Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Francuski sąd nakazał usunięcie figury Matki Bożej. Bo przeszkadzała masonom

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 Luty 2015

franncja

Francuski sąd nakazał usunięcie figury Matki Bożej, która znajduje się w parku we francuskiej gminie Publier. W uzasadnieniu podano, że monument rzekomo „godzi w świeckość” miejsca. Nadgorliwość sądu zaskoczyła nawet lewicowego burmistrza.

Posąg Matki Bożej stoi na wzgórzu nad Jeziorem Genewskim od 2011 r. Sąd Administracyjny w Grenoble powołał się na obowiązującą od 1905 r. we Francji zasadę rozdziału państwa od Kościoła katolickiego i stwierdził, że gmina nie miała prawa wydać pozwolenia na budowę monumentu.

Nigdy nie przypuszczałem, że to zajdzie tak daleko. Statua jest punktem odniesienia dla nas wszystkich

— dziwi się znany ze swoich lewicowych poglądów burmistrz, którego nazwisko „Lacroix” oznacza „krzyż”, a on sam mówi o sobie, że jest „wolnomyślicielem” i socjalistą.

Decyzją sądu bardzo rozczarowany jest proboszcz Robert Colloud. To on wraz z burmistrzem zainicjowali budowę pomnika, a jego powstanie było wynikiem szerokiego konsensusu różnych środowisk. Ale nie wszyscy masoni i socjaliści myśleli tak jak burmistrz Lacroix. To właśnie oni zaskarżyli ustawienie figury Matki Bożej, twierdząc, że przeszkadza ona przechodzącym przez park niechrześcijanom. Sąd przyznał im rację.

To zwycięstwo laicyzmu. Teraz burmistrz musi usunąć pomnik. To będzie piękny przykład dla młodzieży. Zadajemy sobie pytanie, czy religia katolicka jest w ogóle do pogodzenia z republiką

— triumfują przedstawiciele jednego z masońskich stowarzyszeń.

Doktryna świeckiego państwa traktowana jest w republikańskiej Francji jako nietykalne tabu. Francuzi najwidoczniej nie zdają sobie sprawy z tego, że usuwane przez nich z przestrzeni publicznej chrześcijańskie symbole, szybciej niż się spodziewają, mogą zastąpić islamskie półksiężyce.

Źródło: wpolityce.pl

Odpowiedzi: 91 to “Francuski sąd nakazał usunięcie figury Matki Bożej. Bo przeszkadzała masonom”

  1. Dzieckonmp said

    Ciekawe co kombinują.

    Trzęsienie ziemi 6,8 w skali Richtera na granicy Rosji, Ukrainy i Białorusi 13.2.2015. Znikające dane w USA.

    Wywołane przez HAARP?

    http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=14949&Itemid=52

  2. anzelmik said

    Mam nadzieje że ci francuzi z tej miejscowości obronią figure Matki Bożej !
    Jeśli figura stoi to znaczy że kilka lat temu dostała na to pozwolenie.
    Ciekawe gdzie zapalą swoje świeczki żydzi w święto hanuka ?
    Przecież oni to robią na ulicy a patrząc na wyrok sądu to ie będą mogli tego robić…
    To samo muzełmanie , nie wolno im modlić się na ulicach tylko w meczetach…
    Ale jakoś nikt ich nie przepędza z ulic…
    Francja upada coraz niżej.

  3. Aga said

    https://duchowaadopcjadziecka.wordpress.com/2015/02/15/40-dni-dla-zycia-iv-edycja/

    4 edycja, modlitwa za dzieci zagrożone aborcją przez cały Wielki Post🙂 zapisy i więcej szczegółów pod w/w linkiem

    Proszę dać na główną, by wiecej osób mogło się zapisać do tej wspaniałej akcji.

  4. Nn said


    Wedlug Nostradamusa w wyniku III wojny światowej oraz kataklizmu, który ma przyjść z kosmosu, na świecie ma zostać mniej niż połowa ludzi. Przyjrzyjcie się mapie Polski. W Polsce też zajdą duże zmiany. Na rycinach znawców Nostradamusa (które tworzą na podstawie aktualnych map) widać jak mają zmienić się położenie geograficzne niektórych państw. Także Polski. Zniknie Hel i Gdańsk, bo wszystko zostanie zalane przez morze. Winowajcą będą zmiany klimatyczne po wojnie jądrowej.

  5. Nn said

    W XXI wieku ma dojść do konfrontacji cywilizacji zachodniej z – jak go nazywał Nostradamus – Kalifatem Wielkim Talibanu. Z Południa, z terenów Afryki napłynie tylu Islamistów do Francji, że ta nie poradzi sobie z nowym wyzwaniem. Najpierw ma wybuchnąć tam wojna domowa, spowodowaną przez osiadłych przybyszy proroka Mahometa, a potem nastąpi rozpad państwa. Będzie to zapowiedzią rewolucyjnych zmian na świecie i wielkiego kataklizmu (cyfry arabskie określają, w której centurii napisał o tym Nostradamus, a rzymskie – z którego czterowiersza pochodzi dokładny opis wydarzeń)

  6. Atanazy said

    Ks. Natanek na podstawie Orędzi otrzymywanych przez p. Agnieszkę od O. Pio zaleca, aby stawiać w Polsce wielkie figury Matki Bożej. Nazywa je „armatami”, które mają odegrać rolę w pokonaniu wroga i uprosić łaski z Nieba przez ręce Matki Bożej.

    Jak na wrogów Boga działają wizerunki Matki Bożej, najdobitniej świadczy zacytowany artykuł!

  7. on32 said

    szkoda gadać… usuwają figurę Matki Bożej …
    a symbole innych religii to pewno mogą być?…
    jeszcze zauważą jak to się obróci przeciwko nim…

  8. LosyZiemi@ said

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/masowa-egzekucja-chrzescijan-w-libii

  9. szach said


    G. Braun o tym co było i co jest i kto jest kim …

    • aleks said

      W 2011 G. Braun był w TV Trwam. Tak ciekawie mówił, że aż wyszedłem z reżyserki i mu uścisnąłem dłoń. Najlepszy kandydat na prezydenta RP.

      • krystynka said

        Aleks czytałam na fejsie na profilu Polska Zawsze Niepodległa,że Braun to nieciekawy ,,z moczna przeszłością,, podstawiony kandydat na prezydenta aby zabrać głosy Dudzie.Wieczny kawaler,biorący ślub na poczekaniu na potrzeby właśnie wyborów,negatywnie się o nim wypowiadano.albo obojętnie.

        • aleks said

          Taki mamy zakłamany świat, że gdy jest ktoś naprawdę zdolny obalić system, to zaraz usłużne przekaziory będą szukać „dziury w całym”. Pewnie święty jest tylko Jezus, my ludzie, jesteśmy skażeni grzechem pierwotnym i… niestety często błądzimy. Może i te „zarzuty” obali sam zainteresowany, gdy wróci zza wody.

      • liv said

        Czy jest coś z czego jest Pan na tej drodze dumny, albo coś czego się wstydzi?

        Pan Bóg strzegł – w życiu politycznym nie zabrnąłem w sytuacje, które teraz przyprawiałyby mnie o rumieniec. Do żadnych zbrodniczych i złodziejskich organizacji nigdy nie należałem, nie stawałem po stronie silniejszego, nie mam wobec nikogo żadnych zobowiązań, które ograniczałyby moją niezależność. Co innego w życiu prywatnym – popełniłem wiele błędów i zaniechań, nie bez krzywdy najbliższych mi osób. Do najpoważniejszych grzechów należą wieloletnie zaniedbania w moim życiu rodzinnym i religijnym. Odwlekając męskie decyzje zawiniłem wobec Boga i ludzi, przez lata dałem z pewnością wiele powodów do zgorszenia. Na szczęście dostałem czas na poprawę i cudem otrzymałem wsparcie – w osobie mojej żony, Aleksandry.

        http://prawica.net/40518

        • Dana said

          Chyba każdy może powiedzieć ,że ( patrząc z perspektywy czasu) popełnił w swoim życiu wiele grzechów ,błędów.

        • Tomasz said

          Ślub w wieku 47 lat. Oczywiście że każdy ma prawo do błędów, ale nie każdy musi od razu zostać… prezydentem.

        • szach said

          O co chodzi ? To co ,że w wieku 47 lat się ożenił ? Ważne nie kiedy, tylko z kim. Człowiek pokorny jak widać, zna swoje błędy i ma wiedzę i zasady . A resztę, da mu Bóg ,którego nie wstydzi się wyznawać publicznie. Człowiek odważny , szukający Prawdy na przekór diabelskim manipulacjom historią . Płynąć pod prąd nie jest łatwo i nie każdy podoła. Pewne jest,że to kosztuje. Bardzo dużo kosztuje. Gdyby Braun mówił i pisał to, co jest na topie, byłby dziś sławny i bogaty.
          Porównajcie klasę Brauna z miernotą Tsuka . Pod każdym względem, Braun to Himalaje a Tusek ,to dno Morza Martwego. Nie mają co zarzucić, to będą wyśmiewać byle co .Choćby ,że za późno się ożenił, nie ma majątku, nie ma konta w banku szwajcarskim albo jego pies jest tylko jamnikiem… Tylko idiotom potrzebny sygnał podpowiadacza do śmiechu czy strachu . Sam nie wie jak ma reagować .

        • Tomasz said

          Tu jest pewne niezrozumienie. Facet kandyduje na prezydenta. Na ojca Narodu. Musi liczyć się z tym że jego życiorys będzie prześwietlony co do milimetra. Niektórzy już reagują skrajnie emocjonalnie a ja tylko stwierdzam że taki gość… nie nadaje się na ojca Narodu. Nadaje się Andrzej Duda. Prezydent Rzeczypospolitej Polski. Prezydent wszystkich Polaków 2015.

        • szach said

          Na pewno nadaje się bardziej niż większość tych, których mieliśmy za prezydentów. A właściwie , to mieliśmy tylko jednego ,który się nadawał -L.K. Nie znalazłam niczego u Brauna, co by go dyskwalifikowało. No chyba że uznasz, iż Polacy nie zasługują na tak wykształconego prezydenta ? Jedynie młotkowy … ?
          A pan Duda również jest świetnym kandydatem. Chciała bym mieć taki problem, żeby wszyscy kandydujący byli tej klasy.

        • szach said

          Komoruskiego ktoś prześwietlał ? Albo choć cokolwiek oświetlił latarką ? Wiesz gdzie zatrudnione są jego dzieci, jakie mają szkoły pokończone ? Czy Komor ma rodzeństwo? Kim jest rodzeństwo i kim byli rodzice ? Wiesz cokolwiek ? Jednym kosteczki chcą liczyć pod rentgenem a innych w mroku trzymają , żeby szkaradztwa nie było widać.

        • czytający said

          jest najlepszy ,można by rzec idealny na prezydenta

        • Dzieckonmp said

          Widzę że opamiętania brak.Brak również Ducha Świętego.I to u kogo – u katolików. To jak my mamy zmieniać Polskę ?? Nie ma kto!
          Skoro katolicy podkopują kruchą jedność 30% Polaków która chce wywalić Komoruskiego.
          Zalecam do dobrego matematyka sie udać skoro nie chcecie słuchać Boga.
          Dobry matematyk wam przedstawi ile jest warta wasza dedukcja. A matematyki nikt nie oszuka tym bardziej wy.

        • Dzieckonmp said

          Macie taką samą nadzieję na wygraną jak wszyscy którzy skreślają toto lotka. Skreślają i płacą bez żadnych szans na wygraną. gdyby ci co skreślają udali się do dobrego matematyka po poradę , nigdy by nie skreślali i nie płacili za toto lotka. Więc kto gra w totka?? Jelenie które dają się wykorzystywać.

        • aleks said

          Do „liv” dodałbym: „Dałem wam człowieka Grzegorza Brauna, gdyż to Ja go powołałem do siania Bożego ziarna. Jego mowa jest „TAK – TAK” , ​”NIE – NIE” i będzie współpracował z Bogiem i rządził ludem rzetelnie.” To z Orędzia Jezusa dla Mieczysławy. Jedni wierzą, inni może nie, a ja powiem, że nie widzę specjalnie czegoś w G. Braunie, co mogłoby Go dyskwalifikować na to stanowisko. Bo zobaczcie – dotychczas wybieraliśmy… i – zawsze porażka!

        • krystynka said

          Adminie przytoczyłam co piszą o Braunie na fejsie,dlatego potem tam napisałam abyśmy wszyscy przyłączyli sie do nowenny pompejskiej za ojczyznę i co ? a nic,tylko cisza.Smutne,że brak solidarności między polakami,dzisiaj przeczytałam co napisał Stonoga,że dostał lajków kilkaset tysięcy a co do czego gazete jego kupiło tylko 5 tysięcy a to znaczy,że były to puste głosy.Ludzie albo raczej lemingi żyją w jakiejś dziwnej hipnozie,może działa na nas jakaś dziwna energia,że ludzie myślą jak w transie.

        • Lawina A said

          11 listopada co roku „opasujemy różańcem ” Sejm. Pana Brauna zawsze widziałam pokornie modlącego się z pozostałymi, kroczącymi z modlitwa różańcową na ustach Polakami wokół budynku Sejmu w W-wie.

        • Dana said

          Święty Józef był stary.Tak jest opisywany w Ewangelii.

        • Pro Publico Bono said

          Podzielam zdanie @Tomasza. Parę dni temu pisałam o wypowiedzi prof. Andrzeja Nowaka, wszystko musi się rozegrać w pierwszej turze wyborów. Głosów prawicy nie wolno dzielić, jeden kandydat i to Pan Andrzej Duda, zrozumcie proszę, że jakakolwiek polemika już z włączeniem drugiego kandydata prawicy, to jej przegrana. To sianie zamętu i wątpliwości. Tu chodzi o Polskę. Zrozumcie proszę, że brak stanowczości w wypowiedziach to druga sfałszowana druga tura, a przecież nie o to chodzi. Polska taka jaka Jej korzenie, nie liberum veto.
          Chrystus Królem

  10. Beata said

    Chciałabym kochani zwrócić waszą uwagę na ostatni wpis Leszka pod tematem seminarium KP. Powtórzę wiadomość i źródło, gdyż to co ukazują zdjęcia, może niektórym otworzy oczy na prawdę o naszym KK, a w szczególności na to jak daleko niektórzy księża katoliccy są daleko od Boga, lub nie rozumieją Jego Nauki. Komu więc oni składają cześć?

    Zwróćcie jeszcze uwagę na drugie zdjęcie. Krzyż tego duchownego, to ten sam krzyż, który nosi Franciszek.

    http://breviarium.blogspot.com/2015/02/ingres-biskupa-mojzesza-karola-atisha.html

    poniedziałek, 16 lutego 2015
    ingres biskupa Mojżesza Karola Atisha Contrerasa
    źródło: oficjalna strona diecezjalna

    Wedle opisu na stronie, ten facet odziany w koc jest miejscowym szamanem i modli się do Pachamamy (pogańska bogini ziemi), Mallkusów (duchów gór) i Tata Inti (bożka słońca) za nowego biskupa i za całą diecezję. Po szamanie pokłony bożkom składa po kolei cały miejscowy episkopat. Czy to są jeszcze chrześcijanie? Niech każdy z PT Czytelników sam sobie odpowie na to pytanie.

  11. Mariusz said

    17 lutego 2015, wtorek

    (Rdz 6,5-8;7,1-5.10)
    Kiedy Pan Bóg widział, że wielka jest niegodziwość ludzi na ziemi i że usposobienie ich jest wciąż złe, żałował, że stworzył ludzi na ziemi, i zasmucił się. Wreszcie Pan rzekł: Zgładzę ludzi, których stworzyłem, z powierzchni ziemi: ludzi, bydło, zwierzęta pełzające i ptaki powietrzne, bo żal mi, że ich stworzyłem. [Tylko] Noego Pan darzył życzliwością. A potem Pan rzekł do Noego: Wejdź wraz z całą twą rodziną do arki, bo przekonałem się, że tylko ty jesteś wobec mnie prawy wśród tego pokolenia. Z wszelkich zwierząt czystych weź z sobą siedem samców i siedem samic, ze zwierząt zaś nieczystych po jednej parze: samca i samicę; również i z ptactwa – po siedem samców i po siedem samic, aby w ten sposób zachować ich potomstwo dla całej ziemi. Bo za siedem dni spuszczę na ziemię deszcz, który będzie padał czterdzieści dni i czterdzieści nocy, aby wyniszczyć wszystko, co istnieje na powierzchni ziemi – cokolwiek stworzyłem. I spełnił Noe wszystko tak, jak mu Pan polecił. A gdy upłynęło siedem dni, wody potopu spadły na ziemię.

    (Ps 29,1-4.9-10)
    REFREN: Pan ześle pokój swojemu ludowi

    Oddajcie Panu, synowi Boży,
    Oddajcie Panu chwałę i sławcie Jego potęgę.
    Oddajcie Panu chwałę Jego imieniu,
    na świętym dziedzińcu uwielbiajcie Pana.

    Ponad wodami głos Pański,
    Pan ponad wód bezmiarem!
    Głos Pana potężny
    Głos Pana pełen dostojeństwa!

    Głos Pana zgina dęby i ogałaca lasy,
    a w Jego świątyni wszyscy wołają: „Chwała!”
    Pan zasiadł nad potopem,
    Pan jako Król zasiada na wieki.

    (Dz 16,14b)
    Otwórz, Panie, nasze serca, abyśmy uważnie słuchali słów Syna Twojego.

    (Mk 8,14-21)
    Uczniowie Jezusa zapomnieli wziąć chlebów i tylko jeden mieli z sobą w łodzi. Wtedy im przykazał: Uważajcie, strzeżcie się kwasu faryzeuszów i kwasu Heroda. Oni zaczęli rozprawiać między sobą o tym, że nie mają chleba. Jezus zauważył to i rzekł im: Czemu rozprawiacie o tym, że nie macie chleba? Jeszcze nie pojmujecie i nie rozumiecie, tak otępiały macie umysł? Macie oczy, a nie widzicie; macie uszy, a nie słyszycie? Nie pamiętacie, ile zebraliście koszów pełnych ułomków, kiedy połamałem pięć chlebów dla pięciu tysięcy? Odpowiedzieli Mu: Dwanaście. A kiedy połamałem siedem chlebów dla czterech tysięcy, ile zebraliście koszów pełnych ułomków? Odpowiedzieli: Siedem. I rzekł im: Jeszcze nie rozumiecie?

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Najtrudniej czasem zrozumieć to, co najprostsze. Uczniowie, choć już dwukrotnie byli świadkami rozmnożenia chleba, tak bardzo niepokoją się brakiem zapasów, że nie są w stanie nawet słuchać nauki Jezusa. Widziane cuda jakby nie docierały do ich świadomości. My też przychodzimy na Mszę świętą pochłonięci wieloma troskami, zapominając często o tym, jak wiele razy w życiu doświadczaliśmy już pomocy Boga. Prośmy Go, aby umocnił naszą ufność w Jego Ojcowską dobroć i uzdolnił nasze serca do uważnego słuchania Jego słów.

      Mira Majdan, „Oremus” luty 2009, s. 71

    • Dana said

      Postawa ufności wobec Pana Boga

      Pan Jezus „Córko Moja, jeżeli przez ciebie żądam od ludzi czci dla Mojego miłosierdzia, to ty powinnaś się pierwsza odznaczać tą ufnością w miłosierdzie Moje” (Dz. 742). „Zapewniam ci stały dochód, z którego żyć będziesz. Twoim obowiązkiem jest zupełna ufność w dobroć Moją, a Moim obowiązkiem jest dać ci wszystko, czego potrzebujesz. Czynię się sam zależny od twojej ufności; jeżeli ufność twoja będzie wielka, to hojność Moja nie będzie znać miary” (Dz. 548).

  12. Wiktoria said

    UWAGA RODZICE !!! Dzieci nie są wasze, należą do państwa…
    http://naszeblogi.pl/38616-uwaga-rodzice-dzieci-nie-sa-wasze-naleza-do-panstwa
    W Rosji zarowno jak u nas podobne fakty wywoluja ogromne oburzenie. Ludzie przeciw wprowadzenia „juwienalnej justicji” wedlug ktorej przedstaiwcile opieki spolecznej moga zabrac dzieci z absolutnie normalnych rodzin. W Europie to sie zdarza bardzo czesto. Panstwo odbiera dzieci rodzicom z byle powodu.

    • Wiktoria said

      Pamietam jaki glosny skandal wywolalo odebranie syna rosyjskiej matce we Francji pod pretekstem nadmiernego przywiazania do niego. Przy tym stwierdzona ja ZDROWA psychicznie i jako samotna matka miala ona wszystkie mozliwosci do wychowania go, bo byla zamozna .

    • krystynka said

      Wiktoria dzieci odbiera się częściej i jest to tendencja rosnąca szczególnie w Europie,nie wiem jak to wygląda na innych kontynentach.W ubiegłym roku byłam na rozprawach a dotyczyła mojej kuzynki,zostawił chłopak dziewczynę z dzieckiem i gdyby nie to,że była u nas po parę miesięcy w roku,to niestety dziecko napewno by straciła.Jako nauczyciel musiałam sie nieźle naprodukować na rozprawach w Sądzie,bo widziałam,że sędzia cały czas manipulowała słowami aby tą dziewczynę zapędzic w kozi róg (chciałam byc obecna na całej rozprawie,więc przysłuchiwałam sie w całości jak ona przebiegała) .Siedziałam koło tej kuzynki i jej delikatnie podpowiadałam,żeby sie nie zakręciła w tym co mówi,na koniec Sędzia powiedziała,że nastepnym razem nie pozwoli mi przebywac na sali sądowej,więc jej powiedziałam,że działa ona stronniczo ma niekorzyść matki i jakiekolwiek działania nielojalne z jej strony będą skutkowały tym ,że piszemy pismo do Sądu o przeniesienie rozprawy do innego Sądu bądz też pismo do Prezesa Sądu o wyznaczenie nowego sędziego do prowadzenia tej sprawy.Dziewczyna wygrała,jednak musimy dalej uważać,bo nie wiadomo co się by stało na kolejnej rozprawie,a pytania także dotyczyły czy dziecko choruje,czy przyjmowało jakieś lekarstwa,czy przyjęło szczepionki
      ,czy nosi okulary,kto to kupił itp.Sami byście posłuchali to co sie tam działo,to byście zbaranieli,gdy spytałam sędzie dlaczego to co mówiłam nie było wszystko zapisane w protokole,stwierdziła,że tylko rzeczy jej zdaniem istotne maja byc zapisane a nie to co ja mówię,więc tez jej powiedziałam,że opiszę wszystko w pismie do sądu o ignorowanie mojej wypowiedzi.Po tej sprawie złożyłam pisemną skargę do prezesa Sądu oraz przełożonych w wyższej instancji.Dziewczyna też była wysyłana na badanie do ośrodka aby ja przebadać (nie wiem po co ?)i tez ta ocena była niekorzystna dla niej,więc słuchajcie jeśli macie w rodzinie podobne przypadki to sie zainteresujcie,bo nawet nie wiecie co sie dzieje w Sądach Rodzinnych na rozprawach !!! ,gdybym nie była i tego bełkotu nie słyszała to bym nie uwierzyła,że tak wygląda rozprawa a była tylko o drobnostke tylko o podwyzszenie alimentów i odebranie praw rodzicielskich ojcu.!!!

      • Stokrotka said

        Witaj ,czy moge sie skontaktowac z Toba prywatnie ?

      • krystynka said

        Dopiszę jeszcze jedno,dziewczyna miała przyznanego kuratora z Sądu ??? aby poobserwował jej zachowanie i dziecka,zbadał relacje z rodzinie,itp,była kurator społeczna ,ale pojawiła sie tez i zawodowa.Społeczna trafiła także do nas,jak dziewczyna przebywała z dzieckiem u nas i wiem,że pisała pozytywna opinie,która to nie podobała sie zawodowej,więc zawodowa zdjęła tę społeczna i dała nową,która zaczęła obsmarowywać tę dziewczynę,poprzednia napisała jeszcze na odejsciu,żeby zdjąć kuratora bo jest niepotrzebny,na co nie zgadzała sie zawodowa !!! jedyny zarzut brak pracy w tym momencie i krzywo patrzyła na to,że dziewczyna chce wyjechac z małą do rodziny za granicę szukać pracy.Właśnie musiała pozbawić ojca władzy rodzicielskiej,bo on nie zgadzał sie uparcie na wyjazd matki z dzieckiem.Zaczęliśmy w końcu pisać skargi na nową kurator społeczną,kurator zawodową,na sedzinę ,nawet powołaliśmy na świadka poprzednia kurator społeczna,bo te bitwę musielismy wygrac ,do tej pory nie ma odpowiedzi na skargi z Sądu,uruchomiłam tez telefony ze skarga do przełożonych na kurator zawodową do instancji wyzszej i wojnę wygraliśmy.Osobna rozprawa toczyła sie także na zdjęcie kuratora,za drobna opłatą 40 zł,więc jak widzicie z Sądem wygrać to trzeba ostro zakasać rękawy i pisać skargi,nie bac się tylko działac puki jest dziecko,oni muszą widzieć,że tak nie można bezkarnie robic,wiem,że w tych sprawach pomogły skargi do przełozonych na kurator zawodową,bo bała sie o swoja prace i kompromitacje,dlatego odpusciła sobie tę dziewczyne,zobaczymy na jak długo .

        • stokrotka said

          Czyli mam napisac do Pana Admina a On przesli Ci wiadomosc ode mnie?

  13. Stokrotka said

    Prosze o wsparcie modlitwa.. niedlugo rozwod o ktory wniosl maz, ja w odp.na to wystapilam z tym samym, dzis jednak moje serce sklania sie ku zmianie stanowiska abym walczyla ze swej strony o separacje,aby nie przekreslac malzenstwa zawartego przed Bogiem,tylko pozostac w trwaniu w malzenstwie i modlitwie aby maz sie prawdziwie nawroci i powrocil do rodziny. Nie jest to jednak proste.Mam wiele watpliwosci czy to malzenstwo ma szanse na odrodzenie z racji wielu wzajemnych pretensji i skomplikowanych spraw. ,,Rogaty,, sieje niepokoj w moim sercu teraz kiedy juz musze podjac kroki prawne o zmianie stanowiska do rozwodu.Obawiam sie konsekwencji tej decyzji,agresji meza,zarzutow iz ,,zlosliwie,, to robie.Boje sie ze ,,nie da mi zyc,, tylko dajel bedzie dreczyl psychicznie.Prosze o wsparcie modlitewne aby strach nie powstrzymal mnie za pojsciem wlasciwa droga-wiernosci przysiedze i Jezusowi. Tym bardziej ciezko ,bo nie czuje milosci do meza… odrzucil mnie jako zone,czlowieka,kobiete i chce zniszczyc.

    • mate1000 said

      tyle problemów każdy ma .przecież one są dla człowieka nie do rozwiązana .idż drogą wąską i kamienistą ona prowadzi do nieba.ofiaruję w twojej intencji moją chorobę za twoje problemy twoje małżeństwo .

    • Vesper said

      Jeśli masz wątpliwości to wstrzymaj się z rozwodem.

      • stokrotka said

        Mam wątpliwosci czy jest sens w separacji… skoro On mnie nie chce. Rozwód sie wydaje ,,łatwiejsza ,, drogą ale nie zgodna z tym co przysięgalam.

        Mate1000 wzruszylam sie szczerze Twoją ofiarą, BÓG ZAPŁAĆ i zdrowia życzę!

        • Dana said

          Teraz rozwód za obopólną zgodą trwa kilkanaście minut.Z orzekaniem o winie chyba dłużej ,sądy już nikogo nie namawiają do zastanowienia raz ciach i po krzyku.Czy twój adwokat jest specjalistą od rozwodów.W pozwie są różne zarzuty wszystko trzeba wyjaśnić krótko i na temat. Chyba jeszcze kochasz męża.

        • Dana said

          A właśnie -jak przyjedziesz z dzieckiem do Polski to czy ,będziesz mogła z nim wyjechać.Przepraszam ,wydaje mi się ,że ty pisałaś ,że mieszkasz za granicą.

    • Dana said

      Stokrotko separacja czy rozwód cywilny są podobne.Ty skup się na prawach do dziecka .Sąd musi widzieć ,że jesteś stabilna emocjonalnie .Ten sąd jest w Polsce czy za granicą ?

      • stokrotka said

        Sąd w Polsce , i mąż razem z rodzicami chce mi odebrac wlaśnie jako zarzut stawiając niezdolnosc psychiczna co jest dla mnie strasznie krzywdzace bo otaczam dziecko miloscia, SPOKOJEM, ma wszystko maluszek oprócz zdrowego psychicznie ojca..

      • Dana said

        Sądy są ateistyczne niestety.

      • Dana said

        Mówieni o wierze w sądzie, może nie spotkać się ze zrozumieniem.

        • stokrotka said

          Wlasnie też sie tego obawiam a jeśli sedzia bedzie ateistą to juz w ogle celowo moze dac rozwód…:(

      • Dana said

        Cały czas się módl o pomoc Matki Boskiej i twoich Boskich Opiekunów.

    • Piotr2 said

      Cudowna Matemblewska Pani!
      Tyś największą po Bogu naszą pociechą.
      Zbliżamy się do Ciebie z całą naszą ufnością,
      jak dzieci do Matki przychodzimy do Ciebie,
      korzymy się przed Tobą, błagając o pomoc Maryjo!
      Tyle cudów zdziałałaś na tym miejscu
      przez siebie wybranym,
      tylu nieszczęśliwych wysłuchałaś i uleczyłaś ich
      z chorób duszy i ciała,
      tylu rodzinom dałaś upragnione dziecko.
      Matko Matemblewska!
      Bądź siłą dla matek oczekujących potomstwa,
      by nie lękały się trudów macierzyństwa.
      weź w opiekę nasze rodziny i prowadź je do swego Syna,
      który z Ojcem i Duchem Świętym żyje i króluje
      na wieki wieków. Amen.

      Króluj nam Chryste.

    • Margaretka said

      Kompletnie nie rozumiem dlaczego tak uparcie chcesz utrzymać ten martwy związek? Pozwól mu odejść skoro chce i skup się na sobie. Owszem, przysięga małżeńska zobowiązuje cię do pozostania w wierności małżeńskiej i uczciwości wobec niego, ale to on tego chce, nie ty łamiesz przyrzeczenia „nie opuszczę cię aż do śmierci” tylko on. Z drugiej strony, jeżeli ty zachowasz się godnie i według jego żądań, to może na niego wpłynąć pozytywnie, jak zrozumie że może cię stracić. Ja bym nie walczyła o kogoś kogo już nie kocham, módl się i zaufaj Bogu w tej sytuacji, a wszystko cię może zaskoczyć.

  14. gwiazdka said

    Stokrotka @ ….składałaś przysięgę – wiec Ty ze swojej strony wycofaj sie z tego , nie podpisuj mu rozwodu – ja tak zrobiłam…sad sam podjął decyzje i mnie rozwiedli — wiem ze to było wola Boza – ale módl się do Sw. Józefa i zdaj się na wole Boza , gdy będą się pytali dlaczego to mów ze przysięgałaś przed Bogiem i dotrzymasz słowa niech mu sami dadzą rozwód i tyle…).

    • krystynka said

      Gwiazdka też uważam,że masz rację,Stokrotka powinna sama wycofać pozew rozwodowy,niech wszystko rozpatrzy Sąd,jeśli uzna,że należy zakończyć formalnie to małzeństwo rozwodem to niech tak się stanie,ale to ktoś inny o tym zdecyduje nie ona.Właśnie ona bedzie czysta,bo to nie będzie z jej inicjatywy,takie jest moje zdanie.Jesli wszystko już wygasło,to Sąd i tak sie przychyli do rozwodu ze strony męża,przecież nie będzie tego ciągnął w nieskonczoność.

      • stokrotka said

        Krystynko jeszcze raz pytam czy jest mozliwosc napisania do Ciebie prywatnie?

        Jeśi sie w o gole wycofam a mąż chce obarczyc mnie wina za rozpad małżeńśtwa to zapewne przegram… skoro nie bede sie bronic… musze choc poprzestac na separacji …

        • krystynka said

          Admin ma mój mail,napisz do mnie.

        • stokrotka said

          Krystynko kiedy klikam na kotnakt do Admina pojawia sie problem z dostepem do zwyklego adresu emailowego…

        • Leszek said

          Do wiadomości dla Stokrotki, której mąż dąży do rozwodu i nalega na niego.
          1. Polecam po rozwagę/przemyślenie ten, oto fragment z książki Stefanii Fulli Horak :Święta Pani”:
          Opuszczona żona zapytuje, czy wolno jej się zgodzić na rozwód cywilny.
          „Powiedz (odpowiedzi udziela św. Magdalena Zofia Barat {1779-1865} tytuł. ‚Święta Pani’ – dop. mój) Zofii, że jako katoliczce n I e w o I n o jej podpisać zgody na rozwód. Mąż jej ciężko obciąża swe sumienie. Szkoda go, gdyż wiele zalet otrzymał od Boga i teraz je marnuje, niestety! Wiele dobrych uczynków mógł zdziałać, a sieje grzech i zgorszenie.
          Jedynym ratunkiem i mocą Zofii może być Matka Niepokalana. Niech Zofia zamówi Mszę Św. przed Jej ołtarzem, odprawi gorąco i ufnie nowennę, po której każdego dnia należy dodać modlitwę: „Najświętsze Serce Pana Jezusa, wieczny Płomieniu Bożej Miłości…”
          Jeśli Zofia odda sprawę Panu Jezusowi (zob. Ps 37,5) i odmówi zgody na rozwód, znajdzie się z woli Boga inna droga, która wszystko niespodzianie rozwikła. Separacja jest dozwolona. Gorąca, nieustanna modlitwa może spowodować nowy obrót całej sprawy”. (z rozdz. ‚Szukajcie naprzód Królestwa Bożego, a to wszystko przydane wam będzie…’, str.265; Wydawnictwo „Maria Vincit”, Wrocław 2003)

          2. Warto przeczytać z cz. 1 „Świadków Bożego Miłosierdzia” Anny:
          O małżeństwie 12 VI 1979 r. Mówi ojciec Ludwik.
          – Ślub chrześcijański jest przysięgą złożoną dobrowolnie wobec Boga, aby para przezeń pobłogosławiona stała się zaczynem nowego życia we wspólnocie. Wspólnota rozbita przestaje być wspólnotą – działanie Boże zostaje w tym miejscu „zawieszone”, ograniczone jak gdyby i sakramentalna jego moc odrzucona przez ludzi, którzy najpierw o tę moc prosili…
          Dalej: http://www.objawienia.pl/anna/anna/sbm-3b.html

          3. Wpisać w Googe: „Czy wolno zgodzić się na rozwód” dr Mieczysław Guzewicz – biblista (jest to jedna z cotygodniowych wtorkowych wieczornych {od g. 21.30 do 23.30}audycji w Radiu Maryja „Dla małżonków i rodziców” w ramach rozmów niedokończonych z 27 lipca 2010r. Proszę Stokrotko odsłuchać sobie tą audycję, wraz z rozmowami ze słuchaczkami, w podobnych problemach co Twoje.
          Nadto w najbliższy wtorek, 24 lutego’15 przewidziana jest w RM audycja wieczorna zatyt. „Jak ustrzec się rozwodu?” z udziałem właśnie p. dr M. Guzewicza, biblisty.
          Pozdr. w Panu + Ps 40,2-5a.1n.18 i cały 70

        • Stokrotka said

          Dziękuję Leszku chętnie odslucham audycje🙂 Krystynko mialam awarie sprzetu przedtem wiec odezwe sie jutro.Dobrej nocy z Bogiem.

  15. inka said

    Powiedz kto Cię okrada Polaku, przedsiębiorca czy Państwo? Porównajmy dwa państwa, Polskę i Niemcy i ich stawki podatków PIT.
    Niemcy
    0-8000 euro – 0%
    8000-54600 euro – 14%
    54600-240000 euo- 42%
    24000 euro i więcej 45%

    Przeciętna płaca w Niemczech oscyluje w okolicach 44000 euro/rok

    0-725 euro(3091 zł) 0 %
    725-20238 euro(85000 zł)18%
    20238 euro i więcej 36 %

    Przeciętna pensja w Polsce to 11285 euro rok (47400)

    Jak więc widzisz przeciętnie zarabiający Niemiec zapłaci fiskusowi 14% swojej pensji Polak 18 %. I powiesz kto tu kogo okrada ?

    • aser said

      u nas jest przekonane że bogate państwo to znaczy że urzędnicy zarabiają, jest duży budżet (w którym i tak zawsze jest ‚dziura budżetowa’ którą ‚gasi się’ kolejnymi wyprzedażami i kredytami oraz kradzieżami, np. ofe), a zwykły Polak jest biedny. Bo państwo zabiera dużo więcej niż te 18%.
      Dla przykładu – najniższa krajowa czyli chyba jakieś 1200 zł na rękę to koszt pracodawcy powyżej 2 tys. złotych.
      Czyli już ok. 800 zł jest pobrane. Pracownik dostaje te 1200 zł i cokolwiek kupi znowu płaci podatek, a średnio jest ich ok. 250 zł. Czyli tak naprawdę, prawdziwe netto to coś w granicach 950 zł. Co nam daje dziwną sprawę, bo okazuje się, że polskie państwo zgarnia więcej pieniędzy z owoców pracy Polaka niż on sam dostaje. To się nazywa haracz. I z tego demografia nam nie skoczy tylko będzie się pogłębiać zapaść i emigracja.
      W Biblii jest napisane ile jest sprawiedliwy podatek – to 10%.
      Tak proszę państwa – 10%.
      My płacimy ponad 70% w różnych daninach.
      Stąd brak pracy, perspektyw, wszechobecna bieda i cwaniactwo.

  16. Rafał said

    ”Węgrzy protestują przeciwko wizycie Putina w Budapeszcie.

    Prezydent Rosji Władimir Putin spotka się dziś z węgierskim przywódcą Viktorem Orbanem. By zaprotestować przeciwko tej wizycie – a także polityce rządu Orbana – na ulice Budapesztu wyszło kilka tysięcy osób. „Putinowi – niet, Europie – tak”, „Orban precz!” i „Ukraina!” – krzyczeli demonstranci.”
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/56,114871,17419171,Putin_spotka_sie_z_Orbanem_na_Wegrzech__Mieszkancy.html?lokale=local#BoxNewsImg

    W mediach trąbią od rana że większość Węgrów wyszła na ulice w geście sprzeciwu, wobec polityki Orbana która jakoby, ”odcina ich od zachodu”, i pcha prosto w ręce niedobrego Putina. Zwróćcie uwagę na tęczowe flagi w tle, to wiele wyjaśnia…

    • Dzieckonmp said

      Powiem tyle. Onet podawał że 1 tysiąc było mimo że w tytule było słowo „tłumy”, wybiórcza że 2-3 tys było.
      Dla Budapesztu który liczy prawie 10 mln mieszkańców to w manifestacji uczestniczyła grupka mała jak mrówka.

      • Rafał said

        w radiu krzyczą że kilka tysięcy, a zaraz dodają że większość Węgrów jest przeciwnych Orbanowi…

        • Rafał said

          …a zaraz będą wszędzie trąbić że Orban to dyktator i biednych ludzi uciska, do czego to dalej prowadzi to możemy się domyślać. Myślę że temat bardzo ważny, również w świetle spełniających się Orędzi…

        • Margaretka said

          Dokładnie na to samo zwróciłam uwagę, grupę ludzi luźno idących, nazwano ‚mnóstwem’ i też dodano że ‚wszyscy’ Węgrzy, sprzeciwiają się Orbanowi. Poprostu terror medialny, a ludzie bezmyślni w to wierzą.

  17. Powiew ze wschodu said

    Progresiści nie przestaną szturmować bram Kościoła od środka

    Podpisałem Synowską prośbę do papieża Franciszka w sprawie przyszłości rodziny, bo do kogóż mają się zwracać zatrwożeni ogniem herezji wierni, jeśli nie do pełniącego najwyższy w Kościele widzialnym urząd Zastępcy Chrystusa? – pyta w rozmowie z PCh24.pl prof. Jacek Bartyzel, teatrolog i politolog.
    Dlaczego zdecydował Pan o podpisaniu synowskiej prośby do papieża Franciszka, dotyczącej przyszłości rodziny w kontekście zbliżającej się drugiej sesji synodu?
    W prośbie czytamy m.in. o wydarzeniach z pierwszej sesji synodu: „dla milionów katolików światło latarni zostało przyćmione przez wpływ rozmaitych lobby, promujących antychrześcijański styl życia”. O jakie lobby może chodzić i czym mogłoby grozić jego zwycięstwo?
    więcej:
    http://www.pch24.pl/progresisci-nie-przestana-szturmowac-bram-kosciola-od-srodka,34018,i.html

  18. Powiew ze wschodu said

    Duńczyk Mads Nissen jest autorem zdjęcia roku prestiżowego konkursu fotograficznego World Press Photo. Fotografia przedstawia dwóch homoseksualistów leżących na łóżku nago, zapewne po odbyciu stosunku seksualnego. Sztuka fotografii osiągnęła moralne dno.
    Fotografię nagich homoseksualistów wybrano spośród 97 tysięcy nadesłanych zdjęć. Większość z nich należycie się nadawała, aby zająć lepszą pozycję od ostatecznego laureata. Bo przecież zdjęcie to „jak zachwyca, kiedy nie zachwyca?” – by zacytować znanego skądinąd homoseksualistę. Nie chodzi o zachwyt. Chodzi o ideologiczną propagandę.
    więcej:
    http://www.pch24.pl/upadek-fotografii–para-homoseksualna-jako-arcydzielo,33975,i.html

  19. cox21 said

    Niedługo będą kazali usuwać kościoły, bo komuś przeszkadzają.

  20. Wiesia said

  21. Piotr2 said

    http://www.paruzja.info/oredzia-przeglad/83-luty-2015/1769-07-02-2015-21-37-ja-jestem-waszym-jedynym-prawdziwym-pocieszeniem-w-swiecie-ktory-jest-przeciwko-mnie

    Moja szczerze umiłowana córko, wzmaga się Moja walka o przyniesienie pokoju wszystkim dzieciom Bożym i przyprowadzenie każdego człowieka do chwały Nowego Nieba i Ziemi. Będę walczył do końca, aby ocalić ludzkość od niegodziwości, która została im wyrządzona przez Mojego przeciwnika.
    Proszę, abyście wszyscy, którzy Mnie miłujecie i podtrzymujecie Moje Słowo pozostali silni w obliczu nienawiści wobec Mojego Świętego Słowa, której będziecie musieli doświadczyć. Jeśli odrzucicie Moje Słowo, wtedy odrzucicie Mnie. Nie zrozumiecie sensu Mojej Śmierci na Krzyżu.
    Przeżywanie swojego życia we Mnie wymaga wielkiej odwagi i wytrwałości, ponieważ nigdy nie pozostawią was w spokoju, kiedy otwarcie będziecie wyznawali swoją wiarę we Mnie.
    Ja Jestem waszym jedynym prawdziwym pocieszeniem w świecie, który jest przeciwko Mnie. Ja Jestem waszą ostatnią deską ratunku w tych burzliwych czasach. Ja Jestem samym Życiem, a wszystkie rzeczy, które są dobre, pochodzą ode Mnie. Zło w jakiejkolwiek formie nie może pochodzić ode Mnie, bo to niemożliwe. Dopóki świat nie zaakceptuje, że szatan istnieje, to nigdy nie zaakceptuje też istnienia Boga.
    Szatan i każdy upadły anioł wyrzucony z Nieba przez Mojego ukochanego Ojca wywołuje nienawiść w duszach tych, którzy pozwalają, aby dławił ich grzech. Z grzechu pychy powstają wszystkie inne grzechy. Pycha była upadkiem Lucyfera. Pycha jest grzechem, przez który człowiek zrównuje się ze złym duchem. Pycha będzie upadkiem ludzkości.
    Jeśli macie Mnie kochać, to nie możecie stawiać warunków, a to nie jest łatwe. Kochać Mnie oznacza przestrzegać Słowa Bożego. Jeśli odchodzicie od tego, wasza miłość do Mnie będzie więdnąć, aż w końcu będziecie żyli według swoich własnych zasad.
    Wasz Jezus

    Króluj nam Chryste.

    • Leszek said

      …Szatan i każdy upadły anioł wyrzucony z Nieba przez Mojego ukochanego Ojca…
      Tak mówił Bóg Ojciec w „dialogu .. czyli Księdze boskiej Nauki” św. Katarzyny ze Sieny: …Tak brzydzę się pychą, że strąciłem ją z nieba, gdy anioł chciał wywyższyć siebie. Pycha nie wstępuje do nieba, lecz spada w głąb piekła. Toteż Prawda Moja rzekła: „Kto się wywyższa, tj. przez pychę, poniżon będzie; a kto się uniża tj. przez pokorę, wywyższon będzie” (Mt 23,12; Łk 11,14 i 18,14)
      (z rozdz. ‚Mistyczne Ciało Kościoła Świętego’, CXXVIII ‚O trzeciej kolumnie występku, którą jest pycha’.
      …obrzydliwością dla pysznego jest pokora… (Syr 13,18a)
      …Nie przepuścił Pan dawnym olbrzymom, którzy się zbuntowali ufni w swą siłę (Rdz 6,1-7). Nie darował współmieszkańcom Lota, których zatracił z powodu ich pychy… (Syr 16,7n; por. Mdr 10,6.7n i Syr 41,8).

      …Pycha była upadkiem Lucyfera. Pycha jest grzechem, przez który człowiek zrównuje się ze złym duchem. Pycha będzie upadkiem ludzkości…
      Z Księgi Mądrości Syracha:
      „Początkiem pychy człowieka jest odstępstwo od Pana, gdy odstąpił sercem od swego Stworzyciela. Albowiem początkiem pychy – grzech, a kto się da jej opanować, zalany będzie obrzydliwością… Nie dla ludzi stworzona jest pycha” (Syr 10,12n.18; por. 2Mch 5,21 i 9,8.10.12; Mk 7,22h)

      • Leszek said

        Modlitwa o zachowanie od pychy:

        „Kto jednak dostrzega swoje błędy/Swoich błędów któż będzie świadom?? Oczyść mnie od tych błędów, które są ukryte przede mną (pycha nie pozwala zobaczyć siebie w prawdzie, jak się rzeczy naprawdę mają – dop. mój). Od pychy broń swojego sługę, niech nie panuje nade mną! Wtedy będę bez skazy i wolny od wielkiego występku/wielkiej winy. Niech znajdą uznanie/łaskę słowa ust moich i myśli mego serca u Ciebie Panie, moja Skało i mój Zbawicielu!” (Ps 19,14-15).
        „Usłysz, o Panie moją modlitwę, nakłoń ucha na moje błaganie, wysłuchaj mnie w sprawiedliwości Twojej. Nie pozywaj na sąd swojego sługi, bo nikt żyjący nie jest sprawiedliwy/bez winy przed Tobą (Ps 143,1n). Niech moja modlitwa będzie jak kadzidło przed obliczem Twoim, wzniesienie rąk moich jak wieczorna ofiara” (Ps 141,2).

    • Leszek said

      Adminie! Proszę byś odnalazł mój „zaginiony” wpis z po g. 11.30 i umieścił go w tym właśnie miejscu, bowiem chciałbym dopisać cd.
      Pozdr. w Panu

    • Leszek said

      …wzmaga się Moja walka o przyniesienie pokoju wszystkim dzieciom Bożym i przyprowadzenie każdego człowieka do chwały Nowego Nieba i Ziemi. Będę walczył do końca, aby ocalić ludzkość od niegodziwości, która została im wyrządzona przez Mojego przeciwnika…

      Owa walka Niezwyciężonego w boju Pana (por. Jdt 16,13) o nas jest niczym innym jak przejawem biblijnej Zazdrosnej miłości Jahwe Zastępów (która pełnym blaskiem zajaśniała na Krzyżu), której tak Bóg tak mówił Annie w cz.1 „Bożego Wychowania”, w XVIII Rozmowie zatyt. ‚Pragnę byś poznawała Mnie i zachowywała Moje słowa’:
      19 II 1983 r.
      – Czytałaś, córko, jak ci to wskazałem, słowa Izajasza. Teraz Ja pragnę objaśnić ci, co znaczy „Zazdrosna miłość Pana Zastępów”.
      Niepokoił mnie ten zwrot (Iz 9, 6 i 37,32 i 63,15; Za 8,2n). Zazdrość u Boga?
      – Ja, Ojciec ludzkości, Pan wszystkiego, co ze szczodrobliwości swojej dałem wam, nie mogę być o nie „zazdrosny” w waszym pojęciu tego słowa: zazdrosny, a więc pożądający tego, co inny posiada – ale pożądam waszego szczęścia.
      22 II 1983 r.
      …Gdyby Bóg przestał kochać stworzenie swoje, zaprzeczyłby swojej naturze. Miłowanie jest życiem Boga. To Ja chciałem cię mieć, dlatego istniejesz – z mojej miłości. … Pragnę tego, córko, byś poznawała Mnie i zachowywała słowa Moje. Pragnę być poznawanym. Teraz, kiedy nieprzyjaciel głosi jawnie o Mnie kłamstwa, oskarżenia i oszczerstwa, które wielu przyjmuje za prawdę (nawet wśród moich kapłanów są niewierni i wątpiący), teraz Ja zbliżam się na spotkanie z wami, abyście sami poznali Mnie i uwierzyli. Poznać Boga na ziemi możecie przez Jego działanie (historia – jest ósmym sakramentem – dop. mój), więc ukazuję je wam. … Moja miłość, zazdrosna o wasze istnienie, występuje przeciwko zakusom nieprzyjaciela.
      – Chcesz usłyszeć do końca wytłumaczenie słów: „Zazdrosna miłość Pana Zastępów tego dokona”? Każdy, kto jest w królestwie Moim, jest w nim dlatego, że zazdrośnie strzegłem go – jako swojej wyłącznej własności. W a l c z y ł e m o niego, broniłem go przed zasadzkami nieprzyjaciela, nie odstępowałem w dzień ani w nocy – i Miłość Moja zagarnęła go do Mojej owczarni.
      Miłość Moja Zazdrosna jest o szczęście swoich dzieci. Raczej pozwolę zburzyć wszystkie kościoły Moje, niż dopuszczę do krzywdy najmniejszego z synów ziemi. Dzieła wykonane przez was niczym są wobec wartości nieśmiertelnej jednej duszy ludzkiej. Człowiek chciał być wolny w swoich wyborach, zupełnie niezależny, nikomu nie podporządkowany. A przecież grozi mu to nieustającym zagrożeniem utraty istnienia wiecznego (ze Mną). Wobec tej grozy, dla was niewyobrażalnej, Miłość Pana waszego, udzieliwszy wam wolności raz i na zawsze, strzeże was zazdrośnie i gorliwie baczy na wasze bezpieczeństwo. Wy widzicie to, co widzialne, co groźne i bolesne dla ciała, a dusze swoje topicie w bagnie występków, nałogów i zbrodni. Bóg zna wasze prawdziwe zagrożenie i przed śmiercią wieczną was ocala, jeśli inaczej nie może, to poprzez śmierć ciała.
      Trudne dla człowieka jest zrozumienie działania jego Boga. (Iz 55,8n). Widzi niebezpieczeństwa dla swego zdrowia, wygody, pomyślności i życia, i walczy z nimi, opiera się zaś temu, co zdrowe dla jego duszy, co zapewnia mu jej zdrowie i życie wieczne w takim szczęściu, o jakim wyobrażenia mieć nie może – a to dlatego, że duch człowieczy ma blask chwały swego Odkupiciela, a w Królestwie Niebieskim nie ma miary dla szczęścia miłości.
      Jaką byłaby wasza przyszłość, gdybym Ja, który stworzyłem was dla szczęścia uczestniczenia w życiu Moim, gdybym pozostawił was waszej ślepocie i nienawiści wzajemnej? Oto teraz właśnie, w tym pokoleniu, nastąpiłby wasz koniec…Moja miłość, zazdrosna o wasze istnienie, występuje przeciw zakusom nieprzyjaciela…
      Dalej: http://www.objawienia.pl/anna/anna/bw-03.html

  22. stokrotka said

    Panie Admienie czy mogę jakoś inna drogą skontaktowac sie z Kystynka ? ma Pan mój email… bo tutaj niestety nic nie wskóram klikając KONAKT z adminem .

    • Leszek said

      Stokrotko! Napisz ze swojej poczty internet. prośbę w powyższej sprawie do Admina naszego blogu na adres: nkallegro@gmail.com i poproś go o adres Krystynki przywołując/kopiując z blogu jej zgodę z poz. 12. i 14.
      Nadto proszę Stokrotko mój wpis w końcu poz. 14 dla Ciebie.
      Pozdr. + Ps 55,23a i Flp 4,6

    • Dzieckonmp said

      napisałem na mail do Krystynki podając jej twój mail z bloga jakim się posługujesz

      • stokrotka said

        Krystynko czekam na Twoj odzew prywatnie abym moga zwrócić sie do Ciebie pisemnie, nie posiadam jeszcze Twojego emaila

    • krystynka said

      Stokrotko sprawdziłam nie można napisać do admina przez kontakt,poczekaj az ci admin napisze mój mail..

      • stokrotka said

        Dziekuje bardzo🙂 za pomoc

        • bozena2 said

          Zaufaj Jezusowi i Maryi, a twoja wolna wola niech nie pozwala na rozwód. Ty decydujesz w tej sprawie, bo masz wolną wolę , reszta należy do Pana. Znam przypadek, kiedy mąż zdradzał i takie rzeczy wymyślał, a przed egzorcystą zemdlał, czyli całe zło to sprawka diabła.

  23. szach said


    Imperium Zła.

  24. Anna said

    Niesamowita historia egzorcyzmu małżeńskiego – ks. Dominik Chmielewski (warto odsłuchac na youtube)

    Modlitwa egzorcyzmu.
    Panie Jezu, w Imię Jezusa Chrystusa, na mocy Sakramentu
    Małżeństwa, ja żona, łamię i rozrywam więzy duchowo – emocjonalno
    seksualne pomiędzy moim mężem, a tą kobietą. W Imię Ojca i Syna
    i Ducha Świętego. Amen.

    Ta modlitwa uratowała małżeństwo mojej córki.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
