Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Olejek szczęścia

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 marca 2014

W programie „Świat się kręci” Agata Młynarska została namaszczona olejkiem szczęścia przez o. Jana Górę. Specjalny olejek dominikanin otrzymał od samego Papieża Franciszka. – Proszę się nie śmiać, wy nic nie kapujecie – powiedział o. Jan Góra. Radosław Pazura także skorzystał z okazji i poprosił dominikanina o namaszczenie

Kliknij i zobacz

komentarzy 27 to “Olejek szczęścia”

  1. jamek said

    „Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Wy będziecie płakać i zawodzić, a świat się będzie weselił. Wy będziecie się smucić, ale smutek wasz zamieni się w radość.”
    Jana 16:20

  2. Apostoł Różańca said

    Zapraszam na reklekcje dla odmawiających nowennę pompejańską i różaniec!

    http://pompejanska.rosemaria.pl/2014/03/rekolekcje-pompejanskie-w-czernej/

    Na tej stronie także ponad TYSIĄC świadectw skuteczności tej cudownej nowenny, zachęcam do poczytania!

  3. Powiew ze wschodu said

    W Piątek mamy drugi z „12 Piątków”
    Zachęcam do postu o chlebie i wodzie.
    W pierwszy Piątek przed wielkim postem dzięki łasce i modlitwie udało mi się przetrwać o chlebie i wodzie, mimo rodzinnej skłonności do cukrzycy (zawsze to przynajmniej była herbata z miodem). Polecam wszystkim tą ofiarę. Nic nie tracicie a możecie tylko zyskać.

    Opisane 12 piątków od Pana Jezusa naszego do papieża Klemensa XIII, który zatwierdził szczególne łaski, jakich dostąpią Ci, którzy będą pościć o chlebie i wodzie przez 12 piątków. Należy odmawiać przy tym 12 razy Ojcze nasz, 12 razy Zdrowaś Maryjo, i raz Wierzę w Boga Ojca. Są to następujące piątki:
    1. Piątek – przed Wielkim Postem przynosi dar Ducha Św.
    2. Piątek – przed Zwiastow. NMP (25.III), o co tylko prosić będzie do Ducha Św. otrzymacie
    3. Piątek – przed Zmartwych. Pańskim – od wszelkich nieprzyjaciół, widzialnych i niewidzialnych uwolniony będzie
    4. Piątek – przed Wniebowstąpieniem Pańskim- potępiony nie będzie
    5. Piątek – przed Zesłaniem Ducha Św. – bez sakramentu nie umrze
    6. Piątek – przed św. Trójcy Przenajświętszej – godzinę śmierci swojej wiedzieć będzie
    7. Piątek – przed św. Jana Chrzciciela (24.VI) od wszelkich zaraźliwych chorób (padaczki) zostanie uwolniony (od czarta)
    8. Piątek – przed św. Piotra i Pawła (29.VI) – w grzechu nie umrze
    9. Piątek – przed narodzeniem NMP (08.IX) sama NMP ukarze się w godzinie śmierci
    10. Piątek – przed św. Michałem (29.IX) – lękać się śmierci nie będzie
    11. Piątek – przed Wszystkimi Świętymi – nie dozna nigdy niedostatku w domu swoim
    12. Piątek – przed Bożym Narodzeniem – przy konaniu jego ukaże się Sam Bóg, Aniołowie
    Uwaga: Piątek trwa 24 godz. i post trwa też 24 godz., tylko o suchym chlebie i wodzie. Była to droga zbawienia.

    • Powiew ze wschodu said

      Fragment z Marii Valtorty o znaczeniu poświęcenia:
      M. Valtorta 3- 177. «NIC SIĘ NIE TRACI W ŚWIĘTEJ EKONOMII POWSZECHNEJ MIŁOŚCI»
      Napisane 23 października 1945. A, 6766-6772

      „Tak samo – pozbawiając siebie w jakimś celu, [podyktowanym] miłością, podpłomyka lub innego pokarmu – możemy [sprawić], że gdzieś jakiś głodny, który cały czas będzie dla nas nieznany, otrzyma chleb, ofiarowany mu cudownie. Jeśli dzięki duchowi ofiary powstrzymamy się od wypowiedzenia gniewnego słowa – nawet w słusznym gniewie – [możemy] gdzieś hen, daleko, zapobiec zbrodni. Opanowanie zaś, z miłości, pragnienia zerwania jakiegoś owocu może posłużyć do wzbudzenia żalu w jakimś złodzieju i tak zapobiegniemy kradzieży. Nic się nie traci w świętej ekonomii powszechnej miłości.

      • Anka said

        +
        @Powiew Ze Wschodu

        Wylowiles/las prawdziwa perelke! Dziekuje, ze sie nia dzielisz.

        • Powiew ze wschodu said

          Po tym jak trafiłem na ten fragment zrozumiałem głębszy sens wyrzeczeń w Imię Boże…Zwłaszcza w obecnych czasach nieprawości, prześladowań i wojen. Ofiary są potrzebne. Najlepiej ofiarować je Niepokalanej… aby tymi naszymi „ofiarkami” się posłużyła dla ratowania dusz.
          Z Bogiem w Trójcy Jedynym i Matką Zbawienia

        • Anka said

          +
          Tez cos zrozumialam. Mianowicie to, ze wielkopostne wyrzeczenie sie rzeczy, ktore nie sa dla nas dobre (np. papierosy, alkohol, slodycze, czy inne uzywki) mozliwe jest dzieki lasce, ktora daje Bog, natomiast z chwila, gdy rezygnujemy z rzeczy dla nas dobrych i slusznych, niejako to my (we wspolpracy z Bogiem) jestesmy wladni rozdawac laski. Taka ”wladza” to wielki dar.
          Bogu niech beda dzieki!

  4. Radosław said

    Wczoraj poznański dominikanin, o. Jan Góra wraz z młodzieżą lednicką odebrał olej pobłogosławiony przez papieża Franciszka. Zostanie nim namaszczony każdy wolontariusz pełniący służbę podczas XVIII Spotkania Młodych Lednica 2000, które odbędzie się 7 czerwca 2014 r. pod hasłem „W Imię Syna”.

    Jak mówi w rozmowie z KAI Aleksandra Leszczyńska, rzecznik prasowy Spotkania Młodych Lednica 2000, „jest to olej mocy i radości, który ma nam pomóc w tym, abyśmy zło zwyciężali dobrem i aby nasze ręce czyniły jak najwięcej dobrego”.

    http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,17142,olej-od-papieza-franciszka-dla-o-jana-gory.html

    • Ligia said

      “jest to olej mocy i radości” to typowe sformułowanie z zakresu magii, kto użył tych słów?????

      • Dzieckonmp said

        no wreszcie ktoś zrozumiał

      • Kasia1 said

        ten o Góra to już dawno mi się nie podoba to znaczy jego zachowanie,słowa.To nie przystoi duchownemu.No i te wizyty częste w tvn.

      • Joanna Dark said

        Tylko patrzec jak zacznie uzdrawiac i czynic cuda ( FP oczywiscie ) .

        • Temi said

          Kazdy Kaplan moca Sakramentu Kaplanstwa ma moc uzdrawiania , odpuszczania grzechow i czynienia cudow. To nie oni , to JEZUS CHRYSTUS przez nich dziala .
          Pamietajmy o modlitwie za Kaplanow.
          Kroluj nam Chryste !!!

  5. DAWID said

    Szatan wkroczy do Mojego Kościoła tylko wtedy, gdy Święta Eucharystia zostanie całkowicie usunięta
    Orędzia Ostrzeżenia
    sobota, 15 marca 2014, godz. 20.10

    Moja wielce umiłowana córko, podczas gdy odstępstwo rozchodzi się falami w Moim Kościele, przed wielką próbą staną ci, którzy wewnątrz Kościoła Mi służą. Kryzysy w Moim Kościele na Ziemi będą oznaczały, że wielu duchownych będzie cierpieć, kiedy staną w obliczu strasznego dylematu. Wiara wielu z nich została już wstrząśnięta i wielu z nich będzie się musiało zdecydować, czy chcieliby, czy też nie chcieliby przyjąć nowego substytutu jako doktryny, która zastąpi Słowo Boże, czy woleliby pozostać wierni Prawdziwej Wierze. Nawet ci najpobożniejsi spośród nich poczują się przytłoczeni donośnymi głosami oszustów i zaczną stawiać pod znakiem zapytania znaczenie Moich Nauk w dzisiejszym świecie, gdzie grzech zostanie ogłoszony jako rzecz niemająca już jakiegokolwiek znaczenia.

    Obecnie trwają przygotowania, aby dokonać zasiewu, i syn szatana będzie wkrótce gotowy do objęcia nowego, fałszywego kościoła. Mój Kościół będzie znosił straszliwie mroczny okres i przez Moje Ukrzyżowanie będzie przechodziła każda dusza, która pozostanie Mi wierna. Moi wrogowie będę wygłaszać wywierające wrażenie i radykalne opinie i zażądają, aby wszystko, co obraża Moje Święte Imię, zostało w oczach Mojego Kościoła uznane za możliwe do przyjęcia. Bardzo niewielu spośród kleru będzie walczyło przeciw tej profanacji z powodu grzechu tchórzostwa, ale wiedzcie, że jeżeli przyczynią się oni do fałszywych ofiar, do fałszywych sakramentów i do fałszywych nauk, które następnie spróbują po kryjomu narzucić Moim wiernym wyznawcom, uznam ich za nienadających się już, aby przede Mną stanąć.

    Wiele krzywd wyrządzonych zostanie zwykłym ludziom rękami tych, którzy wkroczyli do Mojego Kościoła drogą oszustwa. Jeżeli powiedzą wam, że Moje Ciało oznacza coś innego niż Moje Ciało fizyczne, to wiedzcie, że „komunia święta”, którą będziecie przyjmować, nie będzie Mną. Nigdy nie możecie dopuścić do tego, aby zmienili znaczenie Świętej Eucharystii. Szatan wkroczy do Mojego Kościoła i go przejmie tylko wtedy, gdy Święta Eucharystia zostanie całkowicie usunięta. Będzie to dzień, kiedy się dowiecie, że świat polityki połączył się wszędzie z kościołami chrześcijańskimi, i Ja już dłużej nie będę w nich Obecny. Niemniej jednak Mój Kościół nigdy nie może umrzeć, tak więc Moja Reszta podtrzyma Moje Światło, tak aby jaśniało, i Moją Obecność, tak aby była żywa, a wielu będzie poszukiwać ukrytych kościołów i tych Moich wyświęconych sług, którym za przyczyną Łaski Bożej uda się utrzymać Mój Kościół nienaruszonym.

    Nigdy nie zakładajcie, że syn szatana, antychryst, pojawi się jako agresor lub jako zły dyktator, bo to nie byłoby w jego stylu. Wręcz przeciwnie, będzie miał on wielu przyjaciół. Będzie go uwielbiać zarówno wiele rządów, jak i wielu wrogów w łonie Mojego Kościoła, którzy głośno będą oklaskiwać wszelkie jego poczynania, aż otrzyma on w Moim Kościele honorową pozycję. Kardynałowie, biskupi i inni członkowie Mojego Kościoła będą nieustannie o nim mówić oraz wychwalać go w swoich kazaniach. Jego uwodzicielska moc będzie tak wielka, że będzie hipnotyzować. Za przyczyną nadnaturalnej mocy szatana będzie przyciągał do siebie tych wszystkich, którzy podejmują decyzje w łonie Mojego Kościoła — tak długo, dopóki nie pokłonią się przed nim, jakby był on Mną.

    To z powodu ambitnych członków kleru — którzy upadli w swojej wierze, ale którzy przecież mimo wszystko nadal będą obdarzeni darem Święceń Kapłańskich — antychryst zyska nadzwyczajną moc. Odbierze on im, tym zwiedzionym, którzy Mnie zdradzili, ostatni segment władzy wewnątrz Mojego Kościoła, aby w rezultacie kościół był gotowy na jego wkroczenie jako jego nowego przywódcy. Podczas tego całego okresu ciemności Moi wrogowie będą się odznaczali nadzwyczajną umiejętnością, aby w przymilny i czarujący sposób przedstawiać kłamstwa jako Prawdę. Jedynie ci, którzy nadal będą modlili się o ochronę i którzy będą wyrzekali się szatana na wszelkie możliwe sposoby, o jakich zostali pouczeni, będą w stanie wymknąć się ze szponów antychrysta.

    Wasz Jezus

  6. DAWID said

    Los Angeles drży, nadchodzi wielkie trzęsienie ziemi?

  7. DAWID said

    Los Angeles drży, nadchodzi wielkie trzęsienie ziemi?

    http://www.koniec-swiata.org/los-angeles-drzy-nadchodzi-wielkie-trzesienie-ziemi/

  8. DAWID said

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/izrael-zaatakowal-cele-terytorium-syrii

  9. DAWID said

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/najpierw-aneksja-potem-szturm-krymie-czyli-dziwna-wojna-w-akcji

  10. Małgosia said

    Miłości moja, jak mam Ci dziękować za to, że po dniach suszy znów wprowadzasz mnie w rajską krainę pełną piękna Twojej miłości. Unosisz i przyciągasz do Siebie swoją mocą i pozwalasz przebywać w Twej nieskończonej głębi. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za Twą miłość, która przygarnia mnie do Ciebie i łączy ze wszystkimi ludźmi na całej ziemi, z całym Twoim stworzeniem. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za każde dobro, które z Twojej woli istnieje na ziemi! Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za wszechmoc, którą przeobrażasz serca i zaradzasz potrzebom Twoich dzieci!
    Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za mądrość, która przenika serca wszystkich i prowadzi do Twojej miłości. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za miłość, która daje światu życie. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za Twoją delikatność, która odsłania w nas Twoje łaski. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za ciszę, która każe nam Ciebie nasłuchiwać. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za piękno Twojej miłości, która uczy nas pragnąć piękna i miłości Twojej. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za Słowo, które dało początek Słowu Wcielonemu. Uwielbiam Ciebie Boże i dziękuję za mój krzyż, który mnie z Tobą łączy.

    • Małgosia said

      I każde­go dnia dzięku­je Bo­gu,że żyje.Bo mi­mo nad­miaru prob­lemów i wielu in­nych rzeczy Kocham swo­je życie ta­kim ja­kim jest.

  11. młody said

    Po o.Górze niczego innego nie można sie spodziewać.Od zawsze go nieznosiłem.

    • Temi said

      Pamietajmy o modlitwie za kaplanow.
      Takich mamy kaplanow jakich sobie wymodlimy.
      Polecam ksiazke ” UKRYTA STYGMATYCZKA ” o naszej wspolczesnej stygmatyczce Wandzie Boniszewskiej. Ukazuje jak wazna jest modlitwa w intencji kaplanow.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
