Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Orędzie dla LUZ DE MARIA dane w Sanktuarium Matki Bożej w Guadalupe, 23 lutego 2015

Posted by Dzieckonmp w dniu 28 Luty 2015

Kochane Dzieci Mojego Niepokalanego Serca:

Stojąc u stóp Krzyża otrzymałam od Mojego Syna wszystkich ludzi, bez wyjątku.
WSZYSCY SĄ MOIMI DZIEĆMI I WSZYSTKICH WAS KOCHAM.

Podchodzę do każdego, jak Gołąb Pokoju z Orędziem Miłości. To człowiek decyduje czy Mnie kocha czy Mnie nie kocha.

I TU Z TEPEYAK, RAZ JESZCZE ROZCIĄGAM MÓJ PŁASZCZ NAD CAŁĄ LUDZKOŚCIĄ; ZAPRASZAM WAS BYŚCIE RAZ JESZCZE PODJĘLI DROGĘ NAWRÓCENIA.

Jako pierwsza Uczennica Mojego Syna, przychodzę i wyciągam rękę do wszystkich wiernych uczniów tej chwili, aby odnowili swoją wiarę i stali się bardziej duchowi, decydując się dobrowolnie wziąć swój krzyż i podążać ścieżką, którą Mój Syn wytyczył dla każdego Swojego dziecka.

Mój Syn kocha wszystkich jednakowo i Ja kocham jednakowo wszystkich. Czekam na was wszystkich z otwartym Sercem.

Drogie dzieci:

Bądźcie pokorni i prości, to nie wy macie dyktować Mojemu Synowi kiedy ma tłumaczyć Swoje Słowo, a kiedy nie.

DOŚĆ JUŻ Z LUDZKIM ROZPROSZONYM WĘDROWANIEM!
TO POKOLENIE POWAŻNIE OBRAŻA MOJEGO SYNA I RANI MOJE SERCE.

Wasi bracia cierpią dla Imienia Mojego Syna i ci, którzy znajdują się tutaj przede Mną w tym momencie, patrząc na Mnie, żyją w swoim otoczeniu w pozornym pokoju, podczas gdy mężczyźni, kobiety i dzieci jak wy, cierpią z powodu wiary w Słowo Mojego Syna, ponieważ kochają Go bardziej niż swoje własne życie.

Widzę wielu z Moich dzieci, nawet tych, którzy są naprzeciwko Mnie z pustym sercem, nawet przez minutę nie myśląc o tych, którzy biorą Krzyż Mojego Syna i w Nim łączą się z Wolą Ojca.

Ile rozpaczy jest w ludziach!

Ile bólu zbliża się do ludzkości w ogóle!

Jak wielka nieświadomość!

JESTEŚCIE O KROK OD ROZPĘTANIA WOJNY Z POWODU LUDZKIEJ PRÓŻNOŚCI I NADMIERNEGO POŻĄDANIA WŁADZY.

Wielu polityków i wielu ekspertów zapowiadało wojnę! Ale wy słuchacie ich, a nie Mnie; ogłaszałam początek Wielkiego Ucisku dla ludzkości i istnienie potencjalnego jądrowego zagrożenia z rąk tak wielu krajów w tym momencie …

Luz de Maria: Nasza Matka pozwala mi oglądać, jak mała bomba nuklearna jest zrzucana na ziemię i tworzy się burzliwy wiatr, który z kolei zamienia się w trąbę powietrzną dużej prędkości ale prawie niezauważalne; pojawia się kula ognia, która przedostaje się do atmosfery. Wszystko jest zanurzone w rozszerzającej się fali; potem cisza. Widzę dużo ludzi, którzy natychmiast są martwi, inni mają poważne obrażenia podobne do oparzenia; widzę ludzi zmagających się z gorącem, co jest częściowo odpowiedzialne za śmierć wielu ludzi. Widzę, że systemy komunikacji są bezużyteczne. Pożary rozprzestrzeniają się w wielu miejscach.

Nasza Matka kontynuuje:

ENERGIA ATOMOWA JEST NAJWIĘKSZYM ZAGROŻENIEM DLA TEGO POKOLENIA
Człowiek nie jest w stanie kontrolować sam siebie, a energia jądrowa jest w rękach człowieka.

Czekacie na pojawienie się komunizmu jako znaku, a jednak w tym momencie istnieje wiele krajów komunistycznych a ludzie nic o tym nie wiedzą! Ale zasady komunistycznych ideologii przemieniają niewinnych ludzi w wyznawców tej wielkiej plagi.

DZIECI, NIE CZEKAJCIE JUŻ DŁUŻEJ. KIEDY KSIĘŻYC ZNOWU SIĘ ZACZERWIENI ZEGNIJCIE SWOJE KOLANA GDYŻ BĘDZIECIE ODDALENI O KROK DO LAMENTU TEGO POKOLENIA

Z małego, nie do pomyślenia kraju, wyszedł ten, kto poprowadzi i zmanipuluje wielkie mocarstwa. To sposób w jaki działa zły: w tajemnicy, tak aby nie zostać odkrytym; w tym co jest małe i nie wygląda na zagrażające; w tym nieoczekiwanym, tak aby nie dać czasu do wyciągnięcia wniosków.

Dzieci Moje:

Wołałam was tyle razy, a wy nie słuchaliście! …
Szukałam  was tak bardzo, a wy odrzuciliście Mnie! …
Mówię do was tak wiele, a gardzicie Moimi Słowami! …

Módlcie się Moje dzieci, módlcie się za Kolumbię. Silnie się zatrzęsie.
Niewinna krew została przelana na tej ziemi.

Módlcie się Moje dzieci, módlcie się za Japonię. W tym momencie jest cichą plagą, która powoli obejmuje całą ludzkość. Japonia zatrzęsie się ponownie i co człowiek tam posiał, powoli będzie rozprzestrzeniać się i zanieczyści wielką część oceanów.

Moje drogie dzieci:

Módlcie się za Wenezuelę. Ci ukochani ludzie zostaną oczyszczeni i Krew Moich dzieci zostanie rozlana.

Dzieci, ukochane dzieci:

Módlcie się za Argentynę, będzie cierpieć z powodu samego człowieka.

Moje dzieci:

NIE IGNORUJCIE MOICH NAWOŁYWAŃ DO MODLITWY.

MUSICIE MODLIĆ SIĘ BY WZMOCNIĆ WIARĘ, A W MODLITWIE ZNAJDZIECIE POCIESZENIE W OBLICZU PRZECIWNOŚCI I WIELKICH UDRĘK KTÓRE SIĘ ZBLIŻAJĄ

Pogoda będzie biczować całą ziemię; tam gdzie było słońce, teraz będzie zimno, a gdzie było zimno, będzie ciepło.

Dzieci Moje:

ZAMKNIJCIE OCZY, WEJDŹCIE W WEWNĘTRZNĄ CISZĘ, I WSZYSCY RAZEM JEDNYM SERCEM, JAKO BRACIA I DZIECI JEDNEGO OJCA BŁAGAJCIE MOJEGO SYNA BY JEGO KRÓLESTWO ZNOWU ZAPANOWAŁO NA TEJ ZIEMI

Z sercem skruszonym i upokorzonym, czekajcie na egzamin [sumienia]
Każdy w szczególności niech idzie patrząc w górę …

MÓJ SYN NIE TYLKO NIE POZOSTAWI SWOJEGO LUDU, PRZYGOTOWUJE ON WYSŁANNIKA BY ZACHĘCIĆ LUDZKOŚĆ I POMÓC TYM KTÓRZY SĄ BLISCY STAĆ SIĘ OFIARĄ W SZPONACH ZŁA, ZWIEDZENI PRZEZ GŁÓWNĄ MACKĘ KTÓRA UKAŻE TWARZ OSZUSTA. UZURPUJE ON TRON MOJEGO SYNA NA ZIEMI

Jako bracia i dzieci tego samego Ojca i tej Matki, wznoście ciągle modlitwy.

Przyjmijcie Ciało i Krew Mojego Syna odpowiednio przygotowani. Przestrzegajcie przykazań.

Stojąc przed ludzkością rozciągam Mój Płaszcz i przyjmuję każdego, kto przyjdzie do Mnie i będę wstawiać się za wszystkimi przed Moim Synem.

Przyjmijcie Moje Matczyne Błogosławieństwo, bicie Mojego Serca z miłości do każdego z was, rozszerza się na całą ludzkość.

Błogosławię wam, otrzymajcie Mój Pokój i Moje Matczyne Błogosławieństwo.

Matka Maria.

Zdrowaś Maryjo najczystsza, bez grzechu poczęta.
Zdrowaś Maryjo najczystsza, bez grzechu poczęta.
Zdrowaś Maryjo najczystsza, bez grzechu poczęta.

KOMENTARZ INSTRUMENTU

Bracia / Siostry:
NASZA NAJŚWIĘTSZA MATKA UKAZUJE NAM PILNOŚĆ PROBLEMU PRZED JAKIM ZNAJDUJE SIĘ LUDZKOŚĆ…

To dlatego kieruje Ona do Swoich dzieci wymagającą a równocześnie miłosną refleksję na temat kilku aspektów, w których podkreśla nie tylko wypełnianie przykazań, ale i pilną potrzebę duchowego praktykowania religii. Praktyka ta wykracza poza bycie chrześcijaninem „letnim”. Zakłada, że prawdziwy chrześcijanin to ten, który dąży, nie z wyglądu, ale z przekonania i pragnienia duszy, do żywego przybliżenia się do Syna Bożego, jak również i do relacji, która powinna być utrzymana jako dziecka z Ojcem.

Ta duchowa praktyka, którą Matka nam wskazuje wyda jako owoc człowieka wrażliwego, nie tylko w sercu, ale i w zmysłach, będącego w pełni uczestnikiem tej miłości bliźniego, którą jako uczniowie Matki musimy posiadać, a nie widzieć jako oddalony fakt, który nie wzrusza duszy. Człowiek wrażliwy, który żyje i działa w Woli Bożej, uczestniczy w duchu bólu, ucisku, terroryzmu, głodu, chorób i prześladowania, którym są poddawani nasi bracia, nie tylko jako dzieci Jednego Boga, ale jako istoty ludzkie.

Człowiek nigdy nie znajdował się przed takim wielkim niebezpieczeństwem, jak w tej chwili z powodu istniejącej energetyki jądrowej, a jest ono większe, niż kiedykolwiek wcześniej; dojrzewała ona poprzez arogancję i pogardę dla życia, tworząc tak śmiercionośne bronie, że niewielu może to sobie nawet wyobrazić. Wiemy, że istnieje ponad 20.000 bomb atomowych rozsianych na pięciu kontynentach; wiemy, że człowiek jest gotowy do ich użycia, bo uczynił to już wcześniej dwa razy unicestwiając tysiące niewinnych … Niebo usilnie ostrzega człowieka o tej pladze, która wisi na włosku, wystarczy tylko jedna zła decyzja by holokaust zaskoczył ludzkość; to, oraz te wszystkie choroby wyprodukowane w laboratoriach do zastosowania jako broni masowej destrukcji.

Matka Boża, w tym momencie, wzywa nas wszystkich ludzi, bez wyjątku, kiedy to zależy od każdego z nas czy ludzkość zostanie zachowana jak Niniwa, czy zdana na łaskę swojej ludzkiej wolnej woli z powodu swoich występków.

Bracia / Siostry w Chrystusie:
W czasie tego Wielkiego Postu poświęćmy to swoje ludzkie „ego”, i ofiarujmy je jako miły prezent Trójcy Świętej; jednakże w tym momencie ofiara musi iść razem z pogłębieniem rozumienia tych rzeczy, które człowiek jest w stanie zrobić. Musimy przebudzić naszych braci; ale by to zrobić potrzebujemy wyczerpującej wiedzy tego co im powiemy, a nie tylko powtarzać to, co sami ignorujemy.


NIE OCZEKUJMY AŻ WYPEŁNIENIE SIĘ OSTRZEŻEŃ Z NIEBA NAS ZASKOCZY. B
ĄDŹMY PRZYGOTOWANI.

„Błogosławieni Ci, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni” Mt 5,4

Tłumaczyła : Bożena

Odpowiedzi: 58 to “Orędzie dla LUZ DE MARIA dane w Sanktuarium Matki Bożej w Guadalupe, 23 lutego 2015”

  1. coloy said

    księżyc zaczerwieni się w nocy z 4 na 5 Kwietnia a ostatni raz 28 września

  2. Marek said

    „Depozyt wiary a objawienia prywatne”, kazanie, ks. Dawid Pietras

  3. inka said

    http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/7900-odurzaja-dzieci-psychotropami

    Ritalin ( metylofenidat, substancja podobna do amfetaminy) nie jest dopuszczony
    w Polsce do obrotu. Do leczenia dzieci z ADHD jest szeroko stosowany w Europie
    zachodnie i w USA, ale nadal jest uważany za lek bardzo kontrowersyjny, głównie
    ze względu na silne działanie uzależniające.

  4. inka said

    Posłanie od Boga dla M. Tague z 10 lutego 2007

    MODLITWA ZA NASZ NARÓD

    „Ukochany Ojcze, ześlij teraz Wspaniałą Moc Twojego Przenajświętszego Ducha nad każdego z mężczyzn, kobiet i dzieci, odnawiając Miłość w każdej duszy, udzielając Łaski żalu za grzechy i nawrócenia, i nad ten kraj, któremu udzieliłeś tak wielu błogosławieństw i łask. Najdroższy Jezu, okryj każdego mężczyznę, kobietę i dziecko Twoją Najdroższą Krwią…zwłaszcza tych, którzy umrą w tych nadchodzących dniach. Nasza ukochana, Błogosławiona Matko i Nasza Pani, pod wszystkimi tytułami, jakimi Nasz Niebieski Ojciec obdarzył Cię specjalnymi Łaskami, zwłaszcza jako PANI WSZYSTKICH NARODÓW I NASZA PANI Z LOURDES, DZISIAJ W DNIU Twojego specjalnego Święta, prosimy, MÓDL SIĘ I WSTAWIAJ ZA TEN NARÓD I ZA WSZYSTKIE NASZE RODZINY, ZWŁASZCZA ZA TYCH, KTÓRZY UMRĄ TERAZ I W NADCHODZĄCYCH DNIACH Z RĘKI DIABŁA!!!
    Św. Józefie najukochańszy tatusiu i wspaniałe odzwierciedlenie Ojca i Terror dla wszystkich demonów, módl się i wstawiaj za nas. Ojcze Nasz… Zdrowaś Maryjo…Chwała Ojcu…

    PAN BÓG POWIEDZIAŁ: „USA będzie żyło niebawem w stanie bezlitosnego oblężenia przyniesionego wam przez waszych obecnych przywódców kościoła i państwa, którzy odwrócili się przeciwko Mnie, waszemu Bogu.

    Wasz kraj jest praktycznie bez ochrony, bo wszyscy mężczyźni i kobiety zdolni do noszenia broni zostali wysłani do innych krajów. Kto jest tutaj, żeby zabezpieczać USA? To wszystko zostało bardzo dokładnie zaplanowane z wyprzedzeniem. Nie uczyniliście tego, jak was instruowałem, i co mówiłam wam od lat. Nie biegnijcie do Mnie, gdy to nastąpi, bo Ja nie będę was znał ani nie będę słyszał waszego głosu.

    Módlcie się za wszystkich przywódców, którzy przygotowują się do Porządku Jednego Świata. Módlcie się, abyście mieli siłę i wiarę, dla pozostania wiernymi Mi aż do końca.

    Diabelskie plany są gotowe i są teraz na codzień wprowadzane w życie. Teraz już każdego dnia zobaczycie jak Moje słowa stają się prawdą na waszych własnych oczach. To jest czas niezwykle pilnej sytuacji! [Od tłum.: dire emergency – dire =straszny, okrutny, okropny; „emergency”= nagła potrzeba, stan wyjątkowy]

    AMEN, JA POWIEDZIAŁEM!”

    Posłanie od Pana Jezusa dla „Najmniejszego z Jego sług” z 15 lutego 2007
    [Tłumacz nie posiada żadnych informacji, co do osoby wizjonera]

    Do Moich dzieci: „Wkrótce usłyszycie grzmot Mojej Sprawiedliwości. Grzmot, gdy się zacznie, będzie trwał przez godziny. To jest Grzmot Mojej Sprawiedliwości. Niektórzy umrą ze strachu, poznając, co dla nich nadchodzi.

    Ten Grzmot będzie słyszalny naokoło świata. Nikt przed nim nie ucieknie. Bo JA JESTEM powiadamia was (ludzi świata), że nadszedł Czas Mojej Sprawiedliwości. Klepsydra się przesypała. Czasu już nie ma.

    Módlcie się o łaski przetrzymania tego, co bardzo niedługo na was nadejdzie. Bo Ja wam powiadam, wielu umrze z powodu efektów Mojej Sprawiedliwości. Każda osoba znajdzie się przede Mną dla osądzenia. Każda osoba będzie wówczas natychmiast znała swoje przeznaczenie na wieki. [Być] w domu ze Mną ( Niebo), albo ogień piekła, gdzie panują odwieczne ciemności i zgrzytanie zębów.

    Niektórzy umrą na skutek tego sądu. Będzie to za dużo dla ich serca. Bo Ja zawiadamiam was, że JA JESTEM nadchodzi z płonącym mieczem w dłoni, ażeby otworzyć wszystkie serca i ujawnić wszystko, co z serca wychodzi, ażeby wszyscy zobaczyli, jak służyli Miłości.

    Dla niektórych ból będzie tak wielki, że ich serca całkowicie się załamią, powodując ich śmierć. To jest Moje ostateczne ostrzeżenie dla Moich ludzi, ażeby mogli się przygotować. Bo, to co nadchodzi, tego nawet nie możecie zacząć sobie wyobrażać.

    Czas przeminął. Teraz musi nadejść Moja Sprawiedliwość i Moja Sprawiedliwość jest idealna. JA JESTEM nadejdzie i jest już blisko.

    Czyż nie słyszycie Moich zbliżających się kroków? ( klęski natury) Czy nie słyszycie Mojej Rozpaczy? (Kościół Katolicki w ruinach*)

    Bo jeśli nie słyszycie, to jesteście tacy głusi, jakimi byli faryzeusze. Ja posyłałem proroków za prorokami, aby was przestrzec, ale wy woleliście raczej prześladować ich i obrzucać ich oszczerstwami niż posłuchać. Wy preferowaliście świat z całym jego materializmem. Teraz staniecie na sądzie. Będziecie stali przede Mną nadzy i samotni i tylko wasze grzechy będą was okrywały. Będziecie trzęśli się ze strachu, starając się znaleźć pocieszenie, lecz nic takiego nie będzie udzielone. Zamiast tego będziecie czuli żądło Mojej Sprawiedliwości. Będziecie czuli Mój Gniew. Będziecie czuli Moje Oburzenie. Któż jest taki, kto mógłby się temu oprzeć?

    Módlcie się Moi wierni Mi o siłę do przetrwania. Módlcie się o waszych braci i wasze siostry, którzy są ślepi i [nie widzą] Mnie. Módlcie się, tak jak Moja Matka błaga was, żebyście czynili. Ona jest największym darem danym tej generacji. Bo Ja powiadam wam, że jeślibym Jej nie posłał, żeby was obudziła dla tego Wielkiego Wydarzenia, to nie byłoby takiego, któryby to przetrzymał. Przygotujcie się Moi ludzie, bo nadchodzi wasz JEZUS jako KRÓL SPRAWIEDLIWOŚCI. Ta sprawiedliwość jest absolutnie idealna. (od wizjonera: Jestem w stanie odczuć, że Jezus mówi jako Król z wielkim autorytetem i z wielkim majestatem). Wasz Król, wasz Zbawiciel, wasz Bóg nadchodzi! Jezus.

    *Od wizjonera: Znaczenie słowa „ruina”: Upadać, rozsypywać się w kawałki, zniszczyć, nadwyrężyć, lub osłabić swoją efektywność.

    Wznowienie na internecie – posłanie dla Luizy Starr Tomkiel, V+J, 8 grudnia 2006, 9:50 w nocy
    Święto Niepokalanego Poczęcia

    Luiza zaczęła otrzymywać posłanie od Boga i powiedziała: „Jezu, proszę okryj mnie Twoją Przenajświętszą Krwią.”

    Wtedy Jezus powiedział: „Zwróćcie uwagę w jak niesłychanie krótkim czasie zmienia się oblicze ziemi! Niebo i ziemia przeminą, ale Moje słowo pozostanie niezmienione na wieki.
    Burze będą się nasilały, pozostawiając na swojej drodze zniszczenia i spustoszenia. Znikną całe miasta. Linie wysokiego napięcia będą się rwały tak, że nie będzie można ich naprawić. Transport, jaki znacie, już nie będzie istniał. Wasze życie oczekują gwałtowne zmiany.

    Nadchodzi potężne trzęsienie (w Jego czasie) i natychmiast po tym nadejdzie gigantyczna fala o przeogromnej wysokości i sile. To trzęsienie będzie takiej wielkości, że nie będzie go można zarejestrować w skali Richtera.

    Słuchajcie się Moich słów, Moich ostrzeżeń. Bądźcie całkowicie przygotowani. Moje słowo jest prawdą. Moje ostrzeżenia są posłaniami miłości.”

    Posłanie dla Luizy Starr Tomkiel, V+J, 5 lutego 2007, 9:15 rano, na internecie 13 lutego 2007

    Luiza zaczęła otrzymywać posłanie od Boga i powiedziała: „Jezu, proszę okryj mnie Twoją Przenajświętszą Krwią.”

    Wtedy wasz Bóg powiedział: „ Wielu umrze z powodu zimna! Wielu umrze z powodu braku ogrzewania, wody i gazu! Wielu umrze z powodu braku żywności i wody!

    Jeśli słuchaliście się Mnie, to macie zabezpieczony sposób ogrzewania, światła, zgromadzoną żywność i wodę dla ludzi i dla zwierząt.

    Kościoły, szpitale i sklepy będą wykorzystywały generatory, ale to nie będzie działało w nieskończoność.

    JA POWIEDZIAŁEM WAM ŻEBYŚCIE SIĘ PRZYGOPTOWALI I DAŁEM WAM ZESTAW INSTRUKCJI DLA POSTĘPOWANIA!

    Niektórzy z was są przygotowani- -niewielka ilość spośród mojej resztki [remnant]- -podczas gdy ogromna większość ludzi nie jest (przygotowana).

    Kościoły, [wielkie] hale, szpitale MUSZĄ otworzyć swoje drzwi dla biednych!!!

    Ja będę wam błogosławił za pomoc Moim dzieciom w potrzebie. Tym niemniej, jeśli zdecydujecie tego nie czynić, TO ODCZUJECIE MÓJ GNIEW W BARDZO KRÓTKIM CZASIE!

    Bądźcie prawdziwymi braćmi i siostrami dla wszystkich ludzi! To jest czas abyście żyli waszą wiarą, pokazywali waszą miłość, otworzyli swoje serca! ‘To, co czynicie dla innych, czynicie dla Mnie!’ Dajcie Mi schronienie, odziejcie Mnie, dajcie Mi pożywienie do jedzenia – to teraz jest godzina, żeby sprawdzić waszą wiarę. Idźcie, aby kochać i służyć waszemu Panu!

    Dzieci, ‘będziecie zbierały, to, co zasiałyście’. AMEN, JA WASZ BÓG POWIEDZIAŁEM!”

    Posłanie dla Luizy Starr Tomkiel, V+J, 6 lutego 2007, 10:45 w nocy, na internecie 13 lutego 2007

    Luiza zaczęła otrzymywać posłanie od Boga i powiedziała: „Jezu, proszę okryj mnie Twoją Przenajświętszą Krwią.”

    Wtedy wasz Jezus powiedział: „Gniew waszego Boga i Ojca jest przez cały czas bardzo wielki z powodu nieustannej żądzy człowieka wobec wszelkiego rodzaju grzechu. Wy (wszyscy ludzie) odczujecie Mój Sprawiedliwy Gniew. Ja będę karał bardzo ciężko każdego, kto żyje w grzechu.

    Wy musicie czytać Pismo Święte, podporządkować się każdemu Mojemu słowu, słuchać się Moich proroków. Wy musicie zdecydować się na Mnie. WY MUSICIE POSTĘPOWAĆ ZA MNĄ. Większość ludzi słucha, podporządkowuje się i postępuje za szatanem. Piekło na wieczność jest jego posiadłością, gdzie jest nieustanny dręczący ogień, pochłaniający was, wasze ciało i waszą duszę.

    Ziemia jest gotowa na wstrząs- -wstrząs wyrzucający ją z osi. To spowoduje nieprawdopodobny chaos i zniszczenie, nigdy dotąd niewidziane. Ażeby zbawić swoją nieśmiertelną duszę i znaleźć pokój podczas tych godzin, musicie być całkowicie Moimi! Módlcie się, czyńcie Akt Poświęcenia się Mnie. Starajcie się znaleźć Moją Wolę dla was na każdy dzień. Postępujcie za Mną. Ten czas jest bardzo, bardzo bliski. Bądźcie całkowicie przygotowani.

    Wy nie zaakceptowaliście Mojego Jedynego Ukochanego Syna, Jezusa, który umarł haniebną śmiercią, ażeby zbawić was od grzechu i odwiecznej śmierci. Otworzył Bramy Niebios dla wszystkich ludzi, którzy by odeszli od grzechu i słuchali Go i podporządkowali się Mu, bo On mówił i nauczał tylko Słowa Boga, Swojego i waszego Ojca.

    Stale jeszcze wyśmiewacie się z Mojego Syna i z Mojego słowa. Moje słowo jest życiem. Czyńcie tak, jak mówię, Moi ludzie, albo gińcie. Czasu jest niesłychanie mało i wasza nieśmiertelna dusza, wasze odwieczne życie- -przeznaczenie- – JEST W NIEBEZPIECZEŃSTWIE. Słuchajcie! Podporządkujcie się! Nawróćcie się! Obudźcie się wszyscy ludzie Mojego stworzenia, które jest Mi tak bliskie, bo Ja mam każdego z was ‘w zagłębieniu Mojej Dłoni.’

    Amen, ja powiadam wam, to może nastąpić jutro ALBO w najbliższej przyszłości. Słuchajcie się Moich słów!”

    Widzę kilka bomb atomowych, jak są spuszczane, oraz ogromne wulkany wyrzucające dym.
    Jezus powiedział: „Moi ludzie będziecie świadkami wojen pomiędzy narodami i wojny pomiędzy człowiekiem i przyrodą. Teraz jest czas, aby modlić się o pokój i żeby ta broń masowego zniszczenia nie została użyta. Kształtuje się scena dla wielkiej bitwy pod Armageddon, gdy wszystkie armie świata będą koncentrowały swoje zainteresowanie na Środkowy Wschód. To będzie moment tuż przed Moim przyjściem w chwale, gdy Moja kometa wielkiej kary spowoduje trzy dni ciemności, co rzuci wszystkie armie w stan zamieszania. Moje zwycięstwo będzie bliskie, gdy zobaczycie antychrysta przejmującego władzę nad całym światem.”

    Widzę kata w czarnej masce, gotowego do przeprowadzenia publicznych egzekucji.
    Jezus powiedział: „Moi ludzie, będziecie drogo testowani w nadchodzącym czasie próby. Ci, którzy nie wierzą, albo modlą się do antychrysta, zostaną potraktowani egzekucją. Będzie wielu męczenników w Moje Imię, którzy odmówią przyjęcia znaku bestii i odmówią modlenia się do jego podobizny. Ci ludzie zła będą rozprawiali się z całą populacją drogą okrutnych publicznych egzekucji, używając gilotyn. Niezależnie, co ci ludzie zła uczynią dla waszego ciała, nigdy nie ugnijcie się. Pozostawajcie w swojej wierze we Mnie, nawet jeśli to oznacza agonię śmierci w Moje Imię. Ja dam tym męczennikom siłę, aby przetrwali, nawet takie okrutne tortury. Ufajcie mi a Ja uczynię was wszystkich świętymi.”

    Widzę Świętych i Aniołów jak spoglądają w dół na ziemię, podczas gdy mają nastąpić finałowe wydarzenia.
    Jezus powiedział: „Moi ludzie, tak jak przechodziłem agonię w ogrodzie przed Moją śmiercią na krzyżu, tak przechodzę agonię za wszystkie te dusze, które mogą być zgubione w czasie próby, jeśli nikt im nie pomoże. Ja dam każdemu ostatnią szansę nawrócenia się poprzez Moje doświadczenie Ostrzeżenia. Będziecie świadkami waszego życia we wszystkich dobrych i złych uczynkach. Zrozumiecie, jak bardzo wasze grzechy Mnie obraziły i wielu będzie starało się uzyskać Moje przebaczenie za swoje grzechy. Wielu zostanie rzuconych na kolana, aby uznali swojego Boga, ale stale jeszcze niektórzy odmówią oddawania Mi czci i pójdą za swoim własnym przeznaczeniem do piekła. Ewangelizujcie te dusze a zbawicie swoje własne dusze. Jeśli odmawiają odpowiedzi na wasze zaproszenie, to skażą się sami poprzez swoje własne postępowanie.”

    c.d.n.

  5. Regina said

    http://wpolityce.pl/polityka/235402-felsztynski-straszy-czy-ostrzega-putin-szykuje-sie-do-wojny-na-polske-moze-spasc-bomba-atomowa

    „Jurij Felsztyński, rosyjski historyk, kolejny raz szokuje. W jego ocenie Rosja zmierza do wojny, która ogarnie dużą część Europy.

    Najpierw cała Ukraina, potem Białoruś, a potem atak na Polskę

    — taki scenariusz dalszych ruchów Putina przewiduje Felsztyński. (…)

    To będzie Blitzkrieg. Po tym, jak zagarnie państwa bałtyckie, uderzy na Polskę

    -– przewiduje historyk. (…)

    W jego ocenie Warszawa może stać się celem specjalnego ataku ze strony Rosji. Felsztyński ostrzega, że na stolicę Polski może spaść bomba atomowa. (…)”

    • Dana said

      My nie mamy bomby atomowej więc nie będzie rewanżu.

    • krystynka said

      Widzicie najgorsze jest w tym,że na wybuch atomu nie można się przygotować,ale to jest najczarniejszy scenariusz.Jeśli Bóg dopuści atak nuklearny,to tylko módlmy sie za nas wszystkich,ja nie chciałabym w ogóle tego przeżyć i oglądać obraz nędzy i rozpaczy. Tylko,że to co tu piszemy to są nasze insynuacje,a nasze drogi i mysli nie są drogami i myślami Bożymi,który może ma zupełnie inny scenariusz ? cuda sie przecież zdarzaja,no kto jak kto ale my tu na blogu przecież wszyscy wierzymy !

      • krystynka said

        Bo zobaczcie,nawet Prezydent czy Król może tu na ziemi zmienić wyrok śmierci i uratować skazańca,generalnie wyrok smierci powinien być wykonany ale jednak człowiek jakimś cudem jest ułaskawiony,a cóż znaczą nasze sądy i wyroki ?,przecież jesteśmy tylko prochem.Czym są nasze sądy w stosunku do sądu Bożego ? niczym,więc ja jeszcze mam nadzieję,że to wszystko co nadchodzi nie musi być aż takie dla nas beznadziejne i drastyczne.Miłosierdzie Boże nie zna granic i póki nie nadeszła sprawiedliwość Boża,modlę sie i proszę tylko Boga Zywego o miłosierdzie dla nas i całego świata i obyśmy nigdy nie poznali sprawiedliwości Bożej !

      • bobi said

        Nie straszcie ludzi bombą atomową.

        • krystynka said

          Bobi to nie nie ja zaczęłam temat z atomem,ale należy i taki przyjąć wariant,skoro bombki są na świecie to dlaczego nie ma sie o nich pisać ?

    • Józef Piotr said

      Cokolwiek się złego stanie to zawdzięczać można „naszym” elitom świeckim i duchownym.
      Jedni prowokują Rosję ujadając niczym kundle nie myśląc o pokojowej egzystencji a drudzy wypierają się Chrystusa Króla nie chcąc jego oficjalnego Królowania a krzyże usuwają na zaplecze jak było w Warszawie.

      • krystynka said

        Józefie jak widzisz Pan Bóg i tak ma jeszcze anielską cierpliwośc do nas,po tym co się teraz dzieje,ale każda cierpliwość ma swoje granice.I nawet nie wyobrażamy sobie co sie stanie gdy tej cierpliwości zabraknie,słabą mamy wyobraźnię jako ludzie.Nawet nie chcę przypuszczać co będzie jak spadnie na nas ręka sprawiedliwości Bożej,oj biada nam ludziom.

    • Zorrro said

      Rosja uderzy na Europę , ale są oredzia, które mówią, że żadna z trzech armii rosyjskich nie wróci do domu, zginą w okolicy Zagłębia Ruhry – skutkiem jakiegoś gigantycznego kataklizmu. Europa będzie zniszczona, ale Rosja pozbawiona najlepszego wojska.
      To rozochoci Chinczykow i Islam!

      • Zorrro said

        Jeszcze jedno Felsztynski się myli, jeśli uderzenie pójdzie przez Polskę, to raczej A4. Ale sądzę, że może pójść od strony Bepgradu i drugie przez autostrady Słowacji i Czech. U Irlmayera jest wspomjiane, że wszystko wyjdzie ze Złotego Miasta to Praha! Trzecia armia pójdzie z Kaliningradu na Berlin i Z Ruhry, chyba desantem? Przez Szczecin? czy Rostock a może Lubbeck?

        • 2012 said

          [Admin…. niestety musiałem usunąć treść którą wkleiłeś z tego bloga opolczyka. Nie można wklejać treści
          z bloga który Biblię nazywa księgą zbrodni. Mój blog nie będzie służył promowaniu różnych dewiantów]

      • Zbyszek said

        Jest kilka przepowiedni w tym jedna z dawniejszych czasów że Rosja zaatakuje Europę południową jej częścią. Jest też kilka przepowiedni i część się już sprawdza że Polska będzie ofiarą naszych starych wrogów – Rosji i Niemiec z tym że jedni drudzy szybko uciekną od Polski. Ponoć ta napaść zjednoczy Polaków w co bardzo chciałbym wierzyć. Ale i tak jest wszystko w naszych rękach – jeżeli dalej będziemy zdradzać Boga i nie spełnimy próśb Nieba to będzie krucho z nami. A W Niemczech Rosjan pochłonie pożoga wojenna a same Niemcy powódź. To będzie się działo bardzo szybko – ale w biedzie, chorobach to będzie wieczność.

        • krystynka said

          Zbyszku zauważ,że my jesteśmy zaprawieni w biedzie,prostocie,szczególnie pokolenie z lat 50,60, 70 i część z 80.Nie mówię tu o młodzieży wypasionych na laptopach,tabletach,telefonach itp.Jeszcze nie tak dawno,bo w lipcu 1989 były ostatnie kartki żywnościowe,także my potrafimy przeżyć skromnie o chlebie i wodzie,na wsi ludzie chleb pieką w domach a i mycie w miednicach w wodzie ze studni nie sprawiałoby nam trudności.Niemcy to wychuchany naród,wygodny i rozpieszczony.Ja pochodzę ze wsi,jeszcze kilkanaście lat temu robiłam drzewo na zrębie albo z przecinki na opał do domu,a i ogródek z warzywami od ręki poprowadzę,kwokę na jajkach posadzę aby wylęgły się młode bo jaja swoje musza być na wsi,teraz widzę jak te moje wiejskie umiejetności przydadza mi sie jeszcze w życiu,gorzej z miastowymi będzie ale jak bieda przyciśnie to każdy spokornieje i za robote się w ziemi weżmie.także nam Polakom łatwiej będzie sie zaadoptować w nowej rzeczywistości .Pamietam jak mama goniła nas w domu do roboty,na jagody do lasu trzeba było chodzić,na grzyby,suszyc pokrzywy,dziurawiec,czarny bez na sprzedaż a teraz widzę,że nauka nie poszła w las tylko w nas.Bóg nie da nam zginąć,bedzie ciężko ale damy radę,moja ciocia zna przepis domowy na robinie mydła,musze ja spytać jak sie to robi ,to bedzie jak znalazł.

  6. Mariusz said

    II Niedziela Wielkiego Postu, 1 marca 2015

    (Rdz 22,1-2.9-13.15-18)
    Bóg wystawił Abrahama na próbę. Rzekł do niego: Abrahamie! A gdy on odpowiedział: Oto jestem – powiedział: weź twego syna jedynego, którego miłujesz, Izaaka, idź do kraju Moria i tam złóż go w ofierze na jednym z pagórków, jakie ci wskażę. A gdy przyszli na to miejsce, które Bóg wskazał, Abraham zbudował tam ołtarz, ułożył na nim drwa i związawszy syna swego Izaaka położył go na tych drwach na ołtarzu. Potem Abraham sięgnął ręką po nóż, aby zabić swego syna. Ale wtedy Anioł Pański zawołał na niego z nieba i rzekł: Abrahamie, Abrahamie! A on rzekł: Oto jestem. Anioł powiedział mu: Nie podnoś ręki na chłopca i nie czyń mu nic złego! Teraz poznałem, że boisz się Boga, bo nie odmówiłeś Mi nawet twego jedynego syna. Abraham, obejrzawszy się poza siebie, spostrzegł barana uwikłanego rogami w zaroślach. Poszedł więc, wziął barana i złożył w ofierze całopalnej zamiast swego syna. Po czym Anioł Pański przemówił głośno z nieba do Abrahama po raz drugi: Przysiągam na siebie, wyrocznia Pana, że ponieważ uczyniłeś to, a nie oszczędziłeś syna twego jedynego, będę ci błogosławił i dam ci potomstwo tak liczne jak gwiazdy na niebie i jak ziarnka piasku na wybrzeżu morza; potomkowie twoi zdobędą warownie swych nieprzyjaciół. Wszystkie ludy ziemi będą sobie życzyć szczęścia takiego, jakie jest udziałem twego potomstwa, dlatego że usłuchałeś mego rozkazu.

    (Ps 116,10.15-19)
    REFREN: W krainie życia będę widział Boga

    Nawet wtedy ufałem, gdy mówiłem:
    „Jestem w wielkim ucisku”.
    Cenna jest w oczach Pana
    śmierć świętych Jego.

    O Panie, jestem Twoim sługą,
    jam sługa Twój, syn Twej służebnicy.
    Ty rozerwałeś moje kajdany,
    Tobie złożę ofiarę pochwalną
    i wezwę imienia Pana.

    Wypełnię me śluby dla Pana
    przed całym Jego ludem.
    W dziedzińcach Pańskiego domu,
    pośrodku ciebie, Jeruzalem.

    (Rz 8,31b-34)
    Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam? On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale Go za nas wszystkich wydał, jakże miałby wraz z Nim i wszystkiego nam nie darować? Któż może wystąpić z oskarżeniem przeciw tym, których Bóg wybrał? Czyż Bóg, który usprawiedliwia? Któż może wydać wyrok potępienia? Czy Chrystus Jezus, który poniósł [za nas] śmierć, co więcej – zmartwychwstał, siedzi po prawicy Boga i przyczynia się za nami?

    (Mt 17,7)
    Z obłoku świetlanego odezwał się głos Ojca: To jest mój Syn umiłowany, Jego słuchajcie!

    (Mk 9,2-10)
    Po sześciu dniach Jezus wziął z sobą Piotra, Jakuba i Jana i zaprowadził ich samych osobno na górę wysoką. Tam przemienił się wobec nich. Jego odzienie stało się lśniąco białe tak, jak żaden folusznik na ziemi wybielić nie zdoła. I ukazał się im Eliasz z Mojżeszem, którzy rozmawiali z Jezusem. Wtedy Piotr rzekł do Jezusa: Rabbi, dobrze, że tu jesteśmy; postawimy trzy namioty: jeden dla Ciebie, jeden dla Mojżesza i jeden dla Eliasza. Nie wiedział bowiem, co należy mówić, tak byli przestraszeni. I zjawił się obłok, osłaniający ich, a z obłoku odezwał się głos: To jest mój Syn umiłowany, Jego słuchajcie. I zaraz potem, gdy się rozejrzeli, nikogo już nie widzieli przy sobie, tylko samego Jezusa. A gdy schodzili z góry, przykazał im, aby nikomu nie rozpowiadali o tym, co widzieli, zanim Syn Człowieczy nie powstanie z martwych. Zachowali to polecenie, rozprawiając tylko między sobą, co znaczy powstać z martwych.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

      [Admin…..Na prośbę Mariusza – usunięto]

      • Józef Piotr said

        Idzmy wszyscy w górę strumienia „

      • przeklejka said

        Eucharystia nie jest żadnym tortem ani ucztą.Ten fragment(od 1 min) to czysty modernizm.
        Ten ksiądz nie wie co mówi.
        Eucharystia to ofiara składana przez Boga na każdej Mszy Świętej dla nas.

        • Gosia 3 said

          Podpisuję się pod słowami Przeklejki. Uczta to będzie w Niebie gdy się tam dostaniemy do Królestwa Niebieskiego a Msza Święta jest Ofiarą. Zauważyłam ,że ostatnio stara się nam w kościołach coraz częściej przemycić że Eucharystia jest ucztą. Podczas Sakramentu Chrztu Św słyszałam to ostatnio. Zanim Drodzy Rodzice ochrzcicie dziecko przyjrzyjcie się jak przebiega Modlitwa podczas Chrztu w waszym Kościele aby Wasze dziecko było przyjęto do Wspólnoty Chrześcijańskiej. O zgrozo! żebyśmy my świeccy pilnowali tego w Kościele.

        • Gosia 3 said

          Mariusz! zajrzyj na pocztę. Pozdrawiam

        • Mariusz said

          Gosiu 3 @
          Zgadzam się z Twoją wersją. Tak też uważam, ale obrałem już jakieś
          rekolekcje na co dzień, w poprzednich były błędy, teraz są błędy…
          Zastanawiam się czy jest sens rekolekcji blogowych z youtuba?

      • Mariusz said

        Przyklejka@
        O godz. 9:35 nad komentarzem do dzisiejszego Słowa napisałem zdanie wyżej, cyt.”Na wstępie odniosę się do słów rekolekcjonisty Eucharystia nie jest ucztą lecz ofiarą! Mariusz” zob. niżej.

    • Mariusz said

      Na wstępie odniosę się do słów rekolekcjonisty Eucharystia nie jest ucztą lecz ofiarą! Mariusz

      Ufam Tobie, Jezu, który poniosłeś śmierć i zmartwychwstałeś, siedzisz po prawicy Boga i przyczyniasz się za nami (Rz 8, 34)

      Liturgia dzisiejszej niedzieli ma charakter wybitnie paschalny ukazując wyraziście ofiarę i chwałę Jezusa. Tkwi korzeniami, jak zwykle, w Starym Testamencie, a dokładnie mówiąc w ofierze Abrahama. Abraham mając 75 lat z odwagą opuszcza kraj, dom swój i zwyczaje chcąc być posłusznym Bogu; w późnej zaś starości posuwa swoje posłuszeństwo aż do złożenia w ofierze jedynego syna. „Weź twego syna jedynego, którego miłujesz, Izaaka, idź… i złóż go w ofierze” (Rdz 22, 2). Rozkaz okrutny dla serca ojcowskiego i nie mniej okrutny dla wiary człowieka, który nie chce zwątpić w swojego Boga. Izaak jest jedyną nadzieją gwarantującą spełnienie się obietnic Bożych, a jednak Abraham jest posłuszny nie tracąc wiary, że Bóg dotrzyma danego słowa. Zasługuje prawdziwie na tytuł „naszego ojca w wierze” (I modl. euch.). Bóg jednak nie chciał śmierci Izaaka, chociaż chciał bezgranicznej wiary i posłuszeństwa Abrahama. Izaak ma szczególne zadanie w historii zbawienia: zapowiedzieć postać Jezusa, Jednorodzonego Syna Bożego, który zostanie ofiarowany na odkupienie świata. To, czego Abraham z woli Bożej nie wykonał, to wykona sam Bóg. „On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale Go za nas wszystkich wydał” (Rz 8, 32; II czytanie). Izaak., idący na górę i niosący na ramionach drwa na ofiarę oraz ulegle pozwalający się związać, jest obrazem Chrystusa zdążającego na Kalwarię i niosącego drzewo krzyża, na którym pozwala się rozciągnąć „dobrowolnie wydając się na mękę” (II modl. euch.). I jak w Izaaku zachowanym od śmierci wypełniły się obietnice Boże, tak z Chrystusa powstałego ze śmierci wypływa życie i zbawienie dla całej ludzkości. Nikt nie może wątpić o tym, że „Jezus, który poniósł śmierć, co więcej, zmartwychwstał, siedzi po prawicy Boga i przyczynia się za nami” (Rz 8, 34).

      Ewangelia dzisiejsza (Mk 9, 2-10) ukazując Jezusa przemienionego na górze, pozwala nam oglądać chwałę Pana zmartwychwstałego oraz Jego moc u Ojca. Tylko trzej uczniowie bardziej zaufani – Piotr, Jakub i Jan – są jej uprzywilejowanymi świadkami. Ci sami, którzy kiedyś będą obecni przy konaniu w Getsemani, jakby dla zaznaczenia, że chwała i męka są dwoma nierozerwalnymi aspektami jednej tajemnicy Chrystusa. „Przemienił się wobec nich. Jego odzienie stało się lśniąco białe tak, jak żaden folusznik na ziemi wybielić nie zdoła” (tamże 2-3). Charakterystyczny szczegół w opowiadaniu Marka, dobrze oddający głębokie wrażenie trójki, a szczególnie Piotra, na widok Pana jaśniejącego chwałą. Widzieli Go zawsze w Jego zewnętrznej postaci, człowieka jak inni ludzie, teraz zaś oglądają Bóstwo odkrywając jaśniejące oblicze Syna Bożego: „Bóg z Boga, Światłość ze Światłości” (Wierzę). Tymczasem z nieba głos Boży potwierdza widzenie: „To jest mój Syn umiłowany, Jego słuchajcie” (Mk 9, 7); ludzie powinni słuchać Go i żyć według Jego nauki; Sam Bóg Go słucha, albowiem przez swą ofiarę zbawi On ludzi. Lecz to, co boskie, do tego stopnia przewyższa to, co ludzkie, że objawiając się stworzeniu, przytłacza je i przeraża; lęk opanowuje trzech uczniów, a Piotr, nie zdając sobie sprawy z tego, co mówi, proponuje zbudować tam trzy namioty: „jeden dla Ciebie, jeden dla Mojżesza i jeden dla Eliasza” (tamże 5). Nie wiedział, że widzenie to miało tylko pokrzepić ich wiarę. Nie wiedział, że zanim dojdą do widzenia w wieczności, trzeba będzie zejść z góry z Jezusem, słuchać jeszcze, jak mówi o męce, a naśladując Go nieść z Nim krzyż. To znaczy żyć tajemnicą paschalną Chrystusa.

      – Jak cudowne jest posłuszeństwo Abrahama! Jaki przykład Ty, mój Boże, dajesz nam przez nie!… Jest ono jeszcze bardziej godne podziwu przez fakt, że nie tylko nie jest przeciwne skłonności serca, która pobudza Twego sługę… Tu jest coś więcej niż ofiara serca… Ty rozkazujesz mu czynić coś przeciwnego temu, co wydawało się mu sprawiedliwe… Lecz on wierzy Tobie, a wiedząc, że to Ty mówisz do niego, jest posłuszny, i słusznie, ponieważ Ty jesteś sprawiedliwością i świętością samą… Jak bardzo łączy się wiara z posłuszeństwem! Wiara jest początkiem wszelkiego dobra, a posłuszeństwo jest jej wykonaniem.

      O Abrahamie, bądź błogosławiony! Izaaku, który tak cicho pozwoliłeś się związać na ołtarzu, bądź błogosławiony! Boże mój, Ty, co budzisz takie cnoty wśród ludzi, bądź uwielbiony na wieki wieków! Miłować Cię to znaczy być Ci posłusznym, być posłusznym z całą gotowością i wiarą w to, co rani serce i przeraża umysł… Miłość jest ofiarą bezpośrednią, całkowitą, z tego wszystkiego, co dla nas jest najdroższe, dla Twojej woli, czyli na Twoją chwałę… O Abrahamie, to właśnie w przedziwny sposób czynisz, wstając nagle w nocy, aby pójść i złożyć w ofierze własnego syna. Ty także to uczynisz, o Synu Boży, przychodząc z nieba na ziemię, aby żyć tym życiem i umrzeć taką śmiercią!… Panie mój i Boże mój, spraw, abym i ja to czynił według Twojej najświętszej woli (Ch. de Foucauld).

      – Chryste, Panie nasz, zapowiedziawszy uczniom swoją śmierć, na świętej górze odsłoniłeś przed nimi blask Twojej chwały i wezwałeś na świadków prawo i proroków, by ukazać nam, że tylko przez mękę mogłeś dojść do chwały zmartwychwstania (Mszał Polski: zob. prefacja).

      O. Gabriel od św. Marii Magdaleny, karmelita bosy
      Żyć Bogiem, t. I, str. 276

      • Leszek said

        O Abrahamie i jego wierze i tych, co mają w sobie/praktykują jego wiarę pisał w ten sposób św. Paweł w Liście do Rzymian:

        …16 [dziedzictwo] zależy/wywodzi się od/z wiary, by było dane z łaski i aby w ten sposób obietnica zapewniona była wszystkim potomkom: nie tylko dla potomstwa opierającego się na Prawie, ale i dla tych, którzy mają wiarę Abrahama. On to jest ojcem nas wszystkich –
        17 jak mówi Pismo: Uczyniłem cię ojcem wielu narodów (Rdz 17,5) – przed obliczem Boga. Jemu on/i w Którego uwierzył jako Temu, który ożywia umarłych i to, co nie istnieje/co nie jest, powołuje do istnienia/bytu.
        18 On to wbrew wszelkiej nadziei uwierzył mając nadzieję, że stanie się ojcem wielu narodów zgodnie z tym, co było mu powiedziane: takie będzie twoje potomstwo (Rdz 15,5).
        19 I nie zachwiał się w wierze, choć stwierdził/widział, że ciało jego jest już obumarłe – miał już prawie sto lat – i że obumarłe jest łono Sary.
        20 I nie okazał wahania ani niedowierzania/nie popadł w niewiarę, co do obietnicy Bożej, ale przeciwnie, wzmocnił się w wierze. Oddał przez to chwałę Bogu
        21 i był przekonany, że mocen jest On również wypełnić, co obiecał.
        22 Dlatego też poczytano mu to za sprawiedliwość/usprawiedliwienie (Rdz 15,6).
        23 A to, że poczytano mu, zostało napisane nie ze względu na niego samego, 24 ale i ze względu na nas , jako że będzie poczytane i nam, jeśli uwierzymy w Tego, który wskrzesił z martwych Jezusa, Pana naszego.
        25 On to został wydany za nasze grzechy i wskrzeszony z martwych dla naszego usprawiedliwienia.
        (Rz 4,16-25)

  7. Dana said

    Krzysztof Klenczon & Czerwone Gitary – Biały Krzyż

  8. Nn said

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11009093_802621903149057_635308871410140120_n.jpg?oh=61bceaaef8505bba53d239b9566b26d5&oe=5595A573&__gda__=1435783346_242d1109a02ba1d8cade9027a33c060f

  9. Nn said

    http://breviarium.blogspot.ca/2015/02/wesoe-jest-zycie-franciszka.html

  10. Dana said

    „Dziewczyny Wyklęte” Szymona Nowaka

    Pierwsza taka książka o dziewczynach z antykomunistycznego podziemia o tych bardzo znanych i niemal zupełnie zapomnianych. O tych, które nie zawahały się, by oddać krajowi swą młodość, a niejednokrotnie i życie. Szesnaście porywających opowieści o walce, dramatycznych wyborach, ucieczkach, upokorzeniach i więziennej wegetacji.

    INKA, MARCYSIA, PEREŁKA, WANDA, JAGA, KRYSTYNA, JASIEK, CZESŁAWA, IRENA, BLONDYNKA, LALA, DANKA, SARENKA, DZIUŃKA, KRYSIA, SIOSTRA IZABELA.

    Te z nich, które nadal żyją, przeżywają swe wspomnienia inaczej niż mężczyźni.

  11. szafirek said

    „W pewnej chwili, kiedy się przejęłam wiecznością i jej tajemnicami, zaczęła lękać się dusza moja, a zastanawiając się jeszcze chwilę, zaczęły mnie męczyć różne niepewności. – Wtem rzekł do mnie Jezus: Dziecię Moje, nie lękaj się domu Ojca swego. Próżne dociekania zostaw mędrcom tego świata, Ja cię zawsze chcę widzieć małym dzieckiem. Pytaj z prostotą o wszystko spowiednika, a Ja ci odpowiem przez usta jego.”
    Dz.św.s.Faustyny (290)

  12. Dana said

    Modlitwa na Wielki Post

    GORZKIE ŻALE 1 W WYKONANIU CHÓRU REPREZENTACYJNEGO WOJSKA POL.

  13. KRYSTYNA said

    Ani PIS, ani P0, ani bruksela, ani rosja tylko Wolność I Niezawisłość z Chrystusem Królem!

    http://gloria.tv/media/nP9Tw5fPtQr

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT!!!
    _________________________________________________________

  14. KRYSTYNA said

    Ponad milion Polaków żyje w skrajnej nędzy

    Ponad milion Polaków żyje w skrajnej nędzy — wynika z najnowszych badań TNS Polska wykonanych na zlecenie Krajowego rejestru Długów. Natomiast co piąty Polak musi ciąć koszty codziennych wydatków. ……..

    http://www.fronda.pl/a/ponad-milion-polakow-zyje-w-skrajnej-nedzy,48103.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT!!!
    _________________________________________________________

    • Kasia1 said

      a Kopaczka tak chwali,jak to dobrze.

    • Józef Piotr said

      Uweazajcie na FRODĘ . Jest przejęta przez Rokefelerowski konglomerat prasowy.. Jest zmiana redaktora naczelnego a zarazem linii…..
      Taką informację spotkałem kilka dni temu.

  15. KRYSTYNA said

    Bp Dec: wobec zła nie może być żadnej tolerancji!

    „….Za miłością nieprzyjaciół, przemawia także tzw. „złota reguła”, która znalazła się w nauczaniu Jezusa – zwrócił uwagę bp Dec. „Wszystko, więc, co byście chcieli, żeby wam ludzie czynili, i wy im czynnie!” (Mt 7, 12). Warto zauważyć – mówił ordynariusz, „że w czasach Jezusa ta złota reguła, znana była w brzmieniu negatywnym ‘nie czyń tego innemu, co tobie jest nie miłe’. Podkreślił, że Pan Jezus dał tej regule formę pozytywną.

    Następnie bp Dec zadał wszystkim zgromadzonym pytanie: „dlaczego dzisiaj nie możemy miłować szatana, chociaż jawi się nam jako nasz największy przyjaciel?”. Odpowiadając, stwierdził: „szatana nie wolno nam kochać, bo jest największym nieprzyjacielem Boga i tak naprawdę jest naszym największym nieprzyjacielem.” „Nienawidzi nas za to, że spostrzega w nas, obraz i podobieństwa Boga. Szatan jest ojcem kłamstwa, oraz nienawiści. Bóg natomiast jest Ojcem prawdy i miłości” – kontynuował. – Nie wolno nam nigdy wierzyć w moc szatana. O mocy szatana są przekonani, jedynie ci, którzy mu uwierzyli, którzy zaprzedali się mu na służbę. Dopóki nie wierzymy szatanowi, diabeł nie ma do nas dostępu – przestrzegał ordynariusz.”

    za:http://www.pch24.pl/bp-dec–wobec-zla-nie-moze-byc-zadnej-tolerancji-,34273,i.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT!!!
    _________________________________________________________

  16. Dana said

    I nie pojmował, że troszczyłem się o niego

    Kiedy Izrael był dziecięciem jak go kochałem
    I z Egiptu jako syna, jako syna go wezwałem
    Lecz im bardziej go wołałem tym bardziej się oddalał ode mnie
    I nie pojmował, że troszczyłem się o niego

    Efraima ja uczyłem chodzić
    Przyciągałem go więzami dobroci
    Byłem dla nich jak ten, co podnosi niemowlę do policzka
    Brałem go na swoje ramiona, ale on odwracał się ode mnie
    I nie pojmował, ze troszczyłem się o niego

    Mój lud jest skłonny odejść ode mnie
    Te Twoje bożki nie przyjdą Ci z pomocą
    Dlatego wrócisz do egipskiej ziemi
    A król Asyrii twoich synów wytępi

    Ale jakże Cię mogę porzucić
    I na zawsze nie mogę opuścić
    Bo jestem Bogiem a nie człowiekiem
    I nie przychodzę aby Cię zabić.

  17. Powiew ze wschodu said

    Litania do Boga Ojca
    Kyrie, eleison – Chryste, eleison – Kyrie, eleison.
    Chryste, usłysz nas, Chryste, wysłuchał nas.
    Ojcze z nieba, Boże – zmiłuj się nad nami.
    Duchu Święty, Boże – zmiłuj się nad nami.
    Święta Trójco, Jedyny Boże – zmiłuj się nad nami.
    Boże, Ojcze nasz, któryś jest w niebie – przyjm uwielbienie nasze.
    Boże, Ojcze nasz, wieczny i nieskończony,
    Boże, Ojcze nasz, którego chwała przewyższa nasze pojęcie,
    Boże, Ojcze nasz, doskonały i niezmienny,
    Boże, Ojcze nasz, któryś jest początkiem i celem wszystkich stworzeń,
    Boże, Ojcze nasz, który od wieków rodzisz umiłowanego Syna Swego – Słowo Swoje,
    Boże, Ojcze nasz, któryś tak umiłował ludzi, żeś Syna Swego wydał na śmierć dla zbawienia naszego,
    Boże, Ojcze nasz, którego najłaskawsza Opatrzność, czuwa i zachowuje,
    Boże, Ojcze nasz, którego niepojętą świętość wysławiają aniołowie i święci w niebie,
    Boże, Ojcze nasz, przez Ducha Świętego rządzący Kościołem Chrystusowym na ziemi,
    Boże, Ojcze nasz, któryś nas stworzył na obraz i podobieństwo Swoje,
    Boże, Ojcze nasz, godny najwyższej czci i najgłębszej miłości,
    Boże, Ojcze nasz, przez miłość Twoją ku Jezusowi Chrystusowi Synowi Twojemu – Ciebie błagamy, zmiłuj się nad nami.
    Boże, Ojcze nasz, przez Wcielenie Syna Twojego Jezusa Chrystusa,
    Boże, Ojcze nasz, przez Mękę i Śmierć Syna Twojego Jezusa Chrystusa,
    Boże, Ojcze nasz, przez Zmartwychwstanie i Wniebowstąpienie Syna Twojego Jezusa Chrystusa,
    Boże, Ojcze nasz, przez niezliczone niekrwawe ofiary, jakie składa Ci za nas Twój Syn Jezus Chrystus,
    Boże, Ojcze, usłysz nas,
    Boże, Ojcze, wysłuchaj nas,
    Od pychy umysłu – zachowaj nas, Boże, Ojcze.
    Od niewdzięczności i oziębłości względem Twojego Ojcowskiego serca,
    Od niewierności wobec Twojego Syna Jezusa Chrystusa,
    Od lekceważenia natchnień Ducha Twojego Świętego,
    Od zwątpienia w najmiłosierniejszą miłość Twoją,
    Od oschłości serca i zamknięcia się w sobie,
    Pod płaszczem Swej najłaskawszej Opatrzności
    Umysł otwarty na prawdę Twoją – racz nam dać, Boże, Ojcze.
    Wolę zjednoczoną z Twoją wolą,
    Zjednoczenie z Tobą coraz doskonalsze,
    Wytrwanie do końca przy Tobie,
    Gorliwość o zbawienie innych dusz,
    Pokorę prawdziwej mądrości,
    Umiłowanie czystości,
    Prawdziwą radość serca zjednoczonego z Tobą,.
    Najdoskonalsze podobieństwo do Twego Syna Jedynego Jezusa Chrystusa.
    Boże, Ojcze, usłysz nas,
    Boże, Ojcze, wysłuchaj nas,
    Boże, Ojcze, zmiłuj się nad nami.

    • Powiew ze wschodu said

      Modlitwa
      Boże, Ojcze Wszechmogący i Panie Miłosierny, który słowem swoim wszystko stworzyłeś i w mądrości swojej uczyniłeś człowieka, aby panował nad tym, co stworzyłeś. Świat cały przy Tobie jak ziarnko na szali, kropla rosy porannej, co spada na ziemię. Nad wszystkim masz litość, bo wszystko w Twojej mocy, i oczy zamykasz na grzechy ludzi, by się nawrócili. Miłujesz bowiem wszystkie stworzenia, oszczędzasz wszystko, bo to wszystko Twoje, Panie, Miłośniku życia. Bo we wszystkim jest Twoje nieśmiertelne tchnienie. Gdy człowiek przez nieposłuszeństwo, stracił Twoją przyjaźń, nie pozostawiłeś go pod władzą śmierci. Posłałeś Jednorodzonego Syna Swojego, aby nas zbawił. Ty wraz ze Swym Synem, zesłałeś Ducha Świętego, aby prowadził nas prostą drogą do pełnej świętości. Ty również każdego dnia naszego życia obdarzasz nas w obfitości wszelkimi dobrami. Szczerym przeto sercem dziękujemy Ci, najlepszy Ojcze, za wszelkie dobra naturalne i nadprzyrodzone. Zwłaszcza za dobra i łaski wyproszone przed tym świętym Twoim Wizerunkiem. Jakże jednak często sprzeniewierzamy się Tobie i nasze drogi nic są drogami Twoimi. Dodaj nam przeto mocy do zwalczania w nas tego wszystkiego, co jest Tobie przeciwne. Ojcze nasz, który jesteś tak szczodry i łaskawy, obdarz nas, niegodnych zwać się Twoimi dziećmi, tym dobrem, które jest pragnieniem naszego serca. Prosimy Cię, ale Twoja niech się stanie wola, bo Ty najlepiej wiesz, co dla nas jest dobre. Mamy dobrą wolę, postanowienie i pragnienie iść drogą Twoich przykazań, życiem głosić Twoją chwałę i dobroć, szerzyć cześć i nabożeństwo do Ciebie, Boże Ojcze, przedstawiony w tym łaskami słynącym Wizerunku. Tobie chwała na wieki. Amen.
      http://www.slugi.kielce.opoka.org.pl/litania%20do%20Boga%20Ojca.htm

  18. Wojtek said

    Jeśli wierzyć tym orędziom to czy właśnie zaczął się Wielki Ucisk? Który ma trwać 7 czy 3.5 lat?

    • Dzieckonmp said

      Nie odmierzajmy tak czasu dokładnie bo nie wiemy co miał na myśli Bóg. Przecież Bóg i człowiek to jakby porównać człowiek i mrówka. Wyobraź sobie jakich sposobów byś jako człowiek użył żeby powiedzieć mrówce że zaraz będzie zagłada mrówek w taki sposób żeby ona to zrozumiała.

    • Zbyszek said

      Czego oczekujesz po wiadomości o wielkim ucisku – on już trwa. Jezus o tym mówił przez swoich proroków, w tym przez MBM. Medjugorie jest także tego dowodem – trzeba się tylko wczytać w przekazy. A nasza ludzka ciekawość jest naturalna ale nie zawsze zdrowa. Czy Jezus nie mówił o pełnym zaufaniu Jego słowom? Więc nie zadawajmy sobie zbędnych pytań a raczej bądźmy przygotowani na przyjście Pana jak przezorne panny na przyjście oblubieńca.

  19. Powodzenia said

    ADMIN

    Zobacz Oredzie LUZ DE MARÍA
    MARCH 20, 2013

    ! ! ! mam nadzieje, ze bedziesz wiedzial co robic.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
