Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Homoseksualne małżeństwa to sakrament satanistów.

Posted by Dzieckonmp w dniu 10 Listopad 2014

Odpowiedzi: 7 to “Homoseksualne małżeństwa to sakrament satanistów.”

  1. daniel said

    Każdy z nas ma inne podejście do homoseksualistów jak i całego sakramentu małżeństwa. Owszem religia i kościoł katolicki takiego rozwiązania nie przyjmują ale czy to nei Bóg sprawił, że homoseksualiści istnieją?

    • Zamyślony said

      Nie bóg to sprawił tylko szatan i wolna wola tych osób które wybrały taką drogę – Bóg nie jest twórcą grzechu

      • szach said

        jedni są takimi, bo tacy się urodzili. Inni ,bo takimi ich ludzie uczynili !!!

        A jak ktoś jest pedofilem, to też ma Kościół mu zezwolić na spokojne dogadzanie swej chorobie ? A jak kto lubi widok krwi, to trzeba mu pozwolić na zabijanie ? Są jakieś wartości wyższe .

    • Wiesia said

      Danielu
      „Jak już mówiłem wcześniej, wasz świat jest tak pełen kłamstw, że dobro jest przedstawione jako zło, a zło jako dobro.
      Wasz świat jest odwrócony tyłem do przodu i, w rezultacie, kwitnie grzech.
      Zachęcam was, abyście powrócili do rozważania Dziesięciu Przykazań. Przestrzegajcie ich i żyjcie tak, jak powinniście w oczach Mojego Ojca.
      Łamiecie Przykazania i grzeszycie. Twierdzicie, że niektóre grzechy są dobre i przeciwstawiacie się Mojemu Ojcu.
      Przestrzeganie Praw Bożych jest słabe i kruche na świecie w tym czasie. Wielu dzieciom Bożym Moi wyświęceni słudzy nie powiedzieli o konsekwencjach grzechu.
      Tolerancja grzechu jest największym grzechem ze wszystkich.
      Tolerancja jest przebiegłym kłamstwem zasianym w umysłach ludzkości przez króla kłamstwa, szatana.
      Tolerancja jest innym sposobem usprawiedliwienia grzechu z powodu słabości człowieka do ulegania pokusie szatana.
      Obudźcie się i uznajcie grzech tym, czym on jest.
      Możecie między sobą dyskutować i bronić grzechu jak chcecie, ale nigdy nie zostanie on przyjęty w oczach Mojego Ojca.
      Aby wejść do raju musicie być wolni od grzechu.
      Aby uwolnić się od grzechu trzeba pokutować.
      Aby pokutować trzeba przede wszystkim przyjąć Dziesięcioro Przykazań.
      Wówczas należy okazać prawdziwą skruchę.
      Prawdziwą skruchę mogą odczuwać ci, którzy są pokorni wobec Mnie.
      Tylko wtedy grzech będzie odpuszczony.
      Tylko wtedy dusze będą gotowe, aby wejść do Królestwa Mojego Ojca.
      Wasz Zbawiciel
      Jezus Chrystus”
      29 lipiec 2012

    • Gosia 3 said

      Danielu! a czy to nie dopust Boży że każdy z nas ma jakiś Krzyż. To jest wielkim cierpieniem dla takiej osoby ja im bardzo współczuję. Ale my aby mieć życie wieczne mamy wziąć ten Krzyż na swe ramiona i go nieść i walczyć z grzechem a nie go akceptować. Każdemu z nas Bóg dał nam cierpienie na miarę wytrzymałości. Ja też mam swój i dopóki z nim się nie pogodziłam było mi bardzo ciężko. A gdy go zaakceptowałam i pogodziłam się z nim niosę go na Golgotę razem z moją chorą córką.

  2. kpi said

    A w Indiach nie tylko gwałcą;
    http://fakty.interia.pl/swiat/news-indie-osiem-kobiet-zmarlo-po-masowej-sterylizacji,nId,1550302#iwa_item=15&iwa_img=0&iwa_hash=63505&iwa_block=facts_news_small

  3. nadzieja said

    Kochani wie ktoś gdzie można odbyć spowiedź z całego życia? w okolicach Warszawy. Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc i informację.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
