Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Matka Boża przychodzi do ludzi w Iraku

Posted by Dzieckonmp w dniu 11 Luty 2015

Są doniesienia o objawieniach Matki Bożej w północnym Iraku! Matka Boża pojawia się w sposób widoczny dla wielu ludzi, a Jej wizerunek,  został ujęty na  fotografiach. Jest to bardzo podobne do objawień  jakie miały miejsce w Zeitung w Egipcie w 1968 roku.
Świadkami objawienia Matki Bożej tego niesamowitego zjawiska jest wiele osób z różnych religii, różnego wieku i wykształcenia.  Co te wizje zapowiadają i dlaczego dzieją się teraz? Czy jest to przypomnienie, że Bóg istnieje, gdy ludzie czują się bez nadziei, jak chrześcijanie na Bliskim Wschodzie którzy są barbarzyńsko prześladowani i zabijani. Parę dni temu na ekranach widzieliśmy jak spalono żywcem pilota z Jordanii: Umieszczono go w klatce i podpalono !! Wiele razy  widzieliśmy straszliwe ścinanie głów mężczyznom i kobietom, a nawet dzieciom, widzieliśmy szokujące tortury na Krzyżu i okropności ukamienowania kobiety na śmierć. Czy my, w 21 wieku, wyobrażaliśmy sobie, że będziemy widzieć to samo skrajne okrucieństwo i brak poszanowania dla życia, które doświadczyła  ludzkość 2000 lat temu, kiedy Jezus po raz pierwszy przyszedł na ten świat? Czy to początek Jego drugiego przyjścia?  Matka Boża w Medziugorju od 1981 roku do dnia dzisiejszego, a w Fatimie w 1917 roku, wskazywała na to. Drugie przyjście Jezusa Chrystusa może dokonać się  na oczach ludzi tego świata!
Poniżej znajdują się zdjęcia które  zostały zrobione na nocnym niebie w dniu 22 stycznia 2015 r w Al Kusz, w Iraku. To ostatnie zamieszkałe przez Chrześcijan Miasto, które jeszcze nie zajęło  ISIS. Maryja była widoczna dla wszystkich i mieszkańcy wierzą że  również ludzie z ISIS musieli Ją widzieć  na pewno.
i1
.
i2
.
i3
.
i4
Wywiad z człowiekiem który mówi o tym niezwykłym objawieniu w Iraku. Rozmowa na ten temat zaczyna się w 30:15 minucie.

Odpowiedzi: 23 to “Matka Boża przychodzi do ludzi w Iraku”

  1. Dzieckonmp said

    Róża i Józef mają 16 dzieci. Nie oglądają telewizji i nigdy się nie nudzą

    http://www.medjugorje-info.com/hr/vijesti/hercegovina/vijesti-iz-svijeta/120-vijesti-iz-svijeta/ruzica-i-josip-imaju-16-ero-djece-mi-ne-gledamo-televiziju-ali-nam-nikada-nije-dosadno.html

    • cox21 said

      Nie chcę nic tu sugerować i przesądzać, ale wydaje mi się, że to może być hologram.
      Ps. Dawny cox.

  2. mentronik said

  3. Nn said

    Mocne słowa kardynała Burke’a. „Jeśli będę musiał, sprzeciwię się papieżowi”

    Read more: http://www.pch24.pl/mocne-slowa-kardynala-burkea—jesli-bede-musial–sprzeciwie-sie-papiezowi-,33908,i.html#ixzz3RTGP2XVE

    • Nn said

      Zaprawdę. bowiem powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni.Mt5,18

      Chrystus porównał ludzi do owiec, a siebie do pasterza tych owiec, podkreślając swoją rolę i cel przyjścia na ziemię jako na­szego przewod­nika:
      „Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto nie wchodzi do owczarni przez bramę, ale wdziera się inną drogą, ten jest zło­dziejem i roz­bójnikiem. Kto jednak wchodzi przez bramę, jest pasterzem owiec. Temu otwiera odźwierny, a owce słuchają jego głosu; woła on swoje owce po imieniu i wy­prowadza je. A kiedy wszystkie wyprowa­dzi, staje na ich czele, a owce postę­pują za nim, ponieważ głos jego znają. Nato­miast za obcym nie pójdą, lecz będą uciekać od niego, bo nie znają głosu ob­cych.” (Jn 10:1-5).
      Żeby lepiej zrozumiano Jego naukę, Jezus raz jeszcze wyjaśnił swoją rolę jako bramy do Nieba:
      „Powtórnie więc powiedział do nich Je­zus: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Ja je­stem bramą owiec. Wszyscy, którzy przyszli przede Mną, są złodzie­jami i rozbójnikami, a nie posłu­chały ich owce. Ja jestem bramą. Jeżeli ktoś wej­dzie przez Mnie, będzie zbawiony – wej­dzie i wyj­dzie, i znajdzie paszę».” (Jn 10:7-9).

    • Nn said

      (Ez34,2-10)Tak mówi Pan Bóg: Biada pasterzom Izraela, którzy sami siebie pasą! Czyż pasterze nie powinni paść owiec? 3 Nakarmiliście się mlekiem, odzialiście się wełną, zabiliście tłuste zwierzęta, jednakże owiec nie paśliście. 4 Słabej nie wzmacnialiście, o zdrowie chorej nie dbaliście, skaleczonej nie opatrywaliście, zabłąkanej nie sprowadzaliście z powrotem, zagubionej nie odszukiwaliście, a z przemocą i okrucieństwem2 obchodziliście się z nimi. 5 Rozproszyły się [owce moje], bo nie miały pasterza i stały się żerem wszelkiego dzikiego zwierza. , 6 błądzą moje owce po wszystkich górach i po wszelkim wysokim pagórku; i po całej krainie były owce moje rozproszone, a nikt się o nie nie pytał i nikt ich nie szukał. 7 Dlatego wy, pasterze, słuchajcie słowa Pańskiego: 8 Wyrocznia Pana Boga: Przecież owce moje stały się łupem i owce moje służyły za żer wszelkiemu dzikiemu zwierzęciu, bo nie było pasterza, pasterze zaś nie szukali owiec moich, bo pasterze sami siebie paśli, a nie paśli moich owiec, 9 dlatego wy, pasterze, słuchajcie słowa Pańskiego.10 Tak mówi Pan Bóg: Oto jestem przeciw pasterzom. Z ich ręki zażądam moich owiec, położę kres ich pasterzowaniu, a pasterze nie będą paść samych siebie; wyrwę moje owce z ich paszczy, nie będą już one służyć im za żer.

  4. Nn said

    28.01.2015, 17:00 – ZNALEZIENIE PISMA ŚWIĘTEGO BĘDZIE PRAWIE NIEMOŻLIWE

    | Drukuj | Email
    Szczegóły
    Nadrzędna kategoria: Orędzia
    Kategoria: styczeń 2015
    Zmiana rozmiaru czcionki:
    Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na seminarium o Księdze Prawdy i Marii Bożego Miłosierdzia, które odbędzie się w lutym w Warszawie i Wrocławiu. Wstęp wolny. Rejestracja obowiązkowa.
    Szczegóły na stronie paruzja.info.
    ================
    Te Orędzia z powodu swojej pilności są jak najszybciej tłumaczone z oryginalnych tekstów na język polski i zaraz publikowane. Jest więc pożądane, by poczekać z przekazywaniem na piśmie nowych tekstów, aż do czasu kiedy uwaga „tłumaczenie robocze” zostanie usunięta. Chociaż nawet później bywa dokonywane ulepszanie tłumaczeń, więc zawsze powinieneś używać aktualnej wersji polskiego tekstu. Podawaj zawsze źródło: paruzja.info / thewarningsecondcoming.com.
    Jest zatem prośba, aby nie robić zestawów z tych tekstów na swoich stronach, tylko podawać źródło, bo teksty muszą być stale aktualizowane, żeby nie dopuścić, aby pozostały w nich jakiekolwiek błędy.
    ================
    tłumaczenie robocze
    ================
    Czy wiesz, że ….
    … orędzia w zestawianiu miesięcznym, zarówno pliki tekstowe jak i nagrania możesz pobrać klikając na zakładkę Do pobrania?

    Pobierz nagranie (kliknij prawym przyciskiem i wybierz Zapisz element docelowy jako… lub Zapisz link jako…)
    Moja szczerze umiłowana córko, zostałem odrzucony na pustynię i czuję się niepocieszony w Moim smutku widząc w jaki sposób chrześcijaństwo jest w świecie oczerniane.
    Mój Głos jest jedynie szeptem pośród ryku bestii i tych, którzy Mną pogardzają. Te głosy niezadowolenia zwielokrotnią się i zagłuszą Słowo, które pochodzi z Mojego Życia. Heretycy, poganie, fałszywi wizjonerzy i prorocy, zdrajcy i wielbiciele odlanych ze złota bożków powstaną jednomyślnie buntując się przeciwko Mnie. Ci, którzy pójdą w Moje Ślady będą uciskani i obciążeni ciężarem Mojego Krzyża i będą musieli wspinać się na stromą górę, jeśli drogie jest im to wszystko, czego ich nauczyłem.
    Znalezienie Pisma Świętego będzie prawie niemożliwe, zanim stanie się całkowicie nieosiągalne. Będą czynione wszelkie próby zanegowania Boga dopóki Słowo nie zostanie zastąpione doktryną ciemności. Wam, którzy wierzycie we Mnie, waszego Jezusa, nigdy nie wolno poddać się czemukolwiek, co nie pochodzi ode Mnie. Tylko Ja chronię was przed złem i tylko przeze Mnie odnajdziecie Zbawienie Wieczne.
    Uważajcie na fałszywe modlitwy, które mogą zostać wam przedstawione, nie powstały one pod natchnieniem Ducha Świętego i należy się ich wystrzegać. Jakieś drobne słówko, niepozorny zwrot lub zwyczajne pominięcie, tu i tam, mogą zamienić modlitwę w fałsz. Zło jest cichym zabójcą ducha i nie jest łatwe do rozpoznania, kiedy udaje ono Prawdę. Nadszedł czas, byście wyplewili swój ogród i pozostali wierni wszystkiemu, czego was nauczyłem, gdyż wszystko inne jest nieistotne i może sprawić, że utracicie wiarę.
    Nigdy nie porzucajcie wiary we Mnie i ufności w Moją Obietnicę powrotu w Wielkiej Chwale, ulegając fascynacji fałszywymi prorokami, czarownikami, poganami i heretykami. Moi wrogowie bardzo się trudzą, aby was oszukać i choć większość z nich doskonale zdaje sobie sprawę z tego Kim Ja Jestem, za wszelką cenę dążą do tego, żebyście Mnie odrzucili. Musicie pozostać jak małe i ufne dzieci, gdy Mnie wołacie, a poprowadzę was Drogą do Mojego Królestwa. Będę chronił was wszystkich, którzy w pełni ufacie Mojej Miłości i Mojej Świętej Woli. Dopiero wtedy będę mógł interweniować, aby zgładzić Moich wrogów i szerzyć Prawdę tak, aby w tym nowym świecie, który nadchodzi mogło zamieszkać każde dziecko Boże.
    Zaufanie, wiara, nadzieja i miłość są niezbędne, jeśli macie znaleźć siłę, by pozostać u Mego Boku. Miłość do Mnie, bez stawiania warunków, przysporzy wam wiele Łask w wędrówce do Mojego Chwalebnego Królestwa – świata, który nie będzie miał końca.
    Wasz umiłowany Jezus

  5. Dzieckonmp said

    Biskup Atanazy Schneider: „Musimy tworzyć grupy prawdziwych katolików”

    http://tnij.org/0pwylyq

  6. Nn said

  7. atanazy99 said

    Mam prośbę do p. Admina: Może czas najwyższy odkneblować niezarejestrowanych blogowiczów?

    Jakoś tak pusto tu. Jak w kościele, gdzie na mszy świętej jest kilka osób i same puste ławki.

    Oczywiście właściciel bloga może zrobić, co chce. Ale chyba jednak większe dobro będzie, jak się więcej ludzi wpuści. Dziękuję!

  8. Nn said


    Zobacz koniecznie ten krótki niesamowity film, który jest dobrą analogią do tego w jaki sposób sam Bóg ojciec o nas walczy, gdy przeżywamy różne paraliże !

  9. Rafał said

    Blog zawsze cechował się żywą dyskusją, ludzi mających często różne zdanie,zawsze wrzało tu jak w ulu a teraz jest pusto jak w poradzieckim magazynie…
    Nie da się ukryć że pracują tu ”podwójni agenci” podstawieni w celu ”subtelnego reagowania na herezję” i jątrzenia konfliktów poprzez słowne zaczepki i przytyki.
    Są tu trolle,lemingi,komuniści, ateiści, protestanci, letni katolicy, zagubieni jak też i mocni w wierze wyznawcy Chrystusa, jednym słowem Wszyscy! I to jest właśnie piękne, bo Pan Bóg obdarzył ludzi wolną wolą i przez to jesteśmy tak różni od siebie. A prawda do kogo ma dotrzeć to dotrze, bez względu na wszystko, Pan Bóg o tym zadecyduje!
    Pozdrawiam, Z Panem Bogiem!
    ps.Rafał (ten od świadectwa)

    • atanazy99 said

      Nieraz myślałem, że to nie internet jest ściekiem. Po prostu ludzie mając złudzenie anonimowości dają upust swojej pysze, arogancji i nienawiści. Dlatego wypowiedzi w internecie są pełne drwiny i jadu. W normalnym życiu ludzie tak myślą, ale nie mają odwagi tego powiedzieć.

      Na tym katolickim blogu i tak się większość tych „hejterów” mitygowała.

      • Tango said

        Widzisz teraz co może myśleć o nas Bóg ,który zna nasze serca? Przed którym nic się nie ukryje? A przecież z obfitości serca mówią nasze usta.Zaprawdę wielką miłością Pan musi darzyć ludzkość.

    • cox21 said

      Jak to na blogu internetowym

  10. Christophor said

    Gdzieś zaginął mój wpis

  11. traubergs said

    Reblogged this on Oaza Świętości Rodzin.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
