Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Matko Boga – prowadź mnie

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 marca 2014

Ref.: Matko Boga, Królowo świata,   eA7Dh
Matko ludzi - módl się za nami.   eA7DD7
Matko Boga, Królowo świata,   eA7Dh
Matko ludzi - prowadź nas.   eA7D

1. O Maryjo, Ty w mój każdy szary dzień -   DGA7D
prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!   GDGA7
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:   DGFish
Za siostrę, brata i za mnie też.   GDAD7

2. O Maryjo, każdy człowiek powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Za biednych, samotnych i głodnych też.

3. O Maryjo, chory człowiek powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
By każdy wytrwał w cierpieniu swym. 

4. O Maryjo, mąż i żona powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Za miłość w rodzinie, za zgodę w niej.

5. O Maryjo, dziś dziewczyna powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Za czystość dziewcząt, prostotę w nich.

6. O Maryjo, każdy chłopiec powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Za skromność chłopców i szczerość ich.

7. O Maryjo, każdy rodzic powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Za miłość rodziców do dzieci swych.

8. O Maryjo, małe dziecko powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Za każde nowe życie, by mogło żyć.

9. O Maryjo, każdy kapłan powie Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Za świętość kapłanów i Boga w nich.

10. O Maryjo, cały świat dziś mówi Ci:
Prowadź mnie, kieruj mną, ze mną bądź!
Chciej, o Pani, dziś modlitwy przyjąć te:
Niech pokój i miłość na świecie zawsze trwa.
Komentarze 24 to “Matko Boga – prowadź mnie”

  1. Margaretka said

    http://m.youtube.com/watch?v=fwdmD3rL2Dc
    Tą pieśń dedykuję wszystkim, przedewszystkim panu Bronisławowi (poprzednią pieśń wysłałam przez pomyłkę, a chciałam wysłać właśnie tą)

    • halina said

      o dziwo wysłałam dwa wpisy i przepadły , teraz wysyłam trzeci z ciekawości czy także przepadnie , cos mnie blokuje .

    • porjan said

      To jeszcze jedna – dla Pana Bronisława i nas wszystkich, z życzeniami, abyśmy pośród coraz większych fal trudności i cierpienia nie poddawali się pokusom porzucenia czy choćby tylko skrócenia Krzyża. Abyśmy pośród zapadającego coraz bardziej mroku byli wpatrzeni w Światło Eucharystii i ufni w nieustanne towarzystwo Matki Bożej w naszej wędrówce. Abyśmy sobie nawzajem nie podkładali nóg – wszak wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku!
      Pragnę zapewnić o mojej codziennej modlitwie za Wszystkich, którzy ten blog tworzą i tych, którzy z niego korzystają.

      • bozena2 said

        Trzeba nam się wspólnie modlić za blog i ludzi go tworzących i współtworzących. Ja tak uczynię. Przynajmniej tyle.

        Co jest bożkiem dla waszego stulecia, już mówiłem. Powiedziałem też, że żadne z dóbr danych wam przez Ojca nie śmie zastąpić Jego samego. Takimi dobrami są: zdrowie, uroda, talenty oraz to wszystko, co otrzymaliście z Jego miłości – lecz nie po to, aby dary przesłoniły i odsunęły ich Dawcę na dalsze miejsce w waszym systemie wartości.

        Począwszy od pierwszych uczniów przez dwa tysiąclecia wszyscy wybierali najpierw Boga, a potem gorącą służbę Jemu samemu – bo zaiste wart jest oddania Mu całego życia. Co do reszty darów Ojca i dóbr tego świata, możecie posługiwać się nimi w tej służbie, gdyż po to zostały wam dane. Jeżeli na czele waszych dążeń jestem Ja, wszystko inne służyć wam będzie, a nigdy nie przeszkadzać, ani nie oderwie was ode Mnie. To takie proste, a tak mało z was to rozumie.

        Pragnę waszej radości, nie zaś cierpienia i smutku. Dlatego przychodzę wam z pomocą – zawsze, kiedy wezwiecie Mnie wierząc, że nie pozostawię was samotnych, zwłaszcza wobec nieszczęść, którym zapragnęliście zapobiec, i potrzeb ludzkości, które chcielibyście zaspokoić.

        Ja jestem dobrym Ojcem. Dbam o zdrowie duchowe i fizyczne moich dzieci. Dlatego otrzymujecie ode Mnie to, co jest dla was pożyteczne, i w takich ilościach, aby wam nie zaszkodziło. Zauważcie, że kiedy Jezus uczył was zwracać się do Ojca, ze spraw materialnych wymienił tylko: „chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj”. Ojciec wie, co potrzebne jest dziecku.

        Nie można wierzyć Mi tylko „trochę” lub „czasami”. Albo ufa się w zupełności, albo wcale. Początkowo uczyłem was zawierzenia. Prosiłem, abyście pozwolili ogarnąć się mojej miłości. Jeśli zaufacie Mi i utrwalicie się w tej postawie, staniecie się niezależni od wszelkich wydarzeń, trwóg, niepokojów i zagrożeń ziemskich, bo stać będziecie na opoce mojej wierności i opieki.

        Ja jestem panem waszego życia i sam prowadzę tego, kto Mi zaufa, drogą najprostszą, dla niego najłatwiejsza, specjalnie wybraną, tak aby mógł wykorzystać wszystkie dary, którymi go uposażyłem, aby do domu mojego powrócił z godnością prawego syna mojego, w chwale podobieństwa do Ojca, dumny z pięknie wykonanego zadania swego życia.

        http://www.objawienia.pl/anna/anna/bog1.html

  2. Apostoł Różańca said

    Krzysztof Jędrzejewski piszący o swoich pielgrzymkach do „Królowej Różańca Świętego” właśnie dziś w niedzielę po Mszy św. wyrusza na samotną pieszą pielgrzymkę do Rzymu na kanonizację naszego kochanego Jana Pawła II! Pomódlmy się o bezpieczną drogę dla niego! Więcej o Krzysztofie i jego niesamowitych pielgrzymkach (dwa razy doszedł do Ziemi Świętej), o których mało kto wie w Polsce – wywiad z 1nr. „Królowej..”:

    http://rozaniec.info/pielgrzym-krzysztof-jedrzejewski/

  3. Powiew ze Wschodu said

    Dziś mamy piątą niedzielę miesiąca:
    Odmówcie tę litanię w intencji pełnego Zjednoczenia z Chrystusem, w Przenajświętszym Jego Duchu Miłości. Wcześniej warto zadbać o Odpust Zupełny.
    LITANIA DZIĘKCZYNNA NAJŚWIĘTSZEMU DUCHOWI MIŁOŚCI
    Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson. Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
    Ojcze, Przedwieczny Boże, Błogosław nas.
    Synu, Odkupicielu świata Boże, okaż nam, Panie, Miłosierdzie Twoje
    Duchu Święty Boże, zmiłuj się nad nami.
    Święta Trójco, Jedyny Boże, bądź Błogosławiona i uwielbiona.
    Duchu Święty Wiecznej Miłości Miłosiernej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Błogosławieństwa Bożego – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Życia Wiecznego – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Słowa Żywego – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Oświęcicielu – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Mądrości – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Rady – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Męstwa – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Miłości Prawdziwej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty, Dawco Wiary Świętej – dziękujemy Ci.
    Duchu Miłości ufności pokornej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Oblubieńcze Kościoła Świętego – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Dawco Życia – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Cudów i dziwów Miłosierdzia – dziękujemy Ci.
    Duchu Miłości i Pokoju – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty niezawodnej Nadziei – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Wdzięczności serdecznej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Roztropności i Rozumu – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Skarbie wiernych – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Sprawiedliwości Bożej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Radości i Szczęście Wieczne tych, którzy Cię w Tobie Miłują – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Dobroci Wiekuistej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty, Który Jesteś ze mną, kierujesz mną i działasz we mnie i przeze mnie – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Czystości, Skromności, Wstrzemięźliwości, Powściągliwości i Niewinności – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Łaski, Doskonałości i Darów Świętych – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Jedności i Prawdy – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Posłuszeństwa Świętego i Pokory Chrystusowej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Pobożności Niepokalanej Dziewicy, Twej Przeczystej Oblubienicy – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty – Ojcze nasz – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Zbawienia i Zmartwychwstania i Życia Wiecznego – dziękujemy Ci.
    Duchu Miłości, Źródło Ewangelii Świętej – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty, Źródło Wszechmocy Bożej – dziękujemy Ci.
    Duchu Miłości, Jedności Ojca i Syna – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Przebaczenia i Odpuszczenia wszystkich grzechów naszych – dziękujemy Ci.
    Duchu Miłości, Który nas Uświęcasz w Twej Jedności – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty, Mocy Miłosierdzia Sakramentów Świętych – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Pokory i Cichości – dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Ubóstwa i Prostoty, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Szczerości i dziecięctwa, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty, Który masz Upodobanie w Prawdzie, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Umiarkowania i Panowania nad sobą, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Łagodności i Cierpliwości, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Gorliwości i Pracowitości, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Wierności i Uczciwości, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Szacunku Najgodniejszy, dziękujemy Ci.
    Duchu Miłości Ofiarnej, Wspaniałomyślnej i Wielkodusznej, dziękujemy Ci.
    Duchu Święty Delikatności i Miękkiego Serca dla Twych dzieci, dziękujemy Ci.
    Duchu Miłości Czułej, Wrażliwej i Słodkiej – dziękujemy Ci.
    Panuj Duchu Miłości nad nami teraz i na zawsze – niech Miłosierne Serce Twoje pozostanie Jedynym Panem naszym już przez Wieczność całą.
    Duchu Święty, uczyń nas na Wzór, Obraz i Podobieństwo Ojca naszego.
    Duchu Święty – jestem Twój na wieki.
    Duchu Miłosierdzia, daj, abyśmy Ciebie wiecznie Miłowali i nie pozwól nam nigdy odłączyć się od Ciebie Kochania.
    Na zakończenie 3 razy –
    Duchu Święty, ufam Tobie.
    Duchu Święty, Kocham Ciebie.
    Duchu Miłości – wierzę w Ciebie z całego serca, bo Ty Jesteś ze mną.
    Duchu Miłości, Tyś Nadzieja moja Jedyna na Życie Wieczne.
    Duchu Święty, kieruj mną, umacniaj mnie, pocieszaj mnie, Błogosław mi, napełniaj mnie, posiadaj mnie, spoczywaj na mnie i działaj we mnie i przeze mnie, ucz mnie, Zjednocz mnie z Ukochanym Jezusem na zawsze.
    „Umiłowaną przez Boga szczególnie jest każda dusza, która tę litanię w Duchu Miłości i pokory odmawiać będzie” powiedział Jezus. „Ja te dusze będę szczególnie Błogosławił, gdyż ta litania jest wynagradzającą za bluźnierstwa przeciw Duchowi Świętemu.”
    Odmawiaj ją w każdą czwartą niedzielę miesiąca – jako wynagradzającą,
    W drugą niedzielę – jako zadość czyniącą, w trzecią – jako przebłagalną.
    Jeśli w miesiącu zdarzy się piąta niedziela – odmów tę litanię w intencji pełnego Zjednoczenia z Chrystusem, w Przenajświętszym Jego Duchu Miłości.
    Pan Jezus tę modlitwę nazwał Perłą Doskonałości.

    • Duch Święty: „Jam Jest Duch Święty, Trzecia Osoba Trójcy Świętej. Słuchaj człowiecze Moich Słów, słuchaj uważnie. Dziś pragnę poprosić was Moje stworzenia, abyście zaczęli Mnie czcić w sposób szczególny. Pragnę, aby obchodzono każdego 3 dnia miesiąca, dzień przeznaczony ku czci Ducha Świętego. Głównym świętem nadal pozostaje Święto Zesłania Ducha Świętego. Ponadto proszę, aby każdy kto tylko zdoła, a obowiązku stanu pozwolą, niech się pomodli do Mojej Osoby – Ducha Świętego o 9:00 rano. Gdy jest to niemożliwe, aby się pomodlić, wystarczy choćby krótkie westchnienie. Obiecuję wszystkim, którzy czcić Mnie będą, szczególne Moje Łaski i Dary oraz Moją opiekę nad tą duszą oraz nad całą rodziną. Daruję przewinienia przodków karane do czwartego pokolenia. Pragnę, aby dusza wasza, przygotowała się do każdego święta Nowenną i Koronką do Ducha Świętego. Pragnę, aby wiele dusz, podjęło Nowennę jako modlitwę do Mnie i aby prosiło o oświecenie hierarchii i duchowieństwa, a przede wszystkim wszystkich ludzi…” http://www.urbietorbi-apocalypse.net/Duch_Sw.pl.html

      • Powiew ze wschodu said

        Parokrotnie przekonałem się iż jest to prawda (godz. 9.00).
        Wiec mam ustawiony alarm na 8.55 i odmawiam Veni Creator! lub jak mam możliwość to dodatkowo Litanie do Ducha Św.

  4. halina said

    Wiosenny słoneczny dzień , pięknie sie zapowiada i ta pieśń porywająca serce do Boga . Bóg zapłać za stworzenie okazji do pełnego przezywania piekna tego swiata , danego nam przez Stwórce dla radosnego przezywania go w zjednoczeniu i wspólpracy z Nim . Tak mi sie marzy , by w kazdym secu był taki ład porządek piekno harmonia jak w dniu dzisiejszym widać za oknem . By każdy mógł w ciszy i pokoju powiedzieć to radosne —– Witam Cię BOZe Wszechmogacy w tym nowym dniu , dziękuje za szczęśliwą dobra noc i proszę o pomoc i łaski bym w tym nowym dniu mógł pracować dla Ciebie , czyniąc wszystko to co Ty tu i teraz chcesz aby pełnione było. Chce zamieniac w czyn wszystkie Twoje pragnienia życzenia , by mogły stac sie rzeczywistoscia . Prosze dopomóz mi sercem odczytać prawidłowo , każde Twe pragnienie , oczekiwanie i udziel pomocy oraz łaski bym mógł zamienic je w czyn . Mateńko Maryjo ja Twoje , prosze dopomóż wywiązac sie z wszystkich zadań i obowiązków , które spoczywają na mnie z Woli Boga , bym zdołał cały czas pracować dla radości i chwały Boga w Trójcy sw tak jak pracujesz Ty . Niechaj wzrasta wiara miłość na Twój wzór . Niechaj nie przeszkadza szatan , niechaj odejdzie precz do piekła , ja chcę pełnić Wolę Boga wraz z Toba Mateńko i Królowo . Niechaj w kazdy dzień bedą czyny dające dowody miłości do Boga . Niechaj bedzie pełniona Wola Boga z Twoja pomoca , tu na ziemi tak jak jest pełniona w Niebie .Kocham Was i radością mego serca jest móc pełnić wole Boga w Trójcy św .Z Toba Mateńko chce isć przez zycie by wraz z Toba podazac do Bożego celu i być przyczyna radosci i szcześcia w Niebie i na . Chcę dawać Bogu w Trójcy św to , co On chce otrzymać od człowieka zyjacego w Jego świecie .Bądz uwielbiony Boże Wszechmogący radością i chwałą otoczony w dniu dzisiejszym . A moja praca niechaj będzie radoscią dla Ciebie i pożytkiem pomoca dla współbrata . Niechaj przynosi Tobie owoc którego pragniesz otrzymać .

  5. halina said

    Pierwszy wpis gdzieś przepadł , mam nadzieje że sie znajdzie . Dzisiaj czuje radosc w sercu . Bóg Wam zapłać za tak miła atmosfere od rana tworzona na tym blogu . Ide do kościoła pomodlić sie w naszych wspólnych intencjach . Niechaj nas Bóg błogosławi i wspiera .Niechaj nasze serca będą miejscami w których z radościa i zadowoleniem moze przebywać Bóg w Trójcy św i Mateńka Maryja . Oni tak dużo robia dla nas , a my marnujemy czas na poddawanie sie marnościom podstawianym nam przez szatana do realizacji . Niechaj w naszych sercach budzi sie Miłośc do Boga . Ta która trwa w Sercu Maryji , byśmy na Jej Wzór byli pomocnymi Mu do realizacji Jego planów i zamiarów jakie ma wzgledem człowieka i swiata . . Kocham Was miłościa wypływajacą z Miłości do Boga Stworzyciela Odkupiciela Uswieciciela . Bądzcie szczęsliwi szczęściem , które wypływa z szczęścia Boga , którego jesteście przyczyna .

  6. Krystynas said

    Serdecznie dziekuje Panie Bronislawie, ze znow Pan jest z nami! Tak bardzo sie ciesze! .Dziekuje Pani Halinie, Powiewowi.. i Margaretce za pelne milosci i piekna slowa uwielbienia Boga. Kochani dobrze, ze jestescie.! Niech bedzie Bog uwielbiony! …I niech blogoslawi Panu, Panskiej Zonie, Dzieciom i nam Wszystkim! Blogoslawionej niedzieli, szczesc Boze!

  7. Dana said

    O Maryjo witam Cię
    O Maryjo kocham Cię
    O Maryjo proszę Cię
    Pobłogosław dzieci swe x3

  8. Józef piotr said

    Matko Boga – Prowadż nas !

    • Małgosia said

      Matka , jakie to wdzieczne slowo
      Trzeba ciagle je powtarzac i uczyc sie na nowo.
      To Matka nosi w swym lonie Maryjne TAK,
      Jakiz to piekny milosci znak

      Trzeba szacunkiem otaczac wszystkie Matki
      To z Nich zrodziles sie Ty i Twoje dziatki
      To Matka uzyczyla swego ciala
      Aby w kazdym poczeciu, byla Boza chwala.

      Matka od niemowlecia Cie pielegnowala
      Dbala o Ciebie w dzien, w nocy czuwala
      Cieszyla sie gdy pierwsze slowa wypowiadales
      I swe malutkie raczki,do modlitwy skladales.

      Gdy dorastales wciaz martwila sie o Ciebie
      Ilez to razy, pomocy szukala w niebie
      Niepokalanemu Sercu Maryi Cie oddawala
      Gdyz Matczynemu Sercu najbardziej zaufala

      I my dzisiaj MAMUSIU, stajemy przed Toba
      Wielka prosbe niosac z soba
      Pragniemy, abys w Swym Sercu nas miala
      I Bogu Ojcu, tak jak Syna Swego ofiarowala

      • Siostra Teresa said

        Drodzy Przyjaciele tego Blogu

        otworzylam ten oto list i zdecydowlalam podzielic sie z Wami wszystkimi tym znaleziskiem podany link to nagrany w lesie nad stawem czysty spiew jedynie co spowolniony, spiew swierszczy
        nie ma w tym zadnego instrumentu ani glosu ludzkiego a wsluchujac sie sie mozna dobitnie slyszec Salve Maryja , jestem oniemiala jak kazde zwierzatko i kazde istnienie wielbi Boga, tylko pyszny i grzeszny czlowiek niedostrzega
        lask i darow Pana
        to jakby jeden chor anielski ktory spiewa do Naszej Umilowanej Matki Salve Regina
        Zycze Blogoslawionego Dnia
        Wasza Siostra Teresa

        Wspaniale spiewaja. Moglbym sluchac bez konca.
        Bardzo przejmujace, upaja jakby spiewal dobrze skoordynowany chor z dyrygentem. Slucham tego w kolo, bo tak mi sie podoba, a to jest ponad godzine. To juz drugi dzien i dalej tak samo bardzo mi sie podoba jak w pierwszym momencie gdy uslyszalem. Wpadam w nalog sluchania tego dzwieku – spiewu choru swierszczy, bo jest relaksujacy hipnotyczny i serce jakby nabieralo checi do zycia i odpoczywalo… Spiew podobno jest zwolniony do dlugosci [proporcjonalnie] zycia czlowieka, bo swierszcze zyja „szybciej” i szybciej spiewaja, ale wtedy jest trudniej skoordynowac. A tutaj rozciagneli spiew i popatrz co z tego wyszlo? A ja myslalem, ze to jest tylko jakies niezorganizowane cwierkanie bez sensu. Nie, … teraz widac, ze one w koordynacji z innymi spiewaja jak wspanialy chor…

        Teraz zastanawiam sie, ze to samo jest z zabami, co opisywal Mickiewicz w „Panu Tadeuszu” o dwoch stawach. Tam bywa ze naraz caly koncert sie urywa i zadna zaba sie nie odezwie. A potem zaczynaja nastepny „utwor” byc moze w innej tonacji, czego my nie odbieramy, a wiec tak samo spiewja i moze to byc bardzo piekny, nawet lepszy od swierszczy chor.

        http://www.minds.com/blog/view/251724251730546688/someone-recorded-crickets-then-slowed-down-the-track-and-it-sounds-like-people-singing

        2014-03-08 21:04 >:
        W miare jak rosnie ludzka swiadomosc i duchowosc, coraz wiecej odkryc wskazuja ze wiele innych form zycia nie tylko ze nie sa gorsze od ludzi ale wrecz odwrotnie – przewyzszaja gatunek ludzki pod pewnymi wzgledami. Pycha ludzka upada, w miare jak kolejne odkrycia wskazuja jak wysoko stoja inne formy zycia.

        – Na przyklad wszystkie koty w sasiedztwie swobodnie z soba rozmawiaja telepatycznie. Rozumieja wszystkie jezyki swiata! Wiedza dokladnie o czym mowia ludzie.
        – Wszystkie rosliny w mieszkaniu natychmiast wiedza jesli jednej stala sie krzywda, na przyklad urwano galazke.
        – Wszystkie drzewa w lesie wiedza natychmiast jesli jedno zostalo zaatakowane na przyklad wandal gasi papierosa na lisciu drzewa.
        – Wlasciciel ogrodka wchodzi pomiedzy rosliny i one juz wiedza dokladnie co on bedzie robil, czytaja jego mysli ze za chwile bedzie usuwal rosliny bedace dla niego „chwastami”.

        Jedna z wielkich roznic pomiedzy formami zycia to dlugosc zycia, jak szybko czas dla nich plynie oraz rozmiary fizyczne osobnikow i ich otoczenia. Im mniejsze osobniki, tym wyzsze tony – nietoperz uzywa bardzo wysokich ultradzwiekow, slon uzywa bardzo niskich infradzwiekow.

        Ten material sugeruje ze dzwieki jakich uzywaja inne istoty moga byc „przetlumaczone” na skale dostepna ludziom. I wtedy odkrywa sie niezwykle cuda jak ten przyklad – dzwiek szwierszczy – po zwolnieniu brzmi jakby swojsko, nawet jesli „zwolniony” dzwiek jest zmieszany z tym naturalnym, szybkim. Material – LINK ponizej jest po angielsku, ale plik dzwiekowy swierszczy powinien byc rozumiany na calym swiecie.

        Ciekawym eksperymentem byloby nagrania dzwielow jakich uzywaja slonie do rozmowy na odleglosci wielu kilometrow – co bysmy slyszeli jesli przyspieszymy sloniowe dzwieki – uzywajac podobnych technik jak przy zwalnianiu dzwiekow swierszczy? Dzwieki planet juz zostaly opracowane i wiadomo ze planety sa zywymi istotami, posiadajace swoja osobowosc, to jest nastepny, dluzszy temat „dzwiekow”. Przytocze krociotko ze lezenie na plazy czy tulenie sie do drzewa laduje czlowieka energiami ziemi, mozna wrecz czuc te energie – tak jak niemowlak odbiera energie swojej matki i czuje bicie jej serca.

  9. Ligia said

    @Porjan

    brawo piękne !

  10. Małgosia said

    Mam wiele pytan na temat cierpienia,
    Duchu Swiety daj ni laske jego zrozumienia.

    Czy cierpienie jest ciala zranieniem,
    Czy raczej dla duszy naszej utrapieniem?

    Czy jest dla czlowieka zguba,
    Czy moze dla duszy jego przysluga?

    Czy przez cierpienie umieramy,
    Czy cierpiac, dar zycia wiecznego otrzymamy?

    Czy cierpiec trzeba,
    By dostac sie do Nieba?

    Czy cierpienie swoje mozna za kogos ofiarowac,
    Czy raczej gleboko w sercu je schowac?

    Czy cierpienie jest Boza Laska,
    A moze naszego sumienia igraszka?

    A przeciez sumienie pochodzi od Boga
    To dlaczego w cierpieniu towarzyszy nam trwoga?

    Wielu Swietych cierpienie pokochalo,
    A ja o cierpieniu wiem bardzo malo.

    Jesli wiec cierpiec musze Moj Panie
    To niech cierpienie MILOSCIA sie stanie.

    Duchu Swiety, dziekuje za Twe prowadzenie
    I laske cierpienia — zrozumienie.

  11. Dana said

    Z dawna Polski Tyś Królową, Maryjo!
    Ty za nami przemów słowo, Maryjo!
    Ociemniałym podaj rękę,
    niewytrwałym skracaj mękę,
    Twe Królestwo weź w porękę, Maryjo!

  12. Siostra Teresa said

    https://www.minds.com/blog/view/251724251730546688/someone-recorded-crickets-then-slowed-down-the-track-and-it-sounds-like-people-singing

    Jaki piekny swiat stworzyl Wszechmozny , i Wszechpotezny Bog
    oto jak naprawde spiewaja swierszcze – nagranie spowolnione i w naturalnym stadium nie uzyto syntezytora ani orkiestry
    Szczesc Boze
    Siostra Teresa

  13. Grazyna. said

    Modlitwa Krucjaty ( 130 ) – do odmawiania w ramach Nowenny do Konca Czasow, przez 7dni w miesiacu po 3 razy dziennie, od poniedzialku + post w piatek (dwa posilki o chlebie i wodzie oraz jeden posilek pelny ).

    „Moja ukochana Matko Zbawienia, prosze upros dla wszystkich dusz Dar Wiecznego Zbawienia poprzez Laske Twojego Syna, Jezusa Chrystusa.
    Za Twoim wstawiennictwem blagam Cie abys modlila sie o uwolnienie wszystkich dusz z niewoli szatana. Prosze, zwroc sie do Swojego Syna, aby okazal Milosierdzie i przebaczyl tym duszom, ktore Go odrzucaja, rania Go swoja obojetnoscia i ktore uwielbiaja falszywe doktryny i falszywych bogow.
    Blagam Cie Droga Matko, abys prosila o Laski otworzenia serca tych dusz, ktore najbardziej potrzebuja Twojej pomocy.” Amen.

  14. basiaka said

    Już miałam wyłączyć komputer ale coś mi mówi żeby zajrzeć na blog i ku mojemu zaskoczeniu jest
    cieszę się i pozdrawiam wszystkich

  15. MariuszInfo said

    poniedziałek, 31 marca 2014

    (Iz 65,17-21)
    Albowiem oto Ja stwarzam nowe niebiosa i nową ziemię; nie będzie się wspominać dawniejszych dziejów ani na myśl one nie przyjdą. Przeciwnie, będzie radość i wesele na zawsze z tego, co Ja stworzę; bo oto Ja uczynię z Jerozolimy wesele i z jej ludu – radość. Rozweselę się z Jerozolimy i rozraduję się z jej ludu. Już się nie usłyszy w niej odgłosów płaczu ni krzyku narzekania. Nie będzie już w niej niemowlęcia, mającego żyć tylko kilka dni, ani starca, który by nie dopełnił swych lat; bo najmłodszy umrze jako stuletni, a nie osiągnąć stu lat będzie znakiem klątwy. Zbudują domy i mieszkać w nich będą, zasadzą winnice i będą jedli z nich owoce.

    (Ps 30,2.4-6.11-13)
    REFREN: Sławię Cię, Panie, bo mnie wybawiłeś

    Sławię Cię, Panie, bo mnie wybawiłeś
    i nie pozwoliłeś mym wrogom naśmiewać się ze mnie.
    Panie, mój Boże, z krainy umarłych wywołałeś moją duszę
    i ocaliłeś mi życie spośród schodzących do grobu.

    Śpiewajcie psalm wszyscy miłujący Pana
    i pamiętajcie o Jego świętości.
    Gniew Jego trwa tylko przez chwilę,
    a Jego łaska przez całe życie.
    Płacz nadchodzi z wieczora, a rankiem wesele.

    Wysłuchaj mnie, Panie, zmiłuj się nade mną
    Panie, bądź moją pomocą.
    Zamieniłeś w taniec mój żałobny lament;
    Boże mój i Panie, będę Cię sławił na wieki.

    (Ps 130,5.7)
    Pokładam nadzieję w Panu i w Jego słowie, u Pana jest bowiem łaska i obfite odkupienie.

    (J 4,43-54)
    Jezus wyszedł z Samarii i udał się do Galilei. Jezus wprawdzie sam stwierdził, że prorok nie doznaje czci we własnej ojczyźnie. Kiedy jednak przybył do Galilei, Galilejczycy przyjęli Go, ponieważ widzieli wszystko, co uczynił w Jerozolimie w czasie świąt. I oni bowiem przybyli na święto. Następnie przybył powtórnie do Kany Galilejskiej, gdzie przedtem przemienił wodę w wino. A w Kafarnaum mieszkał pewien urzędnik królewski, którego syn chorował. Usłyszawszy, że Jezus przybył z Judei do Galilei, udał się do Niego z prośbą, aby przyszedł i uzdrowił jego syna: był on bowiem już umierający. Jezus rzekł do niego: Jeżeli znaków i cudów nie zobaczycie, nie uwierzycie. Powiedział do Niego urzędnik królewski: Panie, przyjdź, zanim umrze moje dziecko. Rzekł do niego Jezus: Idź, syn twój żyje. Uwierzył człowiek słowu, które Jezus powiedział do niego, i szedł z powrotem. A kiedy był jeszcze w drodze, słudzy wyszli mu naprzeciw, mówiąc, że syn jego żyje. Zapytał ich o godzinę, o której mu się polepszyło. Rzekli mu: Wczoraj około godziny siódmej opuściła go gorączka. Poznał więc ojciec, że było to o tej godzinie, o której Jezus rzekł do niego: Syn twój żyje. I uwierzył on sam i cała jego rodzina. Ten już drugi znak uczynił Jezus od chwili przybycia z Judei do Galilei.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania

    • MariuszInfo said

      Proroctwo objawia rzeczy ukryte, ale przede wszystkim objawia czas Jezusa. „Nowe niebo i nowa ziemia” – to ślad Jego działania, obecności, to skutek otwarcia się na łaskę. Czas Jezusa to czas radości i wesela. Urzędnik z Kafarnaum idzie do Kany Galilejskiej, do Jezusa, i prosi o uzdrowienie syna. I podobnie jak kiedyś woda zamieniła się w wino podczas wesela, tak teraz ten, który umierał, wraca do życia. Taki jest czas Mesjasza.

      O. Tomasz Zamorski OP, „Oremus” Wielki Post 2008, s. 112

    • MariuszInfo said

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
