Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Ksiądz krytykuje biskupów za stosunek do gender. Doczekaliśmy się „drugiego ks. Lemańskiego”?

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Marzec 2015

Ksiądz prof. Alfred Wierzbicki udzielił kolejnego już w tym tygodniu wywiadu, w którym stanął w obronie genderowej konwencji, skrytykował też twardą opinię biskupów na temat ideologii gender. Rozmowę przeprowadzili dziennikarze „Tygodnika Powszechnego”.

 

Wygląda na to, że doczekaliśmy się drugiego „księdza Lemańskiego”. Wykładowca KUL, ks. prof. Alfred Wierzbicki udzielił już bowiem kolejnego w tym tygodniu wywiadu, w którym pozytywnie wypowiada się o takich zjawiskach, jak gender, jak również rozmywa istotę Sakramentu Eucharystii.

 

Przeczytaj też o wywiadzie ks. Wierzbickiego dla „Gazety Wyborczej”

 

Ks. prof. Wierzbicki, pytany przez „Tygodnik Powszechny” o przyczyny kryzysu w Kościele, stwierdził, że „nie przeżyliśmy wystarczająco głęboko Soboru”. Ocenił jednak, że dzięki papieżowi Franciszkowi, w Kościele mogą zajść istotne zmiany. Jakie to zmiany? Na przykład zrozumienie filozofii… Zygmunta Baumana. „Kościół zaczął z odwagą traktować to, co Zygmunt Bauman nazwał płynną nowoczesnością”. – powiedział ksiądz profesor.

 

W opinii duchownego obecnie „nie istnieją stałe, kulturowe punkty odniesienia”. Ks. Wierzbicki przyznał dalej, że „można powiedzieć, że Kościół ma Ewangelię, która jest niezmienna”. Dodał jednak, że „pojawia się jednak pytanie, jak mówić o niej w warunkach zmieniającej się rzeczywistości”.

 

Jakiego Kościoła chciałby ks. prof. Wierzbicki? Takiego, który jest „żywym ośrodkiem (…) chce być współczesny”. „To jedno z moich największych marzeń o Kościele: żeby nie bał się być współczesny” – stwierdził ks. Wierzbicki.

 

Ksiądz skomentował w tym kontekście sprawę stosunku biskupów do genderowej konwencji Rady Europy. Jego zdaniem, biskupi nie powinni byli protestować przeciwko niej, bo „Kościół powinien być w pierwszym szeregu instytucji, które bronią najsłabszych”, a w ich obronie pomaga właśnie Konwencja.

 

Na ks. Wierzbickim nie robi też wrażenia aprobatywny zapis o płci społeczno-kulturowej, który znalazł się w konwencji. „Wielu duchownych, ale także katolickich intelektualistów, reaguje na nie [pojęcie „płeć społeczno-kulturowa” – przyp. red.] alergicznie i w ten sposób, zamiast wyraźnie zaangażować się na rzecz zwalczania przemocy, zajmuje się czymś mniej istotnym” – ocenił ksiądz profesor.

 

To jednak nie koniec opinii wykładowcy KUL-u na temat gender. Przyznał on, że biskupi zbyt pochopnie skrytykowali tę niebezpieczną ideologię. „Biskupi najpierw wysłali list, który zawierał szereg uproszczeń, wywołując wojnę kulturową. Dopiero później zaczęli studiować problem” – stwierdził. Duchowny nie rozumie w związku z tym, dlaczego biskupi… nie wycofali się ze zdecydowanej krytyki tej ideologii. „Nie wiem dlaczego, tym bardziej, że stały się one okazją do szeregu aktów agresji słownej, a sam temat został zinstrumentalizowany przez polityków. Czy coś z tego zrozumieliśmy? Obawiam się, że niewiele” – powiedział ks. Wierzbicki.

 

Księdzu nie przypadły również do gustu słowa abp. Gądeckiego o chrześcijanach prześladowanych w Polsce. „Martwi mnie, że nasi biskupi nie są dumni z odzyskania suwerenności i z tego, że Kościół żyje w kraju, w którym jest wolność słowa. Ja nie zetknąłem się z prześladowaniem polskiego Kościoła w ostatnim 25-leciu” – czytamy w „Tygodniku Powszechnym”.

 

Dziennikarze tygodnika zapytali też ks. prof. Wierzbickiego o kwestię dyskutowania na ostatniej sesji synodu sprawy udzielania Komunii Świętej dla osób rozwiedzionych, żyjących w nowych związkach. „Nie ma zdolności przewidywania. Franciszek zrobił pod tym względem coś wyjątkowego: zapoczątkował poważną dyskusję. Dostrzegam ogromny opór w środowiskach przed samą próbą podejmowania tego wyzwania” – ocenił duchowny.

 

Ks. prof. Wierzbicki odniósł się również do billboardowej akcji „Konkubinat to grzech”. Z jednej strony przyznał, iż zgadza się z jej przesłaniem, ale wyraził wątpliwość czy „faktycznie jest to hasło nadające się na umieszczenie na billboardach”. „Chyba nie bardzo umiemy sobie poradzić z grzechem, jeśli sposobem na jego przezwyciężanie jest wytykanie. Zwłaszcza że często ludzie, którzy znaleźli się w konkubinacie – jedni z własnej winy, inni nie z własnej winy – przeżywają to głęboko. Dlatego wolałbym, jeśli już wydaje się pieniądze na billboardy, znaleźć na nich inne hasło, wskazujące np. na wartość wierności” – skomentował wykładowca KUL.

 

Ks. Wierzbicki stwierdził także, iż różne są ścieżki, „na których można szukać duszpasterskich rozwiązań dla ludzi pragnących pełnej komunii w Kościele, a których życie się rozsypało”. Duchowny stwierdził, że „wiodą po pierwsze do analizy, czy to jest grzech ciężki, a po drugie do rozważenia warunków dopuszczalności do Eucharystii i jej zrozumienia”.

 

To dziwne, wszak wydaje się, że odpowiedź na pierwsze pytanie jest równoznaczna z odpowiedzią na drugie: jeśli bowiem grzeszy ciężko, nie może przystąpić do Komunii Świętej. Duchowny jednak, w kontekście swojej wypowiedzi, dodał, iż „to wielkie zadanie dla Synodu”.

 

 

Źródło: „Tygodnik Powszechny”

Odpowiedzi: 89 to “Ksiądz krytykuje biskupów za stosunek do gender. Doczekaliśmy się „drugiego ks. Lemańskiego”?”

  1. Dana said

    KUL należy rozwiązać .Produkują tam Palikotów itp.Tam dzieje się coś niedobrego.

    • antonio said

      Ja od 2 lat nie daje na tace na KUL bo takich ” wykładowców ” opłacał nie bede , a ich uczniowie to przed Tabernakulum nie klekaja , wszedzie widac tylko pieniadze SZOK

      • Gosia 3 said

        Nie można tak wszystkich księży potępiać , którzy kształcili się na KUL-u, bo przecież pan Bronek spowiadał się u Bożego Kapłana ,, który jak dobrze zrozumiałam związany jest z KUL-em.
        Ale chcę się z Wami czymś podzielić. Dzisiaj byłam na Adoracji, potem zostałam na drodze Krzyżowej po której można było przyjąć Komunię Św.
        Ksiądz powiedział pięknie, że to wielki dar że Jezus w ciele i krwi ciągle do nas przychodzi na Ołtarzu. Nie jest to obowiązkiem aby go przyjmować lecz przywilejem. I możemy nie tylko na niego patrzeć ale go DOTYKAĆ i jeszcze spożywać. Nie dziwię się więc już jak po takich naukach na Filipinach tak bezczeszczono Prawdziwe Ciało i Prawdziwą Krew Pana Jezusa.
        Natychmiast wynagradzałam Jezusowi za słowa Kapłana. Nie wiem może on nie miał na myśli dotyku jako takiego dosłownie, ale coś mi się wydaje ,że to pewne przygotowywanie nas na zmiany. Módlmy się za polskich kapłanów, bo coś mi się wydaje że i w Polsce będzie tych prawdziwych- bożych garstka. Nie chciałam tego pisać ale miejmy oczy i uszy szeroko otwarte. JEZU UFAM TOBIE!!!!!!
        A jeszcze Was zapytam czy Ksiądz podczas drogi Krzyżowej może mieć czerwoną stułę bo ja jak pamiętam to zawsze w fiolecie w Wielkim Poście. U nas w ogóle Krzyże nie osłonięte Kirem. Może się mylę to mnie poprawcie. Widać zanik wiary w samym Świętym Kościele. Jezu przebacz ,że o tym piszę ale serce boli o sprawy święte.

        • szach42 said

          Gosiu. Ksiądz pięknie powiedział. Nie zachwyca was to, że Bóg tak zaufał człowiekowi,że oddał się w jego ręce ? To wprost niesamowite, do jakiego stopnia Bóg nam ufa.Czy to nie jest genialne ,że właśnie w ten sposób przebywa z nami ? Gdyby nie ukrył się pod postacią chleba i wina, to nikt nie mógł by na Niego patrzeć ani przebywać w takiej bliskości w czasie życia ziemskiego.

          Co do zasłaniania krzyży fioletowym kirem, to jest to od niedzieli czarnej czyli ostatniej niedzieli Wielkiego Postu.

        • Gosia 3 said

          Wiesz co Szach !!! Mocno się nazwałaś Królową a ja jestem tylko Gosia. Czy Ty może jesteś na drodze Neo. Jeżeli uważasz że my świeccy możemy dotykać jego Ciała i Krwi , to niestety kroczymy innymi drogami. Bóg może się oddawać w ręce kapłana ale nie w nasze brudne nie wyświęcone ręce. Wiedziałam że Ty pierwsza mi odpowiesz. Po prostu wiedziałam to. Pozdrawiam.

        • szach42 said

          Gosiu@. Nie jestem w Neo. Nasze ręce czyli ludzkie ręce. Kapłan jest człowiekiem. Nie chodzi tu o branie Najświętszego Sakramentu do rąk, ale o sam fakt, że możemy Go spożywać czyli dotykać . Że możemy Go adorować, patrzeć …i żyć. A nawet i do rąk wziąć ,aby np.podnieść ,kiedy byś widziała Go w poniżeniu. Przecież to jest Bóg. I ponieważ w sposób tak genialny z nami obcuje, choć jesteśmy słabi i grzeszni, to przecież jest niesamowite.
          Z tą Królową to nie wiem o co chodzi ?

        • Gosia 3 said

          Szach! Posłuchaj mnie ja lubię taką prostą czytelność w wypowiedziach. Nie lubię kiedy kapłan swoim owcom przekazuje coś dwuznacznego. Bo jedni odbiorą to dosłownie i będą bez żadnej żenady podawać i dotykać Ciało i Krew w Komunikacie tak jak to było na mszy na Filipinach a inni potraktują to jako przenośnię jako dotyk ustami i dotyk duchowy. Kapłan musi zdawać sobie z tego sprawę jak wielka jest odpowiedzialność w tym słowie które nam przekazuje. Nie możesz naszych rąk przyrównywać do rąk kapłana – jego są wyświęcone. Gdybym spotkała namacalnie teraz Jezusa i by upadł to na pewno podałabym mu pomocną dłoń ( zresztą spotykamy go w bliźnich) ale w Komunikacie nigdy bo to przywilej dla wyświęconego sługi. Przybytek Pana ( Ołtarz) nie jest miejscem dla świeckich a już na pewno nie dla Kobiet. Nie mam na myśli ministrantów ,którzy służą lub Kościelnego ale im i szafarzom Hostii Konsekrowanej nie wolno dotykać. Jezus dał mi przez swoją łaskę to zrozumieć.
          Odnośnie Twojego nica to kojarzę to z grą w Szachy. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i na pewno nie chciałam Cię urazić tylko tak to odbieram ,że Słowo Boże które płynie z ust Księdza musi być natchnione Duchem Świętym ( tak -tak. nie – nie) i wtedy nie ma podtekstów dla nas wiernych.

        • szach42 said

          z odczuciami nie będę dyskutować. Ja te słowa kapłana zrozumiałam zupełnie inaczej . Nawet by mi do głowy nie przyszło, że to jakaś sugestia, żeby do rąk brać NS. Co do podniesienia NS , to nigdy nie mów nigdy. Nie wiesz, co życie przyniesie . A gdybyś widziała ,że komunikant może być zaraz rozdeptany, to nie podniosła byś np. na ulicy ?
          Co do nicka- szacha można dać i pionem, i każdą inną figurą (oprócz króla). Nie koniecznie królową .

        • Gosia 3 said

          Szach ! to ja zrozumiałam teraz że byłyśmy na tej samej mszy świętej. Nie przytaczaj sytuacji ekstremalnych, bo tak nie można, ksiądz to powiedział nie dla wyjątkowych sytuacji. I nie bądź złośliwa bo ja naprawdę nie chcę już się z Tobą spierać. Zostań z Panem Bogiem i Maryją.

    • teresa said

      nie nalezy wylewac dziecka z kapiela wystarczy oczyscic uczelnie z zydomasonerii Dana widzi tylko palikotow bo tylko tacy moga sie dzisiaj wybic zareczam jest mnostwo wspanialych absolwentow ktorzy robia bardzo dobra robote choc o nich nie slychac

      • Dana said

        NIE SŁYCHAĆ I NIE WIDAĆ . OSTATNIO WSZYSTKIE KONTROWERSYJNE WYPOWIEDZI POCHODZĄ OD OSÓB KTÓRE WYKŁADAJĄ NA KUL-U LUB UKOŃCZYŁY TĘ UCZELNIĘ.DLATEGO TRZEBA SIĘ MODLIĆ ZA TEN KUL

    • informatyk said

      o .Giussepe Tomaselli przeprowadził wywiad z demone,
      demon opisuje jak wpływa na ludzi , chwali się , że to on wprowadził rozwody ,że wszscy którzy idą do piekła potępiają się przez nieczystość.Wszyscy którzy akceptują prawo rozwodu poniosą kare.
      tutaj wywiad : https://www.youtube.com/watch?v=zUhV4NFuy6Y

  2. Józef Piotr said

    Czy tam w Lublinie większość ma coś nie tak i nie ma lub nie umie drania pogonić ?
    Długo oddawali pokłony Metropolicie Życińskiemu chociaż wszyscy wiedzieli o tym co robi i co zacz ?
    A ten to musi być jego wychowanek ?

    • Magdalena said

      O Życińskim słyszałam straszne rzeczy… Problem poleag na tym, że nikt tego ani nie opisał od początku do kónca, ani nie udowodnił… Czy mamy odważnego, który by to udokumentował i podał do publicznego wglądu?

      • Dana said

        On nie żyje więc niech spoczywa w spokoju.

        • Magdalena said

          Tu nie chodzi o atakowanie zmarłych, tu chodzi o ujawnienie pewnej kultury postępowania w kościele, która pomaga kapłanom, którzy nigdy nie powinni zdobywać stołków i robić kariery w kościele, bo ich wpływ na wiernych (ten negatywny) przynosi więcej szkody kościołowi niż korzyści…

          Powtarzam za Chrystusem… „SZUKAJCIE PRAWDY, A PRAWDA WAS WYZWOLI” …

          Kościół jest w stanie jakim jest, bo PRAWDA jest zmiatna pod dywan…

        • Dana said

          Magdaleno czy ktoś z nas znał osobiście biskupa Józefa Życińskiego ? Chcesz sądu nad nim.

        • Magdalena said

          Dana, ty ciągle nie rozumiesz moich intencji… Tu nie chodzi o Biskupa Życińskiego jako takiego, tu chodzi o mechanizmy wewnętrzne, które nadal pozostały w kościele i nadal funkcjonują, pomimo, że on odszedł do wieczności!!!

          Kościół jest zniszczony, bo ludzie nie mieli odwagi aby powiedzieć NIE – grzechom w Kościele, tylko w milczeniu się im przyglądano. Wiesz dlaczego ta osoba zostałą świętą? Siostra Mary MacKillop?

          http://www.ekumenizm.pl/koscioly/katolickie/pierwsza-swieta-z-australii-bardzo-na-czasie/

        • Józef Piotr said

          On nie żyje , to fakt , i poszedł do talmudycznego raju – to fakt. Ale ile szkody wyrządził w Polskim Ś. KRK przy aprobacie przewrotnego otoczenia ? A ilu wychował perpedów ?
          Na ile zniszczył KUL ? Na ile przyczynił się do degeneracji Polski i Polaków ?
          Dlatego to musi być pamiętane i głoszone . A On niech odpoczywa w Pokoju Wiecznym !!

    • cox21 said

      Chciałoby się rzec jaki tygodnik/uniwersytet, taki ksiądz.

    • antonio said

      A ciekawe czy bedzie suspendowany ???? WATPIE

      • halina said

        Jeżeli któryś z biskupów jest na drodze
        którą wskazuje drogowskaz KOCHAJ BOGA ,
        to zareaguje .
        Ale biskupi nie wiedzą co to znaczy KOCHAć BOGA ,
        więc ich reakcja będzie taka nijaka ,
        żeby sie nie narazić , bo co inni powiedzą
        Oni mało zwracają uwagi na to co ma do powiedzenia na ich decyzje Założyciel Kościoła
        A stanowisko biskupów powinno byc takie że zweryfikują wszystkich wykładowców,
        sprawdzą ich zrozumienie sercem Bożej Prawdy ,
        i ci którzy nie rozumieją nauczania Jezusa
        nie rozumieja wiary katolickiej
        zostają wydaleni , bo oni wprowadzają w błąd tych którzy chcą wzgłębiać sie w Prawde, a przez to wyprowadzaja niewinnych na bezdroża ..
        Bo nauczyciel jest dobry w tedy gdy soba przedstawia ,
        gdy sobą reprezentuje MADROŚĆ ,
        która pochodzi od DOSKONAŁOSCI
        jaką jest BÓG w TRÓJCY ŚW.

        Mądrość człowieka polega na współpracy z MĄDROŚCIĄ DOSKONAŁOŚCIĄ CAŁKOWITĄ.
        Polega na dostosowaniu sie do Jego praw zasad ustanowionych , bo to jest dobre doskonałe budujące utrzymujące wszystko i wszystkich w jedności harmonii współpracy .Bo wtedy jest bezbłędny przepływ Energi Bożego Działania .

        A teraz jest widoczny totalny atak na to
        by zniszczyć przepływ Bożej Energi Bożego Działania ,
        by powstał haos spustoszenie bezprawie ,
        by wszystko podążało do samozagłady .

        Trzeba sie zastanowić w czyim interesie to jest
        i kto do tego dąży wykorzystując niewiedze niezrozumienie człowieka .A każdy dojdzie do wniosku że jest ukryty wróg który chce Boże Działanie Bożą Energie zniszczyć
        by wprowadzać swoją destabilizacje
        i budowanie totalnego zniewolenia i zmuszenie wszystkich mieszkańców ziemi do życia w kłamstwie podstępie przemocy wykorzystaniu ,
        pod płaszczykiem że oni pracują dla siebie dla własnych korzyści i osiągnięć dla swojego szczęścia .

        Jeżeli zaczną sie budzić biskupi
        i zaczną usuwać tych którzy źle uczą i na złą drogę wprowadzają , to będzie to pierwszy krok do samooczyszczenia kościoła .
        Jeżeli nie ,
        to może ta ich bierna postawa doprowadzić
        do tego że świeccy będą usuwać ich z swoich szeregów .
        A wtedy jest niebezpieczeństwo że dojdzie do konfliktu w Polsce .
        Że nastanie prześladowanie biskupów i kapłanów
        przez świeckich za to
        że nie żyją wiarą Jezusa ,
        że nie zyją tym co głosić sie podjęli ,
        za to że nie kochają Jezusa tak jak powinni .

        Zawsze zastanawiałam sie
        jak może nastąpić prześladowanie koscioła ,
        biskupów w Polsce o którym ciągle wspomina
        i o którym przestrzega Mieczysława Kordas
        na polecenie Pana Jezusa .
        Teraz zaczynają mi sie wyłaniać pierwsze zarysy .
        I lepiej byłoby gdyby biskupi już teraz zaczęli czynić to co czynic powinni , czynic to co z miłości do Założyciela wypływa i Założycielowi służy .

        Ostatni w orędziach mówi sie że ma nastąpić oczyszczenie .

        Oczyszczenie to oddzielenie
        tego co dobre od tego co złe .
        Bo to co złe brudzi ,
        to co jest białe jasne dobre .
        I wszelki brud ma być usuniety jak w praniu .
        To wyrzucenie z koscioła Chrystusowego i świata
        tego co wprowadził przeklety szatan .
        I albo każdy na swoim odcinku zacznie przeprowadzać samooczyszczenie z własnej i nieprzymuszonej woli ,
        to znaczy wyrzucenie z swego serca wszystkiego co wprowadził podstępem i kłamstwem szatan .
        Albo dostanie sie do– przysłowiowej – pralki —
        którą Bóg musi włączyć aby wszystko
        było doprowadzone do doskonałej czystosci .
        Takiej jaka zadowoli Boga w Trójcy św .
        By mógł On patrzeć z radością i zadowoleniem na swoje stworzenie na ziemi żyjące
        w czystości ładzie harmoni jedności
        jaką on zaprowadził i ustanowił za prawidłową .

        A więc od postawy biskupów zależy wszystko co będzie sie działo .
        Gdy nie staną po stronie JEZUSA TAK JAK STAĆ POWINNI
        to doprowadzą do tego że gdy od zewnątrz zostanie zaatakowany kosciół ich owieczki niie będą ich bronić .
        Staną sami do zmierzenia sie z tym z czym zmierzyć sie muszą .
        Będą zbierać to co zasiali .
        Skoro przeszkadzal świeckim w okazywaniu Jezusowi miłości, to teraz wrócą do nich konsekwencje z tego wypływające .
        Świeckie owieczki staną przy Chrystusie i zmobilizuja sie by bronic spraw Jezusa .
        Więc teraz biskupi maja jeszcze czas zastanowić sie nad tym co sie zbliża i już teraz zaczynać podejmować decyzje które wypływają z ich miłosci do Boga . Bo tylko te decyzje łączą i jednoczą kościół u stóp Jezusa . Trzeba by biskupi wzięli sie za robote a nie tylko za gadanie . Muszą naprawić to wszystko co zepsuły ich błedne decyzje .
        Muszą doprowadzić kościól do stanu w jakim by przed soborem II .
        Nie ma innego wyjścia .
        Trzeba wrócić do stanu w którym było jeszcze dobrze i od tego miejsca zacząć budować wszystko zgodnie z zaleceniami Założyciela .

        Powinni sie pochylić nad wszystkimi objawieniami
        — w Oławie w pierwszym rzędzie — i uznać je .
        Przyjąc słowa z Nieba jako wskazówki dla nich i sie dostosować i zacząć prawidłową współprace z Niebem .

        Jest tylko pytanie czy jest wśród biskupów samozaparcie by dostosowywać sie i wszystko w kościele do wskazań z Nieba .
        Czy będzie siła i chęć by rozpalać serce miłością do Boga , by świacili jak żywe pochodnie płomieniem miłości .
        Bo tylko ich serca rozpalone miłoscią do Boga moga wprowadzić kościół na drogę którą wskazuje drogowskaz KOCHAJ BOGA >
        a to właśnie ta droga prowadzi do prawdziwego szczęścia radosci zadowolenia spełnienia sie .Do osiagnoecia Bozego celu . A osiagniecie Bozego celu to radośc z zycia na ziemi i wieczna radośc w Niebie że dobrze służyło sie Bogu tu na ziemi.

    • Jola said

      http://wpolityce.pl/gospodarka/237918-szczerski-w-sejmie-dlaczego-tusk-i-kopacz-podpisali-dzis-w-nocy-wyrok-smierci-na-polski-wegiel-wideo

  3. Beata said

    Boże broń nas przed takimi duchownymi. Obyśmy podobnych głosów więcej już nie słyszeli. Oby było tak, jak ktoś napisał na blogu, że u nas w Polsce około 90% księży stanie po stronie Prawdy. Jednak, gdy czyta się taką wypowiedź, można zwątpić co będzie po synodzie, w sensie, że faktycznie duchowni polscy staną po stronie Prawdy zawartej w Ewangeliach. Skoro już ten ksiądz podważa śmiało stanowisko abp.Gądeckiego, a w zawoalowanej formie próbuje przemycić myśl o „unowocześnieniu” słów Pisma Św. Zgadzam się ze zdaniem Dany. To już nie pierwszy duchowny z Kul-u, z modernistycznymi poglądami.

    • Magdalena said

      Przykro mi to pisać, ale kapłani na świecie i w Polsce, którzy pargną takich rzeczy najczęściej mają problem sami z cnotą i ślubem czystości… TAKI JEST FAKT…

  4. Piotr said

    Ja już nie mogę się doczekać Przyjścia Jezusa na Ziemię, jest coraz gorzej na tym świecie, czasem ciężko dać radę, szatan atakuje z mocą cały świat, coraz łatwiej wpaść w ciężkie grzechy. Módlmy się aby przyszedł jak najwcześniej, może dziś, może jutro, może w Wielki Piątek…On wie mimo to który czas jest najlepszy. Wołajmy w mocy Ducha Świętego: Marana Tha!

  5. funkiel said

    Niech Będzie Pochwalony Jezus Chrystus !

    ———————————————————–
    Widzicie jak naciskają Papieża Franciszka, Papieża który usilnie stoi na straży religii, Kościoła, przykazań i tradycji.

    Byłem w Stryszawie, Suchej i Zembrzycach na Niwce. Ludzie mówią, że mniej osób uczęszcza do Kościoła, Tym samym mają naciskać na Ojca Świętego Franciszka, żeby dopuścił rozwodników i żyjących na kocią łapę. Dlaczego ? – dlatego, bo się boją, że braknie pieniędzy na tacę. Więcej ludzi – więcej kasy. ***********

    Papież Franciszek prosi ciągle Biskupów, księży i grono Kardynalskie o pokorę, o ubóstwo, mówi – sprzedajcie samochody itd. Oni Go nie słuchają i jeszcze się buntują przeciw Papieżowi. Biedny Franciszek, żeby tylko nie poszedł w ślady Benedykta i nie porzucił swego Kościoła abdykując. **********

    Dawniej proboszcz idąc na nową parafię – brał laskę i sandały i szedł bez szemrania, bez kanapek i termosa. Jak powiedział kazanie to porywał tysiące ludzi. ************

    Teraz taki hipokryta Lemnański nie słucha przełożonych – a inny Ksiądz przenosząc się na inną parafię to przewoziły go trzy TIRY (komputery, kamery, kina domowe, Hi-Fi, obrazy, stylowe meble, sypialnia, fotele skórzane, biblioteka , Harley-Davidson, łódka itp) . A jak powie kazanie to …ludzie odchodzą od Kościoła.

    Ale to nie wina naszego Papieża Ojca Świętego Franciszka.

    Zostańcie Z Bogiem.

    • Dzieckonmp said

      Funkiel w całej treści Twego komentarza nie zgadzam się z treścią co napisałeś. Przede wszystkim jakiś pojedynczy przypadek że ksiądz się przeprowadzał i TIR był potrzebny a Ty rzuciłeś jakby to był standard. Widać że jestes daleko od Kościoła bo jakbyś był blisko to byś wiedział że wcale tak znów bogato w tych parafiach nie jest, a sa parafie którym na wszystko brakuje aby po opłacać zobowiązania. Ty napisałeś jakby Księża byli bogaci ponad stan.

      Co do faktu o którym piszesz że Kosciół powinien być biedny absolutnie się z tym nie zgadzam. Kościół powinien być na takim poziomie bogactwa na jakim sa jego wierni. Wiesz dobrze że bez pieniędzy nie można wielu dobrych rzeczy dokonać. Bez samochodu nie można jednego dnia być w kilku miejscach aby odwiedzić np. chorego potem być u biskupa a następnie w parafii odprawić mszę i potem udać się do szkoły nauczać religię. Twoje podejście aby rozdać wszystko co ma wartość materialną w Kościele jest identyczne jak skrajnej lewicy i jest podejściem człowieka któremu zalezy na zniszczeniu Kościoła. Po tym co napisałeś już można stwierdzić że jesteś wrogiem Kościoła Jezusa, bo nie podejrzewam Cię o brak rozumu.

    • Dana said

      Funkiel jesteś plotkarzem.

    • Dzieckonmp said

      Jeszcze dodam dla Funkiela. Pisze tak:

      Byłem w Stryszawie, Suchej i Zembrzycach na Niwce. Ludzie mówią, że mniej osób uczęszcza do Kościoła,

      Funkiel doskonale znam jak jest w Stryszawie, jak jest w Suchej Beskidzkiej oraz jak jest w Zembrzycach. Jakaś pani pewnie z Ruchu Palikota ci to powiedziała. W tych miejscowościach co wymieniłeś ludzie chodzą do Kościoła wcale nie mniej niż kiedyś. Może Ci chodziło że nie chodzą do Karczmy bo drogo??

    • Magdalena said

      Funkiel… pomyliłeś kto kogo naciska… Franciszek jest jednym z nich!!! :DLATEGO PAPIEŻ BENEDYKT XVI MUSIAŁ ODEJŚĆ!!! Przejżyj na oczy człowieku: https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/

    • cox21 said

      Sądzisz, że jeśli Kościół dopuści rozwodników do Komunii św, to frekwencja będzie wyższa? Jeśli tak, to się grubo mylisz.

      • Dzieckonmp said

        No nie będzie wyższa. Będzie tylko więcej rozwodów. Mamy przykład ze statystyk. W Niemczech najiększy procent rozwodów zgadnijcie w jakiej grupie społecznej jest? Grupą społeczna sa np. ludzie Show biznesu, nauczyciele, lekarze, rolnicy itp.
        Proszę typować a ja później odpowiem.

      • Dana said

        Bogaci chcą się rozwodzić i żenić i za każdym razem mieć ślub w kościele w białej sukni.To było marzenie Henryka VIII już w XVI wieku.

        • szach42 said

          nie jestem historykiem, ale zdaje mi się ,że marzeniem Henryka było posiadanie syna. Reszta była konsekwencją tego pierwszego pragnienia.

        • Dana said

          Pragnął syna ,ale szedł drogą rozwodów i zabójstw .Na koniec jego ciało gniło za życia.

    • Beata said

      Funkiel otwórz swoje „szeroko zamknięte oczy” wreszcie, przestań pisać plotki i pomówienia,powielane przez nieprzychylnych Kościołowi ludzi. Zejdź wreszcie na ziemię i zobacz rzeczywistość taką jaką ona jest. Nie wrzucaj wszystkich do „jednego worka”. I jeszcze jedno, miałeś problem co do św. Józefa, przeczytałeś komentarze wszystkich, którzy spróbowali ci trochę przybliżyć jego osobę?
      Wydaje mi się, że nie interesuje cię w ogóle zdanie innych, liczy się tylko to co ty uważasz, rzeczywistość według ciebie jest taką jaką ty ją widzisz, a nie inni. Ale jedynie twój punkt widzenia jest jedynie słuszny i poprawny.

  6. Barbara said

    a ile ludzi wyjechało za granice za pracą i ich nie ma w kościele dlatego jest mniej….

    • Dana said

      Tak, nasi rodacy zapełniają kościoły za granicą.I to jest pewien sposób Ewangelizacji przez osoby świeckie.

  7. Dana said

    Zaćmienie Słońca 2015 nad Polską już w piątek

    Głowa do góry! Zwłaszcza w piątek. Wtedy to nad Polską będzie widoczne częściowe zaćmienie Słońca.

    Przez wieki to niezwykłe zjawisko astronomiczne zaskakiwało ludzi. Zdziwiony był na przykład Władysław Jagiełło, którego całkowite zaćmienie Słońca z czerwca 1415 roku zastało podczas podróży na Litwę.

    „W piątek po Oktawie Bożego Ciała, o trzeciej godzinie, w godzinie pacierzy Tercją zwanych, wielkie zaćmienie Słońca się objawiło, które jako zjawisko niespodziewane i nieznane Króla Władysława i wszystkich, którzy z nim jechali wpierw w wielkie zdumienie, a potem w bojaźń zabobonną wprawiło. Tak bowiem było wielkie, że ptaki nagłą ciemnością przestraszone na ziemi osiadły, a gwiazdy świeciły jak w nocy; tenże Król Władysław z powodu ciemności zmuszony był się zatrzymać i nie wcześniej mógł ruszyć naprzód, aż zaćmienie Słońca nie minęło” – opisywał to wydarzenie w swoich kronikach Jan Długosz.

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/nauka/news-zacmienie-slonca-2015-nad-polska-juz-w-piatek,nId,1700052#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

  8. Magdalena said

    Drogi Adminie, natknęłam się na bardzo poważny tekst z pełną analizą ostatniej historii kościoła, który mówi o tym kto i jak otwarł gejom wrota do Watykanu – pod postacią kapłanów. Potwierdza to tylko objawienia w La Salette, gdzie NMP ostrzegała, że pewne kręgi kościoła staną się gnojówką złego ducha Asmodeusza. Żyjemy w tych czasach. Lobby gejowskie i masońskie rozsadzi kościół od środka… Jeżeli masz Adminie swoich tłumaczy, to mogli by przejżeć ten tekst i mógłbyś coś u siebie udostępnić. Cały tekst jest długi, ale relacje pomiędzy gejami, a papieżem Pawłem VI należałoby naświetlić, bo włosy jeżą się na głowie. Jeżeli kościół nie oczyści się na czas przez PRAWDĘ – to oczyści się we krwii, bo to się źle skończy. Oto ten tekst. Jest to tylko skrót całej książki: http://rcf.org/docs/droleskeyriteofsodomy.htm

    Cała książka PDF- jest tutaj:

    TOM 1 – https://zaidpub.files.wordpress.com/2012/09/rite-of-sodomy-vol-i.pdf

    TOM 2 – https://zaidpub.files.wordpress.com/2012/09/rite-of-sodomy-vol-ii.pdf

    Pewne sprawy o tym na Youtube: https://www.google.ca/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CDAQtwIwAw&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DlamvHs_d6xE&ei=QP0KVZCgKe_nsAS1oICwDA&usg=AFQjCNEuRF-TL3uxI9Z-D7weX4k9ps1dfg

    • Dzieckonmp said

      Margaretko to jest bardzo długie , nikt nie przetłumaczy a w dodatku nie znam tych ludzi i boję się to ruszać.

      • Magdalena said

        Wiem, że boisz się… Dziękuję ci za UCZCIWOŚĆ powiedzenia PRAWDY… Masz może rację, może Pan Bóg jedynie ma moc oczyszczenia tego gnoju Asmodeusza z kościoła. Ewentualnie podam ci jedynie ten fragment tekstu, który mnie przeraził. Zrobisz jak uważasz:

        „Pages 1151 to 1557 in The Rite of Sodomy deal with the subject of Paul VI’s homosexuality. Mrs. Engel discusses first of all the claims made openly in 1976 by a French novelist by the name of Roger Peyrefitte, an „avowed homosexual:”

        Peyrefitte said in January 1976, the pope gave a public speech in which he condemned homosexuality, masturbation and premarital sex. Peyrefitte said he was incensed by the pope’s hypocrisy since it was known in certain circles that while Montini was Archbishop of Milan he had a homosexual affair with a young movie actor, whose name Peyrefitte knew. The French writer said that he did not get this information from „communists or doormen” but from members of the Italian nobility with whom he was well acquainted. His Milanese sources indicated that it was a political secret in certain circles that Montini went to a „discreet house” to meet boys and that he had a particular favorite whose first name was Paul. . .”

        {…}

        „There can be no question that Pope Paul VI’s homosexuality was instrumental in the paradigm shift that saw the rise of the Homosexual Collective in the Catholic Church in the United States, at the Vatican and around the world in the mid-20th century.

        Pope Paul VI played a decisive role in the selection and advancement of many homosexual members of the American hierarchy, including Joseph Cardinal Bernardin, Terence Cardinal Cooke, John Cardinal Wright and Archbishop Rembert Weakland and Bishops George H. Guilfoyle, Francis Mugavero, Joseph Hart, Joseph Ferrario, James Rausch and their heirs.

        The knowledge that a homosexual sat in the Chair of Peter–knowledge that spread like wild-fire on the „gay” gossip circuit–would certainly have served as an inducement for homosexual men to aspire to the priesthood and even prompt them to contemplate the unthinkable–a religious order or community composed exclusively of sodomites.

        Most important, the long-guarded quasi-secret of Paul VI’s homosexual life has, for decades, contributed to the silence and cover-up by the American hierarchy on the issue of homosexuality in general and the criminal activities of pederast priests in particular.

        But it is a secret no longer.”

    • Dana said

      Tak nie zajmujmy się sprawami ,które są skomplikowane i nie wiadomo czy fakty są prawdziwe. Matka Boża prosi nas o oczyszczenie swojego serca.

      • Magdalena said

        Dana, powiedz to gejom i pedofilom w Kościele… Takie gadanie w próżnię nic nie zmienia…

        • Dzieckonmp said

          Musimy wiedzieć że w Kościele jest najmniejszy promil pedofilów. Najwiekszy jest w obozie władzy. Dlatego mówiac o pedałach powinno sie w kontekście rządzących. W Ratuszach miejskich zawsze ich zobaczycie na wysokich stanowiskach, w gazetach, jako dziennikarze w telewizji obecnej. Dlatego zwłaszcza jak mówię o Polsce to nigdy nie o pedałach w śród księży. Ostatnio rozmawiałem z pewnym policjantem który mi powiedział że do TVN łatwiej się dostać do pracy jak się jest pedałem.

        • Dana said

          Coraz więcej rozwodów wśród gejów

          Niedawno homoseksualiści toczyli walkę o prawo do zawierania małżeństw, teraz biją się o rozwody. Rozstania gejów są coraz bardziej powszechne. W USA mówi się już o „rozwodowym boomie”.

          Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-coraz-wiecej-rozwodow-wsrod-gejow,nId,1087283#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

        • Magdalena said

          Dzieckonmp: Pedofile posiadają swoje „podziemne państwo”, wszyscy się znają i są połączeni siecią wzajemnej przynależności, stąd grupy LGTBQ jawnie aktywne w kościele. To nie jest przypadek. Nikt nie ubliża kapłanom, to właśnie oni zniszczą prawdziwych kapłanów… Może to nie jest problem Polski, ale kościół to nie tylko Polska…

        • Dana said

          20 marca Sąd Rejonowy w Wołominie ma zacząć proces ks. Wojciecha G., oskarżonego o molestowanie nieletnich na Dominikanie i w Polsce.

    • bozena said

      Z fragmentu ktorego link wczesniej podal Powiew
      „Biada – a powiedział to Jezus – biada kapłanom, którzy tracą swój apostolski zapał! Ale biada także temu, kto się uważa za uprawnionego do gardzenia nimi! Oni bowiem konsekrują i rozdzielają Chleb Prawdziwy, który z Nieba zstępuje. A ten kontakt czyni ich konsekrowanymi – tak, jak kielich jest konsekrowany – nawet jeśli świętymi nie są. Odpowiedzą za to przed Bogiem. Wy tylko szanujcie ich jako kapłanów i nie zajmujcie się niczym innym. Nie bądźcie bardziej nieugięci od waszego Pana, Jezusa, który – na ich nakaz – opuszcza Niebo i zstępuje, by Go podniosły ich ręce. Uczcie się od Niego. A jeśli są ślepi, jeśli są głusi, jeśli mają sparaliżowane dusze i chore myśli, jeśli są pokryci trądem grzechów, jeśli są zbytnio skłóceni z własną misją, jeśli są Łazarzami w grobie, zawołajcie Jezusa, aby ich uzdrowił i aby ich wskrzesił.
      Wzywajcie Go waszymi modlitwami i cierpieniem, o dusze-ofiary. Zbawić jedną duszę to swojej duszy zapewnić Niebo. A zbawić jedną duszę kapłańską znaczy zbawić wielką liczbę dusz, bo każdy święty kapłan jest siecią, która ciągnie dusze do Boga. Zbawić kapłana, czyli uświęcić – ponownie uświęcić – to utworzyć tę mistyczną sieć. Każda jej zdobycz to światło, które się dołącza do waszej wiecznej korony. Pozostań w pokoju.»”
      http://www.voxdomini.com.pl/valt/valt/v-01-052.htm

      oraz Sw Katarzyna ze Sieny
      DIALOG O BOŻEJ OPATRZNOŚCI CZYLI KSIĘGA BOSKIEJ NAUKI
      CXX – Streszczenie rozdziału poprzedniego; i o czci, jaką winno się kapłanom, dobrym, czy złym. http://dialogsercamilosci.eu/2015/03/12/nie-chcialem-i-nie-chce-by-ich-tykaly-rece-swieckie-dla-jakiegokolwiek-ich-bledu/
      DIALOG O BOŻEJ OPATRZNOŚCI CZYLI KSIĘGA BOSKIEJ NAUKI
      CXXI – O grzechach i występnym życiu złych kapłanów.
      http://dialogsercamilosci.eu/2015/03/14/jesli-sie-nie-poprawia-beda-ukarani-surowiej-niz-wszyscy-inni-gdyz-wiecej-otrzymali-od-mej-dobroci/

      • Dana said

        Właśnie teraz jest powszechne wyzywanie księży od pedofilii ,pasibrzuchów itp..To sprawia ,że każdy kapłan nie jest szanowany ani traktowany jak osoba konsekrowana.

        • Magdalena said

          Dana, ale ty się znasz na WSZYSTKIM, aż dziw bierze!!! Zostaw ks. Natankowi rozrachunek z Kościołem… Ostatecznie on też jest KAPŁANEM!!!

        • Dana said

          Może nie bądź złośliwa,czy jesteś prawnikiem katolickim ?

  9. Andrzej C said

    Nadzwyczajny Jubileusz Miłosierdzia wsparciem dla aprobaty modernistycznych tzw. nowych rozwiązań pastoralnych?

    Jakkolwiek porażka, jaką poniósł Bergoglio na synodzie w 2014 roku (i której nie uznał, zob. tutaj), nakazuje mu być teraz ostrożnym wobec być może i ponownej porażki. Jeżeli także i tym razem nie uda się przeforsować mu tych zmian, o których marzą moderniści w Kościele, to na wszelki wypadek trzeba otworzyć nowy front walki. A więc rozpocząć niedługo po synodzie Jubileuszowy Rok Miłosierdzia… Rok ten mógłby wprowadzić (bez względu na rezultat synodu), tzw. nowe miłosierne rozwiązania pastoralne. A być może mógłby tylko potwierdzić i wprowadzić w życie Kościoła to, co jednak udałoby się dokonać na synodzie.

    https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/2015/03/18/nadzwyczajny-jubileusz-milosierdzia-wsparciem-dla-aprobaty-modernistycznych-tzw-nowych-rozwiazan-pastoralnych/

  10. Nn said

    Arcybiskup Fulton J. Sheen

    Pierwszym słowem, jakie nasz Pan wypowiedział do swoich uczniów było „chodźcie”. Jego ostatnim, skierowanym do nich słowem było: „idźcie”. Nie możesz „iść”, jeśli najpierw nie „przyjdziesz” do Niego.
    Źródło nieznane.

  11. Adrian said

    Zaćmienie Słońca, superksiężyc i równonoc wystąpią tego samego dnia

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zacmienie-slonca-superksiezyc-rownonoc-wystapia-tego-samego-dnia
    ———————————————————————————–

    http://img.wiocha.pl/images/2/0/20379daadf3e9759b9aef6e67ddc34d8.jpg?s=1426793535

    http://img.wiocha.pl/images/8/1/81be923e66526f4ecf8f07982a3e0da1.jpg?s=1426793535

  12. Jan said

    22.10.90

    To będzie Orędzie dla wszystkich czasów:59

    Pokój niech będzie z wami. Ja jestem Jezusem, waszym Odkupicielem. Jestem Świętym Świętych mówiącym do was. Zaprawdę powiadam wam: Wyleję specjalne łaski na tych, którzy przyjęli to świadectwo. Przyjmując bowiem to świadectwo Miłości, zaświadczą o prawdziwości oraz o Nieskończonej Miłości Najwyższego. Wszystko, co jest napisane, pochodzi ode Mnie. Umiłowani, udzielam Mojego Ducha bez ograniczeń. Daję Mojego Ducha, aby przypomniał światu wiele, wiele razy Moje uczucie i Moją wielką Miłość do was. Udzielam Mojego Ducha bez ograniczeń, aby przypomnieć wszystkim Moje Pięć Ran i Moją Mękę. Moje dziecko, ty, który czytasz Moje słowa lub słuchasz, popatrz wokół siebie. Bliska jest Jutrzenka, która zajaśnieje nad tobą… Nie będziesz musiał zwracać uwagi na nocne cienie szepczące i szemrzące, nie będziesz musiał stąpać wśród nędzy i ciemności, gdyż wasi czarownicy – którzy bluźnili Mojemu Świętemu Imieniu i którzy światłość zastąpili ciemnością – zostaną wymieceni. Umiłowani, bliska jest jutrzenka, która nad wami zaświeci, i gdy tylko nastanie dzień, wasze zasiewy zakwitną. Handlarze, którzy przeniknęli do Mego Kościoła, przerażą się, a wszyscy przekupnie zostaną zgnieceni. Każdy wzbogacony kupiec zniknie, oślepiony Moją Chwałą i Moim Światłem. Pozostaną osłupiali i zmieszani wobec Mnie.

    Właśnie wznoszony jest znak na dachach waszych domów. Moi przedstawiciele zostali właśnie rozesłani na swe stanowiska, oczekując Mojego Znaku. Mój Powrót jest bardzo bliski. Przyśpieszcie więc kroku wy, którzy jesteście Moimi posłańcami, wejdźcie na każde wzgórze, żeby ogłosić, iż wkrótce spadnie sąd na tych kupczących, bo stali się odrazą w Moich Oczach!60 Czy jeszcze nie czytaliście, że nie powinniście spać, lecz czuwać, abyście wiedzieli, kiedy ujrzycie ohydę ziejącą pustką – o której mówił prorok Daniel,61 ustanowioną w Mojej Świątyni – że jest to określony przez proroka znak końca Czasów? Jak to się dzieje, że nie możecie rozpoznać Czasów? Cegły Mojego Sanktuarium zawaliły się, a wy żyjecie właśnie pośrodku wielkiego odstępstwa waszej epoki. Moi prześladowcy myślą teraz, że są górą, a kupcy sądzą, że będą nadal handlować w Mojej Świątyni. Ja jednak mówię im: „Wy, którzy zatruliście waszą wiedzę, sprzedając Mój Obraz za nieożywioną statuę, za fałszywego boga, bożka, wy, którzy walczycie, ażeby ustanowić tę ohydę ziejącą pustką i znieść Moją Stałą Ofiarę,62 wypijecie pełen kielich Mojej Sprawiedliwości.”

    Ta obrzydliwa podobizna o nieharmonijnych kolorach, ten obraz, który ci kupcy próbują wam dać do uczczenia i naśladowania, to nie jestem Ja. Ten obraz stanowi wytwór zepsutej ludzkiej przebiegłości, zmierzający do zniszczenia pojęcia Mojej Świętości i Mojego Bóstwa. To fałszywy ekumenizm, wyzwanie wobec wszystkiego, co święte.

    Cierpię z powodu grzechów tych kupców. Módlcie się za tych kapłanów, którzy stali się kupcami. Ciężki jest ich grzech. Módlcie się, abym mógł tchnąć w nich Mojego Ducha Prawdy i sprawić, by zachowywali Moje Prawa i szczerze respektowali Moją Boskość.

    Umiłowani, wy, których czoła oznaczyłem jako Moich,63 nie pozwalajcie owym handlarzom zmuszać was do podążania za tym fałszywym obrazem. Strzeżcie się. Mówię wam o tym wszystkim z wyprzedzeniem, bo pragnę, abyście ufali Mnie, waszemu Bogu, gdy przyjdą na was czasy wielkiego nieszczęścia.

    Pragnę was nawiedzić. Godzina Mojego Wielkiego Powrotu już nadchodzi i biada tym kupczącym, którzy właśnie walczą, aby wprowadzić do Mojej Świątyni ohydę ziejącą pustką i znieść Moją Stałą Ofiarę, zmuszając was do spożywania ich zhańbionego pokarmu! Biada tym kupczącym, którzy spiskują, aby zniszczyć Moje Słowo racjonalizując Je! Biada bluźniercom, którzy dziesięć razy zbluźnili Mojemu Świętemu Imieniu! Biada uczniom Bestii, którzy wyrzeźbili bluźniercze obrazy64 przeciw Moim siedmiu Duchom!65 Twierdza ich zostanie obrócona w proch Oddechem Moich Ust!66

    A tobie, Moje dziecko, które Mnie czytasz lub słuchasz, tobie, którego grób nawiedziłem i napełniłem ciebie Moim Tchnieniem, mówię: idź po śladach Mojej Krwi, które pozostawiam za Sobą jako znak dla ciebie. A jeśli zatrzyma cię przechodzień i zapyta o twoją drogę, powiedz mu, że jesteś Moim uczniem, a Ja – twoim Nauczycielem i że jesteś na drodze świadczenia o Chrystusie ukrzyżowanym,67 o Chrystusie zmartwychwstałym. A gdy zatrzyma cię kupiec, strzeż się jego nieuczciwości, strzeż się, aby nie zamienił Krzyża, który ci dałem, na zepsutą mądrość. Cicho, bez słowa obejmij z większą niż kiedykolwiek żarliwością belkę na twoich ramionach i idź po śladach Mojej Krwi, a one doprowadzą cię do Mnie. A jeśli ktoś z nich zacznie cię ścigać, nie zakrywaj twarzy przed zniewagami ani ciosami, lecz daj im plecy, niech rozpoznają cię po twoich ranach. Niech twoje rany staną się doskonałą kopią Moich Ran, zadadzą ci je bowiem ci sami, którzy uderzyli Mnie, twego Mistrza.68 A wtedy Znak Syna Człowieczego pojawi się na niebie,69 w waszych mrokach będzie widoczne wielkie światło, gdyż Ja, Święty Świętych, pragnę was ocalić przez wzgląd na Moje Święte Imię.

    Moje dziecko! Pójdź, ty, który słuchasz Moich słów lub je czytasz. Znowu ukazałem w tym świadectwie Moją Miłość do ciebie. Nie mów, że jestem zbyt daleko, aby kochać, bo właśnie w tej chwili Moje Oczy spoczywają na tobie ze szczególną czułością i uczuciem, których nigdy w pełni nie będziesz mógł zrozumieć.

    Czy powinienem powrócić, żeby cię odkupić? Bez najmniejszego wahania dla ciebie samego przyszedłbym powtórzyć Moją Mękę, dla ciebie samego! Czy teraz Mi wierzysz, kiedy mówię ci, że nikt nie ma większej miłości od tej, gdy ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich?70

    Mówię ci to wszystko, abyś mógł odnaleźć pokój w Moim Najświętszym Sercu, abyś mógł odnaleźć prawdziwe życie we Mnie, abyś mógł odnaleźć prawdziwą miłość i spoczynek we Mnie, twoim Bogu. Wiem, że jesteś słabe, Moje dziecko, ale twoja słabość przyciąga Moją Wszechmoc.

    Czy możesz pojąć to, co mówię? Mówię: pokój niech będzie z tobą! Jestem Ofiarą Miłości, która mówi do ciebie. Ja jestem Tym, który dał ci to świadectwo Miłości jako przypomnienie Mojej Miłości. Wchłaniaj Mnie i pozwól Mi cię ogarnąć. Odczuwaj, jak Moje Serce tęskni za powrotem miłości! Nie opieraj Mi się. Przyjdź do Mnie taki, jaki jesteś, przyjdź pić ze źródeł Mojego Serca, a będziesz chciał pić więcej.71 Och! Tylu z was oddaliło się od Prawdy i odeszło we wszystkich kierunkach. Prawda jest MIŁOŚCIĄ. Ja jestem Prawdą. Bądźcie świadkami Prawdy. Przyjmijcie Świętego Ducha Prawdy, przyjmijcie Świętego Ducha Łaski. Błogosławię was wszystkich, pozostawiając Moje Tchnienie Miłości na waszych czołach. Bądźcie jedno pod Moim Świętym Imieniem.

    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=47

    • Dana said

      Cytat z tego fragmentu:-Ta obrzydliwa podobizna o nieharmonijnych kolorach, ten obraz, który ci kupcy próbują wam dać do uczczenia i naśladowania, to nie jestem Ja. Ten obraz stanowi wytwór zepsutej ludzkiej przebiegłości, zmierzający do zniszczenia pojęcia Mojej Świętości i Mojego Bóstwa. To fałszywy ekumenizm, wyzwanie wobec wszystkiego, co święte.

      Czy to chodzi o obraz Jezusa Miłosiernego ?

      Klasztor na łagiewnickim wzgórzu w Krakowie dobrze był znany Janowi Pawłowi II. Już w czasie okupacji idąc do pracy w Solvayu codziennie go mijał i wstępował do zakonnej kaplicy.

      Nic tak nie jest potrzebne człowiekowi, jak miłosierdzie Boże – owa miłość łaskawa, współczująca, wynosząca człowieka ponad jego słabość ku nieskończonym wyżynom świętości Boga. W tym miejscu uświadamiamy to sobie w sposób szczególny. Stąd bowiem wyszło orędzie miłosierdzia Bożego, które sam Chrystus zechciał przekazać naszemu pokoleniu za pośrednictwem błogosławionej Faustyny. A jest to orędzie jasne i czytelne dla każdego. Każdy może tu przyjść, spojrzeć na ten obraz miłosiernego Chrystusa, na Jego Serce promieniujące łaskami, i w głębi duszy usłyszeć to, co słyszała Błogosławiona: Nie lękaj się niczego, Ja jestem zawsze z Tobą (Dz. 613). A jeśli szczerym sercem odpowie „Jezu, ufam Tobie!”, znajdzie ukojenie wszelkich niepokojów i lęków. W tym dialogu zawierzenia nawiązuje się pomiędzy człowiekiem i Chrystusem szczególna więź wyzwalającej miłości. A w miłości nie ma lęku – pisze św. Jan – (…) doskonała miłość usuwa lęk, ponieważ lęk kojarzy się z karą (1 J 4, 18).

      • Magdalena said

        Nie, tu nie chodzi o obraz natury FIZYCZNEJ. Tu chodzi o obraz Chrystusa – IDEĘ – obecnie lansowany w kościele, a szczególnie kościele kupców (czyli chyba niemieckim), który jest wykrzywieniem Chrystusa Ewangelicznego… Fałszywy Chrystus Miłosierdzia akceptujący grzech w kościele, jako coś mile widzianego przez Boga… To jest Kłamstwo, to jest zakłamany i fałszywy obraz Chrystusa!

      • Dana said

        Tu jest wprost napisane co jest napisane.Nie należy szukać innych znaczeń.Kto jest autorem tych objawień ?

  13. EDWARD said

    Czytając te wszystkie opinie na postępowanie tzw. „naszych” kapłanów muszę stwierdzić, że kara w postaci takiej jaki los spotkał SODOMĘ I GOMORĘ musi się powtórzyć. Wg mojej opinii w każdej opcji społecznej są ludzie wspaniali i szlachetni jak również szubrawcy, zboczeńcy, masoni. Największym błędem wielu dotychczasowych lat ze strony kościoła było utajnianie wszelkiego rodzaju wynaturzeń ze strony niektórych duchownych, zamiast zdecydowanie powiedzieć im WON Z KOŚCIOŁA. Takie postępowanie wysokiej i szlachetnej hierarchii kościelnej powodowało, że do stanu duchownego szli tajni etatowi pracownicy UB w celu rozpracowywania i niszczenia kościoła od wewnątrz. Tacy nowi tzw. duchowni dochodzili do stopni biskupów i kardynałów i tego efekty mamy nie tylko od dziś ale od lat.

  14. Wiesia said

    PAN JEZUS UJAWNIA SZCZEGÓŁY SWOJEGO UKRZYŻOWANIA
    http://www.paruzja.info/marzec-2012/59-29-03-2012-13-15-jezus-ujawnia-szczegoly-swojego-ukrzyzowania

  15. Moher said

    Oczom nie wierzę, wojna zacznie się już niedługo!!!

  16. informatyk said

    o .Giussepe Tomaselli przeprowadził wywiad z demone,
    demon opisuje jak wpływa na ludzi , chwali się , że to on wprowadził rozwody ,że wszscy którzy idą do piekła potępiają się przez nieczystość.
    tutaj wywiad : https://www.youtube.com/watch?v=zUhV4NFuy6Y

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d bloggers like this: