Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Oędzie z Medjugorje 25.08.2014 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Sierpień 2014

„Drogie dzieci! Módlcie się w moich intencjach, bo Szatan chce zniszczyć mój plan, który tu mam i skraść wam pokój. Dlatego, dziatki, módlcie się, módlcie się, módlcie się, aby Bóg mógł działać poprzez każdego z was. Niech wasze serca będą otwarte na Bożą wolę. Kocham was i błogosławię moim matczynym błogosławieństwem. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Odpowiedzi: 204 to “Oędzie z Medjugorje 25.08.2014 r.”

  1. Dana said

    26 sierpnia
    Najświętsza Maryja Panna Częstochowska.

    Autorem obrazu jest św. Łukasz Ewangelista. Na prośbę wiernych wymalował wizerunek Maryi z Dzieciątkiem na blacie stołu, przy którym siadywała. Cesarz Konstantyn kazał przenieść obraz z Jerozolimy do Konstantynopola i umieścić w świątyni. Tam obraz zasłynął cudami. Urzeczony cudownym obrazem książę ruski Lew, pozostający w służbie cesarza, uprosił Konstantyna o darowanie mu obrazu, który też przeniósł do swojego księstwa i kazał go bogato ozdobić. Obraz znowu zasłynął cudami. W czasie wojny prowadzonej na Rusi przez Ludwika Węgierskiego obraz ukryto w zamku bełskim. Po poddaniu się zamku Ludwikowi, namiestnik króla, książę Władysław Opolczyk zajął obraz. W czasie oblegania zamku przez Litwinów i Tatarów strzała wpadła do zamku i ugodziła w prawą stronę wizerunku. Wtedy nieprzyjaciół otoczyła mgła, która przeraziła wrogów. Książę wypadł na nich z wojskiem i ich rozgromił. Kiedy chciał wywieźć obraz do swojego księstwa, mimo dużej liczby koni obraz nie ruszał z miejsca. Wtedy książę uczynił ślub, że wystawi kościół i klasztor tam, gdzie umieści obraz. Wtedy konie lekko ruszyły i zawiozły obraz na Jasną Górę. Tam umieścił go w kaplicy kościoła, gdzie obraz ponownie zajaśniał cudami.

    http://brewiarz.pl/czytelnia/swieci/08-26a.php3

  2. DAWID said

    Coś się chyba zaczyna. Na onecie

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/lysenko-rosjanie-gromadza-bron-przy-granicy-z-ukraina/zx6qm

    wiadomo bzdurna propaganda i nie ma co tego czytać, czy komentować. Ale warto przejrzeć komentarze. Wcześniej takich wiele nie było. Już nie same „błaganodziożne” i „antyruskie”

  3. DAWID said

    MSW Ukrainy dementuje informacje o ataku wojsk rosyjskich z okolic Taganrogu wzdłuż wybrzeży M. Azowskiego;
    http://www.rbc.ua/rus/news/accidents/v-mvd-oprovergli-vtorzhenie-voysk-rf-so-storony-taganroga-26082014204500

  4. Majka said

    Od 5 września „Ziemia Maryi” w wybranych kinach w Polsce 🙂

  5. pio0 said

    Maryja jest najdelikatniejszą Matką rodzaju ludzkiego, jest ucieczką grzeszników. -św. Alfons Liguori

    O Maryjo, Niepokalana Dziewico,
    Tys kryształem czystym dla serca mojego.
    Tys mocy moja, o silna kotwico,
    Tys obroną, tarczą dla serca słabego.

    O Maryjo, słodka Matko moja,
    Oddaję Tobie duszę i ciało, biedne moje serce,
    Bądź strażniczką, zawsze życia mego,
    Szczególnie w śmierci mojej godzinie i w ostatniej walce.

    O Matko, Dziewico, nikt nie pojmie tego,
    Że Bóg niezmierzony staje się człowiekiem,
    To tylko jest motyw miłosierdzia Jego,
    Przez Ciebie o Matko, dane nam żyć z Nim na wieki.

    O Maryjo, Matko i Bramo niebieska,
    To przez ciebie przyszło na świat nam zbawienie.
    Przez Twoje ręce łaska nam płynie,
    Wiernie naśladować chcę Ciebie jedynie!

  6. lucus said

    Witam wszystkie owieczki.
    Po BARDZO DLUGIEJ PRZERWIE dzisiaj weszlam na Blog. Cieszy moje serce ze sa jeszcze te same osoby. ” STARZY ZNAJOMI”
    Jestem bardzo chora. Prosze o modlitwe w mojej intencji. W mojej walce wspiera mnie Tuptusia , ktora nieustannie modli sie w mojej intencji i martwi sie o mnie samej przezywajac bardzo ciezkie chwile po bardzo niespodziewanej smierci mlodego czlowieka Tuptusi brata. LOLEK JURECKI ILOT MALOLOTNI nakrecil nawet film z lotu ptaka ALWARII ZEBRZYBOWSKIEJ ZUPELNIE NIEDAWNO NA PROSBE TUPTUSI> tak jakby przeczuwala ze czas JEGO JEST KROTKI.
    Jesli chodzi o mnie jestem JUZ UMOWIONA NA SPOTKANIE Z TUPTUSIA W PRZESZLYM ROKU W SIERPNIU oczywiscie jesli Pan pozwoli.
    Potrzebuje ksiazke O. Slawko Barbaric MODLCIE SIE SERCEM . WESJA POLSKA LUB ANGIELSKA. Jesli ktos moze zdobyc prosze o kontakt z Adminem , a On przesle mi informacje.
    Film czyli link do filmu wysle w przeszlym tygodniu na e-mail Admina.
    W imieniu swoim i Tuptusi pozdrawiam serdecznie zyczac WSZYSTKIM bez wyjatku obfitosci Darow Ducha Swietego oraz Bozego Blogoslawienstwa. Ja prosze o modlitwe proszac rowniez o to samo aby ZAWSZE PELNIC BOZA WOLE I BYC NIEWIDOCZNYA SZATANA> aby nie niszczyl moich planow. Bog Zaplac za modlitwe i odwzajemniam sie swoja.
    Chce rowniez kupic STIKERS CHRYSTUSA KROLA NA SAMOCHOD , To jest moje marzenie 😀 😀 😀
    Informacje prosze na adres Admina a Jego prosze o przeslanie na moj e-mail .
    Bog Zaplac Z Panem Bogiem i Maryja !
    KROLUJ NAM CHRYSTE !!!

    • Dzieckonmp said

      Tu ją możesz zakupić Lucynko.

      http://gloria24.pl/modlcie-sie-sercem-zbior-modlitw

    • sonia said

      Lucynko pomodlę się za Ciebie i Tuptusie .serdecznie pozdrawiam

    • kasia1 said

      Lucynko i Tuptusiu ,pamiętam o Was w codziennej modlitwie.Tylko co mnie dziwi ,to to ,ze im więcej czasu jestem na modlitwie i bardziej duchowo to jakby wszystko co złe atakowało mnie i rodzinę no i ciągle się skaleczam.

      • lucus said

        Kasia 1 Bog Zaplac . Odzwajemniam swoja.
        Szczesc Boze !

      • Gosia 3 said

        Zauważyłam podobnie im gorliwiej i częściej się modlę tym moją rodzinę dotykają różne kłopoty, choroby i cierpienia i ja cierpię razem z nimi. Bóg wystawia nas na próbę i ofiarowujmy te cierpienia za zbawienie wielu nienawróconych. Może być tak że Jezus nas wypala i oczyszcza za własne wcześniejsze przewinienia i tak nas przygotowuje do Ostrzeżenia, albo za ochronę naszej Ojczyzny.
        Dlatego nie sprzeciwiajmy się działaniu Boga i nie traćmy wiary i jeszcze gorliwiej módlmy się o nasze zbawienie , osób chorych z blogu ,innych dusz i pokój w ojczyżnie i za cierpiących Chrześcijan , którzy umierają w sposób okrutny za wiarę.
        Z Bogiem i Maryją.

    • Piotr2 said

      Również będę się modlił w Twojej i Tuptusi intencji u Matki Boskiej Matemblewskiej.
      Pozdrawiam.

      Króluj nam Chryste.

  7. EWA said

    Królowo Pokoju gwiazdo Morza i Matko nasza Najlepsza! Niech będzie Bóg uwielbiony za Twoja Matczyną troskę. dziękujemy za OrĘdzia i Miłośc jaka płynie z tej nauki. Myślę tylko , że jest to niezamierzona pomyłką, iz w Orędziu zło jest ujęte dużą literą. WIELKI I NIEZMIERZONY I GODZIEN WSZELKIEJ CHWAŁY POSZANOWANIA I UWIELBIENIA JEST TYLKO BÓG W TRÓJCY JEDYNY. Trwajmy na modlitwie. Z PANEM BOGIEM. Ewa

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
