Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Ziemia przemieni się w kopię nieba

Posted by Dzieckonmp w dniu 8 Styczeń 2015

Orędzie dane Vassuli 22.04.1990

– „Kamień odrzucony przez budujących stał się kamieniem węgielnym” (Ps 118,22). Mój Panie Jezu, kiedyś zostałeś odrzucony jako Mesjasz, bo ich duch nie był przygotowany, ich serca zamknęły się i zatwardziły. Jednak Ty okazałeś się kamieniem węgielnym. W naszym pokoleniu, mój Panie, wylanie Twojego Świętego Ducha jest też odrzucane przez „budujących”. Jednak pewnego dnia Twój Święty Duch udowodni nam wszystkim, że stanowił głowicę węgła. Przeciwstawiając się Twemu Świętemu Duchowi przychodzącemu do nas jako Przypomnienie i niszcząc Go, „budujący” właśnie na nowo przygotowują swój własny upadek.

– Widzisz, jak sprawdziły się dawne przepowiednie? Rzeczywiście powiedziałem: „A Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w Moim Imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co Ja wam powiedziałem”, ale od wieków wiedziałem, że jedynie mała reszta posłucha i powróci do Mnie. Tych, którzy Mnie posłuchają, obdarzę Moim Świętym Duchem Mądrości i Przenikliwości. Tak, obdarzę ich Moim Duchem Rady i Poznania. I mały, migocący płomyk, istniejący w tym świecie, stanie się gorejącym ogniem. Powtarzam, że Mój Święty Duch Łaski rozsyłany jest obecnie na cztery strony świata, aby nauczyć was świętości i abyście – powstając z martwych – stali się na nowo istotami przebóstwionymi. Ziemia przemieni się w kopię nieba i w ten sposób wypełni się Moja Wola. Modlitwa, której was nauczyłem, spełni się.

– Panie! Zawróć nas szybko z drogi złudzenia. Obyśmy mogli stanowić jedno, być zjednoczeni i żyć w świętości jak Twoi aniołowie w Niebie, jak wszystkie dusze żyjące w Niebie. Obyśmy mogli być tak zgodni w Twej Miłości jak one; obyśmy mogli dzielić Twą Miłość w jedności, aby ziemia stała się odbiciem Nieba. Niech przyjdzie Twoje Królestwo i odnowi ziemię nowymi rzeczami. Niech Twój Święty Duch, w czasie tej drugiej Pięćdziesiątnicy, szybko powróci, aby nas odnowić nowym duchem miłości i niech nas wszystkich przemieni w przebóstwione istoty! Maranatha!

– Pokój niech będzie z tobą. Zaprawdę powiadam ci, że nadchodzą dni, kiedy Moje Królestwo na ziemi będzie jak w Niebie. Nie pozostaniecie już długo podzieleni pod tymi niebiosami. Wkrótce staniecie się wszyscy jedno, a Miłość zamieszka między wami. Oto Moja Obietnica, ale, Moi umiłowani, ta odnowa nie przyjdzie bez ucisków. Jak każde narodziny ta odnowa będzie miała też swoje bóle rodzenia, ale te bóle zostaną szybko przezwyciężone przez radość. Wylewam Ducha Mego na ciebie, pokolenie, aby nawodnić twoją pustynię i przemienić w potoki twoją wysuszoną ziemię. Tak! Nawodnię twą pustynię i uczynię ją ogrodem. W końcu ujrzysz potęgę Moich Słów i wspaniałość Mojego Piękna. Mam zamiar doprowadzić do przebóstwienia was wszystkich, jednego po drugim. Ja jestem waszą Nadzieją, Ja jestem waszym Schronieniem, Ja jestem waszym Pocieszycielem. Wszechmogący – to Ja. Rozpoznajcie Czasy, rozpoznajcie na sobie łagodne Tchnienie Mojego Świętego Ducha Łaski. Tchnę teraz na wasze narody, wskrzeszając waszych umarłych Moim Oddechem, przemieniając ich w odbicia Mojego Obrazu. Każdego dnia wzbudzam nowych uczniów, aby na nowo otoczyli chwałą Moje Imię i ewangelizowali z miłością dla Miłości. Proszę więc was, Moi umiłowani, abyście błagali o Moje Drugie Przyjście, będące drugim Zesłaniem Ducha Świętego. Módlcie się o nawrócenie dusz, aby mogły nawrócić się przed Moim Przyjściem. Przyjdźcie do Mnie tacy, jacy jesteście, i wesprzyjcie się na Mnie. Jak Mój umiłowany Jan wspierał się na Mnie, wy również oprzyjcie głowy na Mojej Piersi i słuchajcie uderzeń Serca Miłości. Każde uderzenie jest wezwaniem do Miłości. Wszystko, o co was proszę, to powrót miłości. Kochajcie i uwielbiajcie Mnie, rozradujcie Mnie, waszego Pana. Błogosławię was, pozostawiając Moje Tchnienie Miłości na waszych czołach. Bądźcie jedno.

Orędzie naszej Najświętszej Matki:

– Pokój niech będzie z wami, dzieci. Jestem waszą Najświętszą Matką Miłości, Matką Słowa, które stało się ciałem. Przychodzę do was w tych dniach ciemności, aby was wychowywać na drodze do przebóstwienia. Bądźcie trzeźwi i czuwajcie, bo szatan, przeciwnik wasz, jak lew ryczący krąży szukając każdej okazji, aby doprowadzić was do upadku. Przeciwstawiajcie się mu i walczcie z nim po Mojej stronie. Walczcie z nim modlitwami. Wasze modlitwy stanowią najmocniejszą broń przeciw niemu. Posłuszeństwo i pokora doprowadzają demona do ucieczki. Bóg ofiarowuje wam dar Swej Miłości. Odpowiedzcie na Jego Miłosierne Wołania. Bóg mówi. On i Ja wzywamy was na całym świecie do nawrócenia, ponieważ czas nagli.

Moje małe dzieci, pozostańcie małe i proste. Bądźcie solą ziemi pozostając małymi. Wy jesteście światłością świata. Wy jesteście duszami, w których Nasze Serca mają upodobanie… Królestwo Niebieskie należy do dzieci i do najmniejszych…

Dziś ukazuję się różnym narodom dla zwrócenia waszych serc ku Boskiemu Światłu. Chcę odnowić wasze dusze. Chciałabym przypomnieć wam wszystkim, że należycie do Ojca, że Ojciec jest Święty i że wy również powinniście żyć w świętości.

Nie zniechęcajcie się, bowiem Ja jestem tu z wami, aby was uczyć krok po kroku i zapewniać was o Naszych błogosławieństwach. Błogosławimy każdy wasz krok. Chciałabym uczynić z was – jeśli Mi na to pozwolicie – odblask Wiecznej Światłości, abyście byli przy spotkaniu z Bogiem jak nieskalane odbicie aktywnej mocy Bożej i obraz Jego Świętości oraz Dobroci.

Dziś zapraszam was wszystkich do gorącej modlitwy o odnowę Kościoła, o drugie Przyjście Pana, o drugą Pięćdziesiątnicę. To dlatego Jezus i Ja przychodzimy dziś do różnych krajów, aby was wszystkich na to Przyjście przygotować. Módlcie się i prowadźcie życie pełne adoracji. Módlcie się o nawrócenie dusz, aby każdy mógł być gotowy na Powrót Pana.

Miłość jest na Drodze Powrotu. Posłuchajcie, a usłyszycie Jej kroki. Dlatego właśnie błagam was o zmianę waszego życia i o to, abyście żyli jedynie dla Boga i w Bogu. Przypomnijcie sobie, co mówi Pismo Święte: „Kto twierdzi, że żyje w Światłości, a nienawidzi brata swego, dotąd jeszcze jest w ciemności.”1571 Pojednajcie się z waszym bratem, pojednajcie się z Bogiem, zawrzyjcie pokój z Bogiem.

Umiłowani, pamiętajcie o Naszej Obecności. Błogosławię każdego z was. Trwajcie w pokoju.

Voxdomini.com.pl

Odpowiedzi: 109 to “Ziemia przemieni się w kopię nieba”

  1. Dzieckonmp said

    Chociaż juz około 3 lata temu wstawiałem ten wykład, to polecam jeszcze raz posłuchac rozmowy z Vassulą gdzie wyjaśnia na czym bedzie polegało ostrzeżenie, wielki ucisk, ohyda spustoszenia. Mnie zaskoczyła interpretacja wielkiego ucisku.

    http://gloria.tv/?media=426766&language=YiwzPCkSG6u

    • Okto said

      Większość orędzi mówi o powtórnym przyjściu Jezusa i o bardzo istotnej roli jaką jest nawrócenie…do tego czasu…

    • Zorrro said

      Bardzo ciekawie zestawiles Bronku: Ostrzeżenie, Wieli ucisk i ohyda spustoszenia. Wg MBM Wielki Ucisk już trwa od końca ’12 roku zakończy się ok. połowy ’16 ale nie oznacza to, że po tym czasie nastąpi rodzaj sielanki. Wręcz odwrotnie możemy wtedy spodziwac się czasu ohydy spustoszenia o jakiej mowił prorok Daniel – tj zaprzestania codziennej ofiary.
      W trakcie Wielkiego Ucisku należy spodziewać się Ostrzeżenia. Może być to finał wspomnianego W.Ucisku i początek ohydy spustoszenia, czyli upadku KK, przez zmiany w liturgii i dogmatach. Trzech na czterech odejdzie od Prawdy Chrystusa (MBM). Szczęsliwy ten, kto przeżyje 1335 dni. Przed nami kilka kluczowych i najtrudniejszych lat dla chrześcijaństwa .
      MUSIMY POZOSTAC WIERNI NAUCZANIU CHRYSTUSA NAWET ZA CENĘ UTRATY ŻYCIA – BOWIEM ŻYCIE WIECZNE JEST NIESKONCZENIE CENNIEJSZE.
      Swoją drogą: czy w tym zarysowanym czasie dojdzie do zalania Europy i świata wielką, morską falą i islamską pomstą ( stu mln. armią szachidow) za odrzucenie Boga przez chrzescijanską Europę?

      • Okto said

        Ja bym się tak pewnie nie trzymał ram czasowych, ale jednego pewni możemy być, że te wydarzenia nastąpią…

        • Zorrro said

          Okto,
          Żeby się trzymać jakichś ram czasowych trzeba podjąć wysiłek eksplanacyjny i te ramy próbować stworzyć. W oredziach MBM zostało juz podane tyle informacji, że takie ramy czasowe powoli ujawniają się explicite.
          Myślę, że po to są one ujawniane byśmy wyciagqli właściwe wnioski wobec bieżących wydarzeń i umiepi.się przygotować na przyszłość.
          Co do Ostrzezenia to mogę sobie wyobrazić, że przyjdzie ono w takim momencie w którym jak najwiecej dusz może zostać uratowane przed pójściem za falszywym prorokiem. To znaczy, że F. dokona juz oficjalnego przekonstruowania doktryny katolickiej.
          Wydaje mi się, że bedzie to własnie pod koniec W. Ucisku a konsekwencją tego stanie się Wielkie Przesladowanienie i ohyda spustoszenia.
          Duch.Św. wieje kędy chce zatem niekoniecznie przez moje myślenie, ale wykluczyć tego z całą pewnością też chyba nie można…

        • Okto said

          Zorrro nie myśl, że możesz nie mieć racji, ale wierz mi, że na tym blogu było wiele osób, które zarzekały się na sto procent, że pewne wydarzenia będą miały miejsce już w tym roku…

        • Zorrro said

          Okto, zagadzam się, podaje swoje przemyslenia do dyskusji a nie jako prawdy absolutne.
          Czas już dojrzał i wiele podanych wczesniej informacji zaczyna ukaładac się w pewną logiczną całość. Pozostaje nam podjąć konstruktywną dyskusję.

    • Atanazy said

      Orędzia MBM nie mówią o kolejności wydarzeń, ale wydaje się, że logiczne jest: najpierw Ostrzeżenie, potem Jedna Światowa Religia.

      Dlaczego w takiej a nie odwrotnej kolejności? Jeżeli ludzie wszystkich wyznań zobaczą Chrystusa, to większość będzie się chciała nawrócić. I wtedy będzie można ich wprowadzić w błąd, pozwalając na to, że pozostaną przy swoim pogaństwie zamiast wejść do Kościoła Katolickiego. Co więcej, będzie można im powiedzieć, że nie muszą się nawracać z grzechów. I tak powstanie ohyda spustoszenia wiodąca te dusze do piekła, a przy okazji upadnie Kościół Katolicki (z wyjątkiem Reszty). Po Ostrzeżeniu będzie też można uzasadnić potrzebę globalnej reformy, by przygarnąć w Kościele cały świat.

      Gdyby wydarzenia były w odwrotnej kolejności, to znaczy Ostrzeżenie przyszło w momencie, gdy panuje Jedna Światowa Religia, to ludziom zostałoby pokazane, że ta religia nie pochodzi od Boga. Czyli by się wtedy rozpadła.

      To, co napisałem powyżej, to są jedynie moje ułomne rozumowania. Może być zupełnie, zupełnie inaczej.

      • Okto said

        Aczkolwiek nie wykluczam, że tak może być – bo ja też mogę się mylić- ale bliższa mojemu sercu jest wersja odwrotna, tj. pojawienie się Jednej Światowej Religii wraz ze zniesieniem stałej ofiary, a potem Ostrzeżenie i krwawe prześladowanie…

      • Wiktoria said

        Schizma – Ostrzezenie i Wielki Cud – panowanie Antychrysta – Kara. To chyba tak ma wygladac kolejnosc wydarzen. Nie jasnym pozostaje fakt III wojny swiatowej, czas jej rozpoczecia.

    • Adrian said

      dopiero się zaczął się 2015….co dziennie coraz gorzej……uciec ale dokąd….

      • Dzieckonmp said

        Myślę że trzeba brać pod uwage jako jeden z wariantów że zamachy we Francji sa fałszywą flagą. Wczesniej były drobniejsze incydenty w Szwecji, protesty w Niemczech. Więc może tak byc że zamachów dokonano wykonując polecenia grupy rządzącej światem w CELU MILITARYZACJI EUROPY. Świetny pretekst do wprowadzenia szybko ustaw gdzie nie będziemy już mieli żadnych praw jak również idealna legitymacja dla różnych interwencji mięsa francuskiego w różnych zakątkach świata. Nie twierdzę że tak było na pewno ale znając tych światowych lucyferów jest to bardzo prawdopodobne i trzeba brać pod uwagę taką mozliwość.

  2. Piotr2 said

    O, mój Boże, mój kochający Ojcze,
    przyjmuję z miłością i wdzięcznością
    Twoją Boską Pieczęć Ochrony.

    Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszę na wieczność.
    Chylę się w pokornym dziękczynieniu i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i wierność,
    mój ukochany Ojcze.

    Błagam Cię, chroń mnie i moich bliskich tą szczególną Pieczęcią.
    Ślubuję moim życiem służyć Ci na wieki.
    Kocham Cię, drogi Ojcze.
    Pocieszam Cię w tych czasach, drogi Ojcze.

    Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego
    na przebłaganie za grzechy świata i dla zbawienia wszystkich Twoich dzieci.

    Amen.

    Króluj nam Chryste.

  3. Wiktoria said

    Smutne jest to, ze nawet najlepsi kaplani jak naprzyklad ks.Natanek i inni czasem czy to z nadgorliwosci, czy z jakichs innych powodow odrzucaja oredzia, albo czastkowo odrzucaja .Jeden z naszych ksiezy kazal 10 lat temu spalic wszystkie ksiazki Vassuli, ktore byly w bibliotece parafialnej kiedy z gory przyszedl taki nakaz, a byl taki smutny przy tym, ze to wskazywalo, ze wierzyl w to, co bylo w nich napisane. To samo bedzie z Maria z Irlandii i Ksiega Prawdy.

    • Zorrro said

      Kiedy ukazała się w latach dziewięćdziesiątych notyfikacja negatywna o Vassuli poszedłem z tym do biskupa miejsca mojego zamieszkania. On odpowiedział wtedy, że trzeba czasu i spokoju poczym dodał: jeden na dwunastu jest Judaszem. To do dziś jest aktualnym wskazaniem.
      Parę lat później kard Ratzinger cofnął tę notyfikacje, mówiąc, że nie on ją wydał, tylko jeden z pracowników Kongregacji D. i W. samowolnie pod jego nieobecność napisał ją i przekazał do medialnego upowszechnienia.
      Tak właśnie działają masoni i ludzie im oddani. Działają potajemnie i wszędzie tam, gdzie mogą wcisnąć się inco gnito.
      Tak trudno wysledzić ich ścieżki. Niewiele ich daje się dziś ujawnić.
      Znalezienie listy ponad setki masonow w domu jednego z włoskich mafiozow, to tylko szczyt góry lodowej. Na tej liście niestety byli także biskupi KK. Ilu z nich jest dziś kardynalami elektorami?

      • Donald said

        Mowa o loży P2 i niejakim Licio Gelli? Sporo o tym opowiada słynny tradycjonalista fr. Paul Kramer. W domu tego gościa policja znalazła listę członków masonerii (ale zdaje się, że to było jeszcze gdzieś w połowie lat 80-tch). Ta lista została dostarczona również do… Papieża – dlatego, że byli na niej prominentni przedstawiciele duchowieństwa….

    • Okto said

      Wiktorio dlatego tak ważna jest modlitwa do Ducha Świętego w tej sprawie…to jest o ukazanie nam PRAWDY, bo dobrze stwierdził wcześniej Admin, że każdy z nas jest ułomny….

  4. Nn said

  5. Nn said

  6. apostolat said

    PILNE: Dresiarze Owsiaka wyrzucają dziennikarza TV Republika z konferencji prasowej! – niezalezna.pl

    „Dlaczego Mrówka Cała nie wykonała wyroku sądu i nie udostępniła dokumentacji?” – po tym pytaniu dziennikarz Telewizji Republika, Michał Rachoń został wyrzucony z konferencji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Ochroniarze bez podania powodu szarpali dziennikarza po zadaniu niewygodnego pytania. Następnie… nie wpuścili na salę wezwanej przez Rachonia policji.

    „Dlaczego Mrówka Cała nie wykonała wyroku sądu i nie udostępniła dokumentacji?” – zapytał Michał Rachoń Owsiaka. „Proszę tego pana stąd wziąć” – zadysponował Owsiak i wkrótce kilku rosłych mężczyzn wyrzuciło dziennikarza TV Republika z sali.

    OBEJRZYJ WIDEO:

    Michał Rachoń podczas konferencji pytał o powody założenia spółki „Jasna Sprawa”. Została ona powołana kilka dni po niekorzystnym dla Owsiaka wyroku Sądu w Złotoryi.

    Michał Rachoń wezwał policję. Funkcjonariusze przed chwilą przybyli na miejsce. Wypytują się dziennikarza o pytania zadane na konferencji oraz czy ochrona podała powody wyrzucenia na konferencji.

    Następnie doszło do niezwykłego zdarzenia. Ochrona Jerzego Owsiaka nie wpuściła na salę… policji. Wreszcie po kilkunastu minutach policjanci mogli wejść do środka. Niektóre osoby będące w środku tłumaczyły, że była to… „impreza zamknięta”. Organizator konferencji odmówił zaś wskazania policjantom ludzi, którzy wyrzucili z konferencji Michała Rachonia. Rzecznik WOŚP zachował się równie tchórzliwie: wymknął się z sali, a następnie odjechał samochodem.

    http://niezalezna.pl/63043-pilne-dresiarze-owsiaka-wyrzucaja-dziennikarza-tv-republika-z-konferencji-prasowej

  7. Jerzy said

    „Nic dokonać nie można, co by było godnym Boga, bez srożenia się świata, lub żżymania piekła.”

    – napisał w motto do swoich maksym, przypisanych do dnia 8 stycznia, Św. Ignacy z Loyoli. Dokładnie taka sama myśl przyszła mi do głowy, gdy po kilku wpisach na
    [ – – – – ], z początków tego roku, zwróciłem się do administratora bloga o usunięcie wpisu krzywdzącego [ – – – – ] art. 2d i 2e ustawy GUKPiW, bądź pkt 2 Regulaminu Bloga pisząc, że wstrzymuję swoje dalsze pisanie. Niestety, nic takiego w przeciągu trzech dni nie nastąpiło. Utwierdziło mnie to, że całkowitą rację ma Św. Ignacy, pisząc 500 lat temu w swoich maksymach, którym nadał tytuł:
    „O przykrym położeniu dobrych”:

    następujący tekst, który cytuję w całości i bez skreśleń:

    „Światłość z ciemnością nie znoszą się,
    podobnie dobrzy ze złymi
    w przyjaźń ścisłą nie wchodzą.
    Jak robak owoce dojrzałe chętniej gryzie,
    tak złość ludzka
    po największej części gryzie tych bardziej,
    którzy są lepszymi.

    Niezawodnym znakiem dobroci jest,
    gdy się złym nie podobamy.
    Byłoby to dla nas przyganą,
    gdybyśmy się im podobali.
    Za nic sobie miej,
    jeśli o tobie źle mówią ci,
    którzy nic nie czynią dobrego.

    Złym tego nazywać nie powinniśmy,
    co nas czyni lepszymi.
    Jest to probierz naszej cnoty.
    Niemałą przysługę źli wyrządzają dobrym,
    gdy ich prześladują.
    Tym bowiem sposobem
    wyrabiają w nich cierpliwość
    pomnażają zasługi.

    Czego drżysz?
    Ani świat, ani piekło nic ci nie zrobią.
    Gdzie większe niebezpieczeństwo,
    tam obfitsza Boża łaska.
    Odważnie więc sobie poczynaj.
    Za sposobność,
    jaka ci się do zwycięstwa nadarza,
    chwytaj,
    O tryumfie myśl.
    W męstwo się uzbrój,
    do walki z nieprzyjacielem wystąp
    inaczej w bezczynności zgnuśniejesz”.

    A co ja na to?

    Nic!
    Z Prawdą się nie dyskutuje,
    Prawdą się żyje na co dzień.
    Jerzy

    • Atanazy said

      Więcej pokory, Bracie Jerzy, naśladuj u św. Ignacego.

      Jeśli niesłusznie Ci przygadano kiedyś tam, to przynosi Ci chlubę przez Panem, to znaczy przynosiło, bo takie żale już chluby nie przynoszą.

      Czemu nie napiszesz bezpośrednio do Admina? Liczysz na to, że rozdmuchując temat publicznie znajdziesz zwolenników, wywołasz podział albo dyskusję? Po co? Załatw to z nim prywatnie, jeśli masz sprawę.

      Internet rządzi się swoimi prawami. Na tym Blogu i tak jest względnie spokojnie, choć każdy może pisać bez logowania i zwykle bez cenzury.

      Mnie tutaj tyle razy obrażono, że nie zliczę, ale dzisiaj już nawet dokładnie nie pamiętam, z jakiego powodu.🙂

      • Wiktoria said

        Mnie sie wydaje, ze co roku wzrasta napiecie na blogu, im wiecej zblizamy sie do Ostrzezenia, tym wieksze jest wyprobowanie kazdego z nas, I trzeba WYSILKU milosci, cierpliwosci i pokory, by nie dawac szatanowi i wrogom naszej strony radosci, ze nas poklocily. Bywa, ze roznosc zdan, niemozliwosc porozumiec sie, wywoluje obraze i zal. Jedna iskra caly pozar roznieca.
        Jeszcze raz przekonuje sie, ze potrzeba modlic sie o ochrone nie tylko siebie i wlasnej rodziny i Ojczyzn, ale i konkretnie naszego bloga. Moze trzeba umieszczac egzorcyzm Leona XIII.

        • Okto said

          Może to nie jest głupi pomysł…Według mnie Jerzy chce coś nam udowodnić – podobne przeczucie miała chyba Gosia3 – ale tak naprawdę nie wiem o co mu chodzi, może dajmy mu czas – może ten blog pomoże mu w czymś, może my mu w czymś pomożemy, w każdym razie poznajmy go bliżej i tak szybko go nie skreślajmy. A że chciałoby się rzec do Jerzego słowami Atanazy:Więcej pokory, Bracie Jerzy, naśladuj u św. Ignacego.

    • Dzieckonmp said

      Jerzy ty masz wymagania, chcesz kierować co ma być na blogu. Na WOWITcie Cie z wyzywali i nawet nie pisknąłeś, tutaj nikt Ci krzywdy nie zrobił i okazujesz bunt, straszysz, stawiasz ultimatum. Na WOWIT napisali ci dokładnie tak ” Zgiń, przepadnij siło nieczysta” , nazwano Cię szatanem z dużej litery,mącicielem, wpis Twój nazwano bełkotem, i prawie stwierdzono że jestes chory psychicznie.
      To Cię wcale nie uraziło, nie domagałeś się usunięcia komentarzy których przynajmniej ze 6 jest ostrym wyśmiewaniem Ciebie.
      Na natomiast za rozsądny wpis Tomasza chcesz mnie ukamieniować gdyż nie został według Twego chciejstwa usunięty.
      Oto skan wpisu Tomasza który uznałeś za naruszenie regulaminu

      Poniżej zas skan małego urywku dyskusji na WOWIT gdzie wyśmiewano Ciebie ile sie da. Tam wszystko było w porządku według Ciebie. To tylko pokazuje że przyszedłeś wszczynać kłótnie albo chcesz sposobem narzucić jakiś styl blogowi.

    • 2012 said

      uczmy się od nich a oni uczyli się od ??????????? ś.siostry F>K
      Nie przeszkadzać Bogu – (o. Antonello Cadeddu i o. Entrarique Porcu )
      http://gloria.tv/media/j2Ugm8H8a8j

      Do góry nogami
      http://gosc.pl/doc/2126481.Do-gory-nogami
      rzewraca wszystko do góry nogami. Zamiast „świętego oburzenia” i prawdziwych do bólu warczących sformułowań „ci tacy, owacy” – zwrot „biedni grzesznicy”. Zamiast odgórnego łomotu, na który sprawiedliwie zasłużyliśmy, wyznanie nie z tej ziemi: „Kapłani będą podawać grzesznikom, jako ostatnią deskę ratunku; chociażby był grzesznik najzatwardzialszy, jeżeli raz tylko zmówi tę koronkę, dostąpi łask z nieskończonego miłosierdzia Mojego”. Zamiast modnego dziś hasła „grunt to bunt” zdumiewająca sugestia dotycząca ks. Michała Sopoćki: „Przenoś zdanie jego nad wszystkie żądania Moje, on cię poprowadzi według woli Mojej”. Zamiast triumfalnego: „Alleluja i do przodu” pokorne: „Właśnie przez taką nędzę chcę okazać moc miłosierdzia Swego”.

      Zamiast nerwowego: „Tracę cierpliwość” nieprawdopodobne: „Choćby dusza była jak trup rozkładająca się i choćby po ludzku już nie było wskrzeszenia i wszystko już stracone, nie tak jest po Bożemu, cud miłosierdzia Bożego wskrzesza tę duszę w całej pełni”. Zamiast: „Pana czas minął, przykro mi” – pokorne: „Nie ma nędzy, aby Cię wyczerpała, wezwałeś wszystkich do tej krynicy miłości, do tego źródła Bożego zmiłowania. Tu jest przybytek Twego miłosierdzia, tu lekarstwo na nasze niemoce”. Wszystkie te obietnice notowała skrupulatnie siostra drugiego chóru, okrzyknięta Sekretarką Bożego Miłosierdzia. Czy ktoś mógł przypuszczać, że ta urodzona 25 sierpnia w Świnicach Warckich zakonnica zrewolucjonizuje świat i zostanie okrzyknięta największą mistyczką XX wieku? Bóg opowiedział o swym niezgłębionym miłosierdziu „przez taką nędzę”, przez miejsca, o których nie wspominają przewodniki turystyczne. Nic dziwnego, że „Dzienniczek” zmienia życie. Na dobre.

      Desperaci

      Slumsy São Paolo. Bieda aż piszczy. Agresja wisi w powietrzu. Na ulice wychodzą ojcowie Enrique Porcu i Antonello Cadeddu. Dlaczego ci włoscy kapłani rzucili przed laty spokojną pracę na rozpalonej słońcem Sardynii i zamieszkali na śmietniku świata? Wszystko przez „Dzienniczek” Faustyny. Przed dwudziestu kilku laty zaczęli chłonąć przesłanie Bożego Miłosierdzia. Strona po stronie. Ich reakcja była przedziwna. Spakowali się i wypłynęli za ocean. Rzucili wszystko, co mieli, i ruszyli do slumsów São Paulo. W rejony miasta, które porządni ludzie omijają szerokim łukiem. W roku 2000 pod wpływem lektury „Dzienniczka” założyli stowarzyszenie „Przymierze Miłosierdzia”. – Nie mogłem spać, widząc dzieci, które błagały mnie: Wyrwij mnie z tego świata! – wyjaśnia o. Enrique. – Pomyślałem: stałem się księdzem, by żyć Ewangelią, a nie jestem w stanie przyjąć biednego, o którego Jezus zapyta mnie po śmierci. Spotkałem kiedyś prostytutkę, która przyjęła do domu sparaliżowanego. „Pukałem do wielu domów i kościołów – opowiadał chory – a nikt nie chciał mnie przyjąć. Przyjęli mnie ci, którzy sami mieszkali pod mostem”. Zrozumiałem to, o czym mówił Jezus: prostytutki wchodzą przed nami do królestwa niebieskiego. Radykalne życie kapłanów i ich otwarcie na działanie Ducha zaowocowało serią nawróceń wśród mieszkańców slumsów. – Duch Święty – podsumowują kapłani – objawia się nie tylko przez świętych, ale i przez grzeszników, którzy pod wpływem modlitwy zmieniają swoje życie. Bóg chce powiedzieć w ten sposób: Proszę. Proszę, wróć do Mnie.

    • Dana said

      PANIE JERZY WIĘCEJ POKORY.CZUJE SIĘ PAN OSOBĄ WYRÓŻNIONĄ TO NIECH PAN TO SZANUJE I WALCZY Z GRZECHEM PYCHY,KTÓRY DOPADA CZŁOWIEKA I PSUJE.

  8. Okto said

    A tak z innej beczki, czytając ten artykuł:http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/je-suis-charlie/zjr5l
    Cytat: (…) – Wiesz co? – zagaduje mnie Jean. – My wszyscy jesteśmy winni. Daliśmy się poddać społeczeństwu, w którym wszystko dyktuje nam rywalizacja i nienawiść. We Francji całe grupy ludności są wykluczone i pogrążają się w ubóstwie. Arabowie, czarnoskórzy – na co dzień muszą zmagać się z rasizmem, segregacją, przemocą policji i agresją instytucjonalną. Od dawna zadawałem sobie pytanie: jak długo jeszcze pozostaną oni spokojni? (…) Jean tłumaczy, że tworzenie się radykalnych grup w wykluczonych środowiskach imigrantów było tylko kwestią czasu. Mija właśnie 20 lat, odkąd 24-letni Khaled Kelkal, Algierczyk mieszkający we Francji, dokonał krwawego ataku, w którym śmierć poniosło 8 osób, a 200 zostało rannych. – To wydarzenie pokazało, dokąd może prowadzić desperacja młodych ludzi. Myślę nad tym, kiedy nareszcie wyciągniemy wnioski – martwi się Jean.(…) Dziennikarz, który rosnący radykalizm obserwuje od dawna, nie ma wątpliwości, że dziś należy przygotować się na najgorsze. – Weszliśmy w okres, dla którego ta masakra to dopiero początek. W Europie panuje polityka, prowadząca kolejne kraje do totalnego chaosu. Widać to w Niemczech, widać to w innych miejscach. To będą bardzo złe czasy.(…)

    Nasunęła mi się taka myśl i takie skojarzenie – po przeczytaniu tego powyższego tekstu – z tym orędziem, które zapowiada zbliżającą się wojnę religijną w Europie Zachodniej – szczególnie we Włoszech, Niemczech i Francji
    Jeden z innych przywódców politycznych, o których wspominałem jakiś czas temu, wkrótce zostanie zamordowany Wtorek, 26.02.2013, 22:00

    Wkrótce w Europie nastąpi podział, a to wszystko ma związek z Unią Europejską i krajem, w którym znajduje się Stolica Piotrowa. Doprowadzi to do wojny, która będzie się różnić od innych wojen. Ale będzie ona okrutna. Ludzie będą powstawać przeciwko sobie w Niemczech, Włoszech i Francji.

    I tu chciałoby się sprostować myśl tego dziennikarza: Wiesz co? – zagaduje mnie Jean. – My wszyscy jesteśmy winni tego, że pozwoliliśmy grupie Antychrysta nami rządzić…

  9. MamOczy said

    http://www.polskaniepodlegla.pl/opinie/item/485-hodujemy-weza-na-wlasnej-piersi

    Myślałem, że w problematyce ukraińskiej już mnie nikt niczym nie zaskoczy. A jednak zaskoczył. Mam przyjaciela pedagoga w jednym z prestiżowych gimnazjów Warszawy. I to on opowiedział mi historię krew mrożącą w żyłach.

  10. Inka said

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/bruksela-zdecydowala-pigulki-dzien-po-beda-dostepne-bez-recepty/stl8h

    Bruksela zdecydowała: pigułki „dzień po” będą dostępne bez recepty
    Ko­mi­sja Eu­ro­pej­ska pod­ję­ła de­cy­zję, że pi­guł­ki „dzień po” będą do­stęp­ne bez re­cep­ty. Jak in­for­mu­je RMF FM, de­cy­zja do­ty­czy ta­ble­tek el­la­One, które za­po­bie­ga­ją ciąży nawet 5 dni po sto­sun­ku płcio­wym. Brak re­cept jest rów­no­znacz­ny z tym, że ko­bie­ty będą miały szyb­szy do­stęp do ta­ble­tek i zwięk­szy się ich sku­tecz­ność.Preparat ma największą skuteczność, gdy zażyje się go 24 godziny po stosunku. Zezwolenie na sprzedaż leku bez recepty dotyczy wszystkich krajów Unii. Jak informuje RMF FM, jeśli jakiś rząd będzie chciał utrzymać sprzedaż na recepty, będzie mógł to zrobić.

    Nawet jeśli Warszawa będzie wymagać recepty na tabletki ellaOne, Polki będą mogły kupić je bez recepty w innych krajach Unii Europejskiej.

  11. Inka said

    Przepraszam, że zmieniam temat ale jestem zbulwersowana dopuszczeniem do beztroskiego używania w krajach UE ej zabójczej tabletki. Sodoma i Gomora. Zabijanie w majestacie prawa.

    Tabletka ellaone – BARDZO NIEBEZPIECZNA!!!!!!!!!!!! I BEZ RECEPTY!!!!!
    Tabletka ellaOne zawiera 30 mg octanu uliprystalu (struktura chemiczna i działanie podobne do mifeprystonu – aborcyjnej pigułki RU486), została zatwierdzona do stosowania w tak zwanej antykoncepcji awaryjnej (poskoitalnej) do 5 dni od stosunku płciowego. Blokuje receptory progesteronowe. W zależności od tego w jakiej fazie cyklu płciowego jest przyjmująca ten preparat kobieta może hamować, zaburzać lub opóźniać owulację albo hamować zagnieżdżenie zarodka w macicy. To ostatnie działanie wymaga wyjaśnienia – i o tym jest ten film. Udostępniono za zgodą Comitato Verita e Vita – producenta oryginalnej wersji filmu w języku włoskim

    • Atanazy said

      „Grzech dzisiaj jest przyjmowany z rozkoszą i promowany jako prawo obywatelskie i dlatego oczekuje się od was, byście go szanowali. Jeśli nie okażecie szacunku wobec grzesznych czynów, wówczas może okazać się, że będziecie winni przestępstwa. Waszym przestępstwem będzie to, że będziecie podtrzymali Słowo Boże, a za to każą wam cierpieć.

      Jak łatwo człowiek daje się zwieść globalnemu planowi pozbycia się jakiejkolwiek formy winy za grzeszne czyny, które są wpisywane w prawa waszych narodów. Wszystkie te rzeczy zostały przepowiedziane i wkrótce żadne niesprawiedliwe działanie, w tym morderstwo, eutanazja i aborcja nie będą uznawane za złe. Nadejdzie czas, kiedy ludobójstwo na wielką skalę pociągnie za sobą wprowadzenie przepisów, które zostaną tak przygotowane, aby dopuszczalne było legalne zabijanie ludzi dotkniętych niepełnosprawnością i innymi przewlekłymi chorobami.”

      http://paruzja.info/oredzia-przeglad/80-grudzien-2014/1742-28-12-2014-18-30-chroncie-moje-slowo-mowcie-o-moim-slowie

    • Pokręć said

      Nie ma takiej zbrodni, której człowiek nie popełniłby dla nieskrepowanego uprawiania seksu. Ten świat to szambo, jedyne, co można zrobić, to przetrwać i z niego wyjść.

      • Atanazy said

        Trzeba nurzać się w tym szambie przez dziesięciolecia. To nie tak prosto, żeby się od tego wykręcić. Taka jest pokuta rodzaju ludzkiego.

      • halina said

        Mówisz że świat to szambo i masz racje .

        Ale mądrość życiowa polega na tym
        by przez to szambo przejść i nie ubrudzić sie .

        Czy widzisz takiego człowieka dbającego o taka czystośc ?

        gdy sie tylko zjawia taki
        to z każdej strony jest nagonka
        by i on upaplał sie w tym bagnie .

        Szczęśliwy ten kto przebędzie wędrówke życia
        i najmniej pobrudzi sie tym bagnem .

        Teraz następuje oddzielenie
        tych upaplanych
        od tych dbających o swoja kulture osobistą
        i wiernośc nauce Chrystusowej

        Do jakiej grupy sie zakwalifikujemy ,
        to zależy tylko od nas samych .

        Czy zwraca ktoś na to uwagę ?

  12. Wiktoria said

    Co ciekawe, potym terakcie we Francji, ataku na redakcji, w solidarnosci przeciwko teroryzmowi podniosla sie cala Europa i nie tylko Europa. Zginelo 12 osob, a jakie oburzenie to wywolalo. Przeciez ci dziennikarzy wiedzieli, ze moga wysmiewaniem proroka muzulman narazic siebie.
    Pomyslalam: ilez to dzieci morduje sie codziennie w lonach matek, ile zabojstw, narkomanow codziennie umierajacych w tej samej Francji. I nikogo to nie oburza. gdzie sa demonstracji przeciwko temu teroryzmowi, zabijajacemu dusze ludzkie?

  13. Józef Piotr said

    Wydarzenie w Paryżu.
    Ci Rysownicy ( 4 – ch ) – męczennicy z gazety niby satyrycznej to rysowali rzeczy będące dla Katolików jednymi z najbardzej obrazających WIARĘ !!!
    Obrazających Kościół Katolicki i Pana Boga.
    Zobaczcie sami wg poniżej zamieszczonego adresu.
    Ostrzegam tam jest blużnierstwo największego kalibru.
    Spotkałem opinię z dnia dzisiejszego: Chcesz ich spotkać to zagladnij do Piekła. Są tam napewno.

    Admin jak uwazasz to natychmiast usuń

  14. MamOczy said

    http://demotywatory.pl/4440661

  15. Klara said

    błagam usuńcie to, nie pokazujmy obrazy Pana Boga. Pan Bóg nie da z siebie kpić.

  16. KRYSTYNA said

    POLECAM !!!

    Gehenna św. Faustyny – jej największe cierpienia, i to za kapłanów, w dniu narodzin J. M. Bergoglio
    ————————————————————————————————————————————-

    https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/2015/01/06/gehenna-sw-faustyna-jej-najwieksze-cierpienia-i-to-za-kaplanow-w-dniu-narodzin-j-m-bergoglio/#more-1119

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _______________________________________________________

  17. Dzieckonmp said

    Co roku w Kanadzie dzieci nienarodzone są zabijane przez aborcję, a ludzie, którzy się tym zbrodniczym praktykom sprzeciwiają, trafiają do więzień.

    …„Sytuacja, w której zabijanie dzieci nazywa się działalnością gospodarczą, a osoby starające się uratować niewinne dzieci traktuje się jak przestępców, przypomina nam czasy terroru komunistycznego w Polsce, kiedy ludzi upominających się o podstawowe prawa człowieka prześladowano na najrozmaitsze sposoby” – podkreślono w liście do premiera Kanady.

    Artykuł opublikowany na stronie: http://naszdziennik.pl/polska-kraj/122435,solidarni-z-mary-wagner.html

  18. bit said

    W końcowej części homilii Papież odniósł się także do dzisiejszej Ewangelii opowiadającej o rozmnożeniu chleba i ryb. Zaznaczył, że czyn Jezusa był podyktowany współczuciem dla tłumów, które schodziły się, by Go słychać, bo „były jak owce bez pasterza”. Franciszek zwrócił uwagę, że i dziś nie brakuje ludzi zdezorientowanych. Jezus ich naucza, a gdy pod wieczór chce im dać jeść, napotyka na dosyć nerwową odpowiedź uczniów. To świadczy, jak stwierdził Ojciec Święty, że właśnie „Bóg przychodzi jako pierwszy, a tamci nic nie zrozumieli”.
    FP oskarża ponownie książęta Kościoła, że nic nie zrozumieli – ci, którzy oddali życie za Ewangelię. W domyśle lud który Pan Jezus nakarmił wszystko zrozumiał i potem wołał „ukrzyżuj”
    „Taka jest Boża miłość: zawsze na nas czeka, zawsze nas zaskakuje. To Ojciec, nasz Ojciec, który nas tak bardzo kocha i zawsze jest gotów nam przebaczyć. Zawsze! I to nie jeden raz, ale siedemdziesiąt razy po siedem. Zawsze, niczym ojciec pełen miłości. I żeby poznać tego Boga, który jest miłością, musimy wstąpić przez szczebel miłości bliźniego, przez dzieła miłości i miłosierdzia, jak nas uczył Pan. W tych dniach, kiedy Kościół daje nam do rozmyślania objawienie się Boga, niech Pan da nam łaskę poznania Go na drodze miłości” – zakończył homilię Franciszek.
    Kto jeszcze jest na tyle nierozumny, że nie widzi, że nauka FP pochodzi z czeluści? Czyż nie widzicie, że ten nikczemnik znosi najcięższy grzech, który nigdy nie będzie odpuszczony, a którym jest bluźnierstwo przeciwko Duchowi Świętemu? Na dodatek jest to Prawda Wiary o najwyższym statusie ważności, gdyż pochodzi z ust samego Chrystusa Pana. To bluźnierstwo „zawsze” pada aż 3 razy co jest prześmiewstwem Trójcy Świętej. Tak więc każdy kto beztrosko słucha FP nabiera przeświadczenia, że może czynić cokolwiek, a i tak pójdzie do Nieba bo Ojciec Niebieski zawsze mu przebaczy.

    • Atanazy said

      Wklejam fragment tłumaczania tej samej przemowy, opublikowany w Naszym Dzienniku:

      „i aby poznać tego Boga, który jest miłością musimy przejść przez próg miłości bliźniego, przez dzieła charytatywne, dzieła miłosierdzia, których nauczył nas Pan.”

      Widać wyraźnie ukierunkowanie na spełnianie dzieł dobroczynnych, co by miało warunkować poznanie Boga. Wydaje mi się, że Kościół tak nigdy nie nauczał. Poznanie Boga jest poprzez Łaskę i dopiero owocem tego jest spełnianie dzieł miłosierdzia.

      Aczkolwiek setnik Korneliusz, poganin, który został przez apostołów włączony do Kościoła dawał hojne jałmużny i był przez to miły Bogu. Więc to, co powiedział Franciszek jest prawdą, ale… Wydaje się, że współczesny świat potrafi być dobroczynny. Ale żyć moralnie już nie bardzo. Kochać Boga nie chce, bo lubuje się w swoich grzechach, a Bóg wymaga nawrócenia, dlatego jest On niewygodny.

      Może się okazać, że ludzie dojdą do wniosku, że o ile dają jałmużny, mogą żyć, jak chcą. Ewentualne „grzechy” (jeśli coś takiego istnieje) zostaną przebaczone. Oj, niedobrze…

      Tak powiedział Pan Jezus do Marii Miłosierdzia Bożego:

      „Humanizm jest obrazą Boga, ponieważ skupia się na potrzebach człowieka, a nie na potrzebie pokuty za grzech przed Stwórcą wszystkiego, co istnieje. Jeśli zignorujecie grzechy śmiertelne, jasno określone w Prawach ustanowionych przez Boga jako prowadzące do wiecznego potępienia, to nawet największe współczucie zawarte w prawach ludzkich i obywatelskich nie będzie w stanie zadośćuczynić za te grzechy.”
      http://paruzja.info/oredzia-przeglad/80-grudzien-2014/1739-25-12-2014-15-10-humanizm-jest-obraza-boga

      Niedawne Orędzia są tak przerażająco aktualne, tak bardzo pasują.

  19. Inka said

    http://www.pch24.pl/tv,niemka-przeciwstawia-sie-islamowi,15321

  20. KRYSTYNA said

    WAŻNE !!!

    Ks. Tomasz Kancelarczyk dla Fronda.pl: Modlitwa za nienarodzonych ratuje życie wieczne całego otoczenia

    Ks. Tomasz Kancelarczyk dla Fronda.pl: Modlitwa za nienarodzonych ratuje życie wieczne całego otoczenia ks. Tomasz Kancelarczyk (fot. arch pryw.)
    „Modlitwa w intencji dziecka zagrożonego aborcją ma znacznie szerszy zasięg niż uratowanie tego jednego, konkretnego życia. Chodzi o życie wieczne całego otoczenia” – mówi ks. Tomasz Kancelarczyk.

    Za każdym razem, gdy ktoś dzwoni do Fundacji Małych Stópek z prośbą byśmy pomogli odwieść kobietę od aborcji, doświadczam uczucia bezradności. Proszę wtedy innych o modlitwę, wysyłam prośby w tej intencji do wspólnot zakonnych zgromadzonych wokół naszego modlitewnego okna życia. Na stronie internetowej Dlazycia.info mamy 300 intencji, które otaczamy modlitwą. Nazywany tę inicjatywę modlitewnym oknem życia, bo tak jak w oknie życia zostawia się dzieciątko by trafiło do adopcji, tak modlitewne okno życia służy temu, aby pozostawioną intencję ochrony życia przekazać do adopcji modlitewnej. Intencje są także zamieszczane na stronie facebookowej modlitewnego okna życia. Gdy ludzie zaczynają się modlić, w moje serce wstępuje nadzieja, że warto walczyć o uratowanie tego konkretnego życia………………………………………..

    za:http://www.fronda.pl/a/ks-tomasz-kancelarczyk-dla-frondapl-modlitwa-za-nienarodzonych-ratuje-zycie-wieczne-calego-otoczenia,45999.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _______________________________________________________

    • Pro Publico Bono said

      Modlitwa codzienna w intencji nienarodzonego dziecka, odmawiana przez cały rok:
      1.Ojcze Nasz
      2.”Panie Jezu, za wstawiennictwem Twojej Matki Maryi, ktora urodziła Cię z miłością, oraz za wstawiennictwem Św. Józefa, człowieka zawierzenia, który opiekował się Tobą po narodzeniu, proszę Cię w intencji tego nie narodzonego dziecka, ktore duchowo adoptowałam/em, aktóre znajduje się w niebezpieczeństwie zagłady.
      Proszę , daj rodzicom miłość i odwagę, aby swoje dziecko pozostawili pzy życiu, które TY sam mu przeznaczyłeś. Amen.
      3. jedna dziesiątka różańca (dowolna)

      Chrytus Królem

  21. Nn said

  22. Powiew ze wschodu said

    Litwa: zaprezentowano poradnik, jak zachować się na wypadek wojny
    Jak mają za­cho­wać się miesz­kań­cy Litwy na wy­pa­dek wy­bu­chu wojny? Od­po­wie­dzi na to i inne py­ta­nia udzie­la wy­da­ny z ini­cja­ty­wy mi­ni­ster­stwa obro­ny po­rad­nik za­pre­zen­to­wa­ny w Wil­nie.
    – Wy­daw­nic­two to jest ważne w kon­tek­ście sy­tu­acji woj­sko­wej na Ukra­inie, ale też ewen­tu­al­nej wojny hy­bry­do­wej oraz in­nych sy­tu­acji eks­tre­mal­nych – po­wie­dział pod­czas pre­zen­ta­cji po­rad­ni­ka mi­ni­ster Ju­ozas Ole­kas [Józef Oleksy? – admin].
    Ponad 100-stro­ni­co­wy po­rad­nik szcze­gó­ło­wo opi­su­je, w jaki spo­sób miesz­kań­cy otrzy­ma­ją in­for­ma­cję o za­gro­że­niu, jak sami mogą prze­ka­zać in­for­ma­cje o sy­tu­acjach eks­tre­mal­nych, co robić w przy­pad­kach za­gro­że­nia, jak się ewa­ku­ować, dokąd i jakie rze­czy ze sobą za­brać, w jaki spo­sób przy­łą­czyć się do oby­wa­tel­skie­go ruchu oporu.
    W for­mie elek­tro­nicz­nej po­rad­nik wkrót­ce ma być do­stęp­ny na por­ta­lu re­sor­tu obro­ny Litwy, a w for­mie książ­ko­wej – w bi­blio­te­kach, szko­łach, urzę­dach i or­ga­ni­za­cja po­za­rzą­do­wych.
    Dzia­ła­nia Rosji na Ukra­inie spo­wo­do­wa­ły, że li­tew­ski Sejm w grud­niu ub.r. za­twier­dził pa­kiet po­pra­wek do ustaw z za­kre­su obron­no­ści pań­stwa, uści­śla­jąc za­sa­dy uży­cia sił zbroj­nych w cza­sie po­ko­ju. No­we­li­za­cje re­gu­lu­ją wy­ko­rzy­sta­nie broni, ma­te­ria­łów wy­bu­cho­wych i woj­sko­we­go sprzę­tu tech­nicz­ne­go.
    http://wirtualnapolonia.com/2015/01/07/litwa-zaprezentowano-poradnik-jak-zachowac-sie-na-wypadek-wojny/

  23. KRYSTYNA said

    Niebywała rzeź w Nigerii. Islamiści zabili 2000 osób

    Islamscy terroryści z Boko Haram dokonali według najnowszych doniesień niebywałej masakry w północno-wschodniej Nigerii. Mówi się o 2000 zamordowanych. Ulice miasta Baga są pełne trupów.

    Według brytyjskiej stacji BBC w Nigerii doszło w czwartek do wyjątkowo krwawej rzezi. Terroryści z Boko Haram mieli zamordować około 2000 osób. To dane, jakie BBC przytacza powołując się na nigeryjski rząd. Według BBC bojownicy z Boko Haram spalili niemal całe miasto Baga. Miasto, w którym jak dotąd mieszkało około 10 000 osób, praktycznie przestało istnieć. Jeżeli potwierdzą się pierwsze przekazy, to wyrżnięto 1/5 jego ludności.

    Atak miał rozpocząć się już w środę; ekstremiści planowali go jednak najwyraźniej od co najmniej kilku dni, bo ich oddziały gromadziły się w okolicy już od soboty. Baga stało się po raz drugi areną krwawej masakry. Wcześniej, w kwietniu 2013 roku, zniszczono wówczas około 2000 domów w tym mieście, zabijając niespełna 200 osób.

    pac/bbc/kath.net

    za:http://www.fronda.pl/a/niebywala-rzez-w-nigerii-islamisci-zabili-2000-osob,46005.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _______________________________________________________

    • znakinaniebie said

      I jak tu zaprzeczyć że to nie jest jest Koniec Czasów ?

    • 2012 said

      (ISIS) Islamic State ”Afrika” Boko Haram

      ‚Istotnie, kara dla tych, którzy zwalczają Boga i Jego Posłańca i starają się na ziemi [spowodować] korupcja jest żaden, ale to oni zabici lub ukrzyżowani się lub, że ich dłonie i stopy są odcięci od przeciwnych stron lub ich wygnaniu . z ziemi To jest dla nich hańbą w tym świecie, i dla nich w zyciu jest wielka kara, ‚Surat Al-Mā’idah [05:33

      taki napis jest pod filmem

      film jest drastyczny

      youtube.com/watch?v=ESXbWlUx17E

      przywódca islamskich bojowników w Nigerii Boko Haram grozi bezpośrednio prezydentowi Kamerunu.

  24. KRYSTYNA said

    Kard. Burke: istnieje lekarstwo na kryzys męskości!

    „…Według amerykańskiego purpurata życie religijne przestało być dla mężczyzn atrakcyjne. Zanikają męskie postawy zarówno wśród wiernych, jak i wśród duchowieństwa. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest m.in. „nieokiełznany eksperyment liturgiczny”, trwający od wprowadzenia nowego rytu Mszy św. Reforma liturgiczna zredukowała sferę sacrum eksponując rolę celebransa. Liturgia zaczęła się skupiać na człowieku.

    – Takie nadużycie prowadzi do utraty zmysłu sacrum, odbiera Mszy charakter misterium, który stanowi o jej istocie. Realność zstąpienia samego Chrystusa na ołtarz uobecniającego Jego ofiarę na Golgocie zostaje zatracona. Mężczyzna zagłębia się misterium ofiary Chrystusa, ale wyłącza się, kiedy Msza przemienia się w «show księdza» – tłumaczy hierarcha.

    W dojrzewaniu męskości, w rozwijaniu cnoty męstwa, pomaga spowiedź. Ten sakrament pozwala na skonfrontowanie się z własną grzesznością i słabością. Jego unikanie jest zabójcze – prowadzi do akceptacji grzechu, usypia wolę walki ze złem, która powinna być cechą prawdziwego mężczyzny. Przyczynią się do tego trend bagatelizowania lub w ogóle zaprzeczania istnienia pewnych grzechów….”

    za:http://www.pch24.pl/kard–burke–istnieje-lekarstwo-na-kryzys-meskosci-,33204,i.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _______________________________________________________

  25. Adrian said

    Czeski prezydent przypomniał, że czczony na Ukrainie Bandera kazał zabijać Polaków

    Niedawno na Ukrainie odbyły się marsze upamiętniające słynącego z antypolonizmu Stepana Banderę. Wygląda na to, że naszym politykom to nie przeszkadza i nadal ślepo popierają ukraińskich neobanderowców. Dopiero czeski prezydent zauważył, że coś tu jest nie tak.

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/czeski-prezydent-przypomnial-ze-czczony-ukrainie-bandera-kazal-zabijac-polakow

  26. Darek said

    http://gloria.tv/media/XDVYyVny2CP

    uczta duchowa – I (każdy ma swoją historię)
    oczy_szeroko_otwarte 2014-05-17 15:43:58
    o. Augustyn Pelanowski. Rekolekcje „Udane czy udawane życie” – podarowane w Gorliczynie (18-20.10.2013).

    Konferencje tematycznie:

    1. Udane czy udawane życie
    2. Chore korzenie
    3. Nain – udane uwolnienie z udawanej miłości
    4. Szukać czy oszukać w miłości
    5. Czy można się skarżyć Bogu?
    6. Przekuć serca
    7. Zauważyć czy śledzić
    8. Potrzeba nam Ducha Świętego

    POLECAM!!!!!!!!

  27. Krystyna said

    @Adrian podzielam Twoje obawy, co przyniesie rok 2015. To prawda,ze nie ma gdzie uciec. Czlowiek czuje sie coraz bardziej osaczony i przybity zlem, ktore dzieje sie na swiecie. Mysle, ze potrzeba nieustannej modlitwy, aby chronila przed zlem.

  28. KRYSTYNA said

    Ewa Kopacz zapowiada: zajmiemy się ustawą o homozwiązkach

    Po stu dniach zasiadania w fotelu premiera Ewa Kopacz zdecydowanie zapowiedziała, że jeszcze w tej kadencji koalicja PO-PSL zajmie się ustawą o związkach partnerskich. Premier spróbuje wprowadzić homozwiązki do polskiego prawa?

    Jak będzie wyglądał projekt ustawy o związkach partnerskich? Ma to być po prostu skonsultowana z PO ustawa autorstwa Twojego Ruchu Janusza Palikota. Zezwala ona parom jednopłciowym na zawieranie związków, ale nie dopuszcza adoptowania dzieci przez osoby żyjące w takiej relacji.

    Projekt przewiduje również, że partnerzy mają w związku równe prawa i obowiązki oraz udzielają sobie „wzajemnej pomocy i wsparcia, a także dbają o utrzymanie więzi pożycia”.

    Trudno powiedzieć jak będzie wyglądał projekt ustawy po konsultacjach z PO. Nie jest też pewne, czy Ewa Kopacz dotrzyma słowa. Politycy PO wielokrotnie zapowiadali już procedowanie takiej ustawy – jak dotąd – bez powodzenia.

    Read more: http://www.pch24.pl/ewa-kopacz-zapowiada–zajmiemy-sie-ustawa-o-homozwiazkach,33197,i.html#ixzz3OGdI0KFf

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _______________________________________________________

  29. Powiew ze wschodu said

    Papieskie słowa i gesty, czynione podczas modlitwy eucharystycznej w jej kulminacyjnym punkcie (przy przeistoczeniu):

    1. Brak złożenia rąk (1:21:15)
    A Mszał nakazuje:
    iúbeas grege numerári. Iungit manus. (Per Christum Dóminum nostrum. Amen.)
    i dołącz do grona swoich wybranych. [kapłan] Składa ręce. (Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.)
    Franciszek nie składa rąk, ale od razu przechodzi do następnego gestu (zupełnie dowolnego, błędnego).
    2. „Łapa na kielichu” (1:20:20)
    Mszał:
    Tenens manus expansas super oblata, dicit: Quam oblatiónem tu, Deus, in ómnibus, quǽsumus,
    Trzymając ręce wyciągnięte nad darami, mówi: Prosimy Cię, Boże, * uświęć tę Ofiarę…
    Tymczasem Franciszek co? Gest określony brutalnie „łapą na kielichu”. Skąd ten gest i co on oznacza?

    https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/2015/01/04/niechlujstwo-franciszka-wobec-najwiekszej-swietosci-a-moze-celowe-splycanie-i-lekcewazenie-liturgii/#more-1076

  30. Dzieckonmp said

    W Lourdes zadzwonił dzwon w czwartek w południe z powodu zamachu we Francji i po biciu dzwona rozpoczęto modlitwy w intencjach ofiar tego zamachu i przyszłości Francji

  31. KRYSTYNA said

    Kolejne kroki papieża w celu zjednoczenia religii świata?

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/kolejne-kroki-papieza-w-celu-zjednoczenia-religii-swiata-2014-12

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _______________________________________________________

  32. Powiew ze wschodu said

  33. mentronik said

  34. mentronik said

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/egzekucja-paryskiego-policjanta-to-fake-zobacz-nagarnie-w-zwolnionym-tempie-2015-01

    • mentronik said

      • mentronik said

        Wstawilem to na wszystkie znane portale (wp,onet,interia ,tvn24,newsweek,gazeta) i nigdzie nie wrzucili te pieski masonskie. To ewidentny wal majacy na celu zmilitaryzowac cala francje ,zreszta to juz widac po akcjach poszukiwawczych w ktore jest zaangazowane prawie 100 tysiecy osob . Ciekawie sie nam ten rok zaczyna.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
