Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Wspomnienia z Medjugorje sierpień 2014

Posted by Dzieckonmp w dniu 15 Marzec 2015

Zobaczcie na samym początku 17 sekunda KTO z nami był w Medjugorje. Ale oglądnąć trzeba cały filmik bo są na nim cudowne momenty z festiwalu.

Niebo przyszło na ziemię a ludzie nie chcą tam pojechać. Będę musiał rozwiązać 4 blogową pielgrzymkę gdyż nikt się nie zgłasza. Zostało jeszcze tydzień na zgłoszenia. Nie zgłoszą się ludzie rozwiązuję pielgrzymkę , zwracam pieniążki tym co wpłacili, odwołuję zarezerwowany hotel.

Odpowiedzi: 66 to “Wspomnienia z Medjugorje sierpień 2014”

  1. Śzejk said

    Meksyk o wyborach w Polsce

    http://interia.hit.gemius.pl/hitredir/id=d11Kf4Lqz3GfllHCcKO_qNVqzSrBDqcAW5ePlpIcj3..o7/url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D28MgUGPpwZQ%26feature%3Dyoutube_gdata

    • Śzejk said

      • bodka said

        genialne

        • szach42 said

          Kary nie będzie dla przeciętnych drani,
          A lud ofiary złoży nadaremnie.
          Morderców będą grzebać z honorami
          Na bruku ulic nędza się wylęgnie.
          Pomimo wszystko świat trwać będzie nadal –
          W Słońce i Kłamstwo wierzą ludzie prości.
          Niedostrzegalna szerzy się zagłada,
          A wszystkie ręce lśnią aż od czystości.
          Handel, jakich nie było, z chciwością się zmaga,
          Na gorycz popytu, na zdradę ceny nie ma.
          Uczynków złych i dobrych kołysze się waga
          Z pełnymi krwi szalami obiema.
          Nieistniejące w milczeniu narasta,
          Aż prezydenci i gwiazd korce bledną,
          Coś się na pewno wydarzy – to jasne,
          Ale nam wtedy będzie wszystko jedno./Jacek Kaczmarski,28.2.1982

        • Szejk said

          wczoraj na tv Republice po 20-tej był Gmyz z Rachoniem i opowiadali o nagraniach kelnerów i to co powiedzieli wystarczy do rozpisania nowych wyborów tylko na kogo ludzie pójdą głosować jak trzeba by było całe peo psl i sld postawić pod prokuratora .
          no ale dzisiaj rano w wiadomościach info następujące tematy były
          1-zamieszki w legionowie
          2-szukanie zaginionej dziewczyny
          3-pożar w kamienicy
          nic nie było na temat afery podsłuchowej .

      • Szejk said

        ilu darmozjadów musimy utrzymywać jeszcze przez te dwa miesiące chyba że wygrają to następne 5 lat
        oby nie

        http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=1282

  2. Znawca 2012. said

    Wyjazd został zaplanowany i przygotowany przez moją córkę i zięcia, który w obie strony cały czas wspaniale prowadził i załatwiał wszystkie sprawy. Byłem tam 2 sierpnia z rodziną córki wypożyczonym kamperem na kampie Verite (bardzo dobry ze wspaniałą obsługą). Wtedy była tam też i młodzież. Nic nie zginęło choć wszystko było na wierzchu i porozkładane. Obok naszego kampera był kamper z Włoch. Bardzo polecam tam wyjazd. Ludzie są mili i mają piękny swój język. Cieszę się, że właśnie tam ukazała Mateńka Boża. Do tej pory cały czas to tkwi we mnie. Szczególnie wieczorne msze, gdzie na słuchawki słuchał mój 6 letni wnuczek a jego siostra 4,5 letnia z uwagi na wiek nie zawsze zakładała słuchawki. Po rannym objawieniu i przekazie przez Mirianę Soldo wracały z pod góry Podbrdo olbrzymie tłumy. Nam się przypadkowo udał dołączyć do grupy z Krakowa, gdzie zapiewajło z księdzem i młodzieżą śpiewali całą drogę a ja się do śpiewu dołączyłem. Oczywiście wyjazd w grupie nie jest to samo co z rodziną. Przeszliśmy modląc się na każdej stacje. Tam nawet po tych trudnych skałach chodzą z całego świata na bosaka. Szczęść Panie Boże tym co tam będą. Oby jak najwięcej przeżyli wspaniałych chwil.

    • Piotr2 said

      Znawca, powiedz czy na tym kempingu można rozbić namiot i jak cenowo wygląda?

      Króluj nam Chryste.

      • Znawca 2012. said

        Oczywiście na tym parkingu VERITE były prawie same namioty. Małe od 2 osobowych do dużych, gdzie młodzież mogła zjeść nawet przy stole. Z uwagi na te namioty były wyznaczone miejsca dla Kamperów. Pośrodku tego pola są sanitariaty z natryskami bez ograniczeń oraz krany z korytami do mycia naczyń co chętnie robiłem, gdyż nie miałem nic innego do roboty. Mieli jedną awarię kanalizacyjną. Duża liczba ludzi. Jako inżynier stwierdziłem, że poziomy są z fi110PCV a powinny być fi160PCV i mieć troche większy spadek. Przydałoby się im lepsze studzienki na zakrętach. W tamtych warunkach taka zmiana jest kosztowana ze względu, że oszczędzają (są na dorobku), kopią w skałach i dałem sobie spokój. O rozlokowanie zadbał młody sprytny człowiek z biura. Jak tam będziesz dłużej możesz im to przekazać. Tam przy wjeździe mają swoje biuro i można podgrzac wodę do kawy lub herbaty. Jest stolik i krzesła. Wewnątrz placu zmieściło 5szt. kamperów a przy wjeździe 3. Były również na trawniku namioty wzdłuż ulicy i huśtawki. Tam z dziećmi z Polski z tych namiotów bawiły się moje wnuki. Jedynym problemem było gdzie i o której godzinie pojawia się widząca i Mateńka Boża. Nic o tym nie wiedzieliśmy jak przyjechaliśmy. To można właśnie dowiedzieć się w tym biurze u miejscowego. Wcześniej dowiedziałem się u młodych pań pilnujących czystości. Ludzie przyjeżdżali z całej Europy. Warto znać podstawy j.angielskiego aby coś kupić w miarę elegancko ale niekoniecznie. Ceny są w EURO i wystarczy wziąć do koszyka lub w spożywczym wskazać palcem.Ja uczyłem się podstaw przez rok 1982/83 i przerwałem, gdyż granice zablokowali towarzysze. Poza tym byliśmy w Horwacji. Tam się też angielski przyjął.

        • Dzieckonmp said

          Mili gospodarze sa z tego campu Verite.

        • Piotr2 said

          Dziękuję za info. Nieśmiało dojrzewa we mnie myśl aby w sierpniu spędzić parę dni w Miedziugoriu i nad Adriatykiem pod namiotem. Może ma ktoś jakieś namiary na kemping nad morzem.
          Pozdrawiam🙂

          Króluj nam Chryste.

        • Dzieckonmp said

          Na skraju Makarskiej. 1,5 km od miejscowości Verpić w stronę Makarskiej. A Verpić to chorwackie Lourdes.

        • Piotr2 said

          Dziękuję Bronku. Spróbuję w necie znaleść info. Nie ukrywam, że cena kempingunjest dla mnie ważna.

          Króluj nam Chryste.

  3. Znawca 2012. said

    Obejrzałem film. Było o wiele lepiej niż jest na filmie. Orkiestra składająca się z młodzieży była wspaniała. Szczególnie wspaniałe były 2 siostry, które rękami pokazywały co należy robić. Tam znalazł się na przewijanym kilkumetrowym płótnie mój wpis nawiązujący do 1972r i z datę wpisu. Była bardzo duża ilość spowiedników i możliwość spowiedzi na miejscu. I najważniejsze. Nasz pobyt tam był w określonym celu.

  4. Poniedziałek, 16 marca 2015

    (Iz 65,17-21)
    Albowiem oto Ja stwarzam nowe niebiosa i nową ziemię; nie będzie się wspominać dawniejszych dziejów ani na myśl one nie przyjdą. Przeciwnie, będzie radość i wesele na zawsze z tego, co Ja stworzę; bo oto Ja uczynię z Jerozolimy wesele i z jej ludu – radość. Rozweselę się z Jerozolimy i rozraduję się z jej ludu. Już się nie usłyszy w niej odgłosów płaczu ni krzyku narzekania. Nie będzie już w niej niemowlęcia, mającego żyć tylko kilka dni, ani starca, który by nie dopełnił swych lat; bo najmłodszy umrze jako stuletni, a nie osiągnąć stu lat będzie znakiem klątwy. Zbudują domy i mieszkać w nich będą, zasadzą winnice i będą jedli z nich owoce.

    (Ps 30,2.4-6.11-12a.13b)
    REFREN: Sławię Cię, Panie, bo mnie wybawiłeś

    Sławię Cię, Panie, bo mnie wybawiłeś
    i nie pozwoliłeś mym wrogom naśmiewać się ze mnie.
    Panie, mój Boże, z krainy umarłych wywołałeś moją duszę
    i ocaliłeś mi życie spośród schodzących do grobu.

    Śpiewajcie psalm wszyscy miłujący Pana
    i pamiętajcie o Jego świętości.
    Gniew Jego trwa tylko przez chwilę,
    a Jego łaska przez całe życie.
    Płacz nadchodzi z wieczora, a rankiem wesele.

    Wysłuchaj mnie, Panie, zmiłuj się nade mną,
    Panie, bądź moją pomocą.
    Zamieniłeś w taniec mój żałobny lament;
    Boże mój i Panie, będę Cię sławił na wieki.

    (Ps 130,5.7)
    Pokładam nadzieję w Panu i w Jego słowie, u Pana bowiem jest łaska i obfite odkupienie.

    (J 4,43-54)
    Po dwóch dniach wyszedł stamtąd do Galilei. Jezus wprawdzie sam stwierdził, że prorok nie doznaje czci we własnej ojczyźnie. Kiedy jednak przybył do Galilei, Galilejczycy przyjęli Go, ponieważ widzieli wszystko, co uczynił w Jerozolimie w czasie świąt. I oni bowiem przybyli na święto. Następnie przybył powtórnie do Kany Galilejskiej, gdzie przedtem przemienił wodę w wino. A w Kafarnaum mieszkał pewien urzędnik królewski, którego syn chorował. Usłyszawszy, że Jezus przybył z Judei do Galilei, udał się do Niego z prośbą, aby przyszedł i uzdrowił jego syna: był on bowiem już umierający. Jezus rzekł do niego: Jeżeli znaków i cudów nie zobaczycie, nie uwierzycie. Powiedział do Niego urzędnik królewski: Panie, przyjdź, zanim umrze moje dziecko. Rzekł do niego Jezus: Idź, syn twój żyje. Uwierzył człowiek słowu, które Jezus powiedział do niego, i szedł z powrotem. A kiedy był jeszcze w drodze, słudzy wyszli mu naprzeciw, mówiąc, że syn jego żyje. Zapytał ich o godzinę, o której mu się polepszyło. Rzekli mu: Wczoraj około godziny siódmej opuściła go gorączka. Poznał więc ojciec, że było to o tej godzinie, o której Jezus rzekł do niego: Syn twój żyje. I uwierzył on sam i cała jego rodzina. Ten już drugi znak uczynił Jezus od chwili przybycia z Judei do Galilei.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

  5. Stokrotka said

    Witajcie jutro o 9 rano mam sprawe o separacje w Sadzie,bardzo prosze o modlitwe aby prawda wygrala.. abym miala sile zmierzyc sie z nienawiscia meza,Jego rodziny,oszczerstwami… bedzie ciazko,On chce mnie zniszczyc…a i sedzina tez ,,surowa,,😦.

    • Vesper said

      Stokrotko, jestem prawnikiem gdybyś miała jakieś pytania w sprawie rozwodu możesz do mnie napisać na maila vesper.vesper@poczta.onet.pl

    • Znawca 2012. said

      Też miałem kilka spraw w sądzie o brak zapłaty. Wszystko zależy od sumienia człowieka. Proponuję zwiększoną cierpliwość (milczeć i wszystkiego słuchać). Odpowiadać krótko tylko na pytanie Wysokiego Sądu.

    • bozena2 said

      Będę pamiętać w modlitwie. Jutro też mam sprawę koleżanki, która boi się operacji.

  6. Stokrotka said

    Bardzo prosze o wsparcie modlitwa.Jutro o 9 rano mam sprawe rozwodowa,ja walcze o separacje.Bedzie bardzo ciezko,ja ide tam,z prawda ~ rodzina meza i maz ida klamac,rzucac oszczerstwa,zniszczyc mnie… Prosze o modlitwe,aby PRAWDA I SPRAWIEDLIWOSC wygrala…

    • @Stokrotko, jestem z Tobą i wspieram Cię modlitewnie już dziś.

      • Gosia 3 said

        Stokrotko jeszcze dzisiaj pomodlę się za Ciebie. W Sądzie niczego się nie lękaj, a jeszcze dzisiaj bo rano pewnie nie dasz rady pomódl się do Ducha Świętego. On jutro za Ciebie będzie mówił i pamiętaj że w Sądzie za jedną rękę będzie trzymała Cię Maryja a za drugą Jezus. Oni wiedzą co dla Ciebie jest najlepsze, przyjmij to z pokorą w Wielkim Poście. Niech Ci Bóg błogosławi w tym nieszczęściu i łaska na Ciebie spływa. Rano też będziemy Cię wspierać modlitwą. Szczęść Boże na każdy czas!!!!!!!!

    • bozena said

      Takze jestem z Tobą. A surowa sedzina – nie boj sie jej🙂 – niech ją Bog prowadzi

    • Kasia1 said

      Stokrotko,co będzie to musisz przyjąć.Nie wiesz jakie plany PBóg ma wobec Ciebie.Każdy wyrok przyjmij z godnością.Masz moją pamięć w modlitwie.

    • Nn said

      kochana Stokrotko,
      wez ze soba medalik, rozaniec i trzymaj go rece. Matka Boz Ci pomoze. Ona nie zostawia swych dzieci w potrzebie.
      Oddaj wszystko JEJ, naszej MATENCE.

      PS. Przypomnialo mi sie, jak znajoma z S. sie rozwodzila to okazalo sie, ze jej chlop ma nieslubne dziecko, o ktorym nie wiedziala, choc byli 10 lat malzenstwem.
      Tesciowa klamala jak pies, az jej z uszu parowalo.
      Stary cudzoloznik jeszcze na koniec wzial sobie mloda z banku, co miala wglad na stan jego konta bankowego.
      Tak to jest, ze wydaje sie , ze to wszystko co sie innym przytrafia nam sie nie przytrafi.
      Moja babcia chciala z moje matki zrobic niepoczytalna, by mnie matce odebrac.
      Pan Bog pokrzyzowal jej plany, gdyz moj ojciec zginal w wypadku samochodowym.
      Moja ciocia doznala szoku, gdy bedac w ciazy 8 m., zapukala do niej kochanka w 6m. i poprosila o rozwod.

      Pamietaj stokrotko, ze wiele osob bedzie sie za Ciebie modlic.
      Wiem, ze jest Ci ciezko, jednak na paru przez szatana opetanych ludzi swiat sie nie konczy.
      Zaufaj Jezusowi, ktory kocha Cie ponad wszystko.

  7. Krystyna Szwajca said

    @Stokrotka,takze jestem z Toba.
    Kochany Panie Jezu uwielbiam Cie, dziekuje Ci! Pokornie prosze pomoz Stokrotce w Jej sprawie! Matko Najswietsza I Swiety Jozefie modlcie sie za nami!
    Pod Twoja obrone…..
    Ktoz jak Bog! 🙂

  8. Margaretka said

    http://biznes.onet.pl/gielda/wiadomosci/scripps-przejmuje-tvn/rkpjgl

  9. Małgosia said

    Poszukując Boga
    nie szukam rozgłosu
    kolorowych bibelotów
    ani pięknych gestów
    kieruję myśli
    do Tabernakulum
    pragnąc jedynie
    chleba niebieskiego

    poszukując Boga
    nie proszę o wiele
    może tylko
    o wskazówkę
    jak w pokorze
    iść pod górę
    z uczuciem całkowitego
    oddania i zaufania

  10. Małgosia said

    Wszystko przemija na tym świecie;
    radość, codzienne dni, troski i łzy,
    ból i cierpienie; to wszystko mija,
    jak rzeka co przepływa, szumiąc melodię;
    tak całe nasze życie mknie wciąż do przodu,
    gdzie czas w ogóle w miejscu nie staje.

    Jedno tylko nigdy nie przeminie,
    Słowo Pana Naszego, Jezusa Chrystusa,
    który Jest pełen Bożego Miłosierdzia.
    Jego Słowo Jest Wieczne i trwałe,
    splecione niebiańskim uśmiechem,
    wypełnione Zbawieniem ludzkich dusz.

    Słowo Jezusa Jest pełne pokory i radości,
    a Jego Serce wypełnione Miłością i Czystością,
    Kochające nieustannie i każdego.
    Słowo Jezusa jest Słowem dla każdego z nas,
    abyśmy ciągle się nawracali
    i wzajemnie, Wszyscy szanowali.

    Jezus zawsze na każdego czeka,
    na zagubione ludzkie dusze,
    na grzeszników i na upadających.
    Nasz Pan nigdy nikogo nie opuszcza,
    wciąż czeka, nawraca, Kochając bezustannie
    i bezwarunkowo, każdego człowieka.

    Wszystko przemija na tym świecie,
    zwykłe ziemskie dni naszego życia,
    biegnące ku niebiańskim ścieżkom.
    Tylko Jedno Jest nieprzemijające,
    Słowo Naszego Jezusa Chrystusa,
    będącego Zbawicielem i nieskończoną Miłością.

    Wszystko kiedyś przeminie w życiu,
    które mija bezustannie i prędko,
    płynąc, jak rzeka, pełna melodyjnego szumu.
    Wszystko powoli, bądź szybciej przeminie,
    lecz Jego Słowo nigdy nie minie;
    Jest bowiem Wieczne, pośród całego tego świata.

  11. Dana said

    19 marca
    Święty Józef
    Oblubieniec Najświętszej Maryi Panny

    Ojcowie i pisarze Kościoła podkreślają, że do tak bliskiego życia z Jezusem i Maryją Opatrzność wybrała męża o niezwykłej cnocie. Dlatego Kościół słusznie stawia św. Józefa na czele wszystkich świętych i daje mu tak wyróżnione miejsce w hagiografii. O św. Józefie pierwszy pisał Orygenes, chwaląc go jako „męża sprawiedliwego”. Św. Jan Złotousty wspomina jego łzy i radości; św. Augustyn pisze o legalności jego małżeństwa z Maryją i o jego prawach ojcowskich; św. Grzegorz z Nazjanzu wynosi godność Józefa ponad wszystkich świętych; św. Hieronim wychwala jego dziewictwo. Z pisarzy późniejszych, piszących o Józefie, wypada wymienić: św. Damiana, św. Alberta Wielkiego, św. Tomasza z Akwinu, św. Bonawenturę, bł. Jana Dunsa Szkota i innych.
    Do szczególnych czcicieli św. Józefa zaliczał się również św. Jan Bosko. Stawiał on Józefa za wzór swojej młodzieży rzemieślniczej. W roku 1859 do modlitewnika, który ułożył dla swoich synów duchowych i chłopców, dodał nabożeństwo do 7 boleści i do 7 radości św. Józefa; dodał również modlitwę do św. Józefa o łaskę cnoty czystości i dobrej śmierci; wreszcie dołączył pieśń do św. Józefa. Propagował nabożeństwo 7 niedzieli do uroczystości św. Józefa. W tym samym roku Jan Bosko założył wśród swojej młodzieży Stowarzyszenie pod wezwaniem św. Józefa. W roku 1868 wydał drukiem czytanki o św. Józefie. Miesiąc marzec co roku obchodził jako miesiąc św. Józefa, czcząc Go osobnym, codziennym nabożeństwem i specjalnymi czytankami. Św. Leonard Murialdo, przyjaciel św. Jana Bosko, założył zgromadzenie zakonne pod wezwaniem św. Józefa (józefici).

    http://www.brewiarz.pl/czytelnia/swieci/03-19a.php3

    • Znawca 2012. said

      Czy ktoś ma melodię w której jest refren: Bravo, bravo, brawo Maryja. Wielee pieśni mi się podobało i śpiewałem lecz już część zapomniałem.

      • EWA DM said

        A, może o tę piękną pieśń chodzi? Bo myśmy to śpiewali.

        • Znawca 2012 said

          Tak o to mi chodziło. Przepraszam, że jest to zdravo a zapamietałem jako bravo. Język mi się podoba ale widocznie jakoś nie rejestruję długo w pamięci. Serdecznie dziękuję za tę pieśń. Ona najbardziej mi się podobała.

  12. Dana said

    Dlaczego kocham Cię, Maryjo? Czytanki maryjne ze św. Teresą od Dzieciątka Jezus .
    .
    Kocham Cię, Maryjo,
    która wysłuchujesz moje prośby

    W swych pismach autobiograficznych – spo-
    rządzonych w Karmelu na życzenie przełożo-
    nych – św. Teresa od Dzieciątka Jezus pozosta-
    wiła praktyczne uwagi dotyczące nabożeństwa
    i modlitwy do Najświętszej Dziewicy. Są one
    tym bardziej cenne, że czerpane z własnego
    doświadczenia.
    Święta pisze: „Prosić Najświętszą Pannę, to
    nie jest to samo, co prosić Pana Boga. Ona wie
    dobrze, co ma zrobić z moimi małymi pragnie-
    niami, czy je Bogu powtórzyć lub nie […], bo
    przecież do Niej należy, by nie zmuszać Pana
    Boga do wysłuchiwania mnie, by Mu pozwolić
    we wszystkim czynić swoją wolę. Gdy pomod-
    liliśmy się do Najświętszej Dziewicy, a Ona nas
    nie wysłuchała, trzeba pozostawić Jej swobodę
    działania, nie nalegając już ani się nie trapiąc”.
    Kiedy Teresa zwracała się do świętych, zau-
    uważała, że nie wysłuchiwali jej tak szybko, jak
    Matka Boża. Umacniało ją to w wierze w sku-
    teczne pośrednictwo Maryi.

    http://floscarmeli.pl/produkt-dlaczego-kocham-cie-maryjo-czytanki-maryjne-ze-sw-teresa-od-dzieciatka-jezus,4511090

  13. Margaretka said

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Islandia-wycofuje-swoja-kandydature-do-UE,wid,17341459,wiadomosc.html?ticaid=114846

    Ktoś bardzo podpadł unijnym szachrajom, bardzo możliwe, że właśnie o tym kraju mówiła Luz de Maria, że swoi zabiją swojego w kraju północnym.

    • Zbyszek said

      Nie szukaj sensacji i potwierdzenia swojej teorii. Islandia nic nie znaczy w geopolityce i nigdy ten kraj nie był wspominany w przekazach Luz de Maria. Chodzi o kraj który ma znaczenie w polityce światowej. Jeżeli masz dobrą pamięć to Islandia już wywinęła numer bankom światowym i nic się nie stało. Natomiast Rosja była w orędziach Luz de Maria wymieniana wielokrotnie. Nie upieram się że o Rosję chodzi ale z całą pewnością o kraj który zmieni całą sytuacje geopolityczną. Druga sprawa – tu chodzi że usuną przywódcę światowego. Moim zdaniem Islandia i jej władze nie są tym co można nazwać przywództwem światowym.

      • Margaretka said

        A jaką ja mam teorie??? Możesz mnie oświecić? Wkleiłam ciekawy( tak uważam) link i nie wiem o jakiej sensacji mówisz. To ty masz teorie, i bardzo się złościsz, że ktoś myśli inaczej. Ja jak już miałabym typować, to krajem północnym, rządzącym narodami jest Wielka Brytania. Właściwie to tylko ten kraj pasuje opisowi.

  14. obserwator said

    Może należałoby barć pod uwagę, każdą możliwość? Może być np. taki powód tego braku chętnych, że Bóg, który dotąd wspierał organizacyjnie te wyjazdy, w tym roku ma jakiś inne plany, właśnie w tym czasie, i w związku z tym, także dla potencjalnych uczestników – Jego „narzędzi” – ma także jakieś inne plany, np. w Polsce?
    Powtarzalność w naszym życiu, jest podświadomym nawykiem. Kiedy do czegoś się przyzwyczajamy, najczęściej wpada nam to w nawyk. Nie chodzi o to, czy to jest dobre, czy złe. Chodzi o to, żeby sobie uświadomić, że próbujemy zmieniać nasze życie, na lepsze, ale robimy to – z reguły – w jakiś sposób, który stał się cywilizacyjnym nawykiem. W większości, nie poszukujemy sposobów/możliwości dokonywania zmian, pomimo, iż oczekujemy ich, od życia. Oczekujemy zmiany w naszym życiu, ale niewiele, w tym kierunku, robiąc, a przecież samo nic sie nie zmieni. Opierając się, na znanych nam nawykach, staramy się robić wszystko tak, jak robiliśmy to dotąd, gdyż traktujemy to, jako „nienaruszalne”. Rzadko bierzemy jednak pod uwagę to, że KTOŚ nas, przez to nasze życie, prowadzi, jeśli tego chcemy i jeśli sami się nie sprzeciwiamy w tym procesie prowadzenia nas. W związku z tym, może ten KTOŚ, ma jakieś INNE plany, w stosunku do nas, niż dotychczas, a my jakby całkiem zapominamy o tym?

    Wkrótce RUNIE to wszystko, co stanowiło, dotąd, nasze cywilizacyjne nawyki. Będziemy uczyć się WSPÓŁPRACOWAĆ z BOGIEM, ale NA JEGO ZASADACH, a NIE NA NASZYCH. To Jego PLANY, wobec nas, będą WYZNACZNIKIEM naszego postępowania, gdyż On LEPIEJ wie, co jest dla nas DOBRE. Trzeba się po prostu zacząć do tego przyzwyczajać, bo świat CAŁKOWICIE się ZMIENI, i nic już nie będzie takie, jakie dotąd było.
    Nikt nie wie, kiedy dokładnie się to stanie, gdyż to wie TYLKO Bóg. Ale skoro w tym roku ma się „coś” WIELKIEGO wydarzyć, to może właśnie to „coś” zmieni nam WSZYSTKO? W takim razie, nie jest wykluczone, a wręcz jest to wielce prawdopodobne, że takiego właśnie „rozwiązania”, chce Bóg. W końcu blogowicze są jego „narzędziami”, poza tymi oczywiście, którzy zaglądają na ten blog, w innym celu, niż służba Bogu. Może więc Bóg ma dla nich inne zadania w tym czasie? Trzeba brać KAŻDĄ możliwość, pod uwagę.

    Po tej OSTATECZNEJ BITWIE, zakończonej ZWYCIĘSTWEM ŚWIATŁA, w której my także bierzemy udział, cały świat będzie ŚWIĘTOWAŁ, i NIE TYLKO ŚWIAT, więc z pewnością w Polsce „będzie się działo”!🙂 Ten klip nam to wyraźnie zapowiada: https://www.youtube.com/watch?v=Pqaxe5o2Apo – „nie rób drugiemu tego, czego ty nie chcesz sam”! w 2:26 – „sygnał trąby” i „Moce Niebieskie zostaną wstrząśnięte”! a to powstanie z kolan, symbolizuje zarówno wyzwolenie się z niewoli szatana, oraz powrót wszystkich do swojej naturalnej świadomości, czyli do takiej, która jest świadomością „zsynchronizowaną” z Bogiem. Obecna świadomość, jest świadomością „wyjałowioną” z Boga, są to ledwie jej „strzępy”, niezbędne do wykonania zadania, na Chwałę Boga. Wkrótce stanie się jasne, co to oznacza. To ten moment, jest określany, jako „zmartwychwstanie/wyjście z grobowców pamięci”.
    Ten teledysk zawiera prosty przekaz dla nas, jaki został nam dany z „Góry”. Jest on częścią większej „układanki”, która staje się coraz bardziej wyrazista. Jest on ZAPOWIEDZIĄ WIELKIEGO ŚWIĘTOWANIA, jakie będzie miało wkrótce miejsce, na całej Ziemi. A Polska będzie wtedy w samym CENTRUM ŚWIATOWEJ UWAGI🙂
    Jesteśmy już w samiusieńkiej końcówce tej ostatecznej bitwy o Ziemię i jej mieszkańców, więc nie wykluczone, że to właśnie z tego powodu, tak Bóg tym kieruje, że nie zbiera się komplet, na ten wyjazd…

  15. serce333 said

    Twitter jest bardzo dobry.

    https://twitter.com/Serce333ddn

    https://twitter.com/WitoldPolak

    Z Bogiem i Maryją

  16. Dzieckonmp said

    Tak szczerze to powiem że nie wiem o czym Wam pisać. Wstawiłem praktycznie filmik bez zdań, słów, treści. Filmik który przypomina co było w Medjugorje w ubiegłym roku i jesteście bardzo niezadowolenie z tego wstawiając 30 minusów a tylko 24 plusy. Jeśli treści o Medjugorje Was nie interesują a nawet się nie podobają to blog nie ma racji bytu.

    • cox21 said

      Adminie. Nie przejmuj się nienawistnikami z wiadomego bloga (bo to prawdopodobnie oni powstawiali te minusy).

      • Znawca 2012. said

        Tylko ten co tam był może stawiać znaczki. Ja tam byłem i do chwili obecnej to przeżywam. To było wspaniałe. Mam to w sobie. Dzisiaj jak byłem u córki jeszcze raz nie omieszkałem pochwalić zięcia za zawiezienie do Medjugorie i męczącą go podróż ciurkirm z Horwacji do Polski tylko z 2 godzinnym odpoczynkiem aby zdać kamper na czas i nie płacić kar.

    • Ela said

      Przecież oczywistym jest, że te minusy to robota wowitów……

    • Beata said

      Adminie czy Ty nie widzisz, że to kolejny, zmasowany atak na twój blog. Drażnią cię te minusy, nie patrz na nie. Myślę, że stawiają je osoby, które niestety zieją nienawiścią do ciebie. Ratunkiem dla nich jest nasza modlitwa, aby wreszcie oprzytomniały. Po raz pierwszy od lat zajrzałam na tamten blog, ze względu na twój wpis w poprzednim temacie, i widzę, że nic się nie zmieniło. Niektórzy szukają tylko powodu, aby drugą osobę możliwie najskuteczniej oczernić. Jak zwykle, sytuacja się powtarza, atak na twoją osobę i lawina minusów. Nie daj im się Adminie podejść, pamiętaj, że są tacy blogowicze tutaj, którzy o tobie i blogu pamiętają w codziennych modlitwach. Tamci niech plują, aż im śliny braknie, ty Adminie to zignoruj.

      Pozdrawiam wszystkich i proszę o modlitwę w intencji sił , cierpliwości, wytrwałości dla pana Bronka.

  17. Barbara M said

    piekna piesn

  18. basiaka said

    Kochani szkoda ze nie ma minusów jak kiedys
    bo niektórzy troszke przesadzaja
    adminie zawsze ktos wstawi minusy nawet jak wstawisz modlitwe to i tak dadza minusa lemingi tez tu sa

  19. Adrian said

    Spektakularny meteor przeleciał nad Niemcami i Szwajcarią

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/spektakularny-meteor-przelecial-nad-niemcami-szwajcaria

    czyżby znak?
    ——————————————
    Władimir Putin pojawił się publicznie po 10 dniach nieobecności

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wladimir-putin-pojawil-sie-publicznie-po-10-dniach-nieobecnosci
    ———————————————–
    W Anglii pierwsza kobieta biskup rozpoczęła swoją posługę

    http://zmianynaziemi.pl/wideo/w-anglii-pierwsza-kobieta-biskup-rozpoczela-swoja-posluge

  20. Adrian said

    Napięcia na granicy Birmy i Chin. Chinskie wojsko jest już na granicy

    http://www.koniec-swiata.org/napiecia-na-granicy-birmy-chin-chinskie-wojsko-jest-juz-na-granicy/
    —————————
    Deszcz meteorów nad Europą

    Szkocja, Irlandia, Szwajcaria, Niemcy i Grecja, to kraje nad którymi w niedzielę (15.03) wieczorem pojawiły się kule ognia. Obserwatorzy mówią o błyskach i donośnym huku. Około godziny 22:00 najbardziej spektakularny meteor przeciął niebo między Szwajcarią a południowymi Niemcami

    http://www.koniec-swiata.org/deszcz-meteorow-nad-europa/
    —————————–
    Donbas, Naddniestrze, Sumy. Gdzie uderzą Rosjanie?

    http://www.koniec-swiata.org/donbas-naddniestrze-sumy-gdzie-uderza-rosjanie/

    —————————
    Polska rozpocznie produkcję grafenu. Będzie tani niczym papier

    http://tylkonauka.pl/wiadomosc/polska-rozpocznie-produkcje-grafenu-bedzie-tani-niczym-papier

  21. Piotr said

    Adminie! Bóg przeznaczył dla Ciebie m.in. tę misję, aby prowadzić tego bloga i bardzo dobrze ją wykonujesz, dlatego są te prześladowania na ciebie, nie przejmuj się jakimiś tam wowitami, nie ma sensu, trzeba modlić się o ich nawrócenie, bo oni też są dziećmi Bożymi. Ostrzeżenie jest blisko stąd te ataki złych duchów. Niech Maryja Królowa Pokoju, nasza Matka Zbawienia Cię prowadzi!

  22. rafael said

    Boże chroń naszą Ojczyznę, Maryjo Królowo Polski módl się za nami, pomóż nam, by Episkopat się obudził i dokonał Intronizacji Chrystusa na Króla Polski, byśmy oparli się liberalizmowi , gender i wszystkim diabelskim pomysłom

  23. Dzieckonmp said

    Ciekawe dlaczego wowitka nie oczernia portalu „Rodzina katolicka’
    Tam często piszą pokazując zło jakie Franciszek wprowadza do Watykanu. Uparła się tylko na mój blog a wiele portali katolickich w Polsce jak i za granicą piszą o wiele więcej i dobitniej.

    Cytat:

    Feministki w Watykanie. W miniony weekend, z okazji Dnia Kobiet, Papieska Rada ds. Kultury zorganizowała konferencję, na którą zaprosiła pro-aborcyjne i pro-homoseksualne agitatorki brytyjskie, a także szefową amerykańskiej organizacji, domagającej się wyświęcania kobiet.

    Inicjatywa watykańska oburzyła wiernych, którym nie podoba się, że osoby jawnie zaprzeczające nauczaniu Kościoła, głosiły herezje w samym Watykanie.

    http://www.rodzinakatolicka.pl/index.php/wiadomoci/6-wiadomosci/47542-skandaliczna-konferencja-na-temat-roli-kobiet-w-kociele

    • klara said

      To prawda, stale się Pana czepia, może rywalizuje o czytelników?

    • Dzieckonmp said

      Stefan Niesiołowski: Radio Maryja powinno stracić koncesję

      – To jawna agi­ta­cja po­li­tycz­na. Radiu Ma­ry­ja trze­ba ode­brać kon­ce­sję – po­wie­dział Ste­fan Nie­sio­łow­ski z PO, gość „Krop­ki nad i” w TVN24. Ma­rze­na Wró­bel, po­słan­ka nie­zrze­szo­na, na­zwa­ła tę wy­po­wiedź „skan­da­licz­ną”. Ostry spór w stu­diu Mo­ni­ki Olej­nik roz­go­rzał wokół słów Ja­ro­sła­wa Ka­czyń­skie­go na an­te­nie Radia Ma­ry­ja.
      Przypomnijmy. „Dojrzały, pracowity, doświadczony. A oprócz tego człowiek z zasadami i gorliwy katolik z porządnej rodziny” – w tych słowach opisał Andrzeja Dudę, kandydata Prawa i Sprawiedliwości Jarosław z Warszawy, który zadzwonił w sobotę do Radia Maryja, gdy gościem audycji był Duda. Dzwoniącym okazał się prezes PiS Jarosław Kaczyński.

      – Radio Maryja powinno mieć odebraną koncesję. – To jawna agitacja wyborcza, zgodnie z koncesją niedopuszczalna – wybuchł Niesiołowski. Natychmiast pod wątpliwość poddał też katolicyzm Dudy. – Kochaj bliźniego i miłujcie nieprzyjaciół – to podstawowe zasady katolicyzmu – przypomniał. – Katolikiem jest Duda, który chce karać lekarzy wykonujących zabieg in vitro, urządzający spektakle nienawiści wobec Bronisława Komorowskiego, twierdzący, że w Smoleńsku był zamach i wyzywający nas (PO – red.) od agentów? – wyliczał.

      onet.pl

      • cox21 said

        Szkoda czasu na Niesiołowskiego. A tak na marginesie, to twierdzenie, iż w Smoleńsku była zwykła katastrofa jest dogmatem wiary Katolickiej?

    • Dana said

      Filipinki – Kto się czubi, ten się lubi

      Kto się lubi, ten się czubi, to przysłowie znane Wam,
      Kto się czubi, ten się lubi, więc nie groźny cały kram.
      Nic, że słowa są głośniejsze – lubi się, kto lubi się.
      Grunt, że serce jest mądrzejsze i najlepiej wie.

      Że niepotrzebny lęk, że niepotrzebny strach,
      Nie trzeba brać poważnie słów.
      Zaświeci słońce im po tych burzliwych dniach,
      Lecz się pokłócą kiedyś znów.

      Bo kto się lubi, ten się czubi, to przysłowie znane Wam,
      Kto się czubi, ten się lubi, więc nie groźny cały kram.
      Nic, że słowa są głośniejsze – lubi się, kto lubi się.
      Grunt, że serce jest mądrzejsze i najlepiej wie.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
