Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Dziwny trójkąt w klapach przywódców światowych

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 marca 2014

Wczoraj miał miejsce szczyt ws. bezpieczeństwa nuklearnego w Hadze. Zjechało się wielu przywódców światowych którzy podobno troszczą się o nasze bezpieczeństwo.

Prezydent Barack Obama powiedział w Hadze, że bardziej niepokoi go perspektywa ataku terrorystycznego z użyciem broni nuklearnej w Nowym Jorku niż Rosja, jako “zagrożenie dla narodowego bezpieczeństwa”.

Ale w artykule tym jest jeszcze jedno bardzo ciekawe zdanie. Zaraz go wkleję. Czyżby podłożyli mały ładunek jądrowy a potem już będą mieli pretekst do wprowadzenia obowiązkowego chipu przedstawiając światu jako jedyny sposób możliwości sprawdzania wszystkich ludzi czy nie przenoszą ładunków jądrowych  celem zdetonowania. Wszystko dla dobra i bezpieczeństwa ludzi. Co ciekawe Obama już wie gdzie ma wybuchnąć ten ładunek jądrowy, w przemówieniu wymienił Nowy Jork.

Cytat: ”
Nawiązując do głównego tematu szczytu w Hadze, prezydent USA podkreślił, że nowe propozycje dotyczące programu inwigilacji elektronicznej pozwolą Ameryce zapobiegać atakom terrorystycznym. ”

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Obama-Rosja-nie-stanowi-zagrozenia-numer-jeden-dla-bezpieczenstwa-USA,wid,16496249,wiadomosc.html?ticaid=1126ed&_ticrsn=3

Oglądając obrazki z Hagi można zwrócić na jeszcze jeden szczegół , trójkąciki w klapie. Nie bardzo wiem jakie one mają znaczenie, ale sami zobaczcie.

Czy można to powiązać z tym orędziem??

Otrzymano 22.10.2013 godz: 13:20

Wszyscy ci, którzy noszą trójkąt – znak najbardziej bezbożnej trójcy – zostaną zmobilizowani, aby wspierać takie organizacje charytatywne

Moja wielce umiłowana córko, każdy zakątek Mojego Kościoła jest przygotowywany do odprawiania nowych obrzędów. Publiczne wystąpienia, mówiące o potrzebie bycia pokornym i opiekuńczym, nadadzą rangę priorytetu sprawie świeckiej filantropii, która będzie upowszechniania przez antychrysta. Wszyscy ci słudzy szatana spotykają się w czasie niepublicznych uroczystości, a ich rozciągająca się na cały świat siatka powiązań da początek światowym instytucjom charytatywnym – założonym po to, aby was przekonać, że pochodzą one z bożego natchnienia.

Wszyscy ci, którzy noszą trójkąt – znak najbardziej bezbożnej trójcy – zostaną zmobilizowani, aby wspierać takie organizacje charytatywne, a to wyniesie ich w oczach świata. Ni stąd ni zowąd będzie się mówiło o nowym, potężnym, tak zwanym ruchu ewangelizacyjnym i ludzie będą dawali do dyspozycji swoje pieniądze, aby wesprzeć wysiłki, mające na celu niesienie pomocy światu ubogich. Wszyscy oni będą wierzyli, że działają na rzecz większego dobra, a niektórzy przywódcy Moich Kościołów będą podziwiani we wszystkich zakątkach świata. Bardzo niewielu będzie podważać ich intencje, ale kiedy zobaczycie, że największe światowe banki łączą się z nimi w wysiłkach, wówczas będziecie wiedzieć, że dzieło to jest tak zaplanowane, aby was oszukać. O, jakże bestia jest przebiegła! Jakże przemyślne zdaje się być to, co robi, i jak dobrze warstwa słodkiego lukru pokrywa jej oszustwa; warstwa, pod którą zajrzeć będą w stanie jedynie ci pobłogosławieni Darem Ducha Świętego. Ale w czasie całej tej gadaniny o tym, co dla człowieka stanowi wspólne dobro, i o tym, że byłoby rzeczą pożądaną połączenie wszystkich religii, aby uformować jedną, wielką, ludzką wspólnotę – nie padnie ani jedno słowo o Moim Nauczaniu, o tym, że dzieci Boże muszą wytrwać przy Moim Świętym Słowie.

Czas upływa szybko i w murze tej pozornie dobrze zorganizowanej i starannie zaaranżowanej propagandy zaczną pojawiać się pęknięcia. Kiedy szatan się do czegoś przykłada, szerzy się zamieszanie, powstają podziały, piętrzą się sprzeczności i nic nigdy nie jest uporządkowane. Niektóre z godności, jakie się Mi przyznaje przed Moimi Tabernakulami, zanikną. Wieczysta Adoracja nie będzie miała więcej miejsca, wkrótce też Kościoły zostaną przez nich ogołocone z figurek świętych. Na wszystkie ich działania będzie się patrzyło przez palce, a ich celem będzie wykorzenienie starego Kościoła i uczynienia go bardziej ważkim, atrakcyjnym i bardziej ponętnym dla niewierzących.

Ci, którzy Mnie znają, muszą uczynić wszystko, co jest w ich mocy, by szerzyć Ewangelie, bo – możecie być tego pewni – nie usłyszycie żadnej rozmowy na temat Pisma Świętego. Jedyne przytoczenia z Biblii, jakie usłyszycie, zostaną tak przekręcone, aby wspierały kłamstwa. Skoro jednak obedrą oni Kościół z jego godności, zaczną się na nich wylewać kary z Niebios. Nadejdzie czas, kiedy zostaną powstrzymani, ale te próby muszą się odbyć, tak jak przepowiedziane.

Wasz Jezus

Komentarzy 31 to “Dziwny trójkąt w klapach przywódców światowych”

  1. Atanazy said

    Znak jest dobrze zaprojektowany. Ładny i przykuwa uwagę.
    Może to być znak, o którym mówią Orędzia MBM.
    Może to być równie dobrze tylko logo tamtego szczytu przywódców, na co by wskazywały dodatkowe napisy wkomponowane w logo – widać je pod koniec filmu na ekranie. Poza tym logo wskazywałoby na jakieś związki fizyczne lub chemiczne (kropki i linie czyli np. wiązania), co nakierowuje na temat broni nuklearnej. Z drugiej strony symbolika tworzy literę „A” – co to może znaczyć? Antychryst? Atom? To wszystko są czyste spekulacje.
    Poza tym Barack Obama nie nosił tego znaku, a jedynie flagę swojego kraju.

    • halina said

      Mnie ten trójkat przypomina szczyt piramidy . Odbieram to jako przynależnośc do szczytu władzy nad światem . Druga częśc piramidy to wszyscy pozostali , którzy nie zostali włączeni do decydentów , tylko maja dla nich pracować by drenażować całe pospólstwo z najnizszych poziomów piramidy . . Prosze mi powiedzieć czy tylko Obama miał cioś w rodzaju flagi ? Jeżeli sam , to mozna by wyciagnać wniosek ze on jest na szczycie tej piramidy i ma kontakt z tym co bedzie sie zwał ANTYCHRYST , i że będzie miał duży wpływ bo jest na najwyzszej półce która oni stworzyli na polecenie szatana . . . Ta grupa ma sie zajmować sprawami swiata ziemskiego , pomocą w rozwiazywaniu problemów które sami spowodowali . A przy okazji odciągać człowieka od spraw ducha i wydawać ducha na pożarcie szatana . Bo gdy człowiek w potrzebie ciała , złapie sie na ich lep , to już z łatwoscią go ubezwłasnowolnia i zmusza do jedzenia z ich reki , a przez to , przez opinie publiczną , będą powstrzymywani wszyscy , którym nie odpowiada sposób i konsekwencje ich postepowania , bo nie gryzie sie reki która jeść daje , a że zarzuca jażmo zniewolenia , to o tym mówic nie wolno . . A czy na tym szczycie był także wysłannik z Rosji ? . Czy przez to że Putin postawoił na pierwszym miejscu interes Rosji został pozbawiony mozliwosci noszenia tego wyrózniajacego znaku ? . A czy na innych szczytach także byli wszyscy uczesPrzepraszam tnicy podobnie dekorowani ? . Mam tak dużo pytań .

      • szach said

        Był Ławrow ,a przynajmniej miał być. Miał się spotkać tam m.in. z Sikorskim i z Kerrym
        http://stooq.me/n/?f=865089&c=0

        • szach said

          Obama przypomniał też, że na pierwszym szczycie NSS w 2010 r. Ukraina postanowiła wycofać cały zapas wysoko wzbogaconego uranu ze swoich instalacji atomowych. – Gdyby tak się nie stało, te niebezpieczne substancje wciąż by się tam znajdowały, a trudna sytuacja, jaka teraz panuje na Ukrainie, dawałaby jeszcze jeden powód do obaw – mówił.

          Przywódcy państw G7 uzgodnili w poniedziałek, że zorganizują w czerwcu własny szczyt w Brukseli zamiast uczestniczyć w planowanym na ten sam miesiąc spotkaniu w formacie G8 w Soczi w Rosji – potwierdził na Twitterze szef Rady Europejskiej Herman Van Rompuy.

      • Lucjusz said

        Szczyt Bezpieczeństwa Nuklearnego bo tak tłumaczy się Nuclear Security Summit jak każde spotkanie międzynarodowe ma także swój emblemat który w tym przypadku jest zainspirowany szczytem symbolizowanym przez trójkąt moi kochani ignoranci i paranoicy. Andzia wyżej podała link do strony organizatora.

    • Ligia said

      coś jest na rzeczy ….

    • messenger said

      http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2013/09/36.gif podobny do tego znaku masońskiego.

  2. Wiktoria said

    ja tez na to zwrocilam uwage i zastanawiam sie co to ma znaczyc. Szkoda, naprawde szkoda, ze posuniecie sie Rosji do nawrocenia jest tak slabe, bo inaczej taka wrogosc, ktora wywoluje u wielu panstw ten kraj potraktowalabym nie inaczej jak oznake szczegolnych planow Bozych na Rosje. Bez Boga natarcie na ten kraji jest na razie niebezpieczny dla calego swiata, skoro zadnego przyjaciela jak Chiny nie znajdzie, to sprawa z czerwonym smokiem i komunizmem jest prawie zalatwiona. Zal mi tego ludu – powiedzial Pan w Ewangelii. Kilka pokolen radzieckich ludzi wyrosli zupelnie w nieznajomoscu prawa Bozego i napewno mniej beda cierpiec od chrzescjanskiego Zachodu, ktory pozera apostazja.

    • halina said

      Jeżeli Rosji nie bylo na tym spotkaniu , to dowód na to ze oni sie pokłucili , tak jak było powiedziane w orędziach … Jeżeli Rosja została odcieta , to w takim wypadku jedyne wyjscie Putina jest by zaatakować Ameryke , bo gdy zaatakuje go Unia i USA to nie będzie miał szans wygrania . Teraz to kto pierwszy zniszczy potencjał wojskowy przeciwnika ten wygra . . A jest powiedziane że powstanie jakieś dziwne wojsko , jakiego nie zna swiat . cóż to ma znaczyć , jak to rozumieć . Musi to byc wojsko niewidoczne , które tnie tylko to co ma zlecone . W dawnych przepowiedniach było powiedziane że będzie powietrze , które zabijac będzie . . Oj niespodzianki nas czekają . . . Mam Chrystusa Królem , Mateńke Królową , dla Nich pracuje , to co z Ich woli przychodzi przyjmuje , niczego sie nie lękam , bo ze mną Król którego kocham . Co wiecej potrzeba mi do szcześcia jeżeli jestem zjednoczona z Królem Miłości i chce podażac do Królestwa Miłości .

  3. Wiktoria said

    Zauwazylam, ze Bog przez oredzia MBM czesto daje odpowiedz na moje wlasne pytania, zmarwienia, strachi. Podzielilam sie tym ze znajomymi, wierzacymi w Ksiege Prawdy i powiedzieli mi to samo.Wielka jest litosc Pana do nas i Jego troska.

    KROLUJ NAM CHRYSTE!

  4. Dana said

    Trójkątny hologram kręci się w centralnej części tego zebrania.

    • Piotr2 said

      Ja już nie mam wątpliwości, że ten trójkąt będziemy oglądali coraz częściej.

      Króluj nam Chryste

  5. jan said

    Proszę obliczyć datę powrotu Chrystusa , do wyniku dodać 10 lat.SZCZĘŚĆ BOŻE.

    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=75

    27.12.94

    – Moja córko, choć jesteś tak krucha, czy można powiedzieć, że nie dawałaś świadectwa w Moje Imię? Obyś pozostała słaba i krucha, a Ja w Mojej Mocy będę cię nadal osłaniał. Posłuchaj Mnie i rozraduj się. Ten, który cię nakarmił i napełnił twe usta Niebieską Manną, mówi ci:

    Mój Powrót jest bliski, Vassulo. Tak, ciesz się i trwaj w radosnym uniesieniu! Znajduję się na drodze, którą odszedłem.1949 Mój Powrót jest o wiele bliższy, niż wtedy gdy się nawróciłaś.1950 Podniosłem cię mocą Ducha Świętego, Moje dziecko, abyś była w sposób doskonały połączona ze Mną i abyś wobec tłumów świadczyła w Moje Imię, dając im siebie do ostatecznych granic twych możliwości. Twoja wierność podoba Mi się. Dlatego też będę nadal budował Mój Plan w tobie, aż zostanie dokończony… Ubodzy usłyszą coś, o czym nigdy dotąd się nie mówiło, i zobaczą na tobie Moje Święte Oblicze. Ci, którzy Mnie nigdy nie znali, zbliżą się do Mnie. Ci, których oczy były zakryte, ujrzą całą Moją chwałę… Każdy, kogo poruszy Mój Święty Duch wiejący dziś wszędzie, zostanie dziedzicem Mojego Królestwa, a Ojciec wraz z licznymi aniołami przyjmie go w Niebie.
    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=75

    Teraz błogosławię cię. ic

    • wierny said

      @Janie o co chodzi z ta data powrotu Chrystusa i dodaniu dzisieciu lat?Nie kumam.

  6. jan said

    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=20

    4.01.88

    – Vassulo.648 O, Vassulo! Jedna z Moich umiłowanych córek leży martwa! Jedna z twoich sióstr!

    – Kto jest martwy, Panie?

    – Rosja, Moja bardzo umiłowana córka. Pójdź! Pójdź, a Ja ci ją pokażę. PATRZ!

    Bóg zaprowadził mnie w duchu na skraj pustyni. Wyciągając Ramię pokazał mi tam Palcem wskazującym moją siostrę: leżała martwa pośrodku pustyni, w gorejącym słońcu, z ciałem w sposób widoczny wyczerpanym przez tyranię. Wydawała się opuszczona nawet w śmierci. Umarła całkiem sama, bez nikogo, kto by ją pocieszył. Gdy ujrzałam tę bolesną scenę, wybuchnęłam płaczem z litości. Gorzko płakałam.

    – O, nie płacz. Wskrzeszę ją, Vassulo. Wskrzeszę ją dla Mojej Chwały. Ożywię ją tak, jak ożywiłem Łazarza.649

    – O, mój Boże, zadajesz mi tyle bólu…

    – Ból, który odczuwasz, jest niczym w porównaniu z Moim. Kocham ją, Vassulo, miej i ty nad nią litość. Nie pozostawię jej martwej, wystawionej na palące wiatry. Vassulo, kochaj twoją siostrę, miej nad nią litość. Idź do niej, kochaj ją, kochaj ją, bo jest tak mało przez wszystkich kochana! Porzuciła Mnie i zwróciła się przeciwko Mnie. Kiedy podrosła i kiedy nadszedł dla niej czas miłości, opuściła Mnie i obróciła się przeciwko Mnie. Zawołałem ją, aby dzielić z nią Mój płaszcz, ale ona odrzuciła to i odeszła. Poczuła się dojrzała i zaczęła uważać, że może żywić się sama. Odwróciła się do Mnie plecami i odeszła. Uciekła jak niewierna małżonka. Moja umiłowana, wiesz, co to znaczy stracić córkę? Moje Serce się rozdarło. Płakałem.

    Jakby tego nie było dosyć, dumnie i bez najmniejszych wyrzutów sumienia wypowiedziała wojnę Mnie, swemu Ojcu i wszystkim Świętym Męczennikom! Już nie wierzyła we Mnie. Przestała Mnie uwielbiać, we Mnie pokładać ufność i kochać Mnie! Zdawała się zapomnieć o miłości, którą kiedyś dzieliliśmy. Dałem jej synów i córki, lecz w swym szaleństwie wymordowała Moje dzieci i oddała je szatanowi jako ofiarę całopalną.

    Jakby jeszcze tego nie było dosyć, zwróciła się do szatana i zawarła z nim układ, że pozostanie mu wierna i będzie go uwielbiać, jeśli da jej to, czego pragnie. Szatan zgodził się pod warunkiem pozostawienia mu swobody działania. Wtedy odłączył ją całkowicie ode Mnie. Pozwoliła mu przeciąć nasze więzy, a on sprawił, że w nim złożyła ufność. W swej perfidii zaprowadził najpierw Moją córkę na trzęsawiska i tam musiała wspierać się na nim. Ze strachu, aby nie zginąć w ruchomych piaskach, poprosiła go, czy mogłaby się na nim całkowicie wesprzeć.

    Vassulo, Rosja, Moja córka, uznała za mądre uczynić to samo co Jerozolima, która niegdyś porzuciła Mój Dom, Mój Dom Świętości, stając się córą pozbawioną moralności, składającą swe dzieci jedne po drugich w ofierze. Wzięła Moje Święte Dary i ofiarowała je szatanowi, który przekształcił je w broń. Szatan zaślepił ją swą chwałą. W tym stanie zaślepienia wyprowadził ją z trzęsawisk. Pozostawił ją jednak na pustyni, aby tam odczuwała pragnienie i umarła. Zawołałem ją, lecz nie chciała słuchać.650 Jeszcze raz ją zawołałem, ale nie chciała słuchać Mego wezwania. Sprowokowała Mnie za to, wzywając swe młodsze siostry, by poparły jej sposób postępowania. Gdyby się nie zgodziły, zmusiłaby je do tego swym mieczem. Czyż nie powiedziałem: «Wszyscy, którzy za miecz chwytają, od miecza giną»?651

    Wydzielałem jej chleb, aby potrzebowała Mojego Chleba, lecz ona wolała cierpieć głód, niż karmić się Mną. Wyczerpana i zagłodzona wysłała swe młodsze siostry, aby w ukryciu naśladowały jej złe dzieła, bo natchnieniem jej próżności była sama Próżność, którą jest szatan. Ponieważ jej ziemie nie przynosiły już dość owoców, aby ją wyżywić, stała się «uzależnioną» od Mojego wroga.

    Córko, nie rób już teraz nic. Jutro będę kontynuował to Orędzie.

    Pójdź, pobłogosławię cię, córko. Karm się Mną. My.

    – Tak, Panie.

    5.01.88

    Kiedy przeczytałam jeszcze raz fragment dotyczący martwej Rosji, znowu gorzko zapłakałam.

    – Nie płacz, Vassulo, powiedziałem ci, że ją wskrzeszę.

    – Kocham ją, Panie. Odczuwam litość nad nią, Panie. Kocham ją.

    – Kochaj ją tak, jak Ja ją kocham. Ona także jest Moją córką, twoją siostrą.

    – Panie, czy podejdziesz do niej i wskrzesisz ją? Czy ona do Ciebie, o Panie, powróci?

    – Podejdę do niej, wskrzeszę ją i zaprowadzę do Mego Domu. Pragnę, by wszystkie Moje dzieci ją kochały; wszyscy otoczymy ją miłością.

    – Mój Boże, powiedziałeś mi, że będziesz kontynuował Orędzie.

    – Kontynuuję. Kiedy Rosja stała się zależna od szatana, jej ziemia stała się nieurodzajna, wtedy on zaproponował jej śmiertelny owoc, którzy trzyma w zapasie dla tych, których Ja kocham. Owoc ten zabija stopniowo, im więcej się go je, tym bardziej się go potrzebuje, jest śmiertelny, zabija powoli. Karmił ją tym owocem i uśmiercił. Umarła, mając jeszcze ten owoc w ręku. Vassulo, zaufaj Mi, Ja ją wskrzeszę. Córko, bądź spokojna, nie trwóż się, pozostaw Mi swobodę działania, a wypełnię Moje Dzieła.

    – Niepokoję się, bo prosiłeś mnie, abym pobłogosławiła Twe dzieci z Garabandal i zapoznała je z Twoim Orędziem; abym zobaczyła się z Twoim umiłowanym sługą Janem Pawłem; abym pamiętała o moim przyrzeczeniu; (…) abym dała do przeczytania władzom Kościoła, jak zacząć się jednoczyć. Potem chciałeś, abym poprosiła ich o uświęcenie Garabandal i dała im do zrozumienia, że Garabandal jest dalszym ciągiem Fatimy; następnie, abym wyjawiła, jak bardzo nasza Matka Najświętsza jest znieważana, bo Jej objawienia w Garabandal nie są czczone, bo powtarza się błąd Fatimy. O, Panie, a teraz Rosja. I od początku mówisz mi, że Twemu słudze Janowi Pawłowi powinnam przekazać to Orędzie, a ja jeszcze NIC z tego nie wykonałam. Twoje Słowo spoczywa na mnie i ciężko je unieść…

    – Powiedz to teraz.

    – Chciałam powiedzieć… mnie samej.652 Przebacz mi.

    – Vassulo, cierpię z tobą. Dzielę z tobą Mój Krzyż. Przebaczam ci. Dałem ci też świadków, którzy niosą ten sam Krzyż. Ciągle zapominasz, że to Ja, Pan, dokonam wszystkich tych rzeczy, a nie ty. Powinnaś Mi pomóc i karmić się Mną. Prosiłem twoich dwóch świadków, aby rozpowszechniali Moje Orędzie.

    – Robią to, Panie.

    – Teraz proszę ich, aby szukali przepowiedni Jana,653 które potwierdzają Moje Słowo. Wtedy rozpoznają Moje Słowa i rozradują się. Moja Ręka zdejmie zasłonę i zobaczą Moją Chwałę. Pójdź, wyszeptam ci Miłość do ucha. Raduj się, córko, bo Czas nadszedł. Kochaj Mnie, jak Ja cię kocham. Ja jestem Jezusem Chrystusem, Umiłowanym Synem Boga. Narysuj Mój Znak.

    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=20

  7. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
    Pragnę serdecznie zachęcić do odwiedzenia portalu http://urbietorbi-apocalypse.net/polski.pl.html
    Zachęcam również do obejrzenia Listy Stron Patriotycznych: http://patriotyczna.listastron.pl/?we=m2014

  8. Piotr2 said

    cyt…….”Prezydent Barack Obama powiedział w Hadze, że bardziej niepokoi go perspektywa ataku
    terrorystycznego z użyciem broni nuklearnej w Nowym Jorku niż Rosja, jako “zagrożenie dla
    narodowego bezpieczeństwa”……

    Bronku, nie wiem czy widziałeś taki film -,, Suma wszystkich strachów” na podstawie powieści Clancy’ jego. W filmie tym był taki motyw, że został skradziony materiał radioaktywny z terytorium Ukrainy a następnie jako brudna bomba zdetonowany na stadionie w Baltimore (?).
    Tak mi przyszło do głowy czy scenariusz z tego filmu będzie teraz realizowany.

    Króluj nam Chryste.

  9. Andzia said

    https://www.nss2014.com/en

  10. tumry said

    Moim zdaniem chcą nas utrójkącić podstępnie. Być w trzech kontach na raz, wybaczcie Państwo to skandał.

  11. jan said

    Szczęść Boże; W tym orędziu, jest odpowiedz, co symbolizuje zagadkowy trójkąt.

    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=75

    7.12.94

    – Jahwe, jak długo trwać będzie to wygnanie? Wiem, że Jahwe jest czuły i postępuje ze mną tak delikatnie, jak ojciec ze swoim dzieckiem. Zachowaj mnie z dala od oszczerstw, jakie szerzą na mój temat, ponieważ Ty jesteś moim Obrońcą.

    – Wesprzyj się na Mnie. Ja, Jahwe, pocieszę cię… Moje dziecko, uformowałem cię na Moich Dziedzińcach, abyś stała się Moim Echem i Moim potężnym rzecznikiem, mieczem na Mojego Nieprzyjaciela.1924 Nie lękaj się. Czyż to nie Ja, Pan, twój Abba, udzieliłem ci pomocy? Nie lękaj się. Należysz do Mnie, a Ja znany jestem z udzielania pomocy tym, którzy do Mnie należą… Gdyby twoi prześladowcy zgromadzili się przeciw tobie, Ja będę z tobą. Gdyby fałszowali Moje Orędzie oczerniając cię, ze względu na Moje Imię będę objawiał coraz bardziej twej społeczności Święte Oblicze Mojego Syna na twojej twarzy, jak przepowiedziałem.1925 Twoi prześladowcy nie zapanują nad tobą. Będę cię wciąż wznosił, aby uradować Moje Serce! Choćby zgromadzili się wszyscy razem w jedną wielką siłę dla zmiażdżenia ciebie, nie zostaniesz zmiażdżona, bo cenna jesteś w Moich Oczach. Duch Mądrości i dar widzenia zostały ci przyobiecane dla wzmocnienia twego serca i serc innych osób. Czy nie zauważyłaś Moich zwycięstw?1926 W największych głębinach Mojej Istoty, Ja, Jahwe, kocham cię. Niech twoi prześladowcy wystąpią i wyjaśnią Mi twoją znajomość Mojej Wiedzy…

    Posłuchaj, córko, ze względu na ciebie doprowadzę twego brata na Wschodzie do uczczenia Mojego Imienia. Nabierz teraz odwagi! Kiełek nadziei wyrośnie w Moim Domu na Wschodzie. Gdy ludzie będą się wzajemnie zadręczać, gdy ludzka pycha będzie osiągać szczyt, gdy wasze kraje będą nadal nękane napaściami ducha buntu, niszcząc jak gangrena Mój Dom na Zachodzie, przypomnijcie sobie, co Ja, Bóg, powiedziałem wam już wcześniej, zanim to nastąpi:

    Wschód ofiaruje Mi Koronę Mojej Chwały.

    Właśnie z tego powodu potrzebuję, córko, twojej współpracy, twej ofiary za Mój Dom. Twoje doświadczenia będą liczne, Moje dziecko, jednak znoś je z godnością dla uczczenia Mojego Imienia, a poprzez nie, na końcu, Ja odniosę tryumf. Podniosę Moje potomstwo z Domu na Wschodzie, by przyśpieszyć jedność, i na końcu wszystkie narody zgromadzą się pod Jednym Imieniem…

    Na początku1927 Mój Syn pytał cię, córko, który z dwóch domów jest ważniejszy: twój dom czy Nasz Dom. Twoja odpowiedź oddała Mi cześć i wtedy zwróciłem się do Moich aniołów ze słowami: «Ze względu na tę odpowiedź, pochodzącą od kogoś martwego,1928 przyśpieszę jej powrót do zdrowia, a jej uzdrowienie uleczy wielu… To jej powierzę Sprawy Mojego Domu i ona stanie się powodem Mojej radości, Moją przyjemnością i Moją pieśnią. Wyślę ją, by w Moje Imię głosiła Orędzia Pokoju i Miłości wszystkim narodom ziemi, świętym i grzesznikom: „Posłuchajcie tego, co mówi Niebo, nawracajcie się i przebaczajcie! Jeśli powrócicie do Boga i jeśli uwielbicie Jego Imię, jeśli będziecie się modlić bez przerwy, zostanie wam udzielone przebaczenie”. Tym będzie się zajmować.»

    Ach! Tak, Moja Vassulo, znałem cię, zanim się narodziłaś,1928a i wiedziałem, że wyślę cię w środek Plagi.1929 Dlatego właśnie od początku Ja i ty zawarliśmy przymierze, aby cię przygotować do twojej misji. Należysz do tych, których wysyłam na wielką wojnę, jaką widziałaś w swej wizji. Dałem ci ją na początku: widziałaś walkę Mojego Wielkiego Dnia1930 przeciw trzem duchom nieczystym, które małpują Moją Najświętszą Trójcę i również tworzą – trójcę. Tymi trzema duchami nieczystymi, z których każdy zajmuje jeden róg,1931 są: smok oraz pierwsza i druga bestia.

    Wielki Smok, wąż starodawny, znany pod imieniem demona lub szatana,1932 będzie kontynuował – teraz już przez bardzo krótki czas1933 – zwodzenie świata. A moc i władza, jakiej udziela bestii1934 sprzymierzonej z drugą bestią, czyli z fałszywym prorokiem,1935 zostanie pokonana i Ja odniosę tryumf.1936

    To dlatego, jak tylko się urodziłaś, poprosiłem cię o post.1937 Kazałem twej duszy złożyć przysięgę przed Moim Ołtarzem, że pozostanie w ciemności przez trzy dni i trzy noce. Powiedz więc teraz temu pokoleniu, że wstrętna jest Mi ich mądrość. Jednak choć stali się raczej jak dzikie zwierzęta niż jak święci na Moje podobieństwo, wciąż płonę miłością do nich. Ja jestem twoim Bogiem, pokolenie. Jesteś Moim potomstwem, choć tak pragniesz profanować Moje Imię. Nadchodzą dni, w których będą mówić do siebie nawzajem: «Jakże zazdroszczę umarłym, jakże chciałbym być jednym z nich…1938 Dlaczego jestem pomiędzy tymi, którzy zostali jak pochodnia wyciągnięta z żaru?»1939

    Dziś przemawiam do serca Mojej Świątyni: «Słowo, które ogłaszam, nie jest dla waszej zguby, lecz dla odnowy waszych dusz i dla waszego ocalenia».

    A tobie, córko, którą wybrałem, udzielę pomocy. To obietnica Najświętszego. Dam ci anioła do pomocy, kiedy więc pobiegniesz – nie zmęczysz się; kiedy będziesz chodzić – nigdy się nie znużysz, on bowiem poniesie cię na swoich skrzydłach, a Ja także odnowię twą siłę. Odwagi, córko, błogosławię cię.

    (Później)

    – Jezu Chryste, co mogę uczynić dla Ciebie?

    – Kochaj Mnie… Niech twoje serce będzie Moim zapachem:1940 zapachem, który doprowadzi Mój Dom do jedności, zapachem, który będzie mógł doprowadzić Mój kiełek na Wschodzie do ogłoszenia:

    «Amen pragnie, by Jego Obietnica została wypełniona. Zmartwychwstały Chrystus jest u naszych drzwi, ze smutkiem w Swoich Oczach… bo podwoiliśmy Jego agonię, Jego Krzyż i Jego Ukrzyżowanie. Najświętszy jest u moich drzwi, Bracie.1941 Powiedział mi tak, jak Swoim uczniom, kiedy się im objawił: Pokój niech będzie z tobą. Jak Ojciec Mnie posłał, tak i Ja ciebie posyłam.1942 Idź teraz spotkać się z twoim Bratem i zjednoczcie daty Wielkanocy. Wtedy udzielę wam daru miłości i odnowię wasz wzrok. Nie chcę, byście zginęli w waszym własnym szaleństwie. Rzeczywiście, podwójny jest Mój smutek, podwójne są Moje jęki. Idź teraz przynieść Mi ulgę w cierpieniu, bracie. Pójdź Mnie uwielbić, jednocząc daty Wielkanocy.»

    Vassulo, na koniec Nasze Dwa Serca zwyciężą.

    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=75

  12. Dzieckonmp said

    Wykonanie wyroków na chrześcijanach w Syrii. Wideo zostało opublikowane w dniu 15 marca 2014. Film jest porażający, należy przygotować się psychicznie przed oglądnięciem. Kto jest słaby psychicznie niech nie ogląda. Taką demokrację wolny świat zaniósł do spokojnej Syrii. Występuje też porównanie do męki Jezusa Chrystusa. To nie religia to czysty satanizm pod wodzą Antychrysta. Czy jest możliwy ekumenizm z islamem??

    • pytajnik said

      jaki ekumenizm, to są dwie rzeczywistości bez, nawet „powierzchownych” cech wspólnych
      poza tym kłania się DEFINICJA ekumenizmu

    • Michał z Radomia said

      Największy terrorysta świata, czyli rząd USA (wspólnie z Izraelem) popiera tych zbrodniarzy-terrorystów islamskich by obalić prezydenta Assada – legalnie i demokratycznie wybranego ogromną większością (97%) i nie dopuścić do mających się w tym roku odbyć wyborów, w których jego szanse są oceniane na około 75%. To jego zasługą było, że chrześcijanie mogli w Syrii żyć spokojnie obok islamistów. Te zbiry gotowe są zabić wszystkich chrześcijan w tym kraju, nawet gdy jeszcze nie dorwali się do władzy. Prowokacja z użyciem gazu nie wypaliła (dzięki Rosji). Teraz zapewne knuje się następne prowokacje.

    • Dana said

      Tak umierali w Katyniu.

    • Okto said

      Straszny to widok!!! a zarazem dziękuję Adminie, że go pokazujesz, pomimo tego, że za tym stoją dramaty rodzin tych ludzi pomordowanych w bestialski sposób , bo tylko w ten sposób przebije się prawda, płynąca z orędzi Marii od Miłosierdzia Bożego, jaki to wprowadził Zachód [USA, UE] „pokój i demokracje” na Bliskim Wschodzie. Pytam się zatem: gdzie są międzynarodowe środki masowego przekazu z Zachodu i Wschodu? Dlaczego milczą? Czemu milczą? Przecież wystarczy pojechać do tych krajów i nagrać film, bez żadnej propagandy, aby zobaczyć jak tam się żyje ludziom dobrze, jaki panuje tam teraz porządek i sprawiedliwość oraz dobrobyt….
      Przytoczę niektóre krótkie cytaty z dwóch artykułów co dzieje się teraz w Libii: Libia po Kadafim – miał być raj, jest chaos Link: http://konflikty.wp.pl/kat,126314,title,Libia-po-Kadafim-mial-byc-raj-jest-chaos,wid,16303599,wiadomosc.html?ticaid=111fa8

      Zbuntowani bojówkarze atakują polityków i strzelają do cywilów, separatyści przejmują pola naftowe, a liczba zbrodni na ulicach wzrasta o kilkaset procent. Ponad dwa lata po śmierci Muammara Kadafiego, nad Libią wisi widmo anarchii. Rewolucja usunęła potwora, lecz uwolniła inne demony.

      Fajnie jest to opisane, prawda. Rewolucja usunęła potwora, lecz uwolniła inne demony. A teraz pytanie kto uwolnił te demony? Kto ponosi odpowiedzialność, za te wszystkie mordy?
      Inny artykuł: Libia pogrążyła się w anarchii Link: http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/libia-pograzyla-sie-w-anarchii-o-tym-sie-nie-mowi/1tss4

      Prawie dwa i pół roku temu cały świat patrzył, jak w Libii zlinczowano i zabito dyktatora Muammara Kaddafiego. Przekonywano, że naród libijski odzyska wolność. Teraz o Libii mówi i pisze się rzadko. Tymczasem kraj zdążył pogrążyć się w chaosie i anarchii. Eksperci alarmują: Libia stała się wylęgarnią terrorystów i nową „czarną dziurą” na mapie świata.(…)


      Dlaczego teraz się mówi i pisze rzadko o Libii i Syrii? Bo co boją się prawdy…? A może to wszystko miało jeden cel: depopulacje ludzi na Bliskim Wschodzie i zdobycie ich zasobów naturalnych pod kontrolą… Ale czyją kontrolą Wschodu [Rosji i Chin] czy Zachodu [UE i USA]?
      I teraz wyobrażacie sobie taką samą scenę na Krymie, jak Rosyjscy żołnierze rozstrzelają ukraińskich w taki bestialski sposób? Co to byłby za krzyk i histeria w Zachodnich [USA i UE] mediach. W telewizji i na wszystkich kanałach naszych i światowych mediach pokazywaliby powyższy obrazek umieszczony przez Admina…podobnie było przecież z prowokacją – gazem w zeszłym roku w Syrii, jak o tym trąbiono w telewizji i na całym świecie, szykowano się aż z tego powodu Zachód [USA, Francja, W. Brytania] do wojny…..w obronie niewinnych dzieci!!! A jak teraz morduję się dzieci, kobiety chrześcijańskie, wreszcie całe rodziny chrześcijan to wówczas jest w porządku?
      Nie dziwi więc wasz ta „cisza” w wszelkiego rodzaju środkach przekazu i z Zachodu i ze Wschodu….co dzieje się na Bliskim Wschodzie? To jest niezbity dowód jaką wielką moc ma grupa Antychrysta w świecie komunikacji. Te potwory mają taką moc, że kreują sztuczny podział między Wschodem i Zachodem, aby wywołać wojnę na Bliskim Wschodzie, aby wytępić (dokonać depopulacji) jak największą liczbę ludzi, bo tak naprawdę cierpią na tym wszystkim niewinni zwykli ludzie tacy jak my (i jak ci na filmiku.) Im po prostu zależy aby wszędzie lała się niewinna krew, czy to na Ukrainie, czy to na Bliskim Wschodzie, czy to w Afryce, czy to w Europie, czy to w Ameryce, wszędzie byle było nas jak najmniej….

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
