrześcijan i żydów oraz zabierania im majątku.

    Źródło: http://www.pch24.pl/w-europie-poglebia-sie-nienawisc-do-katolicyzmu,21093,i.html#ixzz2tAvhTwoe

    • Józef Piotr said

      Długotrwałe OWOCE rewolucji francuskiej i jej pochodnych.
      A kto to organizował i dał podloże ideologiczne tym rewolucjom ?
      Podłoże (to) ideologiczne ogarneło bezkarnie niczym zaraza , poczatkowo Europę a póżniej cały świat.
      Bardzo szybko ogarnęło Polskę bedąc zalażkiem jej upadku i unicestwienia.
      Kroł Stanisław Poniatowski robiący za Monarchę Polski i jego brat robiący za Prymasa Polski oraz ich KAMARYLA
      uwielbiając tą ideologię stali się jej niewolnikami doprowadzili do wymazania Polski z mapy świata.
      I dopóki naród nie spojrzy prawdzie w oczy i nie potępi tych piekielników dotąd nie ma co liczyć na wolność

      Zaszczepienie tego poczatkowo prądu ideologicznego a pożniej ideologi było wyzwaniem piekieł jako odzew na Akt Króla Jana Kazimierza uczyniony we Lwowie..

  16. jamek said

    http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/swiat,27/lej-krasowy-pochlonal-osiem-corvett,113679,1,0.html

  17. Atanazy said

    Może napisała książkę, może nie napisała. Jeśli napisała, to niech ją wyda. A jak nie chce lub nie może wydać, to po co się tym chwalić? Żeby robić reklamę? Wzbudzać sensację?

    Uważam, że w przeciwieństwie do ekscytacji i ciekawości rzekomymi tajnymi informacjami, korzystniejsze dla duszy jest zakorzenienie w prawdzie nauczania Jezusa Chrystusa zawartej w Piśmie Świętym i Tradycji Kościoła Katolickiego. Nie wyklucza to karmienia duszy tekstami mistyków, które mogą być także bardzo pożyteczne. Ale dla zaspokajania próżnej ciekawości to nie warto czytać, bo pożytku się dużego nie odniesie

    • Gossja said

      Masz całkowitą rację, Atanazy.

    • DAWID said

      dokładnie to reklama jest oj cos mi to nie pasuje….

    • Wiktoria said

      Szczerze powiem: wystarczy mi dotychczasowych dziel mistykow o zyciu Matki Majswietszej. Utworzylam juz sobie ogolne widzenie tajemnicy Jej swietego zycia i calkwitego oddania sie Bogu w sprawie naszego zbawienia. Czytam sercem i duchem takie rzeczy, ale nieraz mozna sie pogubic w sprzecznosciach. Chociaz dla kogos, kto kocha Medjugorje i Krolowe Pokoju to moze byc radoscia i pociecha ta nowa ksiazka.

  18. DAWID said

    http://www.prisonplanet.com/jp-morgan-executive-becomes-5th-banker-to-die-in-last-2-weeks.html

    Nie zyje 5 bankier juz nawiasem to 6 juz tym razem z JP Morgan(2)

    • halina said

      To co sie dzieje z tymi bankierami , czy są usuwani czy sami schodzą bo ich metody wyzysku wychodza na jaw . Jak mam na to patrzeć , a może grozi im wielkie bankructwo , . Czy wiadomo coś więcej na ten temat ?

      • DAWID said

        Chodzi o to że oni wiedzą coś na temat tego że wkrótce wyjdzie na jaw ile banki mają długów tych tzw instrumentów pochodnych inaczej mówiąc jest to ukrywane a te ofiary widać może znały date odkrycia kart że to wyjdzie na jaw bo to wszystko z góry jest zaplanowane oni moga ukrywać i całe hałdy trylionów dolarów w derywatach ale pewnego dnia powiedzą że nie maja kasy żeby pokryć derywaty a państwa powiedzą że tez nie maja jak im pomoc jak to było np w 2008 ratowanie bankrutów cześci tylko po co jak bankrutuje to niech bankrutuje jeden z głowy… wtedy zaczną się spekulacje sprzedaż masowa resztek derywatów na giełdach(no bo jak by nie patrzec akcje to tez derywat bo to spekulacje przeciez my nic nie mamy zagwarantowane jesli chodzi o np zysk z akacji…) i upadki giełd czyli krach globalny. Problemem są giełdy jak by ich nie było nie było by spekulantów jak by bank centralny był bankiem centralnym bysmy sobie spokojnie drukowali złotówki a nie pozyczali po 30% z np Banku Światowego i jak by rząd był rządem to by nie był zdrajcą jak np Tusk i inni…

      • obserwator said

        Kasa jest jednym z instrumentów ZNIEWOLENIA i WYNISZCZANIA ludzkości. Za jej pomocą, dokonywana jest GRABIEŻ NA MASOWĄ SKALĘ w BIAŁY DZIEŃ. gdyby chcieli ludzkość OSKUBAĆ w sposób ZAUWAŻALNY, to juz dawno by się w tym ludzie połapali, i zostałoby po tych zakonspirowanych bandytach tylko wspomnienie. Dlatego dokonywali tego i dokonują, za pomocą systemu finansowego, pod przykrywką „kryzysu”.

        To bandycki system, o którym prawda jest skrzętnie SKRYWANA, aby ludzie sie nie połapali, na czym ten ewidentny bandytyzm polega. Nawet na uczelniach, nie uczą PRAWDY, a w utrzymanie tej międzynarodowej, zorganizowanej przestępczości, zaangażowani są WSZYSCY – od polityków, aż po płatnych KŁAMCÓW, zwanych ekspertami ekonomicznymi, czy innymi profesorami. Narzucili nam TOTALNĄ KONTROLĘ, i tak, zaangażowani w nią BANDYCI ze skarbówek, monitorują nasz stan zarobków, a BANDZIORY w togach, ta KLIKA KRYMINALISTÓW z sądów, kontroluje nasz stan posiadania, abyśmy się nadmiernie nie bogacili, gdyż ten PRZYWILEJ, zarezerwowany jest, dla tych zakonspirowanych BANDYTÓW.
        Wiedzą o nas wszystko – czym się zajmujemy (konieczność rejestracji działalności) , ile zarabiamy (bandziory fiskalne) i kto co posiada (bandziory z sądów). System jest tak pomyślany, aby NIEUSTANNIE WPĘDZAĆ NAS W DŁUGI, by następnie ODBIERAĆ , ZA TE DŁUGI, W KTÓRE JEST WPĘDZANE SPOŁECZEŃSTWO, NASZE MAJĄTKI. Kradzieży, dokonują BANDZIORY, zwane komornikami – w przypadku osób prywatnych, oraz BANDZIORY zwane syndykami mas upadłościowych – w przypadku firm, które najpierw doprowadzane są do NIEWYPŁACALNOŚCI. Doprowadzają do tego z kolei bandziory, które są w każdej dużej firmie, zwane PRAWNIKAMI. Znają oni wszystkie tajemnice firm (dlatego ta BANDA ZAKONSPIROWANYCH, ZORGANIZOWANYCH KRYMINALISTÓW, tak STRZEŻE DOSTĘPU do tego zawodu). Każda firma, ma jakąś tam strukturę swoich klientów. Wystarczy więc,ze prawnicy się „DOGADAJĄ”, jakie i komu przelewy wstrzymać, aby doprowadzić firmę do zapaści finansowej i bankructwa. Wówczas, do takiej firmy, wchodzą BANDYCKIE HIENY, zwane syndykami, i swoimi sposobami, dokonują przejęcia, czy sprzedaży, na PODSTAWIONE osoby, lub w inny sposób, przejmują firmę.
        Kiedy firma jest np. na giełdzie, łatwo jest ją zniszczyć, doprowadzając tym samym, do masowego pozbywania sie akcji, przez wypłoszonych akcjonariuszy, a wówczas, można je wykupić, za grosze, i przejąć cały majątek. Akcje, mają dać NAIWNYM PRZEDSIĘBIORCOM, POZORY POZYSKANIA ŁATWEGO FINANSOWANIA. Ale jak to bywa w przypadku diabelstwa – WSZYSTKO, CO SPRAWIA WRAŻENIE „DOBREGO ROZWIĄZANIA”, TO SA TYLKO POZORY!

        Generalnie zasada wyniszczania uczestników rynku, polega na doprowadzeniu do BRAKU PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ NA RYNKU, czyli do spowodowania sytuacji, w której będą WZAJEMNE ZOBOWIĄZANIA do UREGULOWANIA, a NIE BĘDZIE PIENIĘDZY- TYCH INSTRUMENTÓW, służących do uregulowania wzajemnych zobowiązań, pomiędzy uczestnikami rynku.

        W TEN NIEZAUWAŻALNY SPOSÓB, DOPROWADZA SIĘ DO ZADŁUŻANIA UCZESTNIKÓW RYNKU, PO TO, ABY NASTĘPNIE, ZA TE DŁUGI, ODBIERAĆ LUDZIOM ICH MAJĄTKI PRYWATNE I PAŃSTWOWE ORAZ FIRMY!

        Generalnie OSZUSTWO POLEGA NA TM, że – jeśli w systemie jest 100% ilości jakiegoś środka płatniczego, i za „pożyczenie” tych 100% ilości gotówki, trzeba zwrócić bankowi – dajmy na to – 5% więcej (wysokość oprocentowania), to SKĄD PAŃSTWO, MA WZIĄĆ TE DODATKOWE 5%, aby móc ODDAĆ CAŁOŚĆ, jeśli w systemie jest TYLKO 100% danej ilości gotówki? Przecież NIE DA RADY TEGO UZYSKAĆ, ZA POMOCĄ PODATKÓW, CZY EMITUJĄC OBLIGACJE, CZY COKOLWIEK INNEGO, BO JEŚLI W SYSTEMIE JEST 100% CZEGOŚ, TO NIE DA SIĘ Z NIEGO „WYDOBYĆ”, Z POWROTEM WIĘCEJ, NIŻ TAM JEST! NO WIĘC SKĄD MA SIĘ WZIĄĆ TĘ DODATKOWĄ KWOTĘ? TRZEBA SIĘ ZNOWU ZAPOŻYCZYĆ! A POTEM ZNOWU, I ZNOWU, I ZNOWU, I ZNOWU….. itd! A DŁUG NIEUSTANNIE ROŚNIE, JAK ŚNIEGOWA KULA, I JEST NIE DO SPŁACENIA NIGDY, A SPOŁECZEŃSTWO STAJE SIE NIEWOLNIKAMI TYCH BANDZIORÓW, KTÓRZY KONTROLUJĄ PODAŻ PIENIĄDZA NA RYNKU! Wspierają w tym BANDYTYZMIE, także różnego rodzaju, utytułowane, bandyckie kanalie, zakładające danemu społeczeństwu, liczniki długów, i „straszące” zadłużeniem, które trzeba spłacać! Tylko jakoś, dziwnim trafem, te utytułowane, płatne kanalie bandyckie, „nie rozumieją”, ze dług ten jest MATEMATYCZNIE, A WIĘC I FIZYCZNIE – NIE DO SPŁACENIA!
        Na tym to własnie polega, aby wpędzać w długi, i krzyczeć: „TRZEBA REFORMOWAĆ, ABY POZBYĆ SIĘ DŁUGU”! A reformowanie, polega na tym, aby WPĘDZIĆ W JESZCZE WIĘKSZY W DŁUG! I te płatne, utytułowane bandziory – jak wiemy- były bezkarne…. ale to też do czasu…
        Mowa jest o tym w 4:35 tego filmu: http://www.youtube.com/watch?v=mLB2dhwQQLo warto także, obejrzeć tę kreskówkę: http://www.youtube.com/watch?v=5x-x4DxzgYo

        To tak w skrócie, natomiast trzeba wreszcie zrozumieć, ze BANKI NIE POŻYCZAJĄ PIENIĘDZY – ONE JE KREUJĄ! i dlatego, bank NIE MA MOŻLIWOŚCI SPLAJTOWANIA – NIE DA SIĘ SPLAJTOWAĆ, KIEDY MA SIĘ PRODUKT, KTÓREGO POTRZEBUJE KAŻDY, A „PRODUKCJA” TEGO PRODUKTU, PRAKTYCZNIE NIC NIE KOSZTUJE (poza papierem i czasem, na wydrukowanie zobowiązania do spłaty-umowy) , GDYŻ PIENIĄDZE TWORZONE SĄ – DOSŁOWNIE- Z „POWIETRZA”.
        Banki „bankrutują” WYŁĄCZNIE WTEDY, kiedy DOKONYWANA JEST GRABIEŻ ZGROMADZONYCH W NICH PIENIĘDZY. Społeczeństwo, nie ma solidnej wiedzy, o finansach, dlatego ŁATWO DAJE SIĘ OSZUKIWAC TYM BANDZIOROM, a pomagają w tym OSZUSTWIE, PŁATNI KRYMINALIŚCI, Z TYTUŁAMI NAUKOWYMI-tzw. „EKSPERCI”!. Ale wszystko do czasu. Te finansowe szczury, skaczą sobie wzajemnie do gardeł.

        Aby zrozumieć, jak dochodzi, do zjawiska braku płynności finansowej, na rynku, czyli do zapaści, do której doprowadza się za pomocą kasy (kasą można zrujnować państwa, albo doprowadzić do ich rozkwitu), trzeba uzmysłowić sobie PODSTAWOWE sprawy, związane z rynkiem i działalnością rynkową, która polega na SPRZEDAŻY.
        Jest to KONIECZNE, aby zrozumieć, czym jest tzw. WZROST GOSPODARCZY, oraz , jak powstaje. Powstaje on, w wyniku DOKONANEJ PEWNEJ WIELOŚCI SPRZEDAŻY, NA RYNKU.
        Najprościej będzie, wklepać sobie do arkusza kalkulacyjnego, dowolną liczbę, np. 1000, i pomnożyć ją, o jakiś procent, np. o 5%. Następnie, zrobić to samo, z każdym kolejnym wynikiem mnożenia. Powstanie nam, w ten sposób, tzw. FUNKCJA WYKŁADNICZA, która jest odzwierciedleniem wzrostu gospodarczego. To oczywiście modelowe ujęcie, ale chodzi o to, aby UZMYSŁOWIĆ SOBIE, jak to naprawdę „działa”. Kiedy przemnożymy sobie, w ten sposób, kilkanaście/kilkadziesiąt lat, to co zauważymy? Zauważymy, że mamy do czynienia, z CORAZ WIĘKSZYMI PRZYROSTAMI WARTOŚCI! Kiedy naniesiemy wyniki mnożenia, na WYKRES, i połączymy punkty, to okaże się, ze wykres wygląda, jak ZESKOK SKOCZNI NARCIARSKIEJ- PNIE SIĘ CORAZ „OSTRZEJ” W GÓRĘ!

        Co to oznacza? Jeśli wzrost gospodarczy, jest wynikiem DOKONANEJ JUŻ SPRZEDAŻY, a do sprzedaży KONIECZNE SĄ PIENIĄDZE, oraz przyrosty tych wartości, są CORAZ WIĘKSZE, to OZNACZA, ZE NIE DA SIĘ DOKONAĆ WZROSTU GOSPODARCZEGO, POSIADAJĄC WCIĄŻ TĘ SAMA ILOŚĆ PIENIĘDZY! Oznacza to, że te pieniądze, „skądś” sie muszą brać!
        Skąd? No właśnie – POWSTAJĄ W BANKACH, W FORMIE DŁUGU DO SPŁATY, POWSTAJĄ Z NICZEGO, CZYLI „Z POWIETRZA”!

        BANKI ZARABIAJĄ NA KREACJI PIENIĄDZA, A NIE NA POŻYCZANIU! BANKI NIE POŻYCZAJĄ PIENIĘDZY- TO JEST KŁAMSTWO!
        tzn, że W MOMENCIE POWSTANIA ZOBOWIĄZANIA DO SPŁATY (KREDYTU/POŻYCZKI), ANI JEDNA ZŁOTÓWKA NIE OPUSZCZA BANKU- POWSTAJE ZUPEŁNIE NOWA, NIEISTNIEJĄCA WCZEśNIEJ ,SUMA PIENIĘDZY, W POSTACI DŁUGU DO SPŁATY, KTÓRA NIE ZAISTNIAŁABY, GDYBY NIE POWSTAŁO ZOBOWIĄZANIE DO SPŁATY (UMOWA KREDYTOWA/POŻYCZKI)!

        Banki FINANSUJĄ transakcje sprzedaży na rynku (wzrost gospodarczy). W tym celu KREUJĄ tzw. KAPITAŁ, i DOLICZAJĄ, do spłaty ODSETKI. Jednak ODSETKI NIE SA KREOWANE -ODSETKI SA NIEISTNIEJĄCYMI PIENIĘDZMI, które RÓWNIEŻ SĄ DOLICZANE DO SPŁATY i to właśnie powoduje MATEMATYCZNĄ (a więc także fizyczną) SPRZECZNOŚĆ, gdyż jedna wartość (wzrost gospodarczy) NIEUSTANNIE ROŚNIE, a druga wartość- ta która UMOŻLIWIŁA DOKONANIE TEGO WZROSTU- MALEJE!
        W ten sposób, dokonywane jest USUWANIE Z RYNKU, TEGO ,CO JEST NIEZBĘDNE, DO WYKONANIA WZAJEMNYCH ROZLICZEŃ POMIĘDZY UCZESTNIKAMI RYNKU, DLATEGO UCZESTNICY RYNKU, NIE MAJĄ SZANS i WPADAJĄ W DŁUGI! Wtedy, do AKCJI, wkraczają BANDZIORY, zwane komornikami/syndykami mas upadłościowych, i DOKONUJĄ GRABIEŻY MIENIA, W BIAŁY DZIEŃ!
        To tak, w uogólnieniu, ich bandyckie machloje. Ludzie zaczynają byc tego coraz bardziej świadomi, a winni tego stanu rzeczy, wiedzą, że się to źle dla nich skończy, i -jak to w takich sytuacjach bywa – zaczynają pozbywać się „niewygodnych”. Może to wielu zszokuje, ale tym wszystkim, kieruje ZGNILIZNA WATYKAŃSKA. Za tą piękną fasadą, udającą pobożność, kryje się sprawstwo kierownicze, tego, z czym mamy, do czynienia, na Ziemi. Oczywiście, są i tam uczciwi ludzie, ale oni, sa tylko fasadą. Zgnilizna watykańska, usiłuje bronić się rzekomymi atakami, na kościół, w wykonaniu ONZ. Manipulacje tych sługusów lucyferiańskich, są tak NIKCZEMNE, że aż trudne do opisania, a poza tym, wielu, odebrałoby to, jako atak na kościół. Zwróćmy, jednak uwagę, na to,że np. w filmie „tajemnice transformacji”, zostało UWIECZNIONE, jak „hierarchia” SPISKOWAŁA Z ŻYDAMI, PRZECIW POLAKOM! Przypomnijmy sobie, także, komuchów- tych milerów i kwaśniewskich, którzy jawnie udawali walkę z kościołem, jednak kiedy watykan, zażyczył sobie konkordatu, NATYCHMIAST TO KLEPNĘLI! Tak własnie wygląda PRAWDZIWA HIERARCHIA SPRAWOWANIA WŁADZY W ŚWIECIE- DIABELSTWO, POUKRYWANE ZA MURAMI WATYKANU, TRZĘSŁO CAŁYM ŚWIATEM, OFICJALNIE UDAJĄC ŚWIĘTOSZKÓW. Podobnie teraz – szatan „krzyczy” na cały świat, że kościół jest atakowany przez ONZ! BROŃCIE MNIE LUDZIE! PISZCIE PETYCJE! STAŃCIE W OBRONIE! 🙂 i tak polegną -nic im nie pomoże! Kościół będzie z tej ZGNILIZNY, OCZYSZCZONY, beż względu na to, jak bardzo będą MANIPULOWAĆ ludźmi, i stanie się PRAWDZIWIE CHRYSTUSOWY!
        To mniej więcej tak, jak w przypadku międzynarodowej firmy, gdzie STRATEGIĘ takiej firmy, zna TYLKO ZARZĄD, a reszta, jest tylko PIONKAMI, do realizacji tej strategii. W wypadku światowego DIABELSTWA, także STRATEGIA tych OBŁĄKAŃCÓW, nie jest nawet znana, narzędziom wykonawczym. Znają tylko maleńki WYCINEK, tego, aby całość nie przedostała się, na światło dzienne, do wiadomości. Ale ta konspiracja im sie nie udała. Mają wiele na sumieniach i teraz panikują przed odpowiedzialnością.

        A wracając do finansów, to aby doprowadzić do ZAPAŚCI FINANSOWEJ NA RYNKU, wystarczy NAJPIERW doprowadzić do tzw. BUMU GOSPODARCZEGO”, stworzyć „dobre warunki” do zadłużania- najlepiej w walutach, a zapaść przyjdzie sama, po pewnym czasie. Wzrost kursu walut, spowoduje SZYBSZE doprowadzenie do zapaści rynkowej.

        Ten system finansowy UPADNIE, a w jego miejsce, WPROWADZONY ZOSTANIE NOWY- BEZ LICHWY. Kreacja pieniądza, stanie sie DOCHODEM PAŃSTW, więc odpadną wszelkie podatki i zus-y. System ten, będzie wprowadzony szybko, tak, aby zniszczone przez tych psycholi gospodarki, mogły ruszyć z kopyta. Skradzione pieniądze, majątki, także wrócą do okradzionych.
        Pieniądze, to TYLKO INFORMACJA, która można tak dowolnie kształtować, jak pokazuje to Dynamo, na przykładzie fejs-zbuka: http://www.youtube.com/watch?v=ukF40PCtsu8 więc bez obaw – BANDZIORY DŁUGO NIE PO_cieszą się tym, co NAKRADLI i NAGRABILI NA NARODACH ŚWIATA! WSZYSTKO WRÓCI DO OGRABIONYCH i NIKOMU, NICZEGO, NIE BĘDZIE BRAKOWAŁO.

        • Michał z Radomia said

          „Najprościej będzie, wklepać sobie do arkusza kalkulacyjnego, dowolną liczbę, np. 1000, i pomnożyć ją, o jakiś procent, np. o 5%. Następnie, zrobić to samo, z każdym kolejnym wynikiem mnożenia.”
          1. Zawsze się mnoży PRZEZ a nie „o”. 2. Nawet jeśli pomnożymy np. 1000 przez 5%, czyli 5/100 to otrzymamy 50. Dalej: 50×5/100=2,5 i dalej 2,5×5/100=0,125. Czyli za każdym razem coraz mniej.
          3. Tu należy mnożyć przez 1,05. To chyba jasne dla każdego, kto zdał maturę.

  19. MariuszInfo said

    czwartek, 13 lutego 2014

    (1 Krl 11,4-13)
    Kiedy Salomon zestarzał się, żony zwróciły jego serce ku bogom obcym i wskutek tego serce jego nie pozostało tak szczere wobec Pana, Boga jego, jak serce jego ojca, Dawida. Zaczął bowiem czcić Asztartę, boginię Sydończyków, oraz Milkoma, ohydę Ammonitów. Salomon dopuścił się więc tego, co jest złe w oczach Pana, i nie okazał pełnego posłuszeństwa Panu, jak Dawid, jego ojciec. Salomon zbudował również posąg Kemoszowi, bożkowi moabskiemu, na górze na wschód od Jerozolimy, oraz Milkomowi, ohydzie Ammonitów. Tak samo uczynił wszystkim swoim żonom obcej narodowości, palącym kadzidła i składającym ofiary swoim bogom. Pan rozgniewał się więc na Salomona za to, że jego serce odwróciło się od Pana, Boga izraelskiego. Dwukrotnie mu się ukazał i zabraniał mu czcić obcych bogów, ale on nie zachował tego, co Pan mu nakazał. Wtedy Pan rzekł Salomonowi: Wobec tego, że tak postąpiłeś i nie zachowałeś mego przymierza oraz moich praw, które ci dałem, nieodwołalnie wyrwę ci królestwo i dam twojemu słudze. Choć nie uczynię tego za twego życia ze względu na twego ojca, Dawida, to wyrwę je z ręki twego syna. Jednak nie wyrwę całego królestwa. Dam twojemu synowi jedno pokolenie ze względu na Dawida, mego sługę, i ze względu na Jeruzalem, które wybrałem.

    (Ps 106,3-4.35-37.40)
    REFREN: Przebacz, o Panie, swojemu ludowi

    Szczęśliwi, którzy strzegą przykazań
    i sprawiedliwie postępują w każdym czasie.
    Pamiętaj o nas Panie, gdyż upodobałeś sobie w swym ludzie,
    przyjdź nam z pomocą.

    Ojcowie nasi zmieszali się z poganami
    i nauczyli się ich uczynków.
    Poczęli czcić ich bałwany,
    które stały się dla nich pułapką.

    Składali w ofierze swych synów
    i swoje córki złym duchom.
    Gniew Pana zapłonął przeciw Jego ludowi,
    aż poczuł wstręt do własnego dziedzictwa.

    (Mt 11,25)
    Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że tajemnice królestwa objawiłeś prostaczkom.

    (Mk 7,24-30)
    Jezus udał się w okolice Tyru i Sydonu. Wstąpił do pewnego domu i chciał, żeby nikt o tym nie wiedział, lecz nie mógł pozostać w ukryciu. Wnet bowiem usłyszała o Nim kobieta, której córeczka była opętana przez ducha nieczystego. Przyszła, upadła Mu do nóg, a była to poganka, Syrofenicjanka rodem, i prosiła Go, żeby złego ducha wyrzucił z jej córki. Odrzekł jej: Pozwól wpierw nasycić się dzieciom; bo niedobrze jest zabrać chleb dzieciom, a rzucić psom. Ona Mu odparła: Tak, Panie, lecz i szczenięta pod stołem jadają z okruszyn dzieci. On jej rzekł: Przez wzgląd na te słowa idź, zły duch opuścił twoją córkę. Gdy wróciła do domu, zastała dziecko leżące na łóżku, a zły duch wyszedł.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania

  20. kooool said

    13 lutego Żywot świętego Klemensa, biskupa i Męczennika
    (żył około roku Pańskiego 250)
    Bóg wielbi siebie w swych Świętych i uwielbił też w Klemensie. Aczkolwiek nowo obrany biskup był jeszcze młody, jednakże za Bożą pomocą posiadał dojrzały rozum, sprawował też swój święty urząd z wielkim pożytkiem Kościoła i wiernych.
    ….
    Na wezwanie, by się pokłonił pogańskim bożkom, odpowiedział Klemens, że będąc chrześcijaninem, może tylko prawdziwemu Bogu służyć i kłaniać się. Wtedy kazał go starosta rozciągnąć na palach i szarpać ostrymi hakami. Oprawcy z całą surowością wzięli się do dzieła i tak straszliwie pokaleczyli Świętego, że pokazały się nagie kości, ale Pan Bóg uzbroił go w taką cierpliwość, że ani jednym okrzykiem ni jękiem nie okazał jak strasznie cierpi. Po długiej męczarni, kiedy już nawet kaci nie mogli znieść widoku jego ran, kazał go zdjąć z pali i zaczął go na nowo nakłaniać do bałwochwalstwa. Klemens dał mu teraz tak stanowczą odprawę, że go pobudził do jeszcze większej zaciekłości. Kazał go tedy starosta bić srodze po twarzy i odnieść do ciemnicy. Sądzono, że po takim katowaniu Klemens będzie prawie martwym, on jednak powstał i o własnej sile poszedł do więzienia. Widząc to starosta wykrzyknął: „Co to za moc ciała i duszy u tego człowieka! Gdyby cesarz miał takich żołnierzy, świat cały by zawojował!”

    Przekonawszy się że żadne męki nie zdołają Klemensa odwieść od Chrystusa, odesłał go do Rzymu do samego cesarza Dioklecjana. Ten po długich namowach kazał go na nowo wziąć na męki. Bito go tedy najpierw żelaznymi prętami, a potem podruzgotano mu kości, ale Pan Bóg natychmiast go uzdrowił. Na widok tego cudu wielu Rzymian uwierzyło w Chrystusa i przychodzili do więzienia Klemensowego, a on ich chrzcił i nauczał. Wszystkich tych nowo nawróconych kazał cesarz pojmać i pozabijać, z wyjątkiem młodzieńca Agataniela, którego Bóg na większe uwielbienie zachować raczył. Gdy i późniejsze męczarnie nie zdołały zachwiać stałości Klemensa, Dioklecjan odesłał go do Nikodemii do swego współrządcy Maksymiana, który umiał jeszcze sroższe męczarnie wymyślać.

    Jak święty Klemens dał nam piękny przykład wytrwałości, tak matka jego dała wszystkim rodzicom przykład gorliwości w wierze. Wychowała syna swego w pobożności i cnotach, a umierając wezwała aby całkiem oddal się służbie Bożej i obrał stan duchowny. Chciała nie tylko sama służyć Chrystusowi, ale pragnęła i syna swego widzieć w służbie Boga, którego nade wszystko miłowała. Klemens znowu dał wszystkim dzieciom przykład posłuszeństwa, gdyż napomnienia matki były dla niego święte, chociaż już się z tym światem była rozstała. Fundamentem późniejszej wytrwałości świętego Klemensa było w głównej mierze wychowanie w prawdziwej religijności i pobożności. Niewszystkie matki chrześcijańskie mogą; swych synów wychować na kapłanów, ale wszystkie mogą i powinny wychować ich religijnie i bogobojnie. Szczęśliwa matka, mająca syna Świętego na ziemi i w Niebie. Jeżeli matka króla ziemskiego jest szczęśliwa i sławna, o ileż więcej sławy posiada matka, której syn w Niebie króluje? Bogobojne wychowanie dzieci jest pierwszym obowiązkiem matki, za co ją czeka wieczna nagroda; kiedy bowiem syn jej stanie w gronie aniołów, usłyszy ona na Sądzie Ostatecznym owe zaszczytne słowa: „Błogosławiona matka, która takiego syna urodziła!”

    http://dialogsercamilosci.eu/2014/02/13/13-lutego-zywot-swietego-klemensa-biskupa-i-meczennika/

    • Gossja said

      od dawna miałam ochotę zapytac – Kooool, jak to robicie z Mariuszem, że wasze wpisy są chyba zawsze w bezposredniej bliskości albo zgoła jeden pod drugim? 🙂 Umawiacie się czy co 🙂 ?

      • kooool said

        Powiem jak było dziś. Patrzę za wpisem MariuszInfo, nie ma – no to wpisuję nowy wątek. Trwa to kilkanaście minut, przeczytać, streścić, wkleić. Klikam Opublikowanie komentarza, a w tym samym czasie Mariusz już opublikował czytania 🙂 nic więcej 🙂 .

      • szafirek said

        Taka współpraca to się nazywa – działanie Ducha Świętego 🙂

      • MariuszInfo said

        Pozwolę sobie i ja zabrać głos. Jak ktoś pomyśli
        logicznie, to nasze wpisy się łączą bowiem są czytania
        na dany dzień, a następnie patron dnia. Twierdzę,
        że to sensowna składanka. Z Panem Bogiem

  21. Gossja said

    W ramach tekstów budujących, mam dla was tez piekny – moim zdaniem – wpis z książeczki „Jezus mówi do ciebie”, o której już pisałam.
    Na 13. lutego.
    ” Pokój z tobą! To Moje sztandarowe zawołanie, którym od momentu zmartwychwstania pokrzepiam każdego, kto Mnie pragnie. Posiedź przez kilka chwil w ciszy, niech Mój Pokój przeniknie cię i otuli Moja kochającą Obecnością. Aby ofiarowac ci ten świetlisty dar,umarłem śmiercią zbrodniarza. Przyjmij Mój Pokój w obfitosci i z wdzięcznym sercem. To rzadki klejnot, który olsniewa subtelnym pieknem, a jednoczesnie jest tak mocny, że nie zmiażdzy go żaden ciężar. Noś go z ktrólewskim dostojeństwem. dzieki niemu twoje serce i umysł bedą blisko Mnie.”
    J20, 19; J14, 27

    • Wiesia said

      🙂 Startuję do mamy,ale te piękne Słowa przyciągnęły moją uwagę przed wyjściem i dlatego coś też wkleję :
      Notka
      „Przyjdź do mnie ze wszystkimi swoimi słabościami: fizycznymi, emocjonalnymi i duchowymi. Odpocznij w Mojej kojącej Obecności, pamiętając, że nie ma dla Mnie nic niemożliwego. Oderwij swój umysł od problemów, aby skupić się na Mnie. Pamiętaj, że mogę uczynić nieskończenie więcej, niż prosisz czy rozumiesz. Jednak zamiast przekonywać Mnie, abym zrobił to czy tamto, staraj się dostroić do tego, co już czynię.”

      Te słowa pochodzące od samego Jezusa usłyszała w swoim sercu Sarah Young, pisarka chrześcijańska, w czasie osobistej rozmowy z Panem. Słów tych było więcej, zaczęła je więc spisywać.

      Jak sama mówi, odczuła potrzebę słuchania Boga „z piórem w ręku”. Kiedy zaczęła się dzielić tym doświadczeniem z bliskimi jej ludźmi, zauważyła, że słowa te stają się dla nich źródłem wielkiej duchowej radości i szczęścia. Tak powstała książka Jezus mówi do ciebie, którą przeczytało już ponad 8 milionów ludzi na całym świecie. Przetłumaczono ją na 25 języków. Fenomen tej książki kryje się w tym, że każdy, kto będzie ją czytał, dostrzeże, że są to słowa skierowane bezpośrednio do niego. To, co Jezus uczyni dzięki tym słowom w Twoim sercu, jak zmieni Twoje życie, jest jeszcze tajemnicą. Zmieni je jednak na pewno.

      Jezus mówi do Ciebie,Ciebie i Ciebie też,Ty który nas tutaj w ukryciu paluszkiem traktujesz, tak jakbyś zapomniał naciskać w sejmie,to odrabiasz tutaj 🙂 🙂 🙂
      Pozdrawiam 🙂
      Pokój nam wszystkim!
      Jezu,ufam Tobie!

      • Wiesia said

        🙂 No i mnie się to też tyczy,do mnie też to mówi..,strasznie roztrzepane ze mnie stworzenie.
        Bądzcie zdrowi,pa pa.

  22. syriusz said

  23. jamek said

    Kościół Anglii szykuje się do porzucenia resztek chrześcijańskiej moralności

    Arcybiskup Justin Welby przyznał, że Kościół Anglii szykuje się do dalszego porzucania jasnych zasad Pisma Świętego. I dlatego przygotowuje się do akceptacji błogosławienia par jednopłciowych.
    Honorowy zwierzchnik anglikanów przyznał, że ma świadomość, że część z jego wiernych może uznać przygotowanie raportu na temat liturgii błogosławieństwa par jednopłciowych za „odstępstwo” czy nawet „apostazję”, ale jednocześnie zaznaczył, że trzeba się też liczyć ze zdaniem tych, którzy uznają, że odmowa takiego błogosławieństwa jest rodzajem „rasizmu”.

    Arcybiskup namawia też członków Synodu Generalnego, by nie obawiali się „niekonsekwencji i niespójności”, i by starali się pomieścić w jednym Kościele ludzi o zupełnie różnych poglądach na temat moralności, Ewangelii, Pisma Świętego. Jego zdaniem taka postawa nie jest „rozwadnianiem”, ale rozsądnym podejściem wobec wielkiej zmiany kulturowej, jaka dokonuje się na naszych oczach.

    http://www.fronda.pl/a/kosciol-anglii-szykuje-sie-do-porzucenia-resztek-chrzescijanskiej-moralnosci,34453.html

  24. Józef Piotr said

    WARTO TYM SIĘ ZAINTERESOWAĆ. Po to chociażby aby poznać czynno sci penetracyjne służb bezpieczeństwa poprzedniego systemu ukierunkowane na VATYKAN Jana Pawła II -go.
    Więc wrzucam tylko hasło bedące urywkiem wiekszej calości .

    …””Lamos”, informator służb PRL w Watykanie, czyli abp Janusz Bolonek donosił na płk. Ryszarda Kuklińskiego – takie informacje ujawnił w programie Telewizji Republika historyk Sławomir Cenckiewicz. O sp………..”

    Poglad na tą informację niech sobie kazdy wyrobi samodzielnie.

    Magadlemka i ” Okrągły stół” w którym brali udział Duchowni delegowani przez Prymasa Glempa za wiedza KRK moga nam wskazywać żrodło naszego nieszczęścia po 1989 roku.

    Warto przypomnieć sobie listę GŁOWNYCH przedstawicieli :
    -*) ze strony Rządzącej
    -*) ze strony opozycyjnej
    -*) ze strony Kościoła RK
    I pomyśleć przynajmniej co ich łączyło ? Bo napewno przyszlość i pomyślność Polski jak i LUDU polskiego to napewno NIE !!

  25. Józef Piotr said

    Spotkałem taki zapis – opinię :
    …”Czy pamiętają Państwo film „Seksmisja”? Już wkrótce może stać się rzeczywistością w wersji genderowej. To już nie żarty…. Polski rząd wraz z lewicą intensywnie zabiega o ratyfikację ideologicznej Konwencji Rady Europy w sprawie zapobiegania i zwalczania przemocy wobec kobiet i przemocy domowej. Mamy kilka dni, aby zadziałać. Większość Polaków myśli normalnie i nie godzi się na rozwiązania, jakie zawiera Konwencja. Zazwyczaj jednak większości z nas nie słychać… ”

    „Dlaczego Konwencja jest groźna? Pod tą pozytywnie brzmiącą nazwą kryje się dokument, wyraźnie inspirowany marksizmem i radykalnym feminizmem, w którym Rzeczpospolita zobowiązuje się do uprawiania inżynierii społecznej oraz wykorzeniania tradycji i kontrolowania rodziny. Jedynym określeniem, jakiego konwencja używa dla określenia płci jest słowo „GENDER”.

    Zagrożone jest również prawo rodziców do wychowania dzieci zgodnie z własnymi przekonaniami. Artykuł 14 Konwencji zobowiązuje Polskę do uwzględniania w treściach edukacyjnych materiałów na temat niestereotypowych ról płciowych (czyli m.in. związków homoseksualnych).

    Co ważne, rozwiązania konwencyjne są sprzeczne z art. 25 ust. 2 Konstytucji, który deklaruje bezstronność światopoglądową Państwa. Ordo Iuris podkreśla, że „rodowód Konwencji jest ideologicznie marksistowski i stanowi źródło kolejnych zastrzeżeń natury konstytucyjnej, zważywszy na wyraźną dezaprobatę z jaką art. 13 Konstytucji odnosi się do ideologii komunistycznej.”

    Ponadto, „fundamentalny system aksjologiczny zawarty w Konwencji jest nie do pogodzenia z polskim porządkiem konstytucyjnym. Konstytucja w swej preambule podkreśla łączność z tradycjami I i II Rzeczypospolitej, wyraża wdzięczność przeszłym pokoleniom Polaków za kulturę zakorzenioną w chrześcijańskim dziedzictwie, co znajduje swój konkretny wyraz m.in. w gwarancjach wolności sumienia i wyznania. W przeciwieństwie do tego, Konwencja uznaje zakorzeniony w tradycji ład społeczny za strukturalne źródło opresji względem kobiet, przyczynę historycznie ukształtowanych, nierównych relacji władzy między kobietami i mężczyznami. Narracja towarzysząca deklarowanej w preambule idei odwiecznej walki płci wskazuje jako instytucjonalnego wroga kobiet chrześcijaństwo i Kościół.”

    W Konwencji nie ma nowych instrumentów pozwalających na walkę z przemocą – wszystkie te rozwiązania są już obecne w prawie polskim! Konwencja utrzymuje, że przemoc wobec kobiet wynika z historycznie ukształtowanych struktur społecznych. Aby pozbyć się przemocy należy więc wyeliminować wszelkie zróżnicowanie ról męskich i kobiecych w społeczeństwie. Już wkrótce może się okazać, że rodzina i małżeństwo zostaną zakwalifikowane jako źródła przemocy wobec kobiet! ”

    To podesłał m i Pan Piotr Kawka. Pamietacie go ? Kiedyś gościł tutaj.

  26. Dzieckonmp said

    Oto polityka rządu Tuska którą realizuje.

    co piąte dziecko jest odbierane z powodu biedy

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Judyta-Kruk-z-Fundacji-Rzecznik-Praw-Rodzicow-co-piate-dziecko-jest-odbierane-z-powodu-biedy,wid,16401616,wiadomosc.html?ticaid=112324&_ticrsn=5#ankietapowiazana

  27. Wiktoria said

    W 2017 roku masoneria będzie czciła trzechsetną rocznicę swego … by przeszkodzić nam w przygotowaniach do zwycięskiego jubileuszu.

    http://www.google.by/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.radiomaryja.pl%2Finformacje%2Fi-atak-masonerii%2F&ei=laj8UrKUA8SShgeZqoBY&usg=AFQjCNFhADf0567JDo3WnFajwu2JLgOwQQ&sig2=SGz99jGZasTLpVyNaeCc9g

    • Sara28 said

      Kiedy byłam na Rekolekcjach – Intronizacji Chrystusa Króla w Zawadzie w 2009 r. Ksiądz Natanek podał daty, które będą zbiegać się z datą masońską. Tj. 300 lat Koronacji Obrazu Jasnogórskiej Pani na Królowe Polski. 140 rocznica Objawień Matki Bożej w Gietrzwałdzie. 100 rocznica powstania Rycerstwa Niepokalanej. 100 rocznica Objawień Fatimskich……… Serdecznie wszystkich pozdrawiam. Króluj nam Chryste !!!

      • Wiktoria said

        Pomylilam slowa. to znaczy przed wielkimi katastrofami bedzie III wojna swiatowa, a jeszcze przedtem zwodniczy spokoj i bezpieczenstwo o ktorym uprzedzal apostol i oredzia MBM, kiedy ma sie objawic antychryst. Rowniez jest wzmianka o Syrii. Strasznie pomysliec, ze zyjemy akurat w takich czasach.

  28. Wiktoria said

    Nie zbyt interesuje sie przepowiedniami niechrzescjanskimi, ale niektorzy zgadzaja sie ze soba w jednym, ze trzecia wojna swiatowa poprzedzi apokalipse, tak jak naprzyklad mowila Wanga. Mozemy tylko przez modlitwe, wiare i ofiary zmniejszyc jej skutki.
    „Wiosną się zacznie wojna na Wschodzie i ona zgubi Zachód. Będzie Trzecia Światowa. Przyjdzie apokalipsa”
    Opisała też co się stanie z Europą:
    „Szesnasty rok. Pusta Europa. Zimna”.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
