Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Orędzie przekazane Marii od Bożego przygotowania Serc

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Marzec 2015

Otrzymane 21 luty 2015
……jak tylko wprowadzą nowe Mszały….!
Moje Dziecko.Moje kochane Dziecko. Tutaj jesteś. Proszę, powiedz dzisiaj Ziemskim Dzieciom rzecz następującą:
Musicie powstać i musicie się opowiedzieć, gdyż jak tylko Mój Syn zostanie usunięty z Kościoła, biada temu, który nie jest mocny w Jezusie i nie opowiedział się we właściwym czasie i zaakceptował nową formę mszy jako „Prawdziwą Mszę Mojego Syna”! Jezus zostanie wam zabrany, usunięty z Najświętszej Eucharystii!
Już dzisiaj obchodzą się z NIM bez szacunku i nie Święcie (PROFANACJA), jednak, Moje kochane Dzieci, ON JEST OBECNY W KAŻDYM PRZEISTOCZENIU, z Ciałem i Krwią, jednak także tutaj będzie wam odebrany jak tylko wprowadzą nowe Mszały i ” Święte Słowa ” zostaną zastąpione na „bezwartościowe”!
Moje Dzieci. Ostrzegam was, gdyż to jest dopiero początek! Jak tylko Jezus nie będzie więcej w Przeistoczeniu- Msza i Jej Świętość i Jej Wartość przed Bogiem zostanie utracona. Krok po Kroku Zło będzie się wślizgiwać i na samym końcu każe się adorować, i do tego, Moje kochane Dzieci nie możecie dopuścić!
W takich Mszach nie możecie brać udziału, gdyż będziecie wielbić tego Fałszywego! Tak więc, trzymajcie się z daleka i Świętujcie TYLKO z wiernymi Jezusowi Kapłanami, którzy wkrótce Mszę zmuszeni będą odprawiać poza Kościołem i w ukryciu.
Dzieci, wielbijcie Mojego Syna i miejcie SZACUNEK dla NIEGO! Najświętsza Hostia nie może być rozdawana przez Nieupoważnionych (świeccy szafarze), jeśli nawet to ” rozluźnienie ” wyszło od najwyższej Instancji Kościoła. ! Tylko wyświęcony Ksiądz Mojego Syna jest godny Ją trzymać w Rękach. NIKT inny nie może Jej dotykać, kto nie jest Wyświęconym Mojego Syna !
Moje Dzieci. Nie profanujcie Świętego Ciała Mojego Syna !
Bądźcie Mu wierne i nie przyjmujcie żadnych zmian!
Boże Słowo jest Święte i NIE może być zmienione. Amen. Niech się tak stanie.
Trzymajcie się z daleka od tego, gdzie Mój Syn nie będzie Wielbiony. Amen.
Kocham was, i cierpię z wami, którzy jesteście wierni i oddani Mojemu Synowi. Wytrzymajcie, Moje Dzieci. Amen.
Wasza Matka w Niebie.
Matka wszystkich Bożych Dzieci i Matka Zbawienia. Amen.

Tłumaczyła: Magda

Odpowiedzi: 72 to “Orędzie przekazane Marii od Bożego przygotowania Serc”

  1. Tomasz said

    Jeżeli to orędzie się wypełni to i tak 1/4-1/3 księży ma pozostać przy Prawdzie. A w Polsce to myślę że z 90%. Tak więc nie ma się chyba co za bardzo niepokoić.

    • kpiz said

      spoko, przecież jak się komuś utnie głowę, to zaledwie 10% ciała

    • Józef Piotr said

      Nie o to się rozchodzi.
      Ale : Czytajcie to i pamiętajcie !!

    • bodka said

      Tomaszu Twoja wiara mnie powaliła . Piszę z diecezji kosz.-kołobrzeskiej, jak pozostanie przy Prawdzie u nas 10% kapłanów będzie Cud.

  2. Z said

    Co to za Maria to ta z Irlandii?Pierwsze słyszę o tych orędziach.

    • kpiz said

      poczytaj tego bloga od początku, albo otwórz sobie w Kategoriach obok, link Orędzia Marii od „Przygotowania serc”

    • Dzieckonmp said

      NIE

    • funkiel said

      No właśnie.

      Zaś następna – zaś kolejna jakaś „nawiedzona” mąci i mówi nie wiadomo co?

      Kto to jest i kto ją upoważnił do wypowiadania się

      • Leszek said

        Powiem Ci tak, Funkiel za św. Pawłem Apostołem:

        …2 Gdyby ktoś mniemał/Jeżeli komuś się wydaje, że coś „wie”, to jeszcze nie wie/nie doszedł do zrozumienia, jak wiedzieć należy… 14 Człowiek zmysłowy bowiem nie pojmuje/ogarnia tego, co jest z/pochodzi od Bożego Ducha. Głupstwem mu się to wydaje i nie może tego poznać, bo tylko duchem można to rozsądzić/I nawet nie jest w stanie tego rozumieć, bo takie sprawy tylko w Duchu rozsądzać można…(1Kor 8,2 i 2,14).
        Matka Boża/Niebieska Prorokini w Orędziach do Jej umiłowanych synów, Kapłanów, wyjaśniając zapieczętowaną Księgę Apokalipsy św. Jana Apostoła, w części dot. Kościoła, jasno mówi o bliskim już czasie, w którym pojawi się/zostanie utworzony przez masonerię kościelną (Ap 13,11n) nowy bożek, tj. fałszywy Chrystus i fałszywy Kościół, za którym pójdą wszyscy – z wyjątkiem Reszty – kiedy to odstępstwo przepowiedziane przez Maryję w Fatimie stanie się powszechne! W ten sposób zostaną otwarte drzwi, aby mógł się ukazać we własnej osobie i wejść do Kościoła Antychryst, wprowadzając ohydę spustoszenia, którą zapowiedziało Pismo Święte (Mt 24,15), popełniając w ten sposób straszliwe bluźnierstwo, o którym mówił prorok Daniel.
        A więc nie należy się obruszać Funkielu, jeśli Bóg przez kolejną Osobę jasno mówi i potwierdza to, że Pismo musi się wypełnić, by to co ma się stać stało się (Ap 1,1a) przed powrotem Pana obłokach niebieskich na Syjon na Końcu Czasów, czyli nadejście Królestwa Bożego, o co przecież modlimy się/prosimy w codziennym ‚Ojcze nasz’.

        • Dzieckonmp said

          Od marca 2013 jestem przekonany, że żyjemy w czasach ostatecznych wskazanych w różnych objawieniach w tym w Garabandal. W ciągu tych 2 lat, wielu wciąż zaprzeczało ten fakt. Jak widzimy nie ma tygodnia, by kardynał nie przeciwstawiał się innemu kardynałowi, nie ma tygodnia, by biskup nie mówił przeciw innemu biskupowi, droga do schizmy o której była mowa w Garabandal otwarta. Ostatni Synod wskazuje to dobitnie i potwierdza, kradzież książek kardynałom walczącym o Prawdę, walczącym o nauczaniu Kościoła, a co jeszcze okaże się jutro? Mamy to ukrywać? Jeśli o prawdę dziś nie zawalczymy, jutro będzie już za późno

        • Dzieckonmp said

          Ja jako takie nieliczne maleńkie źródło starałem się na tym blogu pokazać gdzie doszliśmy i w jakiej rzeczywistości się znaleźli, publikując różne orędzia jak i relacjonując fakty i wydarzenia dziejące się na świecie, w Kościele.Niektórzy wylewają za to złość na mnie , ale czy ja jestem temu winny że w takie miejsce świat dotarł??

        • Dzieckonmp said

          Kilka miesięcy temu pojawiły sie nowe objawienia we Włoszech o których tutaj pisałem tzw. „Lilia między cierniami”. Pisałem że zainteresował się nimi głowny egzorcysta Watykanu Gabriel Amorth.
          Zobacz On nie czeka tylko organizuje armię. Ludzie odpowiadają a nie rzucają „kto jej pozwolił mówic”.
          21 listopada 2014 roku odbyło się uroczyste poświęcenie zgodnie z życzeniem Matki Bożej pod przewodnictwem Don Gabriele Amorth.

        • funkiel said

          OK. Dzieki. Wydrukowałem sobie przytoczony tekst. Przeczytam go kilka razy może coś zrozumie.
          Pozdrawiam. Funkiel.

        • Bożena said

          Nie adminie nie jesteś winny jesteś wielki że piszesz prawdę tylko że ludzie nie chcą widzieć że żle się dzieje i nie chcą tego przyjmować bo wolą myśleć że jest dobrze że tak może być, może być dwóch papieży naraz a to NIEPRAWDA.

      • Józef Piotr said

        „Kto to jest i kto ją upoważnił do wypowiadania się”

        Kurde !……. zapomniałem ……. Chyba Funkiel

      • KRYSTYNA said

        Per signum crucis de inimicis nostris libera nos, Deus noster. Amen.

        • Margaretka said

          Mogłabyś Krystyno pisać po polsku? Z pewnością nie tylko ja Cię nie rozumiem. Dziękuję

        • Gosia 3 said

          Słyszałam, że diabeł wścieka się na łacinę i go bardzo drażni.

        • szafirek said

          „…Łacina, bynajmniej, nie jest językiem obcym…To jest jak najbardziej nasz język, i to podwójnie nasz, bo nasz katolicki, czyli powszechny, a to jest właśnie powszechny język Kościoła, i jednocześnie nasz język, w pewnym wymiarze, pewnym rozumieniu, polski…”

        • Margaretka said

          Ciekawy wykład szafirku, bardzo słabo pamiętam te niezwykłe msze po łacinie, ale były faktycznie natchnione i wzniosłe. Jednak Święta msza i odprawiane obrzędów liturgicznych a pisanie do ludzi na forum, to dwie różne rzeczy, bo czy naprawdę umiesz czytać po łacinie? Szczerze?

        • szafirek said

          Nie umiem i nie znam łaciny,ale jesli posłuchałać wypowiedzi księdza Kneblewskiego to powinnas zrozumieć o co chodzi ,więc po co te złośliwosci? A ogólnie mam wrażenie ,ze Twoje pytanie do Krystyny było prowokacją tylko nie wiem po co prowokujesz? Będąc tyle czasu na blogu (a jestes dłużej niż ja) powinnas wiedzieć jaki to język i jakie ma znaczenie i dlaczego ktoś wstawia modlitwy po łacinie.

  3. Józef Piotr said

    To jest WEZWANIE do całkowitego nieposłuszeństwa wobec różnych krzewicieli nowych metod i ceremoniałów różnych od tradycji Uświęconych w Kościele Rzymsko Katolickim łącznie reformatorami SWII. i ich sługami.

    • halina said

      Wczoraj był w kosciołach u nas czytany list Biskupa na czas wielkiego postu .
      A w nim miedzy innymi była mowa o tym
      by modlono sie w parafiach o intronizacje Najswietszego Serca Jezusa .

      Byłam zaskoczona takim postawieniem sprawy .
      Cóż to za nowośc jest wprowadzana .
      Spostrzegam tą propozycje jako zagmatwanie i zaciemnienie Bożej Prawdy .
      Pomysł nietrafiony ,
      nie zbieżny z oczekiwaniami Boga .

      W czasie znaczonym przez Apokalipse
      jako koniec tego świata ,
      w czasie gdy rozgrywa sie walka
      o to do kogo będzie należał człowiek i swiat .
      Gdy antychryst chce przejąć kościół Chrystusowy
      gdy wszystkimi drogami wdziera sie szatan w wymiar człowieka
      skupiać sie na intronizacji tylko Najświetszego Serca Jezusa
      to jest troszeczkę mylna interpretacja wiary i zrozumienia Bozej Prawdy .
      Teraz należy skupic sie na Intronizacji Chrystusa Króla .
      A Chrystus Król to
      Najświętsze Ciało Jezusa
      Najdroższa Krew Jezusa
      Najświętsze Serce Jezusa
      Duch Boży Duch św Duch Króla Jezusa Syna Bożego
      który za sprawą Ducha św i woli Boga Ojca
      zaistniał w wymiarze człowieka
      po to by odzyskać
      z rąk złodzieja i kłamcy szatana
      człowieka i cały wymiar ziemski
      By człowiek i świat miał tylko jednego Króla
      Prawowitego Króla z Woli Boga Ojca ustanowionego .
      A jest Nim Chrystus Król .

      Teraz przed człowiekiem żyjącym wśród świata jest zadanie
      ma wybrać pana któremu chce służyć .
      Ma wybór albo Chrystus Król albo szatan

      Bo Bóg Ojciec dał człowiekowi wolną wolę
      i szanuje ją .

      A przeklety szatan podstępem i kłamstwem wykorzystuje ją
      do tego by zniewolić
      by wciągnąć żywcem do piekła .
      By człowiek podzielił los szatana
      Los odrzucenia i odciecia od tego co Boze jest

      Nie ma innego wyboru .

      Teraz decydują sie losy
      do kogo będzie należał człowiek i świat
      A człowiek pogrążony w letargu
      przez podstęp przekletego szatana śpi
      jest nieświadom tego
      że w świecie duchowym zapadają decyzje
      o losie i przyszłości wymiaru materii.

      I na ten czas najbardziej wskazanym jest by Biskupi zajęli sie intronizacją Jezusa Chrystusa na Króla Polski ,
      na Króla diecezji
      świata .
      Trzeba wybrać całego Jezusa Chrystusa na Króla ,

      a na wzór Najświętszego Serca Jezusa
      i Niepokalanego Serca Maryji
      kształtować swoje własne serca
      i czynic to co potrzebne jest
      aby w nich mógł mieszkać Duch św ,
      Ten ,
      którego zesłał na ten świat Chrystus Król
      odchodząc z tego świata
      by to On dopomagał człowiekowi
      temu który chce z Nim współpracować
      i podążać drogą
      którą wskazuje drogowskaz KOCHAJ BOGA
      aby osiągnąc Bozy cel
      Aby dać Bogu Ojcu to
      co On chce otrzymać od człowieka
      żyjącego wśród świata

      Cały czas oddaję cześć
      Najświetszemu Ciału Jezusa ,
      Najdroższej Krwi Jezusa ,
      z szacunkiem i uznaniem odnoszę sie do nauki
      do słow wypowiadanych przez Jezusa
      bo wypływają one z Ducha św Ducha Jezusa
      który był zamkniety w Najświętszym Ciele Chrystusa
      na czas pobytu wśród świata ,
      by mógł być obecnym wśród nas w wymiarze materii.

      By mógł wskazać nam drogę wyjścia z tej pułapki
      w której podstępem i kłamstwem zamknął nas przeklety szatan
      i za żadne skarby nie chce nas ludzi wypuścić .
      A wystarczy tylko iść wytrwale drogą życia
      wskazaną przez Chrystusa Króla .
      Kto wytrwa na tej drodze ??????????

      Cały czas jestem wpatrzona
      w Najświętsze Serce Jezusa
      i Niepokalane Serce Maryji
      i na Ich wzór pragne ukształtować swoje serca ,
      by na Ich wzór być pomocna Bogu Ojcu
      w realizacji Jego planów i zamiarów
      jakie On ma względem człowieka i swiata .

      I całym sercem pragnę służyć Jezusowi Chrystusowi Królowi
      I bardzo pragnę by episkopat Polski przystąpił do ukoronowania Jezusa Chrystusa na Króla Polski w obrazie z napisem JEZU UFAM TOBIE >

      Bo Jezus przyszedł do Polski
      do miasta królów Polskich
      powiedział s Faustynie
      — namaluj to co widzisz —
      a więc jest to aktualna fotografia
      Chrystusa Króla
      tylko nasze duchowieństwo śpi
      i nie chce dać Mu insygniów władzy
      tylko zajmuje sie półśrodkiem
      myśląć że intronizacja Najswietszego Serca Jezusa
      jest tym co najbardziej potrzebne jest .

      Teraz najbardziej potrzebne jest to
      by Jezus Chrystus zosta ł ukoronowany na Króla
      diecezji narodu swiata .
      To Jezusowi Chrystusowi
      ma byc oddana i podporządkowana
      wolna wola człowieka .
      By człowiek zyjący wśród świata
      czynił to co ma wyznaczone przez Boga
      By z pomocą Chrystusa Króla wychodził z tego w czym pogrążył go podstępem i kłamstwem przeklety szatan .

      Najświętsze Serce Jezusa — zmiłuj sie nad nami
      Matko Bolesna –módl sie za nami
      Jezu Chryste — bądz nam Wodzem i Królem
      Duchu św ,- oswiecaj pouczaj prowadz
      Boże Ojcze — błogosław byśmy zdołali dać Tobie wszystko co Ty chcesz otrzymać od człowieka żyjącego wśród swiata prowadzonego przez Chrystusa Króla

      Niechaj pełni sie wola Twoja Chryste Królu teraz i zawsze ..

      • Dobrze piszesz Halinko… Niech Ci Bog blogoslawi i wciaz prowadzi, a Matuchna Najswietsza otacza plaszczem swojej opieki. I nas wszystkich rowniez…

  4. Z said

    Czy chodził z Was ktos do księdza poświęcić Pieczęć Boga Żywego tak jak mówił Jezus w orędziach Marii z Irlandii. Pytam bo ja byłem u redemptorystów i niby ojciec wziął pieczeć i zniknął na chwilę do swojego pokuju czy tez celi ale do końca nie jestem pewny (bo był ubrany po cywilnemu) czy mi naprawdę ją poswięcił bo nie pytał co to za pieczęć jest a ja tylko spytałem czy słyszał o Marii z Irlandii. Jak myslicie taka pieczęć jest ważna jako poświęcona czy nie? Gdzie można kupić medalik oraz księgę prawdy w wersji polskiej bo chcę ją nabyć póki są takie możliwości. Przepraszam że post nie jest na temat ale chciał się o to was zapytać.

    • Piotr said

      Mi ksiądz pobłogosławił, powiedział, że nie ma nic sprzecznego z wiarą (jakoś tak powiedział). Od razu pobłogosławił mi większą ilość, którą miałem wydrukowaną. Co do Twojego poświęcenia myślę, że jest ważna. Na stronie o orędziach było napisane, że gdyby ktoś nie miał możliwości poświęcić, to w takim wypadku stosuje się to do ogólnego poświęcenia wszystkich Pieczęci aż do końca czasów, które pewien dokonał kapłan. (nie znam szczegółów, musiałbym odszukać informację, ale taka była)
      Niestety ja nie mam Księgi Prawdy tomu I, który potrzeba zamawiać z Irlandii, podobnie jak Medaliki Zbawienia, ale dzięki Bogu wszystkie orędzia po polsku są przetłumaczone na http://www.paruzja.info/ , http://ostrzezenie.net/ . Można ściągnąć wszystkie na pulpit w pdf. Ja myślałem po części drukować, w razie gdyby kiedys nie było internetu.
      Warto wydrukować też oczywiście wszystkie Modlitwy i Litanie Krucjaty

    • Atanazy said

      Ja święciłem pieczęcie na Jasnej Górze. Razem z innymi dewocjonaliami. Kapłan nie oglądał dokładnie przedmiotów, które poświęcał.

      Poświęcając dewocjonalia kapłan wypowiadał specjalne błogosławieństwo, w którym była mowa o nadaniu łask, przywilejów i odpustów związanych z pobożnym używaniem poświęcanych przedmiotów. Pięknie, prawda?

    • bozena said

      Jezeli chodzi o „Ksiege Prawdy” to jej sprzedaz wyczerpala sie juz kilka miesiecy temu, tak jest od dluzszego czasu na stronie thewarningsecondcoming.com (na samej gorze)
      To samo jest z modlitewnikami
      Tak wiec tym co nie maja trzeba pewnie samemu drukowac…
      Jedyne co jeszcze jest oferowane to Medaliki

      • Marcin O said

        Można sobie wydrukować i dać do introligatornii żeby oprawili. (nie płaci się dużo) Ja tak zrobiłem z orędziami z lat 2010-2012 . a teraz mam natchnienie żeby drukować i dać oprawić resztę. Więc to robię. Miałem przez ostatnie 2 lata okres ciemności i zwątpienia, ale myślę, że się skończył. Dzięki Bogu

        • Margaretka said

          Marcinie, nie łódź się że nie doświadczysz już prób, one co jakiś czas pojawiają się na nowo, u każdego człowieka. Ja ciągle się modlę bym następnym razem była silniejsza i bardziej godnie przeżyła trudny czas. Nigdy się nie modlę, by próby jakie Bóg postanowił mi podarować, ominęły mnie. Lepiej akceptować rzeczywistość ziemską, jest łatwiej.

        • bozena said

          „Bóg wybrał ich nie kierując się tym, jacy byli, lecz tym, jacy mogli się stać. To dlatego wybrał nas: jesteśmy Jego narzędziami. Moc Boża objawia się w tym, co może On zrobić z kruchą trzciną.”
          http://abp-fulton-j-sheen.blogspot.com.es/2014/11/kilku-nieprawdopodobnych-swietych.html

        • Marcin O said

          Wiem, że będziemy wypróbowani jak złoto w tyglu, do granic możliwości. Warto się wtedy zwracać do Jezusa żeby nam pomógł. Sami nie damy rady.

        • Margaretka said

          Łudźić, jak mogłam napisać z takim bykiem!

  5. Nn said

    https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11034241_1614322928797276_2596572466649631796_n.jpg?oh=8a20db377c63dfb5a5c01e10824de080&oe=557686D2

  6. Nn said

  7. Dzieckonmp said

    Piszą o Polsce jako materiał do schizmy

    http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.thenews.pl%2F1%2F9%2FArtykul%2F198649%2CCatholic-Church-in-Poland-set-for-schism-traditionalist-intellectual-warns

    http://www.rp.pl/artykul/61991,1182363-Schizma-zacznie-sie-w-Polsce-.html

  8. Powiew ze wschodu said

    Marzec: poświęcony czci św. Józefa, oblubieńca NMP.
    http://dialogsercamilosci.eu/
    Starajmy się w miesiącu marcu codziennie modlić się do sw Józefa.

  9. Darek said

    Na dwójce leci niesamowity serial ‚Służby specjalne”

    Jestem w szoku ze to puścili w tv i to przed wyborami

    • Tomasz said

      Wczoraj wieczorem się na to nadziałem i wytrzymałem 3 minuty. Wulgaryzmy, pokazywanie pożądliwości. Dno.

  10. Margaretka said

    Nie dziwi was, że w orędziach z irlandii było powiedziane, że wszystkie inne przesłania mają ustać, że tylko irlandzkie będą trwać do dnia ostatniego? Jak widać inne nadal trwają a tamte ustały…

    • Z said

      Poczekajmy do końca wiosny tego roku wtedy wszystko będzie jasne które orędzia są prawdziwe. Ja osobiście uważam że to tylko strata czasu takie ciągłe się zastanawianie wiem bo sam tak robiłem i można przez to nabawić się jakieś choroby. Nie wiem czy zauważyliście ale już są polscy księża którzy nie akceptują odejscia od nauczania zawartego w piśmie św. nazywani od faszystów. Świetnym przykładem jest ks. Roman Kneblewski z Bydgoszczy. Narazie polskie duchowienstwo milczy ale do pazdziernika będą mieli czas aby się opowiedzieć po któreś ze stron. Ps. co tam u Ciebie Margaretko słychać.

      • teresa said

        wtedy beda musieli oddac sprawiedliwosc ks Natankowi jesli nasi opowiedza sie za Prawda bedzie to w duzej czesci zasluga Grzechyni – to na sposob ludzki a wszyscy wiemy kto tak naprawde bedzie decydowac KROLOWA ! Niech Bog bedzie u nas zawsze Uwielbiony

        • Atanazy said

          Kazania ks. Piotra Natanka trzeba wszystkie pozgrywać i przechowywać na dyskach w bezpiecznym miejscu. Przyjdzie dzień, że już nie będzie kapłana „pod ręką”, a wtedy chociaż kazanie dobre i pobożne usłyszymy. Z odtwarzacza. Chociaż to może się wydawać zaskakujące, Bóg także wtedy udziela Swoich łask z uzdrowieniami włącznie.

      • Margaretka said

        Ja z każdych orędzi czerpię to co wzmacnia moją wiarę. Orędzia z irlandii były jednak najcenniejsze i najbardziej poruszające, chłonełam je bardzo intensywnie, dlatego pamiętając zasadnicze i ważne zapowiedzi, mimochodem myślę o ich spełnieniu i prawdziwości. U mnie prywatnie wszystko jak zawsze, czasem lepiej czasem gorzej. Pozdrawiam

    • Donald said

      Margaretko! W orędziach Ostrzeżenie nigdzie nie było powiedziane, że inne przekazy mają ustać. Jeżeli dobrze pamiętam była zaś mowa o tym, że żadne nowe orędzia, które mogą pojawić się od momentu rozpoczęcia misji Ostrzeżenie, nie mają autoryzacji Boga.

      I jeszcze jedna ważna rzecz. Orędzia Ostrzeżenie wcale nie ustały! Będą nadal się pojawiać, ale tylko od czasu do czasu (zapewne w jakichś ważniejszych momentach). Po prostu przekazane zostało już wszystko co nam jest niezbędne w nadchodzącym czasie. Dalsze przekazy pojawią się – jak zapowiada orędzie z 11 lutego b.r. – prawdopodobnie, gdy nastąpi ostateczny podział ludzkości na dwa obozy (oddzielenie owieczek od kozłów). Jeżeli dobrze kojarzę, takim przełomowym momentem będzie Ostrzeżenie. To wielkie wydarzenie prawdopodobnie może nastąpić w przyszłym roku (tak przynajmniej przewiduje Kelly Bowring, teolog, autor książki „The Great Battle is Unfolding”, z której pochodzi tekst „Oś czasu wielkiej bitwy”, publikowany na tym blogu).

      • Margaretka said

        „Ty, Moja córko, będziesz jedyną, która będzie mówiła prawdziwe Słowo Boga w tym czasie, aby cały świat Je usłyszał. Są też inni prorocy Boga, ale ich Misje są odmienne”
        orędzie z maja 2013.
        Jest wyraźnie powiedziane że ona będzie głosić słowo Boże, a inne misje będą odmienne, a obecnie to inne trwają i są głoszone, a w irlandzkich jest podane, że mamy być wdzięczni za księgę i ją głosić innym.

        • Donald said

          Ależ nie widzę tu żadnej sprzeczności czy niespójności. Cytowany fragment orędzia pochodzi z 25 maja 2013 – dobrze jest jednak przeczytać cały kontekst tego przekazu. Chodzi tutaj o to, że Maria z Irlandii jest jedynym prorokiem, który wprost ma przygotować ludzkość na Drugie Przyjście Jezusa. I faktycznie – nie wiem czy istnieją jeszcze jakieś przekazy, które wprost mówiłyby o Paruzji. No i MBM wypełnia swoją rolę. Nigdzie nie zostało w orędziach powiedziane, że ta rola już się zakończyła. Przeczytaj proszę jeszcze raz orędzie z 13-tego lutego, pisze tam m. in. tak: „Od teraz będę do was przemawiał jedynie okresowo oraz poprzez Resztę.”. Czyli nic nie zostało zakończone definitywnie, przekazy wciąż będą ale po prostu rzadziej niż do tej pory. I tylko tyle.

          No i jeszcze jedna myśl, która przychodzi mi do głowy. W jednym z przekazów było też napisane, że Boga musimy zaakceptować takim jakim On jest, nie zaś takim jakim my chcielibyśmy żeby On był. Jeżeli zatem Jezus zapowiada, że będzie teraz rzadziej przemawiał przez swojego proroka, to po prostu musimy to zaakceptować, niezależnie czy nam się to podoba czy nie.

        • Gosia 3 said

          Orędzia głoszone przez MBM są skierowane dla ludzkości całego Świata, zaś te inne misje odmienne które mają być głoszone przez Resztę Kościoła są odmienne w tym sensie że np skierowane do danego narodu. Wg mnie to tak wygląda i nie należy tych odmiennych marginalizować i uszanować to co powiedział Jezus z Matką Zbawienia w ostatnich słowach orędzi MBM.

        • Leszek said

          Do tego fragmentu wpisu Donalda:
          …Chodzi tutaj o to, że Maria z Irlandii jest jedynym prorokiem, który wprost ma przygotować ludzkość na Drugie Przyjście Jezusa. I faktycznie – nie wiem czy istnieją jeszcze jakieś przekazy, które wprost mówiłyby o Paruzji….

          Owszem, istnieją! A są nimi Orędzia Matki Bożej do Jej umiłowanych synów, Kapłanów, w których Prorokini naszych czasów mówi jasno o przygotowaniu ludzkości, kościoła na Przyjście Jej Syna na Końcu Czasów i mówi o Jego Przyjściu w swych Orędziach wiele razy.
          I jeszcze jedna uwaga! Przyjście Pana na Końcu Czasów nie należy mylić z Paruzją/Powtórnym Jego Przyjściem, które będzie związane z przyjściem na Sąd Ostateczny, tak jak to zresztą Matka Boża mówiła w Orędziu nr 166 {z 24.12.1978r.}:
          …Powrót Jezusa w chwale – przed Jego ostatecznym przyjściem na sąd ostateczny – podobny będzie do Jego narodzenia w tę Świętą Noc. Godzina ta należy jednak do tajemnic Ojca. Świat będzie całkowicie ogarnięty ciemnością negacji Boga, uporczywego odrzucania Go i buntu przeciwko Jego prawu Miłości. Chłód nienawiści na nowo spustoszy drogi tego świata. Prawie nikt nie będzie gotowy na Jego przyjście…
          …na końcu świata, kiedy Jezus wskrzesi was (choć będą w tym momencie też i żyjący w ciele – dop. mój) przyjdzie na Swój ostateczny i powszechny sąd… (598r, 15.08.1997r.)

    • bozena said

      Czy chodzi Ci o ten urywek?
      „Ludzie zatem nie będą wierzyć, że Bóg mógłby w ten sposób wysłać kolejnego proroka na świat. Będą mówili, że to nie jest konieczne. Zostaną natomiast zmyleni, aby uwierzyć w fałszywych proroków i gdy jest ich tak wielu – wilków w owczej skórze – zostaną przyciągnięci do tych, którzy powiedzą wszystko, co będą chcieli oni usłyszeć. Wymyślone bajki. Sprytnie zakamuflowane żargonem religijnym, mającym ukryć okropne kłamstwa, które niszczą Moje Święte Słowo.
      Ty, Moja córko, będziesz jedyną, która będzie mówiła prawdziwe Słowo Boga w tym czasie, aby cały świat Je usłyszał. Są też inni prorocy Boga, ale ich Misje są odmienne. Będą cię prosić, abyś przekazywała Prawdę, ale ta Prawda będzie zarówno szokować jak i ratować dusze.”
      Warto przypomniec sobie cale to oredzie.
      http://paruzja.info/oredzia-przeglad/43-maj-2013/1089-25-05-2013-21-49-te-oredzia-beda-ostatnimi-przekazywanymi-wam-przed-wielkim-dniem-kiedy-przyjde-aby-sadzic

      Funkiel, jest ono dzisiaj jakby specjalnie dla Ciebie.🙂

  11. KRYSTYNA said

    POMORSCY RCHK ZAPRASZAJĄ NA PIELGRZYMKĘ DO CZĘSTOCHOWY

    RYCERZE CHRYSTUSA KRÓLA Z GDAŃSKA I LĘBORKA,RAZEM ORGANIZUJĄ PIELGRZYMKĘ DO CZĘSTOCHOWY NA DROGĘ KRZYŻOWĄ Z KS. PIOTREM NATANKIEM.

    PLANOWANY WYJAZD Z LĘBORKA DN. 27.03.2015R. O GODZ.21.00. PO DRODZE BĘDĄ ZABIERANI ZAPISANI PIELGRZYMI .

    POWRÓT 29.03.W GODZ. WIECZORNYCH.PRZEWIDYWANY KOSZT PIELGRZYMKI – 130 ZŁ.

    ZAPISY I BLIŻSZE INFORMACJE

    U ANI Z LĘBORKA – TEL.784 – 969 – 789

    U EDWARDA Z GDAŃSKA – TEL.501 – 219 – 012

    SERDECZNIE ZAPRASZAMY !

  12. KRYSTYNA said

    Modlitwa o uwolnienie. Kilka praktycznych uwag!

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _________________________________________________________

  13. Dzieckonmp said

    Stan pogotowia w Bremie. Zagrożenie ze strony islamistów

    Brunszwik, Drezno, a teraz Brema: policja ostrzega przed zagrożeniem ze strony agresywnych islamistów. Ulice Bremy patroluje policja w kuloodpornych kamizelkach uzbrojona w pistolety maszynowe.

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/stan-pogotowia-w-bremie-zagrozenie-ze-strony-islamistow/cw2wk

    • Dana said

      Islamiści dostali jakiegoś amoku.

      • Margaretka said

        Przekonałam się ostatnio, że nawet niepozorny Muzułmanin jest nieobliczalny, dot.kobiet , młodych ludzi czy dzieci. Ta cała społeczność jest przesiąknięta psychozą religijną.

        • krystynka said

          Co się dziwicie,dobrzy mają się uświęcać ale źli będą coraz to gorsi,zło nie próżnuje.Wyobraźcie sobie,że wróciłam teraz z zabiegów i napiszę wam o pewnym cudownym zdarzeniu.Zaparkowałam auto w małej bocznej uliczce,bo parking przed ośrodkiem ciągle zapchany.Gdy postawiłam auto coś mi mówiło żebym podjechała do przodu i tak zrobiłam.Gdy już szlam chodnikiem minął mnie samochód w którym urwało sie koło !!!,myslałam,że uderzyło w moje auto bo jednak słychać było huk,ale ono się jakos zatrzymało na miejscu ,gdzie wcześniej zaparkowałam.Wróciłam i podeszłam do kierowcy aby podziękować Panu Bogu za wszystko,że nikomu nic się nie stało aż strach pomysleć co by było gdyby to sie stało w trasie.Ja zawsze wszystko oddaję w ręce Boże,auto też,więc kto powie,że Duch Święty się nie opiekuje nami jak Go o to prosimy.

  14. KRYSTYNA said

    UWAGA GDAŃSK !

    Gdańskie Środowisko Tradycji Katolickiej

    Zapraszamy do wzięcia udziału w rekolekcjach wielkopostnych!

    za:https://www.facebook.com/versusdeum

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    _________________________________________________________

  15. 2012 said

    Znaki końca

    Nibiru 2 Słońca

  16. Wiesia said

    MEDZIUGORIE
    „Drogie dzieci! W tym czasie łaski wzywam was wszystkich:

    módlcie się więcej i ***mniej opowiadajcie.***

    W modlitwie szukajcie woli Boga i żyjcie według przykazań, którymi Bóg wzywa was. Ja jestem z wami i modlę się z wami.. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie. „
    ___________
    KSIĘGA PRAWDY
    „Kiedy Bóg mówi przez proroka, w piekle wywołuje to wzburzenie. W tych okolicznościach zły duch dokłada wszelkich starań, aby uciszyć Słowo Boże. Szatan zrobi wszystko, aby tak zatruć ludzi, by nic co ratuje ich dusze nie miało do nich dostępu.
    Będzie rozprzestrzeniał nienawiść dopóki dusze, które wypełnią się jego nienawiścią, nie staną się jego chętnymi pośrednikami, utraciwszy już kontrolę nad tym, co robią. Będąc przepełnionymi jego wzburzeniem, stracą możliwość odczuwania miłości w swoich sercach wobec tych, którzy ich zdaniem są ich wrogami. Wtedy zaczną nienawidzić siebie samych i im bardziej będą grzeszyli przeciwko Bogu, tym bardziej będą oni wypełnieni strasznym bólem. W końcu, gdy tego rodzaju nienawiść ogarnie dusze, nie będą w stanie uwolnić się od szatana. Takie dusze potrzebują dużo modlitwy. Jeśli dusze bluźnią przeciwko Słowu Bożemu, będzie ich czekać walka z bestią, tak zagorzała, że okaże się niemożliwe wyciągnięcie ich spod jego mocy. Ich przekleństwa przeciwko Bogu obrócą się przeciwko nim samym i na tym etapie nic nie będzie można dla nich zrobić.”
    ______________

    „Moja Misja ocalenia ludzkości jest prawie ukończona. Moja Reszta została utworzona. Otrzymaliście Dary Pieczęci Boga Żywego, Medalik Zbawienia i Modlitwy Krucjaty. Będą one waszą zbroją przeciwko Mojemu przeciwnikowi. Od teraz będę rozmawiał z wami tylko od czasu do czasu i poprzez Resztę. Jesteście gotowi na przyjęcie swojej zbroi, by walczyć o utrzymanie Mojego Słowa żywym w miejscu spustoszenia.
    Moim Planem jest zapewnienie, aby wszyscy z was rozpowszechniali Moje Słowo i rozważali to, co wam dałem. Nigdy nie opuszczę Mojej ostatniej Misji, bo to jest niemożliwe. Bądźcie cierpliwi i całkowicie Mi zaufajcie.”
    _______________

    „Odwagi, moje drogie dzieci, wszystko jest w Rękach mojego Syna,
    Który poszukuje każdej duszy, łącznie z najbardziej zatwardziałymi. Moja miłość do was wszystkich jest wieczna i pragnę, abyście skorzystali z każdego Daru otrzymanego dzięki Świętym Ewangeliom i dzięki tym Orędziom, by ratować dusze.
    Bóg nigdy nie opuści swojej Reszty,

    a dzięki waszym grupom modlitewnym oraz wszystkim innym grupom modlitewnym, które wywodzą się z mojego komunikowania ze światem, za pośrednictwem innych misji, dusze mogą zostać uratowane.

    Pocieszajcie się wzajemnie w czasach duchowych prób, a Bóg poprowadzi was na każdym etapie tej drogi. Ja, Matka Zbawienia, pozostanę waszą opiekunką i będę odpowiadała na każdą prośbę, którą do mnie skierujecie. Pozostanę u waszego boku aż do dnia, gdy mój Syn powróci, by odzyskać swoje Królestwo na ziemi.”

  17. Dana said

    08.03.15 – Warszawa, Msza Święta za Ojczyznę i Pokutny Marsz Różańcowy. Przy ambasadzie Kanady modlić się będziemy o uwolnienie Mary Wagner!

    http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl/

  18. Mariusz said

    Poniedziałek, 2 marca 2015

    (Dn 9,4b-10)
    O Panie mój, Boże wielki i straszliwy, który dochowujesz wiernie przymierza tym, co Ciebie kochają i przestrzegają Twoich przykazań. Zgrzeszyliśmy, zbłądziliśmy, popełniliśmy nieprawość i zbuntowaliśmy się, odstąpiliśmy od Twoich przykazań. Nie byliśmy posłuszni Twoim sługom, prorokom, którzy przemawiali w Twoim imieniu do naszych królów, do naszych przywódców, do naszych przodków i do całego narodu kraju. U Ciebie, Panie, sprawiedliwość, a u nas wstyd na twarzach, jak to jest dziś u nas – mieszkańców Judy i Jerozolimy, i całego Izraela, u bliskich i dalekich, we wszystkich krajach, dokąd ich wypędziłeś z powodu niewierności, jaką Ci okazali. Panie! Wstyd na twarzach u nas, u naszych królów, u naszych przywódców i u naszych ojców, bo zgrzeszyliśmy przeciw Tobie. Pan, Bóg nasz, zaś jest miłosierny i okazuje łaskawość, mimo że zbuntowaliśmy się przeciw Niemu i nie słuchaliśmy głosu Pana, Boga naszego, by postępować według Jego wskazań, które nam dał przez swoje sługi, proroków.

    (Ps 79,8-9.11.13)
    REFREN: Nie czyń nam, Panie, według naszych grzechów

    Nie pamiętaj nam win przodków naszych,
    niech szybko nas spotka Twoje miłosierdzie,
    bo bardzo jesteśmy słabi.
    Wspomóż nas, Boże nasz, Zbawco,
    dla chwały Twojego imienia nas wyzwól
    i odpuść nam grzechy przez wzgląd na swoje imię.

    Niech jęk pojmanych dojdzie do Ciebie
    i mocą Twojego ramienia ocal na śmierć skazanych.
    My zaś, lud Twój i owce Twojej trzody
    będziemy wielbić Ciebie na wieki
    i przez pokolenia głosić Twoją chwałę.

    (Am 5,14)
    Szukajcie dobra, a nie zła, abyście żyli, a Pan Bóg będzie z wami.

    (Łk 6,36-38)
    Bądźcie miłosierni, jak Ojciec wasz jest miłosierny. Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone. Dawajcie, a będzie wam dane; miarę dobrą, natłoczoną, utrzęsioną i opływającą wsypią w zanadrza wasze. Odmierzą wam bowiem taką miarą, jaką wy mierzycie.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

  19. Krystyna said

    Dziekuje Panie Adminie za odwage, za wiernosc prawdzie, za to, ze drukuje Pan oredzia.
    Dzisiaj tak trudno znalezc prawde wsrod falszywych informacji.
    Serdecznie pozdrawiam Pana i wszystkich. Szczesc Boze!

  20. Witam serdecznie, prośba kierowana do osób, które doznały biedy, albo w jakiś sposób chcą pomóc innym.

    W tej rodzinie brakuje wszystkiego. Niedługo zabraknie nawet dachu nad głową. Sytuacja jest na tyle ważna, że rodzina nie wie gdzie zgłosić się o pomoc. Tym bardziej, że szukali jej już wszędzie. Znajomi zorganizowali zbiórkę na rzecz tej rodziny, by pokryć częściowy dług. Ta złotówka nikogo nie zbawi, a może wiele zdziałać.

    https://zrzutka.pl/rz38ae?cel=nowa#top-info

    więcej informacji mogę udzielić e-mailem.

    Szczesc Boże!

  21. Na pytania mogę opowiedzieć na e-mailu ( zakrzewska-patrycja@o2.pl)

    LINK GDZIE MOŻNA POMOC FINANSOWO WPŁACAJĄC NA ZADŁUŻENIE RODZINY P. BASII jest wyżej

    http://www.fundacjapiastun.pl/?marcin-z-papowa-biskupiego,110 – LINK DO FUNDACJI W KTÓREJ JEST RODZINA PANI BASII

    Serdeczne Bóg Zapłać

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
