Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Usłyszcie mój bluzg

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Styczeń 2015

Proszę to nazywać jak kto chce. Chamstwem, skandalem, niedopuszczalnym przekroczeniem granic przyzwoitości – z wszelką krytyką mojego obraźliwego tłitu o Papieżu zgadzam się z góry. Nie zamierzam się usprawiedliwiać nastrojem chwili, irytacją – jestem dużym chłopcem i odpowiadam za swoje słowa, napisałem dwadzieścia parę książek, nie tłitowałem w stanie jakiegoś zamroczenia ani nic podobnego. Przepraszam po raz kolejny wszystkich dotkniętych i doskonale ich rozumiem – samego mnie to, co napisałem, zabolało, i sam byłbym oburzony, gdyby napisał tak kto inny. „Godnym jest najsurowszych kar”, że się posłużę cytatem z niedawno obejrzanej sztuki. Ale zanim ktoś zabierze się do ich wymierzania, żądam, żeby się zastanowił nad tym, co napisałem.

Mój tłit – którego nie ma już potrzeby więcej powtarzać, spełnił swą rolę – składał się z trzech słów. Dwa pierwsze służyły temu, by zwrócić uwagę na trzecie. To trzecie, przypomnę, brzmiało: „straszne”.

Co jest straszne? To, że Kościół, w który wierzę, schodzi na dziady. Że ugina się przed polityczną poprawnością, przed modą, poszukuje akceptacji w oczach swoich wrogów, wstydzi się swojej Tradycji i zamiast mówić „tak, tak – nie, nie” stara się dla przypodobania zdeprawowanym ludziskom jakoś im surowość przykazań słodzić i relatywizować.

Jedyne, za co się wstydzę, to że dałem się zwieść propagandowej manipulacji. Słowa Papieża, że rodzice więcej niż trojga dzieci to nieodpowiedzialne króliki w istocie nie padły (inna sprawa, że skoro Pontifex następnego dnia się ze swej wypowiedzi tłumaczył, to sam musiał uznać, iż była ona niezręczna i otwierała pole do interpretacji wprawiających katolików w zakłopotanie). Zareagowałem pochopnie, zapewne dlatego, że wcześniej, gdy tak chciałem i powinienem zareagować, zabrakło mi tej odwagi, która teraz przyszła, może  zbyt szybko.

Myślę o sytuacji, gdy na przykład Papież Franciszek, pytany o występki hierarchy-homoseksualisty, odparł efektownie: „a kimże ja jestem, aby go osądzać?”

Na litość – jak to, kim? Papieżem! Następcą Chrystusa na Ziemi! Któż może być bardziej powołany do tego, by siejącego zgorszenie biskupa osądzić i by wyraźnie potępić, nie tyle jego samego, co jego grzech? Jeśli Ojciec Święty się od tego uchyla – to kto ma wskazywać biednym katolikom, gdzie jest dobro, a gdzie zło?

Zgoda, wypowiedź o „królikach” zmanipulowano. Ale któraż to już była wypowiedź Franciszka, która wiernych wprawiła w konfuzję i zmieszanie, a z kwikiem radości przyjęta została przez najzagorzalszych wrogów Chrystusa i jego Kościoła? A ta, iż „Kościół kocha homoseksualistów”? Tak, oczywiście, Bóg kocha wszystkich, więc kochał i Hitlera, i Stalina, Bóg kocha Fritzla i Trynkiewicza, a my, chrześcijanie, mamy obowiązek starać się kochać ich także, jakkolwiek trudne się to nam wydaje. Ale przecież każdy człowiek z elementarnym pojęciem o mediach, cóż dopiero najwyższy z hierarchów, powinien zdawać sobie sprawę, że taki papieski bon-mot pójdzie w świat w spokracznionej formie „Kościół popiera ruchy homoseksualistów” – te właśnie, które najaktywniej i najbrutalniej niszczą dziś europejski katolicyzm.

Jeśli taki przykład płynie z samego serca Kościoła, zza spiżowej bramy – cóż się dziwić niemądremu księdzu, który głupkowato autoryzuje pop-satanistę, czy jezuitom, ogłaszającym, że oni też są Charlie Hebdo? Nie mam już chęci linkować czy wklejać tu obrzydliwej, a typowej dla rozstrzelanego szmatławca okładki z kopulującą Trójcą Świętą ani pytać retorycznie, jak by ja ocenił św. Ignacy Loyola, założyciel tego zgromadzenia. Wspomnę już tylko o kuriozalnej homilii podczas beatyfikacji maltańskich męczenników, w której zdołał Papież ominąć informację, kto ich umęczył, i o strasznej cenie, którą za tak jawnie okazane tchórzostwo chrześcijaństwa, rozzuchwalające fanatyków z Boko Haram czy Państwa Islamskiego, płacą nasi współwyznawcy w Afryce i Azji Mniejszej. I nie będę już podawał więcej przykładów ­– proszę użyć własnej pamięci, sumienia, wyszukiwarki internetowej.

Europa dzisiejsza bardzo przypomina upadający Rzym, z tą jedną różnicą, że barbarzyńcy nie tylko przychodzą z zewnątrz, ale lęgną się wewnątrz granic, by od wewnątrz niszczyć podstawy europejskiej cywilizacji, jej etykę, ład społeczny i prawo. I nasza sytuacja także przypomina sytuację pierwszych chrześcijan. Dlaczego decydowali się oni przed wiekami na męczeństwo? Czy ktoś im zabraniał wierzyć w Chrystusa? Nic podobnego, Rzym był wtedy, jak i dziś, bardzo tolerancyjny – proszę bardzo, wierz sobie w co chcesz, w Ozyrysa, Izydę, a bodaj i w kozę. Może być i jakiś tam żydowski Chrystus. Tylko – nie waż się upierać, że twoja wiara jest jedyną prawdziwą! I nie waż się nie czcić przede wszystkim boskiego Augusta!

Chrześcijanie tego odmawiali. Wierzyli, że prawda Chrystusa jest prawdą jedyną, i że prawda ta prędzej czy później oświeci cały świat. Granica ich tolerancji kończyła się tam, gdzie żądano od nich zrelatywizowania tej prawdy. Za to ich rzucano na pożarcie lwom, palono żywcem i ćwiartowano.

Dziś zastrachani, niepewni swego katolicy coraz częściej zachowują się tak, jakby się swego katolicyzmu wstydzili – no owszem, takie mamy pochodzenie, ochrzczono nas w dzieciństwie, ale wiemy, że to obciach i przepraszamy za to, że jeszcze nie wymarliśmy. Skąd mają wierni czerpać wzorce i siłę do postawy innej, do dawania codziennego świadectwa swej wiary, gdy taki właśnie przykład ciągłego cofania się, uległości, poddawania prawd wiary wymogom chwili bieżącej daje im Kościół hierarchiczny i sam Papież? Jak ma się w tej sytuacji zachować katolik? Wolno mu wreszcie zapytać: Quo vadis, Ojcze Święty? I nas dokąd prowadzisz?

Wiem – dobry katolik powinien w pokorze milczeć, ufać i modlić się do Ducha Świętego. Niestety nie jestem katolikiem przykładnym, czego zresztą nigdy nie próbowałem ukryć. Uważam, że nie ma większego triumfu zła, niż kiedy boimy się nazwać je złem. Dlatego, skoro i tak mam w Kościele przechlapane, pozwoliłem sobie na to, na co żaden katolicki czy „prawicowy” publicysta pozwolić by sobie nie mógł. W formie, co do której zgadzam się, że była absolutnie skandaliczna i  niedopuszczalna. Ale obawiam się, że w innej mój głos nie zostałby usłyszany. Pismo powiada, że mam być zimny albo gorący, aby tylko nie letni. Staram się jak mogę i mam nadzieję, że zostanie mi to policzone.

Źródło: dorzeczy.pl

Odpowiedzi: 80 to “Usłyszcie mój bluzg”

  1. nadzieja said

    Przepraszam, że znowu tutaj o coś proszę… czy ktoś z Was może mnie jakoś wesprzeć dobrym słowem i modlitwą? mam wrażenie, że znów wróciłam do punktu wyjścia. Moja rodzina znalazła się w ciężkim położeniu, a nie mam nikogo na kogo mogłabym liczyć😦 chyba nawet Bóg zapomniał o nas i strasznie się miotam, bo nie widzę nadziei na lepsze jutro, straszne rzeczy mi chodzą po głowie… nie warto być uczciwym, dobrym, a wiara mnie nie podtrzymuje i chyba stracę nawet i to!😦
    Pomódlcie się o lepsze jutro dla moich dzieci. Mam dość wszystkiego

    • KRYSTYNA said

      KOCHANA SIOSTRZYCZKO ,NIECH CI PAN BÓG BŁOGOSŁAWI !!!

      Benedicat tibi Dominus et custodiat te;

      ostendat faciem suam tibi et misereatur tui.

      Convertat vultum suum ad te et det tibi pacem.

      Dominus benedicat te.

    • Dzieckonmp said

      Napisz na maila do mnie coś wymyślimy

    • bozena2 said

      ….”straszne rzeczy mi chodzą po głowie… nie warto być uczciwym, dobrym….”,
      Na prawdę straszne rzeczy przychodzą ci do głowy i są one od złego. Wybrałaś przydomek nadzieja więc się go trzymaj. Zaufaj Panu i tej boskiej idei nadziei . Pełna zapłata jest w dniu Pańskim.

      Nagroda i kara w dniu Pańskim

      13 Bardzo przykre stały się wasze mowy przeciwko Mnie – mówi Pan. Wy zaś pytacie: Cóż takiego mówiliśmy między sobą przeciw Tobie? 14 Mówiliście: Daremny to trud służyć Bogu! Bo jakiż pożytek mieliśmy z tego, żeśmy wykonywali polecenia Jego i chodzili smutni w pokucie przed Panem Zastępów? 15 A teraz raczej zuchwałych nazywajmy szczęśliwymi, bo wzbogacili się bardzo ludzie bezbożni, którzy wystawiali na próbę Boga, a zostali ocaleni.
      16 Tak mówili między sobą ludzie bojący się Boga, a Pan uważał i to posłyszał. Zapisano to w Księdze Wspomnień przed Nim dla dobra bojących się Pana i czczących Jego imię. 17 Oni będą moją własnością, mówi Pan Zastępów, w dniu, w którym będę działał, a będę dla nich łaskawy, jak jest litościwy ojciec dla syna, który jest mu posłuszny. 18 Wtedy zobaczycie różnicę między sprawiedliwym a krzywdzicielem, między tym, który służy Bogu, a tym, który Mu nie służy. 19 Bo oto nadchodzi dzień palący jak piec, a wszyscy pyszni i wszyscy wyrządzający krzywdę będą słomą, więc spali ich ten nadchodzący dzień5, mówi Pan Zastępów, tak że nie pozostawi po nich ani korzenia, ani gałązki. 20 A dla was, czczących moje imię, wzejdzie słońce sprawiedliwości6 i uzdrowienie w jego skrzydłach6. Wyjdziecie [swobodnie] i będziecie podskakiwać jak tuczone cielęta. 21 I podepczecie grzeszników, gdyż oni obrócą się w popiół pod stopami nóg waszych w dniu, w którym Ja będę działał – mówi Pan Zastępów. http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=833

      A to dla Ciebie na pocieszenie i umocnienie, że nic nie wymyka się spod świadomej kontroli Boga.
      Przesłanie dla wizjonerki z Ontario
      Niedziela, 16 października 2011

      MOJE DARY NIE POWINNY BYĆ GROMADZONE

      Moje Dzieci,
      JESTEM KTÓRY JESTEM. JA JESTEM Alfa i Omega, wasz Ojciec.
      Posłuchajcie Mnie.

      Proszę, zerwijcie już kwiaty smutku, które to Ja zasadziłem w waszym życiu i w dziękczynieniu ofiarujcie je dla Mnie.
      Nauczcie się dziękować Mi za wszystko. Jakże wielu z was jest niewdzięcznych.
      Jesteście niewdzięczni za Moją w waszym życiu obecność, za Moje interwencje, za Moją Boską Wolę dla was.

      Moje Dzieci, wszystko współdziała ze sobą, dla dobra wszystkich Moich Dzieci.
      Byłoby dobrze, gdybyście to zapamiętali.
      Przestańcie już myśleć o sobie.
      Zamieńcie obecny cel waszej życiowej misji, na to, aby zaspakajać potrzeby innych.
      Zapomnijcie o sobie. Jesteście powołani, aby służyć.
      Jest to zadanie dla każdego z was, jak i dla was wszystkich.

      Patrzę z Mojego Tronu Chwały w dół i nie widzę niczego, oprócz rozsiewania się samozadowolenia.
      Wielu z was, żyje po to, aby osiągnąć awans, pozycję, dobrobyt.
      Planujecie swoje życie tak, żeby zapewnić sobie (na przyszłość) godny odpoczynek. A wszędzie dookoła, Moje Dzieci są głodne, Moim Dzieciom jest zimno, Moje Dzieci szukają bratniej duszy.
      Czy jesteście ślepi na wszystko, co się wokół was dzieje?
      Czyż nie czytacie gazet? Czyż nie słyszycie wiadomości w eterze?
      Czyż nie oglądacie telewizji, żeby zobaczyć, co się dzieje we wszystkich częściach świata?

      Obudźcie się, Moje Maleństwa. Zajmijcie (wobec tego wszystkiego) postawę.
      Nie dajcie się oszukać politykom i nie akceptujcie kompromisu.
      Odrzucajcie wszelkie wynaturzenia w miłości.

      Nie zgódźcie się na ich zamiar, usunięcia Mnie z waszego życia.
      Walczcie o Miłość. Walczcie o Pokój. Walczcie o Prawdę.

      Weźcie wasze różańce. Módlcie się. Nie ustawajcie w modlitwie.
      Jest to jedyny sposób, aby walczyć ze złem. Módlcie się.
      Obiecuję, że wynagrodzę wam waszą wierność. Obiecuję nagrodzić wasze posłuszeństwo.
      Wzywam was dzisiaj, żyjcie pragnieniem sprawiedliwości dla wszystkich.

      Wzywam, żyjcie dla tych, których postawię na waszej drodze.
      Zaangażujcie się w takie działania, które dopomogą zmienić los dzieci, na całej ziemi.
      Podzielcie się tym, co wam zostało dane. Moje dary, nie mają być gromadzone, jako zapas, na czas waszego późniejszego odpoczynku od pracy.
      Mają one być od razu wykorzystywane. Spójrzcie w to (głębiej).
      Przyglądnijcie się dobrze tym wszystkim darom, których wam użyczyłem.

      Rozpoznajcie wśród was jakąś potrzebę i zaspokójcie ją. Nakazuję, kochajcie.
      Nakazuję, błogosławcie w miłości innym. Jest to Moją Boską Wolą dla wszystkich Moich Dzieci.
      Moja Wola wypełni się!
      Zostawiam wam Moje Potrójne Błogosławieństwo. Postępujcie drogą takiej wiary, która oczekuje wypełnienia się obietnicy.

      Nie gromadźcie skarbów dla siebie, gdyż, mogę was zapewnić, że ześlę wówczas utrapienia i wprowadzę te bogactwa z powrotem do obiegu … Sprawcie, niech Moja Miłość płynie. Niech przepływają Moje bogactwa. Pozwólcie, niech przepływa pieniądz.
      Błogosławienie innym, sprowadzi na was samych o wiele więcej błogosławieństw.
      Rozdawajcie ze swobodą. Rozdawajcie i nie myślcie już później o tym.
      Niech nie trwożą się wasze serca. Będę znał wasze wszystkie potrzeby. Dam. Zaufajcie Mi.

    • Siostra Teresa said

      Bedziemy Cie wspierac modlitwa i czynami , niezalamuj sie, ani nie trac nadzieji Bog Jest z Nami
      pamietaj tam gdzie zwatpienie tam dzialaja sily szatanskie

    • Nobody said

      Nie wiem, co Ci powiedziec, ale mam tak samo.Im bardziej staram sie innym pomagac, tym bardziej obrywam. Najbardziej od tych, ktorym pomagam. Nawet najblizsze mi osoby sa przeciwko mnie.Potrafia mi zyczyc, zebym zdechl pod mostem. Za pare zlotych by mnie zabili, byle przywlaszczyc majatek. Prosze Boga o pomoc,ale i ON mnie opuscil. Chyba czas dla mnie wyjsc z domu tak , jak stoje i isc gdziekolwiek.

      • Dana said

        Teraz wszyscy stracili zdrowy rozsądek i szacunek do drugiego człowieka.

      • Kasia1 said

        ja też tak mam,czuję,że muszę dużo się modlić,wciągnęłam do modlitwy męża,a wszystko nam się ,,wali,,.Znajoma oszukała nas,nie mamy grosza,a teraz syn miał wypadek,zemdlał po silnej gorączce,a nigdy nie chorował.Potłukł się.Język rozszczepił na połowe.Bardzo,bardzo cierpi.Ale dziękuję Bogu ,że się nie połamał,bo mogło być gorzej.Choć wiem ,że to rogaty tak miesza,to czuje coraz wiekszą słabość.Zaczynam sie bać.Panie Boże ratuj.

      • krystynka said

        Nobody może trzeba wyjechać chociaż na jakiś czas,może do jakiś kuzynów,przyjaciół albo wynająć stancję aby samemu odpocząć. Wiem co to jest przykrość od najbliższych osób,serce człowiekowi się kroi z cierpienia,ja też kiedys musiałam sie wyprowadzić z powodu rodziny,ból był nie do wytrzymania ale Bóg nie dał mi zginąć skoro tutaj piszę.Pomodlę sie za Ciebie biedaczyno aby Bóg znalazł najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.

        • Nobody said

          Nie myslalem jeszcze nad wyjazdem. Zreszta juz nie bardzo mam za co. Brat jest mi winny mnostwo pieniedzy. Nie dosyc ze nie zaamierza sie rozliczyc, to uwaza, ze ja jemu jestem winny. Dawno juz mu dawno mowie, ze nie jest czlowiekiem, tylko demonem. Czlowiek zimny i bezwzgledny. I to rodzony brat. Widocznie jednak tak musi byc iz al mi i jego i calej rodziny, bo moge sie domyslac, jaki bedzie ich los. To chyba sa rzeczywiscie DNI OSTATNIE. Nagromadzilo sie tak duzo zla, ze juz chyba gorzej byc nie moze.

        • Dana said

          Czy chodzi o spadek po rodzicach ?

      • Dana said

        Trzeba wszystko rozważyć w sercu,każdy człowiek ma wolną wolę nic na siłę.

      • Rici said

        ON, jak piszesz, Cie nikdy nie opuścił. Jest w Twoim sercu i czeka na Ciebie, na Twoje tak, by ON mógł działać.

      • nadzieja said

        Właśnie tak to jest, że największe przykrości dostaje się od rodziny, od najbliższych… Ja nie mam rodziców od ponad 10 lat, moje dzieci „nie wiedzą”,a raczej nie czują co to babcia i dziadek i jest mi z tym bardzo źle😦 to co zostało po rodzicach to moi bracia oszukali mnie, ale staram się nie mieć do nich żalu i utrzymywać kontakt. Dalsze ciotki to jak by mogły to prędzej by mnie sprzedały niż cokolwiek pomogły. Nigdy nawet nie zapytały, czy coś mi pomóc, czy czegoś brakuje (nawet dzieciom), a ich na wszystko stać. Oni wszyscy nawet nie mają pojęcia, że nam jest ciężko, nie rozumieją tego. My z mężem musimy sobie sami radzić, raz lepiej raz gorzej, ale jakoś się staramy, chociaż czasami bywa naprawdę ciężko. Bywały takie dni, że nawet na chleb nie było i tylko sąsiadka mi pomogła ze względu na dzieci. Mąż jak miał dalej do pracy, a też różnie dostawał wypłatę i była sytuacja, że nie miał jak wrócić do domu, bo nawet na autobus nie miał to zastawił obrączkę w lombardzie do najbliższej wypłaty, żeby mieć na bilet. Dzieci też sami wychowujemy, nikt nam nigdy nie pomógł. Moi bracia nie mają dzieci. Jeden ma 2 samochody i kiedyś chciał nam „dać” w sensie, żeby jeździć i go opłacać, ale zmienił zdanie i woli, żeby samochód stał i się marnował. A my już nie wiem który samochód zmieniamy, bo ciągle kupujemy stary, na jaki nas stać, ale niestety krótko nam służy i to jest problem, bo nie ma jak dojechać do pracy i zawieźć dzieci do szkoły, a tu gdzie mieszkamy bez samochodu nie ma życia, bo wszędzie daleko i rzadko kursują autobusy. Rok temu też zmienialiśmy samochód i teraz właśnie nam się popsuł. Nawet nie wiecie jak jest ciężko kogokolwiek prosić i liczyć na kogoś pomoc. Mąż ostatnio nie miał wyjścia i wracał na piechotę z pracy do domu. Ja żeby dojechać do pracy też będę musiała kogoś poprosić😦 W pracy już krzywo patrzą, bo teraz ferie i na zmianę bierzemy wolne, ale nie mamy z kim dzieci zostawić….. ach długo by tyk można……

        Dziękuję wszystkim za wsparcie słowne i modlitewne. Szczęść Boże!

        • bozena2 said

          Bardzo przykro mi czytać tego, o czym piszesz, a Ty to musisz realnie przeżywać. Kochana dla swego dobra pozbądź się oczekiwań względem innych a będziesz zdrowsza, pozbędziesz się negatywnych emocji: żalu,może ukrytej złości. Błogosław i módl się za tymi ludźmi, którzy cię krzywdzą i nie rozumieją.Przebacz im ze szczerego serca i chwal Pana za wszystko. Modlitwa dziękczynienia zdziała o wiele więcej. Ty dawaj innym, tego co może nie mają, nie chodzi tu o pieniądze.
          03132012b witko modlitwa o przebaczenie.mp4

    • Dana said

      POWIEDZ LUDZIOM

    • Dana said

      Cytat z Orędzia z 25 .01.2015

      „Dziatki, niech nadzieja na lepsze jutro będzie zawsze w waszym sercu. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

    • Piotr2 said

      Cudowna Matemblewska Pani!
      Tyś największą po Bogu naszą pociechą.
      Zbliżamy się do Ciebie z całą naszą ufnością,
      jak dzieci do Matki przychodzimy do Ciebie,
      korzymy się przed Tobą, błagając o pomoc Maryjo!
      Tyle cudów zdziałałaś na tym miejscu
      przez siebie wybranym,
      tylu nieszczęśliwych wysłuchałaś i uleczyłaś ich
      z chorób duszy i ciała,
      tylu rodzinom dałaś upragnione dziecko.
      Matko Matemblewska!
      Bądź siłą dla matek oczekujących potomstwa,
      by nie lękały się trudów macierzyństwa.
      weź w opiekę nasze rodziny i prowadź je do swego Syna,
      który z Ojcem i Duchem Świętym żyje i króluje
      na wieki wieków. Amen.

      Jeśli Cię to pocieszy to ja również borykam się obecnie z wieloma trudnościami.
      Ufaj Bogu, Jemu wszystko ofiaruj. Jezu ufam Tobie.

      Króluj nam Chryste.

  2. Margaretka said

    „…nie ma większego triumfu zła, niż kiedy boimy się nazwać je złem…”
    teraz przydałoby się tu wkleić kilka fragmentów, kiedy np. Pan Jezus przegonil kupców ze świątyni i podobnych, że trzeba reagować i bronić prawdy! Dzisiaj czekałam czy papież coś napomknie o tabletkach poronnych, które weszły do powszechnego użytku, a skąd. Jemu bardziej przeszkadzają ministranci składający ręce do modlitwy i rozmnażający się katolicy , gejów zostawić w spokoju i Pana Jezusa czynić grzechem bo On to lubi itd.itp.

    • Eliza said

      Bardzo mądrzę powiedziane. Nic dodać nic ująć…Zastanawiam si, ile jeszcze do końca. Do jakiego punktu dojdziemy, aż miarka się przebierze.

      • Margaretka said

        Mnie najbardziej przygnębia, że ludzie wszystko widzą odwrotnie. Osobiście nie znam ani jednej osoby, która darzyłaby szacunkiem papieża Benedykta XVI, postrzegają go tak negatywnie,że nie mogę tego słuchać, zachwytów nad Franciszkiem też nie potrafię słuchać, a on naprawdę zdobył pochlebcow. W mojej rodzinie, jedna osoba nie zostawia suchej nitki na KK, bluznierstw nie ma końca, a Franciszka szanuje, sam stwierdził że on jest „inny”. Właściwie to tylko na tym blogu są osoby, które myślą i postrzegają podobnie, dlatego tu zaglądam.

        • Gosia 3 said

          Dlatego Margaretko! jest tak potrzebne Oświetlenie Sumień jako Dar Miłosierdzia Bożego aby ludzie przejrzeli i weszli do Arki Zbawienia. Ludziom pasuje taka tolerancja grzechu aby usprawiedliwiali sami własną grzeszność i brnęli uspokojeni że to nic takiego bo Jezus mi to wybaczy. Tak wybaczy jak wytoczysz swojemu grzechowi walkę a nie gdy go zaakceptujesz. Innej drogi do Zbawienia nie ma i brama jest wąska. Naginanie Prawa Bożego pod własną grzeszność to co nam się proponuje to fałszywe Miłosierdzie , które nie da nam życia Wiecznego. Wielu jest wybranych lecz mało powołanych.

        • Gosia 3 said

          Wg mnie tą Arką Zbawienia jest Maryja. Więc chwyćmy ją za ręce.

  3. Wiktoria said

    ks. Marek Dziewiecki
    W poszukiwaniu nadziei

    „Bez nadziei nikt z nas nie jest w stanie normalnie funkcjonować, podobnie jak nasze ciało nie może żyć bez powietrza, snu czy pokarmu. Być człowiekiem nadziei to kwestia życia lub śmierci.”http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TS/w_poszukiwaniu_nadziei.html#

    Z Katechizmu Kosciola Katolickiego:
    NADZIEJA CHRZEŚCIJAŃSKA
    271. Co to znaczy: mieć nadzieję chrześcijańską?
    Mieć nadzieję chrześcijańską, znaczy, spodziewać się od Pana Boga dla zasług Jezusa Chrystusa: odpuszczenia grzechów, łaski i wiecznego zbawienia.
    272. Dlaczego powinniśmy mieć nadzieję chrześcijańska, czyli ufność w Bogu?
    Powinniśmy mieć nadzieję chrześcijańską, czyli ufność w Bogu dlatego, ponieważ Pan Bóg jest wierny, wszechmocny i miłosierny.
    „Żyję Ja, mówi Pan Bóg i nie chcę śmierci niezbożnego, ale żeby się nawrócił niezbożny od drogi swej, a żył”. (Ezechiela 33,11)
    273. Jaką ufność powinniśmy mieć w Bogu?
    W Bogu powinniśmy mieć ufność:
    1) dziecięcą,
    2) niezachwianą,
    3) poddaną woli Bożej.
    Nadziei chrześcijańskiej sprzeciwia się:
    1) zuchwała ufność,
    2) brak ufności,
    3) rozpacz.
    Akt nadziei chrześcijańskiej:
    BOŻE, „Ufam Tobie, boś Ty wierny,
    wszechmocny i miłosierny,
    dasz mi grzechów odpuszczenie
    łaskę i wieczne zbawienie”.

  4. Wiktoria said

    Spisek żarówkowy – nieznana historia zaplanowanej nieprzydatności

    • Wiktoria said

      Producenci celowo postarzają sprzęt, by „umierał” tuż po gwarancji
      http://www.chip.pl/artykuly/trendy/2013/02/producenci-celowo-postarzaja-sprzet-by-umieral-tuz-po-gwarancji-1
      Wszystkie nowe produkty tworzy się celowo wadliwe aby wzmagać konsumpcję
      http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wszystkie-nowe-produkty-tworzy-sie-celowo-wadliwe-aby-wzmagac-konsumpcje

      • jamek said

        Potwierdzam niedawno kupiłem zegarek który jest celowo wyprodukowany jako okresowo źle wskazujący czas.

        • Piotr2 said

          Mój Tato ma delbanę kupioną w 1956 roku i uwierz pochodzi pewnie drugie tyle🙂
          Dzisiaj sprzedają chłam. Mamy kupować najlepiej na raty i naokrągło spłacać.

          Króluj nam Chryste.

      • gwiazdka said

        ….miałam kiedyś radio które dokładnie dzień po gwarancji przestało działać ,na to moja sąsiadka …- bo one maja chipy które nastawia się na czas użytkowania ,powiedział jej to pewien kolega . trzeba wiedzieć gdzie się znajduje bo można go wymontować on wiedział ale ja nie wiem z tego wniosek żeby nie pozbywać się starych sprzętów i jak można to naprawiać….)

        • Bożena said

          Najgorsze sprzęty to te z cyfrowym wyświetlaczem kupiłam taką mikrofalówkę i za 2,3 lata przestała naraz działać także jak jest wybór to kupować te z normalnymi pokrętłami nie cyfrowymi .

        • Powiew ze wschodu said

          Zdecydownie tak.
          Zresztą z uwagi na zdrowie mikrofalówkę zamieniłem na mini piekarnik do podgrzewania.

        • Bożena said

          Najlepsze co parę dni temu kupiłam to mały okrągły piecyk do pizzy super rzecz pizza w 5 minut gotowa piecze się na kamieniu nie ma zapachów wychodzących z piekarnika tak jak to w normalnym piekarniku się piecze naprawdę smaczna pizza chrupiąca i tak szybko bo piekarnik nagrzewa się jakieś 10 minut a pizze piecze 5 minut jestem bardzo zadowolona że kupiłam ten piec do pizzy trochę nie jest tani bo prawie 500zł ale warto naprawdę o wiele szybciej i bez zapachów jest pizza .Kiedyś jak robiłam w piekarniku dużym pizze to się już wcześniej nawąchałam tych zapachów że potem odechciewa się jeść a teraz to aż mi się chce robić pizze .Tu jest strona jakby ktoś chciał pomyśleć o takim piecu .http://jakumammy.pl/

      • znakinaniebie said

        To się zgadza. Na początku 1991 kupiłem w Peweksie telewizor Panasonic – oryginalny, sprowadzony z Japonii. Oczywiście za dolary. Działał bez zarzutu przez ponad 23 lata. Jedyną usterką było to że kolory nieznacznie pobladły. W zeszłym roku kupiłem LCD. Podejrzewam że nie wytrzyma nawet połowy tego okresu.

        • cox said

          Ja miałem to samo. Na początku lat 90-tych tato kupił za dewizy w Baltonie telewizor Otake, oczywiście wyprodukowany w Japonii. Działał bez zarzutu przez ponad 20 lat.

  5. Przemysław said

    Skarga Piotr ks. _ Żywoty Świetych Starego i Nowego Zakonu Tom I-IV

    ŻYWOTY ŚWIĘTYCH
    STAREGO I NOWEGO ZAKONU
    NA KAŻDY DZIEŃ PRZEZ CAŁY ROK
    DO KTÓRYCH PRZYDANE SĄ NIEKTÓRE DUCHOWNE
    OBROKI I NAUKI PRZECIW KACERSTWOM DZISIEJSZYM,
    TAM GDZIE SIĘ ŻYWOT KTÓREGO DOKTORA
    STAROŻYTNEGO POŁOŻYŁ
    KU TEMU KAZANIA KRÓTKIE NA TE ŚWIĘTA, KTÓRE
    PEWNY DZIEŃ W MIESIĄCU MAJĄ
    PRZEZ KS. PIOTRA SKARGĘ SOCIETATIS 1ESU
    PRZEBRANE, UCZYNIONE I W JĘZYK POLSKI PRZEŁOŻONE
    I TERAZ ZNOWU OD NIEGO PO ÓSMY RAZ DO DRUKU
    PRZEJRZANE, I Z ROCZNEMI DZIEJAMI KOŚCIELNEMI
    KARDYNAŁA BARONIUSZA PORÓWNANE, Z PRZYDATKIEM
    NIEKTÓRYCH ŻYWOTÓW NA KOŃCU
    K R A K Ó W 1 9 3 3

    link: http://chomikuj.pl/FILEK_80/Skarga+Piotr+ks.+_+*c5*bbywoty+*c5*9awietych+Starego+i+Nowego+Zakonu

  6. Tomasz said

    Choć nie jestem fanem Ziemkiewicza to ten tekst jest rewelacyjny. On może sobie pozwolić na powiedzenie prawdy wprost czego nie usłyszymy od duchownych z oczywistych względów. Ziemkiewicz wyraził to co myślą miliony zwyczajnych katolików.

    • Dzieckonmp said

      Dlatego ten tekst umieściłem. Bo ktoś powiedział cos jasno, inni pewnie nie mogą, muszą milczeć i nie dziwię się.

    • zmajcek said

      Myślę że ktoś powinien panu Ziemkiewiczowi podesłać linka do orędzi Ostrzeżenie.🙂
      Dobry tekst napisał.

    • Dana said

      Wczoraj pod wpływem krytyki zmienił już ton i zaczął przepraszać:

      Przepraszam za użycie wobec głowy Kościoła słowa uważanego za obraźliwe. Problem przywództwa w Kościele niestety pozostaje – napisał na Twitterze.

      Po publikacjach Ziemkiewicz pojawił się w TVP1 w programie Świat się kręci. Tam na antenie przeprosił za swoje słowa i przyznał, że zrobił to, by wywołać skandal i zwrócić na siebie uwagę.

      Straszne, okropne… To jest oczywiście przekroczenie pewnej granicy i przyznaję się do tego, że jest to w ogóle nie do przyjęcia. Przepraszam za użycie takiego słowa wobec kogoś, kto pełni tak wysoki i ważny urząd. Ale gdybym nie użył takiego słowa, gdybym napisał kolejny wyważony artykuł, jakich już tysiące w życiu napisałem, to kilka tysięcy ludzi by się zgodziło albo nie, ale nie siedzielibyśmy tutaj i nie rozmawiali o tej sprawie.

      U nas funkcjonuje taki schemat: Bo u nas taki schemat funkcjonuje, że jak ktoś krytykuje, to chce być świętszy od papieża. Że ja jestem taki superkatolik. Ja mówię wprost: jestem kiepski katolik. Doskonale o tym wiem i z punktu widzenia Kościoła jestem notorycznym cudzołożnikiem, ponieważ mamy z żoną ślub kościelny, ale każdy z kim innym. Nic się nie da z tym zrobić, w związku z czym i tak mam przegwizdane. Więc jeśli mam przegwizdane z tytułu tego paragrafu, to sobie pomyślałem, że może warto mieć przegwizdane i powiedzieć to, co np. taki Terlikowski nie powie.

      http://www.pudelek.pl/artykul/75545/ziemkiewicz_o_papiezu-idiocie_przepraszam_za_uzycie_takiego_slowa/

      Powiedział to publicznie w telewizji .Zrobił to co zrobił ,aby go zaprosili do telewizji.

      „Ale gdybym nie użył takiego słowa, gdybym napisał kolejny wyważony artykuł, jakich już tysiące w życiu napisałem, to kilka tysięcy ludzi by się zgodziło albo nie, ale nie siedzielibyśmy tutaj i nie rozmawiali o tej sprawie.”

    • Dana said

      Będzie proces za „PAPIEŻA IDIOTĘ”? „Ziemkiewicz powinien zapłacić grzywnę!”

      Jeszcze dalej w krytyce posunął się Rafał Ziemkiewicz – prywatnie rozwodnik, ojciec dwóch córek – który papieża nazwał na Twitterze „idiotą”… To z kolei skłoniło publicystę lewicowej Krytyki Politycznej, Jasia Kapelę, do zawiadomienia prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa. Powołuje się on na paragraf o karalności znieważenia głowy obcego państwa, w tym przypadku Watykanu. Zawiadomienie złożono dzisiaj w Prokuraturze Rejonowej dla Warszawy-Środmieścia. Dlaczego?

      Bo jest taki paragraf i takie przestępstwo – tłumaczy Kapela w rozmowie z Onetem. Każdy obywatel ma obowiązek, jeśli jest świadkiem przestępstwa, poinformować o tym prokuraturę bądź policję. Wypełniłem swój obywatelski obowiązek. Jestem za państwem prawa. Jeśli to prawo się łamie, to powinna być odpowiednia kara. Nie mówię, że należy go wsadzać do więzienia, ale za publiczne znieważanie głowy państwa jakąś grzywnę powinien zapłacić.

      Przypomnijmy, że z tego samego paragrafu skazano w 2005 roku Jerzego Urbana za artykuł Obwoźne sado-maso, w którym nazywał Jana Pawła II m.in. „sędziwym bożkiem, gasnącym starcem i Breżniewem Watykanu, żywym trupem”. Z kolei Ewa Wójciak, która nazwała obecnie urzędującego Franciszka „chujem” została ostatecznie uniewinniona, jednak straciła posadę dyrektorki poznańskiego Teatru Ósmego Dnia. Ziemkiewicz nazywał wtedy list wystosowany w obronie Wójciak „listą chujów”, a samą Wójciak „świętą męczennicą”

      http://www.pudelek.pl/artykul/75566/bedzie_proces_za_papieza_idiote_ziemkiewicz_powinien_zaplacic_grzywne/

      Proponuję się nie zachwycać Panem Rafałem .

    • Dana said

      Mamy się modlić za kapłanów ,od opluwania są komuniści ,ateiści i inni którzy pałają nienawiścią do Kościoła Katolickiego.Czyli jest to wielka grupa ludzi.

      • Eliza said

        Jasne. Najlepiej siedzieć cicho, i nic nie komentować.Po to mamy rozum, żeby go używać, żeby wskazywać innym zachowania które nie przystoją głowie Kościoła Katolickiego. Nikt nie ma prawa przekręcać nauki Pana Jezusa- nawet Papież.

  7. Józef Piotr said

    Przenisę mój wpis z drugiego wstecz tematu a dotyczącego tego artykułu Ziemkiewicza;
    „Józef Piotr said

    25 Styczeń 2015 at 12:14
    A propos artykułu Ziemkiewicza . Trzeba przeczytać jak również wypowiedzi pod Ziemkiewiczem . W tych wypowiedziach jest kilka mądrych sformulowan z którymi można się zgodzić a co najmniej je przemyśleć.
    Wyrywkowo bo tak jest napisany jego artykuł można tak jak on myśleć ale całościowo nigdy.
    Styl Ziemkiewicza przypomina mi z dawnych czasów styl uprawiany przez niejakiego Bratkowskiego Który przez swój arbuzowy żywot zmieniał 3x nazwisko i uchodzil za krytyka samodzierżawia chazarokomuny nad Polską przyoblekając powłokę zieloną dla oblaskawiania tubylców a jednocześnie będący wewnątrz czerwony. jak minia będąca zwiazkiem olowiu z którym nie można się stykać bo się otrujesz.
    Tak też jest z gazetą ” Do Rzeczy” w której pisuje.
    Traktuję ten organ tak jak się traktuje lekki narkotyk którego aplikacje prowadzą na złą drogę. Są to spece od pisania niby Polskiego i prawdziwego ale z krolpelkowa domieszką dziegciu w wyniku czego cały miodzik jest diabelsko chytrym afrodyzjakiem. Ale skoro żadnych narkotyków szczególnie zalecanych przez strasznych braci ninawidzę Więc obserwując to nie kupuję !!
    W tej gazecie pisuje indianer o ksywie Dzikikamień wykładając kawę na ławę o nawracaniu Polaków na żydokomunę i tym bardziej jest on niebezpieczny gdyż traktuje swoją misję jak prawdę objawiona czy poslannictwo(.

    Odpowiedz”

  8. Józef Piotr said

    Wpisuję to po to aby dać wyraz prawdzie.
    Ze względu na fakt mylenia przez towarzystwo blogerskie na niniejszym pojęć o „starszych braciach w wierze” jak to nazywał od SW II nasz Święty JPII i wielu zaślepionych wyznawców tegoż SOBORU spotkałem dosyć porządna rozprawę historyczno teoretyczną wyjaśniającą PODSTAWOWE pojęcia z tego zagadnienia .
    W celu przybliżenia sobie prawdy o tym ludzie ktory pochodzi od Patryjarchy ABRAHAMA a we współczesnych czasach zachował się szczątkowo bo prym wiodą i opanowują ziemię i świat cały ci co to BIBLIA nazywa „że uważają się za Żydów a Nimi nie są” i są wyznawcami i nosicielami satanizmu a jak napisano w BIBLI „mają Diabla za Ojca” proszę zapoznać się z tym:
    http://talbot.nowyekran.pl.neon24.pl/post/104671,kim-sa-wspolczesni-zydzi-michael-hoffman
    I nie być zdziwionym tego że ci co opanowują świat prowadzą was do piekła.
    I nie składać hołdów „ofiarnych” sprawcom setek milionów ofiar przez wieki , szczegolnie ze świata chrześcijan a przede wszystkim Polskich ofiar

    • Wiktoria said

      Ja umieszczajac artykuly podobnego rodzaju, traktuje je prawie wszystkie jako wersji, by nikogo nie przekonywac i nie upewniac, chyba ze sa dowody i to sie zgadza z innymi informacjami i faktami.
      Wydaje mi sie, ze Jezus kierowal te ostre slowa „mają Diabla za Ojca”nie do krwi i ciala, tylko do tych, kto swiadomie grzeszyl.

      • Józef Piotr said

        Cyt:
        „Wydaje mi sie, ze Jezus kierowal te ostre slowa „mają Diabla za Ojca”nie do krwi i ciala, tylko do tych, kto swiadomie grzeszyl.”

        To jest klsyczne naciąganie

    • Dana said

      Cytat:
      Wpisuję to po to aby dać wyraz prawdzie.
      Ze względu na fakt mylenia przez towarzystwo blogerskie na niniejszym pojęć o „starszych braciach w wierze” .jak to nazywał od SW II nasz Święty JPII .

      Towarzyszu krytykujesz Naszego Papieża Jana Pawła II.

      • Dzieckonmp said

        Ja tylko dodam że są tysiące Żydów którzy tak jak my widzą doskonale gdzie jest umieszczone zło świata. Tysiące Żydów którzy sprzeciwiają się Iluminatom – Syjonistom.

  9. Józef Piotr said

    TUTAJ TO DOPIERO BLUZG lecz w wydaniu Pani Premier KOPACZOWEJ”\:
    http://talbot.nowyekran.pl.neon24.pl/post/118150,bledy-premier-ewy-kopacz-na-ukrainie

  10. Nn said

  11. Dzieckonmp said

    Ponieważ wiele na różnych blogach było wyśmiewania się z tzw. Medalika Matki Bożej Zbawienia chce poinformować że w objawieniach też w Irlandii już zakończonych chyba w 2013 r do Cristiny Challagher w marcu 1988 Matka Boża tez wezwała do wybicia nowego medalu o nazwie „nawrócenia i ochrony.” Matka Boża powiedziała Christinie:

    „Chcę, medalu, w którym z jednej strony jest mój Syn na krzyżu a ja modlę się klęcząc przed Nim za moje dzieci. Z drugiej zaś strony dwa serca, które płaczą krwią.”

    Oto jak wygląda ten medalik.

    • Dzieckonmp said

      Matka Boża wymieniła Cristinie trzy grzechy, które najbardziej przebijają Jej serce w tej chwili.

      aborcja ,zabijanie niewinnych
      ofiary niewinnych do szatana
      niemoralne wykorzystywanie niewinnych.

  12. KRYSTYNA said

    WAŻNE ORĘDZIE !!!

    18.01.2015, 12:45 – Odrzucenie Mojego Nauczania i przystanie na grzech, będzie waszym upadkiem.

    Moja szczerze umiłowana córko, kiedy człowiek odchodzi ode Mnie z jakiegokolwiek powodu, to nigdy nie odnajdzie prawdziwego pokoju. Kiedy człowiek odkryje Kim Ja Jestem, jego serce napełni się miłością do Mnie. Człowiek, który pokłada całą swoją ufność we Mnie, zniesie wszelki rodzaj cierpienia, bo Ja go oswobodzę.

    Słowo Boże wywołuje wielką niezgodę wśród tych, których wiara jest słaba. Ci, którzy wierzą we Mnie, odczują ogromny ból w swoich sercach, gdy będą świadkami sprzeciwu wobec Słowa Bożego. To jest Mój ból. Jeśli uwierzycie we Mnie, to w swoich duszach odczujecie miłość jaką mam dla was. Zawsze otwierajcie dla Mnie swoje serca. Witajcie Mnie nie ze strachem, lecz z niecierpliwością. Przyjmijcie Mnie takiego jakim Ja Jestem i przyjmijcie dane wam Słowo; a potem przeżywajcie swoje życie dokładnie tak, jak zostało to ukazane w Biblii, a Ja będę na was czekał.

    Odrzucenie Mojego Nauczania i przystanie na grzech, będzie waszym upadkiem. Tylko Ja znam dzień i godzinę, kiedy wydacie swoje ostatnie tchnienie. W każdej chwili musicie być gotowi. Musicie prosić Mnie tak często, jak to możliwe, abym przebaczył wam wasze grzechy. Wybaczam najbardziej zatwardziałym grzesznikom, a więc nie musicie bać się Mojego Miłosierdzia. Bójcie się jedynie tej godziny, gdy będziecie musieli stanąć przede Mną i odpowiedzieć za wszystkie nieprawości popełnione przeciwko Bogu. Jeśli nie odkupicie się w Oczach Bożych do tego czasu, nie będzie drugiej szansy, aby to zrobić.

    Wasz Jezus

    za:http://www.paruzja.info/oredzia-przeglad/82-styczen-2015/1756-18-01-2015-12-45-tylko-ja-znam-dzien-lub-godzine-kiedy-wydacie-swoje-ostatnie-tchnienie

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT
    ___________________________________________________________

  13. Anna said

    Rafał Ziemkiewicz był swego czasu zaangażowany po stronie sił, które zniszczyły abpa Wielgusa. Od tej pory nie wiem, jakiemu panu służy.

    • Dzieckonmp said

      Ja wstawiłem tekst ponieważ zawiera treść, zdanie której każdy się boi. Nie jest moim zamiarem promować Rafała, bliżej go nie znam, i nie będę oceniał. Tekstem tym powiedział to co wielu może by i powiedziało ale musi milczeć

  14. Nn said

    • Dana said

      Czy to zdjęcie było już wcześniej ?

    • Wiesia said

      „…W tym miejscu, moi umiłowani Kapłani, umiłowani Bracia i Siostry, dozwolone jest przyjmowanie
      komunii na język i w postawie klęczącej. Wszystko, co zostało wprowadzone i jest rozpowszechniane
      przez obcych jest niedozwolone. Mówię to jako wasz Biskup!
      Jan Paweł II
      1 marca 1989 r.

      Źródło: michaeljournal

  15. Jerzy said

    Długo zastanawiałem się komu dedykować dzisiejszy wpis. A tu taka subotnikowa niespodzianka. Dedykuję go wobec tego Panu Rafałowi A. Ziemkiewiczowi. Pisząc swój blog „POJEDNANIE2”, jak dotychczas nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się pisać na temat pojednania z czytelnikami. Na dzisiaj napiszę tylko tyle: Sakrament Pojednania kończy się zadośćuczynieniem. Na temat zadośćuczynienia na przełomie starego i nowego roku rozpisywał się na tych łamach sam Admin. Kto będzie chciał, może wrócić do tych wpisów. Panu Rafałowi A. Ziemkiewiczowi i czytelnikom tego bloga – każdemu z nas może się zdarzyć taka wpadka, czego nikomu nie życzę – dedykuję natomiast komplet maksym Św. Ignacego z Loyoli przypisanych do dzisiejszego dnia, 25 stycznia. Nie będę ich, jak to mam w zwyczaju komentować. Na końcu tylko krótka osobista refleksja dot. zadośćuczynienia i rahabilitacji Pana Rafała A. Ziemkiewicza. A teraz oddaję już pióro świętemu sprzed 5 wieków.

    „Gdy kogo zły duch podejść zamierza lub go silniej zaniepokoić, czas nocny po większej części na to wybiera.”

    „Owo przejście ze snu do zupełnej przytomności, coś ma na kształt zmierzchu, jak niewyraźnego światła, tak niewyraźnej woli moment, wielkiej potrzebuje naszej baczności, gdyż nieprzyjaciel zasadzony czyha, i na obudzonego naciera, aby go tak z nienacka ku złemu nakłonić.”

    „Podły szatan! Wprost do walki wystąpić nie chce, ale kryjówek szuka, jak złodziej noc na swoje sprawki wybiera. Cóż poczniesz? Baczność trzeba mieć na tego złodzieja, jedyna to rada. Umknie, gdy tylko się spostrzeże, że jest obserwowany.”

    „Dnia pierwiastki chwyta. Jak bowiem, kto dzień dobrze zaczął, już połowę czynu ma za sobą. Tak przeciwnie, co niech Bóg odwróci, zły dnia początek, rzadko kiedy lepiej się kończy. Pierwiastki wszystkich należą się pierwiastkowi wszystkiego – Bogu.”

    „Chciwym jest bardzo na naszą zgubę zły duch, dzień mu nie wystarcza, noc sobie przywłaszcza, ocknie się by nas uprzedzić. Biada leniwemu i na oba uszy, jak mówią, zasypiającemu, bez troski o siebie, bez pomocy nieba, bez opieki Świętych Pańskich!”

    A teraz proponowane zadośćuczynienie dla Pana Panie Rafale. Będzie Pan jeszcze wiele w życiu pisał. Może Pan dobrze i źle pisać, ale może Pan super dobrze pisać. A pisać super dobrze, dla Pana, to wpisać się w Boży Plan specjalnie przygotowany dla Pana. A cóż to takiego, zapyta Pan głośno? Głośno będzie jak ja będę bił swoim dzwonem POJEDNANIE króliczkom – zgromadzonym 22 listopada 2015 roku, w uroczystość Chrystusa Króla na wzgórzu pod figurą Świebodzińskiego Chrystusa Króla, by „króliki” obwołały Jezusa Chrystusa Królem Polski. Ile ich będzie? Nie wiem. Ale Pan, Panie Rafale A. Ziemkiewicz może się walnie do tego przyczynić, by świebodzińskie wzgórze było ich pełne. Stał się Szanowny Pan sławny z „króliczków” nie tylko w Polsce i trzeba iść w tym kierunku dalej. Jezus Chrystus przyszły Król Polski przyjmie Pana zadośćuczynienie, jeśli ono zaowocuje poinformowaniem i zebraniem maksymalnej rzeszy „król – iczków” pod Jego figurą. O resztę niech się Pan nie martwi. Jezus Chrystus przygotował na ten dzień CUD. Pan tego jeszcze nie rozumie. Król Polski potrzebuje Pańskich „króliczków” i proszę się z tej nazwy nie wycofywać, a zrozumie Pan z czasem wszystko.

    Napisał w pierwszą rocznicę pogrzebu swojej żony Ireny-Ewy, która patronuje temu dziełu, Jerzy z Placu Zmartwychwstania.

  16. KRYSTYNA said

    Czy grzechy seksualne mogą być furtkami dla szatana?

    Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak zgubny dla duszy i życia wiecznego jest grzech i poranienie seksualne człowieka. POSŁUCHAJ TEGO KONIECZNIE!!

    Wykład prowadzi ks. Piotr Glas, egzorcysta

    Sfera seksualna jest najbardziej wrażliwą częścią ludzkiej konstytucji. Szatan wykorzystuje każdy upadek i zranienie człowieka w tej materii, aby zawładnąć jego życiem, odebrać mu szczęście. Świadomość tego faktu i wiedza jak uwolnić się spod władzy diabła pozwala szybko uporać się z problemami, które latami niszczą człowieka.

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT
    ___________________________________________________________

  17. krystynka said

    Pisz dokładnie, ewentualnie jak mu jaśnie panowie w jarmułkach pozwolą. Chcieć a móc to dwie różne kwestie.

    • krystynka said

      ups,a gdzie jest zdjęcie ,które było przed chwilą,Andrzej Duda w towarzystwie żydów,z podpisem,że jest on prezydentem.Właśnie do niego napisałam powyższy komentarz,czyżby cenzura ????

  18. KRYSTYNA said

    C,D TWORZENIA JEDNEJ ŚWIATOWEJ RELIGII

    Papież na Anioł Pański: Pan Jezus pragnie naszej jedności

    „Dziś wieczorem – powiedział Ojciec Święty – wraz z wiernymi diecezji rzymskiej oraz z przedstawicielami różnych Kościołów i Wspólnot kościelnych, spotkamy się w bazylice świętego Pawła za Murami, aby intensywnie modlić się do Pana, żeby umocnił nasze zaangażowanie na rzecz pełnej jedności wszystkich chrześcijan. Podział chrześcijan jest smutnym faktem. Jednak Jezus chce, byśmy byli zjednoczeni, byśmy byli jednym ciałem. Podzieliły nas nasze grzechy i historia. Dlatego musimy się modlić, aby Duch Święty zjednoczył nas na nowo. Jezus chce jedności wszystkich. Diabeł, jak wiemy, jest ojcem podziałów, jest tym, który ciągle dzieli, wszczyna wojny, wyrządza tak wiele zła. Przyswajajmy sobie coraz bardziej to pragnienie jedności, które jest w Jezusie. Kontynuujmy zatem modlitwę i nasze zaangażowanie w dążeniu do pełnej jedności uczniów Chrystusa, pewni, że On sam jest u naszego boku i podtrzymuje nas mocą swojego Ducha, aby ten cel się przybliżył”.

    za:http://www.fronda.pl/a/papiez-na-aniol-panski-pan-jezus-pragnie-naszej-jednosci,46714.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT
    ___________________________________________________________

    • szach said

      Pan Jezus modlił się :
      Objawiłem imię Twoje ludziom, których Mi dałeś ze świata. Twoimi byli i Ty Mi ich dałeś, a oni zachowali słowo Twoje. 7 Teraz poznali, że wszystko, cokolwiek Mi dałeś, pochodzi od Ciebie. 8 Słowa bowiem, które Mi powierzyłeś, im przekazałem, a oni je przyjęli i prawdziwie poznali, że od Ciebie wyszedłem, oraz uwierzyli, żeś Ty Mnie posłał. 9 Ja za nimi proszę, nie proszę za światem3, ale za tymi, których Mi dałeś, ponieważ są Twoimi. 10 Wszystko bowiem moje jest Twoje, a Twoje jest moje, i w nich zostałem otoczony chwałą. 11 Już nie jestem na świecie, ale oni są jeszcze na świecie, a Ja idę do Ciebie. Ojcze Święty, zachowaj ich w Twoim imieniu, które Mi dałeś4, aby tak jak My stanowili jedno. 12 Dopóki z nimi byłem, zachowywałem ich w Twoim imieniu, które Mi dałeś, i ustrzegłem ich, a nikt z nich nie zginął z wyjątkiem syna zatracenia, aby się spełniło Pismo5. 13 Ale teraz idę do Ciebie i tak mówię, będąc jeszcze na świecie, aby moją radość mieli w sobie w całej pełni. 14 Ja im przekazałem Twoje słowo, a świat ich znienawidził za to, że nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. 15 Nie proszę, abyś ich zabrał ze świata, ale byś ich ustrzegł od złego. 16 Oni nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. 17 Uświęć ich6 w prawdzie. Słowo Twoje jest prawdą. 18 Jak Ty Mnie posłałeś na świat, tak i Ja ich na świat posłałem. 19 A za nich Ja poświęcam w ofierze samego siebie, aby i oni byli uświęceni w prawdzie.

      Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie; 21 aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze, we Mnie, a Ja w Tobie, aby i oni stanowili w Nas jedno, aby świat uwierzył, żeś Ty Mnie posłał. 22 I także chwałę8, którą Mi dałeś, przekazałem im, aby stanowili jedno, tak jak My jedno stanowimy. 23 Ja w nich, a Ty we Mnie! Oby się tak zespolili w jedno, aby świat poznał, żeś Ty Mnie posłał i żeś Ty ich umiłował tak, jak Mnie umiłowałeś. 24 Ojcze, chcę, aby także ci, których Mi dałeś, byli ze Mną tam, gdzie Ja jestem, aby widzieli chwałę moją, którą Mi dałeś, bo umiłowałeś Mnie przed założeniem świata. 25 Ojcze sprawiedliwy! Świat Ciebie nie poznał, lecz Ja Ciebie poznałem i oni poznali, żeś Ty Mnie posłał. 26 Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał, aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była i Ja w nich

  19. KRYSTYNA said

    Dramatyczny list żołnierzy: Polska zagrożona, a koalicja rządząca doprowadza do degradacji wojska

    http://niezalezna.pl/63571-dramatyczny-list-zolnierzy-polska-zagrozona-koalicja-rzadzaca-doprowadza-do-degradacji-wojska

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT
    ___________________________________________________________

  20. 2012 said

    cytat znaleziony w necie

    http://detektywprawdy.pl/2015/01/24/zloty-wiek-dialektyka-heglowska-i-krol-lew/#comment-9087

    Tak więc niebawem czeka nas największy teatr w historii świata, gdzie zła władza będzie wymieniona na tą „dobrą”. Sataniści zostaną wymienieni na New Age zgodnie z planem trzech wojen światowych. Dlatego pozwalają nam na poznawanie dużej części prawdy, aby znienawidzić satanistów.

    Pamiętajmy o tym, że Biblia nas ostrzega, że w czasach końca nawet chrześcijanie ulegną zwiedzeniu.

  21. szach said

  22. szach said

    interesująco o Franciszku.

  23. Dana said

    Beata Pawlikowska grzecznie odmawia wypowiedzi na temat Cejrowskiego: – Nie chciałabym rozmawiać o naszych wspólnych podróżach ani wspólnym życiu, bo teraz tym bardziej widać, jak bardzo się różniliśmy i nie mogliśmy być razem.

    W wywiadzie udzielonym „Vivie!” mówiła, że Cejrowski był jej mężem i niemężem. Bo mieli ślub kościelny, ale cywilnego już nie. Ona nie zgadzała się z jego poglądami, on nie znosił jej książek. Walczyli, trzaskali drzwiami, rozstawali się, wracali. W końcu sąd kościelny uznał małżeństwo za niebyłe. Cejrowski dwa lata temu ożenił się z aktywistką katolicką Joanną Najfeld.

  24. Piotr2 said

    O, mój Boże, mój kochający Ojcze,
    przyjmuję z miłością i wdzięcznością
    Twoją Boską Pieczęć Ochrony.

    Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszę na wieczność.
    Chylę się w pokornym dziękczynieniu i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i wierność,
    mój ukochany Ojcze.

    Błagam Cię, chroń mnie i moich bliskich tą szczególną Pieczęcią.
    Ślubuję moim życiem służyć Ci na wieki.
    Kocham Cię, drogi Ojcze.
    Pocieszam Cię w tych czasach, drogi Ojcze.

    Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego
    na przebłaganie za grzechy świata i dla zbawienia wszystkich Twoich dzieci.

    Amen.

    Króluj nam Chryste.

  25. Piotr2 said

    O, mój Boże, mój kochający Ojcze ,
    przyjmuję z miłością i wdzięcznością
    Twoją Boską Pieczęć Ochrony.
    Twoja Boskość obejmuje moje ciało i
    duszę na wieczność .
    Chylę się w pokornym dziękczynieniu
    i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i
    wierność,
    mój ukochany Ojcze .
    Błagam Cię, chroń mnie i moich
    bliskich tą szczególną Pieczęcią .
    Ślubuję moim życiem służyć Ci na
    wieki.
    Kocham Cię, drogi Ojcze .
    Pocieszam Cię w tych czasach, drogi
    Ojcze .
    Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i
    Bóstwo najmilszego Syna Twojego
    na przebłaganie za grzechy świata i
    dla zbawienia wszystkich Twoich
    dzieci.
    Amen.

    Króluj nam Chryste.

  26. nadzieja said

    http://wiadomosci.onet.pl/religia/papiez-przyjal-transseksualiste-z-narzeczona/9mxzd

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
