Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

DUMA CHRZEŚCIJAN W EGIPCIE

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Luty 2015

Oto jak hartują się prześladowani chrześcijanie w Egipcie.
TUTAJ SĄ MĘCZENNICY… W RUCHU!

Koptyjscy chrześcijanie  krzyczą inni płaczą przez 10 minut w imię Jezusa „.

Chwała Bogu za nich, PIĘKNE !!!!!!

To spośród nich wywodzi się 21 męczenników zamordowanych brutalnie w Libii

libia1

Tu możesz kliknąć i zobaczyć wideo

PATRZĄC NA TWARZE TYCH CHRZEŚCIJAN: ICH OSTATNIM SŁOWEM PRZED ZMASAKROWANIEM PRZEZ MUZUŁMANÓW  BYŁO IMIĘ JEZUSA!
WEŹMY PRZYKŁAD Z NICH, SZCZEGÓLNIE BISKUPI KTÓRZY KLĘCZĄ PRZED ŚWIATEM A NIE PRZED JEZUSEM EUCHARYSTYCZNYM, CI DUCHOWNI, KTÓRZY TWIERDZĄ, ŻE ZAGROŻENIEM JEST BRAK KOMUNII DLA OSÓB ROZWIEDZIONYCH, CI DUCHOWNI KTÓRZY TAK POCHYLAJĄ SIĘ NAD HOMOSEKSUALISTAMI, PODCZAS GDY CHRZEŚCIJANIE SĄ MORDOWANI NA ŚWIECIE. FRANCISZKU ZOSTAWIASZ NA PASTWĘ LOSU SWOJE DZIECI. SPRAWIŁEŚ ŻE JEST TERAZ NA ŚWIECIE MILIONY SIEROT. MY DOMAGAMY SIĘ JAK DZIECI MIŁOŚCI NIE FAŁSZYWEGO MIŁOSIERDZIA BEZ SPRAWIEDLIWOŚCI.

Odpowiedzi: 17 to “DUMA CHRZEŚCIJAN W EGIPCIE”

  1. Nn said

  2. Nn said

    11.02.2015, 15:16 – TYLKO TYLE MOGĘ WAM UJAWNIĆ ZANIM ODDZIELĘ OWCE OD KOZŁÓW

    Moja szczerze umiłowana córko, tak wielu pluło Mi w Twarz, przeklinało Mnie i odrzucało Mnie podczas Mojego Czasu na ziemi i robią to do dziś dnia.
    Każdy Dar, który został dany ludzkości poprzez jasnowidzów, wizjonerów i proroków od Boga, został przez większość odrzucony. Wkrótce trudno będzie człowiekowi znaleźć Płomień Prawdy, choćby nawet go poszukiwał. Moi wrogowie będą się radowali i świętowali, gdy Moi Świadkowie w świecie zostaną powaleni na ziemię i podeptani. O, jak niewdzięczne są zimne serca ludzi i jak mało miłości mają dla Mnie.
    Moja kara jest nieuchronna i oddzielę tych, których miłość do Mnie pozostaje żywa, od dusz, które Mnie odrzucają. Moja Interwencja będzie szybka i biada człowiekowi, który Mnie przeklina, ponieważ odetnę go od wnętrza Mojego Najświętszego Serca i zostanie pozostawiony pośród bestii, które wędrują po ziemi szukając dusz, których pożądają, by je zniszczyć.
    Dziś wasz Pan przemówił i dziś jest ten dzień, gdy rozpoczynają się zmiany, tak jak przepowiedziano. Moje Miłosierdzie popłynie do was wielkimi strumieniami, ale potem wybierzecie swój własny los. Ci, którzy pozwolili, aby nienawiść jątrzyła się w ich duszach, odrzucą Mnie całkowicie. Ci z oziębłymi duszami nie będą mieli Łask, by pozostać Mi wiernymi i oni też Mnie odrzucą.
    Dałem wam Słowo, Prawdę, i wielu przeklina Mnie z tego powodu. Tylko tyle mogę wam dać przed tym Wielkim Dniem. A więc, weźcie to, co wam daję i pamiętajcie każde Słowo, gdyż Mój Czas jest bliski i tylko tyle mogę wam ujawnić, zanim oddzielę owce od kozłów.
    Ci z was, którzy Mnie przeklinają, będą przeklęci. Ci, którzy wierzą we Mnie, będą mieli Życie Wieczne. Gdy będziecie cierpieli w Moje Imię, wywyższę was w Moim Królestwie, które nadchodzi.
    Nadchodzi Dzień Pierwszego Zmartwychwstania i ci, którzy Mnie nie przyjmują zostaną odrzuceni na wieczność. Mój gniew jest obecnie wielki, a gdybyście mogli zobaczyć jak zszarzałe i ściemniałe są dusze tych, których serca są letnie, to byście się popłakali. Niestety, większość dusz pozostaje w ciemności i jeśli byście to zobaczyli, umarlibyście z powodu wstrząsu – taki jest stan dusz ludzkości.
    Wasz Jezus

    • black.elizz said

      „Każdy Dar, który został dany ludzkości poprzez JASNOWIDZÓW, wizjonerów i proroków od Boga, został przez większość odrzucony” .
      Jaki jest tekst oryginalny? W objawieniach nie powinno być użyte określenie JASNOWIDZ ( pewnie chodzi o WIDZĄCY) w kontekście posłanych przez Boga, bo to może narobić wiele szkody.

      • Piotr2 said

        „Każdy Dar, który został dany ludzkości przez Boga poprzez widzących, wizjonerów i proroków, został przez większość odrzucony. „- tak jest na ostrzezenie.net. Orędzie podane w całości przez NN jest tłumaczeniem roboczym.

        Króluj nam Chryste.

      • Atanazy said

        Lepiej czytać w oryginale, jeśli ktoś zna język angielski na tyle, by – wspomagając się słownikiem – zrozumieć treść.

  3. Dana said

    To są męczennicy za wiarę.Świeccy apostołowie dający świadectwo.

  4. Dana said

    Egipt: chrześcijanie czują się bezpieczniejsi .

    Nie ustają napięcia na tle religijnym w Egipcie. Jednak po odsunięciu od władzy Bractwa Muzułmańskiego i prezydenta Morsiego chrześcijanie w tym kraju czują się o wiele bezpieczniejsi. Mówił o tym w obszernym wywiadzie dla organizacji „Kościół w Potrzebie” ks. Rafic Greiche, odpowiedzialny ze strony egipskiego episkopatu za kontakty z mediami.
    Rzecznik egipskiego episkopatu był także pytany o to, czy chrześcijanie w tym kraju nie obawiają się działań tzw. Państwa Islamskiego. „Nas także dotyczą te groźby, choć oczywiście nie w takim samym stopniu, jak chrześcijan w Iraku i Syrii. Boimy się dżihadystów, którzy działają w sąsiedniej Libii i stamtąd wysyłają broń. Dżihadyści są także na egipskiej części półwyspu Synaj. Są zatem zarówno na zachodzie, jak i na wschodzie Egiptu” – zauważył ks. Greiche.

    http://pl.radiovaticana.va/storico/2014/10/24/egipt_chrze%C5%9Bcijanie_czuj%C4%85_si%C4%99_bezpieczniejsi_/pol-832836

  5. Krzysiek said

    Film wart obejrzenia.
    „Mary’s land. Ziemia Maryi”

    http://gloria.tv/media/bNf2tnhpeLh

    Z Panem Bogiem

  6. basiaka said

    http://citizengo.org/pl/signit/19115/view%20

  7. Wiktoria said

    Jezeli spojrzec prawdzie w oczy, to wiekszoc z nas przyznaje sie do Chrystusa, lecz niechetnie cierpi za Niego i dla Niego. A ilu nie przyznaje sie. Meczestwo krwi to szczegolna nadzwyczajna laska Boza i nie wiele do niej dorasta. Jednak umierac codziennie dla siebie moze jest jeszcze trudniej, meka rozciaga sie na cale zycie.

    • Wiesia said

      Oooooo,tak…. jest to ogromnie trudne,aby stanąć w PRAWDZIE o sobie samym,aby potem móc powiedzieć ze szczerego serca i w prawdziwej MIŁOŚCI,że jestem niegodna,jestem poronionym płodem.Wtedy dopiero szczerze można powiedzieć do innych to:
      „Jestem naśladowcą Chrystusa, który cierpiał śmierć z rąk niewierzących. Z tego powodu, jako naśladowca Chrystusa, zawsze będę cierpiał poniżenie, z powodu mojej miłości do Niego. To jest Krzyż, który niosę i jestem dumny z tego faktu. On, mój Zbawiciel, umarł nie tylko za moje grzechy, ale za wasze”.

      Nigdy nie lękajcie się ani nie czujcie się zawstydzeni, by przyznawać się do miłości, którą macie w swoich sercach do Mojego Ojca Przedwiecznego. Bądźcie otwarci w swojej wierze. Dumnie nieście swoją miłość do Mnie, by wszyscy to widzieli. Gdy tak czynicie, jesteście jak przykład.

      Nigdy nie próbujcie poprzez logiczne rozumowanie w agresywny sposób zbyt usilnie narzucać waszych przekonań niewierzącym. Zamiast tego pokażcie swoim braciom i siostrom miłość i wsparcie, nawet wtedy, gdy wiecie, że potrzebują prowadzenia. Kiedy zobaczą, że w taki prosty, szczery sposób otwarcie i radością w sercu wyrażacie swoją miłość do Mnie, zaczną się dziwić.

      Gdy prowadzicie innych, poprzez wasz przykład miłości, szacunku i dobrych uczynków, zostaną oni pociągnięci do Światła. Wielu początkowo nie zrozumie dlaczego. Ale z czasem, a zwłaszcza przez moc waszych modlitw, zaczną kroczyć ku Mnie.

      Wzywam was, byście się modlili za nawrócenie wszystkich dusz. Włączając tych ludzi, którzy są wam osobiście znani, którzy, jak odczuwacie, potrzebują modlitw, przez trudności, jakie napotykają w tym życiu. Proście także za nawrócenie tych biednych dzieci, straconych dla Mnie przez ciemność, która ich zaślepia na Prawdę. Módlcie się specjalnie, ze współczuciem i miłością za tych, którzy aktywnie kroczą ścieżką zwodziciela. Oni bardziej niż ktokolwiek inny potrzebują waszych modlitw.

      Uświadom wszystkich, którzy mają z tobą kontakt, szczegóły, dotyczące tego, jak każdy z nich może zostać odkupiony, nawet w momencie śmierci, poprzez odmówienie Koronki do Bożego Miłosierdzia.
      http://armiajezusachrystusa.pl/nawrocenie

      I dalej…z tego Orędzia:
      http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/03/19/ci-ktorzy-mnie-przeklinaja-zostana-przekleci/

      Są tam Słowa,które wskazują,jak mamy postępować,aby nie popadać w większą pychę.Bo kiedy juz wydaje się nam,że jesteśmy tak bliziutko Pana Boga…,to właśnie wtedy odzywa się nasza pycha mocniej.Kiedy nie poskromimy NAJPIERW w sobie…. naszego”ja”,to nie zobaczymy zła,które nas toczy..,a będziemy je widzieć u innych.O..,i to jest bardzo ważne..,a skąd wiem??,bo przez to codziennie ze sobą przechodzę na okrągło.Kiedy odkryłam,że wcale nie jestem taka CACY,jak mi się wydawało..,to wtedy właśnie każdy mój upadek uczy mnie pokory.Jeżeli tego nie widzę,to popadam w notoryczną pychę i widzę u innych…,ale u siebie nie.Dla mnie jest to codzienna walka ze sobą samą.Dlatego tak ważna jest szczera,bardzo szczera… i częsta SPOWIEDZ.
      Jezu,naucz mnie pokory!

      Natomiast te Orędzia mówią o tym,kto to są prawdziwi CHRZEŚCIJANIE.Nie wklejam urywków,bo tego jest wiele.Kto chce się z tym zapoznać i zrozumieć sens naszej wiary i powołania,ten wejdzie sam:

      http://www.paruzja.info/oredzia-przeglad/75-wrzesien-2014/1656-23-09-2014-23-30-latwo-jest-powiedziec-ze-jestescie-chrzescijanami-gdy-nie-ma-sprzeciwu-wobec-chrzescijan

      http://paruzja.info/oredzia-przeglad/74-sierpien-2014/1613-05-08-2014-14-16-wielu-ludzi-deklaruje-sie-jako-chrzescijanie-ale-mnie-nie-kochaja

      Codziennie walczę ze sobą samą,codziennie!

      pozdrawiam
      z Panem Bogiem i Niepokalaną Maryją zawsze Dziewicą!

      • Wiktoria said

        tak, slowa Oredzia pokrzepiajace, Wiesiu, na kazda trudnosc Bog daje wskazowki, to nalezy wyryc w sercu i tym zyc.

    • Leszek said

      …większość z nas przyznaje sie do Chrystusa, lecz niechętnie cierpi za Niego i dla Niego…
      Z „O naśladowaniu Chrystusa” Tomasza a Kempis:
      http://swm.chwz.com.pl/wakka.php?wakka=Info.43
      z cz. II, rozdz. XI ‚O tym, jak mało jest tych, co miłują krzyż Jezusowy;’

      Wielu ma dzisiaj Jezus tych, co kochają Jego Królestwo niebieskie, ale mało takich, którzy dźwigaliby Jego krzyż. Wielu ma spragnionych Jego pocieszenia, lecz mało pragnących dzielić z Nim ból. Wielu znajdzie przyjaciół do stołu, ale mało do postu.
      Wszyscy chcą się z Nim cieszyć, mało pragnie dla Niego i z Nim cierpieć. Wielu idzie za Jezusem do momentu łamania chleba, lecz niewielu aż do wychylenia kielicha męki. Wielu podziwia Jego cuda, mało postępuje za hańbą krzyża.
      Wielu kocha Jezusa, dopóki nie zjawią się trudności. Wielu Go chwali i błogosławi, dopóki otrzymuje od Niego jakieś łaski. Gdy zaś Jezus się ukryje i choć na chwilę ich opuści, skarżą się albo całkiem upadają na duchu.
      Kto kocha Jezusa dla Jezusa, a nie dla własnego zadowolenia, błogosławi Go i w męce, i w bólu serca tak samo, jak w uniesieniu radości. A nawet gdyby Jezus nigdy nie zechciał zesłać mu pociechy, i tak by Go zawsze chwalił i dziękował.
      O, jak wiele może czysta miłość Jezusa bez domieszki żadnego własnego dobra czy miłości! Czyż ci, co tylko samej pociechy szukają, nie powinni się nazywać płatnymi wyrobnikami? Czyż nie kochają bardziej siebie niż Chrystusa ci, co mają na oku tylko własną wygodę i korzyść? Gdzież jest ten, kto pragnie służyć Bogu za darmo?
      Rzadko spotyka się kogoś tak uduchowionego, aby był ogołocony ze wszystkiego. Któż znajdzie prawdziwie ubogiego duchem i wolnego od wszelkich przywiązań? Daleko on i bezgraniczna jego cena. Chociażby człowiek oddał całą swoją istotę – nic to jest. A choćby czynił wielką pokutę, i to mało.
      I choćby zdobył wielką wiedzę, jeszcze mu daleko. I choćby odznaczał się wielką cnotą i głęboką pobożnością, jeszcze wiele mu brak, a właściwie brak mu jednej rzeczy, najpotrzebniejszej. Jakiej? Aby, porzuciwszy wszystko, siebie także porzucił, z siebie samego się wyzuł całkowicie i nic nie zatrzymał dla siebie z miłości własnej. I niechby wiedział, że kiedy uczynił już wszystko, co powinien był uczynić, nie uczynił nic zgoła.
      Nie ceń sobie za bardzo tego nawet, co bardzo może być cenione, ale mów, żeś sługą nieużytecznym w prawdzie, jak mówi sama prawda: Gdy uczynicie wszystko, co wam rozkazano, mówcie: Słudzy my nieużyteczni.
      Wówczas będziesz naprawdę ubogi w duchu i nagi i będziesz mógł rzec z Psalmistą: Bom jest samotny i ubogi. A jednak któż jest bogatszy, kto możniejszy i bardziej wolny niż ten, kto siebie samego i wszystko swoje umiał porzucić i najgłębiej się poniżyć?

      • Leszek said

        Z Listu św. Pawła Apostoła do Filipian:
        …abym czy to gdy przybędę i ujrzę was, czy też będąc z daleka – mógł usłyszeć o was, że 28 i w niczym nie dajecie się zastraszyć przeciwnikom. To właśnie dla nich jest zapowiedzią zagłady/znakiem zatracenia, a dla was zbawienia, a znak ten pochodzi od Boga. 29 Bo dostąpiliście łaski, aby nie tylko nie tylko wierzyć w Chrystusa, ale i/ponadto dla Niego cierpieć… (Flp 1,28n)

      • Atanazy said

        Przedsoborowi kaznodzieje lubowali się w czynieniu wyrzutów, wymówek i moralizmów. Obecnie Kościół poszedł w drugą skrajność i głaszcze niepokutujących grzeszników po głowach, a to znacznie gorzej.

  8. Wiktoria said

    Rolnicy w Polsce protestujac uskarzaja sie, ze na pomoc armii ukrainskiej znalezli sie miliony, a to, ze rolnictwo z powodu tych sankcji przezywa ciezkie czasy, o tym nikt nie mysli i nie chce kompinsowac straty.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
