Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Ksiądz Piotr Natanek w pierwszy dzień Synodu ostrzegał

Posted by Dzieckonmp w dniu 10 Listopad 2014

Odpowiedzi: 38 to “Ksiądz Piotr Natanek w pierwszy dzień Synodu ostrzegał”

  1. pustelnik said

    Rozmawialam wczoraj brdzo dlugo z rycerka co sie wydarzylo w mojej parafi nie znam tych ludzi.Najpierw kiedys uslyszalam od proboszcza ,ze w parafi mamy jedno biale malzenstwo .Dla mnie slowo malzenstwo to sakrament na ktorym jest Bog i nowozency ,a ostatnio wzbogacone o oredownikow z nieba sw Jozef i Matka Boza ktorzy obdarzaja nas laskami.a tu slysze od ludzi ,ze oni tacy pobozni on rozwodnik ona rozwodka wybudowali sie ,urodzilo im sie dziecko obecnie studiuje czyli dlugo sa razem ,a tu raptem slysze ,ze oni sa bialym malzenstwem jakim bialym w zwiazku to taka nazwe moge przyjac ,mowia mi ,ze proboszcz pisal do Watykanu i wydali zgode pozytywna od kilku miesiecy moga chodzic do spowiedzi iprzyjmowoc Komunie swieta ,jedna mowi do mnie bo oni tacy pobozni i tak bardzo cierpieli ,ze nie moga chodzic do spowiedzi ,a ja a oni nie cierpieli ,ze skladali przysiege Bogu i jej nie dotrzymali ,jak sobie poscielili to niech tak spia i pokutuja za siebie i wspolmalzonka szok….czyli to juz w KK jest rozwodnicy przystepuja do Komuni swietej.Ks Piotr czasami mowi ,ze biskupi daja dyspenze na post spokojnie u mnie proboszcz daje dyspenze na post .Rozmawiamy dalej ,ze kobiety sie mecza znosza cierpienia i zaczelysmy zartowac ,no moglysmy pojsc w dluga znalesc sobie kochanka kochac sie z 10 lat ,a potem biale malzenstwo …czy w dzisiejszych czasach seksu szatanskiego jest mozliwe przebywanie z kobieta i nie miec pozadania ,to jest naprawde wszystko pomieszane

    • Dana said

      To jest sprawa ich sumienia .Może nie czują tak silnego pociągu ,aby nie mogli się powstrzymać.

      • Just said

        • Just said

          Ks. Piotr Glass :” I teraz pytanie dlaczego dzisiaj ludzie ze sobą nie mogą wytrwać, dlaczego dzisiaj w małżeństwach czy w kapłaństwie ? Bo jesteśmy już poharatani z dzieciństwa. I tu jest problem. Dzisiaj ludzie poharatani idą do ślubu z dwóch stron. To że się kochają, to że się mają ku sobie, ale oni są już poharatani. O tym nikt już nie wspomina. W każdej rodzinie coś jest jak nie ma ojca to matki, a jak jest wszystko to są choroby przekleństwa, a jak nie to jest alkoholizm, a jak nie to, to jest przemoc , a jak nie to, to jest sex, a jak nie to są jakieś grzechy pokoleniowe itd., itd…. „

        • Dana said

          Poharatani ludzie to byli też kiedyś.Teraz jest sposób na problemy ,to rozwód.Tylko ,że to jest pułapka bo wchodzi się w gorsze kłopoty.Wszyscy się oszukują ,że po rozwodzie będzie im lepiej.Rozwód stał się modny i jest reklamowany w gazetach i telewizji.

        • pustelnik said

          Poprosilam Ducha swietego ,zeby pomogl mi wybrac tom i odpowiedni fragment czyli mamy przez to rozmowe wczorajszodzisiejsza dokonczona to jest tom 13 pomylilam sie

        • Kasia1 said

          kiedyś o złych chorobach,mówili po cichu ,nigdy przy dzieciach,a o rozwodnikach to o szajdemanach to szeptali i mało mówili,bo to coś złe,a teraz to głośno i nie wstydza sie.,a zło sie panoszy .Bo to o czym sie ciągle mówi to się wzmacnia.Czy to dobre ,czy złe to przez ciagłe mówienie sie wzmacnia.Myśli dobre,sięgają aniołów,a złe wiadomo czego.

    • Rici said

      z pomoca Boza jest mozliwe

      • pustelnik said

        Czy ktos gdzies czytall u wizjonerow o malzenstwach bialych rozwodnikow ,ktorzy przystepuja do Komuni swietej i jest to przyklad dla parafi ,ktorych nalezy nasladowac podziwiac jacy to oni pobozni .Ja nie atakuje osoby tylko ich czyn czyli grzech .Kidys mialam sasiada gorala ,ktory byl zonaty pojechal podczas wojny do pracy w niemczech tam poznal kobiete i z nia mial dziecko powiedzial jej ze jest kawaler .Zona po wojnie go odszukala pojechala powiedziala ,ze ma z nim dzieci on wrocil do zony ,a tamta powiedziala ,ze wiecej jej niezobaczy i dziecka i tak bylo .Drugi przyklad kobieta opowiadala jak sie zgubili podczas wojny ktos jej przekazal gdzie jest jej maz ona pojechala do niego on odprawil kobiete i zostali razem ,dla mnie to bylo takie zdziwienie ,dla nastolatki ,a ona do mnie takich rodzin bylo duzo to nie tylko ja .Kiedys nie wiedzialam ,ze skutek grzechu sie dziedziczy.

    • Radosław said

      Co mają zrobić dwie rozwiedzione osoby, które weszły w związek i urodziło im się dziecko, gdy chcą się szczerze nawrócić? Odpowiedz na to pytanie.

      • Radosław said

        Dodam, że wspólnie wychowują dziecko, które potrzebuje rodziców, bo dziecko niczemu nie jest winne.

        • gwiazdka said

          ……jeżeli to jest możliwe to wrócić do swoich partnerów / sakramentalnych / albo , roztac się / aby móc korzystać z sakramentów/ wyspowiadać się z tego grzechu , pokutować i zadbać o dzieci z innego związku…..

        • Gosia 3 said

          Do Radosława!!! Całe szczęście że Bóg podarował nam Pismo Święte gdzie wszystko jest wyjaśnione co do Sakramentu Małżeństwa. Jedynie w przypadku grzechu wszeteczeństwa czyli grzechu Sodomy i Gomory małżeństwo jest nieważne. Przykładowo gdy mąż zataił przed żoną że jest homoseksualistą lub żona przed mężem że jest prostytutką lub lesbijką to wtedy Bóg daje rozwód kościelny. Bo Bóg nie chce byśmy skażali się takim grzechem . Inne Krzyże trzeba po prostu nieść a nie uciekać przed nimi. Tak to byśmy sobie zmieniali partnerów do n-ty razy gdyby było inaczej. Co Bóg złączy człowiek nie może rozłączyć. Tłumaczenie że ktoś był niedojrzały to śmieszna argumentacja

      • Dana said

        Czy mają dzieci w poprzednich związkach ?.Kościół ich nie odrzuca, tylko nie mogą przyjmować komunii św.Mogą też zdecydować się na białe małżeństwo.

        • gwiazdka said

          …białe małżeństwo??? – jak był wcześniej związek sakramentalny – to jest to związek nierozerwalny …) na pierwszym miejscu ma być Bóg i sakramenty które sa najważniejsze ( małżeństwa ) gdzie Bóg będzie na pierwszym tam wszystko jest na swoim miejscu ….

        • pustelnik said

          Masz racje najpierw sie nie modlimy ,a pozniej nie chcemy ponosic konsekwencji swojego grzechu.Nie chcemy dzwigac swojego krzyza ,bo nie wiemy ,ze w smutko jest z nami Jezus tak blisko

        • Just said

          Ks. Piotr Glass :” Ludzie obudźmy się . Ja nie chcę widzieć szatana za każdym drzewem, ja nie chcę mieć obsesji że wszędzie jest diabeł. Ale niestety dzisiaj wpuściliśmy go wszędzie: do naszych rodzin, do nas, do naszej seksualności, do naszego mózgu. Wszędzie, do instytucji. To nie tylko że są ludzie opętani, ale całe grupy ludzi opętanych to są całe instytucje opętane”.

        • pustelnik said

          Bog zawsze czeka na owieczki nawrocone ,bo je bardzo kocha.Zal za grzechy jest laska od nas nic nie zalezy my jestesmy narzedziem w rekach Boga dlatego poscmy i modlmy sie

      • Wiesia said

        Ponieważ sama jestem tylko człowiekiem i moje „ja ” może skazić,przeinaczyć Słowo Pana Jezusa,to wklejam Radku odpowiedz w linku na Twoje pytanie.Odpowiedz jest prosta,ale nie dla wszystkich i to z uwagi na Ich stan duchowy.
        Nie jest łatwo być chrześcijaninem.

        „Nigdy nie wierzcie, że łatwo jest być Moim wyznawcą, bo tak nie jest. Niemniej jednak nadejdzie czas, kiedy wasza wiara zostanie poddana rozstrzygającej próbie — i wtedy będę wiedział, kto jest Mój, a kto nie.

        Wasz Jezus
        http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/09/23/latwo-jest-wam-mowic-ze-jestescie-chrzescijanami-jezeli-sie-was-nie-wzywa-zeby-to-udowodnic/

      • Tomasz said

        Przed wojną wielu zmieniało wyznanie aby móc się rozwieść np. Stefan Starzyński. Jest to opisane u Anny Dąmbskiej. Rozwód rozwodowi nierówny. Czasem jakaś ze stron zostaje porzucona. Sprawa jest bardzo delikatna. Nie jestem absolutnie za tym żeby w jakimkolwiek wypadku dopuszczać rozwodników do komunii św. Tak sobie zagmatwałeś życie człowieku. Popełniłeś taki błąd że niestety póki musisz ponieść tego konsekwencje. Niestety jest część ludzi którzy zbyt dosłownie podchodzą do problemu i wszystkich rozwiedzionych potępiają. Potrzebna jest rozwaga i miłosierdzie.

        • pustelnik said

          Tutaj nikt nie potepia rozwiedzionych my potepiamy grzech i mowimy nawroccie sie

        • bozena said

          Zszokowalas mnie swoja wypowiedzią, skad wiesz, od jak dlugiego czasu oni ze soba nie wspolzyją? Jesli maja dziecko 20 letnie, to moze to byc mase czasu… moze od dawna zyli jak brat ze siostrą? CZy wyobrazasz sobie jak nie latwo jest zyc obok siebie dwojga ludziom, ktorzy z milosci do Boga, by nie grzeszyc odrzucaja seks? a mieszkaja razem z powodu dziecka czy powodow ekonomicznych? To wlasnie z powodu ryzyka takiego „skanadalu” w parafii i posądzen parafian ludziom takim zabrania sie Komunii Sw – Pan Jezus zapytalby – gdzie tu jest grzech??? jedyny grzech jak widac to oburzenie i plotki – a prawde zna jedynie Bog i ich spowiednik, nie wolno oceniac rzeczy o ktorych nie mamy pojecia.

        • Tomasz said

          Trzeba dogłębnie poznać każdy przypadek aby móc oceniać. Tu jak doczytałem istnieje pewne zgorszenie bo nie wyjaśniono sprawy i ludzie mogą pomyśleć że cudzołożnik przystępuje do komunii św. Jednak każdy powinien zacząć od siebie a dopiero później patrzeć na innych. Czy naprawdę jestem bezgrzeszny i bez skazy żeby „potępiać” innych. Jaką miara ja mierzę taką i mi odmierzą. Zostawmy osądzanie i „potępianie” Panu Bogu.

  2. Just said

    NIECH BĘDZIE POCHWALONY JEZUS CHRYSTUS

    Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat!

    ks. dr Dariusz Olewiński
    „Istota i charakter królowania Naszego Pana Jezusa Chrystusa”
    Przemysław Serednicki
    „Spustoszona winnica – liberalizm i modernizm
    wobec społecznego panowania Chrystusa Króla”
    dr Stanisław Krajski
    „Masoneria i społeczne panowanie Chrystusa Króla”
    Arkadiusz Robaczewski
    „Dlaczego współczesne duszpasterstwo milczy o Chrystusie Królu?”
    dr Marcin Majewski
    „Intronizacja Jezusa Króla Polski w aktualnej sytuacji”

    To już się dzieje. Ks. Piotrze BÓG zapłać, Zawsze z Tobą Natankowcy!

    Odpowiedz

  3. pustelnik said

    Malzenstwo nie jest zwiazkiem dwoch osob,ktore maja wspolne plany na przyszlosc.Malzenstwo jest powolaniem do zycia w nierozelwalnej wiezi z drugim czlowiekiem dla jego zbawienia i dla wydania potomstwa,ktore bedzie oddawalo chwale Boga.Tym jest malzenstwo.Wezwaniem do ofiary krzyza dwojga osob.Kto nie potrafi uniesc krzyza,zyskuje wierna i podobna sobie dusze,aby wraz z nia dazyc do doskonalosci i podwojnie oddawac chwale Bogu w podejmowaniu wzajemnych trudow i przeciwnosci.Ja we wszystkim pomagam,ale musicie pamietac ,ze jestescie nierozelwalni.Jesli jedno upadnie,a drugie samo idzie ku zbawieniu,nie jest Mi mila taka ofiara,musi zawrocic,wziasc swego malzonka na wlasne ramiona i wtedy kroczyc ku Mnie.Chocby ta dusza wowczas upadala,chocby nie mogla postapic kroku Ja ja uniose Ja dam jej sily ,ale nie wazcie sie porzucac zawierzonych wam dusz malzonkow. Przede mna zlozyliscie przysiege ,ze swego malzonka przyprowadzicie do Mnie .Nie wolno wam porzocic zagubionej duszy.Ja was widze jako jedno stworzenie.Nie moze sie jedno od drugiego odlaczyc i jedno zyc jako swiete,a drugie jako jawnogrzesznik.Oboje jestescie osadzeni.Nie wazcie sie wiec troszczyc o siebie i o mnie ,a porzucac wlasnego malzonka.To on jest droga poprzez ,ktora dojdziecie do mnie.Raz obranej drogi nie porzucajcie,chocby wasz malzonek stal sie waszym najwiekszym wrogiem,niescie cierpliwie wlasna ofiare do tronu Ojca Mojego,a nie poskapi wam lask.Nie moze byc potepiony czlowiek ,ktorego malzonek ponosi za niego swieta ofiare,wiec nie troszcie siei nie pospieszajcie Mnie,bo nie potepie tych ,za ktorych odbywa sie surowa pokuta na ziemi.Widze was razemjako jedno,wiec podejmujcie swiadome cierpienie na rzecz wspolmalzonka mozecie i musicie go zbawic.Taka jest wasza rola i odpowiedzialnosc na tym swiecie.Biada duszy,ktora sama chce sie uswiecic,a nie podejmuje ofiary zycia za druga czesc swej duszyi porzuca tego,ktoremu slubowala wiernosc.To tak jakby mnie porzucila.Nie moze byc swieta dusza,ktora ma tylko polowe duszy czystej,druga zas polowezostawila gnijaca i zaniedbana skazana na potepienie.Jesli dusza czysta i prawa pragnie uswiecic malzonka ,ktory jest grzeszny ,potrzebuje tak wiele modlitwyi laski ,aby sama juz nie mogla tych lask pomiescic,wowczas laska ta rozlewa sie na cala dusze malzenska i wlewa do duszy wspolmalzonka .Trwajcie wiec mocni w wierze i nie zalujcie Mi niczegona rzecz swojego wspolmalzonka ,bo ja wlasnie poprzez was,pragne go odszukac i zbawic.Takie jest wasze powolanie.

  4. pustelnik said

    Matka Boza i swiety Jozef …. zawierzajcie sie tym najwiekszym patronomzwiazkow malzenskich i rodzin w codziennej modlitwie,a zobaczycie ,ze wkrotce wasze relacje zostana uswiecone,napelnione miloscia ,wyrozumialoscia,cierpliwoscia i checia sluzenia ukochanej osobie.Ja sam daje nieraz trudnosci w rodzinie ,aby silniej spoic malzonkow ze soba .Doceniajcie wtedy Moja laske i lgnijcie do siebie,jako do najsilniejszych punktow oparcia na ziemi.Ja jestem i pozostaje w kazdym domu w ktorym jest wzywana i czczona Moja Najswietsza Matka.Po drugie pamietajcie,aby cala rodzina uczestniczyla we wszystkich swietych sakramentach do ktorych jest uprawniona .A wiec przyjmujac Komunie swieta spowiadajac sie regularniei uczestniczac we Mszy swietej ,zyskujecie tak wielka pomoc ,ze wasze malzenstwa nie beda narazone na rozbicie ,na nie wiernosc i na wszelkie zepsucie .Ja sam wowczas staje sie wezlem nierozelwalnej miloscipomiedzy duszami malzonkow .Ja sam spajam ich milosc i wypelniam ich dusze Moja osoba tak ,ze poprzez Moja obecnosc w nich sa Mna niejako polaczeni ,poniewaz Ja jestem jeden. Pisze fragmenty z tomu 18 z oredzi Agnieszki

  5. pustelnik said

    @ Radoslaw napisala chyba wystarczajaco diabel zawsze chce usprawiedliwic sie .Osoby ,ktore cudzolozyly tak latwo nie pozbeda sie tego grzechu,dlatego ,ze jestesmy slabi niedoskonali do tego potrzebna jest laska Boza.Jak myslisz czy on jest skupiony na Mszy swietej czy on sie nikomu nie przyglada .Dziecko dziedziczy skutek grzechu rodzicow jest juz dorosle ,a za zle swoje czyny trzeba poniesc konsekwencje,jak ciezko oposcic cieple wygodne gniazdko i pokutowac

  6. pustelnik said

    @Kasia tak gdy przeklinamy ,to na zawolanie cale pieklo obok siebie mamy duchy nieczyste ,tylko na to czekaja,lepiej modlic sie i blogoslawic

  7. bozena said

    Przepraszam Pustelniku, ale nie zauwazylam od razu, ze ten post ma tyle Twoich wpisow. Naprawde, szkoda mi kiedy widze, ze Ty wiesz wiecej o grzechu i prawie KK niz Twoj ks. proboszcz. Prosze, nie gorsz sie i nie namawiaj innych do tego… Moze lepiej idz do swojego proboszcza i porozmawiaj o swoim sumieniu i Twoim problemie wobec tego co zaistnialo…

  8. bozena said

    „zaczelysmy zartowac ,no moglysmy pojsc w dluga znalesc sobie kochanka kochac sie z 10 lat” – a takie nastawienie, rowna sie przykazaniu NIE POZADAJ – czyzbyscie zazdroscili tym ludziom grzechu? Bo nie wystarczy tylko nie grzeszyc, ale wszelkie nieczyste mysli juz sa grzechem…

    • pustelnik said

      Pani Bozeno ja nie wiedzialam ze na stronie Admina nie mozna zartowac i pisac o zartach ,bo naruszam przykazanie Boze my nie mamy myslenia ponizej pepka chyba ze pani to juz pani problem nie wiem czy pani doczytala sie ze piszemy tutaj jako kolezanki nie wiem do czego ja ludzi namawiam ,ma pami racje w jednym prawa KK nie znam ,ale znam tradycje,ale jak widze ,ze sakrament malzenski jest zlamany poniewierany mam prawo upominac i omadlac .Wiem tez jakie serce takie slowa ,a ze jestem zbulwersowana nie musi pani czytac ,bo pani ma tylko jeden cel dolozyc pustelnikowi coz takie czasy nastaly ze owce wiedza wiecej niz pasterze widoc to w internecie i nie tylko prosze tylko nie myslec ,ze pasterzy atakuja .ale ja delikatnie napisalam ,ze rozmawialam z pasterzem o tym napisalam to ogolmie nie chcialam o brudach pisac Ma pani racje przykazanie NIE POZADAJ DOTYCZY NAS WSZYSTKICH PANI TEZ nawet dopatrzyla sie pani tego w zartach .Nie wiedzialam ,ze jak ludzie np kawaly opowiadaja to grzesza przykazaniem NIE POZADAJ NIE MAM WIECEJ NIC PANI DO POWIEDZENIA

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
