Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Eucharystia w Miejscach Schronienia

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 Luty 2015

Cytat z „Dzienniczka” nr 991
(316) 26 II 1937. Dziś ujrzałam, jak święte tajemnice były spełniane bez szat liturgicznych i po domach prywatnych, dla chwilowej burzy. I ujrzałam słońce, które wyszło z Najświętszego Sakramentu i zgasły, czyli zostały przyćmione inne światła, i wszyscy mieli zwrócone oczy ku temu światłu; lecz znaczenia nie rozumiem w tej chwili.

Kochani czy aby to znaczenie którego w tamtym czasie Faustyna nie rozumiała nie są ujawniane przez Niebo w orędziach Ostrzeżenie?? W orędziach jest mowa o odprawianiu mszy świętej w Miejscu Schronienia przez wiernych maryjnych kapłanów.

Urywki orędzi.

11,11,2012
Pamiętajcie, przygotowujemy się teraz do przykrych następstw wynikających z nadchodzącej schizmy, które uderzą w Moich biednych wyświęconych sług, z powodu nadchodzącej schizmy, która ma wybuchnąć w Kościołach chrześcijańskich.
Tak więc, podczas gdy armia reszty będzie prowadzona przez księży i innych duchownych chrześcijańskich, wielu będzie świeckimi sługami, ponieważ będzie to czas, w którym będzie brakowało kapłanów.
Wy, Moi uczniowie, będziecie potrzebowali gromadzić i przechowywać Hostie Komunii, gdyż będą one trudno dostępne. Ci z was, którzy są Rzymskimi Katolikami Msze będą musieli odprawiać w miejscach schronienia lub bezpiecznych Kościołach.
Misja, podobna do prześladowań Żydów, przez niemiecki nazizm, kiedy Żydzi byli ścigani, zostanie utworzona w celu wykorzenienia tak zwanych zdrajców Kościoła Nowego Świata, o którym będą wam mówili, że jest dla wszystkich religii.
Zostaniecie oskarżeni o bezczeszczenie Mszy i nowo utworzonej postaci Mszy, gdzie Ja nie będę obecny w Świętej Eucharystii, gdyż będzie to obrzydliwością w Oczach Mojego Ojca.
Moje Ciało i Krew będą obecne w Mszach odprawianych w tych ośrodkach i ostojach, gdzie będziecie ślubować wierność Przeistoczeniu, aby sprawować Sakrament Najświętszej Ofiary Mszy, by był autentyczny i akceptowany przez Mojego Ojca.

21,01,2012

Waszym obowiązkiem wobec Mnie, Moja ukochana armio wyznawców, jest pomóc Mi przygotować drogę dla Mojego nadchodzącego Królestwa Bożego na ziemi.
Potrzebuję waszej pomocy. Potrzebuję waszych modlitw. Wasze modlitwy osłabią dzieło antychrysta oraz fałszywego proroka, który zajmie stanowisko Stolicy Apostolskiej w Rzymie.
Wszystkie Moje dzieci muszą wiedzieć, że jestem wszystko wybaczającym. Nawet ci, którzy są związani z grupami satanistycznymi, o których mówię, mogą być uratowani od dalszego schodzenia w dół do bram Piekła.
Grzech może zostać osłabiony przez modlitwę. Nie musicie iść na wojnę i walczyć podniesionymi pięściami, wystarczy się modlić.
Mój Nowy Raj jest wspaniały, dzieci. Tyle przygotowań zostało ukończonych, z takimi samymi cudami, jakie były dane Adamowi i Ewie, a które zostały odrzucone przez grzech. Wszystko jest gotowe……

……Moje dzieci, pamiętajcie jednak, że fałszywy prorok będzie chciał, abyście uwierzyli, że on również przygotowuje was do podobnego miejsca w Raju.
Jego kłamstwa zafascynują grupę naiwnych katolickich wyznawców. Będzie on miał wspaniałą i czarującą zewnętrzną charyzmę i wszystkie Moje dzieci w Kościele katolickim będą zdezorientowane.
Jeden znak, na który należy zwrócić uwagę, to będzie jego pycha i arogancja ukryta za fałszywą, zewnętrzną pokorą. Tak oszuka Moje dzieci, że będą myślały, iż jest on wyjątkową i czystą duszą.
Będzie traktowany jak żyjący Święty. Nie będą kwestionować ani jednego słowa z jego ust.
Będzie się wydawało, że posiada nadprzyrodzone dary i ludzie natychmiast uwierzą, że potrafi dokonywać cudów.
Każdy, kto mu się sprzeciwi będzie krytykowany i uważany za heretyka.
Wszystkie te dusze oskarżone o herezję i zostaną rzucone psom na pożarcie.
Cała prawda Mojego nauczania zostanie przekręcona. Wszystko będzie kłamstwem. Prześladowanie z początku będzie rozwijać się powoli i subtelne.
Moi prawdziwi Wyświęceni Słudzy będą musieli odprawiać Mszę w ukryciu i w wielu przypadkach nie w Kościele katolickim.
Będą musieli sprawować ofiarę Mszy w miejscach schronienia. Dzieci, kiedy to się stanie, nie wolno wam tracić nadziei. To będzie trwało krótki okres czasu.
Módlcie się za dusze, które w swoim oddaniu Fałszywemu Prorokowi, zapomną o Przenajświętszej Trójcy, która jest fundamentem, na którym jest zbudowany Kościół Katolicki.
Wiele religii wyznaje tylko jedną osobę Trójcy Przenajświętszej. Niektóre oddają cześć Ojcu. Inne Synowi, ale wszystkie są jednym, Moja córko.
Jest tylko jeden prawdziwy Bóg. Jest nim Ojciec, Syn i Duch Święty, trzy różne Osoby, wszystkie w jednej boskiej istocie
17,08,2013
O, moje drogie dzieci, jak bardzo moje Serce płacze z powodu cierpienia, którego wkrótce doświadczą kapłani w Kościele katolickim.
Tak wielu drogich sług mojego Syna, których jedynym pragnieniem jest służyć Bogu i prowadzić dusze właściwą drogą do zbawienia, będą mieli do czynienia z próbami na taką skalę, że wielu odpadnie ze strachu. Wielu będzie ślepych na Prawdę i przyjmie wielkie zmiany w Kościele, powitają je z radością w błędnym przekonaniu, że są one dla dobra wszystkich. Ci, którzy rozpoznają to oszustwo, które zostanie przedstawione katolikom, uciekną. Ze strachu o swój los opuszczą Kościół, ponieważ będą zbyt słabi, aby powstać przeciwko takiej niegodziwości.
Ci kapłani, którzy nie będą chcieli przyjąć fałszywej doktryny zostaną oskarżeni o herezję i wielu zostanie publicznie upomnianych, za brak posłuszeństwa tym, którym podlegają. Wielu zostanie ekskomunikowanych. Inni będą zamęczani. Wtedy znajdą się ci, którzy w tajemnicy poprowadzą Kościół – Kościół dany światu przez mojego Syna.
Będą musieli znaleźć miejsca schronienia, aby mogły im one zapewnić codzienne sprawowanie Mszy i Najświętszej Eucharystii. Będą oni prowadzeni przez Ducha Świętego i pójdą za Armią Reszty mojego Syna, która pozostanie niezłomnie wierna Jego Nauczaniu i Sakramentom, aż do dnia ostatecznego.

01,06,2012

antychryst już przygotowuje, swój pokojowy plan, który wkrótce przedstawi, po wojnach, które staną się powszechne na Bliskim Wschodzie i kiedy ból i straszne udręczenie będzie oznaczać brak nadziei.
Wtedy on nagle się pojawi i ogłosi się światu jako człowiek pokoju, jasny klejnot, który błyszczy w środku ciemności.
Gdy się pojawi, będzie postrzegany jako jeden z najbardziej charyzmatycznych przywódców politycznych wszechczasów.
Jego piękna, atrakcyjna i opiekuńcza osobowość oszuka większość ludzi.
Będzie on roztaczać miłość i współczucie i będzie postrzegany jako Chrześcijanin. Z czasem przyciągnie wielu zwolenników, których liczba tak wzrośnie, że stanie się on jakby Mną, Mesjaszem.
Będzie postrzegany jako głosiciel jedności między wszystkimi narodami i będzie kochany w prawie każdym kraju na świecie.
Będzie wreszcie postrzegany jako ten, który posiada nadprzyrodzone umiejętności. Wielu będzie wierzyć, że został wysłany przez Mojego Ojca i że to jestem Ja, Jezus Chrystus, Zbawiciel Świata.
Będą się do niego modlili, kochali go i oddawali swoje życie za niego, a on będzie się śmiał i drwił z nich, kiedy nie będą go widzieli.
To będzie największe oszustwo wszechczasów, a jego planem jest ukraść wasze dusze, aby Mi was zabrać.
On i Fałszywy Prorok, który będzie siedział jak Król na Tronie Piotra, będą potajemnie przygotowywać jedną światową religię.
Będzie się wydawało, że jest to typ religii chrześcijańskiej, głoszącej miłość. Ona jednak nie będzie promować miłości wzajemnej, która pochodzi od Boga. Zamiast tego będzie promować miłość i przywiązanie do antychrysta i miłość do samego siebie.
To nie koniec obrzydliwości, bo gdy uwiodą dzieci Boże, rozpocznie się właściwy atak.
Nagle wszyscy zostaną poproszeni o zaakceptowanie jednego światowego Znaku Wierności. Znaku zjednoczonego świata, w którym wszyscy ludzie będą musieli uczestniczyć.
Nastąpi kontrola waszych pieniędzy, waszego dostępu do żywności i tego, w jaki sposób żyjecie.
Zasady, wiele z nich, będą oznaczały, że staniecie się więźniami. Kluczem do waszych cel, który trzymał was będzie pod ich kontrolą, będzie Znak Bestii.
666 będzie wprowadzany tak samo, jak każda szczepionka, jego numer będzie ukryty w chipie do którego przyjęcia będziecie zmuszani.
Raz wprowadzony zatruje nie tylko twój umysł i duszę, ale twoje ciało. To spowoduje epidemię mającą na celu zniszczenie większości ludności świata.
Nie wolno przyjmować Znaku. Zamiast tego pouczam was, co macie zrobić.
Wielu będzie akceptować Znak, ponieważ będą czuli się bezradni.
Pieczęć Boga Żywego, Moja Modlitwa Krucjaty (33) jest waszą ostatnią deską ratunku.
Po otrzymaniu Mojej Pieczęci Ochrony, przekazanej wam przez Mojego Ojca Przedwiecznego, nie będziecie musieli przyjmować Znaku.
Nie tkną was. Wasz dom nie będzie widoczny, poszukiwany czy wzięty na cel, bowiem stanie się niewidzialny w oczach armii szatana.
Będziecie musieli przechowywać w ukryciu żywność o kilkuletniej trwałości. Będziecie musieli hodować własne uprawy, przechowywać własną wodę, a wokół siebie trzymać wszystkie Święte przedmioty.
Moja Reszta Kościoła będzie rosnąć i rozprzestrzeniać się i otrzymacie schronienie, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Trzeba teraz sporo planować.
Ci, którzy śmieją się z tego, co robicie lub mówicie, czy są pewni, że Jezus nie mógłby poprosić was o to? Czyż On nie zaopatrzyłby wszystkich Jego wyznawców w czasie potrzeby?
Nawet jeden bochenek i jedna ryba mogą być rozmnożone. Zatem nie ma znaczenia, że macie tylko trochę jedzenia, gdyż Ja was ochronię i będziecie bezpieczni.
Módlcie się intensywnie za te dusze, które nie będą w stanie uniknąć Znaku.
Te niewinne dusze zostaną uratowane, które będą w stanie łaski w czasie zmuszania do przyjęcia chipa.
Reszta z was musi planować ochronę swojej rodziny i swoją wierność Świętej Eucharystii i Mszy.
Kiedy antychryst pochłonie wszystkie religie, jedyną bronią, wobec której będzie bezsilny będzie Msza Święta i Przeistoczenie chleba i wina w Moje Ciało i Krew w Świętej Eucharystii.
Moje Msze muszą być kontynuowane. Ci z Was, którzy o tym wiedzą, muszą się licznie zebrać i teraz rozpocząć przygotowania.
Im wcześniej się przygotujecie, tym więcej łask otrzymacie, aby wzrastały wasze szeregi na całym świecie.

25,07,2013

Wkrótce pojawi się antychryst, a jego droga do sławy rozpocznie się w Jerozolimie. Gdy pojawi się publicznie, wszystko szybko się zmieni w Kościele mojego Syna. Zostaną wprowadzone nowe reguły. Zostaną narzucone nowe relikwie, zmiany w szatach liturgicznych noszonych przez kapłanów i wiele nowych rozporządzeń. Początkowo ludzie powiedzą, że wszystkie te zmiany wynikają z konieczności bycia pokornym. Lecz podczas wprowadzania tej obrzydliwości do Kościołów chrześcijańskich, rozpocznie się prześladowanie. Zdobywając się na odwagę sprzeciwienia się tym satanistycznym rytuałom, zostaniecie uznani za heretyków – awanturników.
Wielu kardynałów, biskupów, księży, zakonnic i zwykłych ludzi zostanie ekskomunikowanych, jeśli nie zastosują się do nowych przepisów albo nie będą adorować fałszywego proroka. Na tym etapie musicie szukać schronienia, które zostanie przygotowane, abyście w pokoju mogli czcić mojego Syna, Jezusa Chrystusa. Księża nadal muszą sprawować sakramenty i udzielać moim dzieciom Najświętszej Eucharystii.

25,11,2012

Problem tej wojny będzie polegał na tym, że ci którzy będą stali po stronie antychrysta i fałszywego proroka będą postrzegani, jako czyniący wielkie dobro dla świata.
Tym, którzy przestrzegają Bożych Praw będzie się przypisywać cechy demoniczne i będą poszukiwani.
Moje miejsce Schronienia dla was jest właśnie tam, dokąd pragniecie uciec. Każda kropla Mojej Krwi z Mojego Najświętszego Serca będzie wylewać się na was, aby was chronić.

Odpowiedzi: 30 to “Eucharystia w Miejscach Schronienia”

  1. bodka said

    Około roku temu intensywnie prosiłem Boga aby wskazał mi miejsce schronienia w moim mieście. Taki rodzaj nadgorliwości z mojej strony. Wymyśliłem sobie takie miejsce poszedłem tam, zacząłem modlić razem z kapłanem i zostałem przepędzony. Dalej się pytałem gdzie to ma być i traciłem cierpliwość. Wtedy Duch Święty pokierował mnie na mszę trydencką. Po pierwszej celebracji przeżyłem szok, bo zrozumiałem jak wiele Kościół, my wszyscy, tracimy z powodu zmiany rytu mszy świętej. Oczywiście zostałem, bo odzyskałem pokój. Mieliśmy 8 mszy w miesiącu w rycie klasycznym . Dla mnie to jest miejsce schronienia a potwierdzenie przyszło od samego Ordynariusza . Przed świętami w grudniu nastąpił atak na nas , Biskup zabronił odprawiania mszy tradycyjnej, zostały 2 w m-cu. Groźby wobec kapłanów , świeckich nazwał niekatolikami. Generalnie, jak coś nie ma nazwy charyzmatyczne, nie ma prawa istnieć w diecezji. Ale ja wiem , że to jest to miejsce schronienia. Próbowaliśmy rok temu z kolegą aktywować grupę modlitw krucjaty, nie mogło się udać. Dzisiaj wiem na szczęście, bo wszystko będzie tylko w ukryciu.

  2. basiaka said

    http://citizengo.org/pl/signit/18980/view%20
    Prośba do Senatorów o zatrzymanie przemocowej genderowej Konwencji CAHVIO

    • szach said

      Coś mi się obiło o uszy, że chcą nas=rodziców pozbawić decyzji o uczestnictwie bądź nie uczestnictwie naszych dzieci w lekcjach WDŻ Mogła bym napisać-a nie mówiłam ,że taki będzie kolejny krok do deprawacji polskich dzieci ? Jednak, może ludzie wreszcie się obudzą i zawalczą o swoje prawa , zanim będzie trzeba płacić krwią .

      • Piotr2 said

        Nie łudź się.
        Swego czasu byłem jedyny który nie pozwolił chodzić dzieciom na te zajęcia. Rodzice na zebraniu, gdy trzeba było podpisać zgodę na te zajęcia patrzyli się na mnie jak na kretyna, wstecznika i jakiegoś zacofańca.

        Króluj nam Chryste.

  3. Zorrro said

    Dzięki adminie za przypomienie tych kilku oredzi. Jakże nabierają one mocy i znaczenia juz dziś. BOGU DZIEKUJE ZA TE OREDZIA I ZA MISJĘ MBM.

  4. zmajcek said

    zrobilem ostatnio dwa obrazki propagujące Krucjatę Różańcową, jakby ktoś chciał to niech sobie weźmie, może się przyda. (nie wiem czy się dobrze wkleją)

    tarczakoniec.jpg

    rozanieckoniec.jpg

  5. Reszta Kościoła katolickiego

    Będziecie potrzebowali każdą odrobinę siły, gdyż jesteście świadkami rozpadu Mojego Świętego i Apostolskiego Kościoła katolickiego. Moja Święta Eucharystia zostanie zbezczeszczona, jak zapowiadałem jakiś czas temu.

    Jesteście Resztą Mojego Kościoła. Jesteście Kościołem, o którym mowa w Księdze Apokalipsy.

    Kościół założony na skale przez Mojego ukochanego Piotra nie może umrzeć i nigdy nie umrze.

    http://armiajezusachrystusa.pl/reszta-kosciola-katolickiego

  6. Nn said

    „W ostatnie te dwa dni karnawału poznałam wielki nawał kar i grzechów.
    Dał mi Pan poznać w jednym momencie grzechy świata całego w dniu tym popełnione.
    Zemdlałam z przerażenia i pomimo że znam całą głębię miłosierdzia Bożego, zdziwiłam się, że Bóg pozwała istnieć ludzkości.
    I dał mi Pan poznać, kto podtrzymuje istnienie tej ludzkości: to są dusze wybrane.
    Kiedy dopełni się miara wybranych, świat istniał nie będzie”
    „Dzienniczek” św. Faustyny

  7. Nn said

    Arcybiskup Fulton J. Sheen

    Gdy kapłan przystępuje do ołtarza, dźwiga ze sobą wszystkie nieszczęścia i rany tego świata. Jego stopy, które wstępują na stopnie ołtarza, muszą nosić ślady bezdomnych, uchodźców i wędrowców ziemi. Jego twarz, gdy całuje on ołtarz, powinna zawierać w sobie twarze tych, których oczy wypalone są od żaru pieca, które pociemniały w kopalniach soli, które są mokre od łez żalu i wokół których grzech wyrył bruzdy. Jego szaty powinny być ciężkie od milionów dusz, które nie znają Chrystusa, a jednak kurczowo chwytają się Jego szat, pokładając nadzieję nie wiadomo w czym. Gdy jego palce podnoszą Ciało i Krew Chrystusa, prosi on, aby wszystkie cierpienia świata zostały zjednoczone z Chrystusem i aby żaden ból nie został zmarnowany.
    Źródło: „These are the Sacraments”, 1962r., strona nieznana.

  8. Wiesia said

    Dzisiaj natrafiłam na to starsze Orędzie:
    http://ksiegaprawdy.pl/oredzia-przeglad/39-marzec-2013/1011-29-03-2013-00-15-dzisiaj-moj-kosciol-na-ziemi-zostanie-ukrzyzowany-dzisiejszy-dzien-jest-poczatkiem-zmian

    i następne wg.kolejności:
    http://ksiegaprawdy.pl/oredzia-przeglad/39-marzec-2013/1010-28-03-2013-21-30-ujrzycie-zagrozenie-dla-istnienia-swietej-eucharystii

    • Piotr2 said

      …Musicie wytrwać, pozostać Mi wiernymi i musicie prosić Mnie o przewodnictwo w czasie, kiedy człowiek, który siedzi na Stolicy Piotra, a nie chce iść w jego ślady ani go zastępować, zniszczy waszą wierność Bogu….

      Wskazówka, któż jest tym człowiekiem.

      Króluj nam Chryste.

  9. Nn said

    Nauka Antychrysta będzie się różnić od prawosławnej nauki Chrystusowej tylko tym, że będzie negować Odkupieńczy Krzyż! – przestrzegała Boża Służebnica Pelagia Riazańska – Adwentyści Dnia Siódmego – to są pierwsi wrogowie Krzyża Chrystusa!
    Bogaci kapłani ukrzyżowali Pana!
    Bogaci kapłani obalili Cara!!

    ….
    Bogaci kapłani przyprowadza nas do Antychrysta !!!
    Kiedy usłyszycie, że wody Eufratu w górnym biegu Turcy przegradzają tamą i wykorzystują je do nawadniania, to wiedzcie, że już weszliśmy w przygotowanie do tej wielkiej wojny, i w ten sposób przygotowuje się drogę dla dwustumilionowego wojska od Wschodu Słońca, jak mówi Apokalipsa.
    Nastąpiła apostazja (odstępstwo), i teraz pozostało tylko przyjść „synowi zatracenia”. (Świat) zamieni się w dom wariatów. Panować będzie wielki zamęt, wśród którego każde państwo zacznie robić to, co mu przyjdzie do głowy. Daj Boże, aby interesy tych, którzy robią wielką politykę, były na naszą korzyść. Co jakiś czas usłyszymy coś nowego. Będziemy widzieć, jak będą następować najbardziej niesamowite, najbardziej szalone wydarzenia. Dobrze chociaż, że wydarzenia te będą się zmieniać bardzo szybko.
    Ekumenizm, wspólny rynek, jedno wielkie państwo, jedna religia, uszyta według ich miary. Takie są plany tych diabłów. Syjoniści już przygotowują kogoś na Mesjasza. Dla nich Mesjasz będzie królem, czyli będzie panował tutaj, na ziemi. Świadkowie Jehowy również czekają na ziemskiego króla. Syjoniści przedstawią swego króla, a Świadkowie Jehowy go zaakceptują. Wszyscy uznają go jako króla, powiedzą: „Tak, to jest on.” Nastąpi wielki zamęt. W tym zamęcie wszyscy zechcą króla, który mógłby ich uratować. I wtedy wysuną oni człowieka, który powie: „Ja jestem – imam, ja jestem – piąty Budda, ja jestem – Chrystus, Którego oczekują chrześcijanie, ja jestem tym, na którego czekają Świadkowie Jehowy, ja jestem Mesjaszem Żydów”. Będzie miał pięć „Ja”.

    ….Kiedy Antychryst zobaczy Henocha i Eliasza, głoszących i mówiących ludziom, aby nie przyjmowali pieczęci Antychrysta, to każe ich schwytać. Będą oni przekonywać ludzi, aby nie brali pieczęci Antychrysta, będą mówić, że kto przejawi cierpliwość i nie przyjmie pieczęci Antychrysta, ten się uratuje i Bóg na pewno zabierze go do Raju, ze względu tylko na ten jeden fakt, że nie przyjął pieczęci. I niech każdy się zaznacza Krzyżem Świętym, czyniąc znak Krzyża w każdej godzinie, ponieważ Znak Krzyża uwalnia człowieka od mąk piekielnych, natomiast znak (pieczęć) Antychrysta prowadzi człowieka na męki piekielne.

    • Nn said

      Ludzie będą mówić do Henocha i Eliasza: „Dlaczego wdzięczni są Antychrystowi ci, którzy przyjęli pieczęć?”Wtedy powiedzą Henoch i Eliasz: „Oni dziękują, ale kto jest wdzięczny? To nie ludzie dziękują, tylko sama pieczęć dziękuje. I jakaż jest ich wdzięczność? Ich wdzięcznością jest to, że opętał ich Szatan, wszedł w uczucia człowieka, a człowiek nie zdaje sobie sprawy z tego, co z nim się dzieje. Ten, kto przyjmuje pieczęć Antychrysta staje się demonem. Chociaż twierdzi, że nie czuje ani łaknienia ani pragnienia, jednak łaknie i pragnie jeszcze więcej, i nie tylko więcej, ale siedem razy więcej niż wy. Wycierpcie tylko przez krótki czas. Czy nie widzicie, że ten, kto przyjmuje pieczęć Antychrysta, nie będzie żyć? Czy wy także chcecie zginąć z pieczęcią w wiecznej męce, żeby tam być z tymi, którzy nią zostali opieczętowani, gdzie „jest płacz i zgrzytanie zębów”?

      https://gloria.tv/media/JZbvfA4vCnE

      • bobi said

        Jedno jest pewne świat schodzi na psy

      • halina said

        Przyjęcie pieczęci bestii
        to inaczej zrzeczenie sie wolnej woli na rzecz szatana.
        To podporządkowanie sie szatanowi
        i wyrażenie zgody na budowe piekła na ziemi
        rękami tych którzy zobowiązują sie pracować dla szatana
        To postawienie se w sytuacji
        że szatan bedzie decydował co mamy czynić człowiek ,
        mimo iz będzie chciel coś innego ,
        to nie bedziemy mogł ,
        bo zamknięty bedzie w ograniczeniach
        jakie powoduje zniewolenie szatana .

        Wytrwawszy przy Słowie Bożym,
        w wierności Jezusowi ,
        przyjmując pieczeć Boga
        i chęć podążania drogą wskazaną przez Chrystusa Króla włączamy sie
        w zaprowadzanie Bozego ładu i porządku
        jaki ustanowił Bóg Ojciec przy stworzeniu jako prawidłowy .
        To realizacja zadań które ma człowiek zlecone na czas pobytu wśród świata
        jako zadanie z wykonania którego jest człowiek oceniany po śmierci .

        Jednym słowem jest rozdzielany człowiek
        żyjący wśród świata na tych
        którzy wpadną w pułapkę szatana
        i przyjmą podstep szatana jako prawde
        jako cioś dobrego
        i pójdą za tym by pracować dla szatana .
        Oraz tych
        którzy wytrwają w prawdzie
        i będą mogli żyć w prawdzie
        i budować to co Chrystus Król chciał zbudować
        przychodząc na ten świat .

        Teraz jest środek tej walki duchowej
        w której jest walka o przynależność człowieka ,
        Bo szatan podstępem będzie chciał trzymac w błędzie ,
        a Chrystus Król będzie chciał Prawdą zwyciężać
        podstęp i kłamstwo szatana .
        I tak Prawda będzie walczyć z kłamstwem
        Miłość z nienawiścią
        Sprawiedliwość z podstępem i nienawiścią .

        Walka w świecie duchowym
        będzie toczyć sie o serce człowieka ,
        kogo do serca wpuści człowiek
        to dla tego ten człowiek będzie pracował .
        Najbardziej jest przykre to
        że człowiek żyjący wśród świata jest nieświadomy
        tego co następuje w świecie duchowym .
        Obudzi sie wtedy gdy już będzie za późno .
        Dlatego wszyscy ci
        którzy przyjęli do serc Słowa Bożej Prawdy
        mają za zadanie wytrwać na polu walki ,
        po to by dać szanse tym
        którzy sie obudzą z letargu
        by mieli szanse przystąpić do nas
        i powiększyć szeregi pracujących dla Chrystusa Króla .
        Gdy nasz upór i samozaparcie doprowadzi do tego
        że Chrystus zdoła wyrwać z szpon szatana wszystkich ludzi , to będziemy szczęśliwymi ,
        patrząc na szczęście Króla Jezusa ,
        że z naszą pomocą wróciło do Niego wszystko
        to co jest Jego własnością ,
        co obejmuje Miłość Jego Serca ,
        tylko przeklętemu szatanowi ubzdurało sie
        że to ukradnie i zamknie w piekielnych odmętach .

        Musimy wytrwać ,
        by żaden człowiek nie został w reku szatana .
        Miłość naszych serc musi być silniejsza
        niż wienawiść jaką wprowadza szatan .
        Miłość naszego serca obejmująca każdego człowieka
        powoduje to
        że jest ten człowiek odcinany od działania szatana ,
        bo właśnie ta nasza miłosć jest przeszkodą ,
        jest granicą oddzieleniem .
        Bo to co jest otoczone miłościa
        nie może być wchłoniete przez nienawiść .
        Bo to co jest otoczone miłością
        ma prawo należeć dl Królestwa Miłości .
        Czy świadomi jesteśmy tego
        w jakiej pozvcji postawiło nas podążanie za przekazami z Nieba ?
        Czy jesteśmy swiadomi tego
        co to znaczy być wojownikiem modlitwy ?

        Jest to powodowanie tego
        by Chrystus Król wypierał szatana
        z tego co On chce włączyć w skład Królestwa Miłości .
        Na ile pomożemy Jezusowi
        by odzyskał wymiar człowieka ?
        Czas pokaże ,
        oby On Chrystus Król był zadowolony
        z wyników tej bitwy która toczy .
        Oby mógł włączyć do swego Królestwa
        każdego człowieka i cały świat .
        Bądzmy świadomi tego co sie dzieje
        i nie ustajmy w modlitwie ,
        zdobywajmy coraz wieksze przestrzenie dla Jezusa .

        Bądz uwielbiony Chryste Królu
        chwałą i radością otoczony
        od człowieka zyjącego na ziemi .

        • halina said

          Wczytując sie w orędzia ,
          w przekazy z Nieba i rozważając je
          dochodzę do wniosku
          że teraz człowiek staje w takiej samej sytuacji
          w jakiej był Adam i Ewa w raju .
          Bo musi zadecydować ,
          musi odciąc to co wdarło sie w wymiar człowieka
          na wskutek wyrażenia zgody na współprace Adama i Ewy z szatanem .
          Bo czym innym było wzięcie do realizacji
          tego do czego zachęcał kusił podstępem szatan ?– współpracą —
          Wtedy w raju przyszedł szatan z podstępem i kłamstwem i wykorzystał Adama i Ewe by nieświadomi konsekwencji wpuścili go do swego serca
          by mógł on miec wpływ za pomocą ich rąk na kształtowanie rzeczywistości w wymiarze materii .

          Teraz jest czas wyznaczony przez Boga
          by został zakończony ten okres ingerencji
          szatana w sprawy człowieka i swiata .
          .Ale do tego Bogu potrzebna jest wolna wola człowieka ,
          musi człowiek sam zadecydować
          z własnej nieprzymuszonej woli
          kogo wpuści w wymiar materii
          i czyja wole pełnic bedzie .
          i odciąć musi
          albo Boga Ojca
          albo szatana .
          Bo teraz nie będzie tak
          że może działać szatan i Bóg w materii ,
          Następuje koniec tego świata
          w którym grasuje szatan
          i działa prawowity Król z woli Boga Ojca Chrystus Król
          Człowiek musi zamknąc te drzwi
          które otworzył sobie szatan podstepem
          Musi zamknąc to co otworzyli w raju Adam i Ewa
          na polecenie szatana .

          Po to by zaistniało odzyskanie wymiaru człowieka przez Boga ,
          ustanowił Bóg Ojciec Pr\awowitego Króla Jezusa
          i dał Mu wszelką władze .
          Problem jest w tym ze szatan
          trzyma w błędzie człowieka żyjącego w wymiarze materii
          by nie zaakceptował faktu
          jako rzeczywistość swoja świadomoscią .
          Bo swiadomośc buduje rzeczywistość ..
          To co odrzuci wola i swiadomośc
          to nie zaistnieje w wymiarze materii jako rzeczywistośc .
          Wola zadecyduje ,
          a świadomośc spowoduje że stanie sie to rzeczywistością ,
          albo przestanie istnieć w wymiarze materii .

          Swiat ziemski to wymiar materii w której człowiek narzędzie wykonuje polecenia zwierzchnosci z świata duchowego .
          Człowiek jest narzędzie do zamieniania w czyn poleceń płynących z świata duchowego .
          W zamyśle Boga Ojca było
          by to On przebywał w sercu człowieka ,
          by człowiek zamieniał w czyn Jego pragnienia
          by pełnił Jego wole ,
          by zamieniał w czyn wszystkie Jego oczekiwania i życzenia
          aby stały sie rzeczywistościa .

          Problem nastał wtedy gdy do serca człowieka wdarł sie szatan za przyzwoleniem człowieka , i nie chce wyjść za żadne skarby tylko pręży muskuły i chce być panem na ziemi tak jak Bóg jest Panem w Niebie .

          A teraz jesteśmy w sytuacji że albo człowiek pomoże Bogu odzyskać pełnię władzy albo zostanie wszystko zniszczone jak było za Noego .

          No i następuje przeszeregowanie ,
          zapadają decyzje co wybiera człowiek .
          Jest oddzielenie na tych po prawej i tych po lewej stronie .

          Szatan znowu podstępem wciska znamie bestii
          by zablokować serce przed Prawowitym Królem Jezusem

          Jak sie zachowa człowiek w tej decydującej bitwie ?
          Po której stronie stanie ???
          Przecież na siłę jest odpychany od przyjęcia sercerm Bożej Prawdy .
          Przecież na siłe jest narzucana wola szatana narodom ,
          by wszyscy byli ubezwłasnowolnieni .
          By mało kto postapił tak jak postapic powinien
          by wyrzuconym był szatan
          tak jak zaplanował to Bóg .

          By nie mogła zaistnieć
          prawidłowa swpółpraca człowieka z Bogiem .
          By Boża Sprawiedliwośc przychodząc na ten świat ,
          w wymiar materii spowodowała to
          że wszyscy zostana wrzuceni do piekła
          i mało kto zostanie w działaniu Chrystusa Króla

          Chrystus Król powołał wojowników modlitwy ,
          którzy modląc sie za współbrata ,
          nawet za tego kto ich krzywdzi
          i zadaje ból Bogu ,
          by zaciągali miłość na nich ,
          by otaczali ich miłością
          a tym samym odcinając ich od szatana .

          Przychodząca Boża Sprawiedliwość zadecyduje ,
          to co jest otoczone miłością
          idzie do Królestwa Miłości Chrystusa Króla .
          A to co jest poza miłością
          jest wtrącane do piekła .

          A wiec jeżeli otoczymy modlitwą każdego człowieka
          to każdy ma szanse należeć do Królestwa Miłości
          Do piekła pójdzie tylko szatan i demoni wszelkiego kalibru . Wszystko to co wdarło sie po grzechu w raju .

          A człowiek już sam bez szatana w wymiarze materii
          będzie mógł wychodzić z Bożą pomocą z tego
          w czym pogrążył go szatan .
          Będzie uczył sie prawidłowej współpracy
          z Chrystusem Królem ,
          by pomocnym być Mu w doprowadzenia do takiego stanu
          że wola Boga będzie pełniona tu na ziemi
          tak jak jest pełniona w Niebie .
          Człowiek dostaje drugą szanse
          by mógł on pracować dla Boga bez ingerencji szatana .
          By człowiek miał dogodne warunki do pełnienia woli Boga tak jak ma Anioł w Niebie .

          Daj Boże byśmy wytrwali , byśmy pomocnymi byli Tobie w poskromieniu szatana tak jak tego życzysz sobie .

    • Zorrro said

      Około trzydziestu lat temu tlumaczyłem centurie N. bedac na emigracji…
      Przytoczę z pamięci, choć slabk juz pamiętam :

      Z nad Morza Czarnego i wielkiej Tartarii
      Przybędzie król, co Francję spostrzeże
      Do Armenii zaniesie modły
      W Konstantynopolu zostawi skrwawiony bicz.

      Ten.czterowiersz bardzo koresponduje z tymi doniesieniami prawosławnej mistyczki o budowie tamy-mostu przez, który przejść mają szachidzi w liczbie
      200 mln. Kierunek – Francja.
      Jest to druga faza III wojny światowej, prawdopodobnie po kataklizmach z uderzeniem meteorytu zwnago siódmą skalą.
      Wodzem tych wojsk ma być Antychryst!
      U MBM tylko raz do.tej.pory było wspomniane, że ludy islamu dokonają ostatecznego oczyszczenia niewiernej Europy…
      Strach się bać. Tame na Eufracie Turcy budują od trzech lat chyba są blisko końca.
      Mogę tylko przeczuwac, że po zadymach z ruskimi zagonami pancernymi, kataklizmami i swiatowym głodem nadejdzie czas tryumfu antychrysta.
      Czas dojrzał, wydaje mi się, stanie sie to około roku 20-21
      Boże broń Polskę. Tylko intronizacja Jezusa Chrystusa nas uratuje..

  10. Nn said

  11. Okruch said

    Kochani, niesamowita sprawa! Wziąłem dzisiaj koło południa Dzienniczek świętej siostry Faustyny (z nudów) i przeczytałem dokładnie ten fragment zacytowany przez Admina i już nawet chciałem go tutaj zacytować, bo wydał mi się interesujący (ale odrzuciłem książkę na bok zajęty swoimi sprawami). Teraz po kilkunastu godzinach wszedłem na bloga i patrzę z niedowierzaniem i oczom nie wierzę, bo widzę to na co trafiłem godziny temu… Naprawdę nie wiem jak to się stało, mało mam takich sytuacji w życiu. W życiu zajmuję się sztuką i malarzami i widzę jak brakuje wiedzy na temat pobożności wśród artystów. Doskonałym przykładem jest tutaj sylwetka Jana Matejki, którego historię badam już od ponad roku. Ten człowiek kiedy zaczynał malować błogosławił nawet pędzel, kreśląc na nim znak krzyża. Kiedy w młodości chciał sprzedać obraz i zapłacono mu jak za dwa, gorzko płakał pełen wyrzutów sumienia w kościele Mariackim na krakowskim rynku. W każdym liście do żony polecał wszystko Bogu i Bóg rzeczywiście zajmował w jego życiu pierwsze miejsce. Kiedy ktoś w jego obecności powiedział jakiś tłusty kawał to strasznie się obrażał i strofował. Jako małe dziecko uwielbiał ponoć bawić się w „Mszę świętą” i gdyby nie talent na pewno zostałby kapłanem. Jest przykładem, że z Bogiem można wszystko i że Bóg obficie obdarowuje tych, którzy mu zaufali. Spokojnej nocy wszystkim!

  12. szach said

    Masoneria w Polsce i o Polsce . Dr. S.Krajski https://www.youtube.com/watch?v=RzR0OsOYrBw

    Ciekawie też o Ukrainie, gazie łupkowym…

  13. Mariusz said

    Środa Popielcowa, 18 lutego 2015

    (Jl 2,12-18)
    Nawróćcie się do Mnie całym swym sercem, przez post i płacz, lament. Rozdzierajcie jednak serca wasze, a nie szaty! Nawróćcie się do Pana Boga waszego! On bowiem jest łaskawy, miłosierny, nieskory do gniewu i wielki w łaskawości, a lituje się na widok niedoli. Kto wie? Może znów pożałuje i pozostawi po sobie błogosławieństwo [plonów] na ofiarę z pokarmów i ofiarę płynną dla Pana Boga waszego. Na Syjonie dmijcie w róg, zarządźcie święty post, ogłoście uroczyste zgromadzenie. Zbierzcie lud, zwołajcie świętą społeczność, zgromadźcie starców, zbierzcie dzieci, i ssących piersi! Niech wyjdzie oblubieniec ze swojej komnaty a oblubienica ze swego pokoju! Między przedsionkiem a ołtarzem niechaj płaczą kapłani, słudzy Pańscy! Niech mówią: Przepuść, Panie, ludowi Twojemu i nie daj dziedzictwa swego na pohańbienie, aby poganie nie zapanowali nad nami. Czemuż mówić mają między narodami: Gdzież jest ich Bóg? I Pan zapalił się zazdrosną miłością ku swojej ziemi, i zmiłował się nad swoim ludem.

    (Ps 51,3-6.12-14.17)
    REFREN: Zmiłuj się, Panie, bo jesteśmy grzeszni

    Zmiłuj się nade mną, Boże, w łaskawości swojej,
    w ogromie swej litości zgładź moją nieprawość.
    Obmyj mnie zupełnie z mojej winy
    i oczyść mnie z grzechu mojego.

    Uznaję bowiem nieprawość swoją,
    a grzech mój jest zawsze przede mną.
    Przeciwko Tobie zgrzeszyłem
    i uczyniłem, co złe jest przed Tobą.

    Stwórz, o Boże, we mnie serce czyste
    i odnów we mnie moc ducha.
    Nie odrzucaj mnie od swego oblicza
    i nie odbieraj mi świętego ducha swego.

    Przywróć mi radość z Twojego zbawienia
    i wzmocnij mnie duchem ofiarnym.
    Panie, otwórz wargi moje,
    a usta moje będą głosić Twoją chwałę.

    (2 Kor 5,20-6,3)
    W imieniu Chrystusa spełniamy posłannictwo jakby Boga samego, który przez nas udziela napomnień. W imię Chrystusa prosimy: pojednajcie się z Bogiem. On to dla nas grzechem uczynił Tego, który nie znał grzechu, abyśmy się stali w Nim sprawiedliwością Bożą. Współpracując zaś z Nim napominamy was, abyście nie przyjmowali na próżno łaski Bożej. Mówi bowiem /Pismo/: W czasie pomyślnym wysłuchałem ciebie, w dniu zbawienia przyszedłem ci z pomocą. Oto teraz czas upragniony, oto teraz dzień zbawienia.

    (Jl 2,13)
    Nawróćcie się do waszego Boga, On bowiem jest łaskawy i miłosierny.

    (Mt 6,1-6.16-18)
    Jezus powiedział do swoich uczniów: Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca waszego, który jest w niebie. Kiedy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak obłudnicy czynią w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili. Zaprawdę, powiadam wam: ci otrzymali już swoją nagrodę. Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa, aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. Kiedy pościcie, nie bądźcie posępni jak obłudnicy. Przybierają oni wygląd ponury, aby pokazać ludziom, że poszczą. Zaprawdę, powiadam wam: już odebrali swoją nagrodę. Ty zaś, gdy pościsz, namaść sobie głowę i umyj twarz, aby nie ludziom pokazać, że pościsz, ale Ojcu twemu, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Czym jest walka ze złym duchem, do której ma nas umocnić Wielki Post? To przede wszystkim walka o wiarę, że Bóg „nie ma w nienawiści żadnego ze swych stworzeń” (por. antyfona na wejście). Że możemy się po Nim spodziewać jedynie miłosierdzia, a nigdy potępienia. To także walka o powrót od „kochanka” – nieprzyjaciela człowieka – do jedynego Oblubieńca, który „zapalił się zazdrosną miłością do swojej ziemi”, do każdego z nas.

      O. Wojciech Jędrzejewski OP, „Oremus” Wielki Post 2009, s. 4

  14. Piotr2 said

    Znalezione w sieci. Ciekawy komentarz.

    Jestem przeciw!
    Czy walczyć w obronie Polski?

    Kiedy otrzymasz kartę mobilizacyjną z wezwaniem do jednostki, aby w dalszej perspektywie zginąć gdzieś w syfie i błocie będąc rozerwanym przez pocisk, w trakcie obrony swojej ojczyzny, pamiętaj – Twoja ojczyzna nie istnieje już od dawna!
    Nie ma więc za co ginąć!
    Nie ma czego bronić!
    Twoja ojczyzna to iluzja, szyld, napis na mapie!
    Twoja ojczyzna żyje jedynie w Twoim sercu, jak za czasów zaborów.
    Dbaj o swoje serce, o swoje życie, w ten sposób ojczyzna przetrwa i kiedyś się odrodzi – dzięki Tobie!
    Twoja dzisiejsza ojczyzna to kraj kolonialny, należący do zachodnich rządów, banków i korporacji.
    Oni to czerpią zysk z Polski, nie zaś Ty jako obywatel.
    Ogromne pieniądze, jak wielka rzeka, wypływają rok w rok z Polski do jej zachodnich właścicieli. Polak jest jedynie niewolnikiem, mającym na nich ciężko pracować.
    Dodatkowo niewielka grupa, garstka Polaków, w naszym krajowym rządzie, administracji, w służbach specjalnych, w mediach, oraz niektórzy biznesmeni – są tymi, którzy nadzorują, aby w polskiej kolonii panował porządek, aby tubylcy polscy się nie buntowali, aby strumień pieniędzy płynął bez zakłóceń.
    Nim więc chwycisz za karabin, zastanów się za czyje interesy zamierzasz walczyć, tracić zdrowie i życie!
    KTO więc powinien bronić Polski?!
    W czasie okupacji Polski, w latach 1939 – 1945, naszym krajem rządził niemiecki generalny gubernator, zbrodniarz Hans Frank. Polska znajdowała się pod całkowitą kontrolą niemieckiego aparatu władzy, codziennością był masowy terror, mordy, łapanki.
    Polacy znajdowali się w gigantycznym ucisku ekonomicznym, kiedy całą możliwą produkcję przemysłową i rolną wywożono do Niemiec, gdyby nie czarny rynek naród wymarłby z głodu.
    W 1944 roku do Warszawy zbliżał się front, nadchodziła armia radziecka, Niemcy cofali się. Wyobraźmy sobie, że jeszcze przed wybuchem Powstania Warszawskiego niemieckie władze okupacyjne zwracają się z odezwą do Polaków, aby stanęli w obronie kraju i bronili Polski przed bolszewikami!
    Czy to nie byłoby groteskowe?
    Każdy normalny Polak mocno by się puknął w głowę i zapytał sam siebie – z kogo ci Niemcy chcą zrobić idiotów? Przecież nie istnieje coś takiego jak Polska, bo jesteśmy pod okupacją. To Niemcy są (tymczasowo) właścicielami Polski i czerpią z tego tytułu gigantyczne zyski, niech więc oni walczą z bolszewikami przelewając własną krew, a nie Polacy.
    Czy dziś nie jest podobnie?
    Jakiej Polski mielibyśmy dziś bronić?
    Czyjej?
    Cofnijmy się jeszcze dalej. Jak to było w czasach I Rzeczpospolitej?
    Było o wiele bardziej uczciwie i rozsądnie!
    Kiedy w tamtych czasach wybuchała wojna, to do walki stawała polska szlachta.
    Szlachetnie urodzeni mości panowie zbierali się i ruszali na wroga.
    Jak wiemy szlachta posiadała wtedy w kraju pełnię władzy – ekonomicznej i politycznej. Mniej więcej 10% społeczeństwa należało do stanu szlacheckiego, i to na ich barkach spoczywał obowiązek obrony kraju. Oni też czerpali zyski z pracy reszty społeczeństwa, czyli chłopów. Biednych chłopów nikt do wojaczki nie zmuszał. Oni mieli siedzieć na wsi na tyłkach i pracować na swoich panów. Panowie zaś ryzykowali swe tyłki w bitwie, broniąc swych majątków, a także w obronie swej siły roboczej, tj. chłopów. Przynajmniej pod tym względem było bardziej uczciwie niż jest dzisiaj.
    Dziś nasi panowie znajdują się za granicą. A nasi krajowi nadzorcy, czyli rząd polski i administracja panstwowa – nas zwykłych ludzi chcieliby wysłać na wojnę, abyśmy ginęli za ich przywileje i ich majątki. A gdyby wojna źle poszła, to uciekliby samolotami za granicę, do swoich mocodawców i szefów.
    Dziś chcą obarczyć Polaków obowiązkami zarówno dawnego chłopstwa, jak i szlachty.
    Dziś mamy być jak dawni chłopi – czyli pracować na swych panów, a także jako chłopi, tych panów bronić w walce.
    Czy „panom” dzisiejszym, aby nie poprzewracało się już zupełnie w głowach?
    Jakiej więc Polski mamy bronić – czyjej?
    Cofnijmy się jeszcze dalej. Jak to było w starożytnym Rzymie?
    Jak wiemy w czasach rzymskich, ogromną część tamtego społeczeństwa stanowili niewolnicy.
    Kiedy Rzymianie, w czasach czy to Republiki czy Cesarstwa, prowadzili jakąś ciężką wojnę, która nie szła im najlepiej – to w sytuacjach szczególnie dramatycznych powoływali pod broń niewolników, aby walczyli w ich armii.
    Jednak zawsze niewolnicy chwytali za broń dopiero wtedy, gdy ich wpierw wyzwolono. Nawet niewolnik, nawet dwa tysiące lat temu, nie zamierzał walczyć i ginąć na wojnie za swojego pana, za swojego właściciela, za system z którego kompletnie nic nie miał!
    I Rzymianie też wiedzieli, że aby niewolnik walczył, to musi wiedzieć za co walczy, w przeciwnym razie, przy pierwszej okazji rzuci broń, podda się, zdezerteruje.
    Czy zamierzasz ginąć za system z którego nic nie masz? Czy jesteś głupszy niż niewolnicy dwa tysiące lat temu?
    Wróćmy do naszych czasów.
    Dziś za Polskę, w jej obronie, walczyć powinni ludzie znajdujący się poza granicami naszego kraju, oraz garstka znajdujących się w Polsce.
    W obronie Polski, czyli gigantycznej kolonii, walczyć powinni jej zachodni właściciele, czyli: zachodnie rządy, zachodnie banki, zachodnie korporacje, i ich akcjonariusze.
    Zapraszamy ludzi zasiadających w wyżej wymienionych ciałach – aby opuścili swe piękne gabinety i luksusowe posiadłości i ruszyli aby stanąć w pierwszym szeregu, z karabinem w ręku i cygarem w ustach – aby bronić swej polskiej własności.
    W drugim szeregu zapraszamy do walki naszych krajowych nadzorców polskiej kolonii, czyli rząd Polski, parlamentarzystów, polityków, urzędników, prokuratorów, sędziów, komorników, generalicję, ludzi tajnych służb, dziennikarzy i ludzi mediów, miliarderów i innych biznesmenów utuczonych na majątku ukradzionym narodowi, celebrytów, dawnych esbeków i komuchów na tłustych emeryturach, i wszystkich tych, którzy czerpią jakikolwiek zysk z dzisiejszego nienormalnego stanu państwa.
    Którzy są bezpośrednimi beneficjentami obecnego systemu w Polsce!
    Zapraszamy ich do drugiego szeregu!
    Niech oni walczą, bo oni mają za co walczyć i czego bronić!
    Przeciętny Polak – niewolnik – nie będzie walczył i ginął za tysiąc kilkaset złotych pensji, będąc zatrudnionym na śmieciowej umowie.
    Przeciętny Polak – podobny jest do chłopa czy niewolnika opisanego wyżej, i nie będzie ryzykować swego życia za fortuny swych panów.
    Oni jednak spróbują wysłać nas do walki.
    Najpierw zrobili z Polaków naród żebraków, który za chlebem rozjechał się po świecie, a teraz z tych żebraków chcą uczynić mięso armatnie ginące za ich majątki.
    Dla niech czy zginiecie w walce gdzieś w rowie na wschodzie, czy jako bezrobotni grzebiący po śmietnikach, czy bezdomni w kraju – to bez różnicy.
    Byleby tylko im żyło się bardzo dobrze i bogato, i byleby tylko ktoś inny tego ich stylu życia bronił za nich.
    Bo czy warto umierać, gdy na jedną kolację wydaje się tyle pieniędzy ile mnóstwo Polaków ma na przeżycie całego miesiąca?
    Gdy żyje się słodko i cudownie na koszt innych?
    Oczywiście że nie!
    Oni pragną aby to inni umierali za nich i ich bizantyjskie życie, oni chcą żyć dalej i dalej okradać naród i wydawać pieniądze. Reszta jest bez znaczenia!
    Twoim zadaniem Polaku jest przetrwać, przeczekać, przeżyć!
    A nie zginąć, dać się wciągnąć w wojnę, nie za swoje interesy!

    A gdy przyjdzie czas – zrobimy porządek!
    Z nimi wszystkimi!

    Króluj nam Chryste.

  15. Piotr2 said

    Matka Zbawienia: Módlcie się o ochronę Kościoła mojego Syna na ziemi
    Orędzia Ostrzeżenia

    wtorek, 10 lutego 2015, godz. 14.36

    Moje drogie dzieci, ważne jest, aby wszyscy z was odmawiali Modlitwy Krucjaty oraz Mój Najświętszy Różaniec jako część swoich codziennych modlitw. Możecie wybierać którekolwiek z modlitw, jakie sobie wyszukacie — niekoniecznie każdą modlitwę, ale te, które są zgodne z waszym pragnieniem. Musicie codziennie odmawiać Mój Najświętszy Różaniec przeciwko oddziaływaniu diabła.

    Modlitwa sprowadza was bliżej Boga i chroni dusze tych wszystkich, którzy proszą Mojego Syna o pomoc przeciw władzy oszusta. Modlitwa jest największą bronią przeciwko złu i nigdy nie wolno wam nie doceniać mocy, która jest jej owocem.

    Módlcie się o ochronę Kościoła mojego Syna na ziemi i proście mojego Syna, aby udzielił Miłosierdzia każdemu, kto usiłuje Kościół ukrzyżować. Kościół ten — Ciało i Świątynia mojego Syna — jest drogą, poprzez którą wszelka chwała zostanie oddana Bogu. Nauczanie, Słowo i Święta Eucharystia, czyli Ciało i Krew mojego Syna, Jezusa Chrystusa, zostały dane ludzkości dla zbawienia dusz. Musicie podtrzymać Prawdę i przygotować się na przyjęcie Miłosierdzia mojego Syna.

    Nalegam na was, abyście się modlili za tych, którzy negują Prawdę, i abyście błagali mojego Syna, aby wylał Swoje Miłosierdzie na ich dusze. Mój Syn jest Życiem. Wszelkie Życie pochodzi od Niego. Jeżeli odrzucicie Mojego Syna, nie otrzymacie życia w Jego nadchodzącym Królestwie.

    Mój Syn poprosił mnie, abym was prosiła o wasze modlitwy za dusze, które Go odrzucą. Usłyszy On modlitwy, które ofiarujecie za waszych bliskich i za tych, którzy nie będą w stanie przyjąć Światła, kiedy świecić będzie Ono jak latarnia morska i spowijać ludzkość.

    Dusze, które płoną miłością i pokorą — które są konieczne, aby przyjąć mojego Syna — będą się radować. Ci zaś, w których dusze przepełnia ciemność, będą unikać Światła, gdyż to, że będą widzieli Prawdę, będzie dla nich bolesne. Obecnie i każdego dnia módlcie się z całego serca za dusze, które najbardziej potrzebują Miłosierdzia mojego Syna — i to już od teraz.

    Bez waszych modlitw wielu będzie zgubionych i będą przez całą wieczność usychać z tęsknoty za moim Synem, ale nigdzie nie będą mogli Go odnaleźć.

    Daję wam moją miłość, moją ochronę i mój pokój. Proszę, odpowiedzcie na moje wezwanie ku zbawieniu dusz.

    Wasza umiłowana Matka
    Matka Zbawienia

    Króluj nam Chryste.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
