Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Orędzie z Medjugorje 25 grudzień 2014 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Grudzień 2014

Orędzie dla Mari

„Drogie dzieci! Dzisiaj również niosę wam swego Syna Jezusa na ręku i proszę Go o pokój dla was i pokój pośród was. Módlcie się i adorujcie mego Syna, aby do waszych serc weszły Jego pokój i radość. Modlę się z wami, abyście byli bardziej otwarci na modlitwę. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

COROCZNE OBJAWIENIE JAKOVA ČOLO

 
W czasie ostatniego codziennego objawienia w dniu 12 września 1998 r. Matka Boża powiedziała Jakovowi Čolo, że będzie miał objawienia raz w roku w dniu Bożego Narodzenia – 25 grudnia. Tak też było w tym roku. Objawienie rozpoczęło się o 14:40 i trwało 8 minut. Następnie Jakov przekazał orędzie:

„Drogie dzieci! Dziś w tym dniu łaski, pragnę, by każde serce stało się stajenką betlejemską, w której narodził się Zbawiciel Świata. Jestem waszą Matką, która was nieskończenie kocha i troszczy się o każdego z was. Dlatego, dzieci moje, zawierzcie się Matce, aby mogła każde serce i każde życie złożyć przed Dzieciątkiem Jezus, bo jedynie tak, dzieci moje, wasze serca będą świadkami codziennego Bożego Narodzenia w was. Pozwólcie Bogu, aby oświecił wasze życie światłością i wasze serca radością, abyście mogli codziennie rozjaśniać drogę i być przykładem prawdziwej radości dla innych, którzy żyją w ciemności i nie są otwarci na Boga i Jego łaski. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

 

Odpowiedzi: 60 to “Orędzie z Medjugorje 25 grudzień 2014 r.”

  1. Dzieckonmp said

    Wczoraj w godzinach wieczornych przed kościołem św. Jakuba w Medjugorje członkowie wspólnoty Cenacolo przedstawili jasełka

  2. Dzieckonmp said

    Dlatego, dzieci moje, zawierzcie się Matce, aby mogła każde serce i każde życie złożyć przed Dzieciątkiem Jezus, bo jedynie tak, dzieci moje, wasze serca będą świadkami codziennego Bożego Narodzenia w was.

    Te słowa orędzia dają taka radość, tym bardziej że tego samego życzyłem wszystkim czytelnikom z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

  3. KRYSTYNA said

    Matko, kocham Cię i mam do Ciebie pełne zaufanie. Pragnę należeć do Ciebie i przez Twe Serce do Jezusa. Pragnę Ci najlepiej pomóc w zbawieniu Twoich dzieci. Dlatego oddaję się Tobie cały. Oddaję Ci moje ciało i duszę, wszystkie moje dobra zewnętrzne i duchowe, doczesne i nadprzyrodzone, na własność, na zawsze. Możesz ze mną czynić, co chcesz, co się Tobie podoba. Pokornie Cię proszę, zechciej mnie przyjąć.

  4. serce333 said

    Madjugorie jest bramą do Nieba, bramą do uzdrowień i nawroceń. Jest cudem przepięknym Darem z Nieba od Maryi i Pana naszego Jezusa, dla nas. Jest znakiem . Jest wskazówką i drogowskazem pokazujacym stan duszy.

    Jest to jeden z trzech moich „kawałków Nieba na Ziemi”.

    Z Bogiem i Maryją.

    • Wafeenn said

      To jest tylko twoje odczucie rzeczywiśtości każdy ma je inne. Jednak dla chrześcijanina nie miejsca są najważniejsze a stosunek od prawdy zawartej w Pismie Św. bo z tego będziemy rozliczani a nie z tego czy byłeś w Medjugorie Fatimie, Rzymie czy też Jerozolimie!!!

      • cox said

        W sumie prawda.

      • zmajcek said

        niemniej jednak Medjugorje pomaga w uporządkowaniu życia i zbliżeniu do Boga.
        Takie wyjazdy też są oznaką, że Maryja jest dla nas ważna i chcemy z nią przebywać. To swoiste świadectwo wiary.

  5. Dzieckonmp said

    Bóg chce się rodzić w naszych sercach. Bez Niego bowiem grozi nam degradacja i rozkład wszystkie co wokół nas się znajduje – powiedział abp Henryk Hoser podczas Pasterki.

    http://www.idziemy.com.pl/kosciol/abp-hoser-bog-chce-sie-rodzic-w-naszych-sercach/

  6. Pragnę serdecznie zachęcić do odwiedzenia blogu http://urbietorbi.gbzl.pl/blog.pl.html
    Zachęcam również do obejrzenia Listy Stron Patriotycznych: http://patriotyczna.listastron.pl/?we=m2014

  7. Krystyna said

    Matko Najswietsza kocham Ciebie. Oddaje sie cala Twemu Sercu i pokornie prosze umiesc mnie w Sercu Jezusa. Oddaje Ci na wlasnosc moja dusze, moje cialo, wszystko, co posiadam z dobr materialnych dla zbawienia wszystkich Twoich dzieci. Prosze pokornie przyjmij moja ofiare.

  8. Inka said

    Dzieło sztuki, bo tak należy traktować ołtarz, zostało wykonane w Gdańsku, w pracowni Mariusza Drapikowskiego”
    „Poświęcenia nowej kaplicy dokonał metropolita wrocławski, abp Józef Kupny. – Piękne jest to, że w Adwent wkraczacie z tą nową kaplicą adoracji Najświętszego Sakramentu. To miejsce będzie wam ułatwiało wasze osobiste spotkanie z Bogiem” – zażartował sobie abp Józef Kupny

  9. Inka said

    http://wroclaw.gosc.pl/doc/2264273.Oltarz-ktory-jest-obrazem

  10. pio0 said

    Akt zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi, Królowej Polski

    Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Świętego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, duszę, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia. Ty najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszystkie dobro, prawda i życie. Amen.

    • Annjorun said

      Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Świętego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, duszę, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia. Ty najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszystkie dobro, prawda i życie. Amen.

      • pio0 said

        Tak, polecam do codziennego odmawiania.
        Zawierzyć się słowami, wprowadzać w czyn w codzienność.
        Ave Maryja!

  11. jamek said

    • Atanazy said

      A Wy się jeszcze zastanawiacie, czy to Orędzie się spełniło…

      „25.12.2013, 21:50 – NASTĘPNE ŚWIĘTOWANIE MOJEGO NARODZENIA ZOSTANIE ZASTĄPIONE WIELKĄ UROCZYSTOŚCIĄ”

      „(…)Boże Narodzenie już nie jest czasem świętowania Mojego Narodzenia, lecz pogańskim substytutem, gdzie w pogoni za zwodniczymi wartościami zrezygnowano z oddawania wszelkiej czci. Jak bardzo słaba stała się wiara chrześcijan. Jak bardzo zapomnieli oni wszystkiego, czego uczyłem świat. Jak bardzo dbają o wygody materialne, które obracają się tylko w proch, a przy tym całkowicie ignorują stan swoich dusz.(…)”

      W Wadowicach też podobno był koncert.

  12. Wiktoria said

    Dlatego by nasze serca stale sie stajenka Betlejemska, powinne sie unizyc z pokora przed Panem, przed Prawda, powinne te serca nasze byc zdolnymi do milosci, dobroci i przebaczenia, lagodnosci, cierpliwosci. Powinnismy zawierzyc Bogu, zaufac Mu, trwac w wiernosci i modlitwie, bo sami stac sie takimi nie mozemy bez Jego laski.

  13. Wiktoria said

    Nie boją się śmierci, posłuszeństwo wymuszają strachem, butnie grożą podbiciem Europy- opowieść z serca kalifatu/ Wywiad z dziennikarzem, ktory odwiedzil serce Igilu i pozostal przy zyciu.
    http://wyborcza.pl/1,75477,17169120,Nie_boja_sie_smierci__posluszenstwo_wymuszaja_strachem_.html#ixzz3MzFIc1S0

  14. Dzieckonmp said

    • Dana said

      Topless FEMEN działaczka kradnie Dzieciątka Jezus

      Świąteczne uroczystości na Placu Świętego Piotra w Watykanie czwartek został na krótko przerwany przez działacza feministycznej grupy FEMEN. Półnagie damy z tekstem: „Bóg jest kobietą” napisane na jej górnej części ciała, porwała figurkę Dzieciątka Jezus z szopki. Policja interweniowała natychmiast.

    • cox said

      Znowu te k…..y!- Przepraszam za być może zbyt dosadny język, ale ja tak to odbieram.

      • Dana said

        To jest nieeleganckie.Ten blog czytają też kobiety.

        • cox said

          Zdaję sobie z tego sprawę, ale nie znajduję jednak innych słów, by to skomentować.

        • halina said

          To są kobiety na usługach szatana ….
          Takie określenie jest właściwe ….
          I oddaje całą prawde ……
          To samo odnosi sie do mężczyzn ,
          którzy czynia zadania zlecane przez szatana .

          Wtedy żaden mężzyzna i kobieta nia jest urażana .

          Są oceniane czyny i zleceniodawca

      • Wiktoria said

        czasem k…w nie koniecznie ktos oplaca, by takie akcji robili, ale do podobnego stanu i przekonan moga rowniez kobiet doprowadzic meszczyzni, skoro tak ich nienawidza.

      • bobi said

        Masz racje Coxs

      • MariuszInfo said

        Nie ma przyzwolenia na takie praktyki! To woła o pomstę do Nieba!
        Cox @ Bracie, a nasz Mistrz Jezus Chrystus daje znać o tym w Piśmie Św.
        i Orędziach. Jeśli nie mamy na coś bezpośredniego wpływu to pozostaje
        nam modlitwa. Już myślałem, że jest źle, a tu z dziś Bobi, Dana, Wiktoria…
        Co do doboru słów nie znalazłem słownika „wzburzonych”, minus 😦.

  15. Dzieckonmp said

    Ohyda spustoszenia

    Pierwsza szopka z gejem

    http://tnij.org/la7995f

  16. serce333 said

    Do rozeznania duchowego

    1. Świadectwo uwolnienia z przekleństwa okultyzmu

    http://www.drogowskazydonieba.com/viewtopic.php?f=78&t=47494

    2. Moc przekleństwa i sposoby obrony – ks. Marian Piątkowski

    Z Bogiem i Maryją

    • serce333 said

      Kochani. Warto obejrzeć jak wielka jest moc przekleństwa i błogosławieństwa.
      Odpowiedzmy sobie na jedno pytanie. Czy w chociaż jednym orędziu z Madjugorie na przestrzeni dziesiątków lat Maryja użyła słów „Niech będą przeklęci…”

      To wszystko. Kto ma uszy niechaj słucha. Roztropnemu nic więcej nie trzeba niż zostało powiedziane.

      Z Bogiem i Maryją.

      • serce333 said

        Zrozummy co to jest „maleficjum” i jak wyjaśnia to szerzej kapłan. Proszę Admina o korektę literówki „uczy” na słowo „uszy”
        Z Bogiem i Maryją

    • Gossja said

      Wiesz co, serce, wydawało mi sie, zewyrobilam sobie cos w rodzaju znieczulenia na twoje popisy na blogu. Ale to, co robisz od dwoch dni, przekracza granice przyzwoitosci. Snujesz, knujesz, przypisujesz sobie JASNĄ wiedze, dlaczego pewna grupa osob nie udziela sie na blogu tak czesto jak kiedys, puszczasz oczko ku wtajemniczonym, wszystko hojnie okraszasz blogoslawienstwami i przeplatasz modlitwami. Moze z okazji Bozego Narodzenia dalbys spokoj? Bo w obliczu tychpierwszych, te dwa ostatnie jakos tak malo szczerze brzmią.

      • Wafeenn said

        Serce333 nie obraż się ale masz fałszywą postawę. Bo narzucasz innym swoją wiarę w Medjugorie zachowując się jak natrętny sprzedawca który chodzi po domach. Myslisz że Bóg objawia się tylko w jednym miejscu na świecie??? Przecież tak wyglądają twoje posty, Żrozum że Bóg ma rózne sposoby dotarcia do ludzi a nie tylko przez Medjugorie. Nie każdy kto w nie nie wierzy jest od razu heretykiem bo to jest bardzo wąska wizja postrzegania przez Ciebie świata. To że dzięki Medjugorie się przybliżyłeś do Boga to dobrze ale zważ na to że dla innych ludzi takim Medjugorie są orędzia Marii z Irlandii. Więc zaakceptuj to że rózne drogi prowadzą do Boga niekoniecznie przez nas rozumiane bo nie znamy wszystkich okoliczności.

  17. Dana said

    Pokój płynący z wiary

    Świat też chce nam dać pokój, ten ludzki pokój. Są bowiem dwa rodzaje pokoju, tak jak są dwa rodzaje radości. Jest ludzki pokój i ludzka radość, które charakteryzują się krótkotrwałością i tymczasowością. I jest pokój Chrystusowy i Chrystusowa radość, które rodzą się w nas jako coś trwałego, opartego na wierze.

    Wystarczy jakiś incydent, wystarczy, że spotyka nas czyjaś niegrzeczność, złośliwość, jakieś podejrzliwe spojrzenie, i pokój pryska, radość znika. Nie ma już w nas pokoju, bo został nam zabrany.

    Ten drugi pokój, pokój Chrystusowy, płynie z Jego obecności. Jest Jego darem. „Pokój mój daję wam” – mówi Chrystus. To On jest naszym pokojem, danym nam przez wiarę (por. Ef 2, 14). Przyjąć przez wiarę pokój od Chrystusa, to przyjąć Jego osobę, to otworzyć na oścież drzwi naszego serca dla Niego.

  18. Piotr2 said

    O, mój Boże, mój kochający Ojcze,
    przyjmuję z miłością i wdzięcznością
    Twoją Boską Pieczęć Ochrony.

    Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszę na wieczność.
    Chylę się w pokornym dziękczynieniu i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i wierność,
    mój ukochany Ojcze.

    Błagam Cię, chroń mnie i moich bliskich tą szczególną Pieczęcią.
    Ślubuję moim życiem służyć Ci na wieki.
    Kocham Cię, drogi Ojcze.
    Pocieszam Cię w tych czasach, drogi Ojcze.

    Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego
    na przebłaganie za grzechy świata i dla zbawienia wszystkich Twoich dzieci.

    Amen.

    Króluj nam Chryste.

  19. pio0 said

    26 GRUDNIA 2014 – Piątek

    Drugi dzień w oktawie Narodzenia Pańskiego, święto św. Szczepana, pierwszego męczennika

    Dzisiejsze czytania: Dz 6,8-10;7,54-60; Ps 31,3-4.6.8.16-17; Ps 118,26-27; Mt 10,17-22

    (Dz 6,8-10;7,54-60)
    Szczepan pełen łaski i mocy działał cuda i znaki wielkie wśród ludu. Niektórzy zaś z synagogi, zwanej /synagogą/ Libertynów i Cyrenejczyków, i Aleksandryjczyków, i tych, którzy pochodzili z Cylicji i z Azji, wystąpili do rozprawy ze Szczepanem. Nie mogli jednak sprostać mądrości i Duchowi, z którego /natchnienia/ przemawiał. Gdy usłyszeli to, co mówił zawrzały gniewem ich serca i zgrzytali zębami na niego. A on pełen Ducha Świętego patrzył w niebo i ujrzał chwałę Bożą i Jezusa, stojącego po prawicy Boga. I rzekł: Widzę niebo otwarte i Syna Człowieczego, stojącego po prawicy Boga. A oni podnieśli wielki krzyk, zatkali sobie uszy i rzucili się na niego wszyscy razem. Wyrzucili go poza miasto i kamienowali, a świadkowie złożyli swe szaty u stóp młodzieńca, zwanego Szawłem. Tak kamienowali Szczepana, który modlił się: Panie Jezu, przyjmij ducha mego! A gdy osunął się na kolana, zawołał głośno: Panie, nie poczytaj im tego grzechu. Po tych słowach skonał.

    (Ps 31,3-4.6.8.16-17)
    REFREN: W ręce Twe, Panie, składam ducha mego

    Bądź dla mnie skałą schronienia,
    warownią, która ocala.
    Ty bowiem jesteś moją skałą i twierdzą,
    kieruj mną i prowadź przez wzgląd na swe imię.

    W ręce Twoje powierzam ducha mego:
    Ty mnie odkupisz Panie, Boże.
    Weselę się i cieszę się Twoim miłosierdziem,
    boś wejrzał na moją nędzę.

    W Twoim ręku są moje losy,
    wyrwij mnie z rąk wrogów i prześladowców.
    Niech Twoje oblicze zajaśnieje nad Twym sługą:
    wybaw mnie w swym miłosierdziu.

    (Ps 118,26-27)
    Błogosławiony, który przybywa w imię Pańskie! Pan jest Bogiem i daje nam, światło.

    (Mt 10,17-22)
    Jezus powiedział do swoich Apostołów: Miejcie się na baczności przed ludźmi! Będą was wydawać sądom i w swych synagogach będą was biczować. Nawet przed namiestników i królów będą was wodzić z mego powodu, na świadectwo im i poganom. Kiedy was wydadzą, nie martwcie się o to, jak ani co macie mówić. W owej bowiem godzinie będzie wam poddane, co macie mówić, gdyż nie wy będziecie mówili, lecz Duch Ojca waszego będzie mówił przez was. Brat wyda brata na śmierć i ojciec syna; dzieci powstaną przeciw rodzicom i o śmierć ich przyprawią. Będziecie w nienawiści u wszystkich z powodu mego imienia. Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony.

    • pio0 said

      Nie martwcie się!

      Kto ma odwagę opowiedzieć się za Jezusem, Wcieloną Miłością, ten wcześniej czy później narazi się innym przez sam fakt, że „nie jest taki jak oni”. Łatwo jest osądzać, krytykować, wyśmiewać czyjąś wiarę. Obyśmy nigdy tego nie czynili! A kiedy inni nas osądzą, nie martwmy się, Duch będzie wskazywał nam, co i jak mówić, aby świadectwo nasze było czytelne.

      Modlitwa

      Jezu, Ty umiłowałeś mnie aż do śmierci, Twojej śmierci na krzyżu. Męczennicy umiłowali Ciebie bardziej niż własne życie. Proszę, daj mi na tyle mocy, abym miał odwagę dla Ciebie uśmiercać własny egoizm i pychę. Amen.

  20. pio0 said

    Bóg stał się człowiekiem, aby człowiek stał się Bogiem.
    Stwórca stał się stworzeniem, aby się znalazło to, co zaginęło. – św. Augustyn

  21. szafirek said

    „Maryjo, Matko moja i Pani moja, oddaję Ci duszę i ciało moje, życie i śmierć moją, i to, co po niej nastąpi. Wszystko składam w Twoje ręce, o Matko moja. Okryj swym płaszczem dziewiczym moją duszę i udziel mi łaski czystości serca, duszy i ciała, i broń mnie swą potęgą przed nieprzyjaciółm wszelkimi, a szczególnie przed tymi, którzy złośliwość swoją pokrywają maską cnoty. O śliczna Lilio, Tyś dla mnie zwierciadłem, o Matko moja.”

    Dz.św.s.Faustyny 79

  22. Dana said

    26 grudnia
    Święty Szczepan, diakon
    pierwszy męczennik

    Publicznie wyznał Chrystusa, za co został ukamienowany (Dz 7, 54-60). Jest określany mianem Protomartyr – pierwszy męczennik.
    Zaskoczenie może budzić fakt, że Kościół w drugim dniu oktawy Świąt Bożego Narodzenia umieścił święto św. Szczepana. Być może stało się tak po to, byśmy zapatrzeni w żłóbek Chrystusa nie zapomnieli, że ofiara ze strony Boga dla człowieka pociąga konieczność także ofiary ze strony człowieka dla Boga, chociażby ona wymagała nawet krwi męczeństwa.

  23. dwid1991 said

    Herezja trynitarna Franciszka

    Niestety, ale tego nie da się rozpatrywać w innych kategoriach jak herezja. Wciąż znajdujemy dziwne rzeczy w homiliach i wypowiedziach Franciszka. W dniu 25 marca 2014 roku w domu św. Marty Franciszek tak powiedział:

    „dzisiaj możemy przyjąć (objąć) Ojca, który dzięki krwi swojego Syna, stał się jednym z nas, i nas zbawia, tego Ojca, który czeka na nas każdego dnia”

    („oggi possiamo abbracciare il Padre che, grazie al sangue del suo Figlio, si è fatto come uno di noi, e ci salva: questo Padre che ci aspetta tutti i giorni”)

    Czy to jakaś metafora? Nie idzie tego tak przyjąć.
    Bóg stał się jednym z nas – w Chrystusie. Syn stał się człowiekiem, ale nie Ojciec.
    Franciszek nie wie, co mówi, albo ma bełkotliwe myślenie, które przelewa na papier? Wątpliwe.
    A może chce specjalnie mieszać i wprowadzać dwuznaczność?

    Na odtrutkę nieco św. Pawła (1 Tm 6,16)

    [Bóg Ojciec] zamieszkuje światłość niedostępną,
    którego żaden z ludzi nie widział ani nie może zobaczyć

    Oraz Katechizm:

    250 W ciągu pierwszych wieków Kościół starał się wyraźniej sformułować swoją wiarę trynitarną, zarówno w celu pogłębienia własnego rozumienia wiary, jak również w celu obrony jej przed błędami, które ją zniekształcały. Było to dziełem pierwszych soborów, wspomaganych przez refleksję teologiczną Ojców Kościoła i podtrzymywanych zmysłem wiary ludu chrześcijańskiego.

    Wydaje się jednak, że takiej bzdury, jak Franciszek, nikt jeszcze w historii chrześcijaństwa nie wymyślił – czy Ojciec stał się jednym z nas, ludzi !?

    https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/2014/12/26/herezja-trynitarna-franciszka/

    • Wiktoria said

      Dawidzie, ciesze sie, ze jestes z nami, gdzies uciekla litera A w Twoim imieniu (-:
      Pozdrawiam.

    • Dana said

      Bóg Ojciec mówi do Swoich dzieci

      S. Eugenia Elisabetta Ravasio: Bóg Ojciec mówi do Swoich dzieci. Książka zawiera spisane przez włoską zakonnicę Przesłanie Boga Ojca, który ukazywał się jej podczas pobytu w nowicjacie. Jego treść przepojona miłością i troskliwością wobec ludzi wzywa do uznania w Bogu najlepszego Ojca i okazywania Mu czci, co zapewnić ma ludziom pokój i szczęście. Jedną z próśb wyrażonych w tych wewnętrznych natchnieniach spisanych przez młodą zakonnicę było rozpowszechnienie wizerunku Boga Ojca, który zgodnie z jej opisem, został przedstawiony na okładce książki. Orędzie zostało uznane przez Kościół katolicki za autentycze, książka jest opatrzona imprimatur. S. Eugenia Ravasio przez wiele lat była następnie przełożoną generalną swego zgromadzenia.

      Fragment:
      Wybrałem ten dzień na rozpoczęcie Mojego dzieła wśród ludzi, bowiem jest to święto Przenajdroższej Krwi Mojego Syna Jezusa. Zamierzam zanurzyć w tej Krwi dzieło, które zaczynam, aby przyniosło wielkie owoce w całej ludzkości.

      Oto prawdziwy cel Mojego przyjścia:

      1) Przychodzę, aby wygnać przesadny lęk, który Moje stworzenia odczuwają wobec Mnie. Pragnę dać im do zrozumienia, że Moja radość polega na tym, abym był znany i kochany przez Moje dzieci, to znaczy przez całą ludzkość obecną i przyszłą.

      2) Przychodzę przynieść nadzieję ludziom i narodom. Iluż od dawna już ją utraciło! Ta nadzieja pozwoli im pracować dla swego zbawienia, żyjąc w pokoju i bezpieczeństwie.

      3) Przychodzę, aby Mnie poznano takim, jakim jestem; aby ufność ludzi wzrastała jednocześnie z miłością do Mnie, ich Ojca, mającego tylko jedno pragnienie: czuwać nad wszystkimi ludźmi i kochać każdego z nich jak Swoje jedyne dziecko.

      Malarz lubuje się w kontemplowaniu obrazu, który namalował. Podobnie Ja znajduję upodobanie i radość w przychodzeniu do ludzi – arcydzieła Mego dzieła Stworzenia! Czas nagli. Chciałbym, żeby człowiek dowiedział się jak najprędzej, że kocham go i doznaję największej radości, przebywając z nim i rozmawiając jak ojciec ze swymi dziećmi.

      http://www.voxdomini.com.pl/ojciec/o_02.htm

  24. dwid1991 said

    https://adnovumteam.wordpress.com/2014/12/26/wojna-domowa-na-ukrainie-26-12-2014r-111-dzien-rozejmu/

  25. dwid1991 said

    Matka Zbawienia: Dar Miłości potęguje się w czasie Świąt Bożego Narodzenia
    Orędzia Ostrzeżenia
    sobota, 20 grudnia 2014, godz. 16.25

    Moje drogie dzieci, Miłość Mojego Syna nigdy nie jest silniej obecna niż w czasie Świąt Bożego Narodzenia.

    W tym czasie, podczas celebracji Jego Narodzenia, zalewa On dusze Swoją Miłością. To w tym czasie musicie żyć Miłością, która została wam dana, w sposób naturalny, jako Bożym dzieciom. Musicie cenić sobie Dar Miłości, który pochodzi od Boga i dzielić się tym darem z każdym, kogo znacie.

    Dar Miłości potęguje się w czasie Świąt Bożego Narodzenia w duszach wszystkich Bożych dzieci i to właśnie w tym czasie musicie uhonorować, że miłość zaczyna się w rodzinie.Mój Syn narodził się w rodzinie i stało się to nie bez powodu. Bóg ujawnił się nie jako pojedyncza osoba, która, nie mając nikogo, kto jest jej bliski, zostałaby wysłana na Misję — ale w Świętej Rodzinie.

    Kochajcie swoje rodziny i przebaczajcie dawne przewinienia. Miłujcie ich wszystkich, łącznie z tymi, którzy was nienawidzą. Możecie przezwyciężyć nienawiść — dzieląc się miłością z innymi — i chociaż to może czasami okazać się trudne, będziecie dzięki temu silniejsi i wstąpi w was POKÓJ. Nienawiść jest negatywną emocją i pokrywa ona duszę głębokim poczuciem bycia nieszczęśliwym. Pożera ona rdzeń duszy, aż ją uśmierci. Nie dopuśćcie, aby nienawiść oddzieliła was od Daru Miłości, który jest najpotężniejszą Łaską — ponieważ pochodzi on od Boga.

    Miłujcie się wzajemnie w czasie tych Świąt Bożego Narodzenia, tak jak Bóg kocha każdego z was. Módlcie się za tych, którzy dopuścili się w stosunku do was jakiegokolwiek nikczemnego czynu, i proście mojego Syna, aby uwolnił was od brzemienia nienawiści.

    Miłość Boga w całej swej pełni przeżywana jest w rodzinie, która rozwija się w Miłości. Takie rodziny, które mają na tyle szczęścia, że odczuwają wzajemną miłość, muszą rozszerzać tę miłość na innych, którym brakuje miłości w ich własnym życiu. Osoba, która wychowuje się w kochającej się rodzinie i która kocha czułym sercem, porusza dusze innych ludzi. Właśnie tak szerzy się Miłość Boga — z wnętrza łona rodziny.

    To z serca kochającej się rodziny mój Syn, Jezus Chrystus,wyruszył w Swoją Misję na ziemi,aby odkupić człowieka z grzechu. I właśnie w to Boże Narodzenie proszę was, abyście kochali się wzajemnie i prosili mojego Syna, aby błogosławił wszystkim waszym rodzinom poprzez łaski sprawiające, żebyście się bardziej wzajemnie miłowali.

    Miłość, która jest obecna w rodzinie, potrafi pokonać wszystkie przeszkody, jakie szatan umieścił na jej drodze. To rodzina — fundament Bożej Miłości — jest w pogardzie u szatana. I to właśnie rodzinę atakuje szatan i uczyni on wszystko, aby komórkę rodzinną zniszczyć.

    Miłość i jedność w rodzinie jest wielkim Darem z Nieba i musicie zawsze dążyć do tego, aby przez cały czas pozostawać w jedności.

    Wasza Umiłowana Matka

    Matka Zbawienia

  26. dwid1991 said

    SERDECZNIE WITAMY KARDYNAŁA SARAH, NOWEGO „MINISTRA LITURGII” PAPIEŻA FRANCISZKA!

    Po dłuższym zastanowieniu papież Franciszek wyznaczył wreszcie następcę kardynała Cañizaresa – na czele Kongregacji ds. Kultu Bożego stanął 69-letni kardynał Robert Sarah. To niegdysiejszy arcybiskup Konakry w Gwinei, należy do najznamienitszych postaci w Kolegium Kardynalskim. Jako kapłan był bardzo lubiany przez świętego Jana-Pawła II i w wieku 34 lat został przez niego mianowany biskupem. Sprawował dotychczas funkcję przewodniczącego Papieskiej Rady Cor Unum.

    Kardynał Sarah zawsze chętnie przyjmuje zaproszenia, szczególnie gdy dotyczą głoszenia rekolekcji dla kapłanów. W roku 2011 wywarł wielkie wrażenie homilią wygłoszoną właśnie w trakcie liturgii z okazji święceń kapłańskich, których udzielano we Wspólnocie Saint-Martin (francuska wspólnota, która powstała z błogosławieństwem kardynała Siri, odprawiająca w Novus Ordo zgodnie z instrukcją ogólną mszału rzymskiego). Powiedział wtedy:
    „Zniknęły wspólne moralne wzorce. Nie wiadomo już, co jest złe, a co dobre. […] Nie to jest groźne, że człowiek się myli, ale że przekształca swój błąd w życiową zasadę. […] Nie to jest groźne, że człowiek się myli, ale że przekształca błąd w regułę życia. […] Jeśli obawiamy się głoszenia prawdy płynącej z Ewangelii, jeśli wstydzimy się poruszać kwestię poważnych uchybień i dewiacji w sferze moralnej, jeśli dopasowujemy się do tego świata forującego swobodę obyczaju oraz relatywizm religijny i etyczny, jeśli boimy się żywo piętnować ohydne prawa związane z nową światową etyką mówiące o małżeństwie, rodzinie pod różnymi postaciami, aborcji, prawa całkowicie sprzeczne z prawami natury i prawami Bożymi, a które są promowane i narzucane przez narody i kultury zachodnie za pomocą mass mediów i dzięki ich potędze ekonomicznej, wówczas prorocze słowa Ezechiela spadają na nas niczym groźne boskie upomnienie”.

    Dla uczczenia przyjęcia przez kardynała nowej funkcji poprosiliśmy kilka znamienitych osobistości znanych ze swego przywiązania do liturgii katolickiej i jej szczególnie godnego i uroczystego sprawowania, by wypowiedziały się w kontekście nominacji. Będą to: J.E. Athanasius Schneider, biskup pomocniczy w archidiecezji Najświętszej Marii Panny w Astanie – orędownik powrotu do tradycyjnego sposobu przyjmowania komunii świętej, do ust i na kolanach, następnie ksiądz Nicola Bux – wielki popularyzator „reformy reformy” upragnionej przez Benedykta XVI, dalej Joseph Shaw – prezes angielskiego Latin Mass Society, profesor Oxfordu i ojciec sześciorga dzieci, i na koniec Giuseppe Capoccia – naczelny reprezentant Cœtus Internationalis Summorum Pontificum, organizator pielgrzymki ludu Summorum Pontificum do Rzymu.

    W przeddzień nominacji kardynał Sarah udał się do kardynała Burka, by go posłuchać i pozdrowić, w czasie gdy w Rzymie Jego Ekscelencja Dominik Rey, biskup Frejus-Toulon (Francja), prezentował materiały z konferencji Sacra Liturgia.

    I – REAKCJA BISKUPA SCHNEIDERA

    Biskup Schneider uprzejmie nam odpowiedział z Brazylii, gdzie uczestniczył w promocji autorskiej portugalskiego wydania jego książki Corpus Christi na temat „komunii świętej na rękę w Kościele w środku kryzysu”.

    „Kardynał Sarah dwukrotnie nawiedził Kazachstan. Podczas jego wizyt miałem okazję blisko mu towarzyszyć jako tłumacz z języka rosyjskiego. Poznałem w nim męża Bożego wielkiego ducha, człowieka, którego cechuje godność i prostota, prawdziwa pokora. Jego kazania i jego słowa łączą w sobie jasność rozumowania, precyzję doktrynalną i głębię duchową. Osobiście byłem zbudowany przykładem kardynała.

    Życzę, by [na czele Kongregacji ds. Kultu Bożego] kardynał Sarah mógł skutecznie przyczynić się do prawdziwej odnowy życia liturgicznego Kościoła według dewizy świętego Jana Pawła II: duc in altum! Czyli, żeby praktykę liturgiczną pociągnął ku szczytom sakralności.”

    + Athanasius Schneider, biskup pomocniczy archidiecezji Najświętszej Marii Panny w Astanie

    II – REAKCJA KSIĘDZA NICOLI BUXA

    „Człowiek modlący się jest człowiekiem par excellence. Sprawowanie kultu jest najwznioślejszym aktem, jakiego możemy dokonać, bowiem łączy nas on ze źródłem, z Tym, który jest stwórcą i wybawicielem człowieka. Katolicka liturgia cierpi dziś z powodu braku równowagi między formą wspólnotową, która po soborze urosła do przesadnych rozmiarów, oraz formą osobistą, sprowadzoną do zera właśnie przez ten nadmiar wspólnotowości, która tłamsi wszelkie nabożne uczestnictwo. Oto jeden z problemów, z jakimi kardynał Sarah będzie się musiał zmierzyć jako Prefekt Kultu Bożego. […]

    Rolą kultu jest przyprowadzenie człowieka przed oblicze Boga. Służy umożliwieniu spotkania z Bogiem, spotkania, które w naszych naznaczonych dechrystianizacją czasach przestało być takie oczywiste. Reakcja Piotra, który zawoła „odejdź ode mnie, bo jestem człowiekiem grzesznym” pokazuje nam, jak bardzo boska obecność jest jednocześnie bliska i nas przekracza. Liturgia jest święta, ponieważ dzięki niej stajemy w obecności Boga. Tymczasem, jak pisał Benedykt XVI, wydaje się, że wymiar sakralny zniknął na rzecz spektaklu liturgicznego – nazywanego w Stanach Zjednoczonych „liturtainment” – który sprawia, że wielu wiernych, szczególnie młodych, w celu odnalezienia charakteru misteryjnego zwraca się ku szacownemu rytowi bizantyjskiemu czy ku powściągliwej tradycyjnej liturgii rzymskiej. Liczni biskupi nabierają świadomości tego zjawiska, które oznacza zmianę pokoleniową i jest zaczynem nowego ruchu liturgicznego, z którym Kongregacja ds. Kultu Bożego musi i będzie musiała się coraz bardziej liczyć.”

    Ksiądz Nicola Bux, doradca Kongregacji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów

    III – REAKCJA JOSEPHA SHAW (LATIN MASS SOCIETY)

    Prezes Stowarzyszenia Mszy Łacińskiej, Latin Mass Society – instytucji należącej do brytyjskiego świata katolickiego – Joseph Shaw jest co więcej płodnym źródłem „wytycznych” w kształtowaniu oficjalnego stanowiska Międzynarodowej Federacji Una Voce. Wyjaśnia nam, co czeka kardynała Sarah na czele Kultu Bożego.

    „Za Pawła VI i świętego Jana Pawła II Kult Boży wydał szereg wyroków za określone nadużycia liturgiczne, tolerując równocześnie inne, na przykład komunię na rękę czy wprowadzanie do służby ministranckiej dziewcząt. Zwolennicy przestrzegania norm liturgicznych stanęli wobec beznadziejnego zadania obrony szeregu reguł nagle i niemal powszechnie zarzuconych, wiedząc, że kongregacja może w każdym momencie podjąć decyzję o ich wykreśleniu.

    Za Benedykta XVI wyłoniło się nowe zjawisko: całe pokolenie księży i biskupów, często mających doświadczenie mszy tradycyjnej, zrozumiało, że trzeba nie tylko walczyć z nadużyciami, ale przywrócić liturgii sakralny charakter. Ten szeroki ruch bardzo szybko rozpoznał granice tego, na co pozwala forma zwyczajna. Myślę tu na przykład o cichej recytacji Kanonu, do której żywo zachęca Kardynał Ratzinger w „Duchu liturgii” i której bardzo pragnęliby kapłani, ale nie jest ona ujęta w przepisach zreformowanej liturgii.

    Wraz z nastaniem pontyfikatu papieża Franciszka odnowiciele nie zniknęli i trudno jest zaprzeczyć istnieniu żywego pragnienia podniesienia znaczenia sacrum w formie zwyczajnej jak i zwiększenia dostępności formy nadzwyczajnej. Przed kardynałem Sarah stoi problem odpowiedzi na pytanie, jak zachęcić do tego projektu i przeprowadzić go nie wzbudzając wojny liturgicznej w parafiach.”

    Joseph Shaw, Latin Mass Society

    IV – REAKCJA GIUSEPPE CAPOCCIA (COETUS INTERNATIONALIS SUMMORUM PONTIFICUM)

    Wbrew przekazowi wielu mediów (tu również Vatican Insider, najważniejszej na świecie strony internetowej dotyczącej Watykanu) spotkanie kardynała Sarah z kapłanami uczestniczącymi w niedawno odbytej pielgrzymce Summorum Pontificum nie miało miejsca. Tak czy owak, uznaliśmy za stosowne zapytać Giuseppe Capoccia, naczelnego reprezentanta pielgrzymki, co spowodowało, że CISP nawiązał z kardynałem kontakt.

    „Niestety nie poznałem kardynała Sarah, przynajmniej jeszcze nie, bowiem teraz będę miał niewątpliwie okazję przedstawić mu nasze działania i poprosić o błogosławieństwo. Umożliwienie spotkania z nim kapłanom i klerykom uczestniczącym w pielgrzymce było naszym pragnieniem z dwóch powodów: po pierwsze dlatego, że przewodził Cor Unum, organizacji, która prowadzi międzynarodowe dzieła miłosierdzia Ojca Świętego i która z tego tytułu stanowi pierwszą linię wsparcia dla cierpiących męczeństwo wspólnot katolickich w Azji Mniejszej. Następnie też dlatego, że wiemy o nim, iż jest człowiekiem głębokiej wiary, przekonanym, że najpewniejszym gwarantem jedności Kościoła jest osobista jedność każdego katolika z Bogiem. Otóż to osobiste zjednoczenie karmi się modlitwą prywatną, ale i publiczną modlitwą wiernych, w obu formach rytu rzymskiego. W tym sensie jesteśmy wdzięczni papieżowi za nominację, która powinna nam pozwolić stawiać dalsze kroki na drodze pokoju i pojednania, drogi, która była zapuszczona, gdy ją podejmowaliśmy za Jana Pawła II, ale jasno została wytyczona za Benedykta XVI i dziś dzięki niemu jest umocniona.”

    Giuseppe Capoccia, CISP

    V – ROZWAŻANIA PAIX LITURGIQUE

    1) Franciszek to pierwszy papież, którego całe kapłańskie życie przebiega pod znakiem liturgii zreformowanej. Nie posiada ani kultury, ani wrażliwości swoich poprzedników – szczególnie pod względem celebracji kultu Bożego i w porównaniu z Benedyktem XVI. Nominacja następcy kardynała Cañizaresa na stanowisku „ministra liturgii” papieskiej była więc oczekiwana z ogromnym zainteresowaniem zarówno po stronie konserwatystów jak i modernistów. Ojciec Święty wybrał POKÓJ, ciągłość i kompetencję: pokój i kontynuację, ponieważ kardynał Sarah był następcą, jakiego życzył sobie kardynał Cañizares. Kompetencję zaś dlatego, że, jak na to wskazuje kazanie zacytowane na wstępie a wygłoszone do Wspólnoty Saint-Martin w 2011 roku, nowy Prefekt Kultu Bożego jest głęboko przeniknięty tajemnicą eucharystyczną.

    2) Podkreślmy, że nieco wcześniej zadania misję Prefekta Kongregacji ds. Kultu Bożego miał okazję pełnić również inny dostojnik afrykański – nigeryjski kardynał Arinze (jako następca po kardynale Medina i poprzednik kardynała Cañizaresa). Także i on był znanym zwolennikiem nie reformy reformy, ale godnego sprawowania liturgii zreformowanej i jej harmonijnego współistnienia z formą nadzwyczajną. Istotną wagę przywiązywał ponadto do jakości tłumaczeń na języki lokalne i stał u początków krytycznej rewizji większości tłumaczeń liturgicznych w celu osiągnięcia ich większej zgodności z tradycją i dogmatem.

    3) „Będzie ksiądz wielkim afrykańskim biskupem, jak święty Augustyn, gdy pozostanie ksiądz mężem Bożym, mistykiem i przyjacielem Boga, tym, który nieustannie stoi przed Bogiem w postawie synowskiej miłości, uwielbienia, kontemplacji, twarzą w twarz z Bogiem, jak Mojżesz. Kimże jest biskup, jeśli nie przyjacielem Boga? Jego serce jest całkowicie zjednoczone z sercem Boga. Jego żywot, jego życie, praca, plany mają sens i wypełniają się treścią tylko w Bogu. Żyje dla Boga, przez Boga i w Bogu. Biskup jest prawdziwie przyjacielem Boga. Powinien prowadzić lud chrześcijański po ścieżkach czasu w jego pielgrzymce ku wieczności. Powinien wprowadzać wszystkie dusze dobrej woli w doświadczenie Boga oraz w pełne i intensywne przeżywanie autentycznej przyjaźni z Nim.” Powyższe zdania są wyjątkiem z homilii wygłoszonej przez kardynała, wówczas Sekretarza Kongregacji Pro Propaganda Fide, w trakcie ordynacji biskupa kameruńskiego w 2008 roku. Doskonale obrazują to, co powiedział o kardynale Sarah w zacytowanej opinii J.E. Athanasius Schneider i co mówią wszyscy, którzy go znają. Stawiamy na to, że wobec wyzwań, które w swoich komentarzach zapowiadają ksiądz Nicola Bux i Joseph Shaw, głębia duchowa i jasność wypowiedzi kardynała będą ważnymi atutami. Faktycznie od czasu reformy soborowej prefekci Kultu Bożego mogli obronić świętość liturgii katolickiej bardziej dzięki osobistemu przykładowi niż siłą autorytetu dykasterii.

    4) Na podstawie zebranych świadectw dotyczących kardynała Sarah wydaje się, że o ile cokolwiek wywarło istotny wpływ na jego duchowość, musiało to być życie benedyktyńskie. Będąc arcybiskupem Konakry, J.E. Robert Sarah umożliwił fundację opactwa Sainte-Croix-de-Friguiagbé, córki opactwa Sainte-Marie-de-Maumont (Francja) i z jego woli odbyła się również fundacja opactwa córki Keur-Moussa (Senegal) – Saint-Joseph-de-Séguéya. Znana jest przyjaźń kardynała dla Solesmes. Jest on też wytrawnym koneserem śpiewu gregoriańskiego, a to kolejna, mile widziana u Prefekta Kultu Bożego zaleta.

    5) Módlmy się więc, by kardynał Sarah, człowiek otwarty i słuchający, człowiek równowagi, pozwolił nam, zgodnie z życzeniami Giuseppe Capoccia, „stawiać dalsze kroki na drodze pokoju i pojednania”.

  27. dwid1991 said

    Państwo Islamskie użyło broni chemicznej

    http://alexjones.pl/pl/aj/aj-swiat/aj-wiadomosci/item/43508-pa%C5%84stwo-islamskie-u%C5%BCy%C5%82o-broni-chemicznej

  28. Adrian said

    ciekawe orędzia, tłumaczone translatorem na następny rok ze strony: http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/english.html

    Małe dzieci: znaczenie Bożego Narodzenia, czyli miłości i służby, jest zastępowany przez nadmierny konsumpcjonizm!

    23 grudnia 2014 – 08:30

    Chrystus DZIECKA ZAPROSZENIE DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI

    Może mój pokój, pokora i miłość będzie z wami wszystkimi.

    Drogie dzieci, Boże Narodzenie zbliża się inna i będę ponownie narodził się duchowo w sercach wszystkich, którzy z dobrej woli; korzystają z tego ostatniego Bożego Narodzenia z rodziną i na modlitwie, bo przyjdą dni, w których świąteczne zostaną zniesione, a będzie to zbrodnia, żeby to uczcić. Drogie dzieci, poczucie Bożego Narodzenia, które jest z miłości i służby, jest zastępowany przez nadmiernego konsumpcjonizmu.

    I Dziecię z Betlejem, jestem zastąpione godłem materializmu i konsumpcjonizmu, że idzie o imieniu Mikołaj.

    Słudzy moim przeciwnikiem są Herodowie tych czasach ostatecznych, którzy są lekceważące za pomocą środków masowego prawdziwy sens Bożego Narodzenia, tworzących jego obchody czas na czasochłonne, do rozpraszania, a dla grzeszenia. Boże Narodzenie jest miłość, serwis, przebaczenie i modlitewne wspomnienie w rodzinie, o moim urodzeniu. Boże Narodzenie jest pokora, która przypomina, że Bóg staje się człowiekiem w środku i rodzi się w biedzie, tak, że ty też nauczyć się pokory i proste, a zrozumiesz, że Boże Narodzenie jest dzielenie się z nim, który jest najbardziej potrzebujących.

    Moje małe dzieci, w czasie mojego adwersarza, Boże Narodzenie zostaną zniesione, a kto świętuje zostanie uwięziony przez instytucję religijną, która zostanie utworzona przez New World Order; obchodzimy w waszych rodzinach i na całym żłobku, kontemplować pokorę i miłość Boga, który humanizowanego odradza będzie przy bramie wejściowej serc dobrej woli.

    Jestem niemowlę z Betlejem, który chce się urodzić w tobie, przygotować dla mnie szopka w waszych sercach i otworzyć swoje duchy mnie przyjąć; aby do mnie ofiarę swojej miłości, pokory i swojej w szczerym pragnieniem, aby zmienić swoje życie. Ja jestem światłością świata, kto przychodzi do świecić światło na ciemne cienie waszego świata i uwolnić się od jarzma grzechu. Przechowywać w waszych umysłach i sercach, że Boże Narodzenie nie jest ani konsumpcjonizmu, ani rozproszenie, ale czas na miłość, przebaczenie, miłość i dar daje przede wszystkim do tych najbardziej potrzebujących. Kocham cię, może być dla noc Bożego Narodzenia i nadzieję chwaląc mnie we mnie z radością, jednocząc siebie do anielskiego chóru, który śpiewa: Chwała Bogu na wysokościach, a na ziemi pokój ludziom dobrej woli.

    JESTEM twój prezent, Boże Dziecię z Betlejem.

    Dodać moje wiadomości znane całej ludzkości.

    Moi ludzie, WSZYSTKIE zaczęła drżeć; START przyzwyczaić do życia z ZMIAN tellurowego, ponieważ mój ZIEMIA zacznie chwiać się we wszystkich swoich kontynentach!

    17 grudnia 2014 – 08:35

    PILNE wezwanie Boga Ojca, aby jego dziedzictwo

    Pokój wam, moich ludzi, moje dziedzictwo.

    Rok, który ma się rozpocząć będzie jednym z wielkiej agitacji, biorąc pod uwagę, że mój stworzenie wejdzie w stadium wielkiej transformacji. Czas, zostanie skrócony głównie z powodu przyspieszonego obrotu, że moja ziemia poddania, ze względu na wszystkie zmiany, które mają być realizowane we wszechświecie, a w jego wnętrzu.Okres czasu, będą 14 godzin; przygotujcie się, ludu mój, tak, że będziesz w stanie poradzić sobie w tych dniach, że zbliżamy się do będą z wielkiego ruchu i agitacji w swoim życiu, w mojej twórczości. Nie poddawaj się w panikę, wiem, że wszystko jest częścią mojej woli, tak że jutro moje wierne zamieszkał w moim nowym niebie i nowej ziemi, w moim.

    Moi ludzie, wszystko zaczyna być mieszana: przyzwyczaić się od zaraz do tellurowego ruchów, na mojej ziemi zacznie się chwiać we wszystkich kontynentach! Bóle porodowe mojego stworzenia zaczną być odczuwalne; zachować spokój, modlić się, śpiewać pochwały i pokuty; nie słaby, nie trać wiary, bo to wszystko się zaczyna ogłaszam wam z wielkim napięciem, które może przygotować i nie dać się zaskoczyć.

    Woda staje się rzadkością ze względu na te zmiany mają być poniesione przez mojego stworzenia; przechowywać przepisy zaczynające się tego naturalnego dobra, bo przyjdzie moment, w którym nie będzie w stanie go wypić za wszystkie zanieczyszczenia, które spadną z nieba i ostre zmiany klimatyczne przyjść. Nie będzie niedostatek żywności, tak aby przepisy rozpocząć; ziarna przechowywania łatwo psujących żywność i niewierzących; nie tego odkładać na ostatnią godzinę, bo raz te dni przyjeżdżają znajdziesz żadnego.

    Słuchajcie słów moich i umieścić je do działania, tak, że można przetrwać w czasach niedostatku i cierpienia, które zbliżają. Intone canticles uwielbienia Ojca waszego, który w tych dniach, jak moi trzej młodzieńcy wtedy gdy zostały one wrzucone do pieca przez króla Nabuchodonozora (Daniel, 03:51). Chwale śpiewać do Ojca waszego będzie bardziej znośne próby zbliża i nikt z tych, którzy chwalą mnie nie umrze.

    Pamiętaj, że możesz być badane jak złoto próbują w ogniu, tak, że jutro można świecić jak tygle i być godnym jest mój ludu wybranego.

    Modlitwa, uwielbienie, post, pokuta powinna być twoja duchowa twierdza w tych dniach; nie zapomnij o tym, ponieważ wiele z nich będzie stracił ich brak modlitwy i słabej wiary. Mówię wam, że nigdy wcześniej takich ucisk kiedykolwiek widziano na ziemi, jak ten, który ma się rozpocząć; dlatego proszę was, aby zwrócić uwagę na moich instrukcji, że jako Ojciec daję ci tak, że jutro nie zostaną utracone po odejściu od mojej Boskiej sprawiedliwości.

    Pozostanie w moim pokoju, moich ludzi, moje dziedzictwo.

    Ojciec wasz, Jahwe, Pan Narodów.

    Marka znana moje wiadomości do całej ludzkości.

    W czasie New World Order, technologia będzie używane do manipulowania woli LUDZI!

    12 grudnia 2014 – 08:50

    Stanowcze wezwanie Jezusa Dobrego Pasterza, swoim wiernym

    Pokój wam, owce mojego stada.

    W czasie mojego przeciwnika, wszystkie technologie z tego świata będzie na jego usługi. Już próby biegnie i instalacji do urządzeń elektronicznych trwa od technologii, które emitują fale w mózgu, które będą modyfikować ludzkie zachowania. Za pomocą tych telefonów, które wymagają cellulars, złość wszystko moim przeciwnikiem i oszustwa będą rozłożone; że byt nieprawości przekaże holograficznie z ludzkością za pomocą komórek i wszystkich technologii będzie wykorzystywany do podporządkowania populacji ludzkiej.
    Moje dzieci, złe wykorzystanie technologii jest okradanie duszy mojej młodzieży i będzie to one są najbardziej narażone w czasie mojego przeciwnika, ponieważ młodzi są bardziej skłonni do korzystania z tej technologii śmierci. W czasach Nowego Porządku Świata, wszystkie technologie będą wykorzystywane do manipulowania ludzką wolę. Big Brother, a technologia ta zostanie wywołana, będzie przejąć kontrolę nad umysłem wszystkich tych, którzy go używać; fale elektromagnetyczne oskarżone o duchowej jadu pozwoli wszystkim osobom, które korzystają z tych technologii działają w sprzeczności z ich woli; teraz będziemy działać jako zombie, teraz jako dzikich dzikich bestii, będą one traktowane jak marionetki. Subliminal wiadomości będą miały wpływ na fale mózgowe, ograniczenie tych użytkowników technologii do świnek morskich. Wszystkie z tej technologii, który niedługo wyjdzie na rynku, ma na celu manipulowania ludzką wolę.

    Wielki Brat będzie zniewalać ogromną większość ludzkości; będzie śledzony, dzień i noc, nie będąc tego świadomi, będzie śledzone gdziekolwiek jesteście, a gdyby ktoś próba buntu, jego mózg zostanie porażony prądem, aby doprowadzić do śmierci. Pamiętaj, że w czasie mojego przeciwnika, wszystko będzie zarządzany z mikroczipa, że powiesz to tak, że wszystko rozumiesz. Technologia satelitarna jest testowany, aby służyć interesom moim przeciwnikiem w swoim czasie. Holograficzne dane z duchowych obrazów będzie rzutowany na firmamencie. Mój przeciwnik pojawi się jako Chrystus i Mesjasz dla katolika, żydowskich i chrześcijańskich świata; jak Buddy dla Wschodu, jak Kriszna dla Hindusów, jak Mahometa i Allaha dla muzułmanów. Holograficzne obrazy będą poruszać się i mówić, a ogromna większość ludzkości spadnie do oszustwa, i uczynić kult i cześć do mojego przeciwnika, jakby był sam Bóg.

    Posłuchaj mojej Słowem: będzie pracował wielkich cudów, nawet tak wielka, aby ogień zstąpi z nieba na ziemię na oczach ludzi.

    „To dało moc, aby posąg bestii, nawet do tego stopnia, co mówić i po to zabić wszystkich, którzy go nie uwielbiać” (por apokalipsy 13: 13 – 15).

    Moje dzieci, przygotować, ponieważ dni udręki są w pobliżu; pamiętaj, że wszystko jest oszustwem mojego przeciwnika i jego agentów zła, aby cię zabić; widzisz, ja ostrzegam was tak, że kiedy to się dzieje, że nie czynią kult bestii, bo jeśli nie, będzie wiecznie utracone. Seal sobie z moją Krew i ukryć w moich ran; podjąć wszelkie duchowe zanieczyszczenia do rany w lewej ręce; nie akceptują znaku, ani korzystać z technologii śmierci przyjść się, bo będzie to w służbie moim przeciwnikiem. Pieczęć z mojej krwi, znowu mówię wam: telewizory, komputery, telefony, radia, cellulars, tranzystory i wszystkie gadżety mój przeciwnik może użyć do filtrowania swój głos do Ciebie. Pamiętaj, że będziesz jak owce między wilki; być zatem tak cichy jak gołębie i jak bystry jak węże; nie daj się oddzielić od naszych Dwóch Serc tak, że może być w stanie osiągnąć bezpiecznie do bram Nowego Stworzenia. Mój Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam.

    Nawracajcie się i konwersji, na Królestwo Boże jest w zasięgu ręki.

    Nauczyciel i Pasterz Twój Jezus Dobry Pasterz wszystkich czasów.

    Marka znana moje wiadomości do całej ludzkości.

    Obrazy z moim przeciwnikiem wypierając MOJEGO SYNA już zaczęły krążyć po całym świecie!

    30 listopada 2014 12:10

    PILNE CALL OF MARY Mistyczna Róża DO synami Bożymi

    Małe dzieci z mojego serca, może moja matczyna miłość i ochrona jest zawsze z wami i może światło Ducha Świętego, Boga oświetlają wam.

    Maluchy, mój przeciwnik wcielonym przygotowuje się do jego objawienie, jego wysłannicy mają już na miejscu wszystkie logistyki na koncert oszustwa, aby rozpocząć. Chcę więc, że nie można wyciągnąć po oszustwa, aby umieścić w pogotowiu, bo bardzo szybko pojawi się na firmamencie obrazów moim przeciwnikiem próbuje przejść uważał się za mojego Syna, wyświetlanego holograficznie. Miliony moich małych dzieci będzie się nabrać na to oszustwo i będzie śledzić fałszywego boga, rozprzestrzenia się na cały świat wiadomość, że Mesjasz, długo oczekiwane przez ludzkość, jest teraz w swoim sercu. Lud Boży, nie należą do niego; dobrze wiesz, że to wszystko jest częścią oszustwa mojego adwersarza, który pragnie wejść w posiadanie jak największej liczby dusz, aby je zniszczyć!

    Pamiętaj, że mój syn nie przyszedł na ten świat w ciele i kości, z wyjątkiem w całej swej świetności i chwały po zostały oczyszczone; Będzie mieszkał z wami duchowo w Nowym i Celestial Jerozolimie, gdzie będziesz istoty duchowe o charakterze podobnym do tego z aniołów.

    Zdjęcia mojego adwersarza wypierając mojego Syna zaczęły krążyć po całym świecie. Lud Boży, nie bierz tych obrazów do swoich domów, ponieważ wszystkie jego propaganda okultystycznych rytuałów skalany. Te obrazy będą się do życia w królestwie moim przeciwnikiem; ostać, moje drogie dzieci, w wierze, a nie z jakiegokolwiek powodu dajcie się uwieść przez wysłanników zła, że będą pukać do drzwi swoich domów, dając w prezencie czarną biblię mojego przeciwnika wraz z jego obrazów.

    Jaki smutek w moim sercu Matki ludzkości wiedzieć, że wiele będzie sprzedawać swoją duszę do ceny! W salonie świątynie, gdzie kult będą świadczone na moim przeciwnikiem będzie wzrost liczby i wielu, z braku wiedzy Świętego Słowa Bożego i jego wiadomości, pozwoli sobie na być przeciągane przez zwolenników mojego adwersarza. Czary, satanizm i okultyzm, we wszystkich formach, będzie propagować i wszystkie złośliwości moim przeciwnikiem będzie skomercjalizowana i być odsprzedane, jakby to było coś normalnego.

    Duchowo chorzy będą meander ulicami i krew będzie płynąć w obfitości; Dlatego, moje kochane dzieci, po raz kolejny mówię wam: nie wychodź bez umieścić na swojej pełnej zbroi duchowej (por Ef 6:12), nie zapomnij, aby ją rozszerzyć swoje rodziny, aby wszyscy mogli być pod boski ochrony, ponieważ nie wiesz, złośliwość i złośliwe siły może trzeba się zmierzyć. Boże stworzenie zaczyna być zaciemnione przez złe podmiotów, które błąkają się już w przestrzeni. Przypomnij sobie w modlitwie, nie bądź uparty, walka duchowa zaczęła; modlić się każdą chwilą z ejaculatory modlitwy do Przenajdroższej Krwi mojego Syna; modlić mój różaniec tak często, jak to możliwe, zadzwoń do mnie, mówiąc: „Zdrowaś Maryjo najczystsza; Najświętsza Maryja Panna, poczęta bez grzechu pierworodnego „, a mój przeciwnik ucieknie od was.

    Drogie dzieci, za każdym razem czujesz, że jesteś umysł jest atakowany, znaczy modlitwa egzorcyzmu Krwi Chrystusa mojego Syna; pamiętaj, że dałem wam dar modlitwy egzorcyzmu przez dwóch mojego ukochanego syna, Henocha; ich szukać w komunikacie z 7 lipca tego roku, i zapamiętać je tak, że można walczyć z tymi siłami, które dążą do złośliwych kontrolować umysły, aby doprowadzić cię do rozpaczy, okraść cię z twojego pokoju, a do ciebie tracą swoje dusze. Pamiętaj, że w związku z tym, wszystkie te instrukcje, które są daję przez naszych wysłanników, w tych czasach tak wiele ciemności; czytać Słowo Boże, które mogą pozostać silny w wierze, a tym samym jedność w łańcuch modlitwy z pomocą armii niebieskich i z moją opieką i wstawiennictwem, możemy wykorzenić z powierzchni ziemi moja wroga i wszystkich jego zła sługusów.

    Niech pokój Boży towarzyszy wam, drogie dzieci z mojego serca.

    Twoja Matka, kto Cię kocha, Maryja, Mistyczna Róża.

    Marka znana te wiadomości moich całej ludzkości.

  29. OLA said

    O, co za radość Mi to przyniesie, kiedy zwrócą się oni do Mnie w Dniu Bożego Narodzenia
    Orędzia Ostrzeżenia

    poniedziałek, 22 grudnia 2014, godz. 20.45

    Moja wielce umiłowana córko, oto orędzie dla świata na Dzień Bożego Narodzenia. Jak wy wszyscy obchodzicie Moje Narodzenie, tak też pozwólcie Mi, abym wszedł do waszego serca w tym szczególnym dniu — gdyż jest to Mój dzień.

    Zaproście Mnie do waszych domów jako honorowego gościa i przedstawcie Mnie tym pośród waszych rodzin, przyjaciół i sąsiadów, którzy może o Mnie zapomnieli. Boże Narodzenie jest wprawdzie uroczystością związaną ze Mną, ale pośród tej wielkiej radości, która ma miejsce, Ja sam Jestem ignorowany. Pozwólcie, abym został wspomniany i aby ucieszyło to wasze serca, przyniosło wam radość oraz nadzieję na przyszłość — przyszłość, którą wam zapewniłem od dnia, w którym się narodziłem.

    Przypomnijcie tym, którzy już dłużej Mnie nie czczą, o Miłości, jaką mam dla nich, i o tym, jak tęsknię za tym, aby być ponownie częścią ich życia. O, co za radość Mi to przyniesie, kiedy zwrócą się oni do Mnie w Dniu Bożego Narodzenia i poproszą Mnie, abym przyniósł im Mój Pokój i Moją Miłość. Jeżeli przyjdą do Mnie w Dniu Bożego Narodzenia, Ja otoczę ich oazą Mojego Boskiego Schronienia i nigdy nie pozwolę im oddzielić się ode Mnie ponownie.

    Moi umiłowani wyznawcy, jesteście Moją Rodziną, a Ja jestem waszą. Dzięki Mojemu Miłosierdziu zabiorę was na Łono Mojego Umiłowanego Ojca, Który kocha was żarliwie — jak rodzic o bardzo czułym sercu. O, jak wzbiera Jego miłość i jak wiele radości On odczuwa, kiedy Mnie aprobujecie i wzywacie Mojej Pomocy.

    Jesteście dla Mnie wszystkim i Moja Miłość do was jest wszechogarniająca — jest taka, że przekracza to waszą zdolność pojmowania. Dlatego będę walczył o każdego z was — z żarliwym współczuciem i nieprzejednaną determinacją, aby was ocalić przed nikczemnością Moich wrogów. Strzegę waszych dusz z wielką zazdrością i stoczę udaną walkę, aby was bezpiecznie i cało sprowadzić do Mojego Królestwa. Bez względu na to, jaki stawia Mi się opór; bez względu na to, jak wiele upokorzenia chrześcijanie muszą wycierpieć w Moje Imię; bez względu na to, jak wiele ponęt zostanie umieszczonych na waszej drodze przez Mojego przeciwnika — Ja wygram tę walkę o dusze. Faktem jest bowiem, że nic nie może stanąć pomiędzy Bogiem a Jego dziećmi, bo On na to nie pozwoli. Ten, kto to robi, zostanie powalony. Nienawiść zostanie zniszczona i kłamstwa ujawnione ze względu na ich blichtr. Prawda przetrzyma próbę czasu.

    Przyjdę niebawem, aby zjednoczyć dzieci Boga — Jego najdroższą rodzinę. Wznieście serca, nie pozwólcie Moim wrogom, aby przygasili waszego ducha, i niech nadzieja będzie jedyną towarzyszącą wam myślą. Miejcie całkowite zaufanie do Mojego Miłosierdzia i bądźcie gotowi powitać Mnie, waszego Zbawiciela i Odkupiciela, z powrotem w swoim życiu. Radujcie się, gdyż Moje Obietnice staną się dla was powodem do największej radości. To Boże Narodzenie będzie radosne, bo Mój Czas jest tuż tuż.

    Wasz umiłowany Jezus

  30. Kasia1 said

    Uwaga.! urodziło się dzieciątko z uszkodzonym genem ,choroba dauna .Bardzo proszę wszystkich o modlitwę o uzdrowienie i pomoc duchową dla rodziców tego dzieciątka..Wierzę .że wszyscy razem damy radę.

    • malgosia said

      Panie Boże dodaj siły rodzicom tego dziecka, aby trwali przy nim w wielkiej miłości i nie poddawali się w walce o jego zdrowie. Błogosław im Panie Boże w każdej chwili. Amen

    • szafirek said

      Modlitwa za małe dzieci dotknięte ciężką chorobą:

      Boże,który powołałeś te dzieci do życia i pragniesz,by dla Ciebie dorastały,wyciągnij swą dłoń nad tymi sługami Twoimi,które już w zaraniu swego życia chorują.Spraw w swej dobroci,by odzyskały zdrowie i siły; niech dojdą do pełni lat i po wszystkie dni życia swojego niech z wdzięcznością wiernie Ci służą.Przez Chrystusa ,Pana naszego.Amen

      Matko Boża Kębelska wołamy do Ciebie!

      Ave Maryja!

      • Kasia1 said

        to już jest cud że żyje,bo w badaniach prenatalnych nie wyszło że chore,inaczej juz by było zniszczone. Widocznie ma żyć.

  31. Dzieckonmp said

    Kto na ochotnika przetłumaczy artykuł z angielskiego języka?? Proszę się zgłosić na maila. Bardzo ważny artykuł

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
