Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

MÓDLCIE SIĘ DZIECI O UWOLNIENIE I UZDROWIENIE SWOJEGO DRZEWA GENEALOGICZNEGO!

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Luty 2015

Orędzie Dobrego pasterza do Enocha 25 styczeń 2015 godz. 08:50

PILNY APEL MARYI RÓŻY MISTYCZNEJ DO DZIECI BOŻYCH

Drogie dzieci, niech pokój Boży będzie z wami wszystkimi a moja matczyna ochrona zawsze wam towarzyszy.

Módlcie się moje dzieci o wyzwolenie i uzdrowienie waszych drzew genealogicznych.

Proście Ojca, aby uwolnił was od ciężarów waszych przodków, aby nie wpływały już więcej na wasze obecne życie. Módlcie się, pośćcie i pokutujcie oraz odmawiajcie Różaniec do Ran Mojego Syna, wprowadzając do nich wasze ojcowskie i matczyne drzewo genealogiczne.

Ofiarujcie 33 Mszy Sw ku czci lat życia Mojego Syna na tym świecie, prosząc Ojca Niebieskiego o uzdrowienie i uwolnienie swojego drzewa genealogicznego. Nie zapominajcie, że Msze Sw. muszą być odprawiane po kolei, bez przerwania; podczas wzniosłej chwili podniesienia, należy oddać Ojcu zasługi Męki, Śmierci i Zmartwychwstania Jego umiłowanego Syna, wasze ojcowskie i matczyne pokolenia, aby zostały uzdrowione mocą Krwi Mojego Umiłowanego Syna.

Drogie dzieci, poproście Mojego Syna, by moc Jego Krwi uwolniła wasze ojcowskie i matczyne pokolenia od wszelkich przekleństw: zazdrości, uraz, odrzucenia, nienawiści, duchowego chłodu, przekleństw pokoleniowych, nieczystości, nierządu, aborcji, homoseksualizmu, materialnej i duchowej ruiny oraz okultyzmu we wszystkich jego formach. Te przekleństwa są związane ze wszystkimi pokoleniami i były przyczyną wielu ruin materialnych i duchowych waszych poprzednich pokoleń.

Oddawajcie również wszystkie choroby które dominowały wasze ojcowskie i matczyne pokolenia, aby te wszystkie przekleństwa chorób zostały anulowane i wasze drzewo genealogiczne pozostało czyste i oczyszczone ze wszelkich chwastów. Mówię wam dzieci, że wszystka ruina i nędza pokoleń ma swoje źródło w ukrytym podłożu rodowym. Pamiętajcie, że Bóg nie chce widzieć was cierpiących.

On stworzył was wolnymi i błogosławi was abyście prosperowali, gdyż wszystkie Jego dzieła są dobre. To grzech i alienacja od Boga przyniosła nieszczęścia na pokolenia i przez nie wchodzi zło, które przeszło z pokolenia na pokolenie z którego nikt nie uwolnił was modlitwą. Proście o rozeznanie Ducha Świętego, aby wam pokazał, które pokolenia doświadczyła duchowa nędza i następnie możecie modlitwą i Mszami Sw. uwolnić swoje drzewo genealogiczne.

Dzieci, jeśli wasi przodkowie praktykowali okultyzm, czary, magię, spirytyzm czy inne formy okultyzmu, wszystkie kolejne pokolenia niosły i niosą przekleństwo okultyzmu. Jeśli były przekleństwa przodków waszych dziadków, pradziadków czy dziadków na jakiegokolwiek potomka, wszystko to przynosi zgubę i ta klątwa powinna zostać uwolniona, aby nie przechodziła z pokolenia na pokolenie.

Podaję wam dzieci tą potężną modlitwę, abyście złamali każde przekleństwo; róbcie to z wiarą, proście o moje święte wstawiennictwo i opieczętujcie szczelnie Krwią Mojego Syna wasze rodziny i drzewo genealogiczne, a zobaczycie jak będziecie wychodzić w zdrowienie i uwolnienie z tych łańcuchów, które utrzymywały w więzach pokolenia.

MODLITWA ZŁAMANIA PRZEKLEŃSTWA

Stoję w obecności Trójcy świętej (Ojca, Syna i Ducha Świętego) i przez moc Krwi Naszego Pana Jezusa Chrystusa, łamię, gromię, deptam, unicestwiam i unieważniam i anuluję z mojego fizycznego, psychologicznego, biologicznego i duchowego bytu, wszelkie przekleństwo, które zostało rzucone na mnie, na moją rodzinę i rodzinne drzewo genealogiczne, przez jakąkolwiek osobę, spokrewnionego czy przodka poprzez okultyzm czy spirytualizm.
Przez moc Przenajdroższej Krwi Pana Naszego Jezusa Chrystusa i za wstawiennictwem Najświętszej Maryi Panny, św Michała, św. Gabriela i św Rafała, łamię i unieważniam wszelką klątwę, bez względu na jej charakter, w imię Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Amen (powtórzyć modlitwę 3 razy).

Wasza Matka, Maria Róża Mistyczna.

Rozpowszechniajcie Moje przekazy, dzieci Mojego Serca.

Z http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/mensajesrecientes.html

Tłumaczyła: Bożena

Odpowiedzi: 52 to “MÓDLCIE SIĘ DZIECI O UWOLNIENIE I UZDROWIENIE SWOJEGO DRZEWA GENEALOGICZNEGO!”

  1. Wiktoria said

    bardzo potrzebny artykul, wiele ciezarow naszych jest niezawinionych, tak powiedzial Pan do p.Anny Dambskiej s.p. Moga sie stac one zrodlem uswiecenia gdy przyjmiemy ten fakt bez gniewu. ja modle sie czesto o wybaczenie grzechow moich przodkow, po ktorych oddziedziczylam te czy inne nastepstwa, ofiaruje to i prosze o uzdrowienie.

    • gwiazdka said

      ……..;i anuluję moje zdrowie fizyczne, ,,,,,??? ,coś nie tak z ta modlitwa ,,,,myślę ze

      powinno być…..i anuluje moje choroby fizyczne…..)

      • Powiew ze wschodu said

        chyba wkradł się błąd w tłumaczeniu?!

      • Selbi said

        Też mi się to nie podoba

      • bozena said

        Macie rację, tez zastanawiałam się nad tym o co tu chodzi, ze cos w tym zdaniu jest nie tak, jakby brakowało słowa.
        Chodzi o ten fragment „cancelo de mi ser físico…” itd
        „ser” to dosłownie byt, a jego synonimy to „istota, istnienie, zycie” i inne, ktore za grosz nie dają sensu temu zdaniu…
        Kiedys dawno pisałam prosbę do autora tego bloga, ale, ze mi nigdy nie odpisał więc pytac go nie bedę.
        Jednakze widzę, ze dzieki temu tematowi mamy piękne modlitwy wstawione przez Powiew Ze Wschodu

        Miriam, mam nadzieje ze choc czesciowo jestes pocieszona??

    • Zorrro said

      Obawiam się, że ta modlitwa – egzorcyzm ( o uzdrowienie pokoleniowe) nie jest najszczęsliwiej przetlumaczona. Paza tym modlitwy powinny miec imprimatir przymajmniej biskupa miejsca, a szczegolnie te o charakterze egzorcyzmu.
      Nalezaloby znalesc podobną ale zaopatrzoną we wspomniany imprimatiur dla diecezji polskich. Ta modlitwa jest bardzo potrzebna, bowiem nie wiemy jakie ciągną się za nami nieuleczone zranienia grzechami poprzednich pokoleń rodziny. Konsekwencją tego do naszej psychiki i ciała może mieć dostęp nie jeden a wiele demonów i siać mniej czy bardziej dostrzegalne duchowe ( i nie tylko) spustoszenia.
      Może ktoś z blogowiczów ma taką zweryfikowaną modlitwe i zechce udostępnić na forum?

      • Powiew ze wschodu said

        Błogosławieństwo domu (dłuższe)

        Niech nas błogosławi i strzeże wszechmogący i miłosierny + Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty.

        Panie Jezu Chryste, wszechmogący Królu nieba i ziemi, Synu Dawida, Jezu Nazareński dla nas ukrzyżowany, Synu Boga żywego, zmiłuj się nad tym domem, strzeż jego mieszkańców. Niech twoje Boskie błogosławieństwo towarzyszy im wszędzie, niech Duch Święty oświeca ich myśli i serca i niech moc Jego działa przez nich na każdym miejscu. Wszystko co się w tym domu znajduje, tych którzy do niego wchodzą i z niego wychodzą niech błogosławi i od złego osłania błogosławieństwo Trójcy Przenajświętszej, aby do niego żadne nieszczęście się nie zbliżyło.
        Niech święte imię Jezusa z dziewięcioma chórami Aniołów będzie obecne w tym domu, darząc go swoim pokojem.
        Niech go okrywa swoim macierzyńskim płaszczem Najświętsza Maryja Panna.
        Niech go strzegą święci Archaniołowie.
        Niech święci Apostołowie będą szafarzami jego dostatków.
        Niech utwierdzają i umacniają go święci Ewangeliści.
        Niech Krzyż Chrystusa będzie dachem tego domu.
        Niech trzy gwoździe Chrystusa będą jego zaporą.
        Niech korona Chrystusa będzie jego tarczą.
        Niech Najświętsza Rana Jego Boskiego Serca będzie schronieniem dla wszystkich jego mieszkańców.
        Jezu, Maryjo, Józefie święty i wszyscy nasi Patronowie, święci Aniołowie Stróżowie, wybłagajcie u Boga w Trójcy Świętej Jedynego, aby raczył zachować ten dom od piorunów, ognia, gradu, głodu, powodzi, napadów złych ludzi, zgorszenia, niedowiarstwa, herezji, długów i wszelakiego nieszczęścia, grożącego duszy lub ciału jego mieszkańców.
        Niech nam w tym dopomoże Trójca Przenajświętsza: Bóg Ojciec, Bóg Syn i Bóg Duch Święty. Amen.
        (za pozwoleniem Kurii Matropolitalnej w Krakowie, Arcybractwo Straży Honorowej NSPJ)
        http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/modlitwa-o-uwolnienie/modlitwy-o-uwolnienie/914-blogoslawienstwo-domu.html

      • Powiew ze wschodu said

        MODLITWA O UZDROWIENIE WEWNĘTRZNE
        Panie Jezu, Ty przyszedłeś po to, aby uzdrowić serca zranione i udręczone, proszę Cię, abyś uzdrowił urazy powodujące niepokoje w moim sercu.
        Proszę Cię w szczególny sposób, abyś uzdrowił tych, którzy są przyczyną grzechu.
        Proszę Cię, abyś wszedł w moje życie i uzdrowił mnie od urazów psychicznych, które mnie dotknęły w dzieciństwie i od tych ran, które mi zadano w ciągu całego życia.
        Panie Jezu, Ty znasz moje trudne sprawy, składam je wszystkie w Twoim Sercu Dobrego Pasterza. Proszę Cię, odwołując się do Twej wielkiej rany, otwartej w Twoim Sercu, abyś uleczył małe rany mojego serca. Ulecz rany moich wspomnień, aby nic z tego, co mi się przydarzyło, nie przysparzało mi cierpienia, zmartwień, niepokoju. Ulecz, Panie, wszystkie te urazy, które w moim życiu stały się przyczyną grzechu. Pragnę przebaczyć wszystkim osobom, które mi wyrządziły krzywdę. Wejrzyj na te urazy wewnętrzne, które mnie czynią niezdolnym do przebaczenia. Ty, który przyszedłeś uleczyć serca strapione, ulecz moje serce. Ulecz, Panie Jezu, moje wewnętrzne urazy, które są przyczyną chorób fizycznych.
        Oddaję Ci moje serce. Zechciej je przyjąć, Panie, i oczyścić. Napełnij mnie uczuciami Twego Boskiego Serca. Pomóż mi być pokornym i cichym. Ulecz mnie, Panie, z bólu, który mnie przytłacza z powodu śmierci drogich mi osób. Spraw, bym mógł odzyskać pokój i radość dzięki wierze, że Ty jesteś Zmartwychwstaniem i Życiem. Uczyń mnie prawdziwym świadkiem Twego Zmartwychwstania, Twego zwycięstwa nad grzechem i śmiercią, Twojej obecności, jako Żyjącego wśród nas. Amen.

        • nadzieja said

          Dziękuję Ci za tą modlitwę, będę ją ciągle odmawiać, aż uleczy moją zranioną duszę. Bóg zapłać.

      • Powiew ze wschodu said

        MODLITWA O UWOLNIENIE
        Panie, staję przed Tobą i wyznaję, że moi przodkowie mogli być zaangażowani w okultyzm, spirytyzm, czary i wszelkie sposoby szukania informacji z zakazanych źródeł. Panie, wybacz. W imię Jezusa i w mocy Ducha Świętego, zatrzymuję i używam Twojej władzy, którą mi dałeś jako napełnionemu Duchem Świętym chrześcijaninowi. Mając tę władzę przełamuję moc zła panującą nad moimi przodkami. Zdejmuję wszystkie klątwy, zaklęcia, czary, złe życzenia i pragnienia, voodoo, czarną magię i dziedziczne piętna – znane i nieznane. Staję przeciwko wszystkim satanistycznym ślubom, paktom, spirytystycznym więziom i duchowym połączeniom z siłami zła, i kładę kres przekazywaniu tych więzi poprzez moich przodków. Występuję przeciwko skutkom wszystkich więzi z astrologami, mediami, wróżkami i okultystycznymi jasnowidzami. Wyrzekam się wszelkich udziałów w seansach spirytystycznych i wróżbach, korzystania z kart Tarota, tablic do seansów spirytystycznych, astrologii i wszelkiego rodzaju gier okultystycznych. Wyrzekam się wszelkich sposobów, przez które szatan może mieć wpływ na mnie. Przerywam przepływ wszelkich szatańskich dzieł rozprzestrzeniających się przez moją rodzinę. Panie, proszę, oddal od moich przodków wszystkie skutki angażowania się w okultyzm. Odbieram szatanowi wszystkie obszary przekazane przez moich przodków i przekazuję je władaniu Jezusa Chrystusa. Panie, proszę Cię, wzbudź w moim rodzie świętych i pobożnych mężczyzn i kobiety – głęboko oddanych Twojej prawdzie.
        http://adonai.pl/modlitwy/?id=104

        Powyższą modlitwę odmawiałem wielokrotnie, niektórzy mają obiekcje, iż może ją odmawiać tylko ks. egzorcysta, ja takiej formalnie informacji nie znalazłem.

        • M.Gajewska said

          I moim zdaniem mają całkowitą rację. Ja czytając tą zamieszczoną na tym blogu już odczuwałam jakiś niepokój, że cos jest nie tak. I wczoraj przeszukałam na innych stronach i modlitwy pod tą nazwą są bardzo różnorodne. W jednych używa się słów ja przełamuję , rozkazuję, zdejmuję itp. a w innych prosimy o to naszego Pana Boga.
          Byłam kiedyś na mszy uzdrawiającej prowadzonej przez egzorcystę i ani razu nie użył on słów typu rozkazuję, nakazuję tylko cały czas zwracał się do Pana Jezusa. Podkreślał, że on sam niczego by nie dokonał. To Pan Jezus uzdrawia posługując się jego ciałem.
          obszerne wyjaśnienie w tym temacie znalazłam na stronie http://forum.piusx.org.pl/index.php?topic=863.0

      • Dana said

        Dlatego tak ważna jest nasza modlitwa za zmarłych. Oni nie mogą już nic uczynić dla swojego zbawienia, my jednak możemy i powinniśmy. Kwiaty i znicze to jedynie zewnętrzne oznaki naszej o nich pamięci. Tak naprawdę zmarli potrzebują naszej modlitwy. Módlmy się za nich nie tylko w święta i rocznice śmierci, ale także na co dzień.

        Najpiękniejszą ofiarą jest ofiara Mszy św. w intencji zmarłych, by ich dusze doznały oczyszczenia i by mogli wejść do Królestwa Chrystusowego. Możemy też w intencji zmarłych ofiarować zyskane odpusty. Za pobożne odwiedzenie cmentarza w dniach od 1 do 8 listopada i jednoczesną modlitwę za zmarłych można uzyskać odpust zupełny.

  2. Dana said

    Cytat z „Dzienniczka” nr 1509

    (110) Zdarza się często w chorobie tak, jak z Jobem w Starym Zakonie: gdy się chodzi i pracuje, no to wszystko dobrze i pięknie, ale jak Bóg ześle chorobę, jakoś tych przyjaciół jest mniej. Ale są jednak, interesują się naszym cierpieniem i tak dalej. Ale jeżeli Bóg dopuszcza dłuższą chorobę, powoli zaczynają nas opuszczać i ci wierni przyjaciele. Odwiedzają nas rzadziej, a ich odwiedziny sprawiają często cierpienie. Zamiast nas pocieszyć, wyrzucają nam niektóre rzeczy, które sprawiają wiele cierpienia, i tak dusza, jak ów Job, jest sama; ale na szczęście nie jest sama, bo jest z nią Jezus – Hostia. Gdym skosztowała powyższych cierpień, a noc całą spędziłam w goryczy, rano, kiedy ksiądz kapelan przyniósł mi Komunię świętą, musiałam się siłą woli opanować, aby nie wykrzyknąć w cały głos: Witaj, prawdziwy, jedyny Przyjacielu. Komunia święta daje mi moc do cierpień i walki. Jeszcze jedno chcę powiedzieć, com doświadczyła: kiedy Bóg nie daje (111) ani śmierci, ani zdrowia, i to trwa latami – otoczenie przyzwyczaja się do tego i uważa, jakoby człowiek nie był chory. Wtenczas zaczyna się pasmo cichego męczeństwa; Bogu tylko wiadomo, ile dusza składa ofiar.

    • Dana said

      Cytat z „Dzienniczka” nr 1125

      20 V [1937]. Kiedy już miesiąc minął, jak się cieszę silnym zdrowiem, przyszła mi myśl, że nie wiem, co się lepiej podoba Panu: czy służyć Mu w chorobie, czy w czerstwym zdrowiu, o które prosiłam. – I rzekłam do Pana: Jezu, czyń ze mną, co się Tobie podoba, a Jezus przywrócił mi dawniejszy stan.

  3. Dawid said

    Podejrzani o malwersacje ukraińscy oligarchowie uciekają przed Interpolem. Są w Izraelu
    Dwóch ukraińskich oligarchów, podejrzanych przez Interpol o malwersacje na ogromną skalę i pranie brudnych pieniędzy, otrzymało schronienie w Izraelu, mimo że rodzime prawo zabrania przyznawania wiz osobom podejrzanym o przestępstwa
    Według Army Radio, ukraiński miliarder Jurij Borysow wraz z całą rodziną otrzymał wizę, uprawniającą do pobytu w Izraelu przez sześć miesięcy. Podejrzewa się, że oligarcha przekupił izraelskich urzędników. Borysow to były prezes jednej z firm wchodzących w skład kontrolowanej przez ukraińskie władze spółki energetycznej Naftogaz.

    Interpol podejrzewa go – poza praniem brudnych pieniędzy, malwersacjami i korupcją – o kradzież milionów dolarów, równowartości amerykańskiej pomocy dla Ukrainy.

    Richard Ben Haim, izraelski prywatny detektyw przekonywał w Army Radio, że Borysow uzyskał wizę niezwykle szybko, „w bardzo efektywny sposób”, sugerując, że musiał przekupić izraelskich urzędników ministerstwa spraw wewnętrznych.

    Haim ujawnił także, że były ukraiński minister energetyki i przemysłu węglowego, Eduard Stawycki, również podejrzany o malwersacje i pranie brudnych pieniędzy, otrzymał niedawno obywatelstwo izraelskie i obecnie mieszka w Hercliji nad Morzem Śródziemnym.

    Stawycki uciekł z Ukrainy obawiając się dochodzenia w sprawach dotyczących sprzeniewierzenia ogromnej sumy pieniędzy. Policja znalazła w jego domu ponad 4,5 mln dol. w gotówce, sztabki złota oraz biżuterię o wartości, przekraczającej miliony dolarów.

    Oligarcha – według detektywa – otrzymał obywatelstwo izraelskie nielegalnie. Prawo zabrania przyznawania obywatelstwa osobom, które w swoim kraju dopuściły się przestępstwa.

    Po doniesieniach Army Radio, we wtorek izraelskie władze wszczęły dochodzenie w obu sprawach

    http://www.kresy.pl/wydarzenia,polityka?zobacz%2Fpodejrzani-o-malwersacje-ukrainscy-oligarchowie-uciekaja-przed-interpolem-sa-w-izraelu#

  4. Dawid said

    Gdzie sa pieniadze zabrane w formie podatkow pod drogi ktorych nie ma, nie bedzie? jest tego ok. 1 mld.

    http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/230576-gdzie-sa-pieniadze-zabrane-lasom-panstwowym-800-mln-podatku-mialo-pojsc-na-budowe-drog-ale-ministerstwo-rozklada-rece

  5. Dawid said

    Pan Prezydent Poroszenko osobiście dziękuje batalionowi AZOV (to ci od fotek z hitlerem). Parę ciekawych tekstów z Guardian nt. AZOV : „to jest wszystko zmyślone, interesujemy się nordycką symboliką(…) symbol swastyki nie ma nic wspólnego z nazizmem, to jest starożytny symbol słońca”… Słoneczni żołnierze batalionu azov

    Wideo: https://www.facebook.com/video.php?v=310257392486528&set=vb.250309941814607&type=2&theater

  6. Dawid said

    Całkowicie mu rozum odebrało. Teraz dopiero mamy zasady rodem z piekła i to bynajmniej nie przez Rosję narzucone

    Jeśli zaakceptujemy zasady Rosji, to będziemy żyli w świecie bez zasad, a to jest bardzo niebezpieczne – powiedział w Waszyngtonie na konferencji w Radzie Atlantyckiej marszałek Sejmu Radosław Sikorski.

    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1366322,Radoslaw-Sikorski-Rosja-probuje-narzucic-swiat-bez-zasad

    • halina said

      na tym zdjęciu Radkowi tylko wąsy wymalować i wypisz wymaluj kanclerz Hitler .

    • Dana said

      Anne Applebaum to nie tylko żona Radosława Sikorskiego. Dziennikarka, pisarka i Amerykanka, która w USA tęskni za Polską
      Anna Applebaum – poczytna pisarka, znana publicystka „The Washington Post. Tak jej nazwisko kojarzy się za granicą. W Polsce najpierw kojarzymy ją jako żonę Radosława Sikorskiego. Niesłusznie. Dziennikarka dostała właśnie nominację do prestiżowej Narodowej Nagrody Książkowej USA. A to przecież to nie jest jej pierwsze wyróżnienie
      Applebaum nie kryje swoich żydowskich korzeni, ale to właśnie one były jednym z zarzutów, którymi w trakcie kampanii prezydenckiej z 2010 roku atakowano Sikorskiego. Dziennikarka pochodzi z zamożnej i wpływowej rodziny. Jej ojciec jest wziętym prawnikiem, matka pracowała w największej prywatnej galerii w Waszyngtonie, a aktualnie zasiada w zarządach towarzystw dobroczynnych. Publicystka ma dwie młodsze siostry, które mieszkają w Stanach Zjednoczonych.

      • Dana said

        Applebaum jest nie tylko dziennikarką i żoną polskiego ministra spraw zagranicznych, ale także wziętą pisarką. W 2004 roku dostała najbardziej prestiżowe wyróżnienie dziennikarskie: nagrodę Pulitzera. Doceniono jej książkę „Gułag”, w której opisuje historię sowieckiego systemu więzień.
        Lista jej pracodawców jest imponująca, oprócz wspomnianego „The Washington Post” pracowała również w tytułach takich jak: „Spectator”, „Slate” „Evening Standard”, „Daily Telegraph”. Ukończyła historię rosyjską oraz literaturę francuską i rosyjską na prestiżowym uniwersytecie Yale, uczęszczała także do Oksfordu, gdzie pisała doktorat. Pod koniec lat 80-tych los chciał, że trafiła do Warszawy, gdzie pracowała jako korespondentka „The Economist”. To właśnie wtedy poznała swojego przyszłego męża, wtedy młodego dziennikarza Radosława Sikorskiego.

  7. Wiktoria said

    Nowotwór to grzyb… uleczalny

    Obecnie możemy wyleczyć prawie każdy nowotwór. Informacja o tym jest w Instytucie Rockefellera, jeśli zdecyduje się ją ujawnić.

    „Wielka Farmacja nie ma zamiaru wyleczyć raka, bo ciągnie ogromne zyski z leczenia środkami wyniszczającymi, zabijajania truciznami typu chemioterapia. Nie chodzi nawet o pieniądze. Chcą, by ludzie cierpieli i umierali przedwcześnie – metoda redukcji populacji. Wraz z agencjami rządowymi natychmiast stawiają na celowniku każdego spoza Wielkiej Farmacji, kto odkrywa skuteczny sposób na raka. Taki jest włoski lekarz, Tullio Simoncini; wspaniały i odważny, nie poddał się naciskom, kiedy odkrył, jak leczyć raka, grzyba wywołanego przez candida (organizm drożdżopodobny, żyjący w małych ilościach nawet w zdrowym organizmie). Kiedy candida przybiera formę dużego grzyba, mogą wystąpić poważne problemy, łącznie z rakiem.”

    Calosc: https://piotrbein.wordpress.com/2012/02/13/nowotwor-to-grzyb-uleczalny/

  8. Mariusz said

    IV niedziela zwykła, 1 lutego 2015

    (Pwt 18,15-20)
    Pan, Bóg twój, wzbudzi ci proroka spośród braci twoich, podobnego do mnie. Jego będziesz słuchał. Właśnie o to prosiłeś Pana, Boga swego, na Horebie, w dniu zgromadzenia: Niech więcej nie słucham głosu Pana, Boga mojego, i niech już nie widzę tego wielkiego ognia, abym nie umarł. I odrzekł mi Pan: Dobrze powiedzieli. Wzbudzę im proroka spośród ich braci, takiego jak ty, i włożę w jego usta moje słowa, będzie im mówił wszystko, co rozkażę. Jeśli ktoś nie będzie słuchać moich słów, które on wypowie w moim imieniu, Ja od niego zażądam zdania sprawy. Lecz jeśli który prorok odważy się mówić w moim imieniu to, czego mu nie rozkazałem, albo wystąpi w imieniu bogów obcych – taki prorok musi ponieść śmierć.

    (Ps 95,1-2.6-9)
    REFREN:Refren: Słysząc głos Pana serc nie zatwardzajcie.

    Przyjdźcie, radośnie śpiewajmy Panu,
    wznośmy okrzyki ku chwale Opoki naszego zbawienia.
    Stańmy przed obliczem Jego z uwielbieniem,
    radośnie śpiewajmy Mu pieśni.

    Przyjdźcie, uwielbiajmy Go padając na twarze,
    zegnijmy kolana przed Panem, który nas stworzył.
    Albowiem On jest naszym Bogiem,
    a my ludem Jego pastwiska i owcami w Jego ręku.

    Obyście dzisiaj usłyszeli głos Jego:
    „Niech nie twardnieją wasze serca jak w Meriba,
    jak na pustyni w dniu Massa,
    gdzie Mnie kusili wasi ojcowie,
    doświadczali Mnie, choć widzieli moje dzieła”

    (1 Kor 7,32-35)
    Chciałbym, żebyście byli wolni od utrapień. Człowiek bezżenny troszczy się o sprawy Pana, o to, jak by się przypodobać Panu. Ten zaś, kto wstąpił w związek małżeński, zabiega o sprawy świata, o to, jak by się przypodobać żonie. I doznaje rozterki. Podobnie i kobieta: niezamężna i dziewica troszczy się o sprawy Pana, o to, by była święta i ciałem i duchem. Ta zaś, która wyszła za mąż, zabiega o sprawy świata, o to, jak by się przypodobać mężowi. Mówię to dla waszego pożytku, nie zaś, by zastawiać na was pułapkę; po to, byście godnie i z upodobaniem trwali przy Panu.

    (Mt 4,16)
    Lud, który siedział w ciemności, ujrzał światło wielkie, i mieszkańcom cienistej krainy śmierci wzeszło światło.

    (Mk 1,21-28)
    W mieście Kafarnaum Jezus w szabat wszedł do synagogi i nauczał. Zdumiewali się Jego nauką: uczył ich bowiem jak ten, który ma władzę, a nie jak uczeni w Piśmie. Był właśnie w synagodze człowiek opętany przez ducha nieczystego. Zaczął on wołać: Czego chcesz od nas, Jezusie Nazarejczyku? Przyszedłeś nas zgubić. Wiem, kto jesteś: Święty Boży. Lecz Jezus rozkazał mu surowo: Milcz i wyjdź z niego. Wtedy duch nieczysty zaczął go targać i z głośnym krzykiem wyszedł z niego. A wszyscy się zdumieli, tak że jeden drugiego pytał: Co to jest? Nowa jakaś nauka z mocą. Nawet duchom nieczystym rozkazuje i są Mu posłuszne. I wnet rozeszła się wieść o Nim wszędzie po całej okolicznej krainie galilejskiej.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Bliskość Boga może czasem budzić lęk. Przychodzi nam wtedy ochota powtórzyć słowa z dzisiejszych czytań mszalnych: „Niech więcej nie słucham głosu Pana Boga mojego (…), abym nie umarł”, albo: „Czego chcesz od nas, Jezusie Nazarejczyku?”, a następnie wycofać się do swoich ludzkich, bezpiecznych spraw. Czy stając dziś przed Bogiem na początku Mszy świętej, odważymy się rzeczywiście otworzyć serca na Jego słowo z wiarą, że wbrew wszystkim naszym lękom zawarta w nim prawda nie niszczy, lecz wyzwala?

      Mira Majdan, „Oremus” luty 2009, s. 4

      • Dana said

        Otwórzmy serca Chrystusowi. Otwórzmy serca i umysły na dar Jego stałej obecności.

    • Przemysław said

      Wanda Półtawska – Aktualne zagrożenia rodziny

  9. Dawid said

    Kardynał Baldisseri, szef Sekretariatu Synodu Biskupów, dogmat ma własny rozwój; to jest rozwój, a nie zmiany

    http://biblefalseprophet.com/2015/02/01/cardinal-baldisseri-fails-pope-st-pius-xs-oath-against-modernism/#.VM3jSJ2G9UM

  10. Józef Piotr said

    Bardzo ciekawe i pouczające Orędzie . Grzech międzypokoleniowy. Wielu o tym zapomniało a nawet nie wiedziało bo nie miał kto powiedzieć.
    Nie miał kto nauczać bo Kościół nie przypomina o istnieniu pokuty w następnych pokoleniach.
    Ja wiedziałem o tym od swojej Babci bedąc dzieckiem. Wsród rodziny o tym się mówiło.
    Ale bedąc już bardzo dorosłym wykorzystałem osobistą rozmowę z Ks. Prałatem będącym na emeryturze o to z sugestią potrzeby Zadośćuczynienia Bogu za grzechy Przodków . Miałem propozycję Mszy przebłagalnej.
    Ksiądz wybił mi to z głowy twierdzac że nic takiego jak grzech międzypokoleniowy nie istnieje !
    Człowiek się rodzi , bierze Chrzest i posiada czyste konto czyli jest bez żadnych grzechów i zobowiązań.
    To moje doświadczenie.

    • Dana said

      Uzdrowienie niewidomego od urodzenia .Ewangelia Jana 9

      1 Jezus przechodząc obok ujrzał pewnego człowieka, niewidomego od urodzenia. 2 Uczniowie Jego zadali Mu pytanie: „Rabbi, kto zgrzeszył, że się urodził niewidomym – on czy jego rodzice?” 3 Jezus odpowiedział: „Ani on nie zgrzeszył, ani rodzice jego, ale [stało się tak], aby się na nim objawiły sprawy Boże. 4 Potrzeba nam pełnić dzieła Tego, który Mnie posłał, dopóki jest dzień. Nadchodzi noc, kiedy nikt nie będzie mógł działać. 5 Jak długo jestem na świecie, jestem światłością świata”. 6 To powiedziawszy splunął na ziemię, uczynił błoto ze śliny i nałożył je na oczy niewidomego, 7 i rzekł do niego: „Idź, obmyj się w sadzawce Siloam” – co się tłumaczy: Posłany. On więc odszedł, obmył się i wrócił widząc. 8 A sąsiedzi i ci, którzy przedtem widywali go jako żebraka, mówili: „Czyż to nie jest ten, który siedzi i żebrze?” 9 Jedni twierdzili: „Tak, to jest ten”, a inni przeczyli: „Nie, jest tylko do tamtego podobny”. On zaś mówił: „To ja jestem”. 10 Mówili więc do niego: „Jakżeż oczy ci się otwarły?” 11 On odpowiedział: „Człowiek zwany Jezusem uczynił błoto, pomazał moje oczy i rzekł do mnie: „Idź do sadzawki Siloam i obmyj się”. Poszedłem więc, obmyłem się i przejrzałem”. 12 Rzekli do niego: „Gdzież On jest?” On odrzekł: „Nie wiem”.

    • bozena said

      Twoje doświadczenie jest takie, niestety moje inne; śmierć w mojej rodzinie była nieobliczalna, pochłonęła mojej mamie 3 dzieci i dość młodego męża. Jak sobie teraz to próbuję tłumaczyć, to skutki grzechu międzypokoleniowego.

      „Dziedziczymy wiele duchowego dobra, ale i wiele zła. Nawet, jeśli sobie tego nie uświadamiamy, skutki grzechów minionych pokoleń mogą ciążyć na naszym obecnym życiu i powodować problemy, z którymi nie potrafimy sobie poradzić” – mówił o. Józef Witko OFM podczas rekolekcji „Uzdrowienie międzypokoleniowe”, które odbyły się 19-21 lutego 2013.

      Zależność pomiędzy pokoleniami i ścisłe powiązanie naszych losów z losami naszych przodków o. Józef Witko przedstawił na podstawie czterech pokoleń bohaterów Starego Testamentu: rodziny Abrahama, Izaaka, Jakuba oraz Józefa i Judy.

      Uzdrowienie międzypokoleniowe to dobra okazja, by przyjrzeć się własnej rodzinie. Nie zawsze jesteśmy w stanie wszystko dostrzec, zrozumieć, zaakceptować. Słowo Boże pomaga nam zobaczyć, że jesteśmy ze sobą połączeni, że mają na nas wpływ także nasi przodkowie, którzy pozostawili nam w spadku nie tylko dobra materialne, ale i duchowe. Dziedziczymy nie tylko wiele duchowego dobra, ale i wiele zła. Niektórzy w pewnym momencie życia stwierdzają, że coś w ich życiu jest nie tak. Starają się żyć dobrze, zachowywać Boże przykazania, próbują zrealizować swoje marzenia, a jednak coś ich hamuje. Jakby jakieś niewidzialne siły nie pozwalały im doświadczyć szczęścia, rozwinąć się
      ””””””””””’
      Pierwsze świadectwo

      „Od dzieciństwa, przez około czterdzieści lat borykałem się z samogwałtem. Do tego zacząłem często przeglądać strony pornograficzne. Przyjemności seksualne były bardzo ważnym elementem mojego życia. Próbowałem różnych metod, aby się uwolnić, ale bezskutecznie. Modliłem się. Uczestniczyłem we Mszach Świętych połączonych z modlitwą o uzdrowienie i uwolnienie. Uczestniczyłem także w różnego rodzaju rekolekcjach, ale nie było żadnej poprawy. Wydawać by się mogło, że tak już będzie aż do śmierci.

      Rok temu wziąłem udział w rekolekcjach na temat uzdrowienia międzypokoleniowego w Zembrzycach. Wybrałem się tam nie z powodu samogwałtu, ale by pogłębić swoje życie duchowe. Każde rekolekcje to przecież okazja do nawrócenia i przemiany. Konferencje oparte były na historii życia patriarchów: Abrahama, Izaaka, Jakuba i jego synów. Tam dowiedziałem się, że można w intencji przodków zamówić gregoriankę (30 Mszy Świętych). Nie każdy zgadza się z taką formą modlitwy za zmarłych. Dlatego też nie jest łatwo znaleźć kapłana, który zgodziłby się gregoriankę odprawić. Mimo wszystko udało mi się znaleźć księdza, który chętnie odprawił gregoriankę, obejmującą cztery pokolenia – 30 osób. Nawet nie myślałem o tym, jaki to będzie miało wpływ na moje życie. Chciałem przyjść z pomocą moim zmarłym przodkom.

      Kiedy tylko gregorianka przekroczyła dzień dwudziesty, nasiliły się u mnie pokusy przeciw czystości. Nie mogłem normalnie funkcjonować. Nie wiedziałem, co się dzieje. Nie wiązałem tego z Mszami, które były odprawiane za przodków. Kiedy jednak skończyła się gregorianka, wszelkie pokusy w tej materii całkowicie ustąpiły. Jakbym nigdy nie miał z tą dziedziną żadnych problemów. Nawet myśl o tych sprawach nie powodowała żadnego poruszenia. Kiedy tak się nad tym zastanawiałem, doszedłem do wniosku, że stało się to dzięki tym Mszom Świętym za przodków. Dopiero wówczas uświadomiłem sobie, że był to problem pokoleniowy, który ustał w momencie, kiedy skończyły się Msze Święte za moich przodków. Od tego momentu minęło już sporo czasu, a ja ani razu nie upadłem. Wcześniej nie potrafiłem sobie z tym poradzić. Chwała niech będzie Jezusowi za Jego miłosierdzie dla nas.”

      Jacek
      Drugie świadectwo

      Odkąd tylko sięgam pamięcią, pragnęłam przyjaźni i akceptacji. Koledzy i koleżanki zawsze trzymali się razem. Ja zaś zawsze byłam jakby na uboczu. Chciałam być z nimi, ale oni dawali mi do zrozumienia, że mnie nie potrzebują. Dlatego ciągle szukałam przyjaźni, szukałam kogoś, kto by mnie rozumiał, z kim mogłabym się spotykać i mile spędzać czas. Kiedy udało mi się już nawiązać przyjaźń, to wówczas czułam się chorobliwie zazdrosna o tę osobę, szczególnie wtedy, kiedy spotykała się z kimś innym. Wiedziałam że to, co się ze mną dzieje, nie jest normalne, ale nie potrafiłam się od tego uwolnić. Z tego też powodu byłam bardzo zła i smutna. Często też manifestowałam swoje oburzenie z tego powodu. Trwało to kilkadziesiąt lat. Zawsze zrzucałam to na karb mojego charakteru. Taka już jestem…

      Kiedyś wzięłam udział w rekolekcjach uzdrowienia międzypokoleniowego w Zembrzycach. Dowiedziałam się tam o Mszach Świętych za przodków. Po jakimś czasie zamówiłam gregoriankę – 30 Mszy Świętych za cztery pokolenia moich zmarłych przodków. Kiedy Msze Święte zostały odprawione, zauważyłam u siebie zmiany na lepsze. Okazało się, że jak ręką odjął, znikła chorobliwa zazdrość, żal i przygnębienie. Z dnia na dzień moje serce wypełniły radość i pokój. Ustąpił smutek.

      Kiedy się nad tym zastanawiam dochodzę do wniosku, że prawdopodobnie był to problem pokoleniowy. Ten problem ustąpił w momencie, kiedy zostały odprawione Msze Święte za moich przodków. Inaczej nie potrafię tego wyjaśnić, tym bardziej, że pracowałam nad sobą, aby pozbyć się chorobliwej zazdrości, ale bezskutecznie. Teraz już nie mam z tym problemu. Czuję w sobie ogromną radość. Chwała Panu.

      Wdzięczna Joanna

      Powyższe świadectwa pokazują, że po odprawieniu 30 Mszy Świętych za zmarłych przodków, nagle ustąpiły problemy osobiste związane z nałogami i chorobliwymi stanami serca. Nie są to odosobnione przypadki. Wciąż pojawiają się nowe świadectwa od uczestników rekolekcji uzdrowienia międzypokoleniowego.
      http://magazynfamilia.pl/artykuly/Uzdrowienie_miedzypokoleniowe,7324,120.html

  11. Dawid said

    Hezbollah sugeruje, że reżim w Tel Awiwie był prawdopodobnie odpowiedzialny za zabójstwa hiszpańskiej misji pokojowej ONZ

    http://www.presstv.ir/Detail/2015/02/01/395616/Israel-shelled-UN-peacekeepers-Video

  12. Adrian said

    USA planuje III wojnę światową

    Poczynania USA na arenie międzynarodowej mogą świadczyć o podsycaniu konfliktów i dążeniu do III wojny światowej, na której Ameryka odniosła by ogromne korzyści i niesamowicie się wzbogaciła. Celem jej ataku mogła by być też Rosja i Iran dlatego Putin szuka sojuszników gotowych do wspólnej obrony z Azji.

    USA planuje III wojnę światową a celem wojny może być zniszczenie gospodarki Rosji i Iranu. Putin w ostatnim czasie daje znaki potęgą z Azji, że szuka sojuszników gotowych do wspólnej obrony.

    Iran za namową Izraela był wcześniej na celowniku USA lecz miał on syryjską gwarancję pomocy w przypadku konfliktu wojskowego więc aby cały plan zrealizować trzeba było stopniowo iść do celu czyli na początku obalić władzę w Syrii. Plan obalenia tego państwa się jednak nie powiódł bo wojska Assada walczą do dziś obracając Syrię w gruzowisko ale Syria jest skutecznie blokowana przez państwo islamskie, z którym jest w otwartej wojnie, więc przestaje być zagrożeniem dla USA.

    3 wojna światowa

    USA boi się wojny przeciw kilku państwom nawet, jeśli są to tylko dwa kraje, dlatego nie zaatakowała Iranu póki Syria nie została zneutralizowana. Ponieważ walki w Syrii nie dają spodziewanego rezultatu, więc Izrael nalegał, by USA zaatakowały Syrię i prezydent Barak Obama był gotów to zrobić, ale potrzebował wspólników a tych zabrakło. Nikt nie chciał wspólnie z USA napadać na Syrię zwłaszcza, że wyraźnie Rosja ją wspierała. Z powodu rosyjskiego wtrącania się w obronę Syrii, Babilon Wielki (żydowska finansjera) wywołał konflikt na Ukrainie licząc, że państwo to stanie się bazą dla wojsk amerykańskich przeciw Rosji. Umieszczenie tam wojsk zwłaszcza na Krymie byłoby z powodów militarnych zaszachowaniem Rosji. Wojska NATO niebezpiecznie zbliżyłyby się do Moskwy. Rosja nie miała innego wyjścia jak tylko pokrzyżować plany USA i to zrobiła wspierając powstańców krymskich.

    Zaskoczenie na świecie było wielkie a złość jeszcze większa. Babilońska Nierządnica zaczęła przygotowywać USA do wojny przeciw samej Rosji. W grudniu 2014 roku NATO przyznało się do gromadzenia sił wojskowych przy granicy z Rosją.
    NATO gromadzi siły militarne przy granicy z Rosją

    „Jesteśmy gotowi do obrony nie tylko naszego kraju, ale i Europy” – powiedział (19.01.15) prezydent Ukrainy Poroszenko. To nie jest nic innego jak deklaracja lojalności i propozycja „dajcie nam kasę to zrobimy zadymę” bo wiadomo, że sami nie są wstanie poradzić sobie nawet z powstańcami. Poroszenko w imieniu Ukraińców obiecuje aktywny udział w wojnie. Tak należy rozumieć tą deklarację.

    I USA od dłuższego już czasu odczytują takie sygnały prawidłowo. Amerykański kongres podjął decyzję o dozbrojeniu ukraińskiej armii przyznając na ten cel 75 milionów dolarów. Jak powiedział dyplomata, obecnie pomoc USA dla Ukrainy znajduje się w kategorii „nieśmiercionośnych” środków pomocy wojskowej i jest „coraz bardziej zaawansowana technologicznie, nowoczesna”.

    Rosja nie chcąc być państwem zależnym od Wielkiej Nierządnicy zaczęła swoje przygotowania, czego efektem jest podpisanie wzajemnej współpracy wojskowej z Iranem. Oba państwa są na liście do zlikwidowania i doskonale zdają sobie z tego sprawę a że nie chcą tanio sprzedać swojej skóry to umacniają sojusze wojskowe.

    Federacja Rosyjska i Islamska Republika Iranu podpisały międzynarodowe porozumienie w sprawie współpracy wojskowej. W teorii polega to na wspólnych ćwiczeniach w celu dopasowania swoich sił do współpracy, czyli w praktyce oznacza to ćwiczenie wspólnych walk przeciw wrogim siłom.

    Rosja wzmacnia siły zbrojne. trzeba przyznać że Rosja robi to na własnym terenie podczas gdy USA dozbraja kraje w sąsiedztwie Rosji.

    Z punktu widzenia Biblii do wojny pobudza sekta żydowskich bankierów nazywana Wielkim Babilonem, Wielką Nierządnicą, Matką Nierządnic, Synagogą Szatana, itp. Jest to mała, ale niezwykle wpływowa grupa ludzi niewahająca się nieść śmierć nawet kosztem własnego narodu, którym tak samo gardzi jak każdym innym. Organizacja ta zostanie zniszczona, co spowoduje upadek całego systemu międzynarodowego handlu i stanie się początkiem nowego porządku światowego, ale na szczęście na krótko.

    http://www.koniec-swiata.org/usa-planuje-iii-wojne-swiatowa/

    • Jarek said

      Czy wiesz o czym piszesz i co przytaczasz? Pewnie Ty jak i dziesiątki tu piszących nie wiecie. Nierządnica babilońska to UE, czerwony smok to Chiny a zostaje jeszcze kraj wprowadzający komunę w życie innych krajów – to Rosja. Wszystkich razem łączą masoni i iluminaci i to tak właściwie rządzą światem. Odwalcie się raz na zawsze od USA, Ukrainy – to dawna Ruś Kijowska, katolicka w dużej mierze. A zdrajcy są w każdym narodzie – najwięcej pośród nas, Polaków. Inaczej nie było by 3 rozbiorów, wojen i właściwie to nie istniejemy jako Polska do dzisiaj i jeszcze jedno – to nie my jesteśmy pępkiem świata i już zdradziliśmy Boga poprzez swoje kłótnie, sianie nienawiści i pomnażanie kłamliwych informacji o bliźnich. Sami się potępiamy w oczach Boga potępiając tych co Bóg nie potępia. Kto reprezentuje Rosję, kim on jest? Czy pan Putin mając druga żonę błogosławioną przez służalczych popów prawosławnych ma błogosławieństwo od Boga? Jeżeli jego popieracie to popierajcie także Grodzką, Biedronia i innych wyznających kult szatana.

      • cox said

        Ani Rosja, ani tzw ,,zachód” nas nie zbawi oni grają w jedną trąbkę. Putin, to taki sam mason jak ci z ,,zachodu”.

        • bozena said

          Plan szatana dochodzi do decydującej fazy, gdyż chce on doprowadzić do
          powszechnego chaosu, a przede wszystkim do upadku ekonomicznego państw i narodów, aby
          podporządkować je swoim poplecznikom, którzy właśnie realizują jego plan. Siły antychrysta
          planują i chcą wprowadzić w życie podział najpierw
          na cztery wpływowe siły, by potem móc
          stworzyć jeden światowy rząd, który miałby wszystko
          pod kontrolą. Moje dzieci, to nie jest
          puste ostrzeżenie, ponieważ do waszej wiadomości dochodzą tylko okruchy wiadomości o
          wydarzeniach, które dzieją się potajemnie poza oczami świata. To, co diabeł planuje jest już
          praktycznie przygotowane, teraz potrzebuje on wywołać ogólnoświatowy konflikt, który
          urzeczywistniłby jego zamiary. Kryzys światowy prowadzi do wywołania takiego konfliktu,
          który akceptowany jest przez te cztery układy państw, które mają w tym swój globalny
          interes: Stany Zjednoczone, Chiny, Rosja oraz Europa. Taki jest obecnie podział wpływów na
          całym świecie. Poszczególne państwa nie liczą się zupełnie, ponieważ znalazły się pod dominacją tych „
          czterech jeźdźców”*. Strategia szatana jest prosta, ponieważ w chce
          uzależnić ludzkość od pieniędzy, od wszelkiego rodzaju kredytów, a następnie doprowadzić
          do bankructwa, aby w ten sposób mieć kontrolę nad nimi i zawładnąć ich umysły, aby w ten
          sposób mógł objawić swoje oblicze antychryst jako jedyny „wybawiciel ludzkości”. A ponieważ
          ludzie oddalili się od Boga, dlatego są bardziej podatni na przyjęcie jego reguł i rządów.
          Bądźcie wytrwali na modlitwie . Posyłam wam łaski z Mojego Serca, które dla was jest
          ratunkiem i umocnieniem.
          Rozważajcie Moje słowa w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

          http://www.duchprawdy.com/ADAM_CZLOWIEK_OREDZIA_2009.pd

        • szach said

          Wszyscy wiedzą co jak ma być realizowane, a naprawdę,nikt nie wie. Jedno jest wiadome na pewno-Matka Boża prosiła ,żeby się modlić za Rosję i Rosję imiennie poświęcić Jej Niepokalanemu Sercu. Nie USA, Chiny, Izrael, Niemcy, Polskę… Ale właśnie Rosję. Więc jednak tym głównym rozgrywającym złego jest Rosja a nie USA. Oczywiście Niemcy wywołali dwie wojny światowe niszczące dorobek wielu krajów i pochłaniające ogromną ilość istnień ludzkich. Ale kto wie, czy nie najwięcej ofiar i dusz pozbawiła zbawienia Rosja ?

        • cox said

          @Szach- Czy Putin jest głównym rozgrywającym zła tego nie wiem. Faktem jest, że Matka Boża prosiła o poświęcenie Rosji. Bez przyczyny o tym nie mówiła.

  13. Nn said

    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/politycy-i-przyjaciele-w-15-reality-shopka-show-na-scenie-teatru-groteska-w-krakowie/rmwpj

    Tak sie oto bawia za podatki wybrani przez polakow politycy

  14. KRYSTYNA said

    Nikt nie może zmienić katolickiego rozumienia małżeństwa

    „Małżeństwo ustanowione zostało przez Boga, nie zostało wymyślone przez człowieka (zob. KKK 1603). Stwórca wbudował je w ludzką naturę, a nawet w ludzkie ciało, w jego dwie wzajemnie uzupełniające się płci: męską i żeńską. Stworzył mężczyznę i niewiastę (Rdz 1,27): kobietę dla mężczyzny i mężczyznę dla kobiety, zjednoczonych w małżeństwie jako jedno ciało dla przekazywania życia” – podkreślają księża zrzeszeni w Konfraterni Katolickiego Duchowieństwa.
    ………………………………………………..

    za:http://www.pch24.pl/nikt-nie-moze-zmienic-katolickiego-rozumienia-malzenstwa,33687,i.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _______________________________________________________

  15. Józef Piotr said

    A to każdy powinien poznać . Zwrócić uwagę komentarze Admina tej strony !!

    https://marucha.wordpress.com/2015/01/31/rabin-wzywa-papieza-do-zamkniecia-kosciola-w-auschwitz-birkenau/

    Uni liczą że na ich żądanie Papież polikwiduje Kościoły Chrześcijańskie a na ich miejscu powstana świątynie MOLOCHA

  16. Wiesia said

    „Kiedy powstałem z martwych, faryzeusze mieli dowód Mojego Zmartwychwstania, ale zamiast tego wybrali szerzenie kłamstw, aby ukryć Prawdę. W wyniku swoich działań odciągnęli miliony dusz od ich prawowitego dziedzictwa
    *- Daru Zbawienia Wiecznego*.
    W tym czasie, w którym teraz przygotowuję świat na Moje Powtórne Przyjście, Moi wyświęceni słudzy w Moim Kościele na ziemi będą postępować tak samo. Będą nauczali o Wielkim Dniu, kiedy ponownie przyjdę, ale będą zakładali, że ten dzień będzie miał miejsce
    * w innym wieku*.
    Oni nie przygotowują dusz w taki sposób, jaki pragnę. Nie będą wzywali Mojego ludu, by dążył do pojednania; modlitwy; do przyjmowania Sakramentów i ścisłego trzymania się Słowa Spisanego. Zamiast tego
    *wpadną w pułapkę oddzielania dogmatu od doktryny*
    i odmówią przyjęcia orędzi danych Bożym prorokom….”

    http://paruzja.info/oredzia-przeglad/80-grudzien-2014/1734-15-12-2014-21-55-zamiast-tego-wpadna-w-pulapke-oddzielania-dogmatu-od-doktryny
    Jezu,ufam TOBIE!

  17. apostolat said

    Znalezione w sieci:

    Dlaczego warto mieć w sobie wiarę dziecka?

    Dziecięca ufność to wzór dla „dorosłej” wiary. Kiedy obserwuje się bawiące ze sobą dzieci, uderzają nas w szczególności dwie cechy: zdolność dziwienia się, otwartość na nowe.

    Dziecko poznaje świat ustami i oczami. Bada przedmioty, wkładając je do ust, a równocześnie robi wielkie oczy, dziwi się i cieszy nimi.

    Drugą cechą jest dziecięca ufność, otwartość, zawierzenie. Dziecko jest świadome, że potrzebuje pomocy, opieki, wsparcia oraz potrafi z wiarą i zaufaniem o wszystko prosić. Dziecko jest symbolem spontaniczności, naturalności, prostoty, braku komplikacji.

    Dzisiaj dziecko uważane jest za luksusową zabawkę, bywa rozpieszczane, uwielbiane. W mentalności hebrajskiej dzieci przyjmowano przede wszystkim jako Boże błogosławieństwo. W czasie ceremonii zaślubin na progu domu lub namiotu rozbijano owoc granatowca, tak, aby ukazały się liczne ziarna, mające symbolizować dzieci, których życzono małżonkom. Dzieci jednak nie cieszyły się żadnymi względami ani prawami.

    Zrozumienie tajemnicy Boga zakłada postawę dziecięctwa w życiu dorosłym, dojrzałym. A to oznacza rozwój duchowy w kierunku prostoty, otwartości, ufności, pokory i czystości. Ewangeliczne dziecięctwo jest ciągłym uczeniem się prostoty, szczerości, czystości, miłości. Prostota i czystość serca pozwala patrzeć na rzeczywistość oczami zdumienia, zachwytu, podziwu i wdzięczności; pozwala dostrzegać Boga i Jego obecność w codzienności.

    Helen Roseveare, angielska lekarka pracowała ok. 20 lat na misjach w Kongu. W tym czasie stawała niejednokrotnie przed paradoksem tajemnicy i pewności Boga, zwłaszcza w czasie cierpienia, jakie dotknęło ją podczas brutalnych wojen domowych w latach 60. ubiegłego wieku. W jednym z wywiadów (z Roger Carswell) powiedziała:

    „Doszłam do wniosku, że powinnam dziękować Bogu za zaufanie, jakim obdarzył mnie w cierpieniu, nawet jeśli nigdy nie powiedział mi, dlaczego przez to przeszłam”.

    Zaufanie, a zarazem zawierzenie tajemnicy towarzyszyło Helen Roseveare w czasie całej działalności misyjnej. W swojej autobiograficznej książce „Podaj mi tę górę” opisuje jedną historię, która ukazuje paradoks tajemnicy i dziecięcego zaufania, a jednocześnie humoru Pana Boga. Oto ona:

    „Pewnej nocy pomagałam odbierać poród. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, ale mimo to matka zmarła zostawiając nas z malusieńkim wcześniakiem i płaczącą dwuletnią córeczką. Mieliśmy trudności z utrzymaniem noworodka przy życiu. Brakowało nam inkubatora, prądu, a nawet odżywek dla dzieci.

    Pomimo faktu, że mieszkaliśmy na równiku, noce bywały często chłodne i wietrzne. Jedna z młodszych położnych przyniosła pudełko, w które wkładaliśmy dzieci i watę, żeby je owinąć. Inna poszła dołożyć do ognia i napełnić termofor. Chwilę później wróciła zrozpaczona mówiąc, że przy napełnianiu, termofor pękł. Guma bardzo łatwo butwieje w klimacie tropikalnym.
    – To był nasz ostatni! – wykrzyknęła.

    O ile na Zachodzie „nie powinno się płakać nad rozlanym mlekiem”, tak w środkowej Afryce bardziej pasowałoby powiedzieć „nad pękniętym termoforem”. Na drzewie przecież nie rosną, a i na aptekę za rogiem nie ma co liczyć.
    – No trudno – powiedziałam. – Połóż dziecko jak najbliżej ognia, śpij między nim a drzwiami, żeby ochronić je przed przeciągami. Twoim zadaniem jest zapewnić mu ciepło.

    Następnego dnia około południa – jak zwykle o tej porze – poszłam modlić się z dziećmi z sierocińca. Podsunęłam im kilka intencji i opowiedziałam o nowo narodzonym dziecku. Wyjaśniłam nasz problem z utrzymywaniem wystarczająco wysokiej temperatury, wspominając o termoforze. Maluch mógłby umrzeć, jeśli by się przeziębił. Powiedziałam też o dwuletniej siostrzyczce, która płacze, bo umarła jej mama.

    Podczas modlitwy, dziesięcioletnia Ruth modliła się w typowy dla naszych afrykańskich dzieci, szczery, prosty sposób:
    – Proszę Cię, Boże, ześlij nam termofor. Jutro już będzie za późno, bo dziecko umrze, więc proszę, ześlij nam go dziś po południu…

    Zuchwałość tej modlitwy sprawiła, że wykrzyknęłam w duchu, lecz dziewczynka kontynuowała:
    – … i skoro już jesteś przy tym, mógłbyś, proszę, zesłać lalkę dla tej małej dziewczynki, żeby wiedziała, że ją naprawdę kochasz.

    Jak to często bywa podczas dziecięcych modlitw, czułam się niezręcznie. Czy mogłam szczerze powiedzieć „Amen”? Po prostu nie wierzyłam, że Bóg zrobiłby coś takiego. Oczywiście wiem, że On jest wszechmogący. Biblia tak uczy. Ale są pewne limity, prawda? Jedyny sposób, w jaki Bóg mógłby odpowiedzieć na tę modlitwę, to przysłanie paczki z mojej ojczyzny. Będąc w Afryce od prawie czterech lat, jeszcze nigdy, przenigdy nie dostałam żadnej paczki z domu. W każdym razie, jeśli już miałabym jakąś dostać, kto włożyłby do niej termofor? Byłam przecież na równiku!

    Po południu, kiedy uczyłam w szkółce pielęgniarskiej, dostałam wiadomość, że przed moim domem widziano samochód. Zanim tam dotarłam, auta już nie było, ale za to na werandzie leżała duża, prawie dziesięciokilogramowa paczka! Łzy cisnęły mi się do oczu. Sama nie byłam w stanie otworzyć przesyłki, więc posłałam po dzieci z sierocińca. Razem zdjęliśmy sznurek, ostrożnie rozwiązując każdy węzeł. Odwinęliśmy papier tak, żeby się zbytnio nie porozrywał. Podekscytowanie wciąż wzrastało. Jakieś trzydzieści, czterdzieści par oczu skupiło się na tym jednym kartonowym pudełku.

    Na wierzchu leżały kolorowe dziergane sweterki. Oczy dzieci aż się świeciły, gdy je rozdawałam. Pod swetrami leżały opakowania gazy dla cierpiących na trąd. Dzieci zaczynały się nudzić. Pod gazą było pudełko z mieszanką bakalii – to mniej więcej jak kilka bułek na parę dni. Potem, gdy włożyłam ręce do paczki, poczułam…, czy to możliwe? Chwyciłam mocno i wyciągnęłam – tak! Nowiutki termofor! Rozpłakałam się. Przecież nie prosiłam Boga o termofor, bo nie wierzyłam, że mógłby go przysłać.

    Ruth stała na przodzie dzieci. Przybliżyła się krzycząc:
    – Skoro Bóg przysłał termofor, musiał przysłać też lalkę!
    Szperając po dnie pudełka w końcu wyciągnęła małą, ślicznie ubraną laleczkę. Oczy dziewczynki zabłysły! Ona nigdy nie wątpiła!
    Patrząc na mnie, zapytała:
    – Mogę iść z tobą, mamusiu i dać lalkę dziewczynce, żeby wiedziała, że Jezus naprawdę ją kocha?

    Ta paczka była w drodze od 5 miesięcy! Wysłała ją moja klasa ze szkółki niedzielnej. Prowadzący tę klasę posłuchał Boskich podpowiedzi o wysłaniu termofora nawet na równik. A jedna z dziewczynek dołożyła lalkę dla afrykańskiego dziecka – 5 miesięcy wcześniej, w odpowiedzi na pełną wiary modlitwę dziesięciolatki, aby paczka dotarła akurat tego popołudnia”.

    W życiu duchowym nie jest najważniejsze poznanie Boga, ale dziecięce zaufanie, zawierzenie Jego tajemnicy. Wraz z zaufaniem, przyjęciem Go, przyjdzie stopniowe poznanie i rozumienie.

    Źródło: Stanisław Biel, „Gdzie jest Bóg w zagubionym świecie?”, deon.pl, 2009.

    http://www.tajemnicamilosci.pl/przemysl-to/dlaczego-warto-miec-w-sobie-wiare-dziecka.html

  18. Wiesia said

    „…Tak wielu zdecydowało się ignorować Prawdę zawartą w Piśmie Świętym.

    *Dlaczego, na przykład, zaprzeczacie istnieniu 1000 lat Nowego Nieba i Ziemi?*

    To objawienie jest bardzo konkretne i Prawda widoczna jest dla wszystkich.

    Ale Moje Święte Słowo jest kwestionowane.

    Księga Apokalipsy, podobnie jak proroctwa zawarte w Księdze Daniela, zostały wam dane tylko w częściach. Wielu z was jest zdezorientowanych.

    Ale jest tak dlatego, że zawartość objawiona obydwu tym prorokom została zamknięta i ukryta aż do końca czasów.

    Tylko Ja, Jezus Chrystus, Baranek Boży, mam władzę ujawnienia zawartości dla ludzkości.

    Jak możecie utrzymywać, że wiecie wszystko o Moim Powtórnym Przyjściu, jeśli znacie jedynie części? Jeśli nie zostały one jeszcze ujawnione?..”
    http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/03/24/sprzeciw-odnosnie-mojego-powtornego-przyjscia-bedzie-zaciety/

    oraz:
    ” Jest to okres pomiędzy czasem teraz, a Dniem Mojego Sądu, który odbędzie się przy Moim Powtórnym Przyjściu, który musicie mądrze użyć, aby przygotować wasze dusze…”
    http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/03/25/nie-macie-za-wiele-czasu-zanim-ja-przyjde-aby-sadzic/

  19. Jurand said

    „przez moc Krwi Naszego Pana Jezusa Chrystusa, łamię, gromię, deptam, unicestwiam i unieważniam i anuluję moje zdrowie fizyczne, psychologiczne, biologiczne i duchowe” -?? Co to jest modlitwa o zepsucie zdrowia? Czy jakaś kpina? A może błąd w tłumaczeniu? Chyba że jakiś demon to wymyślił.

    • nola said

      Jurand, czepiasz się, anulować to co jest teraz, nie znaczy zepsuć (a może poprawić?)

  20. Gloria said

    (…)przez moc Krwi Naszego Pana Jezusa Chrystusa, łamię, gromię, deptam, unicestwiam i unieważniam i anuluję z mojego fizycznego, psychologicznego, biologicznego i duchowego bytu, wszelkie przekleństwo, które zostało rzucone na mnie, na moją rodzinę i rodzinne drzewo genealogiczne, przez jakąkolwiek osobę, spokrewnionego czy przodka poprzez okultyzm czy spirytualizm.
    – Przepraszam, ale gdzie Wy tu widzicie wpis o niszczeniu własnego zdrowia?!? Dla mnie to oznacza silne odrzucenie wszelkiego przekleństwa. To wszystko.

  21. Maria said

    Nie, ta modlitwa nie pasuje do tekstu orędzia. W orędziu jest proście módlcie się pokutujcie ofiarowujcie msze sw. A ta modlitwa brzmi jak jakieś zaklęcia wykorzystujące moc Krwi Chrystusa, Najświętszą Maryję Pannę i Św,Archaniołów.

    Św. Michale Archaniele broń nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną, Niech go Bóg pogromić raczy pokornie o to prosimy. A Ty Wodzu Niebieskich zastępów szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła, Amen.

  22. Maria said

    Na stronach Żywego Płomienia jest np. taka

    Modlitwa – Egzorcyzm

    Oczyszczające drzewo Genealogiczne.

    ( Drzewo genealogiczne –rodzinne. Odmawia się w czyjejś intencji np. syna czy męża, lub teściowej. Modlitwa oczyszcza od duchowych naleciałości całą linię rodzinną)

    Modlitwa Wstępna

    Ojcze nasz…
    Zdrowaś Mario…
    Wierzę w Boga…

    Na dużych Paciorkach.
    Chwała Ojcu…

    Na małych paciorkach
    (10x) Wieczny odpoczynek…

    Na zakończenie
    3x Chwała Ojcu…

    Całość odmawia się w ilości podwójnej na normalnym różańcu, czyli 10 x 10.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
