Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Komunikat

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 Wrzesień 2014

Kochani chcę poinformować wszystkich że od dziś na żadne prośby aby podać do kogoś maila nie będą realizowane. Jak wiecie maile widzę tylko ja, często są one fikcyjne. Nigdy nikomu ich nie udostępniałem. Zdarzyło sie dosłownie kilka razy że jakies 2 osoby się w komentarzach dogadywały i poprzez maila do mnie prosiły aby podać maila do drugiej osoby. Sprawdzilem w poczcie i takich przypadków w ciagu ostatnich 5 lat było 8.

Ostatnia prośba była od Kooola aby podać mu maila do Buni. Oto treść tego maila :

Niech Będzie Pochwalony Jezus i Maryja. 
Proszę napisz, lub podaj mi @ do Bunii, ona chce pogadać o protestantach, brata jej babtyści wchłonęli.
Niech nam Bóg Błogosławi
Krystian

Ponieważ jest bardzo dużo komentarzy nie sprawdziłem dokładnie czy w komentarzach jest zgoda Buni gdyż pamiętałem
że była między nimi dyskusja i źle oceniłem ten fakt i wysłałem Kooolowi maila z mailem Buni.
Chcę przeprosić Bunie za ujawnienie Jej maila Koolowi. Z komentarzy nie wynikało że zgadza się na to. Koool sprawił mi kłopoty.
Dlatego tez od dziś nie podaję już nikomu żadnych maili. W rejestrze istnieje tych 8 przypadków. Koool nadużył mojego zaufania.

Oto zdjęcie dyskusji Kooola i Buni.
bunia

 

Odpowiedzi: 26 to “Komunikat”

  1. kooool said

    Przepraszam.

    Bunia, tylko Prawdziwą Miłością zbliżysz i nawrócisz drugiego człowieka.

  2. TadeuszTT said

    Chociaż jeden raz będzie jak w temacie ! KOMUNIKAT
    Organizujemy wyjazd autokarem z Poznania do Grzechyni na święto dwóch serc 27.września 2014
    Wyjazd późnym wieczorem z Poznania. Powrót we wczesnych godzinach rannych w niedzielę.
    Są jeszcze wolne miejsca.
    Zainteresowanych proszę o pilny kontakt :
    e-mail: lidia_wisniewska@wp.pl
    tel. kom. : 660 77 66 84

    • jantek said

      Może ktoś podać program święto dwóch serc 27.września 2014 w grzechyni o której sie zaczynają

    • Grzechynia? to jeszcze istnieje,nie rozwalila sie ta sekta,a admin pozwala aby takie komunikaty wyjazdow do seksiarza wisialy na jego blogu?
      fajnie,fajnie sie tu dzieje,coraz ciekawiej…
      no coz,jak ktos chce byc wyzej niz Urzad Nauczycielski Kosciola i Biskupa ktory jest RDZENIEM KOSCIOLA,to zamieszcza na swoim blogu takie ogloszenia o”pielgrzymce”.
      pozdrowienia z Mediugorja,jutro Msza sw. na Krizevacu,obejmuje wszystkich czytajacych ten blog swoja modlitwa.
      Blogoslawionej niedzieli…
      http://www.pielgrzym-warszawski.pl
      ps. tylko nie piszcie mi maili”grzecznosciowych”(jak zwykle zreszta po napisaniu jakiejkolwiek wiadomosci krytycznej,ktora jest zgodna z oficjalna wykladnia Kosciala na chwile obecna o Ks.natanku) bo to dalekie od milosci chrzescijanskiej.

      • Dzieckonmp said

        Spotkałem na swojej drodze tysiące ludzi którzy pielgrzymowali do Medjugorje ale żaden z nich nie dał aż takiego antyświadectwa jak Ty. Osądzasz , szufladkujesz kto gdzie w jakiej sekcie itp. Nie jest to Duch Medjugorje. Ale co się dziwić skoro robisz to dla pieniędzy może.

      • pio0 said

        A gdy będziesz na Mszy Świętej w Mediugorje, żałuj i przepraszaj Pana Boga za to co piszesz.
        Dalekie od miłości chrześcijańskiej jest to, że widzisz w oku brata drzazgę, a we własnym belki nie widzisz.
        Choć i tak wydaje mi się, że to podpucha🙂
        Dziwię Ci się, że tu specjalnie przychodzisz, żeby komuś coś wytykać, ale to dobrze, bo Pan Bóg Cię przysyła tam gdzie trzeba, żeby łuski spadły z oczu.
        Módl się za ks. Natankiem, za blogiem dzieckonmp i całym Kościołem Świętym w Mediugorje, tylko z czystego , kochającego serca, a Maryja Królowa pokoju – patronka tego bloga wyprosi Ci wiele łask.

    • a ja organizuje w tym czasie pielgrzymke do Sokolki,Swietej Wody i Bialegostoku,
      zapraszam na pielgrzymke w ktorej bedzie uczestniczyl kaplan KATOLICKI,a nie jakis odczepieniec,samozwaniec o ktorym za 10 lat nik nie bedzie pamietal.
      takich w Kosciele(a raczej na obrzezach Kosciola bylo,sa i nietety beda,a wszystko to przez brak pokory i posluszenstwa.Pycha,pycha,i jeszcze raz pycha)

      • pio0 said

        hehe dobre, zapraszasz na pielgrzymkę do Świętych miejsc bluzgając przeciw bliźniemu. A że Pan Bóg stworzył każdego i każdy do niego należy, to bluźnisz nie tyle człowiekowi co Panu Bogu, więc zastanów się czy warto….
        Mówisz że komuś brak pokory, posłuszeństwa, że pycha bije…..przeczytaj swój post gdzie obrażasz księdza, nawet, że jest suspendowany nie zasługuje na obelgi, to jest ta twoja miłość bliźniego o której mówisz?
        Może faktycznie czym prędzej wybierz się do Sokółki, gdyż tak takatując kogokolwiek, cokolwiek by nie zrobił, ściągasz na siebie sąd Boży, gdyż sądzisz, a to jest tylko Panu Bogu dozwolone.
        z Bogiem i Maryją🙂

      • kasia1 said

        gdyby było wiecej takich wspaniałych i wiernych Panu Bogu Kapłanów jak Ksiadz Natanek ,to Nasz Kościół i My wierni nie musielibyśmy tak cierpieć i obawiać sie o katolicyzm.A Ty człowieku nie sądż,bo nie masz prawa.

        • a ty kobieto sluchaj Kosciola,janie sadze,mowie tylko to co Kosciol w swojej madrosci,autorytecie wypowiedzial sie o ks. natanku.

        • kasia1 said

          Kościół to my ,wszyscy wierni.Ja słucham swojego sumienia bo ja z niego muszę sie rozliczyć przed Panem Bogiem.A to nie Kościół nałożył karę na tego kapłana tylko Biskup .,a on nie jest nieomylny w swojej osobie .Arcybiskup ów nie jest dla mnie autorytetem,modlę sie za Niego.

  3. napisalem tylko ze jes suspoedowany ks. natanek i ze nie wolno stawiac sie wyzej niz Magisterium Kosciola,wiec kto tu ma pyche i jest modrzejszy od Kosciola i chce powiedidziec ze”Ja wiem lepiej.kar.Dziwisz inni biskupi,kaplani sie myla,nie bede ich sluchal !!!!”?¨
    adminie,ja szufladkuje ludizi? Buhahaha… przestan.
    wedlugl ciebie dawanie dobrego swiadectwa o Medziougorju to przyklaskiwanie ksiedzu suspendowanemu,krtory przyjechal do Medziugorja w czerwcu br. i pokatnie odprawia msze sw.,robi procesje z N.S.???? opamietaj sie i sluchaj KOSCIOLA!!!
    Nawet ksieza ktorzy nie maja wazna celebre nie moga otprawiac mszy sw. niz w kosciele lub kaplicy,a co dopiero suspendowany kaplan!!!
    Adminie,wozisz ludzi do Medziuigorja,A SAM BLADZISZ,popierajac suspendowanego kaplana.Po co chodzsz po manowcach?Kosciol jest za bogaty aby szukac nie wiadomo czego tam gdzie jest nieposluszenstwo.Juz sw. Pawel napisal”unikajcie tego co chociaz ma pozor zla”.
    A ks. natanek po prostu jest”woda na mlyn”dla innych kaplanow,swieckich ktorzy sa przeciwko Medziugorju,patrzac na niego utwierdzaja sie w tym ze objawienianie sa Boze.
    Popatczcie na chorwackiego kaplana,stygmatyka,ktory obecnie zyje(poznalem go kilka lat temu w Mediugorju) pisal o nim tez admnin tutaj.
    Zobaczcie jaki jest posluszny,a tez krzyze przechodi obecnie.
    Nie znam(bo nie ma)swietego ktory by sie sprzeciwial woli przelozonego(i to jeszce na pismie)trwal uporczywie w nieposluszenstwie,a pozniej zostal swietym.
    TO JEST MOJ OBOWIAZEK JAKO KATOLIKA UPOMNIEC CIEBIE,ZEBY NIE BYLO ZA POZNO.

    P.S. apropos zarobku na pielgrzymkach,Adminie:OCZYWISCIE ZE Z TEGO ZYJE,MAM BIURO PIELGRZYMKOWE,ODPROWADZAM PODATKI,PLČACE ZUS(z ktorego m.innymi jest oplacana Twoja renta),tak ze nie ma co sie dziwic:legalna praca,legalny zarobek
    Najstarsze akta z procesu chrzescijan pochodza z Rzymu z roku 150. i jak chrzescijanie odpowiadali na zarzuty przed sadem?:”Niczego zlego nie robimy,jestesmy prawymi obywatelami,PLACIMY PODATKI,nie uznajemy tylko cesarza jako boga.”
    Wiec nawet Oni placili podatki,chrzescijanie,ktorzy uwazali cezara za 666 z apokalipsy.
    Adminie,ja mam taka cene za pielgrzymke co ty,tylko z ta roznica ze ja od tej ceny place 22%vatu+podatek dochodowy 21%, wiec kto tu zarabia wiecej na pielgrzymce,czy ja czy ty to juz sobie sam odpowiedz.Zreszta smieszy mnie takie podejscie do sprway,aby komus zagladac do kieszeni,typowo chciwe podejscie i po porostu..-.smieszne.
    Blogoslawionej niedzieli:-)

    • cox said

      Dlaczego piszesz czyjeś nazwisko z małej litery? Jeśli masz coś do ks Natanka, to idź i go upomnij

    • bozena2 said

      Czyli o tym świętym i wszechwiedzącym magisterium kościoła objawienia dla A Argasińskiej też się mylą jak ks. Natanek?
      …”Wielu z was, Moi kapłani, zapomniało po co Syn Boży przyszedł na świat.

      Będę błogosławił czystym sercom, tym, którzy głoszą Prawdę i żyją w Prawdzie, którzy wyniszczają się dla Mojego ukochanego Kościoła. Moimi apostołami są ci, którzy służą Mnie, a nie sobie nawzajem. To ci, którzy biorą w obronę uciśnionych i wdowy, okłamywanych, ludzi prostych. Do tych Moich kapłanów mówię: Nie bójcie się, bo Jam zwyciężył świat.
      http://prawda-nieujawniona.blog.onet.pl/2012/06/10/los-tv-trwam-wg-oredzia-anny-argasinskiej/
      Ogromny ciężar odpowiedzialności za ocalenie waszej ojczyzny poniesie władza państwowa i zwierzchnicy Kościoła Rzymskokatolickiego…”
      http://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2013/06/27/pan-jezus-do-anny-argasinskiej-pragne-byc-ogloszony-przez-kosciol-i-rzad-polski-chrystusem-krolem/
      NADSZEDŁ CZAS WIELKIEGO OCZYSZCZENIA KOŚCIOŁA.

      Mówię do wszystkich dzieci Kościoła: zaparliście się Mnie, Świętego, Waszego Zbawiciela. Wstydzicie się wyznawać publicznie swoją wiarę. Nie czynicie znaków krzyża w waszych środowiskach. Zamiast błogosławić, przeklinacie się wzajemnie. Nie pościcie, nie dzielicie się z biednymi. Dajecie to co wam zbywa, i w ten sposób uspokajacie swoje sumienia. Grzechy języka ranią Mnie najbardziej. Nie okazujecie czci i szacunku jedni drugim. Mnie, Boga, lekceważy się w Moim własnym Domu. Wasze serca stały się letnie i oziębłe. Wielu chrześcijan, w tym ci których powołałem, pracują na swoją chwałę. Lękliwi, zastraszeni, boicie się głosić prawdę, aby nie utracić wygodnych miejsc i wysokich pozycji. Otóż mówię wam, że jeszcze raz wypędzę z Moich Świątyń faryzeuszy i uczonych w Piśmie, bo pozwoliliście, aby Moje stado rozproszyło się. Nadszedł dzień zapłaty dla każdego, kto mógł a nie czynił ofiary z własnych wyrzeczeń, dla każdego kto czerpał zyski z ubogich.

      Mówię do sług Moich, którzy niby to służą, sobie nawzajem czyniąc wszelkie uprzejmości, a lud Mój pozostawili samemu sobie, by błądził. Mój lud nie garnie się do Mnie, bo wasza gorliwość zanikła, a ogień Ducha Świętego wygasł. Nie przykładaliście się do głoszenia homilii, nie rozpoznaliście w sobie charyzmatów, stąd coraz mniej jest uzdrowień duchowych. Lud wchodzi i wychodzi z kościoła, a duch [wiary] zaniknął – wiara w narodzie uśpiona. Moi pasterze porzucili owieczki, a przywdziali szaty urzędników. Niewielu gorących dochowuje Mi wierności, a wszyscy oni cierpią. Reszta – to dusze letnie. Zimnych dusz jest więcej niż połowa Mojego „Izraela”. Oto wasze owoce. Wybierałem i nadal będę szukał ludzi prostego serca i przez nich mówić będę, nimi też będę się posługiwał,,,
      https://dzieckonmp.wordpress.com/2011/12/22/oredzie-pana-jezusa-przekazane-annie-a-18-12-2011/

      ….”Wybierałem i nadal będę szukał ludzi prostego serca i przez nich mówić będę, nimi też będę się posługiwał… ”

      Pan Jezus wybiera tego, kogo sobie życzy i kogo chce dla swoich spraw i nie ty człowieku będziesz nakazywał, że ma się słuchać i wybierać jak piszesz święte magisterium kościoła, skoncentrowane wokół tego, aby ich słuchano, a nie słuchające Boga i ludzi.
      Dlaczego to święte i wszechdecydujace magisterium kościoła nie ratuje narodu, nie wprowadza modlitwy różańcowej dla ratowania ojczyzny, postu, pokuty, gzie było kiedy sprzedawano majątek Polski?
      Oto Ja Najświętsze Dzieciątko Jezus Odnowiciel Ducha Narodu Polskiego przychodzę do was, do całego Polskiego Narodu i pragnę was ocalić, albowiem jesteście zagrożeni, jak nigdy dotąd. Wiele krzyży spadło na Polskę, ale to, co się teraz zbliża jest nie do pojęcia dla was. Czeka was zagłada i jeszcze raz to powtarzam: wasi wrogowie chcą was wymordować, dlatego Ja przemawiam do was i pragnę nawrócenia całego Polskiego Narodu. To jest jedyny ratunek, paść przede Mną na kolana i uderzyć się w piersi. Oto Ja Jestem i wzywam was i proszę zanieście te Słowa do Moich sług kapłanów, niech biją na alarm. Niech robią wszystko, aby ratować Polskę, niech ogłoszą modlitwy, a szczególnie Różaniec, niech ogłoszą post. Niechaj klękną przede Mną na kolana razem z całym ludem wiernym i błagają Mnie o Miłosierdzie. Jedynie wielka modlitwa może was ocalić. Powiadam: wielka, całego Narodu.
      http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm
      Niestety większość hierarchów pozostaje ślepych i głuchych. Dali się wciągnąć w modernistyczny ruch tolerancji i liberalizmu, który ogarnął także Kościół. W tej ideologii nie widzą potrzeby wynagrodzenia Bogu ani ochrony przed wpływami i manipulacją zła. ,,,,
      Obietnica intronizacji pozostaje aktualna dla Polski, o ile Polska i Polacy pozostaną wierni. Odwleka się ona ze względu na hierarchów, którzy ulegają liberalizmowi. Nie potrafią otwarcie i jednoznacznie stanąć w obronie Prawdy. Oni dźwigają odpowiedzialność nie tylko za Kościół, lecz także za naród. Ich zatwardziałość serc powoduje, że zwycięstwo Niepokalanej – Królowej Narodu Polskiego – związane z aktem publicznego ogłoszenia Chrystusa Królem Polski, odciąga się w czasie.
      http://aniol-ave.blogspot.com/p/anio-ave-2010.html

    • Dzieckonmp said

      Cytat: Nie znam(bo nie ma)swietego ktory by sie sprzeciwial woli przelozonego(i to jeszce na pismie)trwal uporczywie w nieposluszenstwie,a pozniej zostal swietym.

      Widocznie mało znasz życiorysy świętych.

      Cytat:

      wedlugl ciebie dawanie dobrego swiadectwa o Medziougorju to przyklaskiwanie ksiedzu suspendowanemu,krtory przyjechal do Medziugorja w czerwcu br. i pokatnie odprawia msze sw.,robi procesje z N.S.???? opamietaj sie i sluchaj KOSCIOLA!!!

      Błędów ortograficznych mnóstwo ale jeśli byłeś w czerwcu w Medjugorje i widziałeś księdza dr. Piotra Natanka to powinieneś zauważyć ilu księży z Polski podchodziło i serdecznie go pozdrawiali w tym taki polski ksiądz z Ukrainy z brodą. Spotkałem tylko jednego młodego który rzucał się jak pies, prawie szczekał na placu i podobno był z Warszawy.

      – Co do pielgrzymek kolego to ja robię społecznie jedną w roku mimo że absolutnie nie mam na to czasu a zarabiam na tym tak że mogą Ci o tym opowiedzieć pielgrzymi których dwóch wybierałem i przedstawiałem finanse. My kolego mamy 9 noclegów i to w hotelach a nie w pensjonatach.

    • Weronika said

      Ksiadz Grzegorz sutanne w walizce wozi? A czemu nie na sobie? Ksiadz Natanek to wzor do nasladowania. Sutanna zawsze na Nim. Nikt Go za cywila nie moze wziac.Figurka Matki Bozej w rekach. PIEKNIE!!!!

    • Leszek said

      Myślę, że do do ks.P. Natanka odnoszą się te słowa Pana Jezusa z Ewangelii:

      „To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. 2 Wyłączą was z synagogi Kościoła – dop. mój). Owszem, nadchodzi godzina, w której każdy, kto was zabije, będzie sądził, że oddaje cześć Bogu. 3 Będą tak czynić, bo nie poznali ani Ojca, ani Mnie. 4 Ale powiedziałem wam o tych rzeczach, abyście, gdy nadejdzie ich godzina, pamiętali o nich, że Ja wam to powiedziałem” J 16,1-4). I precz go (tj. tego, który dawał świadectwo prawdzie) wyrzucili” (J 9,34)

      • Leszek said

        Wkradł się mały błąd, mianowicie zostało napisane:
        2 Wyłączą was z synagogi Kościoła – dop. mój).
        a powinno być: 2 Wyłączą was z synagogi (dzisiaj: Kościoła – dop. mój).

      • cox said

        Coś w tym jest.

  4. TadeuszTT said

    Muszę powiedzieć, że pielgrzym -warszawski dał niesamowite świadectwo jak diabeł się wścieka na to co ma się wydarzyć 27 września podczas święta Dwóch Serc. Ks. Piotr już od ponad miesiąca mocno woła wszystkich na ten dzień by przyjechali do Grzechyni.
    Wpis z komunikatem jest tylko o terminie wyjazdu, nie informuje na co i po co ten wyjazd. Bardzo interesujące dlaczego taka złość u pielgrzyma-warszawskiego ?
    Czyżby zły był na to święto bardzo zdenerwowany ?

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
