Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Matka Zbawienia: Odwagi, moje drogie Dzieci, wszystko jest w Rękach mojego Syna

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Luty 2015

Otrzymane  we wtorek, 17 lutego 2015, godz. 17.00

Moje drogie dzieci, zostały wam dane Modlitwy, Dary i oręż, aby przeć naprzód w przygotowaniu na Powtórne Przyjście mojego najdroższego Syna, Jezusa Chrystusa.

Jego Reszta została uformowana i nadal się rozrasta w całym świecie, tak aby dusze mogły zostać ocalone. To właśnie w czasach, które są przed wami, Boża Reszta w każdym zakątku świata zachowa Prawdę Jego Świętego Słowa. Reszta, pobłogosławiona łaską Ducha Świętego, poprzez swoją modlitwę i ofiarę, złagodzi gniew Boga, kiedy Wielki Dzień Pański zstępować będzie na świat.

Nigdy nie wolno wam zapominać, że Bóg kocha każdego, ale z powodu opozycji, z jaką będą miały do czynienia Boże dzieci, nie będzie wam łatwo pozostać wiernym Słowu.

Boża Reszta — bez względu na wyznanie czy narodowość — zjednoczy się w nadchodzących dniach, kiedy jakiekolwiek wzmianki na temat Świętego Słowa Bożego będą tłumione. Bóg będzie się z wami komunikował poprzez tę Misję, kiedy będziecie potrzebować pociechy, tak by mógł wylać On na was Łaski, bez których nie można się obejść, aby podtrzymać swoją wiarę.

Odwagi, moje drogie Dzieci, wszystko jest w Rękach mojego Syna, Który będzie zabiegał o każdą duszę, nie wyłączając najbardziej zatwardziałych pośród was. Moja miłość do was wszystkich jest wieczna i ja pragnę, abyście wykorzystali wszelkie Dary, jakie dane wam zostały poprzez Święte Ewangelie i poprzez te Orędzia dla ratowania dusz.

Bóg nigdy nie opuści Swojej Reszty — i to dzięki waszym grupom modlitewnym i wszystkim innym grupom modlitewnym, których powstanie jest następstwem mojego komunikowania się ze światem za pośrednictwem innych misji, dusze mogą zostać i zostaną zbawione.

Dodawajcie sobie w tych czasach duchowych prób wzajemnie otuchy, a Bóg będzie was prowadził na każdym kroku tej drogi. Ja, Matka Zbawienia, pozostanę waszą obrończynią i odpowiem na każdą prośbę, którą do mnie zaniesiecie. Pozostanę u waszego boku aż do Dnia powrotu mojego Syna, kiedy odzyska on Swoje Królestwo na ziemi.

Dziękuję wam, że na to moje wezwanie i na wezwanie mojego Syna odpowiedzieliście z wiarą, nadzieją i ufnością.

Wasza umiłowana Matka

Matka Zbawienia

Odpowiedzi: 8 to “Matka Zbawienia: Odwagi, moje drogie Dzieci, wszystko jest w Rękach mojego Syna”

  1. Mariusz said

    Środa, 25 lutego 2015

    (Jon 3,1-10)
    Pan przemówił do Jonasza po raz drugi tymi słowami: Wstań, idź do Niniwy, wielkiego miasta, i głoś jej upomnienie, które Ja ci zlecam. Jonasz wstał i poszedł do Niniwy, jak powiedział Pan. Niniwa była miastem bardzo rozległym – na trzy dni drogi. Począł więc Jonasz iść przez miasto jeden dzień drogi i wołał, i głosił: Jeszcze czterdzieści dni, a Niniwa zostanie zburzona. I uwierzyli mieszkańcy Niniwy Bogu, ogłosili post i oblekli się w wory od największego do najmniejszego. Doszła ta sprawa do króla Niniwy. Wstał więc z tronu, zdjął z siebie płaszcz, oblókł się w wór i siadł na popiele. Z rozkazu króla i jego dostojników zarządzono i ogłoszono w Niniwie co następuje: Ludzie i zwierzęta, bydło i trzoda niech nic nie jedzą, niech się nie pasą i wody nie piją. Niech obloką się w wory, niech żarliwie wołają do Boga! Niech każdy odwróci się od swojego złego postępowania i od nieprawości, którą [popełnia] swoimi rękami. Kto wie, może się odwróci i ulituje Bóg, odstąpi od zapalczywości swego gniewu, a nie zginiemy? Zobaczył Bóg czyny ich, że odwrócili się od swojego złego postępowania. I ulitował się Bóg nad niedolą, którą postanowił na nich sprowadzić, i nie zesłał jej.

    (Ps 51,3-4.12-13.18-19)
    REFREN: Sercem skruszonym nie pogardzisz, Panie.

    Zmiłuj się nade mną, Boże, w łaskawości swojej,
    w ogromie swej litości zgładź moją nieprawość.
    Obmyj mnie zupełnie z mojej winy
    i oczyść mnie z grzechu mojego.

    Stwórz, o Boże, we mnie serce czyste
    i odnów we mnie moc ducha.
    Nie odrzucaj mnie od swego oblicza
    i nie odbieraj mi świętego ducha swego.

    Ofiarą bowiem Ty się nie radujesz
    a całopalenia, choćbym dał, nie przyjmiesz.
    Boże, moją ofiarą jest duch skruszony,
    pokornym i skruszonym sercem Ty, Boże, nie gardzisz.

    (Jl 2,13)
    Nawróćcie się do Boga waszego! On bowiem jest łaskawy, miłosierny.

    (Łk 11,29-32)
    Gdy tłumy się gromadziły, Jezus zaczął mówić: To plemię jest plemieniem przewrotnym. żąda znaku, ale żaden znak nie będzie mu dany, prócz znaku Jonasza. Jak bowiem Jonasz był znakiem dla mieszkańców Niniwy, tak będzie Syn Człowieczy dla tego plemienia. Królowa z Południa powstanie na sądzie przeciw ludziom tego plemienia i potępi ich; ponieważ ona przybyła z krańców ziemi słuchać mądrości Salomona, a oto tu jest coś więcej niż Salomon. Ludzie z Niniwy powstaną na sądzie przeciw temu plemieniu i potępią je; ponieważ oni dzięki nawoływaniu Jonasza się nawrócili, a oto tu jest coś więcej niż Jonasz.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Nieważne, czy Jonasz, czy Salomon. Nieważne, czy bezpośrednim powodem naszego nawrócenia były przykre życiowe doświadczenia, niepokój o przyszłość, czy był to owoc modlitwy i osobistych poszukiwań sensu życia. Zmiana jest zawsze łaską. Ostatecznie stoi za nią miłosierdzie Boga, który pragnie nas wydobyć z egoistycznej koncentracji na sobie. Kiedy choć trochę udaje się nam doświadczyć takiej zmiany, zawsze jest w niej „ktoś więcej niż Jonasz i Salomon”.

      O. Wojciech Czwichocki OP, „Oremus” Wielki Post 2007, s. 31

  2. KIM BĘDĄ HENOCH I ELIASZ? http://www.urbietorbi.gbzl.pl/2015-02-24-Henoch-Eliasz.pl.html

  3. Nn said

    od 1:40min

    • szafirek said

      „Podczas Mszy św. w intencji dzieci zabitych przed narodzeniem, z obrazu Matki Bożej z Guadalupe, w Sanktuarium w Meksyku, wydobyło się światło, które – na oczach tysięcy wiernych – utworzyło kształt ludzkiego embrionu, podobny do obrazu widzianego podczas badań echograficznych.
      Zjawisko zostało sfotografowane przez obecnych w świątyni. Zdjęcia wizerunku Matki Bożej ze świetlnym embrionem można zobaczyć na stronie internetowej Francuskiego Stowarzyszenia Katolickich Pielęgniarek i Lekarzy (www.acimps.org). Jego działacze przypuszczają, że Maryja pokazała w swym łonie obraz nienarodzonego Jezusa.
      Komentując zamieszczone fotografie, ks. Luis Matos ze Wspólnoty Błogosławieństw podkreśla, że nie są one odblaskiem światła zewnętrznego, np. fleszy aparatów fotograficznych. Powiększenia fotografii, zrobionych przez wiernych obecnych w sanktuarium, wyraźnie pokazują, że światło pochodzi bezpośrednio z wnętrza obrazu. Białe, intensywne światło ma formę i rozmiary ludzkiego embrionu. Widać również na nich strefy cienia, charakterystyczne dla echograficznych wizerunków płodu w łonie matki… ”
      http://sanctus.pl/index.php?module=aktualnosci&id=150

  4. Nn said

  5. szafirek said

    Modlitwa Krucjaty (51) O dar Ducha Świętego

    O przyjdź, Duchu Święty,
    wylej dar miłości, mądrości i wiedzy
    na moją pokorną duszę.
    Napełnij mnie światłem prawdy,
    abym mógł odróżnić prawdę Bożą
    od kłamstw rozpowszechnianych przez szatana i jego demony.
    Pomóż mi uchwycić pochodnię i nieść
    płomień zrozumienia do tych, których spotykam.
    Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
