Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Może któryś ksiądz czytelnik z nami pojedzie?

Posted by Dzieckonmp w dniu 22 lutego 2014

KOMUNIKAT.

Piszą do mnie na maila osoby które chcą wpłacić trochę pieniędzy dla kogoś kogo nie stać na wyjazd na pielgrzymkę. Miejsca w szybkim tempie ubywają, ale jeszcze trochę jest. Wpadł mi przy tej okazji pomysł aby ufundować kilku osobom wyjazd przez tych co zechcą pomóc.

Proponuję spróbowanie zebrania środków i sfinansowanie części walutowej ( 3*960 zł) dla 3 osób których nie stać. Część złotówkową by sami wpłacili.

Proszę o zgłoszenie przez czytelników 3 osób.

Osoba obdarowana jedzie n pielgrzymkę z intencją osoby która ją wspomogła.

Proszę o dyskusję na ten temat w komentarzach.

 

———————————————————————————————–

Umieszczam na blogu prośbę do wszystkich księży czytających bloga o zgłoszenie mailowe uczestnictwa w pielgrzymce do Medjugorje jako opiekun duchowny na 33 rocznice obecności Królowej Pokoju wśród nas. Potrzebujemy księdza i wpadłem na pomysł aby to był jeden z księży czytelników bo wiem że są tacy. Byłoby fajnie aby i ksiądz był blogowiczem. Jeśli nie będzie zgłoszeń wtedy będę szukał księdza w parafiach lubelskich.Bardzo proszę o zgaszenie na maila u góry po lewej stronie ekranu „kontakt”

Pielgrzymka na pewno dojdzie do skutku. Zapisało się już pół autokaru, tak więc nie powinno być problemu z zapełnieniem całego autobusu. Nadal trwają zapisy. Wszystkie osoby które już się zapisały proszę o przesłanie na maila:

1. Imię i nazwisko

2. Data i miejsce urodzenia

3. Adres zamieszkania

4. Numer pesel i numer paszportu lub dowodu osobistego

5. Numer telefonu.

Na każdy mail z podanymi tymi danymi będę odpisywał podając konto bankowe do wpłaty złotówkowej, jak również swój własny telefon aby umożliwić wygodniejszy kontakt.

Poniżej wstawiam prezentację fotograficzną złożoną ze zdjęć pielgrzymów 2 blogowej pielgrzymki w 2013 r.

komentarzy 21 to “Może któryś ksiądz czytelnik z nami pojedzie?”

  1. Dzieckonmp said

    Ciekawe momenty Festiwalu Młodzieży w Medjugorje 2013 r.

  2. Apostoł Różańca said

    Z radością zawiadamiamy wszystkich którzy odmawiają nowennę pompejańską i różaniec o nawiązaniu współpracy z pismem wydawanym przez Sanktuarium w Pompejach „Różaniec i Nowe Pompeje”. Od początku 2012 r. ukazuje się czasopismo poświęcone Matce Bożej Różańcowej z Pompejów pt. „Królowa Różańca Świętego”. Jest ono skierowane głównie do odmawiających różaniec, ze szczególnym uwzględnieniem nowenny pompejańskiej, pismo ma asystenta kościelnego ks. Jana Glapiaka. Przy tej okazji został też powołany Apostolat Nowenny Pompejańskiej, którego „głosem” jest właśnie czasopismo „Królowa Różańca Świętego”. To nowe dzieła na religijnej mapie Polski, dlatego serdecznie prosimy wszystkich o modlitwę w ich intencji.
    Strona internetowa czasopisma: http://www.rozaniec.info
    Serdecznie zapraszam!

  3. Margaretka said

    Dlaczego nie ma tematu politycznego? Z ciekawością poczytalabym opinie niektórych.

  4. basko said

    Prezentacja wspaniała! Aż chciało by się jechać…, ale ja chyba nie mam prawa…, bo nie należę do Was…

    • Dzieckonmp said

      Kto tak powiedział że nie masz prawa?? Zapraszam.

      • OK said

        @Dzieckonmp
        Podkładem do filmiku z 2 pielgrzymki blogowej 2013r. są trzy piękne pieśni o Jezusie. Czy mógłbyś podać tytuł, autora i wykonawców każdej z nich.
        Z góry dziękuję

        • Dzieckonmp said

          Pierwszą śpiewa Grupa Furmana a tytuł „Modlitwa kierowcy”
          2 pozostałe zespół z Medjugorje parafialny. Tytuł pieśni „GLORY of GOD” i ostatniej tytuł ” guariscimi o mio signor”

          Grupa Furmana na pikniku Country w Mrągowie miałem okazję tam być. Denerwowała mnie TV wtedy.

        • Dzieckonmp said

          Tu masz inne obrazy

        • OK said

          Modlitwa kierowcy jest przepiękna. Rozumiem, że jest to własna kompozycja Grupy Furmana lub mają do niej prawa. Ale te wykonywane przez zespół parafialny w Medjugorie jakiego są autorstwa lub skąd zaczerpnięte?

        • Dzieckonmp said

          oj tego już nie wiem, ale wydaje mi sie że źródłem są objawienia w Medjugorje i mogą być stworzone przez zespół.

        • OK said

          Ta ostatnia jest po włosku czy hiszpańsku?
          Mocne słowa: Panie uzdrów mnie, Panie uwolnij mnie. Alleluja

          Chwała Panu Jezusowi

        • OK said

          Niestety druga pieśń nie jest wynikiem objawień w Medjugorie, ale kompozycją Briana Doerksen z 1998 roku.
          Od tamtej pory śpiewana była przez wielu wykonawców, m.in. Oslo gospel hoir.
          O autorze można poczytać na Wikipedi. Jest on pastorem z Kanady. Oto link do oryginału:

          A to przetłumaczony tekst (o Jezusie):

          Chodź, teraz jest czas na uwielbianie
          Chodź, teraz jest czas na oddanie serca
          Chodź, teraz jest czas na uwielbienie
          Chodź, skoro jesteś przed Twoim Bogiem

          Pewnego dnia każdy język wyzna Ty jesteś Bogiem
          Pewnego dnia każde kolano się zegnie
          Ciągle największy skarb pozostaje dla tych
          Którzy z wdzięcznością wybrali Ciebie teraz

        • OK said

          Ostatnia pieśń jest po włosku. Oto tekst:

          Ulecz mnie Panie mój
          Przez krew Twoją ulecz mnie
          Wybaw (uwolnij) mnie Panie mój
          Przez krew Twoją wybaw (uwolnij) mnie

          W internacie autora nie udało mi się znaleźć.

    • Ligia said

      Basko, nigdy nie było tutaj podziału na tych , którzy mają prawa lub ich nie mają. Jedź !

    • Ela said

      Basko, skoro tutaj jesteś, toś jeden z nas 🙂

      • basko said

        Dzięki 🙂
        Ja niewiasta 🙂
        Jestem cicho – czytam raczej…, i nie jestem tak pełna ducha modlitwy jak WY wszyscy…
        I kiepsko ostatnio ze mną…, ogólnie mówiąc…

  5. bozena2 said

    Co Ty piszesz Basko , nikt z nas nie jest godzien. Masz już przecież jedną przewagę nad innymi, że autentycznie chcesz jechać.A Twoja postawa przypomina mi przypowieść o celniku:
    „Dwóch ludzi weszło do świątyni, aby sie modlić: jeden był faryzeuszem, a drugi celnikiem. Faryzeusz skupiony na sobie tak sie modlił: ‚Boże, dziękuję Ci, że nie jestem jak inni ludzie: zdziercy, niesprawiedliwi, cudzołożnicy, albo jak ten celnik. Poszczę dwa razy w tygodniu, daję dziesięcinę ze wszystkiego, co nabywam’ . Celnik natomiast stał z daleka i nie śmiał nawet oczu podnieść ku niebu, ale bił się w piersi, mówiąc: ‚Boże, bądź miłosierny dla mnie, grzesznego’. Mówię wam: Ten odszedł do domu usprawiedliwiony, nie tamten. Bo każdy kto się wywyższa, będzie ponizony; a kto się uniża, bedzie wywyższony.

    Ewangelia wg Sw. Łukasza, 18 , 9-14

    • basko said

      Dziękuję Bożenko!
      O Medjugorie marzę od jakiegoś czasu…
      Ech…, ale życie swoją drogą… 😦

  6. Małgosia said

    Ciebie, Boże, uwielbiamy,

    Wznosząc modły z tych padołów,

    Gdy wspaniałość podziwiamy

    Twoich świętych Archaniołów

    Oto Michał w walce mężny,

    Co z okrzykiem „Któż nad Boga?”

    Idzie śmiało w bój orężny

    Piekielnego pobić wroga.

    Ty posyłasz Gabriela

    Do Maryi z tą nowiną,

    Że porodzi Zbawiciela,

    Który ludziom nie da zginąć.

    Boże Ojcze, Tobie chwała

    I należne dziękczynienie,

    Że posyłasz nam Rafała,

    By niósł chorym uzdrowienie.

    Jezu Chryste, Zbawco drogi,

    Dopomagaj nam w potrzebie,

    Prowadź lud Twój w niebios progi,

    Gdzie Anieli wielbią Ciebie.

    I Ty, Duchu Przenajświętszy,

    Zlewaj na nas łaski z góry,

    Gdzie Cię wiecznie w blaskach tęczy

    Archanielskie wielbią chóry!

  7. paty said

    Eh juz 2 rok wzdycham , prosze o modlitwe tych ktorzy pojada do Mamusi za moja rodzine o laski zbawcze i sakramenyy pojednania .pozdrawiam i nalegam o pamiec, moze kiedys uda sie uskladac ta kwote…:) z gory dziekuje! I szczesliwej podrozy!

    • lucus said

      @ Paty
      Czy jeszcze nigdy nie mialas okazji pojechac do Krolowej Pokoju ?
      Pozdrawiam serdecznie .

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
