Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Przesłanie dotyczące Ostrzeżenia otrzymane przez Wizjonerkę SULEMA z 2012 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 Luty 2015

(Sulema urodziła się w 1954r.w Salvador  i od 30-tu lat mieszka z mężem Sabino Alas Gömez w Sherbrooke,(Quebec-Kanada) ).
Orędzie nr.135 otrzymane 28 wrzesien2012
Jezus wasz Zbawiciel         „Powiem wam, jak będzie wyglądać Oświetlenie waszego Sumienia”
Przeżegnaj się i pisz Moja Córko, przykryta Moją Drogocenną Krwią, na Uwielbienie Boga, Mojego Ojca.
Pokój z wami Moje dzieci. Dzisiaj wieczorem powiem wam, jak będzie wyglądać Oświetlenie waszego Sumienia, które jest znane jako „Ostrzeżenie”. To jest bezpośrednie działanie Boga, Oczyszczenie, pierwszy Znak dla wszystkich, że wasz obecny Czas dobiega Końca, tzn. Koniec Życia jakie było do tej pory. To Wydarzenie jest chwilowym Przeżyciem w Historii  Ludzkosci(Ap.1,7)

Będzie się słyszeć ogłuszający Hałas, potem ukaże się  jaśniejący Krzyż na Niebie (Mat.24,30). Będzie się rozciągał od Wschodu na Zachód i zapowiadał Oświetlenie waszego Sumienia. Jak tylko zobaczycie , że ściemnia się Niebo, powinniście wziąć do ręki Różaniec, uklęknąć i Modlić się, Modlić się, Modlić się, gdyż To stanie się bardzo szybko. Dzień zamieni się w Noc; jak w Fatimie Słońce będzie wibrować wokół własnej Osi i na 3 godziny zgaśnie. Nastąpi zaćmienie Księżyca i przeżyjecie Ogromne,Nadprzyrodzone Zjawiska na całej  Ziemi!   Cala Ziemia się Zatrzęsie, Ludzie będą mówić, ze nadszedł Koniec Świata. Strach jest uzależniony od wielkości Grzechu, który KAŻDY spowodował, największa Upadłość pokaże się w Sercach. Każdy doświadczy Mistycznego przeżycia, kiedy ujrzy stan swojej Duszy w Świetle Bożej Sprawiedliwości, podobnie jak Paweł z Tarsu otrzymał Łaskę, gdy został przeszyty Światłem. Paweł posłuchał Ostrzeżenia, którego Ja mu dałem, żałował i został wiernym uczniem, Apostołem  Pogan.

Kiedy nadejdzie Oświecenie, wszystko się zatrzyma, Moje Dzieci. Będziecie czuli Ogień, ale nie spali waszych ciał. Będziecie czuli wewnątrz jak i na zewnątrz. Duch Święty przyjdzie jako niebiańska Rosa Łaski i Ognia, i odmieni cały Świat.  W tym Momencie  zostaną wam ujawnione wasze Grzechy: Dobro, które żeście zostawili i nie uczynili, i Zło, które żeście popełnili. Wszystko wyjdzie na Światło dzienne, co było ukryte w Ciemnościach, i tajemne intencje wyjdą na Jaw, gdyż nic więcej nie będzie ukryte ( Lukasz 12,2). To się nie stanie, żeby Wam przysporzyć  ból, lecz bardziej z Miłości i Miłosierdzia. Będziecie cierpieć z powodu nie wyznanych grzechów podczas Spowiedzi.   Zrozumcie, dlaczego kładę na was nacisk, że musicie iść do Sakramentu przebaczenia by być gotowym? Inaczej będziecie musieli poznać ból Ognia Czyśca lub Piekła. Będziecie wszyscy widzieć, czy się to komuś podoba czy też nie.  To jest największy Znak Mojego Miłosierdzia: Dam wam wszystkim ostatnią Szansę. I w tym Momencie, każdy może się  uwolnić od wszystkich Grzechów, gdy okaże skruchę i pójdzie do Sakramentu Spowiedzi z postanowieniem poprawy, zmienieniem postępowania i swoich przyzwyczajeń, żeby nie obrażać więcej Boga. Albo nadal będzie trwał w grzechu i zginie w Przepaści, jeżeli odrzuci spotkania Mojej Osoby w Księdzu. Przebaczę wszystko, lecz musicie żałować. Zaakceptuje wasz powrót do Mojego Przenajświętszego Serca, ale musicie z własnej woli do Mnie powrócić.

Po Ostrzeżeniu nastąpi wylanie Ducha Świętego tak samo silne i potężne, jak w czasach pierwszych Zielonych Świątków ( Apogryfy 2,1-13).  Co wyjdzie na jaw, będzie tak ogromne, że od początku Świata, niczego podobnego nie było! To Wydarzenie spowoduje, że wasza Wiara wzrośnie, pomoże wam przybliżyć się do Mnie, przygotuje Ludzkość na przyjęcie Przesłania Ewangelii.

Dlaczego to Zdarzenie? Gdyż bez rozpoznania waszych grzechów nie zrozumiecie, jak bardzo jesteście ode Mnie zależni i od Mojego przebaczenia. Nie bójcie się, Moje Dzieci, kto wierzy w Boga i Moją Świętą Matkę, kto rozpozna, że to wszystko pochodzi od Boga, będzie ochroniony. Pamiętajcie, że kto jest w Mojej Łasce, nie ma się czego bać. Niczego, Moje Dzieci.      Odmawiajcie Różaniec, to jest bardzo ważne, odmawiajcie Koronkę do Miłosierdzia Bożego, gdyż z Nią są związane otrzymanie wielkich Łask. Dzisiaj wieczorem, opisałem wam jak będzie wyglądać Oświetlenie Sumienia- znane pod nazwa „Ostrzeżenie”- ale nie po to, żeby was zastraszyć i wam odebrać Pokój! Nie, Moje Dzieci, nie. Bardziej chcę wam pozwolić, przez Modlitwę, Uwielbienie i Sakramenty, was przygotować, przez to zjednoczenie Serc do Mnie, waszego Boga, w pozostaniu w Łasce i w Moim Najświętszym Sercu i  Niepokalanym Sercu Mojej Świętej Matki, Niepokalanie Poczętej, żebyście byli pewni ochrony przed wszystkimi Niebezpieczeństwami.
Przygotujcie się Moje Dzieci, gdyż wasze oczy ujrzą Zjawiska, których żadne Oko do tej pory nie widziało. Czas jest bardzo krótki. Nie bójcie się lecz cieszcie. Zanim przyjdę jako Sędzia, przyjdę wpierw jako Król Miłosierdzia dla was,Moje Dzieci Światła, do Mojej małej, wiernej Reszty, gdyż tak bardzo was kocham. Jestem blisko, nie zostawię was samych, Moi kochani. Bądźcie czujni, nie dajcie się oszukać, ” niech wasze Światło się pali „(Lukasz12,35). Kiedy ukaże się Krzyż na Niebie, będzie to Znak Mojego przyjścia w Chwale, gdyż przyjdę w Tym Znaku, ażeby przygotować na Świecie Mój Wspaniały Raj. To będą Drzwi, które otworzą Grób, w którym leży Ludzkość, żeby Ją wprowadzić do Raju Bożej Woli.W tym samym momencie powstanie okropny strach i wielki ból dla tych, którzy nie przyjęli za wczasu Moich Orędzi i Mojej Matki. Będzie za późno dla tych, którzy nie są w stanie Łaski, żeby żałować, nawrócić się i pokutować.

Narody Ziemi, Módlcie się do Boga, gdyż On przychodzi. Nabierzcie odwagi, nie bójcie się, gdyż patrzcie, wasz Bóg przychodzi! Kiedy najmniej się tego spodziewacie. Ostrzeżenie przyjdzie, bądźcie tego pewni. Potem zobaczycie Mój Krzyż na Niebie.
Co Mówię, tak będzie.
Bądźcie błogosławieni w Imię Ojca, w Imię Syna i w Imię Ducha Świętego.Amen. Alleluja.

Tłumaczyła: Magda

Odpowiedzi: 109 to “Przesłanie dotyczące Ostrzeżenia otrzymane przez Wizjonerkę SULEMA z 2012 r.”

  1. Nn said

    • szafirek said

      „Śmiało idż do Pana Jezusa,
      bo On takiej duszy potrzebuje,
      co by nic nie miała,
      aby On dał jej wszystko,
      co by nic nie mogła,
      aby wszystko mogła w Nim,
      bo w słabości naszej najlepiej sie Jego moc objawia.”

      Duszo Chrystusowa, uświęć mnie.
      Ciało Chrystusowe, zbaw mnie,
      Krwi Chrystusowa, napój mnie.
      Wodo z boku Chrystusowego, obmyj mnie.
      Męko Chrystusowa, pokrzep mnie.
      O dobry Jezu, wysłuchaj mnie.
      W ranach swoich ukryj mnie.
      Nie dopuść mi oddalić się od Ciebie.
      Od złego ducha broń mnie.
      W godzinę śmierci wezwij mnie.
      I każ mi przyjść do siebie,
      Abym z świętymi Twymi chwalił Cię,
      Na wieki wieków. Amen.

  2. Bogna said

    http://grzegorzbraun2015.pl

    • Anna said

      Kliknij Tutaj i pobierz i wydrukuj listę
      Pamiętaj, aby dokładnie wypełnić wszystkie pola, zgodnie z informacjami zawartymi w dowodzie osobistym. Pamiętaj również o drugim imieniu i podpisie!

      WYPEŁNIONE KARTY PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

      Komitet wyborczy Grzegorza Brauna
      ul. Marszałkowska 80
      00-517 Warszawa
      (ADRES TYLKO DO WYSYŁANIA PODPISÓW)

  3. ENDRJU GOLARA said

    PATRZTA

  4. Wiesia said

    27.01.2015, 14:35 – ALBO MNIE KOCHACIE POZOSTAJĄC W ZGODZIE Z MOIM SŁOWEM ALBO NIE KOCHACIE MNIE WCALE
    Moja szczerze umiłowana córko, rozsądek nie będzie odgrywał żadnej roli w umysłach tych, którzy zawzięcie będą odrzucali Święte Słowo Boga, a także tych, którzy, tak czy inaczej, będą przeciwko Mnie oraz tych, którzy nie w pełni pozostają wierni Słowu.

    Tylko wtedy możecie powiedzieć, że jesteście Moi, gdy jesteście ze Mną jak jedno ciało – nie tylko częściowo.
    Nie możecie powiedzieć, że Mnie kochacie tylko częścią siebie. Albo Mnie kochacie pozostając w zgodzie z Moim Słowem albo nie kochacie Mnie wcale.

    Kiedy Mnie zdradzicie, będziecie tłumaczyć przyczyny swojej zdrady przyjętymi przez siebie kłamstwami o tym Kim Ja Jestem, Czym Ja Jestem i Co powiedziałem.

    Zrobicie po prostu tak, jak zrobili wasi przodkowie, odrzucicie Mnie i będziecie preparować fałszywe oskarżenia przeciwko Mnie.

    *Wykorzystacie Moje Słowo dając do niego swoją własną interpretację, a następnie oskarżycie sprawiedliwych o brak miłosierdzia.*

    Ubiczujecie Mnie przez zdradę Mojego Ciała i będziecie zadawali straszny ból i cierpienie tym, których będziecie oskarżali o herezję w Moje Święte Imię.

    Rozsądek zostanie odrzucony, gdy będziecie szukać wszelkich pretekstów, by podążać ścieżką w kierunku przeciwnym do tego, który został wyryty dla was przez Moją Śmierć na Krzyżu.

    Szatan jest wielkim oskarżycielem dzieci Bożych i jeśli jest obecny w duszach tych, których zaatakuje, dopuści się każdego oskarżenia przeciw dzieciom Bożym w celu wyszydzenia Mojego Słowa.
    Będzie was oszukiwał, byście pozostawali nieświadomi Miłości, jaką Bóg ma dla was.

    Zniszczy on każdą odrobinę wiary jaką posiadacie, jeśli się jemu poddacie. Wykorzysta waszą wolną wolę – prawo otrzymane od Boga – i sprawi, że uwierzycie, że możecie żyć bez Boga.
    Wasz Jezus

  5. Dana said

    Ktoś podburza górników do bijatyki.Chyba potrzebne są ofiary śmiertelne.Tylko po co ?

    • halina said

      albo drugi majdan .

    • Dana said

      Może ktoś wyjaśni jak odejście jednego pan ze spółki , uszczęśliwi kilka tysięcy górników.

      • halina said

        Trzeba by nastała sprawiedliwość w wynagrodzeniach .
        Dotąd dokąd będzie sie niedouczonym karierowiczom wydawało
        że są z lepszej gliny ulepieni
        i ze maja prawo do zajmowania tego stołka władzy i pasożytować na narodzie korzystając z uprzywilejowania ,
        tylko dlatego że kolesiostwo tak zadecydowało
        i dało moznośc drenażu pieniądza dla swoich prywatnych i egoistycznych celów ………
        dotąd nie będzie dobrze w Polsce .
        I zawsze będzie zryw do walki
        o prawde sprawiedliwośc poszanowanie .
        O prawo do godnego zycia
        do którego ma każdy prawo .
        Tylko niedouczonym sie wydaje
        że są z innej gliny ulepieni
        i wydaje sie im że ma byc tak jak oni chca
        aby było , bo to dobre dla ich egoizmu i pychy .

        Dobre jest tylko to
        co z Bozych praw wypływa
        bo to
        sprawiedliwośc prawda pomoc wzajemna wspólpraca poszanowanie uwzględnienie wszystkich potrzeb tak by każdy miał dogodne warunki do pełnienia woli Boga .

        Dokąd to nie będzie wziete pod rozwagę
        to wciąż będziemy walczyć i walczyć
        tylko nie bedzie nam nic z tego wychodziło ,
        bo to nie będzie to co chcielismy osiągnać .
        I zawsze będziemy wykorzystywani przez karierowiczów
        którzy będa sie uwłaszczać na tym co wypracuje naród .

        Tylko Chrystus Król może zbudować taką społecznośc w której jest wszystko na swoim miejscu .
        Czy damy Mu szanse to uczynić ?????

        Królem Polski jest
        Mateńka Maryja Królowa Polski z woli Boga
        i z wyboru narodu i człowieka króla polski .
        Królem Polski jest Jezus Chrystus Król z woli Boga
        i z wyboru narodu .

        Czy będzie Im z kim współpracować na najwyższym szczeblu władzy państwa i kościoła ???

        Chryste Królu i Mateńko Królowo
        proszę nie pozostawiajcie narodu Polskiego na pożarcie szatanowi .

        Naród Polski nie ma przewodników duchowych episkopatu
        i władzy w rządzie którzy dbaliby o interesy narodu i godnie go reprezentowali .
        Naród Polski nie ma przyjaciół wśród świata .

        Jest jak wojsko bez dowódcy ,
        jak naród bez rządu .
        Proszę zajmijcie tron Króla Polski i Królowej Polski
        i poprowadzcie Wy wszystkie sprawy narodu Polskiego rozmodlonego i pielgrzymujacego .
        Ten naród chce wraz z Wami podążać do celu
        wyznaczonego przez Boga Ojca .
        Proszę prowadźcie nas na chwałe i radość Boga w Trójcy św .
        By w Waszym działaniu będąc
        zdołał dać Bogu Ojcu to co On chce otrzymać
        od człowieka żyjącego wśród świata .
        Proszę prowadźcie
        by mogło budować sie Królestwo Miłości .
        Chcemy to budować ,
        chcemy z Wami współpracować .
        Niechaj zniknie wszystko to co przeszkadza
        nam w podążaniu Bożą drogą do Bożego celu .
        Niechaj pełni sie wola Serc Waszych .
        Niechaj wznieca sie pożar miłości Waszych Serc .
        By wszystkie serca zapłonęły miłoscią do Boga ,
        tą która płonie w Waszych Sercach ,
        tą która jest potrzebna do prawidłowej współpracy z Bogiem .
        Niechaj Duch św
        wypełni oswieci pouczy i dopomoże zamienić w czyn
        każde Wasze wskazanie życzenie oczekiwanie
        by stało sie rzeczywistością .
        Proszę niechaj buduje sie rzeczywistość
        kształtowana i formowana przez Mateńkę Maryje i Boga w Trójcy św .
        Niechaj zniknie wszystko to co wprowadził i spowodował szatan ,
        by nikt i nic nie porzeszkadzało nam
        w pełnieniu woli Serc Waszych
        w pracy dla radości i chwały Boga .

  6. Andrzej said

    07.02.2015 Konwencja Programowa PiS
    Andrzej Duda prezydentem

    https://www.facebook.com/andrzejduda/app_142371818162?ref=page_internal

    Słowa które padają ma konwencji:
    „Człowiek bez Jezusa w sercu jest zawsze na straconej pozycji”

    • Józef Piotr said

      Ale !!!!!!
      W swoim wystąpieniu pan DUDA nie wspomniał , wytykając tylko niektóre wady wielkiego SZCZY , na przykład : o Obiecanej Usraelowi sprzedaży LASÓW POLSKICH !!
      Obiecanej już w 2010 roku. o czym doniosły media na pdstawie dokumentów Amerykańskich.
      To mnie bardzo niepokoi

      • Dzieckonmp said

        Nie można o wszystkim mówić bo widzisz jak media głównego ścieku czekają żeby coś powiedział i od razu chcą wyprowadzić atak. Lepiej mało mówić. Mamy 25 lat nowych rządów. W tym 23 lata rządzi ubecja a tylko 2 lata były polskie rządy i to trwały w koalicji z ubekami bo inaczej nie dało się stworzyć rządu..

    • jamek said

  7. Dana said

    Przybywa kandydatów na Prezydenta.Muzycy też chcą zmieniać Polskę poprzez kulturę muzykę i śpiew.

    • halina said

      A kto z nich chce współpracować z Chrystusem Królem
      jako z Prawowitym Królem Polski i Mateńką Królową .
      Który chce podporządkować
      sie Ich woli by stać sie narzędziem w Ich rękach
      do czynienia tego co Im potrzebne jest
      do realizacji Ich planów wyciągania narodu Polskiego i swiata całego
      z tej pułapki w której zamknął podstepem i klamstwem szatan ?
      W tym czasie właśnie to jest najważniejsze
      by reprezentant narodu Polskiego
      prawidłowo współpracował z Chrystusem Królem.
      By czynił to co potrzebne jest Mu do realizacji Jego planów i zamiarów jakie ma względem narodu Polskiego ….
      Bo to On jest Królem ,
      tylko żaden nie chce z Nim współpracować ,
      bo mysli że odniesie sukcesy według swojej wizji i
      jeżeli będzie realizował plany niby to swoje ,
      a w gruncie rzeczy będą to plany szatana .

      Gdy odda człowiek wolną wolę Chrystusowi Królowi
      i da Mu szanse decydowania o losie i przyszłości narodu ,
      to wówczas odetnie szanse ingerencji szatana w sprawy człowieka .
      Bo to nie człowiek będzie decydował tylko Chrystus Król .
      I wtedy szatan
      nie będzie mógł manipulować człowiekiem
      po to by podjął decyzje która służy jego planom
      bo prawo decydowania będzie w ręku Chrystusa Króla .
      Tylko Jezus Chrystus będzie prowadził swoje sprawy według swojego planu , .
      I to On Król będzie budował swoje Królestwo.
      Będzie prowadził człowieka i swiat Bozymi drogami do Bożego celu . By radośc i szczęście było wielkie w Niebie i na ziemii.
      By wszystko dostosowywało sie do życzeń i oczekiwań Boga Ojca . By w działaniu Chrystusa Króla człowiek dawałBogu Ojcu to co On chce otrzymać od człowieka żyjącego wsród swiata .

      Do tej pory człowiek sam trudził sie z zbudowaniem wśród swiata cywilizacji w której wszyscy będą szczęsliwi .
      Ale nic mu z tego nie wyszło przez te 6000 lat ,
      bo cały czas wykorzystywał go przeklęty szatan
      by zainteresowa łsie jego wizją i odciąghał go podstępem od osiągania Bożego celu .

      Kiedy wejdzie człowiek na drogę prawidłowej współpracy z Bogiem w Trójcy sw .

      • Józef Piotr said

        Halinko ! Na razie NIKTO

      • aleks said

        Co to znaczy – nikt? Jeden jest – to Grzegorz Braun. On śmiało o tym mówi! I dlatego jest najlepszym kandydatem na prezydenta.

        • Aneta said

          I jako jedyny otwarcie mówi o planach masonerii co do naszego kraju. A Pan DUDA ostrożnie nie dotyka trudnych tematów. Pan Jarosław Kaczyński od czasu Smoleńska też porusza tylko takie tematy, na które wróg pozwoli.

        • Miriam said

          zrozumcie -oni wszystko wiedzą i dlatego nie chcą ujawniać Bożych planów wobec naszej Ojczyzny.
          Nam pozostaje się tylko modlić i prosić Boga ,aby wykonała się JEGO WOLA

        • Gloria said

          Pan Grzegorz Braun jako jedyny otwarcie mówi o potrzebie Intronizacji Chrystusa Króla w Polsce. Myślę, że jest to dobry kandydat na prezydenta, który nie tylko zan doskonałą sytuację Polski, ale także wie co dla naszej Ojczyzny w obecnej chwili jest najbardziej potrzebne. Przed wyborami niektórzy kandydaci sie „poprawiaja” lub „nawracają” aby tylko zdobyć upragniony głos.

        • teresa said

          Braun to tysiacletnia historia Polski to duch Narodu- nie majaczy nie obiecuje stoi w prawdzie Jesli sie okaze ze juz czas wygra!, a z nim Polska jesli czas tylko na polgwizdka wygra Duda, a co nie daj Boze, czas dalszej pokuty wygra Komorowski – od powietrza moru i komarow zatrutych uchowaj nas Boze

        • Magda said

          Wszyscy na poczatku duzo obiecuja ale jak tylko dorwa sie do wladzy to obiednice sa spuszczane z woda w Toalecie, bo tyle byly warte. Wybierajmy Tych, ktorzy zbyt wiele nie obiecuja bo czasami moga wiecej zdzialac jak Ci, ktorzy duzo mowia, potem nic nie robia. Zacytuje Kogos, kto juz jest i wkrotce bedzie:…” a Polakom, dane jest tylko prawo raz na cztery lata zamienic jedne wybrudzone rekawiczki na inne juz wyprane, bez wgladu i prawa decydowania o tym jakie rece de facto zakladaja i naprawde Polska rzadza.”…

  8. Bogna said

    Szanowni i Drodzy Państwo, Przyjaciele-Elektorzy,

    Bardzo dziękuję za wyrazy poparcia, deklaracje współpracy, a zwłaszcza obietnice modlitwy, jakich wiele otrzymuję od Was w ostatnich dniach. Serdeczne Bóg zapłać!

    Aby pokonać niebezpieczeństwa stojące na naszej drodze – trzeba najpierw nazywać je po imieniu. Czas owijania w bawełnę już się skończył. Rad jestem, że dzieląc się spostrzeżeniami nt. sprawy polskiej w historii i współczesności, nie reprodukując demokratycznego frazesu, zasłużyłem na Waszą życzliwość. Domyślam się jednak, że mandat Waszego zaufania zawdzięczam nie tylko takim dyskursywnym formom mojej działalności – ale również praktycznemu testowaniu post-peerelowskiej rzeczywistości, w interaktywnym kontakcie z rozmaitymi organami post-peerelowskiej władzy. To „rozpoznanie bojem” mamy teraz wspólnie kontynuować.

    Niezależnie od tego, jak w szczegółach możemy różnić się w poglądach na pożądany kształt ustrojowy naszego państwa – najpierw musi to państwo w ogóle istnieć. Abyśmy się mogli spierać o to, jak najlepiej służyć Polsce – musimy Ją najpierw zachować. A to w aktualnym stanie rzeczy wcale nie jest takie oczywiste. Zarówno układ sił międzynarodowych, ze strony których jak zwykle nie ma i nie będzie zgody na suwerenną Polskę, jak i postępująca autokompromitacja i autodemaskacja zdradzieckiego układu na wewnętrznej scenie politycznej – to wszystko domaga się naszego jednoznacznego opowiedzenia się i naszej wytężonej pracy.

    Tymczasem bowiem kolejna wojna o nowy porządek świata już trwa (jej pierwszym krwawym aktem był zamach 10 kwietnia 2010 r.). Nie daj Bóg, by po jej zakończeniu na mapie miało zabraknąć Wielkiej Polski. A przecież Ona pod przewodem zdrajców i kondotierów cudzej sprawy ani wielka, ani nawet średnia nie będzie. Nie wolno nam zadowalać się namiastkami, ersatzami, „wyrobami polskopodobnymi”. Nie wolno nam kapitulować przed „duchem czasów” i mniemaną „koniecznością historyczną” – ponieważ to Bóg jest jedynym Panem historii. A jak On dopuści – to i z kija wypuści.

    Aby jednak w ogóle wziąć udział w rozgrywce politycznej, w której chcecie mnie widzieć – najpierw trzeba spełnić wstępne, niełatwe warunki. Od Was zależeć będzie zapewnienie naszej kampanii realnych podstaw materialnych,.a przede wszystkim samej możliwości startu, co wymaga wszak zebrania niebagatelnej liczby podpisów – i to z niemałą górką, bo przecież liczyć się trzeba z próbami kwestionowania ważności Waszego poparcia.

    Niezależnie od tego, ile czasu da nam system, który chcemy obalić – i tak zawsze będzie go mało. Dlatego akcja wyborcza powinna zacząć się niezwłocznie po ogłoszeniu urzędowych terminów przez ludzi, których chcemy wszak odsunąć od dalszego wpływu na sprawy publiczne.

    Wiem, że wielu z Was ma już gotowe plany działania. Koordynujcie je, proszę, z Komitetem Wyborczym, na czele którego stanie Wiktor Węgrzyn, zasłużony inicjator i niestrudzony komandor Rajdu Katyńskiego.

    A na dobry początek proszę Was Wszystkich najusilniej o przyłączenie się do Krucjaty Różańcowej za Ojczyznę – to mała rzecz: jeden dziesiątek każdego dnia. Kto może, niech da więcej – to dobro się nigdy nie zmarnuje.

    Z poważaniem,
    Grzegorz Braun

  9. Dana said

    Cytat z „Dzienniczka” nr 1760

    + Konferencja o walce duchowej

    – Córko Moja, chcę cię pouczyć o walce duchowej. Nigdy nie ufaj sobie, ale całkowicie zdaj się na wolę Moją. W opuszczeniu, ciemności i różnych wątpliwościach uciekaj się do Mnie i do kierownika swego, on ci odpowie zawsze w Moim imieniu. Nie wchodź w targ z żadną pokusą, zaraz zamykaj się w sercu Moim, a przy pierwszej sposobności odkryj ją przed spowiednikiem. Miłość własną postaw na ostatnim miejscu, aby nie kaziła uczynków twoich. Z wielką cierpliwością znoś sama siebie. Nie zaniedbuj umartwień wewnętrznych. Zdanie przełożonych i spowiednika zawsze usprawiedliwiaj w sobie. Uciekaj od szemrzących jak od zarazy. (120) Niech wszyscy postępują, jak im się podoba, ty postępuj tak, jak żądam od ciebie. Zachowuj jak najwierniej regułę. Po doznanych przykrościach myśl, co byś mogła uczynić dobrego dla osoby, która ci cierpienie zadała. Nie wylewaj się na zewnątrz. Milcz, kiedy cię upominają; nie pytaj o zdanie wszystkich, ale swego kierownika; przed nim bądź szczera i prosta jak dziecko. Nie zniechęcaj się niewdzięcznością. Nie badaj ciekawie dróg, którymi cię prowadzę; gdy znudzenie i zniechęcenie zakołacze do twego serca, uciekaj sama od siebie i kryj się w sercu Moim. Nie lękaj się walki, sama odwaga często odstrasza pokusy – i nie śmią na nas uderzać. Walcz zawsze z tym głębokim przekonaniem, że Ja jestem przy tobie. Nie kieruj się uczuciem, bo ono nie zawsze jest w twej mocy, ale cała zasługa w woli się mieści. Bądź zawsze zależna w rzeczach najdrobniejszych od przełożonych. Nie łudzę cię pokojem (121) i pociechami, ale gotuj się do wielkich walk. Wiedz o tym, że jesteś obecnie na scenie, gdzie ci się przypatruje ziemia i niebo całe, walcz jako rycerz, abym cię mógł nagradzać; nie lękaj się zbytecznie, bo nie jesteś sama.

  10. Bogna said

    AKTUALNOŚCI > Oświadczenie Grzegorza Brauna – kandydata na Prezydenta Polski

    Szanowni i Drodzy Państwo – Członkowie i Sympatycy Społecznego Komitetu poparcia kandydatury niżej podpisanego w wyborach prezydenckich AD 2015,

    Dziękuję za wyrazy poparcia i solidarności, jakich wiele otrzymuję zwłaszcza w ostatnich dniach. Naglące wiadomości od Was docierają do mnie za Atlantykiem – gdzie na zaproszenie naszych rodaków z Kanady i Stanów Zjednoczonych mam nie tak częstą ostatnio w kraju okazję prezentować efekty moich prac filmowych, a także dzielić się refleksją natury historyczno-politycznej. Nie mogąc zatem dziś osobiście uścisnąć Waszych dłoni – drogą listowną dziękuję za wyrażoną w tak szczególny sposób pozytywną ocenę mojej dotychczasowej aktywności publicznej. W istocie nie chodzi tu jednak ani o mnie – ani, z całym szacunkiem, o Was. Chodzi o tysiącletnie państwo i naród polski, których losy ważą się dziś po raz kolejny. Dlatego Wasz projekt traktuję z należytą powagą, Waszą propozycję przyjmuję jako zaszczyt – i niniejszym oddaję się w tej sprawie do Waszej dyspozycji.

    Nie jestem demokratą – wiecie o tym dobrze. A jednak jako polski państwowiec gotów jestem wraz z Wami podjąć próbę, być może ostatnią, wykorzystania demokratycznej procedury do wywarcia istotnego wpływu na rzeczywistość polityczną w naszej ojczyźnie. Państwo polskie pozostaje bowiem zawsze najlepszym, choć nigdy nie doskonałym narzędziem zabezpieczenia wolności i pomyślności Polaków. A dziś właśnie sama możliwość i potrzeba istnienia niepodległej Polski jest tak powszechnie kwestionowana – i to zarówno przez dobrze znanych nieprzyjaciół zewnętrznych, czy słabiej rozpoznanych wrogów wewnętrznych, ale także – o zgrozo – przez tych spośród nas, którzy ostatecznie upadli na duchu. Najwyższy czas powiedzieć jasno: istnienie suwerennego państwa polskiego jest nie tylko możliwe, ale i konieczne – jeśli na naszym terytorium ocalona ma zostać cywilizacja łacińska, do której marnotrawnych synów (resp. córek) mimo wszystko się zaliczamy.

    Działaniom podejmowanym w najbliższym czasie dawać powinna właściwą perspektywę zbliżająca się wielkimi krokami 1050. rocznica Chrztu Polski. Jeśli chcemy przenieść w przyszłość to święte i piękne dziedzictwo – nie możemy ignorować palącej potrzeby przywrócenia Polakom utraconych, rozkradzionych i zapomnianych skarbów naszej cywilizacji – tej cywilizacji, która potęgą Korony Polskiej promieniowała na okoliczne narody i całą Europę Środkową. Jeśli Polacy mają wypełnić swą misję dziejową, trzeba przywrócić im przede wszystkim wolność (nie mylić ze „swobodami” gwarantowanymi w Eurokołchozie) – i to zarówno w sferze gospodarczej, jak i politycznej, czy kulturalnej. Musimy wyegzekwować prawo bycia gospodarzami we własnym kraju – czego wszak nie będzie bez zabezpieczenia życia, rodziny, własności. Tylko one stanowić mogą trwały punkt oparcia w walce z monopolistycznym przymusem, z nieuczciwą konkurencją, ze zmowami kartelowymi – niezależnie od tego, czy inicjowanymi przez rodzime, czy obce rządy, korporacje, służby, mafie, czy loże.

    Jestem w tej walce z Wami – i liczę, że Wy dalej będziecie ze mną.

    Z poważaniem,
    Grzegorz Braun

    Steubenville, Ohio, 24 stycznia 2015

    • Tomasz said

      Interesujące ale mój głos ma Andrzej Duda

      • Dzieckonmp said

        Mój tez. Żadne dzielenie głosów moich.

        • rafael said

          Święta prawda, szkoda dzielić głosy, każdy logicznie myślący wie, że do drugiej tury wejdą dwie osoby. Daj Boże, by Pan Duda wygrał!!!1

        • obserwator said

          że jak??? że … każdy logicznie myślący wie, że do drugiej tury wejdą dwie osoby?!🙂 a – z całym szacunkiem – jakaż to LOGIKA to GWARANTUJE? ta „ziemska logika”?!🙂

          ja już ją DAWNO OLAŁEM, więc powiem Ci tylko tyle, że ŻADNEJ DRUGIEJ TURY NE BĘDZIE – NAWET PIERWSZEJ NIE BĘDZIE, i co Ty na to?🙂 ZAKŁAD o…. no niech będzie o tzw. „FLASZKĘ”?!🙂
          żeby nie była to zwykła czyściocha, to już teraz możesz iść i kupić mi „dżony-łolkiera”, bo już przegrałeś, a znajdę Cie i wyegzekwuję🙂

          jest jeszcze ktoś chętny do założenia się, że do tych oczekiwanych, tzw. „wyborów” TO WSZYSTKO PIER….dyk….NIE, a ZBRODNICZE SZCZURY będą w PO-płochu opuszczały Polskę???🙂

        • Dzieckonmp said

          Takiego koryta nikt nie opuści. Zabija nawet tysiąc osób aby nadal przy nim być. Zgodzę się tylko z tym że drugiej tury może nie być bo dla nich musi Komoruski wygrać aby trwać przy tym korycie. Innej opcji oni nie posiadają i poświecą dla niej wszystko aby tak było. Dokonają wszelkich szwindli łącznie z morderstwami a koryta nie opuszczą.

        • aleks said

          Obawiam się, że „obserwator” ma rację. Było już w jakimś orędziu, że „one” będę spierdzielać z Polski! Co może to spowodować? Do górników znów strzelano! Chyba coś musi się wydarzyć!

        • ENDRJU GOLARA said

          jak można podzielić jeden głos?

        • Pro Publico Bono said

          Masz rację Adminie, żadne dzielenie głosów.
          Na ten temat bardzo interesująca wypowiedz prof. Andrzeja Nowaka, publikowana na interia360.pl Przekonuje, że wygrana powinna być osiągnięta wyłącznie w pierwszej turze wyborów. Pamiętam postawę Adrzeja Dudy, jego wypowiedzi, jego postawę 10 kwietnia. Sprzeciwił się udostępnieniu gabinetu Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Zażądał na pismie potwierdzenia, że Prezydent zginął. Narobił im wtedy sporego zamieszania.
          Bardzo cenię Pana Grzegorza Brauna za Jego postawę, walkę o Polskę, ale bez cudu nie ma szans. Już wielokrotnie wspominałam, że prosiłam wiele osób o włączenie się w Krucjatę Różańcową za Ojczyznę. To powinien być priorytet, tym bardziej, że wołał o to taki Autorytet jak Ks. Stanisław Małkowski, drugi niedoszły ks. Jerzy Popiełuszko. Nadaremnie wołałam. Wszyscy mają inne zobowiązania modlitewne. Moi dziatkowie walczyli w Powstaniach Śląskich, wojnie 1920 r. nie wiem czy ze względu na przeszłość inaczej widzę pewne zdarzenia. Niewątpliwie jednak Ojczyzna, Intronizacja powinny mieć pierwszeństwo, chodzi o przyszłość naszych pokoleń.
          Adminie Bogu niech będą dzięki za Twoją pracę.
          Chrystus Królem

        • Pro Publico Bono said

          oczywiście dziadkowie🙂

      • szach said

        a ja się zastanawiam. Myślę,że G.Braun byłby gotowy dokonać Intronizacji P.J.Króla Polski. Poza tym, nie wstydzi się chrześcijańskiego pozdrowienia . Muszę to jeszcze przemyśleć .

        • czytający said

          zgadzam się

        • rafael said

          Jest sympatyczny i byłby najlepszym Prezydentem, ale niestety nie ma szans, Do drugiej tury przejdzie niestety komoruski i Duda,, miejmy nadzieje, że Pan Duda wygra

        • aleks said

          Juz pisałem wyzej, tylko G. Braun mówi oficjalnie o Intronizacji. Dlatego wg mnie, jest on najlepszy na prezydenta. Żadni tam „przebojowi” muzycy!

    • MamOczy said

      Ja na niego oddam głos w drugiej na Dudę o ile będzie .

      • bozena2 said

        Ja jestem za p. Dudą, nie potrzeba nam dzielić, lecz iść z najsilniejszym a potem się zobaczy. Prawo i Sprawiedliwość ta nazwa zaczerpnięta z Biblii.

        • Dzieckonmp said

          Jak ja sympatię się ma do Grzegorza i startując ma inny cel dotrzeć do większej liczby Polaków. Ale nie ma na celu wygrać bo wie że nie da radę w tym momencie. Wygrać ma Duda choć jak niżej pisałem mafia na to nie pozwoli, nie odda koryta,zamorduje nawet tysiące osób. Dlatego musimy ławą iść wszyscy razem na Dudę.

        • Kasia1 said

          tak,ja za p Dudą.-na niego oddam głos.

        • ENDRJU GOLARA said

          a o kradzieży pieniędzy na podróże przez hofmana też tam jest napisane?

        • Dzieckonmp said

          postawa Leminga który wszystko łyka z mediów głównego ścieku. Sam nic nie pomyśli ani nie zbada jaka prawda. Nie gniewaj sie że tak prosto z mostu ale potrzebny Ci wstrząs. Może to co napisałem będzie tym wstrząsem. Czytaj ludzi mądrych a nie dzieci resortowych.

        • Moher said

          Nie wiem czy to prawda ale coś mi się obiło o uszy i w związku z tym mam pytanie :
          Czy Pan Duda nie popiera czasem wysłania Polskich żołnierzy na Ukrainę. A może popiera zbrojenie przez nas nowej neobanderowskiej władzy w Kijowie?

        • Dzieckonmp said

          Tak mówiła Olejnik. Dziecko resortowe. Uważasz że warto takiej dziennikarce zaufać??
          Jesli tak uważasz już jesteś ich.Już Cię mają.

        • szach said

          No nie wiem, czy p. Braun nie ma szansy ? A pamiętacie Tymińskiego ? Wielu ogłupionych nie zagłosuje na Dudę, bo z PiS.

        • Gloria said

          Skoro masoneria przeniknęla do Kościoła Katolickiego, to myślicie, że nie ma jej w PIS-ie?!?
          Polsce potrzebny jest kandydat nie związany z żadną partia, czysty, którego nie można niczym zastraszac.
          Myślę, że Pan Grzegorz Braun to wielki Patriota.
          Polaków jak zwykle pociągają wielkie słowa a nie wielkie charaktery.

        • Dzieckonmp said

          kandydat nie związany z żadna partia to najgorszy Prezydent gdyż nie ma żadnej siły ani wsparcia. Pomyslcie to klęska dla Polski.

      • As said

        Grzegorz Braun to jedyny kandydat, na którego moim zdaniem można zagłosować z czystym sumieniem. Nie wygra? trudno, wolę spokojnie spać ze świadomością, że swój głos oddałem w końcu za kimś, a nie wybierając mniejsze zło, jakim jest PiS.

        • Dzieckonmp said

          A kto Ci powiedział że PIS to ZŁO. Ja słyszałem że mówi to PO i SLD oraz WSI.
          Dajesz posłuch tej mafii??
          Dziwię sie że tak łatwo łykacie to co oni mówią.

        • As said

          Nie mówię, że zło, tylko mniejsze zło. PiS wciąż dostawało moje głosy, bo z tej bandy złodziei są mi jednak bliżsi ideowo. W strukturach siedzą tam jednak tacy sami ludzie jak w PO, w najważniejszych sprawach siedzą cicho, jak np. wyprzedaż lasów państwowych, z drugiej strony drą ryja kiedy media wywołają kolejną „aferę”, tańczą jak im zagrają Szechter z Lisem. Są tak samo zależni od Izraela jak reszta, słyszałeś, żeby kiedyś powiedzieli złe słowo na to państwo?. Wojna za pasem, krach finansowy już wygląda zza rogu, więc nie mam zamiaru już kalkulować i wybierać PiS, bo „mają szansę”. Z czystym sumieniem Adminie, czy uważasz, że Duda jest lepszym kandydatem niż Braun? jeśli tak, w porządku, głosuj na Dudę, ale jeśli nie jest, to dlaczego masz zamiar zagłosować na Niego, skoro po pierwsze: i tak wszystko w Opatrzności, po drugie: świat i tak jest już na krawędzi? uważasz, że to czas na kalkulację?

        • Dzieckonmp said

          Pytałeś czy słyszałem żeby kiedyś powiedzieli złe słowo na panstwo Izrael.
          Ja uważam że polityk który takie źle słowa publicznie mówi jest GŁUPI.
          Nie na tym polega polityka żeby krzyczeć złe słowa na inne państwa. Krzycząc pozbawia się szansy aby móc decydować. Ma się mało mówić k, krzyczeć a robić. Krzykacze są zawsze nasyłani przez mafię rządzącą, czyli przeciwnika.

        • szach said

          As@. A kto broni lasów jak nie PiS ? A kto broni rolników ? A kto usiłuje bronić Polski przed GMO ? Mówienie, że w PiS są tacy sami ludzie jak w PO i PSL, to tak , jakbyś powiedział, że na trybunach Koloseum byli tacy sami ludzie jak na arenie /rozszarpywani przez lwy/. Jak można twierdzić, że bycie w partii mającej poklask i stanowiska jest tym samym, co trwanie po stronie ośmieszanych, pogardzanych i zwalnianych . Niby i to ludzie z krwi i kości, i tamto ludzie z krwi i kości. Ale ,tacy sami ?

        • Dzieckonmp said

          Własnie niektórzy i katów i ofiary traktują równo jak g..wno. A wszystko dlatego że ciągle mimo apeli karmią się propagandą z mediów głównego ścieku. Przykre to ale cóż poradzić pokazujemy że sami przyczyniamy się do niszczenia co polskie, umożliwiamy panowanie wrogom polskim przez rozbicie, przez indywidualne pomysły.

        • As said

          Nie odniosłeś się do całości mojego komentarza, nie odpowiedziałeś też na pytanie, który z kandydatów jest lepszy.
          W życiu trzeba przynajmniej starać się być bezkompromisowym, bo celem życia nie jest szansa na decydowanie w Państwie, tylko zbawienie. W moim odczuciu teraz jest szansa, żeby zachować się bezkompromisowo i zagłosować na człowieka z zewnątrz, człowieka można by rzec, od nas. Na pewno głosując na Brauna będę miał czystsze sumienie, a to cena, którą mogę zapłacić nawet za kolejne lata kradzieży mojego majątku, bo nie to w życiu najważniejsze.

        • Dzieckonmp said

          Mówisz że nie to w życiu najważniejsze. Uważasz że nie warto było walczyć w czasie wojny o Polskę. Bohaterowie którzy zginęli niepotrzebnie walczyli o to aby właśnie Ty mógł teraz żyć w Polsce. Pisze że tak uważasz bo napisałeś że „to cena którąs możesz zapłacić nawet za kolejne lata kradzieży”. Jednym słowem masz gdzieś swoje dzieci i wnuki, nnie martwisz się o ich przyszłość, jest Ci obojętny fakt że będą niewolnikami harując na spłatę długów zaciągniętych przez tych którzy pożyczają aby ukraść dla siebie.
          Na pierwsze pytanie- który kandydat jest lepszy. Nie ma lepszych i gorszych kandydatów po prawej stronie. JEST JEDEN KANDYDAT. Zapamiętaj zawsze ma jest jeden kandydat.To nie jest zabawa na planszy przez dzieci. To jest walka o Polskę. Kandydat nie musi być najlepszy, czy najpiękniejszy. Kandydat ma prowadzić się moralnie, mieć wiedzę i doświadczenie oraz zmysł polityczny. Na prawicy nie ma lepszego kandydata spełniającego te warunki od Dudy. Sam Prezydent nie naprawi Polski. Musi mieć do tego armię ludzi, setki tysięcy. W Polsce problemem nie jest Duda tylko MY, którzy nie chcemy być armią walcząca o lepsza Polskę. My uważamy się za wierzących, patriotów, pragnących dobra i sprawiedliwości a tak faktycznie całkowite ZERO czynimy. Nic nie robimy. My jesteśmy winni a nie Lech czy Jarosław czy Duda.Czy nalezymy do jakiś struktur, obojętnie społecznych, politycznych?? NIE. Przez to że nigdzie się nie udzielamy nawet najsilniejsza partia jaką jest PIS nie jest w stanie upilnować rzetelności wyborów. Nie jest w stanie bo brak ludzi.My tylko potrafimy narzekać i krytykowac tych co mimo tylu przeciwności próbują zawalczyć o Polskę. jesteśmy plemieniem żmijowym. W jedności siła nie w rozproszeniu. Wróg zawsze chce nas rozproszyć, podzielić bo wie doskonale że wtedy zawsze wygra i będzie panował nad nami niewolnikami.

        • As said

          @Szach. Znam człowieka, który z Kościołem ma wspólnego tyle, że czasem coś nagada na księży. Startował na burmistrza w znanej mi miejscowości, zgadnij z czyjej listy. Struktury regionalne, terytorialne PiSu, to bardzo podobna banda karierowiczów co ci z PO, po prostu flagę mają inną, wspólną za to kasę z NASZYCH podatków. Ośmieszanych i pogardzanych? tu ich pogardzają, tam wychwalają. PO na niezależnej też ośmieszają, karuzela się kręci, a co miesiąc 10 patyków do kieszenie spływa, w przypadku PiSu już tyle samo czasu co tym PO. Nie oszukujmy się, gdyby PiS był groźny, to już by ich w sejmie nie było, ktoś ważny by o to zadbał. Twoim tokiem rozumowanie mogę odpowiedzieć, że Hitler i Stalin też byli po przeciwnej stronie barykady, tylko czy na pewno?

        • As said

          Nie znasz mnie, nie wiesz, jak bardzo jestem wdzięczny przodkom za to, że mogę żyć w czymś, co nazywa się Polska, choć do Polski temu czemuś daleko. Struktury? byłem, potem na dołku wylądowałem. Walka o Polskę? my wiemy, że prawa strona jest lepsza, ale masa innych twierdzi, że lewa, kto ma rację? Żeby odzyskać Polskę, to zamiast narzucić reszcie „prawą stronę”, musimy dotrzeć do ich serc, Bóg musi dotrzeć do ich serc. Musimy odnowić się moralnie, Stary Testament to jeden wielki przepis co robić, żeby Naród był wielki, jak zwracali się do Boga, byli wielcy, jak zaczęli kombinować i kalkulować, to w niewolę popadali. Tak wiele więc od jednej czy drugiej partii nie zależy. Wracając do kandydatów. Z Panem Braunem, choć nie znam go osobiście, byłem na niejednym marszu, Ty też. Z Panem Dudą raczej nie, on był wtedy gdzieś indziej, choćby i dlatego zagłosuję na Niego.

        • szach said

          As@.
          Znasz i co z ta wiedzą zrobiłeś ? Śmieszy mnie, kiedy ludzie nic nie zrobią ,sami nie kiwną palcem, tylko narzekają . A co za problem jednemu czy drugiemu agentowi, komuniście, masonowi, cwaniaczkowi itp. wkręcić się do jakiejś partii i przy odrobinie umiejętności trafić na listy wyborcze ? Po to są wyborcy,żeby z 10 na liście wybrać tego jednego czy dwóch najlepszych. Kaczyński ma wszystkich znać i o wszystkich wszystko wiedzieć ? Może by i znał, gdyby miał do swojej dyspozycji odpowiednie służby. Ale nie ma. Jednak patrząc na całokształt, to w PiS jest najwięcej ludzi uczciwych spośród liczących się partii. Czy to się komuś podoba czy nie. Jak ktoś chce mieć do dyspozycji spis samych doskonałych, to niech weźmie sobie litanię do wszystkich świętych. A i tam jeszcze niezłe „kwiatki” znajdzie. Jestem pewna, że czy p.Braun zostanie prezydentem, czy pan Duda, to dobrze by było dla Polski. Ale nie mam złudzeń. W uczciwość wyborów i prawdziwe wyniki nie wierzę. Jednak,cuda się zdarzają i na to tylko liczę. 90 % frekwencji i 80% na prawicowego kandydata. Aż tak nie sfałszują. Mogą unieważnić co najwyżej. A nawet gdyby sfałszowali na chama, to i tak im nic nie zrobimy. Nie ma z kim. Mogą jeszcze chcieć oddać władzę dobrowolnie .To by był najgorszy symptom stanu państwa.

        • As said

          Proszę, tu Pan Duda będzie myślał nad wysyłaniem Polaków na Ukrainę, zdjęcia Kaczyńskiego obok Kliczko na Majdanie nie chcę mi się szukać, wszyscy widzieli.

          http://natemat.pl/130863,pis-nie-wyklucza-wsparcia-zbrojnego-dla-ukrainy-andrzej-duda-trzeba-by-sie-bylo-dobrze-zastanowic

        • Dzieckonmp said

          I co z tego artykułu wynika. Bo nie rozumiem dlaczego wstawiasz go jako dowód na te słowa które piszesz. ja widzę odwrotnie że w artykule jest propaganda że to Duda chce wysłać a przecież w nim jest wyraźnie kto żałuje że jeszcze nie walczą Polacy na Ukrainie.
          cytat:
          Było to nawiązanie do środowej wypowiedzi Zbigniewa Bujaka, jednego z liderów dawnej „Solidarności”, który zaznaczył na antenie RMF FM, że „byłoby fantastycznie”, gdyby polscy żołnierze „walczyli w okopach Mariupola czy na lotnisku w Doniecku”.

          Kolego Bujak członek PO mówi że było by fantastycznie gdybyśmy już walczyli. A media zrobili z tego że to Duda jest za wysłaniem wojsk. Zobacz jak wspaniale Duda odpowiada. przeanalizuj. Polityk musi o takich sprawach mówić i zrobił to fantastycznie.
          Może kiedyś trzeba będzie rozważyć, nie wiemy co będzie, wtedy się zastanowimy i zdecydujemy. Takich polityków nam potrzeba.

        • Dzieckonmp said

          Jeszcze Ci wytłumaczę.
          PiS nie wyklucza wsparcia zbrojnego dla Ukrainy. Andrzej Duda: „Trzeba by się było dobrze zastanowić”

          Ja popieram to zdanie. Jesli sytuacja będzie taka że Rosja wejdzie na Ukrainę (bo jeszcze nie weszła) i pójdzie na zachód a zwłaszcza gdy przekroczy linię Dniepru to każdy polityk któremu leży na sercu obrona naszego kraju powinien podjąć decyzję wkroczenia na zachodnią Ukrainę celem obrony ludności części zachodniej Ukrainy. Dziś się broni kraju poza granicami. Dlatego Duda mówi jak patriota nie wyklucza ale mówi że trzeba by się dobrze zastanowić. Inaczej w tydzień Rosja będzie na rzece Wisła i z Niemcami zawrą pakt.

        • Dawid said

          lepiej gdyby rosja tu weszla i bysmy stworzyli 1 panstwo slowianskie co ty gadasz za bzdury pdoajesz cytat ze putin nie chce nwo a teraz mowisz ze rosja chce byc z niemcami omg

        • Dzieckonmp said

          Dawid co za głupoty gadasz, Rosja nigdy nie była naszym przyjacielem, zawsze stanowiła zagrożenie. To że podaję iż Putin nie chce NWO to podaję żebyście wiedzieli kto gdzie i za czym. Dziś jest tak , albo było tak że może i Rosja nie chce wojny, ale wiedz że USA jej tą wojnę podsunęła i jutro czyli za jakiś czas sytuacja już będzie całkiem inna. Rosja jest zmuszana do wojny, a jeśli tak to musi różne scenariusze opracowywać w tym i taki jak szybkie zajęcie Polski nie po to jak Ty mówisz aby zapewnić nam dobrobyt tylko aby nas uczynić niewolnikami, ukarać za wszystkie te ujadania jakie nasi politycy z PO czynili wobec niej Bujak, Shetyna, Balcerowicz, wielu dziennikarzy). Rosja zawsze się dogadywała z Niemcami. Jeśli uważasz że Rosja czy Niemcy to nie wróg nasz to się strasznie mylisz. Rosja i Niemcy sa od zawsze głównymi naszymi wrogami. Rosja nigdy nie pojednała się z nami, ani nie przeprosiła za Katyń, za wkroczenie bez wypowiadania wojny w 1939 r.

        • Tomasz said

          Z takim podejściem jest tylko jeden kandydat który spełnia Twoje wymagania: Ty sam!! To przykre że ludzie z naszej strony katolickiej i narodowej prezentują takie podejście. Ale myślę że jest ich nadreprezentacja na różnych forach internetowych. W rzeczywistych wyborach od dekady PiS dostaje 30% a odszczepieńcy max. 3% razem. Także jest 10 do 1.

      • MamOczy said

        Kazdy głos oddany nie na Komorowskiego przybliza do drugiej tury . Dlatego chciałbym dać wyraz poparcia p.Braunowi za to co robi dla niego pewnie będzie to wiele znaczyło gdy zobaczy ile osób oddało swój głos. To jest katolik ,który nie wstydzi się Jezusa i jego nauk. Jednak zdaję sobie sprawę z nikłych szans .

    • Andrzej said

      dołożę swe trzy groszy do Waszej rozmowy o wyborze prezydenta, od kiedy dowiedziałem się że Pan Grzegorz startuje cieszyłem się że będę miał na kogo głosować, choć wiem że po ludzku nie ma szans, to wiem że Bóg nie takie cuda robił,
      ale trzeba oddać że Pan Duda jest dobrym kandydatem i jeśli oficjalnie z jego ust usłyszę że swoje życie oddał Jezusowi i z Bogiem weźmie się za naprawę naszej ojczyzny, będę miał problem z wyborem,
      póki co Pan Braun jest jedynym kandydatem, który oficjalnie mówi że tylko w Bogu nasza nadzieja i nie tylko mówi, ale modli się za naszą Ojczyznę, co mogliśmy zobaczyć podczas protestu w PKW,

      • sara10 said

        Andrzej, masz rację Braun jest dobrym kandydatem na prezydenta. Lepszym natomiast jest p.Duda (zna kilka języków, charyzmatyczny, świetnie wykształcony, ogromny patriota, Polak…. ). Podczas konwencji mówił otwartym językiem o Bogu. To po pierwsze, po drugie – nie mozna marnować głosu na kandydata, który nie ma szans przejścia do drugiej tury. Taki błąd zawsze czyni prawica. Oddajmy głos na tego, który gładkop pokona Bula Komoruskiego.

        Boję się o wybory. Myślę, że będą, jak poprzednie, sfałszowane.

        • Andrzej said

          Droga Saro każdy ma oczy i uszy, mózg no i serce, możemy sobie porozmawiać a i tak zrobimy jak nam serce podpowiada,
          ja już w swojej karierze głosowałem na lepszego kandydata, bo szkoda zmarnować głosu, a teraz mi wstyd że się dałem bolkowi oszukać, nigdy więcej.
          Przesłuchałem dwa razy wypowiedź Pana Andrzeja Dudy, mówi wiele bardzo ważnych i ciekawych rzeczy, ale mi ciągle brakuje tego jednego,
          cóż ten typ tak już ma😉
          A co do osób co to są tacy ahh i ohh, pamiętasz Dawida, najmniejszy. najsłabszy, najbrzydszy i naj…. a Bogu spodobało się zrobić z niego króla i to jednego z lepszych. Nasze oczy nie patrzą często tak samo jak patrzy Bóg.
          I każdy głos za bożym człowiekiem nie jest głosem straconym.

          A co do wyborów jak zechcą sfałszować to i tak to zrobią.
          Byłem dziś na spotkaniu z Panią Ewą Stankiewicz, konferencja poświęcona sytuacji w Polsce i najnowszy raport Glena Jorgensen nt. zamachu w Smoleńsku.
          Powstaje inicjatywa aby do każdej komisji wyborczej dostał się nasz człowiek i by potem ręcznie zliczać głosy, więcej informacji o samej akcji jak i spotkanie z Panią z komisji wyborczej w Częstochowie, na Jasnej Górze, 21 lutego, wszystko rozpoczyna się Mszą Świętą i modlitwa za Ojczyznę o godzinie 10.00.

        • szach said

          Nareszcie mówią o ręcznym ,niezależnym zliczaniu głosów. Obstawienie wszystkich komisji wyborczych to podstawa. Mam nadzieję, że to się uda i nas ocali przed kolejnymi wynikami z centrum dowodzenia.

        • Tomasz said

          Właśnie pełne ręczne zliczanie głosów sprzyja manipulacjom. Obecnie też głosy są liczone ręcznie na poziomie obwodu. Później wynik jest wpisywany do programu komputerowego i ostateczne wyniki są szybko. Licząc dalej ręcznie jest ogromna możliwość manipulacji ze strony jedynie słusznych gremiów na poziomie gminy, powiatu, miasta, województwa. Takie zliczanie potrwa kilka dni. W ostatnich wyborach był problem z systemem informatycznym ale przecież ni to było powodem protestów tylko fałszowanie wyników przez komisje.

        • Andrzej said

          Tomasz, zachęcam do zgłębiania tematu.

  11. Nn said

    Jezu, Ty się tym zajmij

    http://gosc.pl/doc/2258479.Jezu-Ty-sie-tym-zajmij

    • szach said

      bardzo piękne. Może nam by się udało oddawać sprawy Polski ? Najlepiej przed NS .

  12. aser said

    zbliża się wojna moi drodzy. czuć ją już pod skórą.

    • Dzieckonmp said

      Zgadza się. Ciekawe czy sprawdzi się informacja jaką posiadam. Specjalnie ją upubliczniam. W najbliższą niedzielę ma rozegra się zamach stanu na Ukrainie. Może nawet odstrzelą Porosznke i ma być nowy Prezio. Nie wiem czy wszystko się wydarzy w niedzielę czy proces rozpocznie się w niedzielę. Zobaczymy czy źródło informacji jest dobre.

      • Dawid said

        tez wiem o tym zobaczymy

      • bozena2 said

        Tylko po co, proszę podać ten mechanizm.

      • Pro Publico Bono said

        Kwach na vce jest brany pod uwagę

      • sara10 said

        Dzisiaj w TV Trwam Szeremietiew mówił otwarcie o wojnie. Twierdził, że Rosjanie napadną na Polskę w przeciągu najbliższych trzech lat. Dodam, że Rosjanie na potęgę się zbroją. W swoich zakładach militarnych zamówili ogromne ilości broni, czołgów, samolotów. Mają im wyprodukować do 2016 r.

        Boże, chroń Polskę.

        • Leszek said

          Słuchałem rozmów niedokończ. w Radiu Maryja z udziałem p. Szeremietiewa i jego ludzkich mniej czy bardziej trafnych domysłów co do nieszczęścia wojennego, które może spotkać Polskę, z dopustu Bożego. W jego i prowadzących z nim rozmowę O. Redemptorysty i słuchaczy/słuchaczek wypowiedziach zabrakło jakiegokolwiek odniesienia do Pisma Św., do historii, dziejów Izraela, narodu wybranego, który był i będzie zawsze modelem/wzorcem postępowania Pana Boga wobec tego czy innego ludu/narodu (Ps 67,5). Wyki Boże są zawsze słuszne i sprawiedliwe. W zrządzeniach Bożej Opatrzności przede wszystkim liczy się ratowanie dusz ludzkich dla życia wiecznego, a często dokonuje się to drogą tzw. nieszczęścia, cierpienia; najeźdźca staje się narzędziem zbawczym w ręku Pana Boga, a zarazem wykonawcą Jego sprawiedliwości.

        • Leszek said

          Poprawiam błąd: miast słowa …Wyki… powinno być słowo: …Wyroki…

        • teresa said

          http://gloria.tv/media/VqAzLv9gtYA

      • Józef Piotr said

        Było coś nt w jednej z Przepowiedni. Ze na krótko będzie odbudowany stary ustrój.
        Może to dotyczyło tego co będzie w najbliższym okresie . Duża część społeczeństwa jest niezadowolona z aktualnego systemu sprawowania porządkow i władzy więc pójdą na oślep bez rozumu.
        Duża część pamięta zbrodnie niemieckie.
        Duza część jest rozgoryczona wprowadzonymi porządkami unijnymi.
        Coraz więcej ludzi dostrzega kto jest zarządcą kondominium niemiecko-rosyjskiego.

  13. Nn said

    http://www.cda.pl/video/18106817/Ziemia-Maryi—Marys-Land-Lektor-PL-by-warden

    Mary’s Land. Ziemia Maryi(2013)

    1 godz. 56 min.
    Dokument opowiada o ludziach, którzy twierdzą, że doświadczyli bezpośredniego kontaktu z Maryją.

  14. Dzieckonmp said

    Putin powiedział że Rosja nigdy nie podda się Globalnemu Nowemu Porządkowi Światowemu NWO

    http://tnij.org/3ipo8ib

    • Dawid said

      wiesz cos moze o tym filmie co ten ekonomista odkryl ten wzor na krysy swiatowe czy na polsku jest?

      • Dzieckonmp said

        nie wiem czy jest po polsku. Wiem tylko że od 2015.75 jedziemy w dół. Choć mnie się wydaje że już za tygodnie polecimy bo wiele na to wskazuje. Ale może dadzą nam jeszcze spędzić urlop wakacyjny po staremu.

        • Dawid said

          2015.75? co to znaczy

        • Dzieckonmp said

          75/100 roku 2015.

        • Selbi said

          Więc nie ma sensu odkładać w skarpetkę, trzeba kupić towar

        • halina said

          daj na msze sw w intencji realizacji planów Maryji i Jezusa
          jako prezent dla Mateńki i Jezusa
          by to Oni mogli tym rozporzadzać
          i uzyc tego w celu realizacji Ich planów i zamiarów
          jakie maja wzgledem polski koscioła i swiata .

          a wtedy nic nie stracisz a wiele zyskasz .

          inwestycja super ….
          bedziesz trzymał dla siebie , to stracisz
          ofiarujesz to z szczerego serca , to zyskasz.

        • Selbi said

          No właśnie Halinko, ofiaruję Ci ze szczerego serca w czasie głodu konserwę, kilo cukru i makaron to zyskam🙂

  15. Dzieckonmp said

    Słynna Madonna piosenkarka tańczy nad lasem rąk demonów

    http://tnij.org/kunw7cm

  16. Dzieckonmp said

    Dla grup modlitewnych MDM

  17. Mały Kwiatek said

    Potrzebujesz uzdrowienia? Brakuje Ci wiary? Chciałbyś zerwać z nałogiem? Martwisz się o kogoś bliskiego? Jest wyjście! Zobacz cuda nowenny pompejańskiej! Na tej stronie prawie 2 tysiące świadectw! Oto tylko jedno z nich: „W czerwcu tego roku minęły cztery lata od chwili, gdy usłyszałam diagnozę lekarską: „olbrzymi guz nerki”…..

    http://pompejanska.rosemaria.pl/2015/02/joanna-cudowne-uzdrowienie-z-nowotworu-nerki/#more-10782

  18. Nn said

  19. Wiesia said

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
