Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Orędzie Matki Bożej z 2 kwietnia 2014

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 kwietnia 2014


„Drogie dzieci, z matczynej miłości pragnę wam pomóc, aby wasze życie modlitwy i pokuty stało się prawdziwą próbą zbliżenia się do mojego Syna i jego boskiej światłości, byście potrafili odciąć się od grzechu. Każda modlitwa, każda msza i każdy post stanowi próbę zbliżenia się do mojego Syna, przypomina Jego chwałę i daje schronienie  przed grzechem, jest drogą do ponownego zjednoczenia się dzieci z ich dobrym  Ojcem. Dlatego więc, drogie moje dzieci, otwartym, pełnym miłości sercem przywołujcie usilnie imię Ojca Niebieskiego, aby was opromienił światłem Ducha Świętego. Mocą Ducha Świętego staniecie się źródłem Bożej miłości. Z tego źródła będą pić ci wszyscy, którzy nie znają mojego Syna, wszyscy spragnieni miłości i pokoju mojego Syna. Dziękuję wam. Módlcie się za swoich pasterzy. Ja modlę się za nich i pragnę, aby zawsze odczuwali błogosławieństwo moich matczynych rąk i wsparcie mojego matczynego serca.”

Komentarze 103 to “Orędzie Matki Bożej z 2 kwietnia 2014”

  1. Małgosia said

    Bog Zaplac Kochani

  2. Dana said

    NABOŻEŃSTWO PIĘCIU PIERWSZYCH SOBÓT MIESIĄCA.

    CZTERY WARUNKI NABOŻEŃSTWA PIERWSZYCH SOBÓT MIESIĄCA

    Najświętsza Panna i Jezus ukazali się siostrze Łucji dnia 10 grudnia 1925 r., aby opisać nabożeństwo wynagradzające grzechy popełnione przeciw Niepokalanemu Sercu Maryi. W jego ramach powinniśmy:

    1. w pierwsze soboty miesiąca przystąpić do spowiedzi z intencją wynagrodzenia za grzechy popełnione przeciw Niepokalanemu Sercu Maryi. Można także skorzystać z łaski sakramentu pojednania wcześniej, byleby w tym dniu być w stanie łaski uświęcającej, bez grzechu ciężkiego;

    2. przyjąć Komunię Św. w pięć kolejnych pierwszych sobót miesiąca w powyższej intencji;

    3. odmówić pięć tajemnic różańcowych;

    4. przez piętnaście minut rozważać tajemnice różańcowe ofiarując tę medytację w wymienionej intencji.

    Niezbędnym warunkiem dobrego odprawienia nabożeństwa jest nastawienie, z jakim te praktyki wypełniamy, co Jezus podkreślił w objawieniu 15 lutego 1926 r.:

    To jest prawda, moja córko, ze wiele dusz zaczyna, lecz mało kto kończy, i ci, którzy kończą, mają za cel otrzymać przyrzeczone łaski; Ja jednak wolę, żeby odprawiali pięć pierwszych sobót miesiąca w celu wynagrodzenia Niepokalanemu Sercu twojej Matki Niebieskiej, niż żeby odprawiać piętnaście bezdusznie i z obojętnością…

    Jezus wymienia trzy grupy osób odprawiających nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca:

    – tych, którzy zaczynają je odprawiać, lecz nie kończą;

    – takich, którzy kończą, ale odprawiają je jedynie ze względu na obiecane łaski;

    – trzecia grupa to osoby, które czynią to głównie w celu wynagrodzenia Niepokalanemu Sercu Najświętszej Maryi Panny; one najbardziej podobają się Jezusowi.

    W pobożnym wzbudzaniu właściwej intencji potrzebnej do dobrego odprawienia nabożeństwa do Niepokalanego Serca Maryi pomoże nam modlitwa pozostawiona przez Piękną Panią:

    Jezu, to z miłości do Ciebie,

    za nawrócenie grzeszników

    i dla zadośćuczynienia za grzechy

    popełnione przeciwko

    Niepokalanemu Sercu Maryi

  3. MariuszInfo said

    piątek, 4 kwietnia 2014

    http://biblijni.pl/czytania/2603_czytanie_z_ksiegi_wyjscia.html

    http://biblijni.pl/czytania/2606_slowa_ewangelii_wedlug_swietego_jana.html

    źródło: http://biblijni.pl/

  4. pio0 said

    Mieć nadzieję oznacza wierzyć w przygodę miłości. -św.Augustyn

  5. Nn said

    O biada tym wybranym przez Pana do służenia Mu w dniach ostatnich, ponieważ nie obudzą się na Moje Wołanie
    Orędzia Ostrzeżenia
    niedziela, 30 marca 2014, godz. 20.00

    Moja wielce umiłowana córko, nigdy nie wolno wam brać sobie Moich Słów zbyt lekko, ponieważ są One wam dane jako Akt Wielkiego Miłosierdzia. Nie są One dane światu dlatego, że człowiek jest tego godzien, ale raczej dlatego, że jest on głodny Słowa.

    Każdy Dar przekazywany człowiekowi od czasu Mojej Śmierci na Krzyżu, dzięki wstawiennictwu Mojej Matki miał pomóc wszystkim grzesznikom, aby przygotować się na Wielki Dzień. Moja Matka zaakceptowała Bożą Wolę Mojego Ojca, kiedy porodziła Mnie, Zbawiciela i Odkupiciela świata. W zamian została ona wyznaczona jako pośredniczka pomiędzy człowiekiem a Boską Sprawiedliwością Boga. Jej rolą jest wstawianie się w imieniu grzeszników, aby ich ostrzec i przygotować, aby przyjęli Mnie, Jej Syna, w ostatnim Dniu.

    Każde jedno objawienie Mojej umiłowanej i Błogosławionej Matki, które miało miejsce na świecie, miało Autorytet Mojego Ojca. Wszystko to, co Ona przepowiedziała, obecnie nastąpi, i wszystko to, co ogłosiła, zostało zapomniane przez większość z Moich wyświęconych sług, którzy zdecydowali się zignorować Jej ostrzeżenia.

    O biada tym wybranym przez Pana do służenia Mu w dniach ostatnich, ponieważ nie obudzą się na Moje Wołanie. Głusi i ślepi — podążą za rozwodnioną wersją Księgi Mojego Ojca i zamiast owocu, do przyniesienia którego zostali powołani, nic poza zgniłym owocem nie wydobędzie się z ich ust. Butni i aroganccy — odrzucili wstawiennictwo Mojej Matki, Jej objawienia i Jej wołanie, by ich zgromadzić, aby udostępnić im mądrość Niebiańskiej Hierarchii, gdzie króluje Prawda. Prawda się im wymknęła i zamiast paść w czystej pokorze przed Tronem Boga, podążają oni drogą ludzkich norm — norm omylnego człowieka, który nie zna Prawdy o Obietnicach, złożonych przez Boga Jego ludowi.

    Dzisiejszy świat może i dokonał wielkich postępów w medycynie, technologii i w zakresie wiedzy, ale wymienił mądrość, która jest konieczna, aby wejść do Mojego Królestwa, na pieniądze, bogactwo i władzę. Wszystkie rzeczy tego świata — pieniądze, władza, majętności i władza tych zajmujących stanowiska w rządzie — są niczym w Moich Oczach. Mogę je zmieść jednym ruchem Mojej Dłoni. Respekt dla ludzkiej wiedzy i dla postępów w nauce jest bezwartościowy, gdyż talenty te nie pochodzą od was — są to talenty dane człowiekowi przez Boga z powodu Miłości, jaką odczuwa On do Swoich Dzieci. Gdyby On je wam odebrał — wraz z wszelkimi materialnymi wygodami, które posiadacie — to co by wam wówczas pozostało? Nic.

    Ci, którzy znają Mnie prawdziwie, nie będą troszczyć się o nic, ponieważ wiedzą, że są Moi, i kiedy całkowicie Mi zaufają, odczują ulgę, ponieważ wiedzą, że Ja ich nigdy nie opuszczę, pozostawiając ich samemu sobie. Dlaczego więc szukacie rzeczy, które nie są ode Mnie — rzeczy, które nigdy was nie nasycą? Im usilniej Mnie odrzucacie i poszukujecie pustych obietnic, tym silniej będziecie odczuwać swoje odizolowanie, gdy przyjdzie dla Mnie czas, aby oddzielić ziarno od plewy.

    Jedynym wyborem, jakiego możecie dokonać, jest pozostać prawdziwym dzieckiem Boga; Boga, bez Którego jesteście niczym. Nie liczy się to, kim jesteście, jaką macie życiową pozycję, jaką rolę odgrywacie. To tylko dlatego, że jesteście kochani przez Boga, będziecie zbawieni. Żaden człowiek nie jest godzien, by stać przede Mną. Żaden człowiek nie jest tak czysty na duszy, żeby mógł osiągnąć świętość. Żaden z was nie może być wyniesiony do Mojego Królestwa na podstawie swoich zasług. To jedynie z powodu Mojego Miłosierdzia staniecie się warci tego, aby żyć Życiem Wiecznym

    Wasz Jezus

Sorry, the comment form is closed at this time.