Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Patrzcie , co się dzieje na Świecie! Patrzcie, co się dzieje w Europie!

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 Grudzień 2014

Zniesienie przez papieża Pawła VI w 1966 kanonów zakazujących publikacji różnego rodzaju objawień bez aprobaty kościelnej stanowi zgodę Kościoła na ich łatwiejsze rozpowszechnianie, by nie tłumić dzieł Ducha Świętego pragnącego odnowić Kościół Chrystusa. To Jezus Chrystus kieruje kościołem i to On sprawił aby na ten czas te kanony zostały zniesione. Mimo to są grupy ludzi którym się nie podoba a decyzja kościoła. te grupy uważają że wiedzą lepiej co jest dobre dla kościoła. Działaniem tym sprzeciwiają się kościołowi, negują fakt że w kościele działa Duch Święty.

Grupy te które sprzeciwiają się decyzjom kościoła często atakują oczerniając wizjonerów, wyśmiewając i usprawiedliwiają swoje zachowanie tym że kościół nie uznał jeszcze danych objawień.

Przytoczę zdanie słynnego Mariologa Księdza Rene Laurentina: Gdybyśmy czekali, aż objawienie zostanie uznane przez Kościół, nigdy by się to nie stało. Gdyby nikt nie przyszedł do groty w Lourdes, nigdy by o tym nie mówiono. Gdyby tłumy nie napływały do Fatimy, dawno by o tym zapomniano i nikt by nie wiedział, że coś takiego istniało. Objawienie może zostać uznane tylko wtedy, kiedy wokół niego gromadzą się ludzie. Kościół uznał wiele objawień dzięki temu, że ludzie mieli zmysł wierzących, „sensus fidelium”.


Orędzie Nr. 567 otrzymane 26 maja 2014 r.

Patrzcie , co się dzieje na Świecie! Patrzcie, co się dzieje w Europie!

Tylko Modlitwa może Was uchronić przed trzecia Wojna Światowa!

Moje Dziecko.Moje kochane Dziecko.Usiądź sobie przy Mnie i pisz, Moje Dziecko, co Ja, twoja kochająca Matka w Niebie, chce powiedzieć dzisiaj Moim Dzieciom:

Cudów, które się dzieją, będzie więcej, gdyż Ja, wasza Święta Matka w Niebie, pokaże wam , ze to wszystko jest Prawda, co zostało wam przepowiedziane i Teraz się Wypełnia!

Nawet Niewierzący nie będą mogli więcej zaprzeczyć Naszej Prawdzie!

Wszystko, co My wam mówimy, wypełnią się Teraz! Nie możecie zaprzeczyć i nadal zamykać oczu przed Prawdą i trwać uparcie i w bezruchu, jak gdyby Koniec nie nadchodził !

Obudźcie się! Podnieście się! Opowiedzcie się za Bogiem! Kto się zamknie przed Prawdą, zginie, i w Ciemnościach i Mękach będzie Dusza cierpieć, przekwitnie, ale nigdy nie umrze!

Moje Dzieci. Wierzcie w Cuda, których będzie coraz więcej! Wierzcie w Moje Objawienia! Wierzcie w nasze Słowa! Słuchajcie Nas! I módlcie się, módlcie się, módlcie się! Tylko Modlitwa Was uchroni przed trzecią Wojną Światową! Tylko Bóg może się jeszcze ulitować i zesłać na Ziemie Łagodność i Dobroć!

Uwierzcie, Moje Dzieci!

Zaufajcie, Moje Dzieci!

I módlcie się, Moje Dzieci!

Patrzcie, co się dzieje na Świecie! Patrzcie, co się dzieje w Europie! „ Ludzkość” jest manipulowana i „ kopie sobie Grób wiecznego potępienia”, tzn. sami sobie wybieracie wasz upadek i wasze niezadowolenie skłania was do niemądrych czynów-roznieconych jak zwykle przez Diabła, jednak wy Nie chcecie tego zauważyć(!)-,wam wszystkim przyniosą Nieszczęście i Śmierć!

Dzieci, obudźcie się i wypełnijcie wasze serca prawdziwą Miłością! Ta Miłość, o której Ja mówię, uzdrowi wszystkie wasze Rany! Ofiaruje wam Zadowolenie, Spełnienie i Pokój i będziecie Szczęśliwi I Radośni! To jest Miłość Mojego Syna, którą On was obdaruje, was nią wypełni, w momencie kiedy do Niego zawrócicie!

Waszym Ratunkiem od wszystkich Niebezpieczeństw jest Jezus! Każdy, kto jest przy Nim, nigdy nie będzie niezadowolony! Nikt, nie będzie cierpiał i czuł niezadowolenie!

Przyjdźcie do Niego, do waszego Wybawcy i bądźcie wreszcie szczęśliwi! Ja, wasza Święta Matka w Niebie, proszę was o to, ponieważ boli Mnie bardzo, jak sami sobie kujecie Nieszczęście!

Nawróćcie się do Jezusa! Amen.

Wasza kochająca Matka w Niebie.

Matka wszystkich Bożych Dzieci i Matka Zbawienia. Amen.

Tłumaczyła: Beata

 

Odpowiedzi: 41 to “Patrzcie , co się dzieje na Świecie! Patrzcie, co się dzieje w Europie!”

  1. Anna said

    Zaufajmy Bogu, nie próbujmy zmieniać świata na swoją ,,modłę,,a wszystko będzie dobrze. Bóg bardzo nas kocha, tak wiele nam ofiarował. Nie bądźmy niewdzięcznymi dziećmi. Cieszmy się z tego co mamy, a jeżeli widzimy że inni potrzebują pomocy, nieśmy ją ale bez zbędnego rozgłosu. Szanujmy się wzajemnie, a wtedy Boża Miłość będzie ,,kwitła,, wokół nas.

    Bóg z Wami.

  2. jamek said

    • jowram said

      Tak więc, drodzy przyjaciele, dla przyszłości Kościoła, podejmijmy krucjatę na rzecz Mszy łacińskiej, krucjatę na rzecz Mszy wiecznej, sprawowanej w języku Kościoła. Zrzućmy jarzmo władzy okupacyjnej, obcy język, który wdarł się do sanktuarium. Powróćmy do Mszy po łacinie, Mszy naszych przodków.

      Wówczas staniemy się świadkami odnowy Kościoła, jego odrodzenia się z popiołów powszechnego zniszczenia, będącego owocem reform liturgicznych. Naprawdę ujrzymy nową wiosnę Kościoła – Kościoła powracającego do szat swej młodości, do języka i liturgii, które dał nam biskup Rzymu. Zobaczymy Kościół odzyskujący dawne siły, przeobrażony jak sam Zbawiciel na Górze Tabor, jego szaty staną się znów nieskalane, lśniące jak słońce, gdy obleczony będzie w język, który zawsze był jej własnym językiem, plenum gratiae et veritatis, pełen łaski i prawdy.

  3. Nn said

    Arcybiskup Fulton J. Sheen

    Pokój po raz pierwszy ogarnął ziemię, gdy Mędrcy odnaleźli Rodzinę. Pokój zaświta ponownie, gdy inni mądrzy ludzie powrócą do domów i ujrzą w nich ludzką rodzinę złożoną z ojca, matki i dzieci jako odwrócony porządek Świętej Rodziny: Dziecięcia, Matki i Ojca.
    Źródło: „Seven Pillars of Peace”, 1944r.

  4. MamOczy said

    Tylko Jezus może dać Nam siły w tych trudnych czasach !
    http://demotywatory.pl/4436136/Moze-wszystko-co-probowales-zawiodlo-

  5. Józef Piuotr said

  6. Józef Piuotr said

  7. Józef Piuotr said

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/rothschildowie-wprowadzaja-globalny-komunizm-przy-uzyciu-miedzynarodowego-funduszu-walutowego-i-onz-2014-12

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/przeslanie-alianckich-zbrodniarzy-2014-12

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/wiesci-od-prof-marii-doroty-majewskiej-2014-12

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/krwawa-rozalia-ziemliaczka-zalkind-2014-12

    • Dana said

      Litwa od 1 stycznia 2015 r. w strefie euro. Czy jej gospodarka na tym straci?

      1 stycznia Litwa stanie się 19. krajem, który znajdzie się w strefie euro. Litwa od czterech lat utrzymuje wzrost gospodarczy na stabilnym poziomie. W tym roku, według Komisji Europejskiej, wzrost PKB wyniesie w tym kraju 2,7 procent.

      http://www.polskieradio.pl/42/1701/Artykul/1319744,Litwa-od-1-stycznia-2015-r-w-strefie-euro-Czy-jej-gospodarka-na-tym-straci

    • Jestem dzieckiem Boga said

      Odnośnie pierwszego linku,który wkleiłeś-odsłuchałam wywiad z p.Januszem Lewickim,kapitalny.Ten człowiek w bardzo przystępny sposób objaśnia plany NWO.W 35-tej minucie mówi bardzo konkretnie o wprowadzeniu dywidendy dla każdego człowieka na ziemi,to jest ta marchewka,na którą się może nabrać mnóstwo ludzi.Rozpowszechniajmy te wiadomości,gdzie tylko się da.
      Zwróćcie uwagę,na osoby na zdjęciach w tym artykule.
      Pamiętam takie orędzie MBM,gdzie była mowa o potężnych ,wpływowych kobietach w światowej polityce i gospodarce.

      • Okto said

        A potem – niektórzy z nas – dziwią się dlaczego to wszystko tak sprawnie im – grupie Antychrysta – idzie całkowite zniewolenie nas pod rządami NWO- , nie wiedzą, że oni to już dawno zaplanowali …cały ten horror nam – zwany Wielkim Uciskiem

    • Józef Piotr said

      Do : Dana , Jestem dzieckiem Boga……… a dla innych też.
      To wyszukalem pod temat ” co sie dzieje…….w Polsce , Świecie …”
      uznalem że pasują do tego hasła.

      Dalej wstawiam też ciekawy i godny przemyślenia link do artykułu o naszej sytuacji AD 2014

  8. pio0 said

  9. Piotr2 said

    O, mój Boże, mój kochający Ojcze,
    przyjmuję z miłością i wdzięcznością
    Twoją Boską Pieczęć Ochrony.

    Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszę na wieczność.
    Chylę się w pokornym dziękczynieniu i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i wierność,
    mój ukochany Ojcze.

    Błagam Cię, chroń mnie i moich bliskich tą szczególną Pieczęcią.
    Ślubuję moim życiem służyć Ci na wieki.
    Kocham Cię, drogi Ojcze.
    Pocieszam Cię w tych czasach, drogi Ojcze.

    Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego
    na przebłaganie za grzechy świata i dla zbawienia wszystkich Twoich dzieci.

    Amen.

    Króluj nam Chryste.

  10. Dawid1991 said

    Czy można krytykować papieża? Ależ oczywiście, że tak…!

    W Biblii znajdujemy odpowiedź na wszystko. Biblia jest kamieniem węgielnym naszej wiary. I oto historia opisana w Liście do Galatów (2,11-14). Św. Paweł zaatakował hipokryzję św. Piotra, który zanim przybyli do Antiochii żydzi nawróceni na wiarę Chrystusową, jadał z nawróconymi poganami i nie miał z tym żadnego problemu. Z chwilą, gdy przybyli żydzi, Piotr zaczął zachowywać się jak hipokryta i obawiając się krytyki ze strony żydów, zaczął unikać jadania z poganami i jeszcze wciągać w takie zakłamanie Barnabę, osobistego ucznia Pawła.

    No i Paweł nie wytrzymał i dał Piotrowi ostrą nauczkę, i odprawę, nazywając po imieniu hipokryzję Piotra. Nie uczynił tego z żadnych politycznych ani egoistycznych pobudek, ale oparł swoją odpowiedź na Chrystusie. Albo Jezus Chrystus uwolnił nas od żydowskiego prawa i oparł wszystko na Sobie, albo nie…
    Piotr uznał swoją niekonsekwencję…
    Papież, nawet tak wielki jak św. Piotr, nie był większym niż Chrystus Pan i to głosił co Chrystus. Żaden papież nie jest większy ponad Ewangelię! A jeżeli takim się czyni lub głosi rzeczy niezgodne z Biblią, to każdy chrześcijanin, nawet ten najmniejszy, ma prawo tak jak św. Paweł – napomnieć go, bo taki jest nasz chrześcijański obowiązek. Jeżeli milcząco zgadzamy się na przekłamania i zdrady wobec nauczania Pisma Świętego, wiedząc, że istnieją, to jesteśmy współwinni grzechu kłamstwa i oszustwa wobec tego, co Chrystus powiedział.

    Już sam lęk przed uzasadnioną krytyką papieża nie jest zdrową i naturalną postawą. Czynienie z ludzi, którzy krytykują papieża, wrogów Kościoła, jest manipulacją prawdy, mającą na celu sztuczną obronę idei papiestwa poprzez kompromis w sprawach Prawdy. Taka postawa niszczy Kościół od środka. Koncepcja papiestwa nie stoi nad koncepcją Kościoła, a tym bardziej ponad nauką Chrystusa. Papieże to omylni ludzie, są nieomylni w sprawach wiary jedynie wtedy, kiedy są kanonicznie wybrani na to stanowisko z natchnienia Ducha Świętego, a nie z umowy pomiędzy kardynałami (w sprawie kanoniczności wyboru papieża zob. po angielsku The Monstrosity of the Allegations against „Team Bergoglio” = Cardinal Bergoglio is not the Pope). I nawet jeśli papież jest wybrany kanonicznie, to na mocy dogmatu jest nieomylny tylko w szczególnych wypadkach oraz gdy głosi niezmiennie Nauczanie Kościoła.
    (tekst z artykułów nadesłanych)

    https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/2014/12/29/czy-mozna-krytykowac-papieza-alez-oczywiscie-ze-tak/

  11. Dawid1991 said

    Dzień, w którym przyjdę — w Moim Boskim Miłosierdziu — będzie dniem oświecenia
    Orędzia Ostrzeżenia
    wtorek, 23 grudnia 2014, godz. 16.55

    Moja wielce umiłowana córko, wzywam Moich umiłowanych wyznawców w tym szczególnym czasie, aby do Mnie przyszli i pozwolili Mi, abym ich okrył Moją Najdroższą Krwią. Oddałem Moje Życie na ziemi jako dowód Mojego Wielkiego Miłosierdzia — i poruszę góry i oceany, i wstrząsnę ziemią, kiedy przyjdę ponownie, aby was wszystkich do Mnie sprowadzić.

    Kocham was i przynoszę wam wielkie Błogosławieństwa, gdy przygotowuję was na Mój Czas. Pozwólcie, by wasze serca Mnie powitały. Pozwólcie, aby Moja Miłość do was przeniknęła serca wszystkich Bożych dzieci, łącznie z tymi, którzy was prześladują w Moje Święte Imię. Przynoszę wam POKÓJ w to Boże Narodzenie i zapewniam was, że Mój Czas jest bardzo blisko. Niebawem przybędę, aby objawić wam Moje Miłosierdzie. Przeszyję — Darem Ducha Świętego — zatwardziałe serca tych wszystkich z was, którzy Mną pogardzacie z powodu tej Misji. Wkrótce ulotnią się wszelkie wątpliwości, jakie być może macie, a wasze brzemię zostanie z was zdjęte. Do tego czasu musicie znosić ból oddzielenia ode Mnie, który narzucił wam król kłamstwa, który cieszy się, że Mnie odrzucacie. Nie stawiajcie Mi oporu, Moi umiłowani, ponieważ kocham was, nieustannie za wami tęskniąc. Kiedy do was przychodzę, błagając tych z was, którzy twierdzą, że Mnie kochają, by się do Mnie zwrócili, Moja życzliwość jest zaprawiona goryczą. Wylewam łzy smutku, bo nie potraficie Mnie przyjąć w tej Bożej Interwencji, gdy jest ona wam wspaniałomyślnie ofiarowywana. Powinniście starać się głosić Prawdę, ale wy zamiast tego okrutnie Mnie odrzuciliście, i w to w sposób, który uwłacza Mojej Boskości.

    Dzień, w którym przyjdę — w Moim Boskim Miłosierdziu — będzie dniem oświecenia. Natychmiast będziecie wiedzieć, że zabrałem was w czas, gdzie poczujecie się całkowicie opuszczeni i gdzie nic z tego, co uczyniliście, nie będzie przed wami zakryte. Za każdy akt słabości z waszej strony odczujecie ból Mojego Cierpienia, który stanie się waszym własnym. Skrucha, którą odczujecie, będzie tylko tak silna, jak wasza wiara we Mnie. Bardzo wielu z was uświadomi sobie, co musicie zrobić, aby zostać przeze Mnie przyjętym. Jednak niektórzy z was odrzucą Oświecenie Sumienia z powodu dystansu, jaki was ode Mnie oddziela i do powstania którego sami dopuściliście.

    Tym zadufanym i aroganckim pośród was, którzy podczas Ostrzeżenia ukryją przede Mną swoje twarze, mam do powiedzenia, co następuje: Nie lękajcie się, bo jesteście Moi.

    A ponieważ jesteście dziećmi Boga, stworzonymi na Jego Obraz, okażę wam wielkie Miłosierdzie. Nie bójcie się Tego, który was kocha — obawiajcie się wyłącznie tego, który czuje do was odrazę; bo on, diabeł, jest waszym największym wrogiem. Jeżeli odrzucicie Mnie, zostaniecie zniewoleni przez Mojego największego przeciwnika — ale jeżeli odrzucicie jego, Moja Moc was otoczy, da wam ochronę i sprowadzi was do oazy Mojego Królestwa. Informuję was o tym, tak abyście wiedzieli, że skoro Ja mówię, że to się wydarzy, to tak będzie. I kiedy ten Dzień nadejdzie, musicie pamiętać Moje Słowa. Nie bójcie się Mnie, bo czego tu się bać? Ja oddałem za was Moje życie, dlaczego więc wy chcielibyście oddać wasze życie diabłu, który szuka jedynie zguby waszej nieśmiertelnej duszy?

    Jest tylko jedna droga, którą możecie obrać — to jest droga do Mnie, waszego Kochającego Zbawiciela i Odkupiciela. Ja jestem waszą siecią bezpieczeństwa. Nie uciekajcie od waszego zbawienia. Zawsze pamiętajcie o Moim Współczuciu, Mojej Miłości i o Moim Wielkim Miłosierdziu. Moje Miłosierdzie Boże jest po to, by z niego czerpać.

    Wasz umiłowany Jezus

  12. MariuszInfo said

    30 grudnia, wtorek, Szósty dzień w oktawie Narodzenia Pańskiego
    (1 J 2,12-17)
    Piszę do was, dzieci, że dostępujecie odpuszczenia grzechów ze względu na Jego imię. Piszę do was, ojcowie, że poznaliście Tego, który jest od początku. Piszę do was, młodzi, że zwyciężyliście Złego. Napisałem do was, dzieci, że znacie Ojca, napisałem do was, ojcowie, że poznaliście Tego, który jest od początku, napisałem do was, młodzi, że jesteście mocni i że nauka Boża trwa w was, i zwyciężyliście Złego. Nie miłujcie świata ani tego, co jest na świecie! Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca. Wszystko bowiem, co jest na świecie, a więc: pożądliwość ciała, pożądliwość oczu i pycha tego życia nie pochodzi od Ojca, lecz od świata. Świat zaś przemija, a z nim jego pożądliwość; kto zaś wypełnia wolę Bożą, ten trwa na wieki.

    (Ps 96,7-10)
    REFREN: Niebo i ziemia niechaj się radują

    Oddajcie Panu, rodziny narodów,
    oddajcie Panu chwałę i uznajcie Jego potęgę,
    oddajcie Panu chwałę należną Jego imieniu.

    Przynieście dary i wejdźcie na Jego dziedzińce,
    uwielbiajcie Pana w świętym przybytku,
    zadrżyj, ziemio cała, przed Jego obliczem.

    Głoście wśród ludów, że Pan jest królem,
    On utwierdził świat tak, że się nie zachwieje,
    będzie sprawiedliwie sądził wszystkie ludy.

    Zajaśniał nam dzień święty, pójdźcie narody, oddajcie pokłon Panu, bo wielka światłość zstąpiła dzisiaj na ziemię

    (Łk 2,36-40)
    Gdy Rodzice przynieśli Dzieciątko Jezus do świątyni, była tam prorokini Anna, córka Fanuela z pokolenia Asera, bardzo podeszła w latach. Od swego panieństwa siedem lat żyła z mężem i pozostała wdową. Liczyła już osiemdziesiąty czwarty rok życia. Nie rozstawała się ze świątynią, służąc Bogu w postach i modlitwach dniem i nocą. Przyszedłszy w tej właśnie chwili, sławiła Boga i mówiła o Nim wszystkim, którzy oczekiwali wyzwolenia Jerozolimy. A gdy wypełnili wszystko według Prawa Pańskiego, wrócili do Galilei, do swego miasta – Nazaret. Dziecię zaś rosło i nabierało mocy, napełniając się mądrością, a łaska Boża spoczywała na Nim.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2014/

    • MariuszInfo said

    • MariuszInfo said

      Najpierw były kolorowe klocki, lalka co zamykała oczy, samochód na baterie. Potem dziewczyna z równoległej klasy z delikatnymi piegami na nosie, studia na architekturze, wakacje w Hiszpanii. Naprawdę myśleliśmy, że umrzemy, kiedy to wszystko omijało nas z zadziwiającą lekkością. Bo nic z tego nie zostało. Przeminęło, a my żyliśmy dalej. I wciąż żyjemy, i wciąż niepewni jesteśmy naszej umiejętności odróżniania tego, co przemija, od tego, co trwa na wieki.

      Wojciech Czwichocki OP, „Oremus” grudzień 2008, s. 136

      • pio0 said

        Prorokini radości

        Jak można nie oddalać się ze świątyni? Jak można służyć Bogu bez przerwy dniem i nocą? Jaki był sekret Anny? To jej serce stało się poprzez długie lata modlitwy świątynią Boga. W ten sposób gdziekolwiek była, trwała w Bożej obecności. Jej życie stało się nieustannym uwielbieniem i radością. Spotkanie małego Jezusa jeszcze bardziej odmieniło jej życie – odtąd wszystkim mówiła o Zbawicielu.

        Modlitwa

        Jezu, proszę, abym gdziekolwiek pójdę, wszędzie wnosił Twoją obecność, pokój i radość. Abym potrafił dzielić się ze wszystkimi tą radosną nowiną, że Bóg stał się człowiekiem z miłości do nas. Amen.

      • pio0 said

        Mariuszu napisz do mnie jeśli możesz na adres: pio0@interia.pl

  13. kooool said

    Kocham bliźniego swego jak siebie samego, ale czy umiem tak czule mówić do wszystkich bliźnich?
    Szczególnie do tych zagubionych, rozdartych, obłudnych i atakujących.
    Łatwo jest okazać czule miłość komuś kto odwzajemnia miłość, ale jakże trudno (o ile w ogóle jest możliwe) okazać taką samą miłość osobie odrzucającej ją.
    Rozwód to początek rozpadu i rozdarcia serca, które wcześniej kochało, szło jedną drogą, ale później odeszło od jedności i zagościł podział nienawiści.

  14. Małgosia said

    Kochani Bracia i Siostry-pisze poniewaz o ile,to mozliwe chcialabym Was prosic o pomoc.sprawa bardzo pilna,z gory dziekuje-malgosia40@interia.pl

  15. KRYSTYNA said

    DOSAŁAM NA POCZTĘ

    W SYLWESTRA, 31 grudnia 2014, Mary TV: http://www.marytv.tv będzie transmitowała na żywo sztukę „Boże Narodzenie w Medjugorje” wykonywane przed kościołem św Jakuba w Medjugorje przez Wspόlnotę Cenacolo. Rozpoczęcie transmisji o 19:30 czasu Medjugorje oraz Polski (1:30pm EST w USA)

    W PIĄTEK, 02 stycznia 2015 http://www.marytv.tv będzie transmitowała na żywo Objawienie Matki Bożej dla Mirjany w Medjugorje

    08:00 rano czasu Medjugorje oraz Polski (02:00 nad ranem, EST) –

    Rozpoczęcie transmisji na żywo
    08:45 rano czasu Medjugorje oraz Polski (02:45 EST) – Objawienie dla Mirjany
    09:30 rano czasu Medjugorje oraz Polski (03:30 EST) – zakończenie Live Streaming

    Matka Przenajświętsza będzie się cieszyła naszym łączeniem się z Nią w modlitwie oraz przyjęciem Jej Błogosławieństwa!

    Proszę rozpowszechnić ten e-mail pośrόd rodziny i przyjaciół … na każdy adres .
    Jesteście jedynym sposobem przekazania tej informacji!

    Dziękuję i Bóg zapłać! Denis Nolan http://www.marytv.tv

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ________________________________________________________

  16. KRYSTYNA said

    ORĘDZIE NOWOROCZNE NA ROK 2015 OD TRÓJCY ŚWIĘTEJ

    http://nachwaletrojcyswietej.pl/dzienniczek/2014-12-grudzien.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ________________________________________________________

  17. KRYSTYNA said

    Siedem prawd o szatanie

    http://www.fronda.pl/a/siedem-prawd-o-szatanie,45649.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ________________________________________________________

  18. KRYSTYNA said

    Francja – Kościół bez księży?

    „Brakuje nam powołań. Kiedy każdego roku święceń udzielamy 100 księżom a 800 umiera, to jest to sprawą oczywistą. Deficyt istnieje i jest rażący” – stwierdził w czasie świąt Bożego Narodzenia ks. Bernard Podvin, rzecznik francuskiego episkopatu. Równocześnie, osoby deklarujące katolicyzm przestają żyć zgodnie ze swoją wiarą.

    Dziś we Francji posługę pełni 13 822 księży diecezjalnych. Przed dwudziestu laty było ich dwa razy więcej. Równocześnie spada liczba katolików biorących udział w coniedzielnej Mszy świętej. Według ankiety przeprowadzonej w roku 2006, z obowiązku niedzielnego wywiązywało się jedynie 4,5 proc. wiernych. W roku 1952 – 27 proc.

    Spada także liczba katolickich małżeństw i udzielanych chrztów. W roku 1972 osoby deklarujące katolicyzm stanowiły 87 proc. społeczeństwa. W roku 2010 na związek z Kościołem wskazało już tylko 64 proc. ankietowanych.

    Jak podkreśla ks. Bernard Podvin, we Francji brakuje powołań. Średnia wieku duchownych jest wysoka, co roku w całej Francji umiera 800 duchownych. Z kolei święcenia kapłańskie otrzymuje około 100.

    Francuzi, jeden z najliczniejszych narodów Europy, jako pierwszy doświadczył demograficznej stagnacji. Jako pierwszy doświadczył także laicyzacji – forsowanej przez rewolucję. O ile statystyki dotyczące regularnego uczestnictwa w Mszy świętej były przed Drugim Soborem Watykańskim nieco niższe niż w innych katolickich krajach. Statystyki dotyczące liczby udzielanych chrztów i błogosławionych małżeństw pozostawały jednak wysokie.

    „Nic nie mogło jednak przygotować zsekularyzowanej Francji na sztorm Drugiego Soboru Watykańskiego. Żadne statystyki nie pokazują tego lepiej, niż spadek liczby księży i osób uczestniczących we Mszy świętej” – czytamy na blogu „Rorate Caeli”.

    Źródło: rorate-caeli.blogspot.com

    Read more: http://www.pch24.pl/francja—kosciol-bez-ksiezy-,32985,i.html#ixzz3NNNE45wP

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ________________________________________________________

  19. Józef Piotr said

    Nasza , Polska nieodżałowanie nieszczęśliwa Historia powinna prowadzić do jej poznawania wbrew silom okupującym i zniewalających nasz Kraj i to drogą zbojczą bo prowadzącą do jego likwidacji wraz z mieszkańcami tej ziemi.
    I tylko wiedza o tym polożeniu , wiedza o Wlasnej Historii i jedność patriotycznej części Narodu może odmienić czekajacy nas los.
    Szczególnie w sytuacji gdy ci co uwazaja się za ELITY sa najczęściej ukształtowanymi narzuconymi przez wrogów.
    Ulokowani sa oni we wszyst kich elementach organizmu narodowego i przykro jest stwierdzać to że wsrod duchowieństwa rownież.
    Spotkałem na:
    http://wiernipolsce1.wordpress.com/
    Artykuł:
    Posłanie Noworoczne do Narodu Rosyjskiego, Do Władz Państwowych Federacji Rosyjskiej, Do Braci Słowian, Do miłujących pokój i niepodległość Narodów Europy.
    Ktory polecam do zapoznania się i to z dyskusja pod tym włącznie.

    Jedną z wypowiedzi przywolam w całości:
    Oto ona;

    Niektóre Wypowiedzi pod artykułem:
    Fakty3
    29 Grudzień 2014 o 22:52
    Ja już gdzieś napisałem, że jestem gotowy iść do Rosji na kolanach, aby przywrócić dawną współprace, kooperacyjną. Dość już mamy tych oszustw,obiecywanych Offsetów i nowych technologii. To mega oszustwo, jakie zgotowali nam Żydzi w wojnę i po wonie doprowadziło, do takiego upadku jaki mamy. Rządy Żydowskie wykorzystały wymordowanie przez Żydów Polaków i tym sposobem, zawładnęły najwyższymi urzędami Polski, mordując nadal Polaków najpierw jako SS potem ubowcy, przerzuceni do Polski, przez dezerterski rząd, który wywiózł złoto insygnia i pieczęcie i tak nas urządzili. Przyjechali oddali Insygnia i dostali emerytury a mnie brak na lekarstwa, przez tego nieuka. Wszyscy nas oszukali, ale najbardziej Niemcy i Amerykanie, którzy dobrze wiedzieli, jaka wielka armia Żydów wspomagała Hitlera w budowaniu Obozów zagłady i sprawowała w nich rządy, mordując i zarabiając na wyrabianym mydle z trupów i wszystkim co najwartościowsze jakie zabierali z sobą jeńcy , przez 5 lat strasznych mordów i niewoli. Amerykanie niech zabierają te nieużyteczne F-16 i oddają dolary. Żydzi mordując chrześcijan w obozach zagłady i Katyniu z Berią, znając Polski język i mając rozeznanie, przez 5 lat okupacji. Przejmowali nazwiska mordowanych Polaków, ukrywając swoje Żydowskie. Nie znalazł się nikt, kto by nas zniewolonych, ostrzegł i poparł. Ale uważam, że Związek Radziecki nas wyzwolił a Niemcy i Amerykanie nas oszukiwali z dezerterskim rządem, do sojuszników, najpierw Francji a potem Anglii, którzy mieli nas bronić, przed Niemcami. Jestem przekonany, że jak by ten zdradziecki rząd podpisał Sojusz, z ZSRR, który i tak musieli podpisać, zmuszeni przez Churchilla. A jak by podpisali wcześniej, to jestem przekonany, że nie było by, mordów w Katyniu, Miednoje i Warszawa, by nie była taka zniszczona przez powstanie, a ja na pewno bym nie spędzał swojego dzieciństwa, poniewierany przez zbrodniarzy faszystowskich i chowany w schronie. To szczekaczki zachodnie nas opluwały z tym dezerterskim rządem, za odbudowanie, naszej Ojczyzny, w której pozostały tylko zgliszcza i ruiny, swołocz zachodnia i Ukraińska jak wiała z Niemcami, to co jeszcze nie było zniszczone, to podpalała. dom za domem. Życzę wszystkim Polakom zdrowia i roztropności, spokoju w podejmowaniu decyzji, jak mamy postąpić z Żydami, zdrajcami „Polakami”, którzy nas tak sromotnie oszukali i tym sposobem nami od wojny rządzą. Żydom na całym świecie życzę wszystkiego najgorszego, tak jak Oni nam życzą w swoim zdradzieckim Planie, za manipulację naszą złotówką i za taką bezczelność i chamstwo, jakie nam zrobili i jeszcze przy pomocy swoich zachodnich sojuszników, wyciągnęli od nas tak wielkie odszkodowania, za zniszczenia i mordy wojenne i powojenne i jeszcze ci rządziciele ukryci pod polskimi Nazwiskami, przejętymi po trupach na Polecenie Tuska nieudacznika, (jak wszyscy poprzedni), uchwalili jednogłośnie 45 miliardów dolarów dla Żydów, jakich i gdzie oni są, jak Oni nami rządzą w Polsce przysłani po zrzuceniu mundurów Hitlerowskich, ukryci pod Polskimi nazwiskami. Ten prezydent, który nam już zadał tyle „bulu”, pojechał do Izraela i też obiecał jakieś renty, dla Żydów za pracę, podczas okupacji, za mordy, rabunki i poniewierkę. Teraz ten historyk wziął się za matematykę i wyliczył ściśle jakieś 100 eurox50 tyś.=5 mil ero miesięcznie do śmierci, czego mu życzę bardzo szybko z uchwaleniem nie było kłopotu. Chyba mu Natanyahu nakazał przekazać dla SS niemieckiego jak w euro?. Ten świętoszek za to, obchodził Chanuka z Żydami, ale chyba przedwcześnie, tak samo jak uchwalili, że nasi Leśnicy, będą chodzić po lesie, bez Orła Polskiego, to chyba powinni uchwalić, że będą chodzić z gwiazdą. Ja myślę, że za wcześnie już tak się szyderczo śmiali, jak opisywał jeden dziennikarz, który to podejrzał z drabiny. To niech nawet stracimy ale bądźmy zgodni, zwrócić ten Belweder Rosjanom, tym bardziej, że to Oni go wybudowali, Pan Putin jest honorny i na pewno, na tym nie stracimy a jak by nawet, to im się należy a nie Żydom z których taki Aaron Szechter, artysta, spiker występując w australijskiej TV, nakryty Jarmułką, bez zająknięcia powiedział, że Żydy mają do spełnienia misję w Polsce i ją spełnią, bo Polacy to stado tępych Baranów. Jak oni nami, już rządzili przed wojną i tak nas mordowali i niszczyli, nawet święto Chanuka w ich Belwederze obchodzili, to trudno temu zaprzeczać, z jednym się tylko nie zgadzam, że uchwalili zaraz, nas niweczyć, rytualnie wg ich planu. I to Polskim baranom mówię, że ja rytualnie nie chcę i nie lubię, obudźcie się, bo to szybko nastąpi, po uchwaleniu przez Żydów:
    – wyniszczyć kraj finansowo, wynajęli żydowskiego ekonomistę od zniszczeń Aarona Bucholtza, bez żadnego doświadczenia – załatwił.
    – pozbawić 5 milionów Wałęsiaków styropianowych poprzez zrujnowanie zakładów pracy, nawet tych, które przetrwały, nawet od 1918 r. U nas takich już nie było, bo zachód dał nam najnowsze technologie i automaty, bo wiedzieli, ze przejmą i dali najlepsze. Ja z tymi przemiłymi Japończykami nawet po nocach pracowałem, bo Szkopy, to jak syrena zawyła, rzucały wszystko i wychodziły o 15:00. To jak nas likwidowali, to wszystko było roczne albo dwuletnie a taki Mosze Brandwei, mówił, że tylko 8 mil ma na koncie a nam po zabraniu tego do RFN zostały miliardy do spłaty, taki to handlarz. Niech mnie nie robi głupim, za same Tychy dostał ze 20 milionów, a nam zostało do spłaty, cho, cho, cho i jeszcze więcej, nie umiem policzyć, ze złości i starości.
    – zrujnować rolnictwo aby 3 miliony rolników emigrowało „za chlebem” załatwione.
    – „oczyścić” kraj z inteligencji patriotycznej” jak by nie wiedzieli, że w wojnę oczyścili, mordercy, chamy pejsate z garbatymi nosami.
    – uwaga Barany, wszystko załatwione zbliżam się do rezania „wyludnić kraj innymi sposobami, do liczby 15 milionów Polaków (wtenczas dopiero powrócą do prawdziwych swoich nazwisk), którzy będą służyć kolonizatorom żydowskim za wyrobników;
    – zwiększyć opłaty za uniwersyteckie studia i naukę w szkołach średnich , aby Polacy mieli tylko podstawowe wykształcenie niezbędne do najemnej pracy, według schematu wypracowanego na Palestyńczykach.
    Teraz im pożyczę jeszcze, tego wzajemnie, co oni nam życzą, że ściągi jaką Krysia napisała z prawa talmudycznego, jakie oni mają dla nas.
    – nie wolno nieść pomocy choremu żydowi.
    – nie należy pomagać żydówce przy porodzie;
    – nie należy uwalniać z niebezpieczeństwa życia
    – należy zabijać sprawujących rządy!!!
    – należy zabijać wszystkich żydów.
    – mordercą żydów obiecuje się raj
    Obiecujcie, że nauczycie się wszystkiego co Pani Krysia Napisała i stosujcie od razu po sylwestrze.
    Ja już jednego Żyda załatwiłem, przez znajomą uczennicę, która jak się dowiedziała co on Polsce zrobił, nic za to nie chciała i zameldowała szybko wykonanie i na moje pytanie jak, odpowiedziała lodem, nazywał się Berele Lewartow z tond niedaleko pochodził i miałem dojście, to on kazał publicznie wszystko niszczyć do fundamentów, co pokomunistyczne, tak mnie to gnębiło i go już nie ma. Jeszcze jedno podpowiem, doczytałem teraz:
    – w czasie najuroczystszych świąt, wolno zabić Żyda.
    Możecie zaczynać od Nowego Roku, tyko zgodnie z ich Talmudem dla nas. Nie pomylcie się.
    Powodzenia wszystkiego najlepszego, zwracam się teraz do owiec przypilnujcie tego, bo obrzezaniec Was nie dotknie, jak nas wyrżną rytualnie, bo to by była wielka hańba dla nich. Powodzenia. Wszystkiego najlepszego.
    **************************************************************
    inne wypowiedzi:
    akej
    29 Grudzień 2014 o 22:31
    Cz czytala Pani wypowiedz zyda Vidro o tym kto zabijal Polakow w Katyniu?
    Czy rzeczywiscie wie Pani kto nam Katyn zafundowal? A czy Pani wie kto rzadzil ZSSR? Najpierw prosze cos na ten tamat dowiedziec sie, aby nie pisac bezmyslnych wypowiedzi.

    Lubię

    Odpowiedz
    jasiek z toronto
    29 Grudzień 2014 o 18:38
    Re: niewiasta…
    A z czyich rak zginelo (zostalo zamordowanych) ponad 60 milionow Rosjan od 1917 roku???…
    I drugie pytanie: Komu obecna Rosja (Putin) mialby przekazac nazwiska oprawcow Polakow (siepaczy) z NKWD i sowieckich sluzb specjalnych???…
    Tylko konkretnie…
    =======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  20. Krystyna said

    Kochani, 33-dniowy okres cwiczen duchowych wg Ludwika Grignon, jesli Ktos wie, prosze o informacje, czy odbywaja sie w ktoryms z kosciolow w Krakowie, lub gdzie mozna znalezc te informacje. Dziekuje i serdecznie pozdrawiam Wszystkich.

  21. KRYSTYNA said

    Imię dziecka nie będzie musiało wskazywać na jego płeć. Nowe przepisy od 1 marca

    Zgodnie z przepisami, które wejdą w życie 1 marca 2015 roku, rodzice będą mogli nadawać dzieciom imiona obce oraz takie, które nie wskazują wyraźnie na płeć.

    Od 1 marca 2015 r. zacznie obowiązywać nowa ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego. – Skoro żyjemy w globalnej wiosce, dlaczego mielibyśmy ograniczać rodziców w nadawaniu imion dzieciom? – stwierdził Tomasz Brzózka, prezes Stowarzyszenie Urzędników Stanu Cywilnego Rzeczypospolitej Polskiej. Dotychczas nie można było nadawać dzieciom imion, które nie określają płci.

    – Teraz to się zmieni – zapewnia Brzózka. – Wiadomo jednak, że wszystko jest w granicach rozsądku i że nikt nie zgodzi się na nadanie chłopcu na imię Katarzyna – podkreśla.

    Od marca będzie można wziąć także zawrzeć tzw. ślub cywilny – za dodatkową opłatą w wysokości tysiąca złotych – poza Urzędem Stanu Cywilnego. Miejsce zawarcia związku musi jednak gwarantować zachowanie powagi i doniosłości ceremonii oraz bezpieczeństwa wszystkich uczestników.

    Źródło: gazeta.pl

    za:http://www.pch24.pl/imie-dziecka-nie-bedzie-musialo-wskazywac-na-jego-plec–nowe-przepisy-od-1-marca,32998,i.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ________________________________________________________

  22. KRYSTYNA said

    UWAGA OPOLE !

    Opolskie Środowisko Tradycji Łacińskiej

    Po roztropnym namyśle, zasięgnięciu opinii wiernych i uzyskaniu zgody rektora kościoła, ks. Piotra Kuca, następuje zmiana godziny odprawiania niedzielnych i świątecznych Mszy świętych w formie nadzwyczajnej w kościele św. Sebastiana.

    Od uroczystości Objawienia Pańskiego, 6 stycznia 2015, Msze święte będą sprawowane o godz. 15.00.

    Zawierzając naszą wspólnotę Bożej Opatrzności, każdą celebrację liturgii będziemy poprzedzać odmówieniem koronki do Miłosierdzia Bożego.

    Jednocześnie pragniemy poinformować, że 1 i 4 stycznia Msze święte będą sprawowane jeszcze o dawnej porze, tj. o godz. 18.30.

    Prosimy o szerokie rozpropagowanie informacji wśród Waszych znajomych.

    za:https://www.facebook.com/tridentina.opole/posts/1021809551179472?fref=nf

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ________________________________________________________

  23. Kasia1 said

    Odeszła w Panu Anita o którą kilka dni temu zanosiliśmy modlitwy.Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie…..

    • szafirek said

      „Anielski orszak niech twą duszę przyjmie,
      Uniesie z ziemi ku wyżynom nieba,
      A pieśń zbawionych niech ją zaprowadzi,
      Aż przed oblicze Boga Najwyższego.

      Niech cię przygarnie Chrystus uwielbiony,
      On wezwał ciebie do królestwa światła.
      Niech na spotkanie w progach Ojca domu
      Po ciebie wyjdzie litościwa Matka.

      Promienny Chryste, Boski Zbawicielu,
      jedyne światło, które nie zna zmierzchu,
      bądź dla tej duszy wiecznym odpocznieniem,
      pozwól oglądać chwały Twej majestat.”

      Jezu ufam Tobie!

    • cox said

      A światłość wiekuista niechaj jej świeci. Niech odpoczywa w Pokoju wiecznym. Amen.

    • Piotr2 said

      Wieczny odpoczynek racz dać jej Panie, a Światłość Wiekuista niechaj jej świeci na wieki wieków Amen.
      Przez Miłosierdzie Boże niech odpoczywa w pokoju.

      Króluj nam Chryste.

      • Gosia 3 said

        Niech Miłosierny Pan Bóg odpuści jej winy i przytuli do siebie.
        ” Dla jego bolesnej męki miej Miłosierdzie dla Anity” Niech odpoczywa w pokoju wiecznym. Amen.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
