Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Jestem w szoku

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 Grudzień 2014

Wielu w grupie pielgrzymów blogowej pielgrzymki do Medjugorje było niedowiarkami i nie ufało że grupa która zaczęła się modlić za Palikota osiągnie jakieś sukcesy.
Czyżby się udało?
Jestem w szoku.

Palikot: Przepraszam za walkę z Kościołem! Nie, to nie żart

„Na koniec tego roku chcę przeprosić za błędy, które popełniłem w całej tej kadencji, która powoli zbliża się do końca” – napisał Janusz Palikot. Zdumiewające, czego żałuje skompromitowany polityk.

skompromitowany polityk postanowił się pokajać i przeprosić Polaków za swoje błędy.

A oto i one:

„1. Największym błędem moim i partii była decyzja o budowaniu szerokiego obozu politycznego z postkomunistyczną lewicą. Zarówno Europa Plus, jak i rozmowy z SLD ws. samorządu spowodowały, że utraciliśmy część (i to istotną) naszej wiarygodności! Niestety! Dziś wiem, że porozumienie z Kwaśniewskim, Kaliszem czy Millerem nie ma sensu. Ja i Twój Ruch jesteśmy partią zmiany, a nie władzy!

2. Drugim wielkim błędem była umowa z PO w sprawie wydłużenia wieku emerytalnego do 67. roku życia. Rząd nas oszukał, gdyż nie dokonał całościowej, proponowanej przez nas reformy emerytalnej, a tylko podniósł wiek i zabrał część pieniędzy z OFE. A miało być inaczej… Wielu ludzi ma o to żal, więc przepraszam. Nigdy więcej!

3. Błędem była też awantura z Wandą Nowicką. Jeszcze raz ją za to przepraszam.

4. W krytyce Kościoła przekroczyłem granice walki o świeckie państwo na rzecz walki z Kościołem. Nie na miejscu były wypowiedzi o dzieciach papieża i pedofilii biskupów. Bo choć wielu biskupów łamie prawo i niestety ma skłonności pedofilskie, to przecież nie dotyczy to każdego z nich!

5. Mimo wielkich sukcesów Roberta Biedronia, kariery Barbary Nowackiej, ciężkiej pracy Wandy Nowickiej, talentów Andrzeja Rozenka, Michała Kabacińskiego i Marka Poznańskiego, prawdą jest też, że wielu moich kolegów zawiodło naszych wyborców odchodząc z klubu i partii. Za to też przepraszam”.

Za fronda.pl

Odpowiedzi: 90 to “Jestem w szoku”

  1. Jozef Piotr said

    A ja mu tam nie wierzę jak parszywemu psu.
    Ci co za nim stoją , ci co go wychodowali i zapewnili majątek są najwiekszymi wrogami Polski , Polaków i Kościola.
    Z łańcucha sług piekielnych tak łatwo się nie urwie.
    To jest zmiana taktyki

    Taka , jakich wiele było w żydziorysie zmarłego nie tak dawno Mazowieckiego .
    Opisje to rzeczowo w artykule pt KATOLEWICA: KATO,LEWICA CZY ZWYKLE SREBRNIKI
    Pani Dr Ewa Kurek na str 16 , 17 , 18, Warszawskiej Gazety nr:51-52

    • Dana said

      Może Palikot wybiera się z dziećmi na Święta do kościoła.

      Był ministrantem, choć w kościele dostawał krwotoków z nosa

      „Byłem chyba najbardziej niereligijny w rodzinie, bo w liceum, w wieku lat mniej więcej 16, kategorycznie oświadczyłem rodzicom, że przestałem wierzyć w Boga, nie będę więcej chodził do kościoła. I nie chodziłem. Ale na religię chodziłem. Byłem nawet jako dziecko ministrantem i przez jakieś dwa, trzy lata kręciłem się bliżej przy kościele. I potem nagle zerwanie” – opowiada Palikot. Chodzenia do kościoła w pewnym momencie zaczął się wstydzić, w kościołku św. Jerzego w Biłgoraju regularnie dostawał krwotoków z nosa, choć wcześniej, kiedy był ministrantem, mu to nie przeszkadzało.

      „Zawsze miałem jakiś opór, żeby nie postępować dokładnie tak jak wszyscy. Jak wszyscy chodzą, to ja nie będę chodził, to właściwie jedyne uzasadnienie, które dzisiaj, wydaje mi się, potrafię z tamtego czasu uchwycić. W dodatku miałem taką dolegliwość, psychofizyczną, że bardzo często robiło mi się w kościele duszno, czasem miałem nawet krwotoki z nosa i musiałem wychodzić z kościoła, nawet w czasie mszy, stąd się biorą kłótnie…” – wyznaje polityk w rozmowie-rzece z Cezarym Michalskim pt. „Ja, Palikot”.

      http://wiadomosci.wp.pl/gid,14201416,gpage,8,img,14211007,kat,1342,title,Sekrety-Palikota,galeria.html?ticaid=114049

      • Darek said

        Z tej wypowiedzi wynika jednoznacznie że biedak potrzebuje dobrego egzorcysty . Sam sobie z tym nie poradzi

      • cox said

        Gdyby te przeprosiny były szczere (w co wątpię), to powinien wynagrodzić tym, których bezpodstawnie oskarżał o różne niecne rzeczy (pedofilia biskupów, pijaństwo śp prezydenta Kaczyńskiego itp) i usunąć się na zawsze z polityki.

    • krystynka said

      Palikot i jemu podobni dali przykład innym ,,politycznym celebrytom,, jak należy zachowywać się i mówić przed kamerami (czytaj kręcić,motać i łgać aby oko nawet nie drgnęło),W mojej okolicy jest też ,,gwiazda,, jemu podobna,owszem jak są święta narodowe to pokazuje się w kościele czemu nie,no bo przecież władza powinna. Poza takimi wystrzałami nie ujrzy jej się w kościele,no bo po co marnować czas jak można popijać w doborowym towarzystwie.Pani należy do tej partii ,która to w cudowny sposób głosy zdobyła w ostatnim głosowaniu,a dzień przed wyborami to takie zdjęcia wstawiła na fejsa,że dopiero je sama usunęła jak wytrzeźwiała.Ciszę wyborczą w inny sposób zachowali,a dla podkreślenia bibę sobie urządzili suto zakrapianą,co też uwiecznili na zdjęciach.Widocznie w sobotę już oblewali zwycięśtwo,gdy inni liczyli na sprawiedliwe i uczciwe wybory.Tak moi kochani,we łbach im się poprzewracało już do końca,a kościół traktują wolę już nie mówić jak,sami sobie dopiszcie.Dopiszę tylko ,że pani mąż już się znudził i poszedł w odstawkę (nie jej jednej zresztą ).Smutne,bardzo smutne.

    • cox said

      To jest (najprawdopodobniej ) zwykła taktyczna zagrywka przed wyborami. Palikociarnia idzie na dno. Większość ludzi nie trawi jego działań, WSIoki też najprawdopodobniej odwróciły się od niego, więc chwyta się brzytwy. Zresztą jest jedno bardzo mądre rosyjskie porzekadło ludowe- pożiwiom- uwidim.

    • bozena2 said

      Trzeba wierzyć i brać za dobrą monetę, oddawać Bogu tych ludzi , kierować się wobec nich natchnieniami Ducha Świętego . Taką sytuację miałam w pracy. Moja dyrektorka, komunistka, należąca w czasach studiów do ZMS, po wielu latach autorytarnego, nie liczącego się z ludźmi władania, po raz pierwszy w tym roku w czasie spotkania przedwigilijnego w przedmowie do nas odniosła się do Pana Jezusa i przyznała, że teraz jest innym człowiekiem , że szanuje ludzi i takie tam.Jestem świadkiem jej przemiany duchowej.Przede wszystkim za naszą placówkę modli się była pedagog, która zagłuszała swe powołanie, w końcu została siostrą zakonną. Ja sama mam pewien wpływ. Mianowicie ok. 2 lat temu podarowałam jej, z okazji chyba jakiejś okrągłej rocznicy, może nawet dyrektorowania, książkę, jeden z tomów „Orędzia na czasy ostateczne które właśnie nadeszły”. Pamiętam te wewnętrzne ponaglenia, aby jej tę książkę podarować, nie licząc się z konsekwencjami, może nawet ośmieszeniem. Pamiętam, jak wybierałam cytat z Pisma jako przesłanie. Jak biłam się z myślami , co wybrać:czy wybrać jakąś przestrogę, czy jakiś osąd. W końcu wybrałam, wbrew sobie: bo przecież była dla mnie niesprawiedliwa, nabawiłam się w pracy z nią nerwicy, błogosławieństwo „Twoje słowo jest lampą dla moich stóp i światłem na mojej ścieżce…” Ps 119,105-112 To jest najskuteczniejszy sposób pokonania zła. Mój podarunek został bardzo dobrze przyjęty, wkrótce poprosiła mnie o przebaczenie tego, co było złe między nami, a ja wtedy nawet nie wspomniałam , że była przyczyną moich problemów. Powiedziałam, że traktuję ją jak siostrę, której nie mam , że życzę jej jak najlepiej,że się cieszę itp. Kochani, myślę, że to nie były moje słowa i myśli oraz zachowanie, tylko natchnienia Ducha Świętego, ale trzeba się na nie otworzyć. .

  2. Piotr2 said

    Kłamie.

    Króluj nam Chryste.

    • szach said

      Postawa Palikota mówi nam wiele. Daje nadzieję na zmianę w Polsce. Palikot dobrze wie, co mu się opłaci a to oznacza, że uznał, iż na dotychczasowym wózków daleko już nie zajedzie i trzeba podlizywać się wierzącym.Czyli ,zmiany już za progiem. Oby jak najszybciej, bo Polska ginie.

      • Chrobry.pl said

        Niestety, Palikot chce omamić Polaków. A to jest mu potrzebne do walki o fotel prezydenta RP. Mnie na to nie nabierze – ale czy innych też nie ?

      • halina said

        Palikot wie że zrobił źle,
        od samego początku wiedział to,
        ale robił wszystko z pychy egoizmy wyrachowania dla pieniędzy i sławy .

        i żeby mógł zacząć od nowa musi odciąc to co było ,
        grubą kreską , i mówić że on już jest inny .

        Ale to tak nie działa .

        A przecież to co robił czynił z własnej woli z pełna swiadomoscia skutków i nastepstw z tego wyplywajacych .
        Ten gest jest po to by odbudować zaufanie ,.
        By nadal pasozytować i mieć ciepła posadke dla korzyści własnych .
        Jak wszyscy politycy ,
        .W mysl co sie nie robi dla darmowych pieniedzy
        bo można byc panem i władcą i żadnych konsekwencji z podejmowanych decyzji nie ponsić .

        Pamietam jak Walc -Gronkiewicz zaczynała kariere polityczna , jaka bardzo religijna sie przedstawiała .
        Po to by zyskać zaufanie ludu wierzącego , ze ona także wierząc a…a jak doszła do władzy to sie wypięła i czerpie garsciami z tego korzyści materialne ,,,Uwłaszczyła sie i zajeła ciepła dobrze płatna posadke .Do woli może zadawalać swoje ego . A czy dba o interesy tych którzy ja wybrali ? – nie – tylko z gejostwem sie brata bo tam pieniądze i władza .

        To samo czyni teraz Palikot , przedstawia sie jako przyjaciel Koscioła ,
        a za chwile gdy stanie na nogach po tym upadku ,
        okaże sie że jest to ten
        który wszedł w szeregi kościoła
        tylko po to by wbic mu nóz w plecy .
        Takim ludziom sie nie wierzy .
        Takich ludzi sie omija wielkim łukiem
        i robi wszystko by miec jak najmniej z nimi doczynienia .
        Takich ludzi historia będzie wyrzucała poza nawias i oceniała krytycznie ..
        Naszym zadaniem jest wyrzucanie ich poza nawias wspólnoty która trwa w przyjażni współpracy wspomagając sie wzajemnie . Dość pasożytów i wykorzystywaczy fałszywców bo oni burzą ład porządek harmonie , moznośc budowania Królestwa Bożego w wymiarze materii ..

        Co za wartość ma człowiek który dla srebrników i sławy walczy z Bogiem i kosciołem którego był członkiem . Zdradza i robi wszystko by zadać mu cios śmiertelny .
        On powinien pierwsze przed Bogiem leżeć krzyżem i Jego prosic o przebaczenia , a nie naród , za to że zrobił mu krzywde .
        Czynami niech sie wykaże , nie słowami , bo on mówi co mu slina na język przyniesie , i co wieksze korzysci da , ,.
        Niech zapracuje teraz dla dobra kraju i koscioła tyle ile krzywdy wyrządził i co zepsuł .

        Szaweł , który stał sie Pawłem z woli Boga , jak zrozumiał swój błąd w pierwszym względzie naprawił relacje z Chrystusem Królem , a potem dopiero poddał sie do dyspozycji tych którzy tworzyli na ziemi kościół Chrystusowy .
        A czy on naprawił swój bład względem Założyciela Koscioła ?

        Dwulicowość i fałsz aż kapie .

        Dobrze by było gdyby Palikot zaszył sie gdzieś w kącie
        i zszedł na zawsze z tego swiecznika polityka ,
        bo nikt nie chce mieć nic z nim doczynienia .
        Miał swoje piec minut ,na wysokosciach
        napisał niechlubna karte przez ten czas .
        Tego co sie wydarzyło słowo przepraszam nie wymaże ,
        ani prawdy zapisanej życiem nie zmieni .
        Pozostawił niesmak po sobie
        i odrzucenie tego co soba reprezentował i reprezentuje

      • antonio said

        Nie łudzcie ze bedzie lepiej, po wojnie jak ktos z nas przezyje, jak komu pisane,trzeba byc bardzo ostroznym co do ludzi, patrzec na ich owoce.Juz tacy byli co pokazywali sie przed kamerami co sie nawrócili, a za niedługi czas pokazali co innego.Palikot nalezał (nalezy) prawdopodobnie do masonerii ,i wysokim stopniem, a tam przysiega zobowiazuje,albo smierc.Ja juz nie ufam ani Prawicy ani Lewicy, jak ksiadz Natanek mówi wszyscy tacy sami ,tylko partie inaczej sie nazywaja TYLKO BÓG W TRÓJCY JEDYNY I PRZENAJSWIETSZA MARYJA DZIEWICA KRÓLUJ NAM CHRYSTE !!! AMEN !!!!!!!!

  3. Piotr2 said

    O, mój Boże, mój kochający Ojcze ,
    przyjmuję z miłością i wdzięcznością
    Twoją Boską Pieczęć Ochrony.
    Twoja Boskość obejmuje moje ciało i
    duszę na wieczność .
    Chylę się w pokornym dziękczynieniu
    i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i
    wierność ,
    mój ukochany Ojcze.
    Błagam Cię, chroń mnie i moich
    bliskich tą szczególną Pieczęcią .
    Ślubuję moim życiem służyć Ci na
    wieki .
    Kocham Cię, drogi Ojcze.
    Pocieszam Cię w tych czasach, drogi
    Ojcze.
    Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i
    Bóstwo najmilszego Syna Twojego
    na przebłaganie za grzechy świata i
    dla zbawienia wszystkich Twoich
    dzieci.
    Amen.

    Króluj nam Chryste.

  4. ola said

    Chce startować na prezydenta to obrał taktykę „udawania pokornego” – kto mu uwierzy, za nim stoją masoni wrogowie nr 1 Polski i Kościoła.

    • Jozef Piotr said

      To bardzo trafne!
      Ale trzeba wymienić nazwiska.
      Wszyscy ci „wujkowie” ze „starszych ludzi w wierze” ktorzy go wyniańczyli , dawali „papu” pochodzą z najbardziej skrajnego skrzydla tzw „lewicy komunistycznej” poprzez swoje działania wykazali się wojownikami ideologi skrajnego lewactwa.
      Organizacja ktora go wyniosła do BOGACTWA i ROZRABIACTWA IDEOLKOGICZNEGO
      to”
      http://bilgoraj.com.pl/bilgorajskie-stowarzyszenie-kulturalne-im-i-b-singera-bilgoraj,16,1461,o.html

      ..”Biłgorajskie Stowarzyszenie Kulturalne im. I. B. Singera jest dobrowolnym, niepolitycznym i samorządnym stowarzyszeniem nie zarobkowym osób fizycznych, których celem jest: OCHRONA I PROMOCJA WIELOKULTUROWEJ TRADYCJI ZIEMI BIŁGORAJSKIEJ.

      Zarząd stowarzyszenia stanowią:

      * Prof. Paweł Śpiewak – prezes zarządu
      * Prof. Marian Harasimiuk – sekretarz zarządu
      * Henryk Wujec – członek zarządu
      * Artur Bara – członek zarządu, skarbnik
      * Zuzanna Brzozowska – członek zarządu

      Duchowo całe przedsięwzięcie wspiera Jezuita ojciec Wacław Oszajca, podporą finansową stowarzyszenia jest poseł Janusz Palikot.”……

      Wystarczy spojrzeć na nazwiska i już się wszystko wie.
      Kto jest kto w tej ferajnie można znależć w necie i np: artykuł:http://blogpress.pl/node/2189
      tytul „Niezastąpieni z SB”
      cyt:,,,,,,:sprawie przeszłość pana Bary nie ma znaczenia a dodatkowo autor notatki wie kim jest pan Bara, który zresztą swojej przeszłości nie ukrywa. Nie był to jedyny temat korespondencji. Przypomniałem też że kilka lat wcześniej w Biłgoraju wybuchł spór, o którym rozpisywała się prasa ogólnopolska, o nazwę ulicy – czy ma nosić imię I. Singera czy kard. Wyszyńskiego. Opublikowano wówczas wypowiedź zwolennika opcji „prosingerowskiej” pana Zbigniewa Białonia, przewodniczącego rady osiedla przez które przebiegała ulica. W latach osiemdziesiątych szefem, czy wiceszefem SB w Biłgoraju był pan o nazwisku Zbigniew Białoń, a według wszelkich znaków na niebie i ziemi nie jest to przypadkowa zbieżność nazwisk. Dziennikarz z którym wymieniłem mejle odparł, że sprawę sporu o nazwę ulicy zna bardzo dokładnie.

      W zasadzie nic się nie stało. Jeden SBek został skarbnikiem Stowarzyszenia do którego należy wraz z Henrykiem Wujcem, Pawłem Śpiewakiem, Waclawem Oszajcą i Januszem Palikotem. Udziela wywiadów. Drugi, jeszcze ważniejszy eSBek wypowiada się do prasy na lokalne, a jednak politycznie ważkie tematy. O przeszłości panów się nie wspomina, przecież nie tego dotyczy rozmowa. „”””
      Coś można poznac w artykule:
      http://www.kontrowersje.net/tresc/cham_bezideowy_palikot_pozywa_kulturalnego_matke_kure
      oraz:
      http://wiadomosci.onet.pl/tablica/ilu-zydow-poslal-na-smierc-szmalcownik-marian-pali,1667,238933,96499983,watek.html

      Korzenie Palikota i jego rola w polskiej polityce
      na linku:http://3obieg.pl/korzenie-palikota-i-jego-rola-w-polskiej-polityce

      Wiecej informacji mozna latwo znależć, jest tego b duzo
      jak chociażby na :http://niezalezna.pl/4368-dyzma-palikot
      I cytat:
      „…Pierwszą spółkę Janusz Palikot założył w 1988 r. – przez dwa lata przedmiotem jej działalności było m.in. brakowanie (czyli niszczenie) archiwów. Kolejne firmy zajmowały się głównie handlem, a ich wspólny mianownik stanowili tworzący je ludzie. Wśród bliskich współpracowników Janusza Palikota znalazły się osoby z PZPR, SB, ZMS, które swoje zawodowe doświadczenie spożytkowały też w innych firmach, m.in. w spółkach Jana Wejcherta, twórcy telewizji TVN, w Agorze czy w lokalnym samorządzie.

      Bez pomocy współpracowników byłoby raczej niemożliwe dojście biednego chłopaka z Biłgoraja do olbrzymiej fortuny. To ich kontakty – zwłaszcza te sprzed 1990 r. – przyczyniły się do rozwoju firm Janusza Palikota. On sam miał niewiele, co wynika z jego wspomnień.

      Rodzinny dom Janusza Palikota mieścił się przy ul. Ogrodowej. „”””””

      ..

      • szach said

        źródłem lepszego statusu materialnego Palikota była znajomości z członkami Konfederacji Pracodawców Polskich m.in. p. Bochniarz. Wspominał o tej znajomości kiedyś Palikot na swojej stronie.

  5. Kasia1 said

    on wszystko zrobi ,aby dostać sie do władzy,to zły człowiek.Modlić się za jego dusze trzeba ale to co mówi to nic nie warte.Obecna waładza to musiałaby wymrzeć co do ostatniego plemnika bo oni sa tak zanieczyszczeni,że nie widza innych,tylko kasa,kasa ,tak jakby to było wszystko.

  6. Tomasz said

    Nie wierzę w ani jedno jego słowo. Nawet w tej wypowiedzi jakby wczytać się szczegółowo są jakies niby pseudo przeprosiny a tak naprawdę jest jad. Tu chodzi o zwrócenie na siebie uwagi i nic więcej. Nawrócenie to jest jednak zupełnie coś innego niż teraz prezentuje Palikot.

    • Anka said

      +
      ”Nawrócenie to jest jednak zupełnie coś innego niż teraz prezentuje Palikot.”

      Tym bardziej, że dał Bogu zaszczytne czwarte miejsce w tym swoim ”rachunku sumienia”.
      Mimo wszystko życzę mu szczerego powrotu do Boga. I wszystkim jemu podobnym, też.

  7. Tomasz said

    Palikot to najbardziej zaprzedana Złu osoba publiczna. Można go porównywać tylko z Urbanem. Otwarcie bluźni Bogu. Chce zniszczyć nie tylko Kościół ale i cała kulturę chrześcijańską. wyrósł na nienawiści okazywanej śp. Prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu. Bliski przyjaciel Tuska i Komorowskiego. W jego życiu osobistym też jest bardzo mrocznie. Przed lat przeklął umierającego na chodniku ojca. Matka w niewyjaśnionych okolicznościach w wieku 75 lat popełniła samobójstwo. Zło w końcu dosięgnie jego samego.

  8. bylekto said

    Jesteście ofiarami krętacza. Zagłosujcie na niego w najbliższych wyborach, bo o to mu chodzi. Przy okazji zobaczcie za co NIE przeprosił.
    Lista będzie bardzo obszerna.

  9. Dana said

    Jan Kasprowicz

    Że, jako mówi wam wszystkim
    Dawne, odwieczne orędzie,
    Z pierwszą na niebie gwiazdą
    Bóg w waszym domu zasiędzie.
    Sercem Go przyjąć gorącym,
    Na ścieżaj otworzyć wrota –
    Oto co czynić wam każe
    Miłość, największa cnota.
    „Przy wigilijnym stole.

  10. anzelmik said

    Może sobie przepraszać i to wiele razy – I tak nikt przy zdrowych zmysłach na niego niezagłosuje !!!
    Tacy ludzie bez honoru i ambicji , takie marionetki Tuska (głosuje wszystko co mu on podsunie albo wstrzymuje sie od głosu co jest równoznaczne z poparciem) – tacy ludzie powinni całkowicie zniknąć z polityki. Całkowicie !!!

    • Beata said

      Zgadzam się w pełni z twoją wypowiedzią, cała ta partia to wysoce toksyczni ludzie dla całego kraju. Człowiek przy zdrowych zmysłach, nawet będąc ateistą, nie powinien na nich głosować. Społeczeństwo udzieliło im „wyraźnej karty zaufania społecznego”, oczywiście w perojatywnym zabarwieniu, niedługo odejdą na śmietnik historii, a w pamięci Polaków pozostaną jako szkodniki i ludzie walczący z Bogiem. Poznali już chyba, że nie tędy droga. Na opamiętanie jest już za późno, wyjdzie nam to, tzn. społeczeństwu na dobre. Pozdrawiam wszystkich i życzę błogosławionej niedzieli.

    • aleks said

      „Marionetki Tuska” Hmm, a Tusk czyją jest marionetką? Palikot należał i pewnie jeszcze jest wpływowym masonem, bo uczestniczył w klubie 300 najbardziej wpływowych masonów na świecie (klub Bildelberg). To ich wytyczne miał wprowadzić na Polskę. Póki co, nasze katolickie społeczeństwo nie dało sie nabrać na – „państwo świeckie.”
      OBY to było szczere, ale wówczas powinien zdać mandat posła, włożyć włosiennicę i – czynić dobro wokół. Dopiero po wielu latach, gdy spłaci dług względem Ojczyzny i społeczeństwa, mógłby zacząć od np. radnego gminy.

  11. Dana said

    Nie mogliśmy znaleźć drogi do Nieba,
    a więc Niebo przyszło do nas na ziemię.

    Brakowało nam słońca i chleba,
    teraz Bóg stał się Światłem i Chlebem.

    Grzech i śmierć były niezwyciężone.
    Teraz w Bogu mamy obronę.

    Dzisiaj broni nas Boże Dziecię,
    przed całym złem na tym świecie,
    więc oddajmy Mu nasze serca,
    niech już w zimnej stajence nie mieszka.

  12. Dana said

    Wstrzymaj, Jezu Malusieńki,
    czas, co pędzi jak szalony,
    pozwól podać sobie rękę,
    wszystkim ludziom pokłóconym.

    Niech blask Betlejemskiej Gwiazdy
    serca topi nam powoli.
    Bądźmy ciepli sobie wzajem,
    bądźmy ludźmi dobrej woli.

  13. Dana said

    Dzień 6 (21 grudnia) Nowenna

    Uszy Boskiego Dzieciątka łaskawie wysłuchują modlitw ludzi pokornych i ubogich w duchu. Ofiarujmy Mu nasze uszy, a szczególnie wewnętrzny słuch naszego serca, abyśmy odwracając się od zdradliwych podszeptów świata, ciała i złego ducha, tym łatwiej mogli usłyszeć natchnienia łaski. Szanujmy ten Boży głos w naszych sercach i wypełniajmy jego nakazy.
    Modlitwa
    O Boskie Dzieciątko, nakłoń Twe uszy ku naszym prośbom i błaganiom. Przyjmij łaskawie nasze uwielbienia i dziękczynienia, nie zważając na naszą nędzę. Ofiarujemy Ci nasz słuch i prosimy, uczyń nas pilnymi w słuchaniu Twego słowa, abyśmy przyjmując je ochotnym sercem i wypełniając z miłością, zasłużyli na wsłuchiwanie się w niebiańskie melodie, których ludzkie ucho nie słyszało. Amen.

  14. Dana said

    Modlitwa wstępna na każdy dzień nowenny
    Wszechmogący wiekuisty Boże, Panie nieba i ziemi, który objawiasz się maluczkim; spraw, prosimy, abyśmy z należną czcią uwielbiając święte tajemnice Dzieciątka Jezus, Twojego Syna, i wiernie wstępując w Jego ślady mogli dojść do królestwa niebieskiego obiecanego maluczkim. Który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen.

    Modlitwa na zakończenie każdego dnia nowenny
    O Boże Dziecię, prosimy Cię, spraw, abyśmy coraz doskonalej należeli do Ciebie i służyli Ci coraz lepiej. Chcemy Cię miłować w naszych bliźnich i szerzyć Twoje Królestwo wszędzie, gdziekolwiek się znajdziemy. Amen.

  15. MariuszInfo said

    21 grudnia, IV Niedziela Adwentu

    (2 Sm 7,1-5.8b-12.14a.16)
    Gdy król Dawid zamieszkał w swoim domu, a Pan poskromił wokoło wszystkich jego wrogów, rzekł król do proroka Natana: Spójrz, ja mieszkam w pałacu cedrowym, a Arka Boża mieszka w namiocie. Natan powiedział do króla: Uczyń wszystko, co zamierzasz w sercu, gdyż Pan jest z tobą. Lecz tej samej nocy Pan skierował do Natana następujące słowa: Idź i powiedz mojemu słudze, Dawidowi: To mówi Pan: Czy ty zbudujesz Mi dom na mieszkanie? A teraz przemówisz do sługi mojego, Dawida: To mówi Pan Zastępów: Zabrałem cię z pastwiska spośród owiec, abyś był władcą nad ludem moim, nad Izraelem. I byłem z tobą wszędzie, dokąd się udałeś, wytraciłem przed tobą wszystkich twoich nieprzyjaciół. Dam ci sławę największych ludzi na ziemi. Wyznaczę miejsce mojemu ludowi, Izraelowi, i osadzę go tam, i będzie mieszkał na swoim miejscu, a nie poruszy się więcej, a ludzie nikczemni nie będą go już uciskać jak dawniej. Od czasu kiedy ustanowiłem sędziów nad ludem moim izraelskim, obdarzyłem cię pokojem ze wszystkimi wrogami. Tobie też Pan zapowiedział, że ci zbuduje dom. Kiedy wypełnią się twoje dni i spoczniesz obok swych przodków, wtedy wzbudzę po tobie potomka twojego, który wyjdzie z twoich wnętrzności, i utwierdzę jego królestwo. Ja będę mu ojcem, a on będzie Mi synem, a jeżeli zawini, będę go karcił rózgą ludzi i ciosami synów ludzkich. Przede Mną dom twój i twoje królestwo będzie trwać na wieki.

    (Ps 89, 2-5.27.29)
    Na wieki będę sławił łaski Pana

    Na wieki będę sławił łaski Pana,
    moimi ustami będę głosił Twą wierność przez wszystkie pokolenia.
    Albowiem powiedziałeś: „Na wieki ugruntowana jest łaska”,
    utrwaliłeś swą wierność w niebiosach.

    „Zawarłem przymierze z moim wybrańcem,
    przysiągłem mojemu słudze Dawidowi:
    Utrwalę twoje potomstwo na wieki
    i tron twój umocnię na wszystkie pokolenia”.

    On będzie wołał do Mnie: „Ty jesteś moim Ojcem,
    moim Bogiem, opoką mego zbawienia”.
    Na wieki zachowam dla niego łaskę
    i trwałe będzie moje z nim przymierze.

    (Rz 16,25-27)
    Temu, który ma moc utwierdzić was
    zgodnie z Ewangelią i moim głoszeniem
    Jezusa Chrystusa,
    zgodnie z objawioną tajemnicą,
    dla dawnych wieków ukrytą,
    teraz jednak ujawnioną,
    a przez pisma prorockie na rozkaz odwiecznego Boga
    wszystkim narodom obwieszczoną,
    dla skłonienia ich do posłuszeństwa wierze,
    Bogu, który jedynie jest mądry,
    przez Jezusa Chrystusa,
    niech będzie chwała na wieki wieków.
    Amen.

    (Łk 1, 38)
    Oto ja służebnica Pańska, niech mi się stanie według twego słowa.

    (Łk 1,26-38)
    W szóstym miesiącu posłał Bóg anioła Gabriela do miasta w Galilei, zwanego Nazaret, do Dziewicy poślubionej mężowi, imieniem Józef, z rodu Dawida; a Dziewicy było na imię Maryja. Anioł wszedł do Niej i rzekł: Bądź pozdrowiona, pełna łaski, Pan z Tobą, błogosławiona jesteś między niewiastami. Ona zmieszała się na te słowa i rozważała, co miałoby znaczyć to pozdrowienie. Lecz anioł rzekł do Niej: Nie bój się, Maryjo, znalazłaś bowiem łaskę u Boga. Oto poczniesz i porodzisz Syna, któremu nadasz imię Jezus. Będzie On wielki i będzie nazwany Synem Najwyższego, a Pan Bóg da Mu tron Jego praojca, Dawida. Będzie panował nad domem Jakuba na wieki, a Jego panowaniu nie będzie końca. Na to Maryja rzekła do anioła: Jakże się to stanie, skoro nie znam męża? Anioł Jej odpowiedział: Duch Święty zstąpi na Ciebie i moc Najwyższego osłoni Cię. Dlatego też Święte, które się narodzi, będzie nazwane Synem Bożym. A oto również krewna Twoja, Elżbieta, poczęła w swej starości syna i jest już w szóstym miesiącu ta, która uchodzi za niepłodną. Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego. Na to rzekła Maryja: Oto Ja służebnica Pańska, niech Mi się stanie według twego słowa! Wtedy odszedł od Niej anioł.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2014/

    • MariuszInfo said

    • MariuszInfo said

      Podobnie jak król Dawid pragniemy zbudować Bogu świątynię. Żeby było wiadomo, gdzie jest, gdzie Go można znaleźć. Świątynię piękną i trwałą, na miarę naszych możliwości i naszego wyobrażenia o wielkości Boga. Budujemy ją z najbardziej wzniosłych pojęć, subtelnych poruszeń serca, tkamy misterne zasłony definicji. Tu będziesz, mówimy do Boga, i na chwilę czujemy się bezpiecznie. Ale Bóg się wymyka, nie może usiedzieć na miejscu. Jest wszędzie. „Z nami”.

      • gwiazdka said

        http://www.echochrystusakrola.org/assets/files/2010-10/bersini_francesco_madrosc_ewangelii.pdf

      • pio0 said

        Obdarowana ponad miarę

        Maryja obdarowana przez Boga. Obdarowana ponad miarę – łaski pełna. Obdarowana Jezusem – Słowem Wcielonym. Takie obdarowanie budzi lęk. Jak to możliwe? Dlatego Bóg słowami Gabriela zaprasza Ją do ufności: „Nie bój się, Maryjo, bo Bóg Cię obdarzył łaską”. Maryja przestaje się lękać, bo powierza się miłości Boga: „Tam, gdzie jest miłość, nie ma lęku, doskonała miłość odrzuca lęk” (1 J 4, 18). Ona, która doświadcza umiłowania ponad miarę i zostaje wypełniona Bożą łaską, pokornie zawierza się otrzymanemu darowi: „Jestem służebnicą Pana; niech mi się stanie według twego słowa”.

        Modlitwa

        Jezu, ja także jestem obdarowany ponad miarę. Ojciec dał mi Ciebie a wraz z Tobą wszelkie łaski i nieskończoność swojego przebaczenia. Oto ja, Panie, niechaj Twoje słowo spełnia się w moim życiu. Amen.

      • Dana said

        Pan Jezus czeka na nas wszędzie i w kościele też.

    • Powiew ze wschodu said

      21 grudnia Żywot świętego Tomasza, apostoła
      http://dialogsercamilosci.eu/2014/12/21/21-grudnia-zywot-swietego-tomasza-apostola/
      Modlitwa
      Dozwól nam, o Panie, prosimy Cię, obchodzić radośnie uroczystość Twego świętego apostoła Tomasza, ażebyśmy wsparci zostali jego przyczyną i z należytym oddaniem naśladowali wiarę Jego. Przez Pana naszego Jezusa Chrystusa. Amen.

  16. serce333 said

    Pamiętajmy o jednym w myśl nakazu Jezusa: życząc mu źle i złorzecząc „przesuwamy go” ściągając demony do niego w stronę zła. Wtedy dużo więcej uczyni złego i szkód w naszej Ojczyźnie.
    Błogosławiąc mu i modląc się o jego nawrócenie i odsunięcie demonów, uczynimy o niebo lepszy wybór dla Polski – osłabną i związane będą w niemocy działania demony na niego wpływające, na jego działania i decyzje.
    „Wybierajmy ekonomię nieba” i sprytnie jak nakazuje Jezus. Bądźmy roztropni więc postawmy blokadę złu które na niego niesamowicie oddziaływało lub oddziałuje i postawmy mur ochrony z aniołów , choćby krótką modlitwa za niego .
    To nie łatwe by modlić się za kogoś kto tyle zła uczynił Kościołowi i Ojczyźnie ale to jedyna droga by mniej mógł czynić zła w przyszłości. A to że żaden zdrowo-myślący człowiek nie zagłosuje na ludzi pod wpływem demonów i wyrządzających Polsce tyle bólu i uderzeń , to chyba oczywiste. On już jest jako polityk i tak na odpływie z pokładu i teraz trzeba już myśleć o nim jako o nieszczęśliwym uwikłanym w zniewolenia demoniczne bracie. Szczególnie w tym czasie łask w czasie Bożego Narodzenia. Bóg może wszystko , przypomnijmy sobie jak Szawła zwalczającego chrześcijan przemienił w pięknego żołnierza Chrystusa. I tego życzę Palikotowi i podobnym jego , by przemienili serca i stanęli po stronie Mądrości i Boga i Maryi . Amen.

    Z Bogiem i Maryją

    • KRYSTYNA said

      BÓG ZAPŁAĆ !

      NIECH NASZEMU BRATU JANUSZOWI – PAN BÓG BŁOGOSŁAWI !

      Benedicat tibi Dominus et custodiat te;

      ostendat faciem suam tibi et misereatur tui.

      Convertat vultum suum ad te et det tibi pacem.

      Dominus benedicat te.

      • KRYSTYNA said

        BŁOGOSŁAWIEŃSTWO MA MOC CZYLI O SILE TWOJEGO SŁOWA

        Książka opowiada o niezwykłej mocy słów, które każdy z nas może codziennie wypowiadać. Słów, które niosą szczególną obietnicę, że jeśli je wypowiemy, to w realny sposób, powołując się na Słowo Boga, umocnimy nasze domy, pomnożymy dobra, uczynimy nasze życie płodnym, ugasimy pragnienie… Mało tego! To wszystko stanie się udziałem każdego, nad kim wypowiemy te Słowa.

        Wypowiadaj słowa błogosławieństwa nad każdą spotkaną osobą, „bo wzywając moje Imię nad nimi, Ja będę im błogosławił”.

        Oto główny powód dla którego powstała ta książka: Bóg osobiście będzie działał w naszym słowie, jeśli będą to słowa błogosławieństwa.

        http://www.sklep.deon.pl/produkt/art,50168,blogoslawienstwo-ma-moc-czyli-o-sile-twojego-slowa.html

        CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
        ___________________________________________________________

    • Piotr2 said

      Nie zauważyłem aby ktoś mu tutaj życzył źle i złożeczył
      Na moje błogosławieństwo i modlitwę zawsze może liczyć.
      Nie można ot tak sobie wystąpić przed szereg i powiedzieć ” przepraszam i wybaczcie”. Należy naprawić całe wyrządzone zło. Przecież owoce jego decyzji politycznych nadal trwają. Są to wszystkie ustawy antyboskie i antypolskie przeforsowane i przegłosowane w sejmie.
      Dopóki to nie zostanie naprawione to nie ma mowy o pełnym nawróceniu.
      Święty Paweł Apostoł całe swoje życie pokutował i oddał Bogu aby naprawić całe wyrządzone przez siebie zło.
      Warunki dobrej spowiedzi wszyscy znają, są to:

      1. Rachunek sumienia
      2. Żal za grzechy
      3. Mocne postanowienie poprawy
      4. Wyznanie grzechów
      5. Zadośćuczynienie Bogu i bliźnim.

      Życzę mu wszystkiego dobrego i Bożego Błogosławieństwa.

      Króluj nam Chryste.

  17. Tomasz said

    http://www.fronda.pl/a/paw-palikota-i-michalskiego-czyli-zdjac-polske-z-krzyza,37478.html

    Wg mnie Palikot przekroczył 10-ty albo 11-ty stopień pychy. Tu już prawie nie ma szans na odwrót. Tylko cud.

  18. Jan said

    Po owocach poznaje się drzewo.

  19. Dana said

    Palikot zamieszkał w dawnym domu parafialnym w Lublinie.

    Skąd pomysł, by tu się przeprowadzić? – Miałem coś takiego zawsze w duszy jak marzenie, żeby mieszkać na Starym Mieście – opowiada Janusz Palikot.

    A że jego życie związane było z Lublinem i Biłgorajem, chciał kupić jakąś nieruchomość właśnie na Starym Mieście. Zrobił to, gdy tylko nadarzyła się okazja.W sumie cały remont zajął dziesięć lat, od 1996 r., kiedy to kupiłem, do grudnia 2006 r., kiedy po raz pierwszy zjadłem tu kolację i przespałem pierwszą noc – wspomina Janusz Palikot.

    Palikot rocznik 1964. Pochodzi z Biłgoraja, gdzie na przełomie lat 80. i 90. założył swoją pierwszą firmę. Wraz z ojcem handlował drewnianymi paletami. Potem zajął się handlem, tworząc siec sklepów.

    Pierwszych milionów dorobił się, zakładając rozlewnię win musujących w Woli Dużej pod Biłgorajem. Potem kupił od państwa lubelski Polmos.

    Po zaangażowaniu się w politykę wycofał się z biznesu. W czerwcu 2005 r. wstąpił do Platformy Obywatelskiej, kilka miesięcy później został posłem. Był szefem partii Donalda Tuska na Lubelszczyźnie. Zapewniał, że wystartuje w wyborach na prezydenta Lublina. Słowa jednak nie dotrzymał. Przed niespełna trzema laty założył Ruch Palikota.

    • Jozef Piotr said

      Oh ,,,,jaki piękny obrazek ………..niby cukierek ? A to wszystko jest cukierkową stroną medalu.
      Ta druga strona makabrycznie straszna.

    • halina said

      No i jeszcze dopisać trzeba że dla Janusza kończy sie ciepła posadka polityka , z czego wiec utrzymywał sie będzie , skoro skończył z biznesem ?
      Pójdzie na tego co tirem jeździ po Unii ,,,,,,,
      Miła perspektywa ,,,,,, haha

      Ale wszystko sie w życiu kończy i to co cieszy i to co boli .

      • Dario said

        Co pani widzi złego w jezdzeniu Tirem, jak to pani nazywa po Unii Europejskiej. Tysiace Polaków tak pracuje, bo nie mają innych „milszych ” perspektyw. Życzę miłej niedzieli i chwili zastanowienia przed napisaniem czegoś co miało być zabawne.

      • Jozef said

        Oj ! Halina – jesteś niedoinformowana I to w stopniu gigantycznym.

        Ten człowiek jest miliarderem. Majdan załatwili mu towarzysze- bracia . Po to mu to załatwili aby był na ich usługach
        Z grubych rzeczy:
        W swoim czasie posiadacz Lubelskiego monopolu spirytusowego , Browarów lubelskich rownież
        Po przejściu do polityki to wszystko zostało spieniężone

        Majetności – obok form gotowkowych i kapitałowych:
        Posiadlośc (bogata) gdzieś na Suwalszczyżnie . wlasny samolot aby tam dolatywać , dolatywać tam i gdzie indziej również. Mieszkania (warszawa) , Kamienice (Lublin) a co za granica ?

  20. As said

    Jako człowiek jest jeszcze do uratowania, dla Miłosierdzia Bożego nie ma rzeczy niemożliwych przecież, nie plujmy więc na człowieka jadem. Jako polityk, powinien jednak zniknąć i nigdy więcej nie pojawiać i wypowiadać się publicznie.

    • serce333 said

      Dokładnie tak. Ratujmy duszę. Ale bądźmy czujni bo może jeszcze podnieść łeb znów. Na pewno nie wolno ufać ludziom którzy są nieobliczalni i pod takim wpływem złego jak Palikociarze. Pamiętajmy że nie ma przypadków – kiedyś czarownicy i wiedźmy palili i palą nadal w obrzędach okultystycznych właśnie koty – możliwe międzypokoleniowe więzy które go dotyczą istnieją i są silne. Byłoby wspaniale gdyby poddał się egzorcyzmom. Może wtedy wiele dobrego zrobiłby dla Polski mówiąc o rzeczach, które nawet do głowy nam nie przychodzą i nie wiemy o nich …. jeszcze… Ale prawda ma to do siebie , że wcześniej czy później wypływa na wierzch, nawet ta najbardziej ukrywana. Bo Bóg jest silniejszy od zła i będzie tak na wieki.

      Z Bogiem i Maryją.

    • cox said

      Podpisuję się pod tą wypowiedzią.

  21. Atanazy said

    Bardzo brzydko osądziliście p. Palikota, nie dostrzegając, że okrywa go Przenajdroższa Krew Pana Jezusa, przelana za każdego grzesznika.

    Nikt nie ma prawa osądzać bliźniego. Kwestionując objawy początków nawrócenia, ryzykujecie grzech przeciwko Duchowi Świętemu. Proponuję wielu z Was, by rozważyć pójście do konfesjonału jeszcze przed świętami.

    Jako polityk p. Palikot powinien zniknąć z życia publicznego raz na zawsze. Dusza jego jest jednak z pewnością do uratowania!

    • Dario said

      Poznacie ich po ich owocach. Czy zbiera się winogrona z ciernia, albo z ostu figi?
      Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, a złe drzewo wydaje złe owoce.
      Nie może dobre drzewo wydać złych owoców ani złe drzewo wydać dobrych owoców.
      Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, będzie wycięte i w ogień wrzucone.
      A więc: poznacie ich po ich owocach.

      Nikt nie osądza p. Palikota jako osobę, ale owoce jego działania. Sam sobie odpowiedz czy były one dobre.
      Po drugie gdyby p. Palikot naprawdę sie nawrócił, to zrezygnował z kierowania partii, oddał majątek biednym, zaszył sie gdzieś w lesie i błagał Boga Miłosiernego o wybaczenie. W ilu to istnieniach ludzkich wzbudził nienawiść do Kościołą Św ?

      Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza. Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie.

      • MamOczy said

        „Im większy grzesznik, tym ma większe prawa do miłosierdzia Mojego” (Dz 723).
        „Niech się nie lęka zbliżyć do Mnie żadna dusza, chociażby grzechy jej były jako szkarłat” (Dz 699).
        „Niechaj się nie lęka do Mnie zbliżyć dusza słaba, grzeszna, a choćby miała więcej grzechów niż piasku na ziemi, utonie wszystko w otchłani miłosierdzia Mojego” (Dz 1059).
        „Niech pokładają nadzieję w miłosierdziu Moim najwięksi grzesznicy. Oni mają prawo przed innymi do ufności w przepaść miłosierdzia Mojego. Córko Moja, pisz o Moim miłosierdziu dla dusz znękanych. Rozkosz sprawiają Mi dusze, które się odwołują do Mojego miłosierdzia. Takim duszom udzielam łask ponad ich życzenia. Nie mogę karać, chocby był największym grzesznikiem, jeżeli on się odwołuje do Mej litości, ale usprawiedliwiam go w niezgłębionym i niezbadanym miłosierdziu swoim” (Dz 1146).
        „Duszo w ciemnościach pogrążona, nie rozpaczaj, nie wszystko jeszcze stracone, wejdź w rozmowę z Bogiem swoim, który jest miłością i miłosierdziem samym” (Dz 1486).
        „Chocby dusza była jak trup rozkładająca się i chocby po ludzku już nie było wskrzeszenia, i wszystko już stracone – nie tak jest po Bożemu, cud miłosierdzia Bożego wskrzesza tę duszę w całej pełni” (Dz 1448).
        „Wszelka łaska wypływa z miłosierdzia i ostatnia godzina pełna jest miłosierdzia dla nas. Niech nikt nie wątpi o dobroci Bożej; choćby grzechy jego były jak noc czarna, miłosierdzie Boże mocniejsze jest niż nędza nasza. Jednego trzeba, aby grzesznik uchylił choć trochę drzwi serca swego na promień łaski miłosierdzia Bożego, a resztę już Bóg dopełni” (Dz 1507).

        Grzesznicy, nawet najwięksi, uzyskają nie tylko przebaczenie grzechów, ale mogą mogą dojść do świętości, a nawet wielkiej świętośći, jeżeli tylko z ufnością zwrócą się do miłosierdzia Bożego.
        „Boże, … nie odrzucasz grzeszników, ale z niezgłębionego miłosierdzia swego otworzyłeś i im skarb, z którego czerpać mogą w obfitości nie tylko usprawiedliwienie, ale wszelką świętość, do jakiej dusza dojść może” (Dz 1122).
        „Najwięksi grzesznicy dochodziliby do wielkiej świętości, gdyby tylko zaufali Mojemu miłosierdziu” (Dz 1784).
        „Niech żadna dusza nie wątpi, choćby była najnędzniejsza, póki żyje – każda może się stać wielką świętą, bo wielka jest moc łaski Bożej. Od nas zależy tylko nie stawiać oporu działaniu Bożemu” (Dz 283).

  22. Ekonomista said

    https://adnovumteam.wordpress.com/2014/12/21/wojna-domowa-na-ukrainie-21-12-2014r-106-dzien-rozejmu/

  23. MamOczy said

    Trochę przykre , że większość jest negatywnych komentarzy . Rozumiem , że wiele zrobił złego ale jak My katolicy nie pokarzemy mu miłości i ciepła to dalej będzie brnął w tym . Dajmy świadectwo i popatrzmy trochę na niego życzliwy okiem , Bóg dotyka w różny sposób człowieka czasami przez GEST, SŁOWO, UŚMIECH ! Wielu świętych modliło się za swoich wrogów i oni wracali do Boga . Patrzy na człowieka dla, którego Jezus oddał swoje życie ! Tak Jezus oddał życie za mego brata Janusza Palikota i on teraz potrzebuje Naszego wsparcia i modlitwy . Patrzmy z ufnością na Boga on z takiego zła potrafi zrobił największe dobro polecam zapoznać się z bł Bartolo Longo .
    I komentarze typu wykorzenić ich do ostatniego członka przykre bo w takim razie św Paweł , który zabijał i prześladował chrześcijan powinien zostać wytępiony , a ile dobrego wlał gdy chodził z Jezusem . Nie na próżno są słowa , że potrzeba się narodzić na nowo nie z ciała ale z ducha . I taką przemianę może kiedyś mieć Palikot i zostać świętym . Bo Jezus powiedział :Celnicy i nierządnice wchodzą przed wami do królestwa niebieskiego. Przyszedł bowiem do was Jan drogą sprawiedliwości, a wyście mu nie uwierzyli.
    Źródło: Mt 21:31–32.
    Nikt nie mówił by na niego głosował , a spojrzeć bardziej życzliwym okiem z miłością w sercu i modlitwą . Ufajmy Pana on daje nowe serca .

    Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują Mt 5:44

    • MamOczy said

      Życie świętych to gotowe scenariusze filmowe. „Od kapłana szatana do Apostoła Różańca” – tak nieprawdopodobnie brzmi tytuł biografii bł. Bartola Longo, Bożego szaleńca, który w Pompejach wzniósł różańcowe sanktuarium.

      Piękny obraz tego jak działa Bóg i jak wielkie dzieła potrafi stworzyć gdy się za nim podążą !

    • Dzieckonmp said

      Mam Oczy pięknie , widać przez Twój przykład owoce Medjugorje. Co do wpisu ja nie miałem na myśli aby głosować na Palikota. Ja chciałem tylko pokazać że modlitwa pielgrzymów „być może” sprawia przemianę człowieka który jest zażyłym wrogiem kościoła. Chciałem pokazać co może z człowiekiem zrobić modlitwa innych i tylko to.

      • MamOczy said

        Bronku prawda trzeba pokazywać takie rzeczy to być może jego pierwszy ruch w stronę nawrócenia . Ja pamiętam po sobie na początku po prostu zacząłem czytać o Bogu , a dalej żyłem jak poganin . Ale takie gesty , słowo Boże powoli rozmiękcza serca . Różne są ”nawrócenia ” jedne powoli , drugie w jednym momencie . Moja droga by przyjść do Kościoła i oddać się Matce Bożej i stanąć w konfesjonale trwała 2 lata . Dwa lata odkąd trafiłem na tego bloga i po prostu zacząłem czytać , później modlić się . Każda ścieżka jest inna bo Bóg wie dla kogo jest najlepsza . Czy byście byli zaskoczenie jak byście zobaczyli w niebie np Stalina ? A, być może i on wykorzystał tą wielką łaskę nawrócenia bo dopóki żyjemy możemy ”utonąć” w miłosierdziu Bożym oddać się mu . To jest niepojęte bo My sami potrafimy dać swoje wyroki i jakże one są surowe .

        Maria Teresa Carloni
        (1919 – 1983) „Dla Boga nie ma nic niemożliwego” (Łk 1, 37)
        Maria Teresa Carloni była jedną z największych mistyczek-stygmatyczek, którą Jezus wybrał i przygotował do wypełnienia wielkiej misji w swoim Kościele.

        Ofiarowała swoje 3 godziny w chwili śmierci Stalina .

        http://adonai.pl/swieci/?id=345

        • bozena2 said

          Z naszego o Stalinie, cytiję :
          Marti said
          15 Październik 2012 at 10:08

          Stalin według informacji z czasopisma „Miłujcie się” jest w czyśćcu, nawrócił się przed śmiercią, świadkiem tego nawrócenia była jego córka. Jakaś kobieta ofiarowała za niego ogromne cierpienia. A judasz … może być, że tak. Czytałam, że kiedys przeczytano w dokumentach pewnej osoby w trakcie procesu beatyfikacyjnego, że napisała, iż Judasz był potępiony, od razu zamknięto proces beatyfikacyjny, gdyż żaden kandydat na ołtarze nie może osądzać, a tym bardziej potępiac innych.

          Radosław said
          15 Październik 2012 at 10:26

          To nie do końca tak było. Tutaj treść tego artykułu.

          „Oddajmy znów głos spowiednikowi: Na początku marca podano wiadomość, że Stalin został dotknięty paraliżem i był bliski śmierci. W następny piątek, zanim zaczęło się trzygodzinne cierpienie, ‚ten sam głos’ powiedział do mnie: ‚Teraz cię o coś poproszę, jeśli na to pozwolisz i jeśli zgodzi się ta istota. Zanim Stalin umrze, pomimo jego zbrodni chcę dać mu możliwość zbawienia, tak samo jak wszystkim duszom odkupionym. Jeśli wyrazicie zgodę, proszę cię o ofiarowanie tych trzech godzin za duszę Stalina. Ale niech nie przerażą ciebie cierpienia tej istoty’. Zapytałem Marię Teresę, czy zechce złożyć tę ofiarę: zgodziła się. Trzygodzinne cierpienie miało miejsce, jak zwykle, w tym samym ustronnym pokoju. Było to po południu. Przez cały czas byłem przy tym obecny. Nigdy nie zapomnę tych trzech godzin. Nigdy więcej nie widziałem podobnego cierpienia… także w sensie fizycznym… Płakałem z przerażenia i miałem ochotę krzyczeć: Dosyć! Dosyć!.”

          „Relacje z ostatnich chwil Stalina przekazała w swoich pamiętnikach jego córka Swietłana. Mieszkała w tym samym co ojciec apartamencie na Kremlu, ale kontaktu z nim nie miała łatwego, gdyż Ławrientij Beria, szykujący się do objęcia władzy po Stalinie, otaczał go pierścieniem ochrony tak ciasnym, że nawet córka nie mogła widywać ojca. Gdy dotarła do niej wieść, że jest poważnie chory, zdobyła się na odwagę i pokonawszy – groźbą, prośbą, a jak trzeba było, to również przy użyciu siły – poszczególne posterunki, dotarła do łoża ojca. Zaraz się zorientowała, że stan chorego jest bardzo ciężki. Stalin był nieprzytomny, oczy miał zamknięte. Swietłana usiadła przy jego łóżku i postanowiła nie ruszyć się stamtąd aż do końca. W pewnym momencie zauważyła, że umierający otworzył oczy i spojrzał na nią. I wtedy dostrzegła w tych oczach tak obłędny strach, że sama zmartwiała. Kilka chwil potem Stalin nie żył.”

          http://milujciesie.org.pl/nr/temat_numeru/dla_boga_nie_ma.html
          Radosław said
          15 Październik 2012 at 10:28

          nie wiem czy to tam czytałem, ale Stalin z tego co pamiętam nie skorzystał z łaski
          https://dzieckonmp.wordpress.com/2012/10/14/siostra-faustyna-o-duchu-milczenia/

        • Kasia1 said

          miłujcie Palikota ,módlcie się za niego,za każdego warto się modlić,o każdą duszę walczyc.Ja mu życzę nieba,ale nie uwierze w jego nawrócenie już teraz i dla dobra Naszej Ojczyzny,Takie cuda to się nie zdarzają,Ale kto chce niech wierzy ,mnie na to swoje nawrócenie nie nabierze i głosu na niego nigdy nie oddam.

        • cox said

          W pismach bł Anny Katarzyny Emmerich jak byk stoi, że Judasz został potępiony.

        • Tomasz said

          U Valtorty w wielu miejscach jest zasugerowane że Stalin jest potępiony. Hitler i Mussolini też. U Anny Dąmbskiej tak samo.

    • Kasia1 said

      nie do ostatniego członka ,tylko do ostatniego plemnika,aby się kraj oczyścił,tak jak było w wędrówce do ziemi obiecanej,ale tu to chyba 40 lat to mało.

  24. OLA said

    Palikot coś knuje i chce zebrać punkty, że się nawrócił i chce wprowadzić wszystkich w błąd.

    • Jozef said

      Na przykład: może skumać się z „bufetową” i założyć jakąś partię „odnowy w Duchu mniej lub więcej Świetym”
      A to wszystko po to aby glupców zadowolić

  25. Krzysztof said

    „Paligłup” to błazen !!!

    Bardziej niebezipeczni sa ci co mieszaja prawde z klamstwem.

    np : T. Terlikowski

    http://www.prawy.pl/z-kraju/7887-ks-abp-stanislaw-wielgus-to-byly-naciski-na-lecha-kaczynskiego

  26. aleks said

    Przypominam, że za nawrócenie Palikota, modlił sie także Ks. Natanek!

  27. MamOczy said

    http://www.fronda.pl/a/jozef-oleksy-chce-katolickiego-pogrzebu-bo-wszystkie-komuchy-taki-mialy,45358.html

    • Dana said

      Oleksy kiedyś mówił ,że chciał zostać księdzem.

      : PODOBNO MIAŁ PAN ZOSTAĆ KSIĘDZEM
      Józef Oleksy: To poszło w obieg publiczny, kiedy pierwszy raz zostałem marszałkiem Sejmu. I dziennikarze pobiegli do mojej starej mamy pytać o mnie. Ona zaś odpowiedziała, nie ceniąc mojej kariery świeckiej, że szkoda, bo miałem być księdzem. Istotnie, pierwsze trzy klasy szkoły średniej spędziłem w prywatnej, kościelnej szkole w Tarnowie, która nazywała się „Niższe Seminarium Duchowne”. Ta nazwa nie jest adekwatna, bo po maturze nie więcej jak połowa kierowała się rzeczywiście w stan duchowny, druga zaś szła na normalne studia, lub kończyła naukę. Do mojej martyrologii należy fakt, iż polskie władze komunistyczne brutalnie rozwiązały tę szkołę na tydzień przed klasą maturalną. Przeżyłem naprawdę wielkie przykrości, ponieważ w czterech liceach państwowych odmówiono przyjęcia mnie do klasy maturalnej, wyłącznie dlatego, że byłem tam, gdzie byłem. Zawsze będę pamiętał przykre rozmowy z dyrektorami tych szkół. Groziło mi więc, że zostanę bez matury.

    • Tomasz said

      Oleksy jest blisko nawrócenia. Miejmy nadzieję że zdąży przed śmiercią tak jak Jaruzelski. Obaj w młodości byli ludźmi głęboko wierzącymi. Było trochę przypadków nawróceń bardzo złych ludzi np. Rudolf Hoess czy Julia Brystigerowa. W przypadku Stalina w innych orędziach było że niestety odrzucił wszelkie łaski.

      • Jozef said

        Nie wierzcie w nawrocenie Jaruzelskiego gdyż takowego najprawdopodobniej nie było.
        To co zrelacjopnowały TABLOIDY to hucpa na skalę taką , że nawrócil się po śmierci.
        Rolę głowną grali „aktorzy okrągłego stołu” a cel był propagandowy.

        A po za tym kto z duchownych był na pogrzebie ?
        Czy nie Lemański z Pieronkiem oraz Bonieckim ?

        Nic wam to nie mówi ?

  28. szafirek said

  29. pio0 said

    Jeśli Pan Palikot wchodzi na drogę nawrócenia, pokuty cieszę się z tego bardzo i życzę mu błogosławieństwa Bożego, jeśli tylko jest to szczere to oby był gorliwy w swej drodze ku Świętości jak Apostoł św. Paweł, który porzucił swe grzeszne życie i poświęcił się cały w głoszeniu Ewangelii.
    Jeżeli Pan Palikot się nawraca to tylko się z tego cieszyć, lecz my mamy być też przezorni, także zobaczymy jakie podejście będzie Pana Palikota czy jego partii do Praw Bożych jak np. aborcja, eutanazja, invitro, związki homoseksualne. Tu się okaże jak owoc nawrócenia Pan pokaże.
    Ja z całego serca mu życzę, aby się nawrócił i jeśli jest to szczere z jego strony to tylko dziękować Panu Bogu.

    Niestety z przykrością muszę tu także pokazać coś z czym się nie zgadzam i dziwie się że chyba nikt na to nie zwrócił uwagi.

    Poza tym, że nie ma słowa o Panu Bogu, to w pkt 4 jest ewidentne kłamstwo.

    „4. W krytyce Kościoła przekroczyłem granice walki o świeckie państwo na rzecz walki z Kościołem. Nie na miejscu były wypowiedzi o dzieciach papieża i pedofilii biskupów. Bo choć wielu biskupów łamie prawo i niestety ma skłonności pedofilskie, to przecież nie dotyczy to każdego z nich!”

    Co znaczy zdanie:
    ” Bo choć wielu biskupów łamie prawo i niestety ma skłonności pedofilskie, to przecież nie dotyczy to każdego z nich!” ??

    Jest to kłamstwo, gdyż nie uważam żeby wielu biskupów miało skłonności pedofilskie, a nawet jest to bodajże najmniejszy odsetek z każdego zawodu.
    Kolejna rzecz, dlaczego w tytule jest że Pan Palikot przeprasza, skoro w wielu tych punktach przeprasza, tylko jakoś nie widzę tego w pkt 4. Jest stwierdzenie że przekroczył granicę itp, ale nie ma nic o przeproszeniu, chyba że to nie dokładna wypowiedź,więc proszę o sprostowanie.

    Zbliżają się wybory, coś słyszałem o jego kandydaturze, także nie wiem czy to podstęp czy faktyczna droga do nawrócenia, dlatego nie będę go oceniał, poczekam na owoce które przyniesie Panu Bogu, i czy jego poglądy na ww tematy się zmienią.
    Ja mu życzę jak najlepiej i dedykuję mu :

    „Bądźcie więc świętymi, bo Ja jestem święty!” (Kpł 11, 45)

  30. Krystyna said

    Gwiazdko,dziekuje za ”Madrosc Ewangelii”Francesco Bersini.Pozycja niezwykle cenna dla rozwoju duchowego. Serdecznie Cie pozdrawiam Blogoslawionego wieczoru dla wszystkich.

  31. krzysiek z chicago said

    witam,

    to jest wielki cud ze przeprosil ale jak to bylo juz mowione tysiace razy „Po owocach ich poznamy”

  32. EWA DM said

    Panu Palikotowi życzę szczerego nawrócenia. Ale póki co …
    „Janusz Palikot zaszokował nawet własnych kolegów. Podczas debaty po expose Ewy Kopacz wypalił, że… wierzy w Boga! – Jak Boga kocham – powiedział, na co cała sala wybuchła śmiechem. Czy to wielkie nawrócenie? Palikot twierdzi, że nic z tych rzeczy, a sformułowania użył, żeby jego przekaz zabrzmiał bardziej przekonująco. …
    Dziś jednak wycofuje się z nagłego nawrócenia. – Jestem człowiekiem niewierzącym. Natomiast każdy z nas od czasu do czasu mówi „Jezus Maria” albo „o Boże”, bo coś go zaskoczyło, zdziwiło. zszokowało. Czasami też się mówi, żeby dać gwarancję, że jest tak jak się mówi – tłumaczył dziennikarzom Palikot. Zaznaczył, że w kwestii jego wiary nic się nie zmienia i „w najbliższych przynajmniej latach czy miesiącach nie zmieni”.”
    http://www.fakt.pl/polityka/palikot-tlumaczy-sie-z-wyznania-wiary-w-boga,artykuly,492968.html
    02.10.2014

    Czasami też się mówi, żeby dać gwarancję, że jest tak jak się mówi (czyli dla niego gwarancją jest użycie słów „Jezus Maria” albo „o Boże), – to może nie daje gwarancji na obecne nawrócenie, ale może daje nadzieję na przyszłość.

    • Dana said

      Po apostazji i opublikowaniu zdjęcia w otoczeniu Tybetańczyków można sądzić, że Palikot przechodzi na przechodzi na buddyzm.

  33. Vesper said

    Przypominam, że Palikot przygotowuje się na wybory prezydenckie i jest to zapewne jego przemyślany krok żeby skłonić do siebie elektorat związany z kościołem katolickim.

    • Dana said

      To jest osoba ,która musi być codziennie w TV,to mu się spodobało i się uzależnił.Wie ,że nie ma szans ,ale będą wywiady i dyskusje.

  34. Dana said

    Palikot zapowiada walkę z krzyżem w Sejmie
    2011-10-12

    Janusz Palikot obwieścił w TVN24, że w Sejmie nie chce krzyża i w tej sprawie zwróci się do marszałka Grzegorza Schetyny – informuje portal niezalezna.pl. – Jeśli Sejm się nie zgodzi, przekażemy to do trybunału. Chcemy, by zgodnie z konstytucją w Sejmie nie było krzyża – powiedział Palikot.

    Posłowie partii Palikota przegrali w sądzie batalię o zdjęcie krzyża z sali obrad Sejmu. Sam Janusz Palikot zapowiada szumnie: „Idziemy po krzyż do Strasburga! Prawa trzeba przestrzegać”.

    Czym zajmował się w Sejmie przez ostatnie lata? Otóż pomimo problemów biednych, bezrobotnych, młodych czy emerytów znacznie bardziej kręciły go związki partnerskie, zakaz religii, krzyże na ścianach, możliwość zmiany płci dla transseksualistów od 13. roku życia (zmienione na 16. rok życia), legalizacja marihuany i podobne palące problemy społeczne. Raz Janusz Palikot rozmarzył się nawet na temat obniżenia wieku inicjacji seksualnej.

  35. Dana said

    Palikot jest filozofem, który eksperymentuje z polityką i obserwuje reakcje na kolejne przełamanie tabu

    – Janusz Palikot ma taką inwencję, że jeszcze nie jednym nas zaskoczy – mówi Filip Memches w rozmowie z Bartkiem Graczakiem. Dziennikarz “Rzeczpospolitej” twierdzi, że słabe wyniki Ruchu Palikota w sondażach wcale nie oznaczają, że partia Palikota nie znajdzie się drugi raz w Sejmie, a sam Palikot na pewno ma jeszcze głowę pełną pomysłów. Zapraszamy do lektury Wywiadu Tygodnia!

    Wywiad Tygodnia dla iktomaracje.plBartłomiej Graczak: Niektórzy wieszczą początek końca Janusza Palikota. Tych początków końca mieliśmy już wiele. Czy z nowych sondaży można wyciągnąć jakieś wnioski?

    Filip Memches, Rzeczpospolita: Te sondaże jeszcze o niczym nie przesądzają. Janusz Palikot nie jest politykiem sensu stricte. Wiele wskazuje na to, że nie gra o władzę i wcale nie zależy mu na stworzeniu koalicji rządowej. Palikot będąc z wykształcenia filozofem traktuje politykę jako pewien eksperyment, jako grę. Każda jego inicjatywa polityczna służy przekraczaniu tabu. Wydaje mi się, że czerpie on satysfakcję z tego, że się o nim często mówi. Ale być może skandale, które on wywołuje służą politycznie komuś innemu niż on.

    Palikot może wymyślić jakiś zupełnie nowy projekt polityczny, aby oczywiście wyśmiewać politykę. Ale tutaj wciąż powraca pytanie: cui bono? Czy Palikot jest przedłużeniem PO i próbą zagospodarowania osób niezadowolonych z rządów Platformy? A może nie bez znaczenia jest jego zażyła – przynajmniej niegdyś – znajomość z Bronisławem Komorowskim. Co jeśli Palikot znajdzie się wśród konserwatystów, jak Giertych czy Kamiński? Dzisiaj to jest trudne do wyobrażenia, ale czy w czasach tygodnika „Ozon” było do pomyślenia, że Palikot znajdzie się w jednej partii z Robertem Biedroniem?
    Palikot pokazuje, że można szokować coraz bardziej, skandalizować coraz bardziej i że pod tym względem nie ma granic.

    • Dana said

      Janusz Palikot studiował na Wydziale Filozofii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, na którym obronił w 1986 pracę magisterską zatytułowaną Transcendentalna jedność apercepcji u Kanta. W okresie studiów zajął się handlem, a na początku lat 90. prowadzeniem działalności gospodarczej.

  36. P.H said

    Zapewne jest to zagrywka polityczna,bądź odzywające się sumienie.Każdy człowiek powołany jest do czynienia dobra ,więc może.w końcu i Palikot zmądrzał,przejrzał na oczy bo wie ,że bez wsparcia kościoła wyborów prezydenckich nie wygra……A po wyborach POnownie będzie mówił ,że programem wyprzedza epokę😉

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
